Tähän on tultu Oulussakin

sipilätpihalle

Rotuaari ja Valkean sisäänkäynti suojataan betoniporsailla ja kuorma-autoilla. "Yksittäistapaus" sanoo vihervassarit ja muu poliittinen johto Sipilä etunenässä. Onko näin? Ei ole, vaan tämä on vasta alussa ja pohjoismainen vapaus ja hyvinvointivaltion rippeetkin murennetaan matu-invaasion ja siitä välttämättä seuraavan sekasorron vuoksi. "Monikulttuurisuus on rikkaus" twiittaa Stubido. Sitä se varmasti parhaimmillaan onkin, mutta se että tänne houkutellaan Sipilän johdolla näitä parhaimmassa iässään olevia nuoria miehiä joiden paikka olisi kotimaassaan puolustamassa kotiaan, naisia ja lapsia, tämä ei ole rikkautta. Se että uutiset täyttyy eripuolilla Eurooppaa tapahtuvista iskuista vituttaa suunnattomasti. Nyt on aika herätä ja poliittisten päättäjien on otettava vastuu ja toimittava sen mukaan.

52

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinettätuota

      Eikös ne Barcelonan iskusta epäillyt ole marokkolaistaustaisia?

      • Olipahyvinkin

        Oli ja niin on myös tämä Turussa puukkohippasilla ollut... Sitä vaan, että miksi marokkolainen on turvapaikanhakijana? Marokossa ei ole sotaa.


      • kyrsiitommonen

        Nykyisistä suomessa olevista turvapaikanhakijoista ei monikaan ole täällä sodan takia.
        Ne on elintasopakolaisia, jotka pitää saada heti ulos maasta.


      • Elintasopakolaiset
        kyrsiitommonen kirjoitti:

        Nykyisistä suomessa olevista turvapaikanhakijoista ei monikaan ole täällä sodan takia.
        Ne on elintasopakolaisia, jotka pitää saada heti ulos maasta.

        Suomessa - heitä on 10.000 kielteisen turvapaikkahakemuksen saaneita. Näistä vielä suurin osa on tehnyt valituksen päätöksestä. eli pyrkivät pitkittämään maassa oleskelua.
        Näille henkilöille tarjoaa laki mahdollisuuden pelata "oikeuksistaan" - eli valitusoikeuden päätöksestä.

        Turun veritekojen tekijä oli myös kielteisen päätöksen saanut terroristi.

        Turha tulla nimittelemään rasistiksi ketään, joka suhtautuu kriittisesti näihin "pakolaisiin."


    • VihreäTulevaisuus

      Muslimeilla nyt vaan on rikkaampi kulttuuri kuin meillä. Mitäs siitä jos 1% aina silloin tällöin lukee pyhää kirjaansa kirjaimellisesti ja intoutuu autolla ajelemaan. Se on modernia rikkautta se. Suvaitaan!

    • Missämenipieleen

      Suomi 100 v.
      Luulisi että eletään länsimaisessa sivistysvaltiossa jossa jokainen voi rauhassa kulkea kaduilla, elää turvallista elämää jne.

      • Gjkkkjhh

        Mutta ei ole.
        Tämä saatiin mitä tilattiin. Kun liityttiin eu:hun 1994....


      • aito.suomalainen
        Gjkkkjhh kirjoitti:

        Mutta ei ole.
        Tämä saatiin mitä tilattiin. Kun liityttiin eu:hun 1994....

        Minä liityin eu:hun vasta 1995.


      • Jjggjkk
        aito.suomalainen kirjoitti:

        Minä liityin eu:hun vasta 1995.

        Hah!
        Sinä olet ollu isäsi munissa silloin. 😂


      • aito.suomalainen
        Jjggjkk kirjoitti:

        Hah!
        Sinä olet ollu isäsi munissa silloin. 😂

        Olin silloin jo ammattiin valmistunut ja vakiduunissa. Sinä olit silloin pitkäaikaistyötön kaupungin vuokraluukussa, ja sitä olet edelleen.


      • lenreth

        Silloin 100v sitten suomessa tapettiin kansaa oikein urakalla


    • SannaHyysärilä

      Saatiin tiernapatsaan rinnalle ählyesteet.

    • kannustaja-

      Lokan kavereista ei koskaan tiedä mitä keksivät. hyvä että varaudutaan.

      • rasismille_ei

        Olet rasisti.


      • EIRasismille__

        Rasisti!


      • edistyt
        EIRasismille__ kirjoitti:

        Rasisti!

        Osaatko kirjoittaa jo kolmannenkin sanan?


    • Wutwat

      Miksi muista kaupungeista ei uutisoitu että on siirretty koneet ja petoniporsaat kävelykatujen eteen. Onko Oulussa oikeasti ollu uhkaa josta ei kerrota vaan vedotaan turvallisuuden nostoon?

      • Ghkkhhh

        Uhka on koko maassa.
        Seuraavana voi olla Oulu? Jossa isku voi tapahtua.
        Eikä tarvi arvailla että missä?
        Valkea on niin hyvä paikka niille. Jossa vuorokausi ympäri liikkuu kaikenlaiset huumehörhöt ja huumekauppiaat, sekä nämä maahantulijat.


      • pöljiäKysymyksiä

        on on, nehän varoitti jo silloin Raatin tapauksessa!
        että jos ei heti tyhjennetä koko Raattia, niin kuin he käskevät, niin silloin pamahtaa, että ukot on jo sisällä Raatissa, joilla on räjähteet mukanaan
        ihmettelen turvatarkastuksien tasoa, eikö peräsuolta tutkita, eikö ole mitään läpivalaisulaitteita porteilla?
        hyväuskoiset Suomi-juntit!!!!!! vieläkin tollot kehtaavat kysellä, että onkohan...????!!!!! voi pyhä jysäys mitä tyhmiä!!!!!!!!!


    • pehmeitäkohteita

      Aivan varmaa että iskuja tulee muuallakin Suomessa.

    • mailatmukaan

      Aletaan kaikki pelaan pesäpalloa.

    • kaikiltapaperitesille

      Poliisin leväperäisyys on syynä iskuihin.

    • enkäyenää

      Oulu on jo kaupunkina pilalla.

    • Ehdotuson

      Mitä jos kaikki te "realistit" ja "maahanmuuttokriittiset" annatte pelolle valtaa ja meette johonkin turvaallisen kellaarin runkkaamaan toisian?

      • Paljastuit

        "toisian" :D
        EIKÖ ARVON MAAHANMUUTTAJA OLE VIELÄ OPPINUT OIKEIN KIRJOITTAMAAN?
        :D


      • KohtaPaksuna

        Edelleenkin perheet päästävät murkkuikäiset tyttärensä Valkeaan hinkkaamaan itseään matupoikia vasten.
        Vois katsoa perään ja selittää tosiasiat ja kieltää seurustelun vaarallisten miesten kanssa, itsehän alle 18-vuotiaat tyttölapset eivät sitä vielä käsitä.
        Eklottaa kulkea Valkeassa, kun näky on tuollaista julkista pettingiä ja aikuiset matumiehet ällyyttävät Suomen pikkutyttöjä.
        rrrrrakastan rrrrrakastan rrrrrakastan ikuisesti vain sinua


      • Myööökdk
        KohtaPaksuna kirjoitti:

        Edelleenkin perheet päästävät murkkuikäiset tyttärensä Valkeaan hinkkaamaan itseään matupoikia vasten.
        Vois katsoa perään ja selittää tosiasiat ja kieltää seurustelun vaarallisten miesten kanssa, itsehän alle 18-vuotiaat tyttölapset eivät sitä vielä käsitä.
        Eklottaa kulkea Valkeassa, kun näky on tuollaista julkista pettingiä ja aikuiset matumiehet ällyyttävät Suomen pikkutyttöjä.
        rrrrrakastan rrrrrakastan rrrrrakastan ikuisesti vain sinua

        Hirveetä kateltavaa tuo touhu. Missä viinerissä vanhemmat on?!? Niitähän ne penskat tarvitsisi tien näyttäjiksi. Tää maailma on menny ihan päin honkia. Ei tarvi ihmetellä et tapahtuu hirmu tekoja ku kotikasvatus päin prinkkalaa.


      • äidinkieltä

        "turvaallisen kellaarin" :D

        turvalliseen kellariin

        ja saat kympin kokeesta! ;)


      • Fantasia.se.on.tuokin

        Mikä fiksaatio sinulla ja hengenheimolaisillasi on runkkaaviin "maahanmuuttokriitikoihin"? Olisko ne jotenkin eroottisia sinun mielestäsi?


      • OmaPääPiiloon
        äidinkieltä kirjoitti:

        "turvaallisen kellaarin" :D

        turvalliseen kellariin

        ja saat kympin kokeesta! ;)

        Saddam Hussein meni turvalliseen kellariin aikoinaan... teillä päin taitaa olla tapana piiloutua turvalliseen kellariin runkkaamaan porukalla sen jälkeen kun on tehty kauheuksia.


      • Dillen-Fantasiaa
        Fantasia.se.on.tuokin kirjoitti:

        Mikä fiksaatio sinulla ja hengenheimolaisillasi on runkkaaviin "maahanmuuttokriitikoihin"? Olisko ne jotenkin eroottisia sinun mielestäsi?

        Nimimerkiltä: "Ehdotuson"

        Kaikenlaiset juntterot tänne kirjoittelee asioista, joista heillä on vain vähäinen ymmärrys.
        Maahanmuuttokriittinen ei tarkoita samaa kuin rasisti. Haloo!

        Nyt on valtiovaltakin vihdoinkin herännyt siihen, että maasta käännytysten eli palautusten pitäisi tapahtua paljon nopeammin kuin se tällä hetkillä käy. Ilkka Kanervan aiheelliset kommentit tältä aamulta.

        Emme halua Turun tragedian kaltaisen väkivaltateon toistuvan Suomessa, mutta sekin on mahdollista, koska näissä "turvapaikanhakijoissa" on monen sortin porukkaa eli suoremmin sanottuna roskasakkia. Uutisten mukaan marokkolaisterroristi oli varustaunut kahdella lihaveitsellä tappamaan.


      • Fantasia.se.on.tuokin
        Dillen-Fantasiaa kirjoitti:

        Nimimerkiltä: "Ehdotuson"

        Kaikenlaiset juntterot tänne kirjoittelee asioista, joista heillä on vain vähäinen ymmärrys.
        Maahanmuuttokriittinen ei tarkoita samaa kuin rasisti. Haloo!

        Nyt on valtiovaltakin vihdoinkin herännyt siihen, että maasta käännytysten eli palautusten pitäisi tapahtua paljon nopeammin kuin se tällä hetkillä käy. Ilkka Kanervan aiheelliset kommentit tältä aamulta.

        Emme halua Turun tragedian kaltaisen väkivaltateon toistuvan Suomessa, mutta sekin on mahdollista, koska näissä "turvapaikanhakijoissa" on monen sortin porukkaa eli suoremmin sanottuna roskasakkia. Uutisten mukaan marokkolaisterroristi oli varustaunut kahdella lihaveitsellä tappamaan.

        Tottakai minä tiedän ettei maahanmuuttokriittinen tarkoita rasistia. Ilmeisesti ainakin osa väestöstä on sitä mieltä, että maahanmuuttokriittinen on rasistin synonyymi.

        Minä vain ihmettelin, että miksi tuo "Ehdotuson" -nimimerkillä kirjoitteleva ja kaltaisensa tykkäävät fantasioida runkkaavista maahanmuuttokriitikoista... Ei ole ensimmäinen kerta, kun johonkin tällaiseen "kuumaan" aiheeseen liittyen, tulee joku varmaankin sitten maahanmuuttoon suopeasti suhtautuva horisemaan jotain runkkaavista maahanmuuttokriitikoista... Minusta lähinnä erikoinen seksifantasia.


      • Fantasia.se.on.tuokin
        Fantasia.se.on.tuokin kirjoitti:

        Tottakai minä tiedän ettei maahanmuuttokriittinen tarkoita rasistia. Ilmeisesti ainakin osa väestöstä on sitä mieltä, että maahanmuuttokriittinen on rasistin synonyymi.

        Minä vain ihmettelin, että miksi tuo "Ehdotuson" -nimimerkillä kirjoitteleva ja kaltaisensa tykkäävät fantasioida runkkaavista maahanmuuttokriitikoista... Ei ole ensimmäinen kerta, kun johonkin tällaiseen "kuumaan" aiheeseen liittyen, tulee joku varmaankin sitten maahanmuuttoon suopeasti suhtautuva horisemaan jotain runkkaavista maahanmuuttokriitikoista... Minusta lähinnä erikoinen seksifantasia.

        Ai niin - myös maahanmuuttokriitikoiden erektiot ja märät pöksyt tuntuvat kiihottavan näitä "Ehdotuson" -nimimerkin kaltaisia henkilöitä, kuten myös ajatus siitä, että "maahanmuuttokriitikko" olisikin täysin puutteessa, kenties jopa seksuaalisia kokemuksia vaille jäänyt ns. peräkammarinpoika. Sen verran nämäkin aiheet heidän kommentoinnissaan toistuvat.


      • kännissäköOlet

        olet rasisti suomalaisia kohtaan


    • aasiLestat

      Tähän on tultu, kun lestat päättäjinä ja ev.lut.kirkkojen pappeina - vabamuurarit!

    • PelkoRikkautena

      On se vaa prkl rikastunu Suomenki kulttuuri!

    • SikaMuslimit

      Omituista kansaa tuolla etelämpänä! Intohimona on katkoa kauloja ja sen jälkeen linnoittautua porukalla turvalliseen kellariin runkkaamaan yhdessä ja juomaan tapettujen verta.
      Outoja nautintoja. Musulmenit ovat omituisia, outoja, likaisia rottia, sotaisia ja vähä-älyisiä, joilla on sian perse aivojen tilalla.

      • Ehdotuson

        Unohdit mainitä että et ole rasisti :)


      • senkinJuoppo
        Ehdotuson kirjoitti:

        Unohdit mainitä että et ole rasisti :)

        olet taas umpitunnelissa


    • kaikkipaskaksivaan

      Muslimit, räjäytelkää siellä kotimaissanne niin paljon kuin haluatte ja tappakaa kotimaissanne omianne vaikka sukupuuttoon asti, mutta älkää täällä turvamaassanne jatkako samaa hulinaa, mitä te meitä tapatte, meitä jotka ovat auttaneet teitä ja antaneet turvapaikan, selvästikään ei ole yhtään järjen häivää päässään näillä matuilla, kai järkevä ihminen älyäisi asua ja elää rauhassa, kun on turvalliseen maahan päässyt.

    • Tarkkailu

      Uutisissa TV:ssä sanottiin tänään että Suomessa on noin 300 henkilöä joilla on yhteyksiä kansainväliseen terrorismiin, mutta ovat tarkkailussa. Mutta jos tästä määrästä otetaan vaikka kymmenesosa, niin siinähän on jo yhden armeijan komppanian verran. Usein näillä on vielä sotatraumat takana ja eivät esim. entiset ammattisotilaat välttämättä jonkun "urpon" halveksuvaa asennetta jaksa kauaa katsella...

    • eitietoa

      onkopaljonkin matuja oulussa,

    • helvetin.asukkeja

      Tuirassa näkyi isislippu esillä 2015, joku nähnyt tummien elintasoloisten lastaavan aseita.

      Vinkkinä sanon että Tornion rajalta ja laivoilla on helvetin helppoo kantaa kaikkee aseistustakin tänne.

      Tuirassa Kalliotie 15 talon seinässä oli vielä 2017 tallella kirjoitus isisin puolesta.

      Nyt peitetty.

      Somaliterroristi murhasi kirveellä 1/2015 Tuirassa, kertoiko somaliyhteisö varmasti kaiken?

      Vinkki: PIDETÄÄN SILMÄT, KORVAT JA VAISTO AUKI!

      Ilmeistä ja eleistä näkee kuka on psykon tyyppinen ylemmyyttä tunteva loiseläjä tuliainen, joka di itseään haluakaan elättää, vaan katsoo olevansa oikeutettu elämään meidän rahoillamme.

      Päälleni on mm huivipääakat sylkeneet Oulussa, vaikka koskaan en ole heitä edes pahasti katsonut koska olen kohtelias ja sydämellinen ihminen.
      Esim. Puokkarin ohi kulkiessa mulkoiltu ja syljetty sekä Tuiran kieppeillä.

      Mutta teidän, että lopulta luopioille tullaan mittamaan sillä millä he mittasivat!

      • SyytäkinJankuttaa

        Minun päälle on myös sylkenyt huivipäinen tummahipiäinen nainen Tuirassa bussipysäkillä ja olin silloin vain käymässä Oulussa eli en ollut voinut mitenkään ärsyttää aiemmin "heitä ylhäisiä", koska en edes silloin asunut Oulussa. Tiedustelin sylkemiseen syytä leidiltä englannniksi ja hän vastasi hoonolla soomella vihaisesti, että minä odotan vain bussia. Bussi tulikin ja hän pääsi luikkimaan pakoon bussin sisään ja huusi isolla äänellä mennessään kuljettajalle, että tuo ihminen kiusaa minut! Bussin kuljettaja minua sättimään ja minä selittämään tilannetta ja leidi senku huutaa, syyttää minua ja VALEHTELEE, lopulta kuski sanoi uskovansa minua, koska aiemminkin samalla pysäkillä oli ollut samanlaisia tapauksia tämän saman naisen ja hänen "sisartensa" kanssa, mutta kuljettajan on pakko puuttua tilanteeseen jne... voi prkl prkl...valitettavasti sitten piti oikein muuttaa asumaan tänne Ouluun, muuten hyvä paikka, mutta aivan liikaa katukuvassa ei-kantasuomalaisia, joita joutuu pelkäämään ihan oikeasti, keskellä päivää Tuirassa liikkuessa kaapuasuiset naiset alkavat ölistä ja huitoa ja huutaa ja sylkeä päälle vain siksi, että seisoin bussipysäkillä heidän kauppansa edustalla, se ei kuulemma ole vääräuskoisten alue odottaa bussia, koska se on holy glory area tai jotain sellaista heidän sanomansa mukaan, en saanut kunnolla selvää.
        Kaikki tämä on yleisest tiedossa Oulun kantaväestöllä, mutta asioista vaietaan monista syistä.
        Yksi syy on pelko.
        Toinen syy on juntiksi ja rasistiksi leimaaminen, mikä ei enää haittaa nykytapahtumien jälkeen.
        Kolmas syy on PELKO ja
        sitten vielä PELKO ja
        vielä kerran PELKO ja
        tällä kertaa syynä ei ole Venäjä, Venäjä, Venäjä.


      • Enkeksinimierkkiä
        SyytäkinJankuttaa kirjoitti:

        Minun päälle on myös sylkenyt huivipäinen tummahipiäinen nainen Tuirassa bussipysäkillä ja olin silloin vain käymässä Oulussa eli en ollut voinut mitenkään ärsyttää aiemmin "heitä ylhäisiä", koska en edes silloin asunut Oulussa. Tiedustelin sylkemiseen syytä leidiltä englannniksi ja hän vastasi hoonolla soomella vihaisesti, että minä odotan vain bussia. Bussi tulikin ja hän pääsi luikkimaan pakoon bussin sisään ja huusi isolla äänellä mennessään kuljettajalle, että tuo ihminen kiusaa minut! Bussin kuljettaja minua sättimään ja minä selittämään tilannetta ja leidi senku huutaa, syyttää minua ja VALEHTELEE, lopulta kuski sanoi uskovansa minua, koska aiemminkin samalla pysäkillä oli ollut samanlaisia tapauksia tämän saman naisen ja hänen "sisartensa" kanssa, mutta kuljettajan on pakko puuttua tilanteeseen jne... voi prkl prkl...valitettavasti sitten piti oikein muuttaa asumaan tänne Ouluun, muuten hyvä paikka, mutta aivan liikaa katukuvassa ei-kantasuomalaisia, joita joutuu pelkäämään ihan oikeasti, keskellä päivää Tuirassa liikkuessa kaapuasuiset naiset alkavat ölistä ja huitoa ja huutaa ja sylkeä päälle vain siksi, että seisoin bussipysäkillä heidän kauppansa edustalla, se ei kuulemma ole vääräuskoisten alue odottaa bussia, koska se on holy glory area tai jotain sellaista heidän sanomansa mukaan, en saanut kunnolla selvää.
        Kaikki tämä on yleisest tiedossa Oulun kantaväestöllä, mutta asioista vaietaan monista syistä.
        Yksi syy on pelko.
        Toinen syy on juntiksi ja rasistiksi leimaaminen, mikä ei enää haittaa nykytapahtumien jälkeen.
        Kolmas syy on PELKO ja
        sitten vielä PELKO ja
        vielä kerran PELKO ja
        tällä kertaa syynä ei ole Venäjä, Venäjä, Venäjä.

        Onpas törkeää, jos noin ovat päälle sylkeneet. Ei ole omalle kohdalle sattunut tuollaista sentään... Mutta mulle on käynyt monta kertaa niin, että linja-autopysäkin ohi kävellessäni koirani kanssa, somalinaisten joukko on tuijottanut huvittuneen vihamielisesti ja sitten kohdalla joku on sanonut jotain pilkalliseen sävyyn ja muut remahtaneet nauruun. Toki en voi tietää mitä sanoivat, koska en kieltänsä osaa. Entisenä koulukiusattuna kuitenkin väitän tunnistavani milloin minua pilkataan tai ivataan ja kun ei siinä muitakaan ihmisiä ole liikkeellä juuri silloin ollut, kuin vain minä - niin helppo arvata että minulle siinä naurettiin...

        En tiedä mikä heitä ärsytti tai huvitti niin kovin, koska koirani on koulutettu ja hyvin käyttäytyvä (ei hauku, murise tai ole menossa vieraiden ihmisten luokse) eikä edes näytä pelottavalta (vähän keskikokoista pienempi ja pörröinen). Itse olen jo keski-ikäinen ja ihan tavallinen peittävästi pukeutuva naisihminen. En millään tavalla provosoiva tai vihamielisen oloinenkaan. Ensimmäisen kerran kun noin sattui, luulin kuvitelleeni. Kun sattunut kuitenkin useamman kerran, niin tajusin että ei ole kuvitelmaa.

        Joku siinä sitten ilmeisesti on heidän mielestään halveksittavaa, kun tavallinen suomalainen nainen lenkkeilee kiltin koiransa kanssa. Yleensä koiraani suhtaudutaan suopeasti, koska on rauhallinen ja kiltti. Monesti maahanmuuttaja -taustaisetkin on halunneet tulla silittämään, varsinkin lapset. Myös kerran puiston penkillä istui joukko maahanmuuttaja -taustaisia ihmisiä, monta eri kansallisuutta, naisia ja miehiä. Oletan että opiskelivat samalla kurssilla suomea, koska puhuivat (vielä alkeellista, eli "huonoa") suomea keskenään ja suomeksi sanoivat "koira, kaunis koira" jne. kivoja kommentteja, joista minulle tuli hyvä mieli.

        Miksi jotkut on sitten jotenkin niin ylimielisen oloisia? Kyllähän se "Husukin" sanoi joskus haluavansa muuttaa suomalaisen monokulttuurisen painajaisen multikulttuuriksi, tai jotain sen tapaista... Siitä taitaa jo olla pari vuotta, mutta on jäänyt mieleen, koska sitä kovasti ihmettelin. Kokeeko joku oikeasti elävänsä painajaisessa täällä Suomessa? "Husukin" saanut varmaan paljon turvallisemman elämän täällä kuin monessa muussa maassa. Varmasti on rasismiakin kokenut, mutta väitän että vähemmän kuin jossain muualla. Tuskin on henkensä tai terveytensäkään puolesta joutunut pelkäämään päivittäin ja on saanut koulutuksen ja monenlaisia mahdollisuuksia elämässään, mitä ei välttämättä kotimaassaan rauhankaan aikana olisi saanut. Ihan korkeassa ja hyvässä yhteiskunnallisessa asemassahan hän on.

        Suurelta osinhan kaikki se hyvinvointi ja jokseenkin tasa-arvoiset mahdollisuudet menestyä ihmisen omasta taustasta huolimatta kumpuaa sieltä meidän "painajaismaisesta" monokulttuuristamme. Erilaisissa kulttuureissa on kastijärjestelmiä yms. joiden vuoksi läheskään kaikille ei ole kaikki ovet avoinna, oli ihminen sitten kuinka lahjakas ja ahkera hyvänsä... Tuon Husun "avautumisen" jälkeen jäin ihmettelemään, että mitä hän täällä loppujen lopuksi haluaisi muuttaa ja mihin suuntaan. Mikä tästä maamme kulttuurista tekee niin kamalaa, että sitä pitää ihan kuvailla painajaiseksi?


    • IhastuttavatVieraamme

      Miksi petoniporsaita, tuokaa Rotuaarille oikeita possuja vieraidemme iloksi! Saapas nähdä, kauanko kestää ennenkuin tämä poistetaan.

      • Eituostaoleapua

        Miksi oikeita possuja pitäisi kiusata? Eikä nuo sianliha ja -veri, pekoni yms. "hidasta" muslimeja millään tapaa. Kyllähän he pyörittämissään pitserioissa ja muissa ruokapaikoissa koskevat sianlihaan valmistaessaan sitä asiakkailleen ruuaksi. Jotenkin lapsellisiakin nämä ehdotelmat possunlihan tai elävien possujen asettelusta sinne ja tänne, tai pekonipakettien viskeleminen johonkin halal -liha laariin. Ei sellaisella ole mitään vaikutusta keneenkään, eikä se asioita paranna. Kyllä ne ratkaisut löytyy jostain muualta kuin lihakunnantuotteista.

        Ja sen vielä sanon, että vaikka kuinka suututtaa (suututtaa minuakin), kostamaan ei pidä alkaa. Ei pidä alentua itse terroristien tasolle. Sillä ei muuta saada aikaan kuin lisää pahaa ja sotia. Sitäpaitsi - terroristien tavoitekin on saada eurooppalainen kantaväestö muslimien kimppuun, että lisää muslimeja radikalisoituu. Isisin tavoite on saada aikaan vastakkainasettelua. Ei anneta heille sitä mitä he toivovat. Sen sijaan nuo kaikki syksyn 2015 jälkeen tulleet ihmiset, jotka eivät pysty todistamaan henkilöllisyyttään ja antamaan mitään oikeaa syytä miksi tarvitsevat turvapaikan, pitää palauttaa lähtömaihinsa pikimmiten. Isis sanoi jo tuon massamuuton alussa, että ovat soluttaneet terroristejaan näiden "pakolaisten" joukkoon, niin miksi sitä ei voitu uskoa?


    • QwertyFuthark

      Vuosi-pari sitten meuhkattiin mediassa kovasti vihapuheesta, aina Kalevan pääkirjoituksia myöten. Eikö tällainen betoniporsaiden ja raskaiden ajoneuvojen sijoittelu Rotuaarille ole vihateko? :D

      • stanantollopaskuli

        Eikö Turun puukotus ollut vihateko?


    • Rehmunentäällä

      Halutaan ostaa kuorma-auto ja (porsas jouluksi,ei betoni).
      hannukasvili.tsukas@töttöroo.com
      Kiitos.

    • muutamme_pian_Norjaan
    • AvaavaOhjelma

      Nyt alkaa 13.9.-17 tv:ssa National Geographicilla uusi ohjelma tuplajaksolla muslimikalifaateista.
      Antaa paljon uutta tietoa meille "vääräuskoisille".

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe