hyvä kampaamo?

onko

oisi kiva kuulla mielipiteitä?

53

11534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajöfdsjaöflksdjf

      kampaamo ulla on iha jees, samoin mirella :)

      • hyvä

        Kans: Carita....


    • mievuan

      kyllä, ulla on hyvä....

    • Mimmi

      Jos hieman jaksaa nähdä vaivaa ja matkustaa n.20km Ouluun päin, niin suosittelen lämpimästi Vieremän kampaamoja. Itse asustelen pääkaupunkiseudulla, mutta käyn säännöllisesti moikkaamassa sukulaisia Vieremällä. Silloin aina käytän kyseisen kylän kampaamopalveluja. Esimerkiksi Kampaamo Mari ja Tiina ovat omia suosikkejani. Lämmin ja mukava palvelu, sekä hinta-laatusuhde kohdillaan.

      • suosittelen

        Minullakin on tapana käydä Vieremän kampaamolla joskus... Vaikka kaukana asunkin(n350km päässä)...mutta kyläilyreissun yhteydessä voi käydä EDULLISESTI HYVÄLLÄ kampaajalla


      • muutakin
        suosittelen kirjoitti:

        Minullakin on tapana käydä Vieremän kampaamolla joskus... Vaikka kaukana asunkin(n350km päässä)...mutta kyläilyreissun yhteydessä voi käydä EDULLISESTI HYVÄLLÄ kampaajalla

        Luitteko iikonlopun Viisarista, kuinka vieremäläinen vaatealan yrittäjä ( kampaaja)loihti tavallisen näköisestä tallaajasta oikein hyvännäköisen naisen? Pitäsköhän kävästä käsittelyssä...
        Hyvä että pienellä paikkakunnalla on palveluita. Käykääs samantien Tilkku-Ilonassa, on oikein mukava kangasputiikki ja löytyy myös kenkiä ja alusvaatteita.


      • vieressä
        muutakin kirjoitti:

        Luitteko iikonlopun Viisarista, kuinka vieremäläinen vaatealan yrittäjä ( kampaaja)loihti tavallisen näköisestä tallaajasta oikein hyvännäköisen naisen? Pitäsköhän kävästä käsittelyssä...
        Hyvä että pienellä paikkakunnalla on palveluita. Käykääs samantien Tilkku-Ilonassa, on oikein mukava kangasputiikki ja löytyy myös kenkiä ja alusvaatteita.

        hyvä kampaamo, Tiinan Hiuspiste.
        Osaa tehdä trendikkäitä ja muodikkaita kampauksia, jopa rakennekynnetkin.


      • lipsu

        heip..... paras kampaamo on HIUKSET....
        siellä on nuorekkaat kampaajat.... paras kampaaja on ANU..... jolla on ns. "muuallakin kokemusta ku Iidenis".... kansainvälinen, taiteellinen.... tosi hyvä..... jos haluat erikoista ja muodikasta....Hesan merkkikampaamoissa duunis ollu.... et osaa!!!!!!!!!!!!!


    • ...

      Elisa, ehkä vähän kallis mutta hjyvä...

    • Pallokala

      Mabe ja Hiuskulma

      • kampaamo

        ....on Peili


      • Pallokala
        kampaamo kirjoitti:

        ....on Peili

        Mun mielestä ihan sairaan kallis ja eivät osaa leikata lyhyitä/puolipitkiä hiuksia... mimmoset sulla on?


      • pikkuleipuri
        Pallokala kirjoitti:

        Mun mielestä ihan sairaan kallis ja eivät osaa leikata lyhyitä/puolipitkiä hiuksia... mimmoset sulla on?

        Peili on ehdottomasti paras. A leikkasi minulle lyhyehkön hiusmallin ja olen todella tyytyväinen leikkaukseen sekä neuvoihin kampauksen tekemiseen.


    • hyväneaeka

      Ilimanmuuta ja muut iliman Hennan Putiikki!!johan tuo on kysymättäkii selevä peli että Hennalla puttiikilla parraat palavelut!!:)

      • Inkaliina

        Olen sammoo mieltä. Putiikki on paras ja siellä saa hyvä palvelun, suht halvallakin vielä.


    • molemmissa käynyt

      Ei kai nyt kukaan täysjärkinen mene Hennan putiikkiin ?!? Se on sairaan kallis, eikä osaa kyl mitään!!!

      Toinen peili, voi herra jumala! Armahtakaa!!!

      • ...

        Olen kyllä täysin eri mieltä. Tuo joka haukkuu Hennan putiikkia, ei kyllä tiedä asiasta mitään ja ilmeisesti ei osaa arvostaa kampaajan luovuutta.

        Itse olen käynyt usein ja saanut erinomaista palvelua ja varsinkin juhlakampausten suhteen Hennan putiikki on ehdottomasti luottopaikkani. Kampaajalla on ammattitaitoa ja luovuutta tehdä upeita kampauksia kaiken ikäisille. Hintataso on myös mielestäni kohtuullinen ja jopa osittain edullinen. Tietenkinhän hinnat voivat tuntua kalliilta jos on tottunut peräkylien pikkukampaamoissa käymään ja ei ole valmis maksamaan laadusta... Kokeilepa käydä esimerkiksi Oulussa, siellä voi sanoa että on kalliit hinnat...


      • mirella

        En tiedä paikan palvelun laadusta, mutta omistajan käyttäytyminen vapaa-ajalla (yö-elämässä) on ala-arvoista ja törkeää. Pitäisikö vähän miettiä??


      • vink vink
        mirella kirjoitti:

        En tiedä paikan palvelun laadusta, mutta omistajan käyttäytyminen vapaa-ajalla (yö-elämässä) on ala-arvoista ja törkeää. Pitäisikö vähän miettiä??

        mitä se kenellekään kuuluu mitä vapaa-ajalla (etenkin yöllä!) puuhaa jos hoitaa duuninsa hyvin...!?? hanki elämä!


      • juippi
        mirella kirjoitti:

        En tiedä paikan palvelun laadusta, mutta omistajan käyttäytyminen vapaa-ajalla (yö-elämässä) on ala-arvoista ja törkeää. Pitäisikö vähän miettiä??

        Omistajan käyttäytymienn vapaa- ajalla on kyllä todella ala arvoista. Tyrkyllä tyttö näkyy aina olevan! On tainnu jäädä koulussa yritysopin tunnit käymättä. Ei varmaan tiedä mitä ulkoinen yrittäjyys tarkoittaa! Ja sitten tämän kampaajan ulkonäkö. Aikas sottainen, likaisen oloinen... eilisen riennoista meikin rippeet naamassa! No, kukin tyylillään. Mutta ehkä asiakkaat hieman kaikkoaa tuolla menolla.. Mutta ymmärretään häntä, tyttö on aika nuori yrittäjä!


      • teijän kanssa....
        mirella kirjoitti:

        En tiedä paikan palvelun laadusta, mutta omistajan käyttäytyminen vapaa-ajalla (yö-elämässä) on ala-arvoista ja törkeää. Pitäisikö vähän miettiä??

        ihan kun ihminen ei saisi elää elämäänsä...ei saisi olla vapaa-aikanaan muuta kun villasukat jalassa ja bumtsi bumia kahtomassa..eikö jokainen saa käyttää vapaa-aikansa miten haluaa!!!vittuako se teille kuuluu ja pitäkää huolta omista asioista..


      • piip
        teijän kanssa.... kirjoitti:

        ihan kun ihminen ei saisi elää elämäänsä...ei saisi olla vapaa-aikanaan muuta kun villasukat jalassa ja bumtsi bumia kahtomassa..eikö jokainen saa käyttää vapaa-aikansa miten haluaa!!!vittuako se teille kuuluu ja pitäkää huolta omista asioista..

        Toivottavasti tämä viesti ei ollut ise yrittäjän kirjoittama....


      • Äemä
        juippi kirjoitti:

        Omistajan käyttäytymienn vapaa- ajalla on kyllä todella ala arvoista. Tyrkyllä tyttö näkyy aina olevan! On tainnu jäädä koulussa yritysopin tunnit käymättä. Ei varmaan tiedä mitä ulkoinen yrittäjyys tarkoittaa! Ja sitten tämän kampaajan ulkonäkö. Aikas sottainen, likaisen oloinen... eilisen riennoista meikin rippeet naamassa! No, kukin tyylillään. Mutta ehkä asiakkaat hieman kaikkoaa tuolla menolla.. Mutta ymmärretään häntä, tyttö on aika nuori yrittäjä!

        Itse kukin meistä puuhailee vapaa-ajallaan mitä haluaa. Jos vapaa-ajan harrastukset ei haittaa varsinaista työntekoa niin silloin se on ok. Kyllä minä mieluumin katon tosi elämää, ku sitä tekopyhhyyttä mitä monessa paikassa näkee.
        Ei minuun vaikuta se mitä tämä kampaaja tekee vapaa-ajallaan, en tosin oo ollu mitään todistamassa ni en voi tietääkään, tehköönpä mitä lystee, niin kauan ku se leekkoo minun tukan niinku minä haluan ni käyn palveluja ostamassa. Piste.
        Elekee kehata ruikuttaa pätö asijasta!


      • kristalli
        Äemä kirjoitti:

        Itse kukin meistä puuhailee vapaa-ajallaan mitä haluaa. Jos vapaa-ajan harrastukset ei haittaa varsinaista työntekoa niin silloin se on ok. Kyllä minä mieluumin katon tosi elämää, ku sitä tekopyhhyyttä mitä monessa paikassa näkee.
        Ei minuun vaikuta se mitä tämä kampaaja tekee vapaa-ajallaan, en tosin oo ollu mitään todistamassa ni en voi tietääkään, tehköönpä mitä lystee, niin kauan ku se leekkoo minun tukan niinku minä haluan ni käyn palveluja ostamassa. Piste.
        Elekee kehata ruikuttaa pätö asijasta!

        missä päen Iisalamee tämä Hennan puttiikki on? en oo moesesta viélä kuullukkaan.


      • Äemä
        kristalli kirjoitti:

        missä päen Iisalamee tämä Hennan puttiikki on? en oo moesesta viélä kuullukkaan.

        Puhelinluvettelo kätteen ja kato. Meille aenae putos eelen postiluukusta luvettelo :)
        Loohenkavulla on puttiikki.


      • ...
        mirella kirjoitti:

        En tiedä paikan palvelun laadusta, mutta omistajan käyttäytyminen vapaa-ajalla (yö-elämässä) on ala-arvoista ja törkeää. Pitäisikö vähän miettiä??

        On näköjään sekkii sekopääporukka onneks hajjaantunu...


      • kissatko
        mirella kirjoitti:

        En tiedä paikan palvelun laadusta, mutta omistajan käyttäytyminen vapaa-ajalla (yö-elämässä) on ala-arvoista ja törkeää. Pitäisikö vähän miettiä??

        Kuuluuko meille mitä kampaaja tekee vapaa-ajallaan? ihmisiä kampaajatkin on..mieti omaa käytöstäsi


      • porukka...
        ... kirjoitti:

        On näköjään sekkii sekopääporukka onneks hajjaantunu...

        Mitäs tarkotat sekopääporukalla...?!


      • no niitä
        porukka... kirjoitti:

        Mitäs tarkotat sekopääporukalla...?!

        tätä kampaajaa ja se kavereita


      • M i e
        juippi kirjoitti:

        Omistajan käyttäytymienn vapaa- ajalla on kyllä todella ala arvoista. Tyrkyllä tyttö näkyy aina olevan! On tainnu jäädä koulussa yritysopin tunnit käymättä. Ei varmaan tiedä mitä ulkoinen yrittäjyys tarkoittaa! Ja sitten tämän kampaajan ulkonäkö. Aikas sottainen, likaisen oloinen... eilisen riennoista meikin rippeet naamassa! No, kukin tyylillään. Mutta ehkä asiakkaat hieman kaikkoaa tuolla menolla.. Mutta ymmärretään häntä, tyttö on aika nuori yrittäjä!

        Kyllä EI tarvitse partureitten vapaa ajan tekemisiin katsoa,se on jokaisen oma asia. Kyllä Hennan putiikissa on reelu meeninki ja juttu luistaa ja tukka tulee sallaiseen kuntoon kun on toivonutkin...Käykää ihmeessä..


    • tööt

      entä millanen on eeva-liisa pietikäinen?

      • Metsuri

        Minne hävisi se kotikampaamo-parturi Kangaslammilta? Kävin siellä sae muutakkii hoetoo ku tukanleekkuun. Ee mikkää kaanotar mutta hoeti hommasa (rahasta).


      • Ulla Utelias
        Metsuri kirjoitti:

        Minne hävisi se kotikampaamo-parturi Kangaslammilta? Kävin siellä sae muutakkii hoetoo ku tukanleekkuun. Ee mikkää kaanotar mutta hoeti hommasa (rahasta).

        Missä siellä oli semmonen kotiparturi-kampaamo, joka on laajentanu palvelujaan vähä... hmmm.... laajemmalle?!


      • ieti
        Ulla Utelias kirjoitti:

        Missä siellä oli semmonen kotiparturi-kampaamo, joka on laajentanu palvelujaan vähä... hmmm.... laajemmalle?!

        Eekös yrittäjällä piä olla visioita? Kamppaamo soppii oekeen hyvin yrityskuvvaan.


      • iekki
        ieti kirjoitti:

        Eekös yrittäjällä piä olla visioita? Kamppaamo soppii oekeen hyvin yrityskuvvaan.

        Kyllä ja jos kampaamon asiakkaena on vasta äskön ollu naesija, hankalalta se tuntuu olo, ilmanpilluu.


      • Nähty on "variksenpelä...
        Ulla Utelias kirjoitti:

        Missä siellä oli semmonen kotiparturi-kampaamo, joka on laajentanu palvelujaan vähä... hmmm.... laajemmalle?!

        Sottanen nuama vua näky ja hölömistyny ilime ku ukkomiehen aatossa yhytettiin .....!
        Iso kuulu olovan se kun ukkoo huastatin, jäläkeen päen metällä!


    • paras kampaamo

      Salon Marleena on Iisalmen paras ja osaavin kampaamo!!!

      • Monta kertaa kuullut...

        Jos haluaa kuulla koko kylän juorut, kannattaa mennä marleenaan ne kuulemaan ja samalla kun lipsauttelet omia asioitasi, he kyllä auliisti kertovat ne seuraaville asiakkaille =)


      • ....
        Monta kertaa kuullut... kirjoitti:

        Jos haluaa kuulla koko kylän juorut, kannattaa mennä marleenaan ne kuulemaan ja samalla kun lipsauttelet omia asioitasi, he kyllä auliisti kertovat ne seuraaville asiakkaille =)

        Heh heh...


      • woooot??
        Monta kertaa kuullut... kirjoitti:

        Jos haluaa kuulla koko kylän juorut, kannattaa mennä marleenaan ne kuulemaan ja samalla kun lipsauttelet omia asioitasi, he kyllä auliisti kertovat ne seuraaville asiakkaille =)

        ootko nyt iha tosissasi?minä olen ainakin saanut siellä loistavaa palvelua eikä siellä toisten asioita ole juoruttu.Ettet vain itse olisi syyllistynyt juoruilemaan siellä muiden asioista?Ota kuule järki käteen ja mieti mitä suustasi päästät...kannattaa aikuistua sinunkin.

        Suosittelen kyllä ehdottomasti marleenaa kaikille.Loistavaa ammattitaitoa ja tietämystä :)


      • temari
        woooot?? kirjoitti:

        ootko nyt iha tosissasi?minä olen ainakin saanut siellä loistavaa palvelua eikä siellä toisten asioita ole juoruttu.Ettet vain itse olisi syyllistynyt juoruilemaan siellä muiden asioista?Ota kuule järki käteen ja mieti mitä suustasi päästät...kannattaa aikuistua sinunkin.

        Suosittelen kyllä ehdottomasti marleenaa kaikille.Loistavaa ammattitaitoa ja tietämystä :)

        Tämä viesti oli sitten kampaajan laatima.


      • woooot??
        temari kirjoitti:

        Tämä viesti oli sitten kampaajan laatima.

        mikä oli kampaajan laatima?hohhoijaa...


      • Marleena
        woooot?? kirjoitti:

        mikä oli kampaajan laatima?hohhoijaa...

        No paljastit itsesi!


      • woooot??
        Marleena kirjoitti:

        No paljastit itsesi!

        paljastin itseni miten?? Ensinnäkin olen toispaikkakuntalainen ja silloin kun täällä käyn olen suosinut tuota paikkaa...Mitä sinä oikein vauhkoat??koittakaa aikuistua ihmiset...


    • kupeessa

      Vuokol tykkään käydä.

    • nanna

      Tietysti Hiukset on paras kampaamo, miinuksena ainoastaan aika kallis hinta!

      • piip

        Hiukset on mielestäni myös oikein hyvä kampaamo!


    • miina

      Mene Tiinan luo Hiushuoneeseen. Loistava palvelu ja hyvä välitön tunnelma. Aina olen saanut enemmän kuin olen mennyt hakemaan! Suosittelen lämpimästi! Tiina on kaikkien muutosteni takana.

    • @@@

      Eija Salonkiin ei ainakaan kannata enää mennä ketkä tykkäs sen nuoren lyhyt tukkasen rouvan kampauksista. Omistaja on irtisanonut hänet kuulema sen takia kun oli niin hyvä tekemään töitä että jos olis joskus ite lähteny sieltä niin olis vieny asiakkaat mukanaan???? Omistaja kerkes ensin...Hän oli/on paras kampaaja.Katotaan missä hän parturoi seuraavaksi ja sinne siis!!!

      • mä vaan

        On mennyt MARLEENAAN ja se löytyy louhenkadulta... Eli sinne siis......


      • heltu
        mä vaan kirjoitti:

        On mennyt MARLEENAAN ja se löytyy louhenkadulta... Eli sinne siis......

        parraat juorut kuulemma.


      • ????
        heltu kirjoitti:

        parraat juorut kuulemma.

        Sanoit että parraat juorut kuulemma.Mitä sie meet huutelee asioista joista et todellakaan ole varma.Mä kyllä itse aioin pysyä siellä asiakkaana.Eikä kyllä siellä juoruta yhtikäs mitään. Ja mitä kuulopuheiden mukaan uskoo..se on jokaisen oma asia...itse en kyllä kuulopuheista juurikaan ota mitään kuulooni.Sama kuin sinusta joku ystäväsi puhuisi tuolla kylillä että "no nytte se siellä p*rsett**" jakkaapi ,kuulemma" onks tuo sinusta sitte reilua? ja itse kuitenkin tiedät että asia ei ole näin.mutta silti alkaa perättömät huhut liikkua ympäri kaupunkia.ja siirtyä ehkä jopa toisellekin paikkakunnalle.Kyllä minusta tuntuu ettet kyllä itse nauttisi tuosta tilanteesta ollenkaan.Ottakaa nyt hyvät ihmiset järki käteen ja lopettakaa toisten mollaaminen....


    • zig

      Hennan putiikissa saa hyvän palvelun ja Ei varmasti tarvitse hiljaa nököttää...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      408
      1633
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1318
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1230
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      851
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      840
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      192
      768
    Aihe