Flirtti vs. viesti

yannara

Tässä treffi systeemissa on toi flirtti toiminto joka toimii tälläisenä ensimmäisenä kontaktina, kaikki melkein tietävät mitä tarkoitan.

Ihmettelen sitä, että suurin osa lähettämi flirteistä hylätään. Tähän on 2 syytä;

1. en kiinnosta sitä naista ja sillä sipuli

2. flirtti ei ole niin vakuuttava, eli nainen ei jaksa kiinnostua sellaisesta, mutta asia olisi toinen, jos lähettäisin hänelle pitkän viestin

Voiko vaihtoehto kaikkonen pitää paikkansa? Profiilini on samalla nimimerkillä, sitä voi käydä katsomassa ja antamassa tänne palautetta, tai mitä mieleen nyt tulee ;)

17

4020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyyli

      Aivan niin, flirtti EI ole niin vakuuttava kuin viesti!! Flirtti on persoonaton. Viestissä voit tehdä oikeasti paljon paremman vaikutuksen.
      Ärsyttää yli kaiken varsinkin sellaiset flirtit, jotka lähetetään profiileista, joissa ei ole kuvaa eikä edes mitään tietoa ko. henkilöstä. Millä siinä sitten tietää, että kiinnostaako vai ei?! HALOO!!
      Odotan myös, että jos joltain saan flirttikutsun ja hyväksyn sen, että tästä henkilöstä kuuluisi sen jälkeen jotain. Siis jos flirttisi hyväksytään, niin ehdottomasti viestiä perään! Tuntuu, että suurin osa miehistä lähettelee flirttejä ihan huvikseen. Olen saanut monta kymmentä flirttiä ja vain pari on laittanut viestiä perään.
      Kertokaapa siis, miksi lähetätte flirttejä?! Osoittaaksenne kiinnostuksenne ja halun ottaa yhteyttä vai kokeillaksenne omaa viehätysvoimaanne?
      Itse ainakin hylkään flirtit nykyään aika helposti, mutta viesteihin vastaan aina.

    • Profiilinsa poistanut

      Heissan !

      Itse, naisena jos sain flirtin, oletin että mies oli kiinnostunut profiilistani.
      Kävin flirtin jälkeen katsomassa miehen profiilin ja jos oli mielenkiintoinen, hyväksyin tietysti kutsun.
      Sen jälkeen odotin mieheltä viestiä, jos sitä ei tullut en myöskään itse hänelle kirjoittanut.
      Omasta mielestä se joka flirttikutsun lähettää ja saa hyväksytyn vastauksen, pitäisi myös kirjoittaa ensimmäinen viesti .. tämä on tietty vaan mun mielipide.
      Enää sillä ei niin suurta merkitystä koska poistin profiilini.

      • minä

        Laajennetaan keskustelua. Onhan tuolla vielä tuo chattikin, sielläkään ei jaksa toista osapuolta viittä minuuttia kauempaa odotella.


      • yannara
        minä kirjoitti:

        Laajennetaan keskustelua. Onhan tuolla vielä tuo chattikin, sielläkään ei jaksa toista osapuolta viittä minuuttia kauempaa odotella.

        ...ei toimi kunnolla juuri koskaan, sitä en edes käytä.


    • yannara

      Täytyy kyllä myöntää, että mä en jaksa vaivautua kirjoittamaan mitään pitkiä viestejä ensimmäisillä kerroilla, koska tiedän, että se todennäköisyys, että minulle vastataan on tosi pieni. Siksi säästän aikaani, ja pommitan kaikkia naisia flirteillä tai copypastatulla viestillä, sitten jos joku vastaa mulle, ja juttua syntyy niin sitten aletaan viestittämään vain sen naisen kanssa.

      Naisista tiedän sen verran, että kun he saavat flirttejä ja viestejä niin monilta eri miehiltä, niin aina ei voi tulla huomatuksi.

    • onneton

      Ihan puhtaalla matematiikalla käsiteltynä (tiedän että ei sovellu lainkaan ihmissuhteisiin), flirtti toimii aika harvakseltaan kymmenestä kaksi hyväksytään.

      Viesti on taas minun kohdallani toiminut aika hyvin, yleensä vastauksesta on seurannut hyviäkin keskusteluja, flirtit taas ovat minun kohdallani päätyneet joka kerta katastrofiin :(

    • yannara

      No siis mä en ota koko touhua vakavasti. Jos sieltä tulee oikeasti ihana nainen, niin se selviää vasta livenä, ja silloin ei enää ole mitään virkaa, että mitä kautta ollaan tavattu.

      Ei se ole katastroofi, että jos toinen ei vastaakkaan enää sun viesteihin tai jotain. En mäkään ole täysin viaton näissä asioissa, pari kertaa kun huomasin liian myöhään, että nainen olikin YH, niin sitä tuli vaimennettua itsensä välittömästi. Kerran juttu kaatui siihen, että nainen asuikin liian kaukana (eikä hänellä ollut varaa tulla keskustaan), niin mä kyllästyin liian nopeasti. Viestittelyä ei kannata ottaa mitenkään vakavasti.... tätä mieltä itse olen.

      • onneton

        Eipä siinä ollutkaan kyse ihanasta hiljaisuudesta, vaan siitä että olinkin se kolmaspyörä tai varasijalla X. Tämä nainen oli sitten sitä mieltä että se oli minun syytäni että hän oli joutunut ylipäätään tähän tilanteeseen...

        Enpä minäkään enää noita treffejä osaa enää vakavasti ottaa, en tuon edellisen tapahtuman jälkeen.

        Viesteihin vastaamatta jättäminen on toisaalta aika lapsellista ja typerää käytöstä, mieti itsesi tosielämän tilanteeseen? Kuinka usein olet lopettanut keskustelun siten ettet enää puhu mitään toiselle osapuolelle?


    • Killi

      Silloin kun itsellä oli vielä profiili tuolla treffeillä..flirttejä tuli tosiaan aika paljon ja joskus ihmettelin että miksi harva ottaa sen jälkeen yhteyttä, mutta joka tapauksessa ikinä en yhtään flirttiä hylännyt, ennenkuin kävin katsomassa kyseisen profiilin, niinkuin nytkin katsoin yannaran proofilin ja kotisivut = ) On aika vaikea uskoa että kyseinen henkilö ei naisia miellytä ja siksipä luulen että suomalaisten naisten itsetunto ei anna myötä vastata tälläisiin ilmotuksiin, ei tietenkään päde sama kaikkiin naisiin, mutta luulisin ettei uskalleta ottaa riskiä, siitä että saattaisi kiinnostua.Jos sä yannara oot vaan liian haluttava, niin että siinä samalla tulee menettämisen pelko tai jotakin sellaista...paha sanoa...mutta tälläsiä ajatuksia tuli mieleen.
      Siitä olen kanssasi samaa mieltä ettei se viesti tarvii olla pitkä, kunhan se on omanlaisensa, sillä silloin kun se "oikea" eli mielenkiintoinen tulee kohdalle, niin sen vaan tietää. Hyvää Syksyä ja kyllä sussa silmä lepää...älä epäile edes!

      • yannara

        Kiitoksia vaan kannustuksesta :)

        Mutta jos meikäläinen on se ensimmäinen, joka laittaa viestiä, niin voiko se nainen silti epäröidä ja jättää vastaamatta, siksi että olisin sille liian hyvä. Mulla on kyllä oma maku ja omat kriteerit, enkä todellakaan lähettele kaikille viestejä.


      • Lyyli
        yannara kirjoitti:

        Kiitoksia vaan kannustuksesta :)

        Mutta jos meikäläinen on se ensimmäinen, joka laittaa viestiä, niin voiko se nainen silti epäröidä ja jättää vastaamatta, siksi että olisin sille liian hyvä. Mulla on kyllä oma maku ja omat kriteerit, enkä todellakaan lähettele kaikille viestejä.

        Kyllä se nainen vastaa sulle, jos on kiinnostunut! Mutta noi copypastatut on kyllä aika pahoja.. Niistä näkee heti, että ne on kirjotettu kaikille/kenelle vaan, eikä just sille vastaanottajalle. Mieluiten siis jotain persoonallisuutta peliin, siis joku juttu vaikka profiilista, vaikka sulla oiskin valmis "pohja", jonka lähetät kaikille kiinnostaville. Sillai, että vastaanottaja huomaa, että oot ajatellut just häntä!
        Me naiset halutaan, että meijät huomioidaan. Yksilöinä, ei laumana.


    • Miks se on?

      Klikkaan lähes aina (vain 2 kertaa 10:stä kieltäytynyt) myöntävästi ja.....So? Mitään ei tapahdukaan? Miks mulle mies lähetti flirtin? Mihin se on tarkoitettu? Haluaako että minä otan yhteyttä? Ok, kirjoitan viestin flirtin lähettäneelle...Hän käy vilkaisemassa proffani uudestaan mutta ei viitsi kommentoida saamaansa viestiin!

      Koko flirtti-jutun vois poistaa, ihan järkee vailla.

      • PerusMies

        Flirtti on tosi hyvä. Ennen minäkin kirjailin kiinnostaville kovinkin persoonallisia viestejä joista näki että olin kiinnostunut juuri heistä. Yli 90%:lla näistä prinsessoista ei ole edes sen verran käytöstapoja että vastaisivat viestiin edes mitään.
        Siksi on näppärintä lähettää vain flirtti ja jos vastaa myöntävästi sitten laitan viestiä. 80% naisista ei vastaa mutta eipä mene turhaa aikaa näihin epäkohteliaisiin neiteihin


    • yannara

      Mä jätän yleensä mese yhteystietoni ja yleensä jos nainen vastaa, niin ottaa tolla yhteyttä. Nyt kuitenkin on alkanut mietyttää, että kun kaikki ovat niin passiivisia ja jutellaan jotain ainoastaan silloin kun minä aloitan keskustelun (ja myös vien sitä). Minusta toi kertoo että se on yksi haile, whatever-asenne. Tosin kaikki eivät ole samanlaisia, mutta useampi sellainen tietenkin löytyy.

    • ihmettelevä

      Ihmetelly olen minäkin sitä, että jos saan flirttikutsun ja hyväksyn sen, ei tapahdukaan mitään. Kai sen flirttikutsun lähettäjän kuuluisi sitten jotain kirjoittaa, kun kerran tekee aloitteen. Jos ei mielenkiintoa ole sen vertaa, ei nainenkaan todennäköisesti kirjoita ensimmäisenä. Näin ainakin minä koen...

    • misukka

      heippa

      katselin mielenkiinnosta profiilisi ja vastaan tähän ihan naisena .. ( jo varattuna sellaisena..löysin suomi24jästä elämäni miehen joten minulla ei ole mitään taka-ajatuksia :)

      ensimmäiseksi tuli eteeni kuvasi.. se näyttää komealta mutta kovin pelottavalta ja hämärämieheltä..

      suosittelen vaihtamaan kuvan hymyilevämpään ja kutsuvampaan kuvaan..

      mitä flirttikutsuun tulee niin niitä tulee naiselle aina paljon.. ne ei sytytä.. antaa sellaisen kuvan ettei mies ole tosissaan kiinnostuntut ..jos mies kirjoittaa niin hän antaa aina henkilökohtaisemman kuvan ja vaikutuksen itsestään ..suosittelen siis vaihtoehtoa 2.

      tsemppiä elämääsi

      t.virpi

    • kun ei vastatakaan

      Itse olen muutamille naisille flirttejä laittanut ja flirtit usein on hyväksyttykin. Mutta sitten kun kirjoitan flirtin hyväksyneelle naiselle viestin, niin vastausta ei kuulu.

      Viestini ovat olleet asiallisia ja hyvällä suomenkielellä kirjoitettuja (en laita samaa copy-paste viestiä useammalle vaan kirjoitan jokaiselle henkilökohtaisesti), ja olen niissä hiukan kertonut lisää itsestäni ja sanonut että olisi mukava kuulla lisää hänestä tai vaikka lähteä kahville jossain vaiheessa. Mutta suurin osa ei laita minkäänlaista vastausta, olisi kiva saada edes joku palaute jos kerran flirttikin on hyväksytty. Vaikka edes ilmoittaa että ei kiinnostakaan. Kummaa touhua..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe