Hoidetaanko siellä kaikki kissaa pienemmät eläimetkin, eli vienko marsuni sinne, jos se sairastuu. Millainen paikka muuten, onko ystävällinen palvelu, kauanko pitää jonottaa, että saa ajan jne? En ole koskaan käynyt eläinlääkärissä, kun ei ole aiemmin ollut lemmikkejä. Jos joku kertoisi kiitos!
seinäjoen
42
41287
Vastaukset
- PeePee
Moi!
Toki marsu kelpuutetaan asiakkaaksi, onhan se nimenomaan PIENeläinklinikka.
Olen asioinut kyseisessä paikassa useammankin kissan kanssa ja kyllä sieltä asiantuntevaa palvelua saa verrattuna maaseudun "konitohtoreihin".
Jonot ovat omalla kohdalla (tai siis kissan) olleet n. 2 viikkoa, toki kiireelliset tapaukset otetaan nopeastikin.
Halvin mahdollinen paikka se ei ole, mutta itse maksan mieluummin hieman enemmän siitä että eläin on hyvissä käsissä kuin säästän muutaman euron ja vien sen tutun tutun tutulle joka on "itseoppinut" eläinlääkäri. Kokemusta moisesta on yhden käynnin verran ja se riitti.
Eli uskallan suositella! - Marika
Kyllä siellä hoidetaan pienempiäkin eläimiä.
Hamsterini kasvain leikattiin siellä ja kanini kanssa olen siellä joutunut käymään.
Jonotusaika riippuu tietysti sairaudesta,jos ei kuolemansairaasta eläimestä ole kyse niin seuraavaan päivään voi aika mennä.Kyllä samalle viikolle yleensä viimeistään olen ajan saanut.Joskus olen voinut päästä hetikin vastaanotolle.
Enemmän siellä olen nähnyt kissoja ja koiria,joten jos sinne marsusi kanssa menet niin kannattaa häkki peittää jollain pyyhkeellä tms.ettei koirat innostu marsustasi.
Palvelu on yleensä ollut ihan sujuvaa ja mukavaa.Aivan hymyssä suin ei siellä hoitajat ole aina olleet,mutta asiansa ovat kyllä hoitaneet. - Ex-asiakas
Erittäin kallis paikka.
- PeePee
Rupesi vallan kiinnostamaan, itsellänikin kun eläimiä on, mihin verrattuna Eläinklinikka on kallis?
Epäilen suuresti ettei Seinäjoen lähiympäristössä ole niin edullista eläinlääkäriä että hinnan erotus kattaisi matkatkin.
Joskus jouduin sairaan kissan kanssa laukkaamaan viikonloppuisinkin ympäri maakuntaa päivystävillä eläinlääkäreillä muttei mieleeni jäänyt että yksikään olisi ollut erityisen halpa. Esimerkki: Kaupungin eläinlääkärissä (joka sijaitsee jossain Nurmon perukoilla) naaraskissan sterilointi taisi olla huikeat 10 euroa halvempi.
Mutta jos tiedät halvan ja hyvän eläinlääkärin jaa toki tietosi meillekin! - ....
PeePee kirjoitti:
Rupesi vallan kiinnostamaan, itsellänikin kun eläimiä on, mihin verrattuna Eläinklinikka on kallis?
Epäilen suuresti ettei Seinäjoen lähiympäristössä ole niin edullista eläinlääkäriä että hinnan erotus kattaisi matkatkin.
Joskus jouduin sairaan kissan kanssa laukkaamaan viikonloppuisinkin ympäri maakuntaa päivystävillä eläinlääkäreillä muttei mieleeni jäänyt että yksikään olisi ollut erityisen halpa. Esimerkki: Kaupungin eläinlääkärissä (joka sijaitsee jossain Nurmon perukoilla) naaraskissan sterilointi taisi olla huikeat 10 euroa halvempi.
Mutta jos tiedät halvan ja hyvän eläinlääkärin jaa toki tietosi meillekin!Kattaisi matkatkin? Mistä? Eiköhän se riipu ihan jokaisen omasta asuinpaikasta tuleeko halvemmaksi käydä paikassa A vai paikassa B.
Eläinklinikka on erittäin kallis verrattuna ihan mihin tahansa eläinlääkäriin Seinäjoen ympäristössä. Koskentalo ja Huuskonen nyt tulee ulkomuististakin mieleen. - PeePee
.... kirjoitti:
Kattaisi matkatkin? Mistä? Eiköhän se riipu ihan jokaisen omasta asuinpaikasta tuleeko halvemmaksi käydä paikassa A vai paikassa B.
Eläinklinikka on erittäin kallis verrattuna ihan mihin tahansa eläinlääkäriin Seinäjoen ympäristössä. Koskentalo ja Huuskonen nyt tulee ulkomuististakin mieleen.Helena Koskentalo vaikuttaa Nurmossa Alapääntiellä ja Huuskonen Ilmajoella joten melkeinpä mistä Seinäjoen kolkasta vain on lyhyempi Eläinklinikalle kuin em. eläinlääkäreille.
Jos et omista autoa ja eläin pitää saada nopeasti lääkäriin, on sinne usein lähdettävä taksilla. Niin sille matkalle kertyy nopeasti hintaa.
Asia on tietty aivan toinen jos on oma auto käytettävissä. - Marika
.... kirjoitti:
Kattaisi matkatkin? Mistä? Eiköhän se riipu ihan jokaisen omasta asuinpaikasta tuleeko halvemmaksi käydä paikassa A vai paikassa B.
Eläinklinikka on erittäin kallis verrattuna ihan mihin tahansa eläinlääkäriin Seinäjoen ympäristössä. Koskentalo ja Huuskonen nyt tulee ulkomuististakin mieleen.Ovatko nämä mainitsemasi eläinlääkärit isompiin eläimiin erikoistuneita?
Kyllähän maatalouseläimien lääkärit myös tietävät pienemmistä elukoista,mutta eivät aivan niin asiantuntevia ole kuin pieneläinklinikalla.
Esimerkkinä tulee mieleen, kun kanini sai suolitukoksen ja sattui olemaan viikonloppu.Soittelin päivystäviä eläinlääkäreitä läpi pitkin maakuntaa,josko joku olisi osannut auttaa kaniparkaa,mutta heikolla menestyksellä.
Käskivät odottamaan että pieneläinklinikka aukeaa että saa aamulla viedä.Ei kani elänyt niin kauaa.
Netistäkin oli enemmän hyötyä kuin näistä päivystävistä "isojen eläinten" lääkäreistä.
Vetosivat vain kanin ikään ja sanoivat että on jo niin vanhakin.(9-vuotta).
Ennemin todellakin maksan paljon ja vien eläimeni pieneläinklinikalle.
Siinä vaiheessa kun eläin sairastaa en todellakaan ajattele paljonko se maksaa.Tärkeintä on saada elukka kuntoon.
Näitäkin asioita pitäisi ajatella ennenkuin eläimen hankkii.Ei riitä, että on varaa ruokaan ja
esim.häkkiin.Kyllä sitä rahaa pitäisi riittää sairastapauksissakin A-luokan hoitoon. - kokemusta on
.... kirjoitti:
Eläinklinikka on erittäin kallis verrattuna ihan mihin tahansa eläinlääkäriin Seinäjoen ympäristössä. Koskentalo ja Huuskonen nyt tulee ulkomuististakin mieleen.Mainitsemasi nurmolainen eläin tohtori on ainakin minulla mennyt boikottiin. Voiko enempää hommaansa kyllästynyttä kaikki tietävää ihmistä olla.
Pieneläin klinikalla käymme ystävällisen ja inhimillisen palvelun vuoksi. Itsekkin kerran jouduin itku silmin jättää kissalleni jää hyväiset kyseisessä paikassa ja homma hoidettiin mielestäni hyvin. - Kokemus tämäkin
kokemusta on kirjoitti:
Mainitsemasi nurmolainen eläin tohtori on ainakin minulla mennyt boikottiin. Voiko enempää hommaansa kyllästynyttä kaikki tietävää ihmistä olla.
Pieneläin klinikalla käymme ystävällisen ja inhimillisen palvelun vuoksi. Itsekkin kerran jouduin itku silmin jättää kissalleni jää hyväiset kyseisessä paikassa ja homma hoidettiin mielestäni hyvin.Minä vein koirani sinne, kun se oli todella surkeassa kunnossa ja olin kovasti huolissani. Karva lähti, ruoka ei maistunut jne.
Mitä tehtiin tuolla? 5-minuuttia oltiin "tutkittavana" ja sen jälkeen annettiin neuvo vaihtaa ruokaa johonkin muuhun! Muuta ei tehty. Laskun nähtyäni olin lentää persiilleni. Jonka jälkeen meninkin sitten Vaasassa paikallisen eläinlääkärin luokse, joka antoi välittömästi piikin ja lääkekuurin.
Seuraavan kerran kun pitää ruokaa vaihtaa koiralleni, niin soitan kaverilleni joka on kokkina. - ehkä...
kokemusta on kirjoitti:
Mainitsemasi nurmolainen eläin tohtori on ainakin minulla mennyt boikottiin. Voiko enempää hommaansa kyllästynyttä kaikki tietävää ihmistä olla.
Pieneläin klinikalla käymme ystävällisen ja inhimillisen palvelun vuoksi. Itsekkin kerran jouduin itku silmin jättää kissalleni jää hyväiset kyseisessä paikassa ja homma hoidettiin mielestäni hyvin.mokannut jotain eläimesi kanssa jos Koskentalo on sulle noin punainen vaate.
On meinaan sellainen,että ei tuota diplomatiaa hallitse mutta on yksi parhaista lääkäreistä.
Sillä on vain se tapa,että jos eläin voi huonosti omistajan toimien takia,niin sanoo sen myöa.
Ja sanoo myös sen jos oot odottanut liian kauan lääkäriin lähtöä.
Ei tarvi ottaa nokkiinsa jos saa neuvoja.
On pätevä,leikkasi koirani viime talvena.
Sanoo myös sen jos itse kysyy onko koiralla toivoa vai tuoko hoito vain turhia kärsimyksiä.
On leikkaussalipuoli ym. - Kokemusta on
ehkä... kirjoitti:
mokannut jotain eläimesi kanssa jos Koskentalo on sulle noin punainen vaate.
On meinaan sellainen,että ei tuota diplomatiaa hallitse mutta on yksi parhaista lääkäreistä.
Sillä on vain se tapa,että jos eläin voi huonosti omistajan toimien takia,niin sanoo sen myöa.
Ja sanoo myös sen jos oot odottanut liian kauan lääkäriin lähtöä.
Ei tarvi ottaa nokkiinsa jos saa neuvoja.
On pätevä,leikkasi koirani viime talvena.
Sanoo myös sen jos itse kysyy onko koiralla toivoa vai tuoko hoito vain turhia kärsimyksiä.
On leikkaussalipuoli ym...vaan itse lääkäri. Lemmikkini kuoli. Ja mikä asenne hänellä. Sen takia en siellä sen koomin ole käynyt. Ei eläinten tai ihmisten kanssa voi työskennellä kuin atrian lihatiskillä, naama norsun vi..lla.
- se ...
Kokemusta on kirjoitti:
..vaan itse lääkäri. Lemmikkini kuoli. Ja mikä asenne hänellä. Sen takia en siellä sen koomin ole käynyt. Ei eläinten tai ihmisten kanssa voi työskennellä kuin atrian lihatiskillä, naama norsun vi..lla.
sun lemmikki kuoli.
Nukutukseenko vai oliko oikeesti hoitovirhe.
Kerro faktaa,tietävät toiset onko kierrettävä kaukaa vai puhutko soopaa jostain syystä. - Kokemusta on
se ... kirjoitti:
sun lemmikki kuoli.
Nukutukseenko vai oliko oikeesti hoitovirhe.
Kerro faktaa,tietävät toiset onko kierrettävä kaukaa vai puhutko soopaa jostain syystä.Oli ihan rutiini leikkaukses. Ja parin päivän päästä eläin niin huonossa kunnossa ettei jaloilla pysynyt. Piti antaa piikki ja syytä siihen en ole saanut selville tänäkään päivänä mikä tämän aiheutti. Mutta eläinlääkäriä ei tuntunut hetkauttavan minun murehdinta ja epätietoisuus.
- .........
Kokemusta on kirjoitti:
Oli ihan rutiini leikkaukses. Ja parin päivän päästä eläin niin huonossa kunnossa ettei jaloilla pysynyt. Piti antaa piikki ja syytä siihen en ole saanut selville tänäkään päivänä mikä tämän aiheutti. Mutta eläinlääkäriä ei tuntunut hetkauttavan minun murehdinta ja epätietoisuus.
rutiinileikkauksiakin on monenlaisia.
Esimerkiksi märkäkohtu,jos ei omistaja vie koiraa ajoissa niin kyllä riskit on suuret.
Ellet tiennyt missä vika niin miksi ihmeessä et kysellyt?
Ei tuo nyt vakuuta suuntaan jos toiseenkaan. - tiedän!!!
PeePee kirjoitti:
Helena Koskentalo vaikuttaa Nurmossa Alapääntiellä ja Huuskonen Ilmajoella joten melkeinpä mistä Seinäjoen kolkasta vain on lyhyempi Eläinklinikalle kuin em. eläinlääkäreille.
Jos et omista autoa ja eläin pitää saada nopeasti lääkäriin, on sinne usein lähdettävä taksilla. Niin sille matkalle kertyy nopeasti hintaa.
Asia on tietty aivan toinen jos on oma auto käytettävissä.Takalan sami on seinäjoen paras lääkäri!! Jos on eläin kipee nii se tulee sitte kotiin hoitamaan jos ei pääse millää vastaanotolle!
- mari
kokemusta on kirjoitti:
Pieneläin klinikalla käymme ystävällisen ja inhimillisen palvelun vuoksi. Itsekkin kerran jouduin itku silmin jättää kissalleni jää hyväiset kyseisessä paikassa ja homma hoidettiin mielestäni hyvin.Olen täysin samaa mieltä.
Eläinklinikan ollessa suljettu kävin hänellä verikokeessa koirani kanssa oikean astutusajankohdan selvittämiseksi. Luotin kuitenkin enemmän kasvattajan neuvoihin kuin tämän tohtorin, ja kuusi pentua tuli. Jos olisin astuttanut vasta tohtorin neuvon mukaan, olisi ollut myöhäistä.
Eläinklinikalla on ollut aina hyvä palvelu, ei ole ollut mitään moittimista (ei myöskään laskun summassa) - Korppu
Marika kirjoitti:
Ovatko nämä mainitsemasi eläinlääkärit isompiin eläimiin erikoistuneita?
Kyllähän maatalouseläimien lääkärit myös tietävät pienemmistä elukoista,mutta eivät aivan niin asiantuntevia ole kuin pieneläinklinikalla.
Esimerkkinä tulee mieleen, kun kanini sai suolitukoksen ja sattui olemaan viikonloppu.Soittelin päivystäviä eläinlääkäreitä läpi pitkin maakuntaa,josko joku olisi osannut auttaa kaniparkaa,mutta heikolla menestyksellä.
Käskivät odottamaan että pieneläinklinikka aukeaa että saa aamulla viedä.Ei kani elänyt niin kauaa.
Netistäkin oli enemmän hyötyä kuin näistä päivystävistä "isojen eläinten" lääkäreistä.
Vetosivat vain kanin ikään ja sanoivat että on jo niin vanhakin.(9-vuotta).
Ennemin todellakin maksan paljon ja vien eläimeni pieneläinklinikalle.
Siinä vaiheessa kun eläin sairastaa en todellakaan ajattele paljonko se maksaa.Tärkeintä on saada elukka kuntoon.
Näitäkin asioita pitäisi ajatella ennenkuin eläimen hankkii.Ei riitä, että on varaa ruokaan ja
esim.häkkiin.Kyllä sitä rahaa pitäisi riittää sairastapauksissakin A-luokan hoitoon.Kahlasin viestiketjun läpi ja olisi moneen kommentoitavaa... mutta tällä hetkellä on päällimmäinen murhe oma 10-vuotias koirani, joka on menossa tutkimuksiin hammasremonttiin pieneläinklinikalle. Oireina ollut sierainten kautta voimakas niiskutus ajoittain. Kävin kunnan eläinlääkärillä, joka aikaa tilatessa epäili aluksi nenäpunkkia. Vastaanotolla totesi kuitenkin koiralle nousseen patin silmän alapuolelle kuonoon ja epäili sen johtuvan joko takahampaasta tai pahimmassa tapauksessa kasvaimesta :( Eläinlääkäri kehotti menemään pieneläinklinikalle tutkimuksiin asian selvittämistä varten, koska on todennäköistä että hammas joudutaan poistamaan eikä kunnallisella eläinlääkärillä ollut tarvittavia välineitä kuten poraa, jota niin ison hampaan poistoon tarvitaan. Olen nyt tilannut ajan koiralleni ja nyt vaan odotellaan...
Mietin vain että onko täällä Seinäjoen ympäristössä monellakaan eläinlääkärillä varustelut vastaantotolla niin kattavat että koko toimenpide-skaala voidaan toteuttaa?? Varmasti joitakin löytyy, mutta eiköhän valta-osa kunnallisista eläinlääkäreistä ole keskittyneet suppeampaan toimenpide tarjontaan nimenomaan pieneläinten kohdalla.
Onko kenelläkään kokemuksia pieneläinklinikalla vastaavan laisista hammasremonteista tai tutkimuksista kasvainepäilyjen pois sulkemiseksi?? Olisi kiva kuulla kommentteja ja hintatietoa.Hintoja vain siksi että osaa varata tarpeeksi rahaa mukaan :)
Se mitä maksaa on nyt murheista pienin..tärkeintä on vain karvakuonon vointi... - Jopanderi
En tiedä miten halpaa siellä muualla sitten on mut mun mielestä Takalan 50-65€ kulmurien poistosta on halvempi ku K-joen kunnaneläinlääkärin 95€ samasta hommasta! =0O
- vakiasiakas
.... kirjoitti:
Eläinklinikka on erittäin kallis verrattuna ihan mihin tahansa eläinlääkäriin Seinäjoen ympäristössä. Koskentalo ja Huuskonen nyt tulee ulkomuististakin mieleen.Ilmajoen kunnan eläinlääkäri Virpi Ala-risku
On mielestäni paras meidän kissat käyvät ainoastaan virpin vastaanotolla! - -------------------------
vakiasiakas kirjoitti:
Ilmajoen kunnan eläinlääkäri Virpi Ala-risku
On mielestäni paras meidän kissat käyvät ainoastaan virpin vastaanotolla!Huuskoselle en veisi - pelkää koiria ja kun koirallani oli ruoka-allergiaoireita, niin katsoi koirakirjasta.
Ala-Riskuun sen sijaan luotan perusasioissa! Oikein ihana ihminen ja käsittelee eläimiä rauhallisesti. Hänellä hoidetaan meidän eläinten rokotukset, talipaiseiden puhkaisut yms. pikkujutut.
Jos kuitenkin on jotain isompaa huolta, niin suunnataan Kurikkaan Harmasen Tapiolle. Hän tietää lemmikkieläimistäkin ja on hoitanut meidän koiramme utaresyöpää erinomaisesti. Koskaan ei ole llut sellaista oloa, ettei Harmasen asiantuntemukseen voisi tällaisissa vakavammissakaan sairauksissa ja operaatioissa luottaa.
- -----
Olen käynyt Seinäjoen Pieneläinklinikalla sekä kissani, kanini että koirani kanssa ja joka kerta olen saanut asian tuntevaa ja hyvää palvelua, lisäksi myös maksuaikaa sille kalliille laskulle, mikä on yleensä ollut pikku juttu siihen verrattuna, että lemmikki voi hyvin! Vaikka olenkin noihin aikoihin ollut vielä opiskelija..
Muista Seinäjoen eläinlääkäreistä on senverran tietoa, että yhdelle soitin ja puhelimesta vastasi kiukkuinen nainen joka sanoi, ettei lääkäri ole paikalla jotta soita illalla 16-jälkeen ja lisäksi en minä tiedä mistään mitään.. Että tuollaisia puhelinvastaaja vaimoja, kun kotona yritetään pitää jotain amatöörilekuria..
Syksyllä menen taas Pieneläinklinikalle, kun on edessä toisen kissani leikkaus, en ainakaan uskalla luottaa noihin muihin.. - marsunaama
Kävin leikkauttamassa suurikokoisen urosmarsuni kynnet (toki tästä on jo kauan aikaa) pieneläinklinikalla, sillä se oli ainoa paikka missä se tehtiin ammattitaidolla ja hyvin. Marsu ei sietänyt jalkoihin koskemista ja hampaat kävi ennen klinikan löytymistä kotona ja eläinkaupassa useaan otteeseen.
Samalla reissulla tarkistettiin korvat ja katsottiin yleiskunto. Todella hyvää palvelua!- Johanna_r
Mitä maksaa nykyään narttukissan sterilointi? Joku vuosi sitten soitin ihan kyselymielessä, ja silloin lysti maksoi 96e. Vieläkö on samat taksat? Ei sillä, ettenkö voisi paikan päälle soittaa, mutta kunhan nyt kysyn kun asialla kerran ollaan..
- Johanna_r
Johanna_r kirjoitti:
Mitä maksaa nykyään narttukissan sterilointi? Joku vuosi sitten soitin ihan kyselymielessä, ja silloin lysti maksoi 96e. Vieläkö on samat taksat? Ei sillä, ettenkö voisi paikan päälle soittaa, mutta kunhan nyt kysyn kun asialla kerran ollaan..
Unohtui mainita paikka, eli mitä maksaa pieneläinklinikalla?
- PeePee
Johanna_r kirjoitti:
Saman verran se tekee vieläkin. 7. päivä kävin leikkauttamassa Eläinklinikalla ja rokotuksineen hela hoito teki 108€.
Ja loistavasti on kissa toipunut, ei ole tarvinnut juosta tikkauttamassa uudestaan. - Wall R
PeePee kirjoitti:
Saman verran se tekee vieläkin. 7. päivä kävin leikkauttamassa Eläinklinikalla ja rokotuksineen hela hoito teki 108€.
Ja loistavasti on kissa toipunut, ei ole tarvinnut juosta tikkauttamassa uudestaan.Eläinklinikka on OK. Tosin jonkinlainen päivystys saisi olla. Jos nimittäin elukan sairastuminen osuu viikonlopulle, niin mihinkään et saa sitä hoitoon ennen maanantaita. Saattaa kuolla käsiin.
- PeePee
Wall R kirjoitti:
Eläinklinikka on OK. Tosin jonkinlainen päivystys saisi olla. Jos nimittäin elukan sairastuminen osuu viikonlopulle, niin mihinkään et saa sitä hoitoon ennen maanantaita. Saattaa kuolla käsiin.
Jos eläin sairastuuu viikonloppuna, sen saa kyllä hoitoon. Ilkasta löytyy kulloinkin päivystävän eläinlääkärin yhteystiedot.
Itse ollaan kiikutettu sairasta kissaa mm. Peräseinäjoelle viikonloppuna 4-5 maissa aamuyöstä. Päivystys tuntuu olevan yleensä viikonloppuisin naapuripitäjissä.
- tyttönen87
Hoidetaanko tuolla myös chinchillat, ja tunteeko ne kyseisen lajin miten? Toiset eläinlääkärit ei oo ikään edes nähny chinchillaa, joten olis kiva tietää jos jotain sattuu saako cincu asianmukaista, tuntevaa hoitoa tuolla?
- kissallinen
Uskoisin että cincukin saa asiantuntevaa sairaanhoitoa Eläinklinikalla. Sieltä kannattaa tiedustella puhelimitse.
Eläinklinikalla käyn kissani kanssa, palvelu on ollut asiallista ja järkevää. Myös vanhan kissan poisnukutukseen suhtauduttiin kauniisti, ja annettiin hyvästellä rauhassa. Uskoivat myös hyvin kun sanoin ettei sitä voi pistää ilman ns. pakkohäkkiä (sekä rokotukset että tutkimusnukutukset ja tuo viimeinen piikki).
Räkätautisen kissan oireisiin suhtauduttiin asiallisesti, tutkittiin hyvin, ja opastettiin hoitoon, lääkkeen sai ohjeineen heti mukaan, toisen antibioottikuurin sai soittamalla ja hyvin asiallista palvelua puhelimessa myös, jatkohoito-ohjeineen.
Kallista on kaikki sairaanhoito, mutta kun ei elukoolle ole terveyskeskusjärjestelmää ;) - Tästä
kissallinen kirjoitti:
Uskoisin että cincukin saa asiantuntevaa sairaanhoitoa Eläinklinikalla. Sieltä kannattaa tiedustella puhelimitse.
Eläinklinikalla käyn kissani kanssa, palvelu on ollut asiallista ja järkevää. Myös vanhan kissan poisnukutukseen suhtauduttiin kauniisti, ja annettiin hyvästellä rauhassa. Uskoivat myös hyvin kun sanoin ettei sitä voi pistää ilman ns. pakkohäkkiä (sekä rokotukset että tutkimusnukutukset ja tuo viimeinen piikki).
Räkätautisen kissan oireisiin suhtauduttiin asiallisesti, tutkittiin hyvin, ja opastettiin hoitoon, lääkkeen sai ohjeineen heti mukaan, toisen antibioottikuurin sai soittamalla ja hyvin asiallista palvelua puhelimessa myös, jatkohoito-ohjeineen.
Kallista on kaikki sairaanhoito, mutta kun ei elukoolle ole terveyskeskusjärjestelmää ;)asiasta. Koskentalon Helena Nurmossa on mielestäni HYVÄ. Varsinkin koirille. Mutta lääkärin naama on tosiaan norsun veellä ja pahasti. Hinta on edullisempi verratessa P. joen kunnaneläinlääkäriinkin, saati sitten eläinklinikkaan.
Eläinklinikalla olen aina saanut hyvää ja asiantuntevaa palvelua, mutta siellä ovat kyllä hinnat korkealla.
Itse jahkaan että kumpaan paikkaan menisin pentuni kanssa rokotuksille ja kysymään paria asiaa. - Koiruuksien ystävä
Tästä kirjoitti:
asiasta. Koskentalon Helena Nurmossa on mielestäni HYVÄ. Varsinkin koirille. Mutta lääkärin naama on tosiaan norsun veellä ja pahasti. Hinta on edullisempi verratessa P. joen kunnaneläinlääkäriinkin, saati sitten eläinklinikkaan.
Eläinklinikalla olen aina saanut hyvää ja asiantuntevaa palvelua, mutta siellä ovat kyllä hinnat korkealla.
Itse jahkaan että kumpaan paikkaan menisin pentuni kanssa rokotuksille ja kysymään paria asiaa.Koskentalo on hyvä ja suora eläinlääkäri. Pelastanut henkiin meiltä jo kaksi märkäkohtukoiraa, kun paikallinen puoskari totesi että koiralla on oksennustauti! Koskentalo leikkasi verta oksennelleelta koiraltani kohdun pois ja sinnehän se oksennustautikin hävisi! Koskentalolla on kukkarolle suopeammat hinnatkin ja maalaisjärjellä varustettu aivokoppa. Ei yritetä turhia hoitoja toivottomille tapauksille rahastusmielessä, mihin törmää kyllä klinikoilla. Koskentalo on omanlainen persoona, hänellä käyköön ihmiset, jotka hänentyylisestä lääkäristä tykkää. Muut menköön saamaan suurella rahalla lässytystä klinikoilta. Totuus pitää aina kestää niin hyvässä kuin pahassakin. Koskentalo ei kaunistele asioita ja niin on hyvä. Pohjanmaan paras pieneläinlääkäri ja varmasti raskaan työn raataja.
- pupupaniikki
Koiruuksien ystävä kirjoitti:
Koskentalo on hyvä ja suora eläinlääkäri. Pelastanut henkiin meiltä jo kaksi märkäkohtukoiraa, kun paikallinen puoskari totesi että koiralla on oksennustauti! Koskentalo leikkasi verta oksennelleelta koiraltani kohdun pois ja sinnehän se oksennustautikin hävisi! Koskentalolla on kukkarolle suopeammat hinnatkin ja maalaisjärjellä varustettu aivokoppa. Ei yritetä turhia hoitoja toivottomille tapauksille rahastusmielessä, mihin törmää kyllä klinikoilla. Koskentalo on omanlainen persoona, hänellä käyköön ihmiset, jotka hänentyylisestä lääkäristä tykkää. Muut menköön saamaan suurella rahalla lässytystä klinikoilta. Totuus pitää aina kestää niin hyvässä kuin pahassakin. Koskentalo ei kaunistele asioita ja niin on hyvä. Pohjanmaan paras pieneläinlääkäri ja varmasti raskaan työn raataja.
Onko Koskentalolla millaiset päivystysajat? Ottaako lauantaisinkin vastaan?
- stumppi
pupupaniikki kirjoitti:
Onko Koskentalolla millaiset päivystysajat? Ottaako lauantaisinkin vastaan?
Itse olen soittamassa aamulla aikaa, eli on puhelinajat, milloin saa kiinni, muuten menee vastaajaan.
Tietääkseni ei lauantaisin hoida elukoita kotonaan.
- Rottien omistaja
Olen asioinut Eläinklinikalla vuosien ajan eli kyllä marsusi sieltä sairastuessaan apua saa. Omistan kesyrottia ja niiltä on leikattu kasvaimia, patteja, muutama jouduttu lopettamaan jne. Viimeksi sain ajan heti seuraavaksi päiväksi.
- Hau,Hau...
En ota kantaa muiden eläinlääkärien toimintaan....kaikkihan ne on silloin hyviä kun hätä on suuri!! Minulla itsellä kokemusta Seinäjoen pieneläinklinikasta noin 16-17:sta vuoden ajalta koirieni kanssa.Alkuajoista on mieleen jäänyt erityisesti Jarmo Rintasalon erittäin ammattitaitoinen/asiallinen syventyminen erään koirani krooniseen keuhkoputkentulehdukseen jonka Jarmo hoiti erinomaisella ammattitaidolla ja asiakaspalvelulla kuntoon.
Sitten tässä vuosien varrella on ollut monenlaista käyntiä klinikalla lonkkavuvauksista,rokotuksista,hammas poistoista,allergioihin,nivelkuvauksiin ja pieniin leikkauksiin, aina niihin surullisiin hetkiin saakka kun on pitänyt luopua rakkaasta lemmikistä.
Viimeksi eilen sain erittän ammattitaitoista ja kiitettävää palvelua klinikalta kun tein viimeisen yhteisen matkan koirani kanssa,kivut oli erittäin kovat mutta niin aika järjestyi,henkilökunta tyhjensi yhden vastaanottohuoneen ja tilanteeseen sopivalla ammattitaidolla eläinlääkäri (Mia Nyrhilä) tuli heti huoneeseen ja päästi minulle rakkaan kaverini pois.Niin loppui rakkaan lemmikkini kivut,mutta oli jälleen kerran surunkin hetkellä huomata kuinka suurella ammattitaidolla klinikan henkilökunta hoiti oman työnsä ja samalla asiakas sai hädän hetkellä pikaista apua ja hyvää palvelua tytöiltä:) SUURI KIITOS HEILLE SIITÄ!!!
Eli ainakin itse voin vuosien kokemuksella lämpimästi suositella kyseistä klinikkaa,lemmikkini on aina saanut sieltä avun ja itse olen saanut hymyilevät ja iloiset lääkärit kuin vastaanottotytötkin vastaani sisään astuessani.
Toivotankin teille kaikille klinikalla työskenteleville OIKEIN HYVÄÄ JA RAUHAISAA JOULUN AIKAA!!!!
- Vompatti666
Minä en tule ikinä enää käyttämään pienel.klinikan palveluita.. -03 kävin siellä silloisen collienarttuni kanssa joka lopetti syömisen ja kuivui ihan silmissä... otettiin verikokeet ja kuunneltiin sydän...sivuääniä kuului, mut ne oli kuulemma ihan normaalia 9-vuotiaalla koiralla.... laitettiin pussi nestettä niskaan ja lääkepiikki....EI annettu lääkereseptiä, vaikka el. näki että koiran olo koheni huomattavasti siitä lääkepistoksesta ja nesteytyksestä...Se oli perjantai päivä ja sanottiin vain että luultavasti on vatsa mennyt sekaisin siankorvista (?)...koiralla jonka vatsa ei ikinä reagoinut mihinkään ruokaan vatsaa sekoittamalla...sanottiin vain että jos koira on samanlainen vielä viikonlopun jälkeen niin tervetuloa takaisin... No...koirani ei seuraavaa päivää nähnyt... Soitimme kiukkuisen puhelun pieneläinklinikalle heti seuraavalla viikolla ja kyllä siellä veti porukan totiseksi...Kamala lasku turhasta käynnistä oli enää jäljellä... ja mikä vielä lisäsi kiukkuani kyseistä pienel.klinikkaa kohtaan oli kun seuraava collieyhdistyksen lehti ilmestyi...siinä kerrottiin collieiden sydänvaivoista ja kaikki oireet olivat samat kuin koirallani... koira olisi ollut pelastettavissa, jos ell olisi vain hoitanut asiansa kunnolla...
- Paavo_
Minun etanani on lakannut liikkumasta..löytyiskö noista apua.?
- mievaan..
Seinäjoen eläinklinikalle en vie, jos ei ole pakko. Koira ja kissa kärsineet, koska eivät halunneet päästää tuskista vaan yrittää vain ilman toivoa. MaiVetissä suht hyvä asiantuntevuus ja hlökunta, mutta ehkä turhia tutkimuksia.. Päällysaho oli edullinen. Heikki Takala löysi dg:n koirastani, jota Klinikka ei löytänyt..
- jämä1
sjoen eläinklinikan lääkärit todella mukavia ja ammattitaitoisia, joten sinne mennään yleensä jos apua kaivataan!
mutta muulla (joillakin työhönsä tympääntyneenä) hoitohenkilökunnalla olisi petraamisen varaa, vähän iloisempaa ilmettä ja eikä tympeitä katseita ja vastauksia!!!! - hauveliini
Jos hätä on suuri niin vien lemmikkini seinäjoen eläinklinikalle, eläinlääkärit ovat siellä asiansa osaavia erityisesti Miia Nyrhilä jolle lemmikini uskon hoitoon jatkossakin. Hän on empaattinen ja asiansa osaava joka aidosti välittää eläimestä. Siellä on parille hauvalleni tehty suurenpiakin toimenpiteitä tapaturmista johtuen ja hyvin ovat tervehtyneet. Tästä olen erittäin kiitollinen. Mitä vastaanotossa oleviin hoitajiin tulee niin osa saisi vaihtaa alaa jos ei iloisempaa ilmettä ala löytymään.... välillä tulee vain olo ettei ole aina sinnekkään terve tullut... tämän takia kuljemme enimmäkseen mai-vetissä rokotuksissa ym perustoimenpiteissä siellä on aina niin lämmin vastaan otto ja tulee niin tervetullut olo, hyvää palvelua olemme siellä saaneet =)
- jämä2
joo, vastaanoton "tytöt" saisivat opetella vähän hymyilemään ja juttelemaan asiakkaitten ja potilaiden kanssa!!! jos asiakkaat vähenee, niin teiltä työtkin vähenee ja se on sitte potkut persauksiin! think about that!!! :))
- dora1
Helena Koskentalon palveluja suosittelen välttämään. Ellei halua asioitaan reposteltavan pitkin pitäjää. Helenalla hiukan lepsu asenne salassapitovelvollisuuteen. ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3072989- 321435
- 851423
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791322- 1171141
- 49941
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201913- 59874
- 76862
Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46796