Treffit-palsta. Toimiiko se?

Stadissatuuleeaina

Minulla on aika tuore profiili ja silloin tällöin käyn katsomassa sitä. Viestejä tulee yllätys yllätys, miehiltä ja paljon. En hae miestä. Se on ruvennut ärsyttämään kun viestejä on liuta, flirttejä sitäkin enemmän eikä yhtään naisilta. Olen saanut kaiken muun taivaan ja maan välillä ehdottelun lisäksi muutaman suoran kehotuksen prostituutioon. Mulle on siis tarjottu korvausta seksiä vastaan. Saatteko te muut tollasia viestejä vai onko mun ulkonäössä tai profiilin sisällössä jotain mikä vetää puoleensa tavallista enemmän tollasia?
Toisekseen, käyttekö te siellä koskaan? Eikös ne vihreät muuttuvat pallerot ilmaise paikalla oloa? Käyn siellä mihin kellon aikaan hyvänsä, kukaan ei siellä ole. Onko se lesbojen treffit palsta kuivunut kun eihän profiileista näy, notta milloin ne on edes tehty.
No, kello on nytkin puol 2 yöllä joten ehkä se olenkin minä joka puuhaan väärinä kellonaikoina. Pitäis siirtyä netistä todelliseen elämään, mutta enhän mä enää tiedä minne? Siinä kolmas kysymys. Missä voi tavata naisia? Niitä kapakoitakaan ei taida enää olla missä aikoinaan kävin? Missä te n. nelikymppiset käytte stadissa ja onko ns. yökerhojen lisäksi jotain paikka johon voisi mennä vaikka iltapäivisin/alkuiltoisin?
Ai niin, en mä pysty valehtelemaan. Mun profiilissa lukee bi. Johtuuko kaikki mun ongelmat siitä? ;)

10

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WhiteShoes

      Ok

    • hyivee

      Miksi sit ihmettelet että miehet kirjoittaa jos olet merkannut sinne bi?? Käyn aina välillä kattomassa minkälaisia naisia siellä on, esim. kuvaprofiileja.. mutta herra jestas sentään.. jostakin kumman syystä siellä on joku 3 naista sadasta hyvännäköisiä.. suurin osa jotain läskejä.. aivan kauheita kuvia, huomaa ettei edes osata ottaa hyvää kuvaa vaan puhelimen etukameralla otettuja pallinaamakuvia. Ei s*****a!

      • Riikkaniina

        Tästä just on puhuttu eri ketjussa, että bi:n on hyvä laittaa se tieto että on bi, koska osa naisista karsastaa bissejä, ja voi sillä tavalla saman tien säästää kaikkien vaivaa kun on avoin siitä.

        Sitten se, että vaikka laittaa selvästi että etsii naisia (monella on lisäksi eri treffipalstoilla eri tavalla ilmaistuna että EI etsi miehiä) niin SILTI äijät kirjoittelee. Se on vaan sellaista, miehet ei vaan pysty uskomaan että naisen ei on ei. Etenkään bi naisen.

        No jos laitat että olet lesbo ja etsit naista, sä valehtelet heti kättelyssä potentiaalisille ehdokkaille. Ei hyvä.

        Ongelma on siinä, että kun bisseys ei ole mikään "keskiväli" heteron ja homon välillä, vaan joku voi olla enemmän naisiin päin, joku voi olla enemmän miehiin päin, joku voi olla jopa sen 50/50, joku etsii SILLÄ hetkellä naisia ja ehkä joku muu miehiä tai ketä vaan. Että tääkin ongelma ratkeisi välittömästi kun ihmiset uskoisi mitä lukee, EIKÄ OTA YHTEYTTÄ, JOS KUULUU SIIHEN JOUKKOON JOSTA ON JUST LUKENUT ETTÄ EI KIITOS!!

        Lisäksi: voin kertoa että TODELLA HARVA, ETTEN SANOISI JOPA ETTÄ OLEMATON JOUKKO BI-NAISISTA HALUAA YHTEYDENOTTOA PARISKUNNILTA!

        Mut tää on ikuisuusongelma. Täällä miehet kasvaa/kasvatetaan ajattelemaan että heillä on miehinä mahdollisuus ihan kaikkiin naisiin, ja se on ihan toissijaista mitä heille kaikki muu evidenssi naaman edessä kertoo....


      • Lukujaymmärryshoi
        Riikkaniina kirjoitti:

        Tästä just on puhuttu eri ketjussa, että bi:n on hyvä laittaa se tieto että on bi, koska osa naisista karsastaa bissejä, ja voi sillä tavalla saman tien säästää kaikkien vaivaa kun on avoin siitä.

        Sitten se, että vaikka laittaa selvästi että etsii naisia (monella on lisäksi eri treffipalstoilla eri tavalla ilmaistuna että EI etsi miehiä) niin SILTI äijät kirjoittelee. Se on vaan sellaista, miehet ei vaan pysty uskomaan että naisen ei on ei. Etenkään bi naisen.

        No jos laitat että olet lesbo ja etsit naista, sä valehtelet heti kättelyssä potentiaalisille ehdokkaille. Ei hyvä.

        Ongelma on siinä, että kun bisseys ei ole mikään "keskiväli" heteron ja homon välillä, vaan joku voi olla enemmän naisiin päin, joku voi olla enemmän miehiin päin, joku voi olla jopa sen 50/50, joku etsii SILLÄ hetkellä naisia ja ehkä joku muu miehiä tai ketä vaan. Että tääkin ongelma ratkeisi välittömästi kun ihmiset uskoisi mitä lukee, EIKÄ OTA YHTEYTTÄ, JOS KUULUU SIIHEN JOUKKOON JOSTA ON JUST LUKENUT ETTÄ EI KIITOS!!

        Lisäksi: voin kertoa että TODELLA HARVA, ETTEN SANOISI JOPA ETTÄ OLEMATON JOUKKO BI-NAISISTA HALUAA YHTEYDENOTTOA PARISKUNNILTA!

        Mut tää on ikuisuusongelma. Täällä miehet kasvaa/kasvatetaan ajattelemaan että heillä on miehinä mahdollisuus ihan kaikkiin naisiin, ja se on ihan toissijaista mitä heille kaikki muu evidenssi naaman edessä kertoo....

        Olen täsmälleen samaa mieltä kaikesta!


    • Oletko käynyt mummolaakson tapahtumissa? On tansseja, viikonloppuretkiä, kirjallisuusiltoja. Spontaanisti on syntyneet mm. naisten peli-illat ja puutarhalepakot. Naisasialiitto Unionilla on myös tapahtumia naisille.

      • Kiitos ystävällisestä vastauksesta. Taidanpa selvittää mainitsemiasi vaihtoehtoja. Ei tuollavtreffipalstalla taida olla aktiivisia kuin muutama/samat henkilöt ja loput "hylättyjä" profiileja. Toivottavasti ovat löytäneet elämänsä viimeisen rakkauden. =)


      • lawofattraction kirjoitti:

        Kiitos ystävällisestä vastauksesta. Taidanpa selvittää mainitsemiasi vaihtoehtoja. Ei tuollavtreffipalstalla taida olla aktiivisia kuin muutama/samat henkilöt ja loput "hylättyjä" profiileja. Toivottavasti ovat löytäneet elämänsä viimeisen rakkauden. =)

        Jos tykkäät pelata, naisten peli-ilta kokoontuu seuraavan kerran 9.9.


      • NeitiBii
        lueskeleva kirjoitti:

        Jos tykkäät pelata, naisten peli-ilta kokoontuu seuraavan kerran 9.9.

        En ole ap, mutta kiinnostaisi tietää, mitä siellä pelataan. Olen surkea korttipeleissä. Lautapelit sujuu vähän paremmin...


      • NeitiBii kirjoitti:

        En ole ap, mutta kiinnostaisi tietää, mitä siellä pelataan. Olen surkea korttipeleissä. Lautapelit sujuu vähän paremmin...

        Olen tällä nimimerkillä treffipuolella. Jos haluat tulla mukaan naisten peli-iltaan, laita mulle viestiä.


      • Laitoin sinulle viestiä, olisin kiinnostunut kuulemaan, notta mitä mainitsemasi tapahtuma tarkoittaa käytännössä.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe