Kuukautiset ja ratsastaminen

Pinto

17

5976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehcu

      Yleensä mä en mene ratsastamaan kun on mensut käynnissä, mutta jos menen, niin ihan normaali side mulla on. Tai no, yöside.

    • pojo

      yleensä en paljoo ratsastele sillon mut tamppoonia oon käyttäny.

      • pojo

        niin elikkäs sen takia en yleensä paljoo ratsastele käyntiköpöttelyjä lukuunottamatta kun tuo maha tuppaa olemaan kipeä.


    • mou

      käytän aina tamponia. Sitä ei edes tunne.

      • Suvi

        Mitä väliä jos on menkat ja pitäs mennä ratsastaan??
        Kyllä itse ainakin ihan normaalisti käyn tallilla ja ratsastelen. Ja käytän ihan tavallista sidettä. Ja hyvin olen pärjännyt :)


      • Dima
        Suvi kirjoitti:

        Mitä väliä jos on menkat ja pitäs mennä ratsastaan??
        Kyllä itse ainakin ihan normaalisti käyn tallilla ja ratsastelen. Ja käytän ihan tavallista sidettä. Ja hyvin olen pärjännyt :)

        Oon samaa mieltä! Siis jättääkö teistä joku esim. kisat väliin jos sattuu olemaan menkat sinä päivänä?
        Mä ratsastelen n 4 krt viikossa ja hyvin on sujunut vaikka oliskin NE päivät :)

        Henk.koht. käytän tamponia ratsastaessa. Eikä tosiaankaan tunnu missään...


      • kjoo
        Dima kirjoitti:

        Oon samaa mieltä! Siis jättääkö teistä joku esim. kisat väliin jos sattuu olemaan menkat sinä päivänä?
        Mä ratsastelen n 4 krt viikossa ja hyvin on sujunut vaikka oliskin NE päivät :)

        Henk.koht. käytän tamponia ratsastaessa. Eikä tosiaankaan tunnu missään...

        käytän ihan normaalia sidettä, mutta eikö teistä ikinä tunnu et menkat tulee housujen läpi tms.? mua ainakin "pelottaa" et ne tulee läpi.. on meinaan sinänsä aika runsaat..


      • ratsastelija
        Dima kirjoitti:

        Oon samaa mieltä! Siis jättääkö teistä joku esim. kisat väliin jos sattuu olemaan menkat sinä päivänä?
        Mä ratsastelen n 4 krt viikossa ja hyvin on sujunut vaikka oliskin NE päivät :)

        Henk.koht. käytän tamponia ratsastaessa. Eikä tosiaankaan tunnu missään...

        Jotkut ei oo varmaa kokeillu tamppoonia joten jos on runsaat menkat voi olla "pelottavaa" mennä ratsastamaan koska olis niin epämukavaa ku ajattelee et meneeks siteen ohi vai ei. joten jos ette haluu peruuttaa ratsastuksia niin kokeilkaa tampoonia jos sen laittaa oikein se ei todellakaan tunnu missään ja jos on laittanu just ennen ratsastusta (ja on vuotoon sopivan imukykyinen) niin voit olla varma ettei mee yli.
        Itse käytän tampoonia ja eipä oo läpi menny. Ratsastaessa ei tartte keskittyy sillo ku siihen oleelliseen eli itse ratsastukseen


      • Anonyymi
        Dima kirjoitti:

        Oon samaa mieltä! Siis jättääkö teistä joku esim. kisat väliin jos sattuu olemaan menkat sinä päivänä?
        Mä ratsastelen n 4 krt viikossa ja hyvin on sujunut vaikka oliskin NE päivät :)

        Henk.koht. käytän tamponia ratsastaessa. Eikä tosiaankaan tunnu missään...

        Pysyykö side ratsastettaessa sitten paikoillaan sillä tavalla ettei ohi vuotoja satu?


    • www.arteequestre.it

      Tampooni on paras vaihtoehto.
      Ei tartte miettià ohivuotoja ym, "ole varma ja vapaa" :)
      Tampoonin naru saattaa tosin hangata ikàvàsti, ainakin jos on herkempi alapàà tai jos ratsastaa pàivittàin monta tuntia peràkkàin (kuten minà). Siihen auttaa kun narun katkaisee saksilla niin ettà narua tulee vain noin puoli senttià ulos emàttimestà.

    • Jeebu

      Mä ratsastan mun miehel vaikka onki menkat se ei sitä haittaa

      • Anonyymi

        Tässä ei nyt puhuttu tosta vaan hevosella ratsastamisesta. :D


    • Varmanpäälle

      Tampoonilla mennään mutta oon liian vainoharhainen niin laitan joskus kun on runsaat vielä kahden pisaran jos ratsastan monta tuntia

    • hepatonkivoja

      tampooni!!

    • Anonyymi

      Mulla on tällä hetkellä menkat ja meen tallille tänään niin mitä teen laitanko normisiteen vai pitkän yö siteen

      • Anonyymi

        Ite käytän yö sidettä ratsastuksessa. Ja välillä saatan laittaa, jopa yö sitten ja normi siteen päällekkäin. Ekoina päivinä on nimittäin runsaat ja kivuliaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite käytän yö sidettä ratsastuksessa. Ja välillä saatan laittaa, jopa yö sitten ja normi siteen päällekkäin. Ekoina päivinä on nimittäin runsaat ja kivuliaat

        NIin tampooni ja kuukautiskuppi ei ole kaikille tuttu eikä jokaiselle käy että välillä se pakko sidettä käyttää,sillon ei muu auta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe