olympia -52 tulitikku kotelo

Tietäisikö kukaan minkä arvoinen voi olla
helsingin olympialaisten -52 pronssinen tai kuparinen tulitikku askin kotelo.omistan sellaisen.ja haluaisin tietää onko keräily arvoa.
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

olen itse keräillyt tulitikku askeja. Mutta tuommoista minulla ei vielä ole, sanoisin että sen arvo on n. 1000-2000€
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
siskoni mies sai haltuunsa vanhoja tulitikku askeja ja puntteja.jos olet kiinostunut niin jätä yhteystietosi niin niin pyydän heitä ottamaan yhteyttä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
olisin ERITTÄIN kiinnostunut askista. luulisin että pystyisin maksamaan siitä n. 4000-5000 €. ota yhteyttä jos olet valmis myymään sen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
jos todella olet kiinnostunut niin ota yhteyttä
niin voimme keskustella asiasta.jätä yhteystietosi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mulla löytyy helsingin olympia 52 tulitikkuaskin metalli suoja kuoret soittakaa ja tarjotkaa tai viestiä 0500773937
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
njk.1 kirjoitti:
mulla löytyy helsingin olympia 52 tulitikkuaskin metalli suoja kuoret soittakaa ja tarjotkaa tai viestiä 0500773937
Paluu maan pinnalle.

Todellinen arvo muutamia kymppejä n 10-30e jos sitäkään.

Valitan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
TÄÄLÄ TAVALLINEN SOK TIKKU ASKI, OLYMPPIA RENKAAT ALA KULMASSA .
Ilmianna
Jaa
Onko kukaan kiinnostunut olympia vuoden 1952 silkki huivista mitä maksaisit.
G
Ilmianna
Jaa
mulla löytyy messinkinen ison tulitikkuaskin suoja, päällipuolisen kuva siluetti helsingin tuomiokirkosta sekä olympiarenkaat samoin laiva ankkuroituna, sivuosassa teksti XV OLYMPIA
HELSINKI 1952. Sisällä KOP .in iso tulitikkurasia jossa kaksi lokeroa pieniä tulitikkuja, tarjouksia otetaan vastaan . p.0405649726
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

olympia -52 tulitikku kotelo

Tietäisikö kukaan minkä arvoinen voi olla
helsingin olympialaisten -52 pronssinen tai kuparinen tulitikku askin kotelo.omistan sellaisen.ja haluaisin tietää onko keräily arvoa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta