Hyvä autokorjaamo?

Jarkki

Missä päin Jyväskylää olisi ammattitaitoinen ja kohtuuhintainen autokorjaamo? Tuntuu että sellaista on vaikea löytää. Esimerkiksi autokorjaamo P. Liimatainen Keljonkankaalla osaa kyllä rahastaa, mutta työn laatu todella heikko, kannattaa välttää..

287

49454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekundaa..

      tekee se autopaja

    • dsd

      pro car service

      • neuvoton

        ....


    • Kaapo Hokkanen

      En tiedä, että pitääkö enää korjaamoa, mutta kymmenen vuotta sitten maalaiskunnan puolella Jyskässä Juha Hård oli todella ammattitaitoinen ja edullinen autonkorjaaja.

      Löytynee puhelinluettelosta.

      • Vuosien kokemus.

        Olen itse vuosien ajan ollut asiakkaana, eri huoltojen ja korjauksien johdosta PRO-CAR SERVICE ( seppälän kangas, valion vieressä, löytyy netistä kotisivu )korjaamolla. Palvelu on erinomaista ja työn laatu laadukasta ja takuulla. Hinta on edullinen. Aikatauluissa ollut aina sopimisen varaa. Suosittelen lämpimästi.t.Markku Salonen


      • asiakas2012

        Edelleen ainakin pienimuotoista toimintaa. Hyvä ja nopea palvelu kohtuuhintaan. Tosin ei kaikkia nykyajan hienouksia (lukulaitteita tms.). suosittelen!


      • asiakas20
        asiakas2012 kirjoitti:

        Edelleen ainakin pienimuotoista toimintaa. Hyvä ja nopea palvelu kohtuuhintaan. Tosin ei kaikkia nykyajan hienouksia (lukulaitteita tms.). suosittelen!

        siis Hårdin korjaamo


      • jmt5
        Vuosien kokemus. kirjoitti:

        Olen itse vuosien ajan ollut asiakkaana, eri huoltojen ja korjauksien johdosta PRO-CAR SERVICE ( seppälän kangas, valion vieressä, löytyy netistä kotisivu )korjaamolla. Palvelu on erinomaista ja työn laatu laadukasta ja takuulla. Hinta on edullinen. Aikatauluissa ollut aina sopimisen varaa. Suosittelen lämpimästi.t.Markku Salonen

        Juu, jos sattuu olemaan soppakulho, elikkä saab.
        Ei nuo muita osaa huoltaa.
        Lukee myös heidän nettisivullaan......


      • Anonyymi
        jmt5 kirjoitti:

        Juu, jos sattuu olemaan soppakulho, elikkä saab.
        Ei nuo muita osaa huoltaa.
        Lukee myös heidän nettisivullaan......

        Varmasti osaavat huoltaa ja korjatakin myös muita, eihän siitä mitään epäilystä ole, mutta Saabin valtuutettuna merkkihuoltona (ei toki kaiketi vielä vuonna 2013, mutta silloinkin jo vuosia Saabiin erikoistuneena) ymmärrettävästi ja järkevästikin keskittyvät lähinnä päämerkkiinsä, jonka tuntevat erittäin hyvin - vieläpä todella kiitettävällä asiakaspalveluasenteella, aina enemmän kuin esimerkillisestä sähköpostitiedusteluihin vastaamisesta alkaen.


    • Hot wheels show

      olen samaa mieltä,ala-arvoista on työn laatu aivan perusasennustenkin kohdalla.

    • Kuulema hyvä!!

      Autokorjaamo Mäenpää Saarijärventiellä lähellä Tuomiojärven leirintäaluetta.
      Olen kuullut positiivistä palautetta ja hyvin suosittu!

    • taina35

      hyvä ja edullinen on lohikoskella toimiva oncar-autokorjaamo. Pelkästään hyviä kokemuksia pojista!

    • Keijo

      Oilboysit ovat koslaani huoltaneet ihan hyvin. Ja suht edullisesti ja joustavasti.

      • SAR

        JMT-Autopalvelu Nisulassa (ST1:n vieressä) on rehellinen ja edullinen paikka - olen ollut heidän asiakkaana yli 2 vuotta ja todella tyytyväinen. www.jmt-autopalvelu.fi


      • ex asiakas
        SAR kirjoitti:

        JMT-Autopalvelu Nisulassa (ST1:n vieressä) on rehellinen ja edullinen paikka - olen ollut heidän asiakkaana yli 2 vuotta ja todella tyytyväinen. www.jmt-autopalvelu.fi

        Työn laatu on välillä kyllä sitä sun tätä.
        Ihan vaan omia kokemuksia.
        Lienee tekijästä kiinni.


      • Jasssooota
        SAR kirjoitti:

        JMT-Autopalvelu Nisulassa (ST1:n vieressä) on rehellinen ja edullinen paikka - olen ollut heidän asiakkaana yli 2 vuotta ja todella tyytyväinen. www.jmt-autopalvelu.fi

        Jmt:n Kuormaajantien palvelu ei oikein miellyttänyt... On ihmeellistä, että asiakkaalta suorastaan kielletään auton korjauksen seuraaminen hallissa. Itse ainakin haluan seurailla mitä tapahtuu jos remppa suht nopea.


      • Autoileva

        Ihan huono korjaamo ja kallis,jos katsastuksen jälkeen täytyy korjata jotain ne vievät siellä 2 kertaa jälikatsastukseen,eivätkä muuten kuuntele auton omistajaa ollenkaan.
        Kallis korjaamo on OIlBoys.


      • 8+7

        ensinnäkään sanottiin monta kertaa että laittakaa sivupeileihin vilkut kun usa auto ja ei mennyt vilkkujen takia läpi katsastuksesta, ei mennyt niiden päähän vaan tekivät reiät auton kupeisiin heittäen niihin 80 vuodelta olevan opelin vilkut, siinäpä laski auton jäleenmyyntiarvo ku ruoste pääsee jyllämään, eivätkä muuten osaneet korjata autoa uusintakatsastukseen kun niiden piti 2 kertaa käyttää auto uusinnassa, täysi paska ja kallis korjaamo jonne ei kannata viedä mitään korjattavaksi


      • ..........
        8+7 kirjoitti:

        ensinnäkään sanottiin monta kertaa että laittakaa sivupeileihin vilkut kun usa auto ja ei mennyt vilkkujen takia läpi katsastuksesta, ei mennyt niiden päähän vaan tekivät reiät auton kupeisiin heittäen niihin 80 vuodelta olevan opelin vilkut, siinäpä laski auton jäleenmyyntiarvo ku ruoste pääsee jyllämään, eivätkä muuten osaneet korjata autoa uusintakatsastukseen kun niiden piti 2 kertaa käyttää auto uusinnassa, täysi paska ja kallis korjaamo jonne ei kannata viedä mitään korjattavaksi

        kokemuksia on mullakin ja monella tutulla. En voi suositella kenellekään.


      • oikein oikein
        Jasssooota kirjoitti:

        Jmt:n Kuormaajantien palvelu ei oikein miellyttänyt... On ihmeellistä, että asiakkaalta suorastaan kielletään auton korjauksen seuraaminen hallissa. Itse ainakin haluan seurailla mitä tapahtuu jos remppa suht nopea.

        jmt on tehnyt ihan oikein. asiakkaan paikka EI! ole hallissa. koittakaa ihmiset ymmärtää!
        ja syy ettäkö miks?? sanotaanko vaikka, autohuoltamo ei pesetä liituraitapukuja pesulassa asiakkaan piikkin

        on olemassa "leikkimielinen" hinnasto jos asiakas on mukana hinta nousee,
        jos jopa tekee jotain niin taas nousee..... ym

        itse autoasentaja mutta muu firma


      • 4+6
        SAR kirjoitti:

        JMT-Autopalvelu Nisulassa (ST1:n vieressä) on rehellinen ja edullinen paikka - olen ollut heidän asiakkaana yli 2 vuotta ja todella tyytyväinen. www.jmt-autopalvelu.fi

        JMT:ltä ei jäänyt kuin paha maku suuhun. Halpojen hintojen ja hyvän työnjäljen -huhujen jälkeen vein autoni Nisulan JMT:lle huoltoon. Hinta-arvio meni roisisti yli laskun tullessa kouraan, selityksenä jotain joutavaa mutinaa. Kuulemma muillakin on laskutettu ylimääräistä.

        Muutenkin jäi huonot fiilarit. JMT on varmaan ihan ok paikka, jos vie vähän vanhempaa autoa huoltoon, eikä ole niin justiinsa. Mutta en silti suosittelisi..


      • Seat Leon

        Empähän menisi kehumaan.


      • autoista perillä
        oikein oikein kirjoitti:

        jmt on tehnyt ihan oikein. asiakkaan paikka EI! ole hallissa. koittakaa ihmiset ymmärtää!
        ja syy ettäkö miks?? sanotaanko vaikka, autohuoltamo ei pesetä liituraitapukuja pesulassa asiakkaan piikkin

        on olemassa "leikkimielinen" hinnasto jos asiakas on mukana hinta nousee,
        jos jopa tekee jotain niin taas nousee..... ym

        itse autoasentaja mutta muu firma

        Asiakkaan paikka ei tietenkään ole hallissa, ymmärretään, itse kuitenkin tykkään olla mukana, jos ei iso homma ole, mielenkiinnosta (nuorempana asentajana toimineena) omaa autoani kohtaan, ellei pois ajeta, en ole koko ajan kyttäämässä, annan asentajalle työrauhan, välillä pyörähdän vilkaisemassa, ehkä kysyn tai kommentoin jotain.
        Myös tietääkseni mitä ja kauanko tehdään, minulta on nimittäin useamman kerran veloitettu esim. 2 tunnin työ, vaikka se on kestänyt vain esim 45 min, laskua maksaessani olen huomauttanut asiasta ja aina se on korjattu asiakkaan eduksi, asiakas on oikeassa. on sanottu.
        Joskus on veloitettu osista, joita ei ole laitettu.
        Tällaista autoista perillä olevaa ei pysty jymäyttämään, mutta monesti ajattelen niitä poloisia naisautoilijoita ja jopa miehiäkin,
        jotka eivät ymmärrä, mitä osia mihinkin tarvitsee laittaa,
        tulee varmaan kalliiksi auton pito.
        Itse pyydän aina kustannusarvion ja sitten tingin siitä tarpeen mukaan.


      • Entonen JMT käyttäjä
        4+6 kirjoitti:

        JMT:ltä ei jäänyt kuin paha maku suuhun. Halpojen hintojen ja hyvän työnjäljen -huhujen jälkeen vein autoni Nisulan JMT:lle huoltoon. Hinta-arvio meni roisisti yli laskun tullessa kouraan, selityksenä jotain joutavaa mutinaa. Kuulemma muillakin on laskutettu ylimääräistä.

        Muutenkin jäi huonot fiilarit. JMT on varmaan ihan ok paikka, jos vie vähän vanhempaa autoa huoltoon, eikä ole niin justiinsa. Mutta en silti suosittelisi..

        Kyselin jakorempan hintoja erääseen autoon Jkl:stä. Yllätys: merkkikorjaamo halvin 265e, mutta JMT:n "tarjous" 520e meni jo hieman yli.


      • Anonyymi
        SAR kirjoitti:

        JMT-Autopalvelu Nisulassa (ST1:n vieressä) on rehellinen ja edullinen paikka - olen ollut heidän asiakkaana yli 2 vuotta ja todella tyytyväinen. www.jmt-autopalvelu.fi

        Juu 400€ makso vianetsintä jota ei löydetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu 400€ makso vianetsintä jota ei löydetty.

        Tark.vastarakadun jmt..
        sit tos Jkl korjaamo ykkösis tuulilasinvaihto:saumat vuotaa/repsottaa,kattoverhoilu leikattu pilalle.lasi halkes n.1vuoden kuluttua.


      • Anonyymi
        SAR kirjoitti:

        JMT-Autopalvelu Nisulassa (ST1:n vieressä) on rehellinen ja edullinen paikka - olen ollut heidän asiakkaana yli 2 vuotta ja todella tyytyväinen. www.jmt-autopalvelu.fi

        JMT Autosta jäi työharjoittelussa niin huono kuva, että sinne en autoani veisi...


      • Anonyymi
        Entonen JMT käyttäjä kirjoitti:

        Kyselin jakorempan hintoja erääseen autoon Jkl:stä. Yllätys: merkkikorjaamo halvin 265e, mutta JMT:n "tarjous" 520e meni jo hieman yli.

        Tuommoisella hinnalla ei saa mihinkään autoon tehtyä jakoremppaa (ei edes v. 2012)
        Pelkät osatkin jo maksaa enemmän. Joku höpöviesti tältä 4+6.


    • jossain

      Vasarakadulla tökkäsi palvelun takia.
      Tai pikemminkin sen puutteen takia.

      Ei luulisi olevan iso asia puhua niinkuin ihminen, mutta ei.
      Käy kuka haluaa, mutta minä jätän väliin.

    • löytyy täältä

      www.huoltovertailu.fi

    • Autoileva

      JMT korjaamoa jossa suhtkoht edullisesti pääsee ja myös KIrrin paikkeilla on Motolandia jossa on myös edullista korjauttaa.
      Motolandiassa palvelu aivan mukavaa ja ajattelevat myös asikkaankin kannalta minkä hintaisen korjauksen kannattaa autoon tehdä.
      Näistä 2 Autokorjaamolta positiivisia kokemuksia.
      On tullut korjaamot testattua.

      • näin on!

        Ehdottomasti Pro Car Service... Riku ja Petri tietävät mitä tekevät ja hintakin on varsin kohtuullinen...
        Jos vielä satut omistamaan Saabin tai jonkun jenkin, niin ovat he Jyväskylässä ainoita heppuja joiden käsiin voisin autoni antaa...

        Itselläni on kokemuksia myöskin tuosta JMT:stä, mutta ainakaan varaosapuolella ne eivät ole vakuuttaneet, ja ainakin tuossa kuormaajantien pisteessä huoltopuolen henkilökunnasta suurinosa ei taida puhua suomea...

        Lisäksi monesti on käynyt niin että osien hinta on tilatessa ollut huomattavasti pienempi kuin hinta noudettaessa...


    • mainoksen uhri

      älä ainakaan vie autoasi jmt autopalveluun minä tein sen virheen kehuvat että ovat erikoistuneet ranskalaisiin autoihin paskan marjat vein sinne sitikan korjattavaksi c5 ja sitä selittelyä ja paskan jauhamista kesti 5 viikkoa ja sitten päätin viedä autoni asiantuntevampiin käsiin.

      • Caitzu

        Mitä maksoi tuon tuo sun auton laitto jos eivät saaneet kuntoon?


      • Ei Ranskatar

        hyviä olekkaan,joten eipä ihme vaikka ei korjaamolla kaikkia vikoja tiedettäisi.
        Japanilaiset autot paremminkin Suomen oloihin.


      • sdfag

        Ei kyllä MOTOLADIAAN kannata autoaan viedä


      • Palvelu toimii
        sdfag kirjoitti:

        Ei kyllä MOTOLADIAAN kannata autoaan viedä

        on tosi hyvä korjaamo,siellä on vastuuntuntoista porukkaa ja osaavat työnsä tosi hyvin ,itselläni ollut kokemusta eivätkä ota kirskuri hintoja ollenkaan.
        Tietävät jos on autolla melkoisesti ik'' ,ei kannata sillon ostaa kalliita osia sellaseen autoon,monet korjaamot eivät ajattele niin asiakkaiden kannalta.
        Tietävät jo kättelyssä mitä autossa on vikana.
        Jos sanotaan mikä korjaamo on Jyväskylässä surkein ja huonoin niin se on ensimmäisenä KÄYTTÖAQUTO paska jossa ei palvelu toimi ollenkaan eivätkä kuuntele asiakkaita.
        Joten KÄYTTÖAUTOA en suosittele.


    • pullukka_paavo

      pakko oli sanoa oma kokemus kun oli tosi hyvin tehty jarruremontit autooni ja tosi edullisesti.

      • ei hyvä

        hyvä ja halpa... kaksi eri asiaa..


      • ...
        ei hyvä kirjoitti:

        hyvä ja halpa... kaksi eri asiaa..

        Joo.. eipä ne siellä taida osata edes renkaita vaihtaa ilman ohjekirjaa...


      • dollari
        ... kirjoitti:

        Joo.. eipä ne siellä taida osata edes renkaita vaihtaa ilman ohjekirjaa...

        Jos omistaa Opelin,niin AutoBestiin ei kannata autoa huoltoon viedä.Suorastaan RYÖSTÖ hinnat huolloista ja varaosista katteet kohdallaan.Eipä ihme että on varaa seisottaa vanhaa Bestin rakennusta tyhjillään.


      • Avulias Aatu
        dollari kirjoitti:

        Jos omistaa Opelin,niin AutoBestiin ei kannata autoa huoltoon viedä.Suorastaan RYÖSTÖ hinnat huolloista ja varaosista katteet kohdallaan.Eipä ihme että on varaa seisottaa vanhaa Bestin rakennusta tyhjillään.

        Jos omistaa Opelin niin, Juha Orenius. http://www.juhaorenius.fi/index.php?pid=8
        Mikäli Mersun, niin Ylämäänauto. http://www.ylamaan.fi/
        Mikan asentamo on myös hyvä. http://www.mikanasentamo.fi/


      • Asiakaana
        ... kirjoitti:

        Joo.. eipä ne siellä taida osata edes renkaita vaihtaa ilman ohjekirjaa...

        haukut Motolandiaa,
        Se korjaamo on hyvä osaavat kyllä renkaatkin vaihtaa.
        Etpä taida itse osata vaihtaa vai katsotka itse muka ohjekirjasta.
        Isot PLussat Motolandialle,jossa kaikki toimii huokeasti.
        Eivät ota kirskurihintoja.


      • -
        Asiakaana kirjoitti:

        haukut Motolandiaa,
        Se korjaamo on hyvä osaavat kyllä renkaatkin vaihtaa.
        Etpä taida itse osata vaihtaa vai katsotka itse muka ohjekirjasta.
        Isot PLussat Motolandialle,jossa kaikki toimii huokeasti.
        Eivät ota kirskurihintoja.

        taitaa olla motolandian oma väki kirjottelemassa hyvää mainosta itsestään, kun joka viestissä kiskuri hinta kirjotetaan kirskuri!


      • Asiakkaana
        - kirjoitti:

        taitaa olla motolandian oma väki kirjottelemassa hyvää mainosta itsestään, kun joka viestissä kiskuri hinta kirjotetaan kirskuri!

        ole Motolandian väkeä vaan asiakas.
        Mut taidat itse olla niitä jotka haukkuvat kyseistä korjaamoa.
        Kun vertailee korjaamoja niin tietää missä ovat asiallisemmat hinnat ja nehän ovat Motolandia ja JMT.
        On siinä asiakkailla ihmettelemistä jos käyvät kalleilmmilla korjaamoilla.


      • pullukka_paavo
        Asiakkaana kirjoitti:

        ole Motolandian väkeä vaan asiakas.
        Mut taidat itse olla niitä jotka haukkuvat kyseistä korjaamoa.
        Kun vertailee korjaamoja niin tietää missä ovat asiallisemmat hinnat ja nehän ovat Motolandia ja JMT.
        On siinä asiakkailla ihmettelemistä jos käyvät kalleilmmilla korjaamoilla.

        Mietin kun ihmiset puhuu ristiin kokemuksistaan korjaamoista.
        Jos korjaamot kohteleekin asiakkaita vanhoina luottoasiakkaina tai rahastettavina kerta käyjinä??

        itselläni on monesta korjaamoista kokemusta ja joissakin kohdeltu ja hinnoiteltu edullisesti joissakin kiskurihintoja ja jäänyt töitäkin tekemättä koska kanta-asiakkaat kiilasivat ohitse.


      • ,.,...,.,,.,..,
        pullukka_paavo kirjoitti:

        Mietin kun ihmiset puhuu ristiin kokemuksistaan korjaamoista.
        Jos korjaamot kohteleekin asiakkaita vanhoina luottoasiakkaina tai rahastettavina kerta käyjinä??

        itselläni on monesta korjaamoista kokemusta ja joissakin kohdeltu ja hinnoiteltu edullisesti joissakin kiskurihintoja ja jäänyt töitäkin tekemättä koska kanta-asiakkaat kiilasivat ohitse.

        oli Oilboisslle aika, menin sinne ja sanovat että et pääsekään kun on nosturit varatttu!!! Ei perusteltu mitenkään miksi näin on käynyt. TOSI HYVÄ maku jäi firmasta.. Kaverilla "tekivät" 4-pyöräsuuntauksen. Kun pyysi tulostetta, sanoivat; kone rikki. Kaveri sanoi, että voinko hakea tulosteen jälkikäteen kun kone on kunnosssa? "Ei onnistu, koneessa ei ole muistia." Onneksi asiakkaalla on pitkä muisti.


      • prkeellleeeee

      • ;;;;;;
        prkeellleeeee kirjoitti:

        amatööri sen mielestä auto on pahasti konevikainen kun venttiili varren nostajat on irronneet pikku homma eikä tarvii laittaa koko konetta uusiksi

        tarkotat venttiilivarren kumeja, jotka on tyyppivika tietyissä Opeleissa, jonka Oreniuskin tietää vallan hyvin. Ei todellakaan vaadi moottoriremonttia.... Kauppa se on mikä kannattaa...


      • seppo liim...
        ;;;;;; kirjoitti:

        tarkotat venttiilivarren kumeja, jotka on tyyppivika tietyissä Opeleissa, jonka Oreniuskin tietää vallan hyvin. Ei todellakaan vaadi moottoriremonttia.... Kauppa se on mikä kannattaa...

        orenius ei tiedä mitään muuta kun rahastuksen .


    • tullu

      autos kuntoon, olisit käynyt siellä sanomassa, etkä täällä ruikuta... Jotkut autot kyllä siinä kunnossa, että kun yhden kohdan korjaa, niin vieressä näkyy pari muuta vikaa ja asiakas sitä mieltä, että siinä ainoassakin viassa joka syynä korjaamokäyntiin on liikaa rahanmenoa, eli muut jää korjaamatta ja sitten valitetaan, kun auto ei tullutkaan kuntoon.

      • Jakari-Sakari

        Mikä on teidän mielestä kallista, mikä halpaa? Esim. ihan tuntitaksa, mikä on kohtuullista, missä menee ryöstöhinnan raja?


      • Kierre
        Jakari-Sakari kirjoitti:

        Mikä on teidän mielestä kallista, mikä halpaa? Esim. ihan tuntitaksa, mikä on kohtuullista, missä menee ryöstöhinnan raja?

        Mun mielestä 10€/tunti on ihan kohtuullinen hinta mutterien pyörittelystä.


      • autojakin korjannut
        Jakari-Sakari kirjoitti:

        Mikä on teidän mielestä kallista, mikä halpaa? Esim. ihan tuntitaksa, mikä on kohtuullista, missä menee ryöstöhinnan raja?

        Jospa vien vaikka taulun kehystämöön, ne tekee siellä tunnin töitä ja lasku on esim 70,- niin siitä on n 15 e työpalkkaa, loppu on raaka-ainetta.
        Mutta kun vien auton korjaamoon tunniksi, niin työpalkka on 50-100 e.
        ja raaka-aineet päälle.
        Eli jos taulun kehystäisi autokorjaamohintaan, niin se olisi n 115 - 150 e


      • Anonyymi

        syy tähän on katsastusasemat


    • hukolpå

      Jyskässä oleva Motolandia on suht asiallinen paikka, muutaman kerran olen korjaamoa käyttänyt ja aina on homma tullut kuntoon. Hinnoista en osaa sanoa, mutta tuskin on kalleimmasta päästä. Aika ruuhkainen, eli asiakkaita riittää. Homma ei ole aina ollut ihan valmis silloin kun on luvattu eli vähän odottelemaan on joutunut. Omistaja (?) ihan lupsakka mies.

      JMT:llä en ole koskaan käyttänyt kun sinne ei koskaan ole saanut aikaa kun on yrittänyt. Tuntuu olevan pitkät jonot.

      Mikan asentamolla sain hyvää palvelua, vaikka ruuhkaa ja jonoa sielläkin oli. Viereinen asiakas ei ollut kovin tyytyväinen ja vähän avautui siellä tiskillä kun olin maksamassa.

      Leppävedellä oli joku pikkulafka (Kari-huolto?) jossa oli niin vaikea saada äijästä mitään irti että läksin kesken pois kun se alkoi puhumaan puhelimessa. Ei vissiin halunnut rassata mun autoa.

      Käyttöautolla oli kerran maailman hitain asentaja (olikohan joku koulupoika) vaihtamassa alustaan puslia. Reipas parin tunnin odottelu luvatun palautusajan jälkeenkin vielä, kyllä ketutti. Onneksi se ole enää Fordia.

      Joo-o, eli on hyviä ja huonoja kokemuksia eri paikoista. Riippuu ihan asiasta ja varmaan naamastakin millaista palvelua saa. Paha mennä yleistämään ja suosittelemaan ihan varauksettomasti ketään kun jollain on kuitenkin ihan päinvastaisia kokemuksia.

      • pullukka_paavo

        eriarvoisuudella. Korjaamot valitsee kanta-asiakkaansa joita kohtelee hyvin / normaalisti. Sitten otetaan ihan härkisti muilta rahat pois???

        Eli kannattaa käydä siellä minne huolitaan kanta-asiakkaaksi.

        Autokorjaamon valinta lähellä avioliittoa.

        Mut on se kyllä niin Vittumaista duunia että ymmärrän korjaajienkin hermoja jos asiakas sitä mieltä että niitä paskaisia muttereita pyöriteltävä ilmaiseksi sormet paskassa vuodesta toiseen.


      • fookusfort
        pullukka_paavo kirjoitti:

        eriarvoisuudella. Korjaamot valitsee kanta-asiakkaansa joita kohtelee hyvin / normaalisti. Sitten otetaan ihan härkisti muilta rahat pois???

        Eli kannattaa käydä siellä minne huolitaan kanta-asiakkaaksi.

        Autokorjaamon valinta lähellä avioliittoa.

        Mut on se kyllä niin Vittumaista duunia että ymmärrän korjaajienkin hermoja jos asiakas sitä mieltä että niitä paskaisia muttereita pyöriteltävä ilmaiseksi sormet paskassa vuodesta toiseen.

        surkeista surkein korjaamo jossa olen koskaan käynyt,ammattikoulun läpäisseet pojanjollit yrittävät leikkiä ammattimiehiä,eivät edes öljyjä osaa laittaa oikeaa määrää,yli imelä omistaja leikkii johtajaa,ja soittelee ammattimiehille miten vaihdetaan sitikkaan kytkin,jarrulevyt hakataan lekalla irti kun ei ymmärretä vaijeria löysätä,asiakkaat soittelee korjatuista sähkövioista,joita ei ole osattu korjata,laskuttaa kuitenkin.en ikinä vie kyseiseen lafkaan auto särettäväksi,osaan sen tehdä halvemmalla itsekkin.ei ammattimiestä palomiehastä tule vaikka kuinka korjaamon laittaa pystyyn.ja taitaa se asiakasjono olla niitä jotka tuovat auton uudelleen korjattavaksi,tai hakevat rahansa pois.


      • 35
        fookusfort kirjoitti:

        surkeista surkein korjaamo jossa olen koskaan käynyt,ammattikoulun läpäisseet pojanjollit yrittävät leikkiä ammattimiehiä,eivät edes öljyjä osaa laittaa oikeaa määrää,yli imelä omistaja leikkii johtajaa,ja soittelee ammattimiehille miten vaihdetaan sitikkaan kytkin,jarrulevyt hakataan lekalla irti kun ei ymmärretä vaijeria löysätä,asiakkaat soittelee korjatuista sähkövioista,joita ei ole osattu korjata,laskuttaa kuitenkin.en ikinä vie kyseiseen lafkaan auto särettäväksi,osaan sen tehdä halvemmalla itsekkin.ei ammattimiestä palomiehastä tule vaikka kuinka korjaamon laittaa pystyyn.ja taitaa se asiakasjono olla niitä jotka tuovat auton uudelleen korjattavaksi,tai hakevat rahansa pois.

        kuten näköjään sinulla niin kukapa kunnolla tuollaista asiakasta viittii hyvin palvella.
        Me ollaan monesti asioitu motolandiassa eikä mitään ongelmaa ole ollut, halpaa ja hyvää palvelua.. se nääs hiukka merkkaa millä asenteella asiakas käyttäytyy, turha valitella jos ite on isoin persreikä.


      • <
        fookusfort kirjoitti:

        surkeista surkein korjaamo jossa olen koskaan käynyt,ammattikoulun läpäisseet pojanjollit yrittävät leikkiä ammattimiehiä,eivät edes öljyjä osaa laittaa oikeaa määrää,yli imelä omistaja leikkii johtajaa,ja soittelee ammattimiehille miten vaihdetaan sitikkaan kytkin,jarrulevyt hakataan lekalla irti kun ei ymmärretä vaijeria löysätä,asiakkaat soittelee korjatuista sähkövioista,joita ei ole osattu korjata,laskuttaa kuitenkin.en ikinä vie kyseiseen lafkaan auto särettäväksi,osaan sen tehdä halvemmalla itsekkin.ei ammattimiestä palomiehastä tule vaikka kuinka korjaamon laittaa pystyyn.ja taitaa se asiakasjono olla niitä jotka tuovat auton uudelleen korjattavaksi,tai hakevat rahansa pois.

        Homolandia se on!


      • Asiakas autoineen
        < kirjoitti:

        Homolandia se on!

        Nimi alaarvoinen nimi sille, jokaisella Korjaamollahan on miehiä,vai oletko nähnyt jollakkin korjaamolla ,korjaamon puolella naisia.
        Sitä paitsi kyseisellä korjaamolla ei ole pelkästään miehiä,vaan löytyy myös 2 naista jotka osaa tosi hyvin asiansa konttori puolella,samaten hakevat asiakkaiden korjaus autoihin tilatut osat .

        Hakevat jopa itse eripaikkakunnalta osat.
        Missäpä niin hyvää asiakaspalvelua voi saada,asiakas otetaan todella asiallisesti vastaan ja kuunnellaan eikä ajatella rahan kiskoamista.


      • hghngn
        < kirjoitti:

        Homolandia se on!

        Motolandia.
        En tiedä missä homolandia on mutta etköhän sen jostain löydä.


      • earagragagdfdbvxc
        hghngn kirjoitti:

        Motolandia.
        En tiedä missä homolandia on mutta etköhän sen jostain löydä.

        Korjaamoiden oma väki kirjottelee ylistys puheita omista kioskeistaan.. säälittävää!!


      • Asiakkaana
        earagragagdfdbvxc kirjoitti:

        Korjaamoiden oma väki kirjottelee ylistys puheita omista kioskeistaan.. säälittävää!!

        paikkansa sinun ajatuksesti tuosta.
        En ole töissä korjaamolla,vaan asiakas.


    • hukolpå

      Nyt kun on taas rampattu parilla korjaamolla erilaisten vikojen takia niin voin suositella ainakin Wakpalia ja Mikan Asentamoa. Noita korjaamoja varmaan käytän jatkossakin.

      Erityismaininta Gummisepille oikein hyvästä palvelusta rengasasioissa. Tuli oikein hyvä mieli kun henkilökunta oli mukavaa ja asiallista, ei sitä perinteistä tuppisuu jurotusta.

    • jaakk0 xyz

      tualt voi kattoo: www.huoltovertailu.fi

      • Helkku

    • Pettynynein

      No oilboys Jyväskylässä on ainakin täyttä kuraa. Ei kannata edes katsoa liikkeeseen päinkään.

      • Esa P66

        Autohuolto M. Pulkkinen

        Vasarakatu 22, 40320 JYVÄSKYLÄ
        Puh.0407068974


      • Jays
        Esa P66 kirjoitti:

        Autohuolto M. Pulkkinen

        Vasarakatu 22, 40320 JYVÄSKYLÄ
        Puh.0407068974

        Pulkkinen vasarakadulla tekee hyvää jälkeä iha kohtuu edullisesti, käytän oman auton ja vaimon auton siellä jos on tarvetta korjailla...suosittelen


    • kalmar12

      Heippa!
      Kävin oil boys korjaamolla.. Olin todella tyytyväinen auton korjaamiseen. Sain hyvän palvelun ja auto tuli huollettua.
      kiitos pojille

      • niitä

        palkankorotuksella, äläkä täällä. hahahhha


    • Tyytyväinen asiakas

      Jos viitsii ajaa Keuruulle niin seudun paras korjaaja ehdottomasti autohuolto santala. Työt tapahtuu nopeasti ja sovittuun aikaan ja kohtuullisella tuntivelotuksella. Ainut miinus on että jonoja riittää just sen takia kun työn laatu on erinomaista ja korjaus arviot pitää kutinsa. Veloittaa sen mitä on sovittu vaikka meniski pidempään. Tietää kertoa hinnan suunnilleen heti kättelyssä eikä velota ylimääräistä. Jos on aikaa odottaa muutama viikko niin sinne vaan tilaamaan aika ja ja taatusti saat kunnon palvelua. Keuruulla asuessani käytin auton usein siellä, kiireellisissä tilanteissa oli pakko käyttää muualla mutta aina joutui pettymään joko hintaan, työn laatuun ja palveluun tai molempiin.

      • speed :D

        EN suosittele!


      • pp
        speed :D kirjoitti:

        EN suosittele!

        onko kokemusta vai????


    • oma mielipide

      Hyvä korjaamo on JMT-Autopalvelu Seppälänkankaalla. Tuolla Pösö on saanut hyvää ja osaavaa huoltoa.
      Halpa on Tekevän opetusautokorjaamo. (kukkumäki(?))

      Mutta älä hyvä mies vie tekevälle autoa muutoin, kun esim pakoputken vaihtoa, tai jotain muuta ihan pikkuhommelia varten. Ihan kokemuksesta kerroin.

      • ikkää en vie sinne

        samainen pulju viitaniemessä on ainekin ylihintainen


    • Oilboys kokemuksia

      Hämmästelin, että täälä oli niin paljon huonoa palautetta Oilboys Keljon korjaamosta. Itse olen viimeisen vuoden aikana teettänyt sielä monenlaista, vikadiagnosointia, ilmastointihuoltoa, pyöränlaakeriremonttia ja myöskin jakopääremontin. Kaikissa tapauksissa palvelu on ollut ystävällistä ja joustavaa, hinta-arviot on pitänyt ja asiat tulleet hyvin kuntoon. Hinta tasoltaan vaikuttaa olevan keskikastia.

      Oilboysin eduiksi laskisin myös 2 vuoden takuun kaikille töille ja varaosille(ei mikään itsestäänselvyys monessa paikassa) sekä pikahuollon, jossa pienet huollot ja tarkastukset hoituvat samana päivänä.

      Näiden kehujen jälkeen minut tietenkin tuomitaan henkilökunnan jäseneksi, mutta vakuutan olevani asiakas, ja ainakin tähän mennessä tyytyväinen sellainen.

      Oilboyssin ruuhkautumisen vuoksi varasin nyt ajan Wakpalille. Myös sielä palvelu, ainakin puhelimessa, vaikutti asialliselta ja ystävälliseltä. Lopputuloksesta voin kertoa ehkä myöhemmin.

      • Kyselijä11

        Kysyin 2,0 l Vectraan öljynvaihto hintaa, niin mun mielestä 87 euroa on hieman liikaa!


    • ford mondeo

      mikan asentamo ahjokadulla varaosamaailman vieressä on Jyväskylän paras autokorjaamo. Monesti asioinut ja aina ollaan tyytyväisiä oltu.

      • piip2

        Miksi Mikan korjaamossa maksaa Vectran tkapuslien vaihto 500 euroa vaikka työhön menee 15min? Vaikka sillä on valmis vaihto-osa kolmella puslalla aina valmiina.


      • pösöman

        siitä en tiedä, mutta pyysin 6:lta korjaamolta jakohihnan vaihtoa pösö 406 v6,
        kallein oli 1450e
        mikalla oli halvin 850e
        muutakin työtä olen teettäny, homma pelittäny ok


      • Anonyymi
        piip2 kirjoitti:

        Miksi Mikan korjaamossa maksaa Vectran tkapuslien vaihto 500 euroa vaikka työhön menee 15min? Vaikka sillä on valmis vaihto-osa kolmella puslalla aina valmiina.

        varmaankin sen takia, että ainahan joku maksaa, oli hinta mikä tahansa,
        osa tietenkään ei ja menee muualle,
        olen tätäkin korjaamoa käyttänyt, välillä tietävät, välillä eivät,
        yleensä pyydän ainakin kolmesta paikasta tarjouksen, jos se voi tehdä, tai arvion,
        aika suuria eroja on, esim joku homma voi olla hinta halvimmillaan 500 ja
        kalleimmillaan tonni , työn jälki eri korjaamoissa, joita käytän, samaa luokkaa,
        joku tekee jonkun homman halvemmalla, toisen taas kalliimmalla


    • jojo_41

      JMT-autopalvelu. "Valtion katastuskonttorin" vastapäätä. Hyvä,asiantunteva ja nopea palvelu.Ihan ymmärrettävää ettei välttämättä sisälle päästetä,ihan asiakkaan turvallisuudenkin kannalta. Tiloissa niin paljon huomioitavia liikkuvia työstökoneita ym:ta, joita asiakas ei osaa välttämättä edes huomioida. Jos asiallisesti kysyy esim.autonsa alustan katsomista niin uskon että onnistuu,muuten korjauksen ajaksi muualle oottelemaan. : )

      • tietäjä

        En suosittele kallis ja eivät osaa huoltaa autoja.


    • Wakpal asiakas

      Wakpalilla ainakin tosi hyvä palvelu ja määräaikaishuolto sujui mallikkaasti. Suosittelen www.wakpal.fi

      • Jeniver99

        Ad markko muurame. Asenne kohdillaan ja homma hoituu pikaisesti, suosittelee tien päälle jättäneen Opelin omistava neitonen :D


    • kalle

      Jyväsauto säkkitiellä!

    • torpan akka

      Alkuperäinen kysely koski automaalamoa....aika vähän kyseisiä kommentteja kyllä on.

    • entiedäolisiko

      Olisiko tuo sitten: Mikan ja Anssin korjaamo...

      • Non paragon

        Alkuperäinen kysyjä tarkoitti tietenkin korjaamoa jossa ei ole kuitinkirjoittajaa ja siitä syystä hieman huokeammat hinnat. Niitä tosin on vain muutama pätevä.


      • Jare

        Suosittelen Mikan ja Anssin korjaamoa, oli nopsaa ja asiansa osaavaa palvelua.


    • Fiksausta

      Peran paja Runkotiellä tekee pelti- ja maalaushommaa halvalla. Ei paljon kuitteja kirjoittele pyytämättä. Hyvät jutut kaupanpääeel.

      • Sinne sitten

        Kiitos tiedosta, toivoo verotarkastaja.


    • kuski vm 1993

      Mikäs paikka ois hyvä wolkswagenille ku auton pohjassa roikkuu sellane tiilenmurika näköne osa ( on siis laitettu n 2v sitten panssaripohja, että olisiko osa siitä?) ku ajoin tänä aamuna hieman vauhdikkaasti töyssyyn nii kuulu vaan kolahdus (on hieman matala auto wolkkari). Et mitä autokorjaamoa vois suositella hinta/laatu suhteeltaan, kun opiskelija tyttösenä ei tulot mitkään maailma suurimmat ole)

      • Palvelupaikka se

        Aja JMT:lle Viitaniemeen ja hymyile nätisti sille moottoriturvalle siinä tiskillä, niin hän varmasti järjestää jonkun sedän vilkaisemaan sitä pohjaa eikä kehtaa kiskoa viimeisiä euroja.


    • Tyytyväinen Asiakas

      Itse olen tyytyväinen tm-autopalveluun säkkitiellä. Ammattitaitoista porukkaa,palvelu hyvää ja hommat hoituu niinkuin on sovittu! Suosittelen ainakin volvo kuskeille!!

      • nissan mies

        vaajakosken auto rengaspalvelun öljynvaihto tarjous täyttä kusetusta muka 39euroo.kierrän tommosen puljun helvetin etäältä.öljyn vaihto makso toistasataa euroo.en suosittele tätä paikkaa kelleen.oikein ryssien paikka.asikaspalvelu oli ihan perseestä


      • Vouti (lainen)
        nissan mies kirjoitti:

        vaajakosken auto rengaspalvelun öljynvaihto tarjous täyttä kusetusta muka 39euroo.kierrän tommosen puljun helvetin etäältä.öljyn vaihto makso toistasataa euroo.en suosittele tätä paikkaa kelleen.oikein ryssien paikka.asikaspalvelu oli ihan perseestä

        Kuitilla vai ilman, muista kysyä.


      • Ei hyvältä näytä
        nissan mies kirjoitti:

        vaajakosken auto rengaspalvelun öljynvaihto tarjous täyttä kusetusta muka 39euroo.kierrän tommosen puljun helvetin etäältä.öljyn vaihto makso toistasataa euroo.en suosittele tätä paikkaa kelleen.oikein ryssien paikka.asikaspalvelu oli ihan perseestä

        Näkeehän sen jo niistä läheisen asvaltin renkaanpolttojäljistä mitä porukkaa se on! Ota yhteyttä kuluttajaviranomaiseen jos koet tulleesi huijatuksi mainonnassa, ne ovat sitä varten.


      • ent.asiakas
        nissan mies kirjoitti:

        vaajakosken auto rengaspalvelun öljynvaihto tarjous täyttä kusetusta muka 39euroo.kierrän tommosen puljun helvetin etäältä.öljyn vaihto makso toistasataa euroo.en suosittele tätä paikkaa kelleen.oikein ryssien paikka.asikaspalvelu oli ihan perseestä

        Siinä pajassa tais vaihtua omistaja syksyllä, niin jostain kuulin.


    • marko, lahtinen78

      Mikan ja Anssin korjaamoa suosittelisin, kokeile netin ilmaisia tarjouspalveluja nii ei tarvi nähä ite vaivaa tai soitella mihinkään, sunhinta.fi tai rakennuspankki.fi .. ei tarvi rekisteröityä tai mitään ja pyydä tarjoukset soittamalla, tekstarilla tai sähköpostiin.

      • Mainostajille bannia

        LOL


    • Onkcar!

      Hommat hoituu nopeasti ja edullisesti!

      • Huoltoon pettynyt

        Edullisuus on toki suhteellista, mutta 75€ viiden minuutin hommasta ja vika palasi kahden päivän päästä. Eivät vaihtaneet osaa vaan laittoivat teippiä.


      • Talbott sport
        Huoltoon pettynyt kirjoitti:

        Edullisuus on toki suhteellista, mutta 75€ viiden minuutin hommasta ja vika palasi kahden päivän päästä. Eivät vaihtaneet osaa vaan laittoivat teippiä.

        Oops...kerrotko lisää että toiset osaavat väistää moisen pajan.


      • Takuutyö-Tane
        Talbott sport kirjoitti:

        Oops...kerrotko lisää että toiset osaavat väistää moisen pajan.

        Kuitilla vai ilman? Fakta on se että mitä iäkkäämpi ja kokeneempi asentaja, sitä parempi tulos. Koulusta just päässeet "starttirahainssit" ovat huuhaaporukkaa, ei mitään vastuuntuntoa eikä ammattiylpeyttä.


    • wöw

      kuohun paja

      • Hihnaveto

        Miksi autokorjaamot heittävät huollossa vaihdetut osat kiireesti roskiin, kuten esim. jarruhihnat, - palat ym. Nehän ovat asiakkaan omaisuutta ja todisteita siitä että vaihto oli tarpeellinen pelkkä myyntitapahtuma. Ei kai niistä vaihtohyvitystä saa? Asbestikama oli eri asia aikoinaan mutta nykyisin herättäisi luottamusta näyttää asiakkaalle miksi työ tehtiin. Jos ei näin toimita niin aina jää pieni epäilys.


      • Rehti-Repe
        Hihnaveto kirjoitti:

        Miksi autokorjaamot heittävät huollossa vaihdetut osat kiireesti roskiin, kuten esim. jarruhihnat, - palat ym. Nehän ovat asiakkaan omaisuutta ja todisteita siitä että vaihto oli tarpeellinen pelkkä myyntitapahtuma. Ei kai niistä vaihtohyvitystä saa? Asbestikama oli eri asia aikoinaan mutta nykyisin herättäisi luottamusta näyttää asiakkaalle miksi työ tehtiin. Jos ei näin toimita niin aina jää pieni epäilys.

        Aikoinaan oli muutama autokorjaamo joissa vanha osa laitettiin uudelta jääneeseen pakettiin ja laitettiin asiakkaan peräkonttiin. Vanha kunnon asentaja kertoi että jos ostat joskus itse uuden osan niin voit verrata onko se oikea. Todellista jälkimarkkinointia ja luottamusta herättävää toimintaa.


      • Anonyymi
        Hihnaveto kirjoitti:

        Miksi autokorjaamot heittävät huollossa vaihdetut osat kiireesti roskiin, kuten esim. jarruhihnat, - palat ym. Nehän ovat asiakkaan omaisuutta ja todisteita siitä että vaihto oli tarpeellinen pelkkä myyntitapahtuma. Ei kai niistä vaihtohyvitystä saa? Asbestikama oli eri asia aikoinaan mutta nykyisin herättäisi luottamusta näyttää asiakkaalle miksi työ tehtiin. Jos ei näin toimita niin aina jää pieni epäilys.

        takavuosina vanhat osat oli autossa, kun hait korjaamosta,
        sitten se loppui, en tiedä miksi,
        vaihdatin juuri startin eräässä korjaamossa, jota täällä on paljon kehuttu,
        tilasin nimenomaan uuden startin,
        autoa hakiessani pyysin vanhaa starttia, eivät antaneet, joutuvat kuulemma palauttamaan
        maahantuojalle, miksi kysyin, startinhan piti olla uusi ja vanha on minun, en saanut
        kotona huomasin vielä laskua tarkastaessani siinä olevan "jätemaksun"
        mistä jätemaksu tulee, kun pyysin vanhaa starttiani takaisin, ???


    • vauxhal

      nyströmin korjaamo on paras siellä minä käytin vauxhall vivaa, vaivaksikin sanotaan

      • Bensaa suolissa

        Igorin Pelti&Leka lähellä Viipuria. Mossen ja Ladan erikoisosaaminen ja kaiken merkkisten länsiautojen riisuminen.


    • korjjjjaamo

      Autokorjaamo Ilkka Mäenpää, erittäin ammattitaitoinen korjaaja ja ei hinnoissakaan ole valittamista

      • Anonyymi

        Mäenpään korjaamo Kuokkalassa on huippu hyvä. Ilman häntä ei meillä köyhillä olisi ollut enää vuosiin autoa. Sen sijaan, että hajonneiden osien tilalle olisi aina tilattu kalliit uudet osat on Mäenpää ihan oikeasti osannut etsiä vian ja korjata sen. Luovuudella ja käsityötaidolla korvata vialliset kohdat ilman että koko osaa on tarvinnut vaihtaa. Eikä tosiaan tyhjästä veloita, vaan hinnat ovat kohtuulliset. Tosin hänelle ihan mielellään maksaa kun tietää saavansa erinomaista palvelua ja työnjälkeä.


    • nais autoilija

      JMT:llä käytin ennen autoni ja olin tyytyväinen. En enää, kun sairastuin, vaikutti palveluun negatiivisesti ja työn hinta nousi kummallisen korkeaksi.
      Pitää paikkansa, että palvelu riippuu ulkonäöstä samoin hinta.

      • minä

        JMT paska paikka .auto ei valmiina luvattuun aikaan.Ja ajelevat asiakkaitten autoilla pitkin kaupunkia.Joten en suosittele kellekkään vaan kiertäkää paokka kaukaa.


      • PösöMaria

        Mä olen varmaan todella kaunis, koska aina loistopalvelu, nopeasti, auto valmiina paljon ennen luvattua aikaa, hinta joka kerta todella edullinen. Iloiset ja asiakaspalveluhenkiset kaverit töissä. Ja kaikki kollegani töissä esim aivan samaa mieltä. Loistopaikka, en vaihda koskaan.


    • johtaja!

      Suosittelen kyllä Mikan ja Anssin autohuoltoa heinämäessä,palvelu ja työnjälki on erinomaista.

      • Mikan korjaamo

        Mikan Autokorjaamo Ahjokadulla Seppälässä. Aikoja saa hyvin ja on kohtuuhintainen. Auto on tullut aina kuntoon, hinta-arvioita annetaan ja ne pitävät.

        Ainoa huono puoli on, että parasta on jos käy paikan päällä varaamassa ajan. Puhelimella ei aina saa vastaamaan. Joskus soittavattakaisin.


      • No joo
        Mikan korjaamo kirjoitti:

        Mikan Autokorjaamo Ahjokadulla Seppälässä. Aikoja saa hyvin ja on kohtuuhintainen. Auto on tullut aina kuntoon, hinta-arvioita annetaan ja ne pitävät.

        Ainoa huono puoli on, että parasta on jos käy paikan päällä varaamassa ajan. Puhelimella ei aina saa vastaamaan. Joskus soittavattakaisin.

        Mikan asentamossa aikoja ei saa hyvin ja korjaus kestää ja auto tulee kuntoon vain jos asiakas osaa kertoa missä on vika ja miten se korjataan.


    • Autoilua

      Eipä taida luotettavia ja hyviä korjaamoja olla jotka tekisivät sopu hintaan,nykyaikana töitä ei viitsitä tehdä tai ei osata,siinä saa sit kalliisti maksaa tai vaihtaa autoa romun tilalle.
      Auto korjaajat ovat kuin terveyskeskuksien lääkärit jotka vain arveilevat missä, vika on,kun joku korjataan vika ei olekkaan siinä vaan jossain muualla ja rahastetaan asiakasta.

    • essi7

      Kun lukee alusta loppuun ei oo jyväskylässä mitään hyvää ja halpaa korjaamoo ollenkaa..... Joten menee minkä parhaimeks näkee...!!!!

    • au scure

      JMT -autopalvelusta kannattaa ajaa tosi lujaa ohi.
      Epäilyttävää porukkaa. Eka kerta oli nopea ja edullinen
      pikkuhiljaa seuraavilla kerroilla tuli yllättäviä osan vaihtoja
      hinta nousi kolmenkertaiseksi. Kerran varasin kahdeksaksi ajan.
      Arvelin kahdeltatoista olevan valmis, tullessa pihalle auto oli samassa
      paikassa. Noudin avaimet ja ajoin pois.

    • JMT sucks!!!

      JMT saa verenpaineen nousemaan. En suosittele sitä kenellekään! Ylihintaista, epämääräistä porukkaa, auto korjauksen jälkeen edelleen rikki, kysyttäessä hinnasta saa vastaukseksi epämääräistä muminaa. Niin hirveä paikka ja työntekijät että oikeen oksettaa.

    • 18+19

      Halpaa ja hyvää korjaamoa tuskin on missään. Ja vaikka olisikin, niin sitten siellä olisi pitkät jonot.

    • en luota en

      JMT:ltä ei jäänyt kuin paha maku suuhun. Halpojen hintojen ja hyvän työnjäljen -huhujen jälkeen vein autoni Nisulan JMT:lle huoltoon. Hinta-arvio meni roisisti yli laskun tullessa kouraan, selityksenä jotain joutavaa mutinaa. Kuulemma muillakin on laskutettu ylimääräistä.

      Muutenkin jäi huonot fiilarit. JMT on varmaan ihan ok paikka, jos vie vähän vanhempaa autoa huoltoon, eikä ole niin justiinsa. Mutta en silti suosittelisi

      Minulla on kans samanlaista paskahoitoa ollut autolla. Lasku nousi jakohihnan vaihdon ja 200 000 huollon yhdistämisestä
      820 egeen niin ja 100 egee vielä turhaan termostaatin vaihtoon. Kun sisätila apukuskin puolella olevan suodatin oli unohtunut joko vaihtaa tai se oli saanut vesipesun. Toinen korjaamo vaihtoi suodattimen 13,90 ja suoritti ilmastointilaitteen huollon. Koska sekin meni täällä sekaisin. Veto loppui autosta kun laittoi ilmastoinnin päälle.Olen harkinnut laskun ja selvittelyn lähettämistä korjaamoalan liitolle ilmoituksena Nisulankadun JMT helvetin vedätyksestä kun on kyseessä keppiä käyttävä naisasiakas.Laskussa löytyi jopa eri mallin suodattimen hinta joka oli siis jäänyt vaihtamatta. xantihia kun kyseessä oli xsara. Paskasta jakasan puhua vielä 5v eteenpäin. Seur. huollot on maksaneet 350 ,150, ja 620 kun tehtiin kytkinremontti. Niille sanon hyvät. - eli Mikan korjaamo ja joku sevice Sievisenmäentiellä. Jkl Jyskä Väinölässä.

    • joujouJKL

      Kukkumäen Teboilista on jääny aina ihan hyvä fiilis. Ei varmaan alueen halvin tuntitaksaltaan (60e/h) , mut toisaalta ovat kyllä ripeitä työssään. Nopeita ehkä siksi, että asiakkaita kyllä riittää. Ja huoltoaikaa tästä ryysiksestä johtuen saattaa joutua odottelemaan viikon. Mutta kun auton sinne saa, ei tarvi kauaa ootella että huolto on tehty. Paljon nuoria äijiä töissä.

      Oon kuullu myös hyvää juurikin tuosta yllämainitusta Ilkka Mäenpäästä.

    • Tyytyväinen asiakas

      Minä olen saanut jmt-autopalvelusta(viitaniemi) jo usemman vuoden ajan todella hyvää palvelua. Vaikka ovat nykyään Vianoria niin sama rento ja joustavaa porukkaa töissä. Mukava ilmapiiri. Vien yleensä autoni huoltoon aamulla ennen töihin menoa ja haen töiden jäkeen pois. Auto ollut aina valmis sovittuna aikana. Hinta laatusuhde kohdallaan. Varaosilla myös 3v. Takuu asiatkin hoituneet todella mutkattomasti. Myös Kuormaajantiellä olen asioinut ja sama hyvä ja rento meininki myös siellä. Mukavaa porukkaa. Tulevat myös tarvittaessa auttamaan paikan päälle. SUOSITTEELEN.

      • Ens_kerralla_eri_paikka

        Tähän asti olen ollut tyytyväinen Viitaniemen Vianorin toimintaan, mutta tänään tuli viimeinen huolto siinä paikassa. Myyjä kertoi huollon olevan öljyn ja suodattimien vaihdon lisäksi vikakoodien nollausta, mutta olivat tehneet laajan määräaikaishuollon, lisälaskua yli 200 €. Jotain tais mennä pieleen...


    • it works

      roilin teboilin korjaamo. 10

      • Sitruuna3

        Xantiassa ja Xsarassa on lähes kaikki suodattimet samalla numerolla. Tuskin on tuossa virhettä tapahtunut. Varaosaliikkeessä töissä olleena tiedän että tuotteen nimirivillä voi siis lukea pelkkä Xantia vaikka kyseessä on Xsara..

        Ja sitäpaitsi, menkää sinne JMT:lle selvittämään epäselvät asiat, ei ne täällä palstoilla huutamalla selviä. Sen verran hyvin tunnen ko. paikan kaverit että aivan varmasti hommat selviää parhain päin.


    • Tyytyväinen

      Yleensä tulee aina vaan puhuttua huonosta palvelusta tai kalliista hinnasta. Nyt on pakko kertoa myös positiivisesta kokemuksesta, kun elämän aikana monenlaisilla pajoilla on tullut käytyä.

      Ehdottomasti parasta autokorjaamopalvelua olen saanut Jyväskylän A-Huollosta (Kuormaajantie). Todella osaavaa porukkaa, autoon oikeasti tutustutaan ja korjataan se mikä siinä on vialla. Kaiken kruunaa poikkeuksellisen hyvä asiakaspalvelu. Ja enpäs unohda mainita, että hinnoittelukin on hyvin kilpailukykyinen.

    • hohhoiii

      niin oli kysymys öljyn vaihdon hinnasta mopo karkaa !!!!!

    • Automies.net
    • "Omalla" kylällä

      Vihdoinkin saatu myös Vaajakoskelle kunnon autokorjaamo monien vuosien jälkeen. Reinontiellä sijaitsevaa AD - ketjun paikkaa, ( BilTec ), kannattaa käyttää, ei tarvitse lähteä kantakaupungin ruuhkiin viemään ja noutamaan.
      Hommat tuntuvat käyvän sujuvasti ja kohtuuhintaan, eikä yrittäjä näytä olevan mikään renkaanpolttajateini vaan ammattilainen.

      • Piiltecci

        Enpä voi suositella. Käytin webaston oireilun takia autoa täällä ja veloittivat polttimen vaihdosta 500e. Nyt sitten pari talvea myöhemmin oireilu alkoi uudelleen ja päätin avata itse webaston niin huomasin että poltinta ei oltu koskaan edes vaihdettu. Ainoastaan vikakoodin poistolla olivat "korjanneet" autoni ja veloittivat työstä viissataa. Petos mikä petos. Kiertäkää kaukaa kyseinen pulju


    • tavallinen autoilija

      enpä taida enää vanhan keskustan jmt.autopalvelun palveluja käyttää.porukka mikä nykyään on tiskillä niin on todella huonosti autoalaa tuntevia kavereita..todella sukeeta palvelua viimeviikolla..hinnat pompsahti ja mitään ei osattu kertoa kun kysytttiin mistä asiat johtuu..todella ala-arvosta!!

      • mohammed abdullah

        mine sanut huono kohtelu joka paikka.kaikki ovat kallita ja myös rosvot


      • Tee - Se - Itse

        Suuri ihme ei ole kyseessä.

        Eipähän ne taida oikein nuoret enää oppia autoja rassaamaan kun ei ole harrastuneisuutta ja elintasokin on niin laskenut ettei kaikilla ole ajokorttiinkaan varaa.

        Ovat myöskin uudet autot luotettavampia, keillä sellaset on niin eivät silläkään opi. Ei sitä käytännön töitä oikein kouluissakaan opi, paitsi jos oikein on kiinnostunut ja hyvät on opettajat - olisiko nykyisin enää tuolla alalla niin.

        Korjaamojen kyselyjen sijaan kannattaakin opetella itse korjaamaan kun vapaa-aikaa on. Autoissa sen kolmisen vuotta on sitä takuuta, sitä vanhempia jos pitelee niin hyvä opetella itse tekemään.
        http://www.youtube.com/watch?v=VIHA70WENO8


      • Voisi sanoa näin
        Tee - Se - Itse kirjoitti:

        Suuri ihme ei ole kyseessä.

        Eipähän ne taida oikein nuoret enää oppia autoja rassaamaan kun ei ole harrastuneisuutta ja elintasokin on niin laskenut ettei kaikilla ole ajokorttiinkaan varaa.

        Ovat myöskin uudet autot luotettavampia, keillä sellaset on niin eivät silläkään opi. Ei sitä käytännön töitä oikein kouluissakaan opi, paitsi jos oikein on kiinnostunut ja hyvät on opettajat - olisiko nykyisin enää tuolla alalla niin.

        Korjaamojen kyselyjen sijaan kannattaakin opetella itse korjaamaan kun vapaa-aikaa on. Autoissa sen kolmisen vuotta on sitä takuuta, sitä vanhempia jos pitelee niin hyvä opetella itse tekemään.
        http://www.youtube.com/watch?v=VIHA70WENO8

        Tiedä nykynuorista ja koulutuksista mutta:

        Jollei unet ole pääasiassa naisten sijaan autoista ja osaa nimetä jokaista kadulla vastaan tulevaa kahden vuoden tarkkuudella, niin ihan väärä on ala.
        Jos nainen kumminkin on autossa niin sopii.


    • sepi k

      mites opel astran korjaukset jkl hinta-laatu ???

    • Homma käy

      Ad - ketjun Biltec Vaajakoskella Reinontiellä. Siistit tilat, joustava, pätevä yrittäjä. Ei mikään kellaripaja.

    • petetty1

      saarisen ari leppävesi rahasti jakopäärempan osat jäi vaan vaihtamata. 4kk ja 10 000km myöhemmin remmi antoi periksi. eli huolto hommat muttui kansi remontiksi ja kymmenen kerttaa kallimaksi. T..typerys joka teeti homat edullisesti ilman kuittia

    • Avun saanut

      Joo, Biltecin yrittäjä on kyllä ihan ok. Joustava ammattilainen. Paikkakunnan paras AD-paja.

      • Varoitus

        Nii minäkin luulin mutta loppu viimein kusetti minuakin. Poltinvikaisen webaston korjasi uudella varaosalla ja tämä kesti sen 1,5v jonka jälkeen avasin itse ja korjasin. Huomasin että kyseistä osaa ei oltu ikinä edes vaihdettu ja pelkästään vikakoodit nollaamalla oli laitettu pyörimään ja toimimaan. Sinne meni 500e kankkulan kaivoon. Enää ei mene minun rahoja tuohon puljuun.


    • olenkainiuho

      Itse kävin kuormaajantiellä ostamassa tulppia Chevyyn ja löivät Championin tulpat käteen...

      • Käsivamma?

        Sattuiko?


      • Rasvarit Topi & Pena
        Käsivamma? kirjoitti:

        Sattuiko?

        Myllyjärven "taikalaaksoon", siellä asiakasta palvellaan auliisti. Lehmäportintiellä hommat toimii ja henki haisee...


    • Risto2000

      Pulkkinen Vasarakadulla on paras. Kohtuuhinta ja laatutyö. Tästä johtuen sinne on pitkät jonot koko ajan.

      • insingia

        Joo Pulkkinen on julkaistu. Erittäin hyvä korjaamo antaa työlle takuun.


    • mjn1

      Wakpal oy. Erikoinen liike. Pyysin kahteen otteeseen tarjousta jakopäärempasta mutta kummallakaan kerralla ei kuulunut mitään. Lienee töitä tarpeeksi jotta tarjouksia tarvitse laskeskella( tai ehkä piti köyhänä?) mutta jokseenkin ehkä ylimielistä toimintaa. Ei siinä Mikan ja anssin asentamolta sai tarjouksen välittömästi joten rahat meni sinne siis :)

    • nippa 6

      TM autopalvelun korjaamo säkkitie 4 on volvo korjaamona pätevä .Tieto ja vehkeet on huippua

    • my car

      ei never Motolandiaan!

      • Anonyymi

        Tuo siis tarkoittanee samaa kuin aina sinne...


    • tyytyväinen asiakas

      Tänään ostin Kirrin kirpparilta vanhan peruskännykän, 20 euroa, oli uuden veroinen ja todennäköisesti uusi olikin. Myyjä laittoi kuittiin mahdollisen palautuspäivän eli maanantain jolloin saisin vielä kännykän palauttaa jos on rikki, kokeilinkin autossa kännykkää vaihtamalla omasta sim-kortin ja känny ilmoitti että sim-kortti vika, kokeilin korttia vielä kolme kertaa ja aina sama juttu, palautin välittömästi kännykän ja sain rahani takaisin, erittäin reilu kirppari, ei se spr vaan vieressä oleva.

      Palvelu tuolla kirpparilla aina erittäin hyvä. suosittelen, siellä ei petetä asiakasta vaikka kyse kirpparista sillä monella kirpparilla tyyli että kun olet maksanut niin ei enää palautusoikeutta mutta kirrissä on!

      • Pertti von Kullen

        Ostin tänään pitkät alushousut Kirrin kirpparilta, kokeilin kotona, olivat sopivat , mutta niissä oli myös jätös housuissa, siis palautin ne ostamaani kirppikseen ja myyjä maksoi ystävällisesti 0,5 euroa takaisin. Oln tosi tyytyvänen palveluun. Suosittelen


    • V_70

      Minä olen vuosia käyttänyt Hämeen Auton palveluja, ei moittimista.

    • PETTYNYT!!!!!!!!!!!!

      Ei ainakaan jmt autopalvelu kuormaajantiellä!! Kiireellä tehdään sutta ja sekundaa. Auto luovutetaan asiakkaalle vaikka kaikkia osia ei ole laitettu paikoilleen... Asiakkaan reklamoidessa "hienosta työstä" selitetään, että korjaajalla taisi olla kiire. Puuttuvat osat laitetaan paikoilleen ja asiakkaalle lähetetään korjaajan tekemistä virheistä suuri lasku vaikka epäonnistunut korjaus oli jo maksettu!!!!!!!!!!!

      • Entinen asiakas

        Olen samaa mieltä kanssasi nykyään ei kannata viedä JMT.
        Itse kun aikoinaan kehuin sitä huoltoa niin nykyään viime vuonna huomasin että ei osata korjata vikaa tai korjattu mutta sama vika jatkuu pian korjauksen jälkeen joten eivät tarkkaile autoa että olisi vika kokonaan korjattu,mutta korjaajathan ovat ulkomaalaisia tyän tekijöitä jotka eivät osaa tai viitsi.
        Joskus kuuluu kova ääniset keskustelut korjaamon puolelta toimistoon kantautuen.
        Mutta eivätköhän jossain vaiheessa huomaa kun vaki asiakas kuntaa ei näy jatkossa.
        Tunnollista ,halpaa ja hyvää korjaamoa ei taida löytyä.


    • bmw325

      paras on se kun itse korjaa ja huoltaa autonsa helppo kuin heinän teko

    • VIla Las Vegas

      Viimeksi käytin Vauxhall Vivaani Nyströmin Autoliikkeessä, Kalevankadulla, poika Jammu otti auton hoteisiinsa ja poika Eeron kanssa tehtiin kauppaa uuden Kapitänin ostosta vartin kuluttua huolto asia oli selvä kahveetkin juotiin. Hyvä palvelu ja suhteellisen halpa. Suosittelen

    • mursu44678

      En suosittele nisulankadun jmt huoltoa käytin vanhaa citroëniä jäähdyttimen vaihdossa lopputulos uusi ostamani jäähdytin lommoilla ja koko kone tila sotkettu jäähdytin nesteellä...sit kun menin valittamaan työn jäljestä niin ottivat halliin uudestaan ja rupes kuulumaan kauheeta huutoa

    • kotimekaanikko

      Mä voin tehdä hyvin ja halvalla pimeästi. Lasku todellisesta työstä.

    • juoppiauto

      Markko on tyhjin ja edullisin!

    • hruyci

      Kun vie auton korjaamolle niin kannattaa pyytää tarjous korjaushinnasta ja ihan paperille, jos eivät suostu antamaan ja väittävät ettei voi tietää paljonko tulee maksamaan niin eikun kun nokka kohti seuraavaa autokorjaamoa. Muuten tulee sitä valohoitoa, ärsyttää kun auto on nosturilla ja äijät vetää kahvia puoli tuntia ja sitten tupakalle ja sitten kuselle ja varmaan kello raksuttaa, kun on kiinteä hinta sovittu niin lorvikoot kuinka vaan.

    • sprärrä

      SPR varmasti auttaa

    • Hyväminä

      Just tilasin mersun huollon Vasarakadun Pulkkiselta. Oli kahden viikon jono, joten saattaa olla suosittu mesta. En ole aikaisemmin käynyt ja nyt vähän jännittää osaavatko homman mutta kun kaverini on omaa mersuaan sillä huollattanut ja laatua kehunut, niin päätin kokeilla.

    • Älä_vie_motofixiin

      Motofixiin ei ainakaan kannata viedä. Korjasivat autoa 900e:n edestä. Vika, jonka vuoksi auton alunperin vein ei korjaantunut ja kun vein auton uudelleen ja sovittiin että soittavat hinta-arviota, ei soittoa kuulunut vasta kuin siinä vaiheessa kun auto oli valmis. Lisähintaa autolle tuli vielä sata euroa. Kuitti oli myös epämääräinen. Maksoin 350e jostain, mikä on kuittiin nimetty "osana". Ikinä en enää vie mokomaan. Jäi tunne pahemman luokan huijauksesta.

    • maallikkoasiakas

      Ei menny määräaikaishuolto ny aivan kohilleen näiden autojerryn välittämien tarjousten kanssakaan, joten olkaa tarkkoina, itse maksoin nyt isot oppirahat. Nyt kun sain viimein AUTOFIT-korjaamon YKKÖSET seppälän edustajan puhelimeen lukuisten yhteyden otto pyyntöjen jälkeen niin heidän mielestä kaikki alla kirjoitettu on asiakkaan oma vika ja puhelun lopuksi käskettiin rauhoittua ja soittaa uudelleen takaisin. no nyt ei enää soittopyyntöihin vastata ku ei olla muka paikalla. Nyt kun on kerran mennyt ja hyväksynyt autojerryn välittämän tarjouksen, niin sitten kaikki vaihdetaan vaikkei tarvisikaan. Tarjouksessa kyllä mainitaan hammashihnasarja minkä automaattisesti maallikon olisi pitänyt ymmärtää olevan jakohihnasarja. Valitettavasti autossani (Ford focus 1.8dhci ) on myös jonkinlainen ketjujuttu jakopäässä tuon jakohihnan lisäksi. Muutamassa suoraan ottamassani tarjouksessa tuon ketjun vaihto/tarkastus olisi kuulemma hyvä tehdä tuossa 200tkm huollossa. Nyt vain meni kiireessä hammashihnasarja ja jakohihnasarja maallikolta sekaisin ketjun kanssa. Eli näin autoni oli 200tkm määräaikaishuollossa Autofit- korjaamo ykköset seppälän huoltopisteessä, jossa siihen vaihettiin jakohihna ja apulaitehihna vaikka hihnat on vaihdettu jo180 tkm huollon yhteydessä kesäkuussa 2015. Samoin kuin jarrunesteet. Kaikki nämä huollot oli merkitty leimojen kanssa auton huoltokirjaan. Näin maallikkona ei voi olla ihmettelemättä eikö ammattitaitoinen asentaja huomaa eroa 200 tkm ( 8vuotta ) ajettujen ja puolivuotta (20 tkm) ajettujen hihnojen välillä, jos ei huolto kirjaa viitsi avata. Vaan vaihtaa hihnat turhaa uusiin kun kerran on saatu tarjousläpi, niin eikö rahat pois. Ehkäpä jostain muualta nykyaikana olisi soitettu perään ja varmistettu asiakkaalta vielä kerran ennen vaihtamista.
      Auto on huollettu ja tarkastettu valmistajan ohjeiden mukaan?, mutta minkäänlaista PAPERISTA HUOLTOKOHTIEN KUITTAUS LISTAA EI HUOLLOSTA TULLUT. Autossa on tiedossa olevasti takakselin pitkittäis tukivarsien etuhelat paskana, ne todettiin 180tkm huollossa. Olisi kai tullut välystentarkastuksen yhteydessä vastaan samoin kuin talvirenkaidenkunto, joka alkaa olemaan sakkorajoilla ja vielä sokerina pohjalla ratti, avaimet ja vaihdekepin nuppi oli yltäpäältä rasvassa onneksi on muuten tummaverhoilu.

      ehkäpä seuraavat huollot sovin henkilökohtaisesti

    • yllättynyt

      Mika&Anssin työn jälki hyvä. Tuntihinnat merkkikorjaamon hintoja.kannattaa tehdä hintavertailuja.

    • Golffi05

      Ostakaa korjausopas ja tehkää ite se huolto halvalla. Jokaisen pitää saada työstä palkka ja firman tulosta. Itse olen käyttänyt autoani monia kertoja Jyväskylän Autotarvikkeella ja olen aina saanut erittäin hyvää palvelua ja auto tulee aina kerralla kuntoon. Työntekijät ovat erittäin ammattitaitoista ja huomaa että heidät on koulutettu kyseisiin merkkeihin (Audi,VW,SEAT).
      Mielummin maksan muutoman euron enemmän laadukkaasta ja osaavasta palvelusta kuin vien lähes samaan tuntihintaan johonkin nyrkkipajalle joka ei tiedä mitä tehdä tai missä vika. Suosittelen Jyväskylän Autotarvike Oytä!

    • Pientävuotoa

      Ihan asiaa sivuten, mitä maksaa henkilöauton kansipahvin vaihto ja kannen oikaisu noin yleensä. Yksi AD pyyteli yli tonnia, onkse järkihinta?

      • kylläsiihensaattaa

        kyllä siihen saattaa mennä reilustikkin yli tonni. riippuu autosta


    • rattivinossa

      Mikan ja Anssin korjaamo tuntiveloitus kaksinkertainen muihin korjaamoihin nähden,tekevät tarpeettomia töitä,korjasivat pienen vian mutta aiheuttivat suuremman,nyt ABS järjestelmässä vikaa ja ratti vinossa korjaamo käynnin jälkeen!!
      Työn osuus parin tunnin työstä 350€!! ei koskaan enää sinne.

      • kepu69

        Joo mikan ja anssin autohuolto kyllä korjaa kalliilla hinnalla ja saavat lisää vikoja aikaiseksi.itellä pimeni sähkö laitteita siellä käynnin jälkeen.varokaa epäpätevää touhua..


      • sre

        Mika ja Anssin huollosta pari ok kokemusta, mutta yhden kerran meni ihan pieleen: Imuvuotoiseen moottoriin vaihdettiin väärä ehjä tiiviste, jätettiin viallinen (ulospäinkin näkyvästi repsottava) tiiviste paikalleen. Huonosti käyvä auto annettiin takaisin ja laskutettiin kustannusarvion mukaan. Valitettiin, että asentajan työtä oli oikeasti 5 tuntia, tuli yrittäjille kalliiksi.... Korjaus tehtiin sitten toisessa huollossa reilussa tunnissa. Myöhemmin pyysin hyvitystä virheestä öljynvaihdon verran toiseen autoomme (mikä on erittäin kilttiä /maltillista mielestäni koska maksoin korjauksen tuplasti asentajan virheen vuoksi). Tämä oli kuulemma OK, no problem. Kun sitten soitin asialla muutama kk myöhemmin, teki tiukkaa saada auto ylipäätään huoltoon, sillä yrittäjä antoikin ymmärtää, että vedätän jotenkin. Loukkaantuneen oloista oudohkoa käytöstä. No hyvitys tuli ja huolto OK, mutta sain autosta pitkän "vikalistan", joista pääosa hyvin kyseenalaisia juttuja esim. diagnoosi "takavalojen pohjat sulaneet" (No, oli yksi liitin löysällä, korjasin itse) yms. muita "korjattavia vikoja", joita toisen huollon mukaan löydy, eikä edes katsastusmieheltä tivaamalla ollut olemassa. Erikoinen, ristiriitainen kokemus siis tästä.


    • Aluvanne

      Seppälän Autokulma toimii ammattitaitoisesti ja kohtuu hintaisesti. Olen tyytyväinen.

    • Sonoon

      Kaikki autokorjaamot yrittävät mahdollisimman paljon huijata asiakasta. Aivan kuten kaikki muutkin yritykset. On kiinni vain asiakkaan asiantuntemuksesta ja aktiivisuudesta kuinka paljon huijataan.
      Kannattaa ehdottomasti viedä kaikki erimielisyydet kuluttaja-asiamiehen tietoon. Sitä kautta menee tietoa valvoville viranomaisille.
      Ja vielä, pyytäkää kirjallinen työselvitys ja hinta ennen korjausta. Jos yrittäjä ei tee sitä niin nähköön perävalot vain.

    • VitunhajuinenKäsirasva

      Itse korjaan autoni aina vittureikäisessä autopajassa. Halvalla tulee vitun hyvä jälkeä.

    • 082015

      Myllyjärvellä lehmäportintiellä paras!

      Ylämaan auto ihan viimeinen huijareiden paikka, kun on merkit kääntynyt ympäri. Älä vie autoasi tuonne!!

      • Haistakaa-VittujenKevät

        Vittumaista vappua !


      • Erkki63vLutakosta
        Haistakaa-VittujenKevät kirjoitti:

        Vittumaista vappua !

        Tattista vaan. Tuohon tupsahtikin kolme opiskelijaneitosta sedän kanssa vapunviettoon, nosteltiin jo ensimmäisiä maljoja kun sain maksettua heidän taksikyytinsä. Kyllä se tästä mainitsemaasi suuntaan on vahvasti kallistumassa tyttöjen katseista päätellen.


      • laukkuryssä

        Hahhah.lehmäportintien taikalaakso.siellä vasta pajat ja pojat.moska on taikakalu joka tepsii vikaan kun vikaan.ja turhat välykset lähtee,ohjausnivelet niin tiukat ettei kaksin käsin saa rattia käännettyä.terveisin pakkeli ja pikahitsauslanka.


    • Remonttir8

      Korjaa itse

    • Voihanvietävä

      Seppälän Autokulma..kohtuullinen hinnoittelu korjauksille.
      Suosittelen.

      • vaaleaverhoilu

        Asentajat ovat kuin valimotyöntekijöitä, pesevätköhän koskaan haalareitaan?


      • hinattu

        Autokulmasta yksi kokemus: Ottivat auton suoraan hinurista huoltoon (laturi rikki) aukioloajan ulkopuolella. Ystävällinen vastaanotto myöhään illalla. Aamulla soitettiin kustannusarvio ja auto seuraavana päivänä valmis melkein heti kun osat tuli. Hinta maltillinen ja esimerkillinen palvelu.


    • viallisestapäällysteestä

      Onko taas Oulun vika eli HIERTOHIHAN JA JAKORATTAAN vaihto edessä, pistät kuule vaan Outokummulle 10900e laskun jos hajoaa.

    • erik.läänes

      Mita pitää korjata ma korjaa autoja ja edullinen korjaus, ma asua keljo omakotitalon ja minu talli talossa ma automekanikko eesti ja osata korjjata volvo, opel, ford, toytota ja paljo autoia.

      Kusu keljo ma erik mina korjautta sinun autos.

    • Vaikiasiakas

      Vuonteen kolaripaja on huippuhyvä!

      • bemu320i

        Tuolla täytyykin piipahtaa kun tulee tarvis.


    • surkeeta

      Huhhuh, onpas ihmisillä tekemistä ja vissiin halua kirjoottaa erittään hyvä soomi ja paljon erillään olevia kommentteja, joista ei käy yksikään asia selväksi.

      Siis keskustelusta pieni yhteenvetotulos. KAikki korjaamot kierretään kaukaa ja kävellään. :D

      no ei vaiskaan.

      Itse oon saanut hyvää palvelua mersumiehiltä rautatieaseman vieressä (muista nyt nimeä) . Autoa olen lisäksi huollattanut adhuollossa seppälän prisman lähellä ja voin kertoa että aikamoista rahastusta. Tässä pieni kertomus.

      1. Reilu kaksi vuotta sitten kävin paikassa kun akkuvaroitusvalo syttyi. Autossa myös hienoista käynnistys - käynnissä pysymisongelmaa ja pidemmällä aikavälillä sammui, eikä ilman akun latausta/akkukäynnistystä käynnistynyt. Testasivat autoa, ja sanoivat että laturi paska ja sen vaihto maksaa 400€. olisi tilaa, jätätkö auton heti.
      No en jättänyt.
      Tässä vaiheessa kävin myös mersupojilla, kun oli hieman epäselvä tilanne, että olisiko auton startissa ollut vikaa vai jossakin muissa. Kävin heillä kolme kertaa. yhden kerran jätin auton sinne, ja tutkailivat auton starttia, akkua ja laturia. eivät havainneet vikaa. toisella kerralla kävin siellä kun olivat miettineet että olisiko se tämä juttu.mutta ei ollut. Kolmannella kerralla sain puupalikan, sitä varten jos auto ei lähde käyntiin voin kokeilla onko vika startissa. JA EIVÄT pyytäneet ollenkaan euroja tuosta. Nostan heille hattua että auttoivat syntymäblondia tässä asiassa. nim. köyhä opiskelija tuolloin. Ja he kertoivat suoraan ettei laturia ja akkua kannatav vaihtaa, koska luulivat akun tyhjenemisen johtuneen liian pitkästä tyjäkäynti ajosta (jaoin mainoksia tuolloin). Joten kehottivat ajelemaan hieman pidempia matkoja ja auton ollessa pidempään tyhjäkäynnilllä nostamaan kierroksia.
      Kävin testaamassa auton akun akkuliikkeessä ja sanoivat akun olevan hieman "huonovointinen" mutta ajoon kelpaava. latailivat sitä pihassa reilun puoli tuntia ja ei ongelmia. Kunnes vuosi sen jälkeen auto ei lähtenyt käyntiin. Akku finitocaputo loppu - oikosulussa siis. Akun oli ostanut auton edellinen omistaja ja siinä oli markkahintalappu kiinni. Eli luultavasti tosi vanha akku. Uuden akun jälkeen ei ongelmia.

      2. korjautin heillä yhteensä 500€ suuruisen vikalistan, jossa oli ruostetta ja kulutusosia ja ei niin kulutusosia.. merkkiliikkeessä hinta olisi ollut 250€ kalliimpi (ok auto) korjaus maksoikin 80 enemmän kuin arviointi.
      Korjausjälki oli tyydyttävää, ei suurempaa valittamista. mutta eivät noudattaneet asiakkaan toiveita, vaan itse sain vaihtaa autoon lamppuja (olin niitä pyytänyt että ne vaihdettaisiin!) Tänne menemiseen vaikutti ilmainen sijaisauto. sillä oli ihan kiva kruisailla :) lupasivat myös korjauksen päivässä, mutta menikin viikonlopun yli tiistaihin. Eli korjausaika ei pitänyt paikkansa.

      3. auton vesipumppu vuoti. Kävin sen vaihdatuttamassa heillä ja tähänkin päätökseen vaikutti se että olin heiltä saanut suht. hyvää palvelua ja myöskin ilmainen sijausauto (olivat puh. luvanneet - eipä kuitenkaan ollut). Vesipumpun lisäksi autoon tehtiin jakopäänhihna ja öljynvaihto. Ihan sinänsä suhteellksien hyvä hinta. n.500-600. tarkkaa hintaa en enää muista. Antoivat ihan törkeän vikalistan! Autossa olisi kuulemma 1500€ edestä korjattavaa! (jäähdytintä, iskunvaimentimia, vetoniveltä, etu- ja takavaajanpäätä. jne. renkaissakaan ei kuulemma ollut pintaa.
      Olisivat varanneet korjauksen parin viikon päähän. Jätin kuitenkin väliin.

      REilun kuukauden jälkeen lävin auton katsastamassa ja katsastusmiehiä 2kpl kävi tämän "vikalistan" läpi. Ainoa joka oli oikeasti rikki niin oli iskunvaimennin!

      Toki asiakaspalvelu heillä oli sujuvaa, koska haluavat he rahasi. Itse kierrän tämän puljun kaukaa tulevaisuudessa. Mieluummin maksan hieman enemmän siitä, etttä eivät huijaa asiakasta.

      Ennen muuttoani jkl, olen autoni korjauttanut sukulaisella., joka ottaa vain osien hinnan plus kunnon tuplakebabit. :) eli halvalla ollaan päästy.

      Ja autoni siis corolla -94

      • eisaaselvää

        Hieman sekava kirjoitus. Ei oikein aina tiedä, kummastako korjaamosta puhutaan.


      • surkeeta

        kirjoittelin tarian ehkä hieman sekavasti anteeksi. Kohdat kaikki olivat adkorjaamolla (seppälä) ja muuten kävin autoa näyttämässä mersupojilla aseman vieressä) mainittu toki jutussa,.


      • Anonyymi
        eisaaselvää kirjoitti:

        Hieman sekava kirjoitus. Ei oikein aina tiedä, kummastako korjaamosta puhutaan.

        Sehän oli aivan selvästi kerrottu heti kommentin alussa!

        Eli ongelma oli nyt onneksi vain sinun omassa luetun ymmärtämisessäsi. Tuo suomen kielen taidon heikentyminen on ollut suomalaisilla valitettavan yleistä viime vuosina.


    • Yynä

      VAROKAA mikan ja anssin autohuoltoa palokassa saavat autoon sähkövikoja aikaiseksi.todella epäpäteviä.eivät ota vastuuta tekemisistään.

    • Autosähköasiantuntija

      Asiakkaan kusettaminen joskus aivan pakollista jotta saadaan kalliita kuluja ja investointeja tehtyä, jos aina tehdään nopeasti ja halvalla niin voittoa ei kerry, pömppö maha ei kasva

    • Jabu7

      Älä ainakaan vie mikan ja anssin autohuoltoon löytävät kyllä uusia vikoja kun ne itse ensin aiheuttavat.todella epäpäteviä.itselleni aiheuttivat yli tonnin ylimääräisen remontin autooni.

    • Autosähköasiantuntija

      Tarkkana saa olla ja itse toimia työnjohtajana kun ei näillä pajoilla muuta osata kun rahastaa, hyvin on onnistuttu elintasosta päätelen

    • Masentaja

      Vartin hommasta saa helposti tunnin homman jos toisenkin, "pultit tiukassa",
      siinä se menee aika mukavasti pers reikää kaappien

    • Hupiukkooot

      Aurauskulman säätöjäkin mukava tehdä vaikka huviksee, helppoa rahastusta, auto vaan penkkii ja kahville, sitten vaan tulostellaa paprut ja kirjoitellaan satasen lasku, pultit jumissa

    • Sihis5

      Joo mikan ja anssin autohuollos osataan ihmisten kusettaminen...

      • Imppeli

        Kiitos tiedosta,eipä tartte sinne viedä!


    • Imppeli

      Korjaamo ykkösiä Muuramessa kannattaa välttää,n. 15min hommasta ja yhden kulman säädösten nelipyöräsuuntauksessa lypsävät 80e, ja normi ilmastoinnin huollosta ottavat 90-100e,kun sen homman saa kaikkineen n. 60e.

      • kiinteäthinnat

        Aika yleinen veloitus kaikilla korjaamoilla tuo 80 nelipyöräsuuntauksesta...


      • Kiinteätrinnat

        Veloitus se on huorallaki ja eroja on niissäkin


      • Reklamaatio2017

        Tämä paikka on todella huono eikö Autofit kuse omille kintuille kun näin osaamattomien annetaan remontoida/huoltaa nykyautoja.Kiertäkää kaukaa.


    • Autheppu

      Minä ainakin olen saanut hyvää palvelua Mikan ja Anssin autohuollossa.

    • Päivääpäivää

      Satasella sanotaan päivää toisella tervetuloa

    • Loputromuksi

      Mihin ihmeeseen tarvitaan nykyisin enää autokorjaamoja? Autothan vaihdetaan muutaman vuoden välein ja korkeintaan yksi huolto osuu kohdalle.

    • Vuosihuoltoon

      Vaajakoskella, aivan siinä kilometri kylältä keskustaan päin on uusi Thai- hieromo siinä nousevan auringon talossa. Kehuvat hyväksi. Tekevät myös neliraajasuuntauksia ja rungonoikaisuja. Päästömittauksista en tiedä.

      • Autosähköasiantuntija

        Pelkästä Sulakkeen palamisesta saadaan helposti veloitettua päivän palkka, useita satasia, kun lyödään auto testeriin ja tutkitaan johtosarja läpikotaisin ja viimeisenä katsotaan sulakkeet ja ollaan tietämättömiä ja levitellään käsiä, vältellään katse kontaktia, pidätellään naurua


      • PakokaasutAuttavat

        Saanko sieltä myös löylykauhan pakoputkeen?


    • Jeesusperkele

      Startin vaihto 80e ok mutta startti 100e ylihinnoiteltu, 380e, saatanan riistäjät kuskaa muutajaa

    • mersumiäs

      ad korjaamo otti mb alatukivarren vaihdosta 2h työn mikä on mielestäni aika kova hinta puolen tunnin työstä

      • NenästäVedetty

        Kuuleppas kun korjaamon on annettava ko työstä ennen korjausta kiinteä hinta, sellainen kyllä löytyy heidän tietokoneelta. Jos aikaa kuluisikin enemmän niin he eivät voi veloittaa kuin vain kiinteän työhinnan.


    • kaikenlaisiakorjaajia

      a-huolto seppälänkankaalla on mielestäni ok, mutta taas fin car service vaajakoskella on surkea, eivät taida olla oikein ammattitaitoisia , minumn autoni meni sen jälkeen vaihtoon kun kävi siellä korjauksilla, en tiedä mitä tapahtu mut paljo huonommassa kunnossa oli ku mennessä.

    • Autokuntoon

      Väisänen Konnevedellä tekee hyvän työn.

    • latelat

      Tuntuu olevan melkoista viidakkoa...kannattanee viedä uudehko auto merkkihuoltoon jos vain saa kohtuullisia tarjouksia... arpapeliä tietysti niissäkin, jos koulupoikanen sattuu juuri kohdalle. Paremmille taitaa olla jono.
      ...niinhän nuo on nyrkkipajalla käynnin jälkeen taas kaikki kellonajat ym säädettävä itse.

      • Anonyymi

        Uudehko auto ilman muuta merkkihuoltoon, kyllä. Mielellään varmaan vanhempikin aina kun ei tarvitse nuukailla. Toki heikompitasoisia poikkeuksiakin merkkihuolloissakin tietysti on.

        Opiskelijoita, ainakin osaamattomia, onneksi lienee kuitenkin melko vähän merkkihuolloissa. Eli isompi riski voi joskus ollakin vanhempi asentaja, joka ei oikein ymmärrä nykyautoja, mutta ei perinteiseen tyyliin kehtaa myöntää sitä - nuoremmat yleensä osaavat ja kehtaavat selvittää asian, jota eivät ehkä tiedä.


    • TojotaCorolla

      Kyllä nyrkkipajat ovat nyrkkipajoja, vain merkkiliikkeistä saa hyvät/oikeat huoltopalvelut.
      Laadusta kannattaa maksaa.

    • Mennääntaksilla

      Minulle on aivan sama missä käyttämäni taksiyrittäjä autonsa huollattaa. Se ei muuta kyytihintaa miksikään. Ensi vuonna hinta jopa tulee laskemaan.

      • Anonyymi

        Miksi luulit hintojen laskevan?


    • Tyi865

      Mikaa ja anssia kannattaa varoa tekevät valohoitoa autollesi ja keksivät uusia vikoja.

    • Jopet87

      Mikaanssin nyrkkipaja hajoitti automaattilaatikkoni väärät öljyt ja suodattimet.varokaa...

      • ÄkyTäkyRäikää

        Mika ja Anssi yrittivät rokottaa sovitun jakopääremontin hinnan päälle jälkikäteen vielä 150e.
        Lisäksi tuli ylimääräinen öljyvuoto moottoriin. Kiertäkää niin kaukaa kuin pystytte.


    • ÄkyTäkyRäikää

      Suosittelen lämpimästi Auto Mäenpää Jyskä. Ei kisko ja työn jälki hyvää.

      • kaikkeekuulee

        mistä sinäkin sen työn jäljen mukamas osaat katsoa, meetkö heti makaamaan autosi alle ja tutkimaan


      • Hah2
        kaikkeekuulee kirjoitti:

        mistä sinäkin sen työn jäljen mukamas osaat katsoa, meetkö heti makaamaan autosi alle ja tutkimaan

        Ajele sinä vain sillä rämällä varastetulla fillarilla kun et autoista mitään tiedä.


    • mattipekka68

      Mikan ja Anssin autokorjaamosta samanlaisia kokemuksia itelläkin kuin tuossa aiemmin. Muutaman kerran olen käyttänyt ja yhdellä kerralla varsinainen vika jäi korjaamatta kunnolla, ja jokaisella kerralla on korjattu sitten vähän kaikkea muuta päälle pyytämättä (pl. viimeisimmällä, kun erityisesti sanoin että vain ko vika korjataan). Lasku on yleensä ollut noin 150% arviosta.

    • Burkke67

      Joo mika ja anssi tosi epäpätevää touhua,itsellä tuulilasi halki hakiessani auton ja oli ehjä vielä mennessä.autonkorjauslasku piti olla 500 mutta olikin 950 kun oli mukamas löytynyt vikoja.käskivät valittaa kuluttajaasiamiehelle.ja siellä on kuulemma muitakin valituksia vetämässä.täyttä kusetusta koko pulju.

    • iogcie

      Kannattaa aina pyytää hinta-arvio korjauksesta paperilla ja sopimuksessa ehto että jos lisäkorjaus tarvetta ilmenee niin otettava yhteyttä auton omistajaan tai henkilöön kuka korjauksen maksaa.

    • Nomikaanssi

      Mikan ja Anssin korjaamosta myös huonoja kokemuksia. Käytin aikanaan Volvoa siellä ja kovat hinnat ihan perushuolloista. Kaikkea ylimääräistä tekivät autolle, esim. jarrunesteet pitää heidän mukaan vaihtaa jokavuosi yms.

      Sijaisautot ainakin silloin todella surkeita koslia, hyvä että töihin ja takaisin pääsi. Jarrut eivät toimineet kunnolla.

      Parempia vaihtoehtoja löytyy kuin tämä, jopa merkkihuolto.

    • Jannemäkilö

      Joo parin kerran jälkeen itsekkin huomasin että mika anssi. Koettavat vaan rahastaa korjauksillaan.

    • Jykä99

      Huippu autojen huolto/ korjaus mesta on Pulkkinen Vasarakadulla, tekevät saman huoltolistan mukaan, kuin merkkiliikkeessä, ja vielä sopivaan hintaan. Ei ole väliä onko uusi ja vai vanhempi auto, niin aina työ hoituu. Suosittelen

    • Japatsuu

      Ei ole parempaa kuin M.Pulkkinen Vasarakadulla.Hyvä palvelu,kohtuuhintainen jne...

    • matinmesekorjaamo

      Jos mulla olisi autokorjaamo niin vikoja autosta kyllä löytyisi, edellisestä autosta pois otetut vialliset osat näyttäisin ja sanoisin että tämäkin piti vaihtaa, kato nyt miten oli paskana ja mahtava lasku kouraan "hyvästä työstä" ja toivottaisin että terve tuloa uudelleen oli kiva palvella!

    • Edullko

      Mites Korjaamo Ykköset Pajatiellä on hommansa tehneet?

    • Vahingossaosuin

      Auytokorjaamo Biltec Vaajakoskella Hutungin vieressä. Siinä on hyvän asenteen yrittäjä ja monipuolista ammattitaitoa. Asiakasystävällinen paikka.

    • Esko200

      Mikäs se paras ja paikallinen kuvaamo nyt olikaan, kuva tai jotain.
      Sinne heti.

    • sirpasazonen

      Ei ainakaan heinämäen pasianssi ad...minulta särkivät auton ajotietokoneen ns.takuhuoĺlossaan.eivät kanna vastuuta tekemisistään.

    • Tyytyväinen

      Pärnäsen korjaamo Kuohulla,halpa ja asiallinen,jos pojat ovat selvinneet viikonlopusta.Kts autokorjaamot.

      • Ohiajava

        Bentsiini on siellä huisin kallista aina


    • Veronsakullakin

      Onhan niitä kaikenlaisia jöössejä ja söössejä jotka tekevät muka halvemmalla ilman kuittia, mutta sellaisille ei kannata autoaan viedä. Se kun tuo takuu loppuu kun perävalot häipyy. Ja onhan meillä kaikilla vastuumme harmaan talouden kitkemisestä.

    • Anonyymi

      kiertäkää mikan ja anssin paja kaukaa,itse olen autojen kanssa touhunnu kohta 30v ja tiedän autoista jonkin verran...tää paja kusettaa kylmästi...eikä oo yllätys että sijaisauto on ilmainen,kun varaosien hinnatkin joskus jopa nelinkertaisia...ne jotka eivät tiedä autoista mitään ja asiakaspalvelu on ykkösasia,hyvähän niitä on huijata...tästä lähtien vien autoni ammattilaiselle,en tonne nyrkkipajaan...👎👎👎...jos hyvää ja edullista etsit niin m.pulkkinen vasarakadulla...👍👍👍

      • Anonyymi

        Särkivät autoni ja nyt eivät ota vastuuta virheestä. Kiertäkää kaukaa tämä rahastus murska.


      • Anonyymi

        mikan ja anssin pajalla asiakaspalvelukin paskimmasta päästä. Ei mulkku puhelimessa tienny mistään mitään eikä osannyt antaa minkäänlaista hinta-arviota.


    • Anonyymi

      Mikan ja Anssin autohuolto vaihtoi emännän mondeoon jakohihnan 210tkm:ssa. Pian sen jälkeen syttyi moottorin vikavalo ja syyksi palajastui huonosti kiinnitetty imuputki joka oli liitoksestaan auennut ja sekoitti anturidatan.

      No sen kiinnitin itse takaisin.

      Auton alta löytyi kiilahihnapyörän päähän kuuluva kumiukiekko ja koska oli vapaapäivä niin menin paikanpäälle käymään. Eka jamppa sanoi ihan pokkana että "tarvitaanko siinä nyt tuommoista osaa" :) Vastasin että asiakkaana minulla on oletus että autossa olisi about samat osat kuin tuotaessa.

      Tuo Mikan ja Anssin autohuolto on kytkeytynyt jotenkin autojerry-palveluun ja sieltä tulee monesti ainoa tarjous. Koko Autojerry on ihan kusetussivusto...aina saa edullisemmin melkein mistä vain, sivusto ei toimi JKL:ssä :/

      • Anonyymi

        Toivakan Rengas ja autohuolto.


    • Anonyymi

      Kannattaa kysellä "Puskaradiosta". Hyvällä tuurilla saattaa olla jopa naapurissa,
      tai ihan kaveriporukasta löytää.Voinette sitten yhdessä puuhastella.
      Älä kumminkaan kerro SDP:lle,saattavat puuttua ,kun kannattavat"Grilli-autoja"!
      jotka ovat autotalli-latauksissa

    • Anonyymi

      Itse suosittelen Mikan ja Anssin huoltoa. Kävin Bemarin kassa monta kertaa Ylämaan autossa ja sitten epäilin heidän osaamista. Mikan ja Anssin huollossa totesivat, että omaan autoon oli aikaisemmin rikottu öljysuodattimen kansi ja siitä seurasi mystisiä vikoja. Pari kertaa Mikan ja Anssi huollossa ja lopulta auto tuli kuntoon. Arvostan sitä, että ongelmat otetaan vakavasti ne korjataan ihan oikeasti.

      • Anonyymi

        Varokaa Palokan AD korjaamon varaosa laskutusta. Pyytäkää aina kirjallinen tarjous työstä ja tarvikkeista.


      • Anonyymi

        Täsmälleen sama kokemus täällä, Ylämaan auto ei jatkoon. Vilkaisu firman talouslukuihin kertoo myös paljon.


    • Anonyymi

      Autokorjaamo Ilkka Mäenpää kuokkalassa on erinomainen korjaaja ja lisäksi vielä kohtuuhintainen. Vahvasuositus hänelle.

    • Anonyymi

      Mika ja Anssi kannattaa kiertää kaukaa.

      Yleensä tekevät suht hyvin hommat ja aikataulussa ja hyvin saa aikoja mutta hintataso on varmasti jyväskylän kalleimpia, osaavat siis rahastaa.

      • Anonyymi

        joo ja korjaamoon ei asiakkaalla ole asiaa,
        miksi autonsa korjaamista ei saa katsoa, päästäähän hammaslääkärikin tiloihinsa asiakkaan


    • Anonyymi

      Ei ainakaan Ylämaan autossa, siellä kävin kahdesti, ensimmäisen ja viimeisen samalla kertaa. Puolet korjauksista tekemättä, eikä edes pahoiteltu. "Tervetuloa uudelleen, jos viat alkavat häiritä". Hinta oli kyllä tapissa ja kovasti oli aikaa tärvätty "mutta se loppui kesken". Auton huoltotietoja ei ilmaantunut sähköiseen rekisteriin. Koko touhussa vahva kusetuksen maku ja lopun aikojen meininki.

    • Anonyymi

      osaako se ylämaan auto tehdä oikeesti a ja b huollot mersuun ja kuitataanko huoltovalot ja tuleeko sähköiseen huoltokirjaan jälki huollosta?

      • Anonyymi

        En suosittele. Mulla e mersussa huolto a ja tekivät b hinta oli sovittua isompi. Asiointi siinä puljussa loppui siihen.


    • Anonyymi

      Oliko tarkoituksesi tuoda vain esille " närästyksesi" yhtä toimijaa vastaan ?

    • Anonyymi

      Auto Mäenpää Vaajakoskentiellä huippupalvelu ja edullinen korjaus. Focuksen pa-suodattimen vaihto pikaisesti. Suodatin haetaan, kun ei ollut varastossa. Jos olisin paikallinen, käyttäisin ehdottomasti heidän palveluja. Kiitos!! t: Ohikulkija.

    • Anonyymi

      Hyvä korjaamo on siellä minne ikivanhat viestitkin kuuluvat!

    • Anonyymi

      Ei ainakaan heinämäen mikaanssin pajaan kannata viedä autoaan keksivät uusia korjattavia kohteita,todella törkeää rahastusta.eivät kanna vastuutaan ios rikkovat jotain korjaustöiden ohessa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Kannattiko kahden sanan vuoksi kaivella antiikkiketju esiin? Eikö sanavarastosi riitä omaan mielipiteeseen?


      • Anonyymi

        Juu Mikan ja Anssin korjaamosta kannatta pysyä kaukana. Vein auton korjattavaksi heinäkuussa, oli kolmeen eri kertaan, kun ekalla kerralla ei korjattu sitä mitä piti ja toisen kerran jälkeen oli mokattu jotain ja nyt auto on ajo kelvoton...vittu mikä paska läävä. Nyt odottelen vastinetta reklamaatiolle, mutta taitaa olla parempi ottaa yhteyttä lakimieheen samantein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu Mikan ja Anssin korjaamosta kannatta pysyä kaukana. Vein auton korjattavaksi heinäkuussa, oli kolmeen eri kertaan, kun ekalla kerralla ei korjattu sitä mitä piti ja toisen kerran jälkeen oli mokattu jotain ja nyt auto on ajo kelvoton...vittu mikä paska läävä. Nyt odottelen vastinetta reklamaatiolle, mutta taitaa olla parempi ottaa yhteyttä lakimieheen samantein.

        samaa kokemusta kyseisestä paskasta


    • Anonyymi

      Autoklinikka, Lapiotie 4, on kaikin puolin hyvä!

    • Anonyymi

      Autohuolto Tihmola Oy. Hyvä palvelu mutta vaihdettiin vähän turhia osia ja työtunteja oli kyllä muutama liioiteltu. En vie uudelleen.

    • Anonyymi

      Juuri avattu"RusCar", joka tunnetaan myös tekonimellä FinCar Service, on osoittautunut epäluotettavaksi.

    • Anonyymi

      ei missään nimessä korjaamo ykkösille mitään autoa korjattavaksi

    • Anonyymi

      Z-Autokorjaamo

      Autokorjaamo Tampereella
      Osoite: Polunmäenkatu 25, 33720 Tampere

    • Anonyymi

      Nordic Car Service kannattaa välttää. Huoltamon ulkomaalaistaustaiselta ei löytynyt kyllä minkäänlaisia asiakaspalvelutaitoja, kun hänelle kävin auton luovuttamassa. Huoltamossa ei käytännössä ollut odotustiloja ja WC oli aivan kaameassa kunnossa ja niin likainen, että vastaavan olen nähnyt Venäjällä 20 vuotta sitten. Vein autoni tarkastettavaksi, vaihdelaatikon öljyvuodon vuoksi. Korjaaja kertoi, että tekemätön paikka, tiivistettä ei ole saatavana ja joutuisi vaihtamaan koko vaihdelaatikon.Tarjosi käytettyä vaihdelaatikko, hintaan 600€ Työt päälle 986€ Ja mitä vielä kokonais hinnaksi kertoi 2700€ Ollessani yhteydessä Merkkikorjaamoon, selvisi että varaosa maksaa 12.90 huolto max 200€

    • Fin Car Service Oy, Rengasliike

      tänne ei ainakaan autoa huoltoon kannata viedä renkaat ne varmaan just ja just osaa vaihtaa

      • Anonyymi

        Oliko tarkempaa tarinaa. Oma auto seissyt 4 viikkoa siellä ja huoltotarjous noussut 130 jo 1000 euroon


    • Anonyymi

      on varmaa viestiketjun aloittaja jo saanut katiskansa korjattua

      • Anonyymi

        Oletko niin tyhmä että luulet alottajan olevan ainoa joka asiaa pohdiskelee? -no ei tarvi oikeasti vastata koska asia ilmiselvä muutenkin.


    • Anonyymi

      Tmt autokorjaamo sepplänkankaalla on erittäin hyvä. Onnistuu hitsauskorjaukset ja katsastus siihen päälle.

    • Anonyymi

      en suosittele ylämaan autoa..kaverin firman autosta hajosi moottori.moottorin hinta oli ollut 6000 tonnin kieppeillä jonka oli itse tilannu hollannista..no auton remontille oli tullut sitten hintaa vajaa 20000 euroa(moottori tuossa hinnassa)eli remonttia 14000 ekua.eikä päivääkää ollut toiminut kun ylämaan auto sen niinsanotusti korjasi..onhan ainakin uutta osaa siinä autossa(kytkinpakka,turbo,johtosarja,ohjausyksikkö,vauhtipyörä ja muuta härpäkettä).niin ja jos oli ne vaihtanut mitä kuulema laskussa oli.epäilen että vanhat osat on pistetty ja laskutettu uusina..kyllä kaveria jonkin verran vitutti..

    • Anonyymi

      Ylisanoja en käytä koskaan palveluja arvioidessa, koska täydellisyyttä ei ole olemassa.
      Niin myös autokorjaamojen kohdalla. Itse olen mahdollisuuksien mukaan mieltynyt Vaajakoskelaisen Biltec- yrityksen toimintaan.
      Aikoinaan tuolla nimellä yrityksen aloittanut Juho jo pohjusti paikan suosion asiallisena korjaamona. Uudet omistajat ovat säilyttäneet firman "hengen" hyvin ja iso yhteistyöketju antaa toiminnalle luotettavuutta.
      Sijainti on hyvä ja iltapäivisin voi työn valmistumista odotella vaikka liikuntakeskus Hutungin tiloissa. Olen myös monilta kuullut, että kauniimpaan henkilömalliin suhtaudutaan kyseisessä korjaamossa asiakkaana, eikä vain jonkun "eukkona" joka toi auton ja kyselee kummia. Asiakaspalvelutila hieman ahdas ajatellen hygieniaa.
      Muuten kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      Roisko tekee viinapalkalla

      • Anonyymi

        Jaaha, mitähän se tekee?


    • Anonyymi

      Onko se SAK:n miehiä?

    • Anonyymi

      Minulla oli erittäin huono kokemus fin car servicestä syksyllä 2023. En mitenkään voi suositella sitä. Pienen vian korjaamiseen meni parisen viikkoa ihmeellisten selittelyjen takia ja minulle jäi suuri epäluottamus ko. yrityksestä. Kierrän heitä jatkossa kaukaa.

      • Anonyymi

        Venäläistaustainen, Putinin porukkaa. On boikotissa jo aika laajalti.


    • Anonyymi

      Autoasi-Veljekset Autohuolto - kaarina
      suosittelen lämpimästi👍

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      39
      2607
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1629
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1525
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      135
      1443
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1239
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      322
      995
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      964
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      900
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      80
      893
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      845
    Aihe