Kuopion tatuointi liikkeet

BaloonP

Iisalmessa asuatelen ja tatskan otto ois ajankohtainen asia parin kuukauden päästä. Minkälaisia tatska paikkoja Kuopiosta löytyy? suosistuksia tulemaan :) entäs hintataso? tokihan Iisalmessakin on kaksi tatska paikkaa mutta ei sinne Kuopioonkaan nyt mikään hirmu matka olisi.

133

68146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jossu

      Kuopiossa on minun tietojeni mukaan vain kaksi tatuointi liikettä tällä hetkellä...toinen on Tino's tattoo ja toinen on Make (en tiijä paikan nimee) Molemmat on ihan hyviä paikkoja, mutta kannattaa mennä Tinolle, siellä ehkä hieman kalliimpaa, mut parempi jälki. Itse otin makella just ton rahan takia ja erittäin hyvä tuli, enkä kadu yhtään. Hinta riippuu kuvan koosta... Noin tulitikkuaskin kokonen kuva maksaa jotain 50 Tinolla ja Makella saattaa olla hieman halvempi. Itse maksoin 110 tommosesta noin 15 cm kokosesta kuvasta Makella. Jos tarvitset enemmän tietoa niin laita s-postia [email protected]

      • )))&&&&&

        Lähtöhinnat kummassakin 50 ekua ei lähde halvemmalla,kansii käydä paikanpäällä se vähän riippuu minkä tyylisistä kuvista tykkää, koska tekijöillä on eri tyyli millä tekevät ja valokuvakansiot on oiva tarkastella minkälaiset kuvat mielyttävät! kummatkin tasoikkaita paikkoja.


      • Heli

        Hei kuopiossa on myös Angels tattoo kuninkaan kadulla ja siellä todella ammattitaitoinen nais tekijä. Otin molemmat tatuointini siellä(nyt kesällä 2005) ja nilkkaan tehtiin pieni liekki tatuointi pituus 5-7cm maksoi 70€. vasempaan olkapäähän tekijän itse suunnittelema sulka tribaali kukka tatuointi pituus n. 20cm ja hinta 200€ (molemmat värikuvia)ja molempiin oon ollut tosi tyytyväinen. ja mun mielestä hinta on ollut kohdallaan ja tekiä piirtelee todella mielellään kuvia tilauksesta, joten suosittelen angels tattoota lämpimästi.


    • ZiNa

      Itse otan tatuoinnin parin viikon päästä Kuopiossa. Otin selvää eri tatuointi liikkeistä ja Kuopioon on tullut uusi tatuointiliike Angel's tattoo. Kävin Tinolla ja Angel's tattoo-liikkeessä. Angel's tattoo on mielestäni viihtyisämpi liike kuin Tino ja asiakaspalvelu erinomainen! Tatuoijana toimiva nainen on nähnyt todella paljon vaivaa tauointini muokkaamiseen ja osasi muokata tatuoinnistani paljon paremman kuin olin ikinä osannut kuvitella. Hinnoittelu on molemmissa paikoissa samaa luokkaa. Lähtöhinta on molemmissa 50€. Oma tatuointini (n. 15 cm, sinimusta)tulee maksamaan 100€. Lävistykset ovat kuitenkin Angelissa huomattavasti halvempia.
      Kummatkin paikat ovat varmasti rahansa veroisia, joten kannattaa käydä katsastamassa molemmat paikat.

      • jahaas

        Angels tattoosta olen kuullut huonoa kuvien kohdalla ! aloittanut vastikää kuvien teon ja kokemusta noin puolisen vuotta...katsoppa valokuvakansiot kuin paljon löytyy tehtyjä taskoja... kukaan tolla alalla ei varmasti ole hyvä kuin monen vuoden opin jälkeen, yleensä noi hommat aloitetaan jonkun tekiän opissa, missä ei ole ollut!Kun perusmustatkaan eivät onnistuneita, piirustus ei takaa hyvää kuvaa!


      • ZiNa
        jahaas kirjoitti:

        Angels tattoosta olen kuullut huonoa kuvien kohdalla ! aloittanut vastikää kuvien teon ja kokemusta noin puolisen vuotta...katsoppa valokuvakansiot kuin paljon löytyy tehtyjä taskoja... kukaan tolla alalla ei varmasti ole hyvä kuin monen vuoden opin jälkeen, yleensä noi hommat aloitetaan jonkun tekiän opissa, missä ei ole ollut!Kun perusmustatkaan eivät onnistuneita, piirustus ei takaa hyvää kuvaa!

        No katsoin heidän tekemiään tatuointeja ja mielestäni en löytänyt niistä mitään valittamisen aihetta. Eihän kukaan tietenkään vói omata vähäisen kokemuksen jälkeen paljon tehtyjä töitä, mutta jostakinhan se on niidenkin aloitettava. Vaikka kokemusta ei välttämättä olekkaan kovin paljoa, paikassa tuskin on töissä henkilöitä, joka ei osaa piirtää tai tatuoida...
        No sen näkee sitten kun olen tatuointini ottanut...


      • Jossu
        jahaas kirjoitti:

        Angels tattoosta olen kuullut huonoa kuvien kohdalla ! aloittanut vastikää kuvien teon ja kokemusta noin puolisen vuotta...katsoppa valokuvakansiot kuin paljon löytyy tehtyjä taskoja... kukaan tolla alalla ei varmasti ole hyvä kuin monen vuoden opin jälkeen, yleensä noi hommat aloitetaan jonkun tekiän opissa, missä ei ole ollut!Kun perusmustatkaan eivät onnistuneita, piirustus ei takaa hyvää kuvaa!

        Jos se paikka on se joka on muuttanu jostain joensuusta tänne niin Tinokin itse henk. kohtasesti jutteli jollekkin ja sano et kokemusta siltä alalta noin puolisen vuotta ja kuulema ei mitenkään erikoisen laadukas paikka...


      • jepulis
        ZiNa kirjoitti:

        No katsoin heidän tekemiään tatuointeja ja mielestäni en löytänyt niistä mitään valittamisen aihetta. Eihän kukaan tietenkään vói omata vähäisen kokemuksen jälkeen paljon tehtyjä töitä, mutta jostakinhan se on niidenkin aloitettava. Vaikka kokemusta ei välttämättä olekkaan kovin paljoa, paikassa tuskin on töissä henkilöitä, joka ei osaa piirtää tai tatuoida...
        No sen näkee sitten kun olen tatuointini ottanut...

        Mun käsittääkseni maksavat asiakkaat eivät ole niitä alkuajan kuvan ottajia jos muutamia tehnyt,en ainakaanitse olisi...kuulin et aivan pikku kuvissa mokia.


      • tattoo
        Jossu kirjoitti:

        Jos se paikka on se joka on muuttanu jostain joensuusta tänne niin Tinokin itse henk. kohtasesti jutteli jollekkin ja sano et kokemusta siltä alalta noin puolisen vuotta ja kuulema ei mitenkään erikoisen laadukas paikka...

        valitettavaa just toi toisten kollegojen mollaus, luulisi hyvän tekijän kestävän terveen kilpailun alalla kuin alalla. liikkeissä käydessäni huomannut angels tattoon todella hyvän asiakaspalvelun ja ammattitaidon ja sen ettei se hauku koskaan muita tatskaajia!


      • pölli
        tattoo kirjoitti:

        valitettavaa just toi toisten kollegojen mollaus, luulisi hyvän tekijän kestävän terveen kilpailun alalla kuin alalla. liikkeissä käydessäni huomannut angels tattoon todella hyvän asiakaspalvelun ja ammattitaidon ja sen ettei se hauku koskaan muita tatskaajia!

        Nii mutta osaako se tatskata kun puhumalla ei tatsköja tehdä.


      • hese -72
        tattoo kirjoitti:

        valitettavaa just toi toisten kollegojen mollaus, luulisi hyvän tekijän kestävän terveen kilpailun alalla kuin alalla. liikkeissä käydessäni huomannut angels tattoon todella hyvän asiakaspalvelun ja ammattitaidon ja sen ettei se hauku koskaan muita tatskaajia!

        Eiköhän kaikki kuiteskin riipu siitä mitä me asiakkaat halutaan,eihä me viedä autookaan paska korjaajalle ku yhden kerran....!?!Kyllä hyvä tekijä sanoo mihin se pystyy ja mihin ei...? Vai sanooko?!


      • yks kuopiosta
        jahaas kirjoitti:

        Angels tattoosta olen kuullut huonoa kuvien kohdalla ! aloittanut vastikää kuvien teon ja kokemusta noin puolisen vuotta...katsoppa valokuvakansiot kuin paljon löytyy tehtyjä taskoja... kukaan tolla alalla ei varmasti ole hyvä kuin monen vuoden opin jälkeen, yleensä noi hommat aloitetaan jonkun tekiän opissa, missä ei ole ollut!Kun perusmustatkaan eivät onnistuneita, piirustus ei takaa hyvää kuvaa!

        Jokainen on joskus aloittelija, mutta väitteet Angels"s tattoon kohdalla ei pidä paikkaansa, angel"s tattoossa on hyvä palvelu ja ammattitaitoinen kuvan tekijän itse olen joskus käynyt Tino"S tatoolla ja en ollut tyytyväinen palveluun enkä kuvan laatuun joten kävin angel"s tatoolla korjauttamassa kuvan ja nyt olen todella tyytyväinen saamaani palveluun ja kuvan laatuun.


      • jonna
        yks kuopiosta kirjoitti:

        Jokainen on joskus aloittelija, mutta väitteet Angels"s tattoon kohdalla ei pidä paikkaansa, angel"s tattoossa on hyvä palvelu ja ammattitaitoinen kuvan tekijän itse olen joskus käynyt Tino"S tatoolla ja en ollut tyytyväinen palveluun enkä kuvan laatuun joten kävin angel"s tatoolla korjauttamassa kuvan ja nyt olen todella tyytyväinen saamaani palveluun ja kuvan laatuun.

        tuota rääpimistä kukaan jaksa, ottakaa nyt jossain ne kuvat ja höpiskää jostain muusta.


      • yks kuopiolainen
        jonna kirjoitti:

        tuota rääpimistä kukaan jaksa, ottakaa nyt jossain ne kuvat ja höpiskää jostain muusta.

        No ei ole pakko lukea näitä kommentteja jos ei kestä.kuten ei näköjään Tinos" tattoo kestä myöskään kilpailua kun täytyy asiakkaille ihan puhua paskaa toisesta liikkestä..


      • tatuoitu
        jahaas kirjoitti:

        Angels tattoosta olen kuullut huonoa kuvien kohdalla ! aloittanut vastikää kuvien teon ja kokemusta noin puolisen vuotta...katsoppa valokuvakansiot kuin paljon löytyy tehtyjä taskoja... kukaan tolla alalla ei varmasti ole hyvä kuin monen vuoden opin jälkeen, yleensä noi hommat aloitetaan jonkun tekiän opissa, missä ei ole ollut!Kun perusmustatkaan eivät onnistuneita, piirustus ei takaa hyvää kuvaa!

        katsoin angel tattoon valokuva kansion juuri eilen ja asiallisia töitä näytti olevan,joten elkää viitsikö te ,jotka ette näköjään ole edes käyneet katsomassa!!!


      • tatskattu
        tattoo kirjoitti:

        valitettavaa just toi toisten kollegojen mollaus, luulisi hyvän tekijän kestävän terveen kilpailun alalla kuin alalla. liikkeissä käydessäni huomannut angels tattoon todella hyvän asiakaspalvelun ja ammattitaidon ja sen ettei se hauku koskaan muita tatskaajia!

        Kävin Tinon liikkeellä katselemassa malleja ja huomasin just tuon saman,Tino haukkui uuden liikkeen olevan paska ja ammattitaidoton monenkin ihmisen kuullen,joten jos ei olisi huolissaan luulis ettei olis aikaa moiseen paskan puhumiseen...


      • ViBES
        tatskattu kirjoitti:

        Kävin Tinon liikkeellä katselemassa malleja ja huomasin just tuon saman,Tino haukkui uuden liikkeen olevan paska ja ammattitaidoton monenkin ihmisen kuullen,joten jos ei olisi huolissaan luulis ettei olis aikaa moiseen paskan puhumiseen...

        Kannattais nyt ehkä tossa tilanteessa kuitenkin muistaa tietynlainen lähdekritiikki... Varmaan tatuoijan oma portfolio on paras mittari siitä mitä tyyppi osaa, ei muiden puheet.


      • Heli
        jahaas kirjoitti:

        Angels tattoosta olen kuullut huonoa kuvien kohdalla ! aloittanut vastikää kuvien teon ja kokemusta noin puolisen vuotta...katsoppa valokuvakansiot kuin paljon löytyy tehtyjä taskoja... kukaan tolla alalla ei varmasti ole hyvä kuin monen vuoden opin jälkeen, yleensä noi hommat aloitetaan jonkun tekiän opissa, missä ei ole ollut!Kun perusmustatkaan eivät onnistuneita, piirustus ei takaa hyvää kuvaa!

        en tunne tekijää henkilökohtaisesti hyvin, mutta kertoi kuvien teon aikaan tehneensä kuvia jo 15 vuotta esim. Joensuussa Ottos tattoo liikkeessä, minusta kannattaa tekijältä itseltään kysyä miten kauan on työskennellyt, eikä uskoa huhu puheita...Se on totta ,että kuopiossa Angels tattoo on ollut vasta tämän kesän alusta, mutta se ei tarkoita, ettei tekijä ole missään muualla tehnyt kuvia sitä ennen...


      • 15 ??????
        Heli kirjoitti:

        en tunne tekijää henkilökohtaisesti hyvin, mutta kertoi kuvien teon aikaan tehneensä kuvia jo 15 vuotta esim. Joensuussa Ottos tattoo liikkeessä, minusta kannattaa tekijältä itseltään kysyä miten kauan on työskennellyt, eikä uskoa huhu puheita...Se on totta ,että kuopiossa Angels tattoo on ollut vasta tämän kesän alusta, mutta se ei tarkoita, ettei tekijä ole missään muualla tehnyt kuvia sitä ennen...

        Jos tehnyt niin kauan niin pitäisi löytyä tosi paljon tehdyistä töistä kuvia !!!! eikä muutamia!!!!
        No huh huh.....


      • tatskaajat
        tatskattu kirjoitti:

        Kävin Tinon liikkeellä katselemassa malleja ja huomasin just tuon saman,Tino haukkui uuden liikkeen olevan paska ja ammattitaidoton monenkin ihmisen kuullen,joten jos ei olisi huolissaan luulis ettei olis aikaa moiseen paskan puhumiseen...

        tietäävät minkä aikaa kukin tekijä on ollut alalla ja mitäkin tehneet ja minkä aikaa!!!sitä ei voi kieltää kukaan....


      • Heli
        15 ?????? kirjoitti:

        Jos tehnyt niin kauan niin pitäisi löytyä tosi paljon tehdyistä töistä kuvia !!!! eikä muutamia!!!!
        No huh huh.....

        Kysympä vaan...ei kaikkien tarvitse pitää yhtä laajoja portfoliokansioita..

        jokatapauksessa upea kuva mun nilkassa(ite suunnittelema) ja varsinkin vasemmassa olkapäässä(angelissa tekijän suunnittelema) kertoo mulle sen, että henkilö ei tod. ole ollut alalla vaan puolta vuotta, vaan paljon pidempään...

        ja todellakin olen nähnyt hänen piirtämiä muitakin custom tatuointeja, niin upeita ovat...ja mun kuvan piirsi paris tunnis...et silleen...työnjälki ja palvelu Angelissa todella hyvää!! ja aioin käydä siellä vastaisuudessakin, ennemmin kuin tuommosissa p-puhuvissa liikkeissä...mutta ottakoon kuka tatskan missä tahtoo minä luotan vaan ja ainoastaan Angeliin ja hänen ammattitaitoonsa.


      • pitää
        Heli kirjoitti:

        Kysympä vaan...ei kaikkien tarvitse pitää yhtä laajoja portfoliokansioita..

        jokatapauksessa upea kuva mun nilkassa(ite suunnittelema) ja varsinkin vasemmassa olkapäässä(angelissa tekijän suunnittelema) kertoo mulle sen, että henkilö ei tod. ole ollut alalla vaan puolta vuotta, vaan paljon pidempään...

        ja todellakin olen nähnyt hänen piirtämiä muitakin custom tatuointeja, niin upeita ovat...ja mun kuvan piirsi paris tunnis...et silleen...työnjälki ja palvelu Angelissa todella hyvää!! ja aioin käydä siellä vastaisuudessakin, ennemmin kuin tuommosissa p-puhuvissa liikkeissä...mutta ottakoon kuka tatskan missä tahtoo minä luotan vaan ja ainoastaan Angeliin ja hänen ammattitaitoonsa.

        Kun niitä ei ole!


      • Heli
        pitää kirjoitti:

        Kun niitä ei ole!

        mutta ajattelisin että kaikki eivät pidä portfoliossa kuvia tusina flash tatuoinneista, mitä ovat uransa aikana tehneet...vaan keräävät siihen mielummin omia suunnittelemiaan töitä., että kansio olis hieman persoonallisemman näkönen, eikä vai todistus siitä, miten hyvin osaa valmiin kuvan kopioida. mutta miten vaan pääasia, että jokainen on tyytyväinen omiin tatskoihin ottipa sen missä vaan. :)


      • vaa ole niin
        Heli kirjoitti:

        mutta ajattelisin että kaikki eivät pidä portfoliossa kuvia tusina flash tatuoinneista, mitä ovat uransa aikana tehneet...vaan keräävät siihen mielummin omia suunnittelemiaan töitä., että kansio olis hieman persoonallisemman näkönen, eikä vai todistus siitä, miten hyvin osaa valmiin kuvan kopioida. mutta miten vaan pääasia, että jokainen on tyytyväinen omiin tatskoihin ottipa sen missä vaan. :)

        Ei anakaan Otto`s tattoossa ole tehnyt niin misäs sitten???


      • Heli
        vaa ole niin kirjoitti:

        Ei anakaan Otto`s tattoossa ole tehnyt niin misäs sitten???

        No sitten tämä Angel tattoon tekijä on joku luonnonlahjakkuus tatuoinneissa ja piirtämisessä kun puolessa vuodessa noin taitavaks tulee...

        Jos katso hänen "vähäisiä" kuvia niin huomaa,että laadukkaita ovat...eli puolessa vuodessa tullut ihan taitavaksi...Ja henk. kohtasesti mua ei kiinnosta hänen kuviensa määrä, koska mulle on vaan merkitystä minkälaisen kuvan saan omaan ihooni ja laadukkaan kuvan olen molemmilla kerroilla saanut...

        En edes katsonut hänen portfoliotaan kun eka kuvan kävin ottamassa...asiakaspalvelu ja paikan siisteys riitti vakuuttamaan mut...eikä todellakaan tarvitse katua.

        Ja mietippä onko haastetta tulla uutena tekijänä kuopion kokoiseen kaupunkiin tatskoja tekeen...Mutta vielä haasteellisempaa se on sillon kun sun taitoja mollataan muiden kolleegojen taholta asiattomastikin...


      • kaikkee nähny
        15 ?????? kirjoitti:

        Jos tehnyt niin kauan niin pitäisi löytyä tosi paljon tehdyistä töistä kuvia !!!! eikä muutamia!!!!
        No huh huh.....

        Ei kait sillä ajalla ole merkitystä,jotkut vaan on luonnon lahjakkuuksia,tiedän yhden kuopiolaisen tatskarin ,joka on tehny 20 vuotta,eikä osaa vieläkään:)


      • taidoton tunari
        kaikkee nähny kirjoitti:

        Ei kait sillä ajalla ole merkitystä,jotkut vaan on luonnon lahjakkuuksia,tiedän yhden kuopiolaisen tatskarin ,joka on tehny 20 vuotta,eikä osaa vieläkään:)

        Otan seuraavalla kantaa tällä palstalla lukemiini keskusteluihin/mielipiteisiin tämän kaupungin tatuointialasta.

        Onhan se tosiaankin jännä juttu, kun kyseinen kaveri on paiskinut hommia parikymmentä vuotta ja tehnyt/nähnyt sitä ulkomaillakin ja siltikkään ei osaa edelleenkään harjoittaa valitsemaansa ammattia. = 0) "Erikoista" :-) Mitenkähän taitava tämä "puolen vuoden" kokemuksen omaava enkeli mahtaa olla parikymmenen vuoden päästä....


      • Mariela
        tatskattu kirjoitti:

        Kävin Tinon liikkeellä katselemassa malleja ja huomasin just tuon saman,Tino haukkui uuden liikkeen olevan paska ja ammattitaidoton monenkin ihmisen kuullen,joten jos ei olisi huolissaan luulis ettei olis aikaa moiseen paskan puhumiseen...

        Mutta eihän Tino Maken paikasta ole koskaan pahaa sanaa sanonut? Ja siinä sentään on ollut vuosien ajan syytä pelätä kilpailua...joten entä jos mustamaalaus olisikin ihan aiheellista tässä uuden liikkeen tapauksessa.


      • Rouva T

        Tiedän Angels tattoon Naisen tehneen lävistyksiä jo yli kymmenen vuotta, silloin mieheni otti lävistyksen häneltä täällä Kuopiossa käydessä. M:lla on koulutusta kyllä helsingistä alan paikoista ja on elänyt tatuointi taiteilijan ammatissa jo pidempään. Tiedoksi vaan, että on todella täysi vastus Kuopion konkareille, kilpailu on asiakkaista kovaa ja alhaiselta kuulostaa nuo Tinon puheet.


      • _hennarok_
        tatuoitu kirjoitti:

        katsoin angel tattoon valokuva kansion juuri eilen ja asiallisia töitä näytti olevan,joten elkää viitsikö te ,jotka ette näköjään ole edes käyneet katsomassa!!!

        Jooh. Itselläni selässä täysin epäonnistunut tatuointi - Angelin tekemänä. Kärsinyt olen siitä pari vuotta, pian olen menossa helsinkiläiseen Liskogalleriaan ottamaan peitekuvaa.
        Palvelu toki on hyvää, onhan Angelin Marianne oikein mukava henkilö. Hänen ammattitaitoonsa en kuitenkaan luota, ja minulla todella on siihen syy.

        Miettikää ERITTÄIN tarkkaan, kellä otatte kuvanne! Useimmilla tatuoijilla on nettisivuillaan runsaasti kuvia tekemistään tatuoinneista. Niitä kun selailee läpi, oppii silmä kyllä erottamaan hyvän ja huonon jäljen... Valitettavasti minä en ollut tarpeeksi tarkkana tatuoijan suhteen.


      • lav tattoos..

        Tatuointia ottava...oikeassa olet varmasti asiakaspalvelusta, ota huomioon kuitenkin että tinostattoo( Tino ) itse on voittanut myös kansainvälisiä palkintoja. Kannattaa katsastaa tatuointipaikan mahdolliset "palkinto ja /sekä-diplomi hyllyt...!!
        Tino ollut kuopiossa varmaankin yli 10v pidempään kuin Angel ja Spellboundtattoo vaikuttanut katukuvassa ennen Tinoa,että kokemus on myös kunniaan!!
        Varteenotettava vaihoehto on Spellboundtattoo , joka myös Kuopiossa hieman keskustan ulkopuolella. Erinomainen paikka liiketiloineen ja henkilökuntineen! Varmasti paras paikka Kuopiossa tällä hetkellä!(mielipiteitähän riittää, mutta perustan tämän omaan kokemukseeni ja näkemiini tuotoksiin joita on tullut nähtyä todella paljon. Parhaat kuvat Kuopiossa Spellboundtattoo ja Tinos tattoo...
        Muutaman kymmen euron säästö voi koitua jopa ns, kohtaloksesi sillä kuva on ikuinen kuitenkin. Ei kannata tinkiä laadusta,kokemuksesta muutaman kympin vuoksi...
        itselläni on kokemusta kys. liikkeistä jne. Kuopion kaduilla kuulee ja näkee että puijonkadun mesta kannattaa jättää käymättä. Tatuoitisan työnkuvaan kuuluu tehdä kuvasta sellainen että se tyydyttää kuvan ottajaa. Itse olen käynyt Tinolla ja Spellboundissa ja voin sanoa että kuvani eteen on tehty töitä, itse sain täydellisen kuvan antamalla lähes vapaat kädet.
        Hyvän kuvan tekijän tulee tietää myös ihmisen anatomiaa, sillä lihakset,ruumiinrakenne, vartalonasento ym vaikuttavat kuvan laatuun.... Kuvan tulee olla oikein aseteltu asiakaan vartalonmukaisesti ja ihohan meillä kaikilla on erilainen, että joillain näkyy värit ensimmäisen kerran jälkeen kun toiselle joutuu värityttämään esim 3krtaakin...
        Itse en haluaisi toimia ns. "jostain aloitettava" meiningillä vaan haluan tarkan,laadukkaan kuvan, ei sillä asiakaspalvelulla ole sen kanssa mitään tekemistä. Kuvahan se tärkein asia on, jokaisella tatuoitsijalla on oma ns. käsiala... En lähtisi ottamaan kuvaa sellaiselta joka niitä ei ole kauaa tehnyt jos on mahdollisuus ottaa alalla pitkään toimineelta....
        Tatuoinnit kannattavat, ne ovat kauniita ,sekin mielipidekys. mutta on ihme ettei spellbound ole tullut mieleesi liikkeitä kiertäessä...


      • lav tattoos
        tattoo kirjoitti:

        valitettavaa just toi toisten kollegojen mollaus, luulisi hyvän tekijän kestävän terveen kilpailun alalla kuin alalla. liikkeissä käydessäni huomannut angels tattoon todella hyvän asiakaspalvelun ja ammattitaidon ja sen ettei se hauku koskaan muita tatskaajia!

        en usko että kyse on ollut mollaamisesta tms. Tatuoitijoita kun on Kuopion katukuvaan ilmestynyt lähivuosina Spellboundin ja Tinos tattoon lisäksi. Jokaisella on oikeus mielipiteisiin, ammattimaisen tatuoitsijan työ on myös pitää huoli että asiakas saa mtä tilaa. Kaikki alalla olevat ,eivät yksinkertaisesti vain kuulu alalle... niin se vain on! En usko että tinolla on asiakaspula koskaan,

        tuskin asiassa ei ole kyse myöskään ammattikateudesta..ihmiset voivat kuulla myös asiat kuten haluavat...
        mutta miten asian hän oli esittänyt, tarkalleen millä sanoin jne,
        Itse en ole kuullut kenenkään tatuoitsijan haukkuvan muita, perustan kaiken näkemääni, kokemaani... ammattilainen on ammattilainen, aina on väärälle alalle eksyneitä henkilöitä, se on fakta!!!!


      • mr
        jahaas kirjoitti:

        Angels tattoosta olen kuullut huonoa kuvien kohdalla ! aloittanut vastikää kuvien teon ja kokemusta noin puolisen vuotta...katsoppa valokuvakansiot kuin paljon löytyy tehtyjä taskoja... kukaan tolla alalla ei varmasti ole hyvä kuin monen vuoden opin jälkeen, yleensä noi hommat aloitetaan jonkun tekiän opissa, missä ei ole ollut!Kun perusmustatkaan eivät onnistuneita, piirustus ei takaa hyvää kuvaa!

        sori mutta angel tattoon marianne on tehnyt kuvia vuodesta -94 ja on todella taitava tekijä! se että olet kuullut jotakin ei tarkoita sitä että se on totta. ja "yleensä noi hommat alotetaan" kyllä siannahkaan tms. harjoittelemalla, ei kukaan lähde harjoittelemaan asiakkailla! ja mistä sinä tiedät missä marianne on oppinsa saanut ja missä ei?


      • mr
        Jossu kirjoitti:

        Jos se paikka on se joka on muuttanu jostain joensuusta tänne niin Tinokin itse henk. kohtasesti jutteli jollekkin ja sano et kokemusta siltä alalta noin puolisen vuotta ja kuulema ei mitenkään erikoisen laadukas paikka...

        tino ei ois alun perinkään halunnu mariannee tänne perustamaan liikettä ja on ilmeisesti vääristellyt asioita! tino tietää kyllä hyvin että marianne on ollut alalla kauan ja haluaa vaan raukkamaisesti mustamaalata kilpailijaa!


      • Että sellasta
        mr kirjoitti:

        tino ei ois alun perinkään halunnu mariannee tänne perustamaan liikettä ja on ilmeisesti vääristellyt asioita! tino tietää kyllä hyvin että marianne on ollut alalla kauan ja haluaa vaan raukkamaisesti mustamaalata kilpailijaa!

        ... että alalla Marianne on ollut vuodesta 1994, joten tälläkin palstalla aika moni voisi ensin ottaa asiasta selvää ennen kun kertoo "totuuksia". Minä ja monet tuttavani olemme olleet TODELLA tyytyväisiä Mariannen kädenjälkeen, ei mitään valitettavaa. Tosiaan paneutuu työhönsä! Loistavaa ja siistiä työtä. Kuulopuheet on aina kuulopuheita.
        Ja mielestäni on aika halpamaista haukkua asiakkaille muita tekijöitä. Jos kerran on niin hyvä kuvien tekijä, niin miksi pitäisi pelätä että veisi työt? Terve kilpailuhenkihän on vain hyväksi.
        Mutta omaan nilkkaan se ennen pitkää kolahtaa...


    • BaloonP

      Kiitos vastauksista :)
      Kehtaisko joku laittaa myös osoite tietoja tulemaan niin pääsis tässä asiassa vähän pidemmälle :)

      • tattoo

        Kuninkaankatu 21 Angels Tattoo, kannattaa vaikka käydä katsomassa, ennenkuin tekee vääriä johtopäätöksiä!:)


      • Kunnon kuvan varmistaja
        tattoo kirjoitti:

        Kuninkaankatu 21 Angels Tattoo, kannattaa vaikka käydä katsomassa, ennenkuin tekee vääriä johtopäätöksiä!:)

        Mutta eikös se oma iho ole vähän väärä paikka riskeerata, jos on epäilystä että liike ei ole tehnyt kuin vähän aikaa tai liikkeessä ei ole kunnon valokuvia niin hyvä asiakas palvelu ei tee siitä tatuoinnista parempaa.

        Jos olisin tatuoija ja knaapuriin tulisi joku vasta alkaja harjoittelemaan asiakkaitten kustannuksella saattaisin sanoa siitä mielipiteeni ääneen.

        Se kun on kohtuullista ja sallittua.


      • tekijä joka
        tattoo kirjoitti:

        Kuninkaankatu 21 Angels Tattoo, kannattaa vaikka käydä katsomassa, ennenkuin tekee vääriä johtopäätöksiä!:)

        Joka noi kommentit laittanu.............


      • siis tattoo
        tekijä joka kirjoitti:

        Joka noi kommentit laittanu.............

        Siis tattoo nimimerkillä!!!


      • Glog
        tekijä joka kirjoitti:

        Joka noi kommentit laittanu.............

        Itse taidat olla vähän perseestä, ja Tino tai Make.


      • ...
        Glog kirjoitti:

        Itse taidat olla vähän perseestä, ja Tino tai Make.

        Olipa kuka tahansa asiaa näytti kirjoittavan vai ootteko erimieltä


      • tattoo
        siis tattoo kirjoitti:

        Siis tattoo nimimerkillä!!!

        en ole tekijä, mutta tähän halusin lähinnä vastata tuolla ylhäällä kommenttiin:

        "Jos se paikka on se joka on muuttanu jostain joensuusta tänne niin Tinokin itse henk. kohtasesti jutteli jollekkin ja sano et kokemusta siltä alalta noin puolisen vuotta ja kuulema ei mitenkään erikoisen laadukas paikka..."


        elikä kyllä kuvia olen ottanyt ja tatskamessuilla useita vuosia kiertänyt, tuttuja ovat kaikki tatskahemmot ja naiset kuopiosta, kavereita hekin keskenään -ainakin muutama vuosi sitten. tinon aikoinaan opetti angels tattoo lävistämään, ainakin silloin aloitteleva lävistäjä sai kollegalta täyden tuen. siksi tuntuikin hullulta kommentti, että tatskaajat toisiaan haukkuisivat. tuumin vain, että kannattaa käydä vertailemassa ja valita sitten itsestä se mieluisammalta tuntuva. terkut hellulle makelle tinolle ja mariannelle
        ":)asiakkaat pilaavat kaiken:)"


      • yksi ihminen
        tattoo kirjoitti:

        en ole tekijä, mutta tähän halusin lähinnä vastata tuolla ylhäällä kommenttiin:

        "Jos se paikka on se joka on muuttanu jostain joensuusta tänne niin Tinokin itse henk. kohtasesti jutteli jollekkin ja sano et kokemusta siltä alalta noin puolisen vuotta ja kuulema ei mitenkään erikoisen laadukas paikka..."


        elikä kyllä kuvia olen ottanyt ja tatskamessuilla useita vuosia kiertänyt, tuttuja ovat kaikki tatskahemmot ja naiset kuopiosta, kavereita hekin keskenään -ainakin muutama vuosi sitten. tinon aikoinaan opetti angels tattoo lävistämään, ainakin silloin aloitteleva lävistäjä sai kollegalta täyden tuen. siksi tuntuikin hullulta kommentti, että tatskaajat toisiaan haukkuisivat. tuumin vain, että kannattaa käydä vertailemassa ja valita sitten itsestä se mieluisammalta tuntuva. terkut hellulle makelle tinolle ja mariannelle
        ":)asiakkaat pilaavat kaiken:)"

        riittää sotkemaan monen ystävän suhteen...ikävää...


    • blondi

      En suosittele Iisalmen tatskamestoja. moni kaveri kokeillut, eivätkä mee toisten kokeilee, joutuivat ottamaan peittarit sit päälle...
      ite oon kans iidenistä ja oon käynyt kuopiossa tatskani ottamassa hyviä niistä on tullut.

      • kettu

        Jos haluatte takuulla hyvää jälkeä ni menkää tinolle tai spellariin, ite en oo angelsin kuvia nähny mutta oon kuullu että ei oo paljon tehtyjä kuvia kansioissa, minusta ne on se taidonnäyte.. Mutta hyvä lävistäjä kuulema on, ollu spellarillakin vieraana ja avustamassa ja tuskin huonoo ottavat mutta ne kuvat ne kuvat? ! tutustukaahan kaikkiin paikkoihin ja valitkaa sitten, elekeekä pelätkö niitä työntekijöitä! Niillä on kyllä paljo lävistyksiä ja kuvia mut niitähän te haluutte !!!


    • kuvista

      olen nähnyt spellboundilla tehtyjä kuvia, paljon on kavereilla tinolla otettuja kuvia ja itsellä on jo jokunen angel's tattoolla otettu kuva. en ole nähnyt vielä yhtään laadultaan kovin huonoa tatuointia, joten laadun puolesta uskaltaisin mennä mihin vain näistä paikoista. Ikävää on se että olen kuullut paljon mustamaalausta angel's tattoosta. Olen itse enemmän kuin tyytyväinen mariannen tekemiin kuviin. Lähinnä nykyään vain naurattaa kun kuulen noita juttuja.

      • on kiva

        ku sun kohdalla käyny sellanen tsäkä!on ollu muunlaistaki tsäkää.


      • kattoo

        keskustelua kyseisestä aiheesta siperianhurtta liikkeet, siel ainaki oli et kuvat heti korjaukseen!!!kun ei oo osannu...


      • keltatautinen
        kattoo kirjoitti:

        keskustelua kyseisestä aiheesta siperianhurtta liikkeet, siel ainaki oli et kuvat heti korjaukseen!!!kun ei oo osannu...

        olen käynyt tinolla ja makella monet kerrat.mutta olin pettynyt angelsin asiakaspalveluun. kuvaa en to9dellakaan ottas .oli muija jo sen näkönen että on kaman käyttäjä ja sit kun kattelin kuvia niin paikalle tuli varmaankin sen äijä jolla seiso silmät päässä.et jos narkin haluu tekee itelleen kuvaa niin siitä vaan . .


      • Ent.asiakas
        keltatautinen kirjoitti:

        olen käynyt tinolla ja makella monet kerrat.mutta olin pettynyt angelsin asiakaspalveluun. kuvaa en to9dellakaan ottas .oli muija jo sen näkönen että on kaman käyttäjä ja sit kun kattelin kuvia niin paikalle tuli varmaankin sen äijä jolla seiso silmät päässä.et jos narkin haluu tekee itelleen kuvaa niin siitä vaan . .

        Entisenä asiakkaana tiedän,että Spelboundin naistatuoijalta saa ostaa muutakin kuin tatuointeja,ainakin ennen sai!


      • luulenpa niin
        keltatautinen kirjoitti:

        olen käynyt tinolla ja makella monet kerrat.mutta olin pettynyt angelsin asiakaspalveluun. kuvaa en to9dellakaan ottas .oli muija jo sen näkönen että on kaman käyttäjä ja sit kun kattelin kuvia niin paikalle tuli varmaankin sen äijä jolla seiso silmät päässä.et jos narkin haluu tekee itelleen kuvaa niin siitä vaan . .

        Ethän vaan sotke spelboundin nais tatuoijaan?


      • frank zane

        Ne tekköö, jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo.


      • moraaliako?
        Ent.asiakas kirjoitti:

        Entisenä asiakkaana tiedän,että Spelboundin naistatuoijalta saa ostaa muutakin kuin tatuointeja,ainakin ennen sai!

        Kuka on sellainen ihminen joka pystyy tuolla tavoin häpäisemään toisia ihmisiä syytöksillä. Liekkö edes tuntevat toisiaan. Eli käsittääkseni kirjoittaja on itse näihin "myy muutakin" -juttuihin sotkeutunut !!! Jää vaan miettimään että miksi... Kateusko, vai joku seitsemästä kuoleman synnistä? Ihmisyys, onko sitä enää?


      • huolestunut74
        luulenpa niin kirjoitti:

        Ethän vaan sotke spelboundin nais tatuoijaan?

        Ei kait se nainen, mutta se mies on kyllä aika maahinen! Mitä liene puuhailee, sillä on kait harrika!Se kuuluu varmasti myös johki mc -klupiin!!


      • keltatautinen
        Ent.asiakas kirjoitti:

        Entisenä asiakkaana tiedän,että Spelboundin naistatuoijalta saa ostaa muutakin kuin tatuointeja,ainakin ennen sai!

        ei kyllä näytä yhtään narkkarilta.


      • sadogoat
        frank zane kirjoitti:

        Ne tekköö, jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo.

        melko paksua juttua jengijutut ja ns: "muut" palvelut,ei ole ollut mitään valittamista tähän mennessä Maken,Hellun tai Tinon tekemisissä,osaavat asiansa todella hyvin ja olen tyytyväinen edellämainittujen henkilöiden tekemiin kuviin.


      • juups
        huolestunut74 kirjoitti:

        Ei kait se nainen, mutta se mies on kyllä aika maahinen! Mitä liene puuhailee, sillä on kait harrika!Se kuuluu varmasti myös johki mc -klupiin!!

        ei ole sillä miehellä harrikkaa,eikä ole minkään klubin jäsen!siitä naisesta en tiedä varmaa,mihin lie kuuluukin????


      • Sami h
        sadogoat kirjoitti:

        melko paksua juttua jengijutut ja ns: "muut" palvelut,ei ole ollut mitään valittamista tähän mennessä Maken,Hellun tai Tinon tekemisissä,osaavat asiansa todella hyvin ja olen tyytyväinen edellämainittujen henkilöiden tekemiin kuviin.

        kyllä maken ja hellun ateljee on sen verran laadukas mesta kuvineen kaikkineen että ihmiset täälläpäin jotka jotain asian päälle ymmärtää eivät paljon muualle ryntäile niitä kuvia ottaman,ite olen muutamia kuvia siellä otattanut ja erittäin monet kaverit ja tuttavat ovat myöskin olleet erittäin "otettuja"työn laadusta joka ikävä kyllä on hieman eri tasolla kuin esim:tässä uudessa liikkeessä joka on kuopioon vasta avattu..kokemustakaan ei tällä tytöllä vielä hirveitä ole,"joka saattaa pelottavasti kasvattaa virhelyöntien määrää" ja käsittääkseni tyttö ei ole avannut kuopioon liikettä (perinteiseen) ja asialliseen tyyliin kysymällä makelta ja hellulta ja tinoa tietenkään unohtamatta että kuinka tällanen järjestely passaa?.koska töitä tällä alalla näin pienes kaupungis ei hirveitä ole..mutta mitäpä amatööriltä voi muuta odottaakkaan!sitten ruvetaan vielä paikallisia tekiöitä uhoomaan??minä en ainakaan vieraassa kaupungissa hirveesti uhoilis se on mun mielestä järkevää:) en ymmärrä miten joku vielä kävelee tän tytön liikkeelle kysymään kuvia..veikkaisin kyllä että siel ei hirveetä ryysistä tule olemaan.. Terveiset alan ammattilaisille!!


      • kimi
        Sami h kirjoitti:

        kyllä maken ja hellun ateljee on sen verran laadukas mesta kuvineen kaikkineen että ihmiset täälläpäin jotka jotain asian päälle ymmärtää eivät paljon muualle ryntäile niitä kuvia ottaman,ite olen muutamia kuvia siellä otattanut ja erittäin monet kaverit ja tuttavat ovat myöskin olleet erittäin "otettuja"työn laadusta joka ikävä kyllä on hieman eri tasolla kuin esim:tässä uudessa liikkeessä joka on kuopioon vasta avattu..kokemustakaan ei tällä tytöllä vielä hirveitä ole,"joka saattaa pelottavasti kasvattaa virhelyöntien määrää" ja käsittääkseni tyttö ei ole avannut kuopioon liikettä (perinteiseen) ja asialliseen tyyliin kysymällä makelta ja hellulta ja tinoa tietenkään unohtamatta että kuinka tällanen järjestely passaa?.koska töitä tällä alalla näin pienes kaupungis ei hirveitä ole..mutta mitäpä amatööriltä voi muuta odottaakkaan!sitten ruvetaan vielä paikallisia tekiöitä uhoomaan??minä en ainakaan vieraassa kaupungissa hirveesti uhoilis se on mun mielestä järkevää:) en ymmärrä miten joku vielä kävelee tän tytön liikkeelle kysymään kuvia..veikkaisin kyllä että siel ei hirveetä ryysistä tule olemaan.. Terveiset alan ammattilaisille!!

        Tarvis sunkin varmaan selvittää asioita ennen kun kirjottelet sellaisesta mistä et tiedä mitään!!!!!ekanakin tuo "tyttönen"on opettanut tinon ja maken molemmat tekemään lävistyksiä ja ollut alalla paljon pitempään kun tino....tyttönen kuuluu ainoana kuopiolaisena suomen tatskaliittoon ja sinne ei noin vain pääse!!!!!tinon ja maken töitä moittimatta,suosittelen kuitenkin uutta mestaa,jonne yritin saada aikaa,mutta oli muutaman viikon jonot,joten turha on löpistä paskaa,jos ei tiedä mistä puhuu!!!


      • black and yellow
        Sami h kirjoitti:

        kyllä maken ja hellun ateljee on sen verran laadukas mesta kuvineen kaikkineen että ihmiset täälläpäin jotka jotain asian päälle ymmärtää eivät paljon muualle ryntäile niitä kuvia ottaman,ite olen muutamia kuvia siellä otattanut ja erittäin monet kaverit ja tuttavat ovat myöskin olleet erittäin "otettuja"työn laadusta joka ikävä kyllä on hieman eri tasolla kuin esim:tässä uudessa liikkeessä joka on kuopioon vasta avattu..kokemustakaan ei tällä tytöllä vielä hirveitä ole,"joka saattaa pelottavasti kasvattaa virhelyöntien määrää" ja käsittääkseni tyttö ei ole avannut kuopioon liikettä (perinteiseen) ja asialliseen tyyliin kysymällä makelta ja hellulta ja tinoa tietenkään unohtamatta että kuinka tällanen järjestely passaa?.koska töitä tällä alalla näin pienes kaupungis ei hirveitä ole..mutta mitäpä amatööriltä voi muuta odottaakkaan!sitten ruvetaan vielä paikallisia tekiöitä uhoomaan??minä en ainakaan vieraassa kaupungissa hirveesti uhoilis se on mun mielestä järkevää:) en ymmärrä miten joku vielä kävelee tän tytön liikkeelle kysymään kuvia..veikkaisin kyllä että siel ei hirveetä ryysistä tule olemaan.. Terveiset alan ammattilaisille!!

        ei nyt varmaan kandeis kovin puhua uhoiluista,jos ei tiedä kenen kanssa on tekemisissä:)satuin oleen tuos paikassa,kun siellä oli kuvia ottaan muutama liivi tyyppi ja jutuista päätellen kandeis miettii ketä uhoo!!!!!!!!!!!


      • Ruis
        Sami h kirjoitti:

        kyllä maken ja hellun ateljee on sen verran laadukas mesta kuvineen kaikkineen että ihmiset täälläpäin jotka jotain asian päälle ymmärtää eivät paljon muualle ryntäile niitä kuvia ottaman,ite olen muutamia kuvia siellä otattanut ja erittäin monet kaverit ja tuttavat ovat myöskin olleet erittäin "otettuja"työn laadusta joka ikävä kyllä on hieman eri tasolla kuin esim:tässä uudessa liikkeessä joka on kuopioon vasta avattu..kokemustakaan ei tällä tytöllä vielä hirveitä ole,"joka saattaa pelottavasti kasvattaa virhelyöntien määrää" ja käsittääkseni tyttö ei ole avannut kuopioon liikettä (perinteiseen) ja asialliseen tyyliin kysymällä makelta ja hellulta ja tinoa tietenkään unohtamatta että kuinka tällanen järjestely passaa?.koska töitä tällä alalla näin pienes kaupungis ei hirveitä ole..mutta mitäpä amatööriltä voi muuta odottaakkaan!sitten ruvetaan vielä paikallisia tekiöitä uhoomaan??minä en ainakaan vieraassa kaupungissa hirveesti uhoilis se on mun mielestä järkevää:) en ymmärrä miten joku vielä kävelee tän tytön liikkeelle kysymään kuvia..veikkaisin kyllä että siel ei hirveetä ryysistä tule olemaan.. Terveiset alan ammattilaisille!!

        Pitäiskö uuden tekiän tulla paikkakunnalle anteeks pyydellen, et sorry kun nyt satun olemaan olemassa...ja vielä kauheesti kysellä lupia toisilta...?

        Mitkä viidakon lait muka tatuointibisneksessä määräis...et toiset voi rajottaa jonkun ryhtymistä alalle...vaan idealla vahvin määrää... ja olen erittäin tyytyväinen Angelin Mariannen tekemiin kuviin...

        ja itse en toisia lähtis haukkumaan vaan haukkumisen ilosta, kuinka toiset tuntuu tekevän..


      • sonny
        Ruis kirjoitti:

        Pitäiskö uuden tekiän tulla paikkakunnalle anteeks pyydellen, et sorry kun nyt satun olemaan olemassa...ja vielä kauheesti kysellä lupia toisilta...?

        Mitkä viidakon lait muka tatuointibisneksessä määräis...et toiset voi rajottaa jonkun ryhtymistä alalle...vaan idealla vahvin määrää... ja olen erittäin tyytyväinen Angelin Mariannen tekemiin kuviin...

        ja itse en toisia lähtis haukkumaan vaan haukkumisen ilosta, kuinka toiset tuntuu tekevän..

        Ei keltään tartte anteeks pyydellä että kun on olemassa,höpö nassu:)eikä tossa viestissä ollu viidakostakaan mitään puhetta..? tässä tapauksessa Ankeli ei oo "kauheesti"eikä edes "vähääkään"kyselly keltään yhtään mitään.. joka ikävä kyllä kuuluu laatuun tykkäsi kuka siitä tai ei.


      • hirveesti huutomerkkejä?
        kimi kirjoitti:

        Tarvis sunkin varmaan selvittää asioita ennen kun kirjottelet sellaisesta mistä et tiedä mitään!!!!!ekanakin tuo "tyttönen"on opettanut tinon ja maken molemmat tekemään lävistyksiä ja ollut alalla paljon pitempään kun tino....tyttönen kuuluu ainoana kuopiolaisena suomen tatskaliittoon ja sinne ei noin vain pääse!!!!!tinon ja maken töitä moittimatta,suosittelen kuitenkin uutta mestaa,jonne yritin saada aikaa,mutta oli muutaman viikon jonot,joten turha on löpistä paskaa,jos ei tiedä mistä puhuu!!!

        niin on juu opettanu tekee lävistyksiä mut mä tarkotin kylläkin kuvia.niitähän se tytteli ei kauheen pitkään ole väkerrellyt eikä todellakaan ketään opettanut.En kuvan tekijänä nostaisi häntä kovinkaan korkealle jalustalle ja mun mielestä noin kokematon tatuoija saa täällä aivan liikaa "julkisuutta" ja nimeä, se täytyy töillään ja toiminnallaan ansaita.p.s kyllä mä Räikkönen jotain tiedän.


      • green yellow red...
        black and yellow kirjoitti:

        ei nyt varmaan kandeis kovin puhua uhoiluista,jos ei tiedä kenen kanssa on tekemisissä:)satuin oleen tuos paikassa,kun siellä oli kuvia ottaan muutama liivi tyyppi ja jutuista päätellen kandeis miettii ketä uhoo!!!!!!!!!!!

        siis tä?? ei kai ne vaan oo nyt mun peräs?agentoippa vähän ja ilmota kun tiedät enemmän! kylläpäs kopsahti ilmeisen kovaa,kenenköhän nilkkaan??


      • Ruis
        sonny kirjoitti:

        Ei keltään tartte anteeks pyydellä että kun on olemassa,höpö nassu:)eikä tossa viestissä ollu viidakostakaan mitään puhetta..? tässä tapauksessa Ankeli ei oo "kauheesti"eikä edes "vähääkään"kyselly keltään yhtään mitään.. joka ikävä kyllä kuuluu laatuun tykkäsi kuka siitä tai ei.

        Mitenkäs jos kysyis, että sopiiko tulla ja tehä liike kuopioon, niin toinen sanois, että ei...niin mites sitten...sitäkö vaan nöyrästi toteltas ja oltas tulematta...minä en ymmärrä miten tatuointibisneksessä oikeesti vois toisen sana vaikuttaa noin paljon.

        ei kai kukaan halua kilpailua ja sanoo jo ihan periaatteesta ei...???

        No empä näitä juttuja ymmärräkkään...:)


      • jeeeeeees
        Ruis kirjoitti:

        Mitenkäs jos kysyis, että sopiiko tulla ja tehä liike kuopioon, niin toinen sanois, että ei...niin mites sitten...sitäkö vaan nöyrästi toteltas ja oltas tulematta...minä en ymmärrä miten tatuointibisneksessä oikeesti vois toisen sana vaikuttaa noin paljon.

        ei kai kukaan halua kilpailua ja sanoo jo ihan periaatteesta ei...???

        No empä näitä juttuja ymmärräkkään...:)

        olet oikeassa,missä helvetin monopoli asemassa nuo luulee olevansa????tuskin parturitkaan soittelee kaikkia sataa muuta läpi kyselläkseen voiko laittaa liikkeen!!!!taitaa olla kavereilla itseluottamus pula....


      • saanut
        kimi kirjoitti:

        Tarvis sunkin varmaan selvittää asioita ennen kun kirjottelet sellaisesta mistä et tiedä mitään!!!!!ekanakin tuo "tyttönen"on opettanut tinon ja maken molemmat tekemään lävistyksiä ja ollut alalla paljon pitempään kun tino....tyttönen kuuluu ainoana kuopiolaisena suomen tatskaliittoon ja sinne ei noin vain pääse!!!!!tinon ja maken töitä moittimatta,suosittelen kuitenkin uutta mestaa,jonne yritin saada aikaa,mutta oli muutaman viikon jonot,joten turha on löpistä paskaa,jos ei tiedä mistä puhuu!!!

        häneltä oppia vaan irkuissa työskennelleessään...ja toi liitto on kakspiippunen juttu joka vähäkään ymmärtää asianpäälle niin siihen liityminen ei ole tae laadukkaasta tekijästä! käypääkä sivuilla ja tutustukaa asiaan.(jottai asiasta tietävä)


      • jeepelijuu
        jeeeeeees kirjoitti:

        olet oikeassa,missä helvetin monopoli asemassa nuo luulee olevansa????tuskin parturitkaan soittelee kaikkia sataa muuta läpi kyselläkseen voiko laittaa liikkeen!!!!taitaa olla kavereilla itseluottamus pula....

        kyllä olen samoilla linjoilla! eihän nyt voi olla että pitäis kysellä lupia liikkeen aukaisemiseen? luulis olevan sen verran luottoo itteensä ja liikkeeseen, sekä oman työn laatuun ettei tartte ruveta haukkumaan ja puhumaan soopaa uudesta tatuoijasta joka tulee kaupunkiin...


      • vaimo ei pano
        black and yellow kirjoitti:

        ei nyt varmaan kandeis kovin puhua uhoiluista,jos ei tiedä kenen kanssa on tekemisissä:)satuin oleen tuos paikassa,kun siellä oli kuvia ottaan muutama liivi tyyppi ja jutuista päätellen kandeis miettii ketä uhoo!!!!!!!!!!!

        vai uoillaan sitä jo liivimiehillä .eivät taida mariannea paljon jeesata.meinaan naiset ei niille merkkaa muuta kun panoa.paitsi me omat vaimot. kannattas pitää pienempää suuta


      • bilettäjä
        vaimo ei pano kirjoitti:

        vai uoillaan sitä jo liivimiehillä .eivät taida mariannea paljon jeesata.meinaan naiset ei niille merkkaa muuta kun panoa.paitsi me omat vaimot. kannattas pitää pienempää suuta

        on varmaan tosi hienoo olla vaimoke,arvostetussa asemassa,jos kerta miehellä riittää panoja....ja hyvä vaimo,jos ei kotoa saa sitä mitä haluaa:)


      • .......
        bilettäjä kirjoitti:

        on varmaan tosi hienoo olla vaimoke,arvostetussa asemassa,jos kerta miehellä riittää panoja....ja hyvä vaimo,jos ei kotoa saa sitä mitä haluaa:)

        mikä vittu ihmiset teitä vaivaa,eikö täällä puhuttu tatskoista.menee ehkä vähän liian henkilökohtaseks mollaamiseks.sulle marianne ystävän neuvo,ota yhteyttä palstan pitäjään tai selvitä kuka tuota paskaa puhuu..ohjeet löytyy vastaa viestiin sivun yläreunasta..hengessä mukana


      • markku komulainen
        jeepelijuu kirjoitti:

        kyllä olen samoilla linjoilla! eihän nyt voi olla että pitäis kysellä lupia liikkeen aukaisemiseen? luulis olevan sen verran luottoo itteensä ja liikkeeseen, sekä oman työn laatuun ettei tartte ruveta haukkumaan ja puhumaan soopaa uudesta tatuoijasta joka tulee kaupunkiin...

        Nostakaamme ja kohottakaamme kaikki malja niille jotka ovat tehneet tatuointeja yli kymmenen vuotta eikä suotta!Vai mitä tino....make.... marianne....?????


      • dfh
        markku komulainen kirjoitti:

        Nostakaamme ja kohottakaamme kaikki malja niille jotka ovat tehneet tatuointeja yli kymmenen vuotta eikä suotta!Vai mitä tino....make.... marianne....?????

        mulle ihan sama nämä muut tekstit mutta angel tattoolla tehdään ihan todella hyvää jälkeä ja ainakaan kuopiossa en muualle mene!


      • Ruis
        dfh kirjoitti:

        mulle ihan sama nämä muut tekstit mutta angel tattoolla tehdään ihan todella hyvää jälkeä ja ainakaan kuopiossa en muualle mene!

        Sammoo mieltä olluna aina...Marianne on tosi hyvä tekemään kuvia ja tod. hyvä asiakaspalvelu liikkeessä. =D empä minäkään muualle menis kuviani teettämään. Luotan Mariannen taitoihin täysin.!


      • siinä
        Ruis kirjoitti:

        Sammoo mieltä olluna aina...Marianne on tosi hyvä tekemään kuvia ja tod. hyvä asiakaspalvelu liikkeessä. =D empä minäkään muualle menis kuviani teettämään. Luotan Mariannen taitoihin täysin.!

        mitään,, käykää otamassa kuvanne mis vaan!! mut kummallista tollainen huijaaminen ja vieläpä yleisellä tasolla puhutaan sellaista mikä ei pdä paikkansa.... voihan sitä loppupelliissä sanoa milloin oikeasti aloittanut kuvien teon eikä puhua mitä sattuu!!! vai mitä olette mieltä? ette varmaa ymmärärtäneet tota markun pointtia mikä myös varsin ymmärrettävää... vai kuinka? se vaan on liikemies etiikan vastaista, vai meneeks se niin et kaik voi ilman mitään jälkiseuraamuksia puhua mitä vaan ja se nykyään on täysin hyväksyttävää...näin se varmaan menee???


      • Ruis
        siinä kirjoitti:

        mitään,, käykää otamassa kuvanne mis vaan!! mut kummallista tollainen huijaaminen ja vieläpä yleisellä tasolla puhutaan sellaista mikä ei pdä paikkansa.... voihan sitä loppupelliissä sanoa milloin oikeasti aloittanut kuvien teon eikä puhua mitä sattuu!!! vai mitä olette mieltä? ette varmaa ymmärärtäneet tota markun pointtia mikä myös varsin ymmärrettävää... vai kuinka? se vaan on liikemies etiikan vastaista, vai meneeks se niin et kaik voi ilman mitään jälkiseuraamuksia puhua mitä vaan ja se nykyään on täysin hyväksyttävää...näin se varmaan menee???

        mihin taas viestilläs viittasit? eli kuka on tehny kuvia ja minkäkin aikaa? En tiedä kuinka kauan Tino ja Make kuvia vääntäneet, mutta Marianne sano mulle tehneensä 15v kuvia ja todellakaan minulla ei ole syytä epäillä muuta. eli kuka tässä jättää jotain kertomatta? Ja kysyn vaan ,voiko Tino ilman mitään seuraamuksia puhua väärää tietoo muista.??


      • niimpä
        Ruis kirjoitti:

        mihin taas viestilläs viittasit? eli kuka on tehny kuvia ja minkäkin aikaa? En tiedä kuinka kauan Tino ja Make kuvia vääntäneet, mutta Marianne sano mulle tehneensä 15v kuvia ja todellakaan minulla ei ole syytä epäillä muuta. eli kuka tässä jättää jotain kertomatta? Ja kysyn vaan ,voiko Tino ilman mitään seuraamuksia puhua väärää tietoo muista.??

        sitä passaa miettiä,,,ku otolla tehnyt ainoastaa lävistyksiä..nähtävästi uskoo itsekkin moiseen asiaan!!!???.ihmettelen itsekkin suuresti motiivia!!!


      • Ruis
        niimpä kirjoitti:

        sitä passaa miettiä,,,ku otolla tehnyt ainoastaa lävistyksiä..nähtävästi uskoo itsekkin moiseen asiaan!!!???.ihmettelen itsekkin suuresti motiivia!!!

        taas asiasta kukkaruukkuun...Eli jos Marianne loihtii 6kk tatuointikokemuksella laadukkaita kuvia niin on hän todellakin luonnon lahjakkuus alallaan...:D ja olen todellakin nähnyt Mariannen piirtämiä todella hienoja Tatskamalleja, niin niistä näkee että piirtämisestä on hänellä monen vuoden kokemus...

        ja olempa,lukenut että töitäkin Mariannella riittää jonoksi asti. eli miettisimpä minäkin kilpailevana tekijänä sitä, et miksi ihmiset arvostaa 6kk tehneen artistin kuvia ja vielä kehuu niitä. Ketuttas itteesäkin jos sais paiskia vuos kaudet hommia, ja sit yks lahjakkuus oppii asiat hetkessä ;)

        eli miettisitte ihmiset miten joku voi oppia asiat 6 kuukaudessa??siis on todellakin eri asia piirtää kuvaa paperille kuin iholle, iho kun on pikkasen vaikeempi työskentelyalusta..


      • ......
        Ruis kirjoitti:

        taas asiasta kukkaruukkuun...Eli jos Marianne loihtii 6kk tatuointikokemuksella laadukkaita kuvia niin on hän todellakin luonnon lahjakkuus alallaan...:D ja olen todellakin nähnyt Mariannen piirtämiä todella hienoja Tatskamalleja, niin niistä näkee että piirtämisestä on hänellä monen vuoden kokemus...

        ja olempa,lukenut että töitäkin Mariannella riittää jonoksi asti. eli miettisimpä minäkin kilpailevana tekijänä sitä, et miksi ihmiset arvostaa 6kk tehneen artistin kuvia ja vielä kehuu niitä. Ketuttas itteesäkin jos sais paiskia vuos kaudet hommia, ja sit yks lahjakkuus oppii asiat hetkessä ;)

        eli miettisitte ihmiset miten joku voi oppia asiat 6 kuukaudessa??siis on todellakin eri asia piirtää kuvaa paperille kuin iholle, iho kun on pikkasen vaikeempi työskentelyalusta..

        olihan savonsanomissa aika hienosti tehty juttu ja hienoja kuvia.......kumpi lienee ammattitaitonen jutun tekijä vai kuvattava vai molemmat??????


      • Ruis
        ...... kirjoitti:

        olihan savonsanomissa aika hienosti tehty juttu ja hienoja kuvia.......kumpi lienee ammattitaitonen jutun tekijä vai kuvattava vai molemmat??????

        Millon on ollu savon sanomissa juttua...harmiks ei itselle lehteä tule...ois ollu kiva lukea juttu.


      • Tossa teille linkki.....
        kimi kirjoitti:

        Tarvis sunkin varmaan selvittää asioita ennen kun kirjottelet sellaisesta mistä et tiedä mitään!!!!!ekanakin tuo "tyttönen"on opettanut tinon ja maken molemmat tekemään lävistyksiä ja ollut alalla paljon pitempään kun tino....tyttönen kuuluu ainoana kuopiolaisena suomen tatskaliittoon ja sinne ei noin vain pääse!!!!!tinon ja maken töitä moittimatta,suosittelen kuitenkin uutta mestaa,jonne yritin saada aikaa,mutta oli muutaman viikon jonot,joten turha on löpistä paskaa,jos ei tiedä mistä puhuu!!!

        Nonniin,käydäänkö nyt kiltisti siellä finnish tattoo artist association´in sivuilla???!!!Kaikki???
        Löytyykö sieltä kaikki kuopiolaiset
        tattoo liikkeet?Ei löydy,ei.
        Ottakaa nyt pirulauta ihmiset selvää missä ne kuvat otatte!!!!Se on TEIDÄN nahka,eikä kenekään muun!!Mutta tässä maassa kun uskotaan painettuun
        sanaan enemmän kuin mihinkään muuhun.Oisko aika
        vähän opiskella tiedon keräämistä,suodattamista ja sitten tehdä niitä päätöksiä!!!
        On tullu 20v. kierrettyä näissä hommissa ja en oo röyhkeämpää toimintaa nähnytr missään millonkaan muulloin.No onnex mä oon jo niin vanha etten anna
        "lannistajasikojen" haitata menestymistäni!!!
        "rollin´ rollin´ rollin´ on the river...."


      • Se_Paivansade
        kimi kirjoitti:

        Tarvis sunkin varmaan selvittää asioita ennen kun kirjottelet sellaisesta mistä et tiedä mitään!!!!!ekanakin tuo "tyttönen"on opettanut tinon ja maken molemmat tekemään lävistyksiä ja ollut alalla paljon pitempään kun tino....tyttönen kuuluu ainoana kuopiolaisena suomen tatskaliittoon ja sinne ei noin vain pääse!!!!!tinon ja maken töitä moittimatta,suosittelen kuitenkin uutta mestaa,jonne yritin saada aikaa,mutta oli muutaman viikon jonot,joten turha on löpistä paskaa,jos ei tiedä mistä puhuu!!!

        Manni EI kuulu tatuointi-liittoon, se on tarkastettu juttu, sekä se nainen on tehnyt 10 vuotta LÄVISTYKSIÄ ei tatuointeja, se on varmalta taholat saatu tieto.


      • niiralan kämppis
        frank zane kirjoitti:

        Ne tekköö, jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo.

        kyllä zorro tietää,perhana!t.pete siis teknopete,hehe.rakkaat terveiset sulle ystävä täältä


    • Tehdytkäet

      no onhan se..!! kyllä se on jo kumma kun ilman kokemusta taikoi mulle molemmat kädet aika upeiksi!! miten se on mahdollista!? no jos ilman kokemusta tekee tatuoinnit niin sitten sen täytyy olla ihan tajuton lahjakkuus tuossa tatuointihommassa!!! mä olen mielettömän tyytyväinen työn jälkeen ja kaikki voi käydä kattomassa kansiosta kuvia minun käsistä ja päätellä siitä! mariannella on joko kokemusta ja taitoa tai sitten vaan enemmän taitoa kuin kellään, koska tekee ihan todella hienoa jälkeä!! jatka marianne samaa mallia!!!!

    • nippeli

      no kyllä mä sanon kun rupee molemmat kädet olee täynnä kuvaa et joko mariannella on kokemusta tatuointien tekemisestä tai sitten se vaan on ihan mielettömän lahjakas siinä hommassa! ja ainakaan minulla ei ole yhtään syytä olla uskomatta mitä marianne sanoo. ymmärrän kyllä et syöhän se muita tatuoijia kun porukka menee angelille.. mut vois silti miettiä mitä puhuu.

      • sivusta seurannut

        joo...kyllä on ollut huvittavaa seurata sivusta miten eräät jaksavat haukkua...hyvää asiakaspalvelua ja hyvä työtä tehdään angelillä...


      • Miksu 84
        sivusta seurannut kirjoitti:

        joo...kyllä on ollut huvittavaa seurata sivusta miten eräät jaksavat haukkua...hyvää asiakaspalvelua ja hyvä työtä tehdään angelillä...

        Mariannne teki mulle tosi hyvän tatuoinnin. Hienomman ku ees osasin oottaa... angell on hyvä paikka puhukoon kuka mitä haluaa...


    • kannattaa katsoa

      www.angeltattoo.net

      • kuvitettu

        korjauttasin kaikki kuvat jos olisivat minun nahkassa,mitä siellä on esillä!!!että huhps...


      • Ruis
        kuvitettu kirjoitti:

        korjauttasin kaikki kuvat jos olisivat minun nahkassa,mitä siellä on esillä!!!että huhps...

        Kuvat olivat tosi upeita!!! ja mitäpä muuta Mariannelta saattoi odottaakaan. :D


      • jeppe jo ja juo!!!!!
        Ruis kirjoitti:

        Kuvat olivat tosi upeita!!! ja mitäpä muuta Mariannelta saattoi odottaakaan. :D

        Joo,käy vaa sääkin korjauttaa se kuvas jossain RUIS!
        Sehän o ihan perseestä!!!!!
        Vittu ko nauroin kaks tuntia kun näin sen saman kuvan angel tattoon kotisivuilla!!!! HEH HEH HAH HAH HAAAAAA!!!!!!!EI VOI OLLA TOTTA!!!


      • Tattooed2

        No ei nuo mariannen kuvat kovin edustavilta nuilla sivuilla näyttänyt. Kun on kauemman aikaa piireissä pyörinyt ja paljon erilaisia kuvia erilaisilta tekijöiltä nähnyt, niin on ehkä paremmin silmää sille mikä on hyvä ja mikä ei. Noissa osa oli epätarkkoja, ja hurjan paljon koholla heti tatskauksen jälkeen... Myös epäsymmetrisyyttä huomasin... lisää harjoitusta, niin jospa se siitä!

        Itse en kuitenkaan ottaisi hänellä, koska minulle on todella paljon merkitystä että kuvani on oikein tehty ja virheetön.


      • suonenjoki-77
        Tattooed2 kirjoitti:

        No ei nuo mariannen kuvat kovin edustavilta nuilla sivuilla näyttänyt. Kun on kauemman aikaa piireissä pyörinyt ja paljon erilaisia kuvia erilaisilta tekijöiltä nähnyt, niin on ehkä paremmin silmää sille mikä on hyvä ja mikä ei. Noissa osa oli epätarkkoja, ja hurjan paljon koholla heti tatskauksen jälkeen... Myös epäsymmetrisyyttä huomasin... lisää harjoitusta, niin jospa se siitä!

        Itse en kuitenkaan ottaisi hänellä, koska minulle on todella paljon merkitystä että kuvani on oikein tehty ja virheetön.

        vielä en ole käynyt katsomassa angel tattoon nettisivuja ja kuvien laatua mutta tosta kuvien koholla olemisesta haluan sanoa että itselläni on kaksi pienempää tatuointia ja yksi isompi selässä, kaikki tatuointini olen ottanut rossin antilla jyväskylässä ja tyytyväinen olen ollut. Jokainen kuvani on ollut koholla teon jälkeen ja isoin kuvani oli vielä useamman paivän teon jälkeen, mutta hyvällä rasvauksella ja puhtaanapidolla paraneminen vei reilun viikon. Minulle Rossi sanoi että se turvotus ja punoitus on normaalia koska kuvaa tehdessä ihoon tehdään neulalla reikiä ja luonnollisesti iho reagoi siihen...mutta nyt taidan seuraavaksi käydä katsomassa ne nettisivut..


      • ..............................
        suonenjoki-77 kirjoitti:

        vielä en ole käynyt katsomassa angel tattoon nettisivuja ja kuvien laatua mutta tosta kuvien koholla olemisesta haluan sanoa että itselläni on kaksi pienempää tatuointia ja yksi isompi selässä, kaikki tatuointini olen ottanut rossin antilla jyväskylässä ja tyytyväinen olen ollut. Jokainen kuvani on ollut koholla teon jälkeen ja isoin kuvani oli vielä useamman paivän teon jälkeen, mutta hyvällä rasvauksella ja puhtaanapidolla paraneminen vei reilun viikon. Minulle Rossi sanoi että se turvotus ja punoitus on normaalia koska kuvaa tehdessä ihoon tehdään neulalla reikiä ja luonnollisesti iho reagoi siihen...mutta nyt taidan seuraavaksi käydä katsomassa ne nettisivut..

        hei,menehän itsees,sinä joka moitit toisten töitä...on tullut pyörittyä noissa piireissä myös ja kuvissa ei ole mitään vikaa,jokainen tatuointi on koholla tekemisen jälkeen ja jotenkin tuntuu että et taida oikein ymmärtää mistä on kyse.kerroppa missä kuvassa rajat on päin persettä:)????Taitaa olla sulla huono näyttö,kun noin epäselvästi näet.....


      • kaikenlaista
        jeppe jo ja juo!!!!! kirjoitti:

        Joo,käy vaa sääkin korjauttaa se kuvas jossain RUIS!
        Sehän o ihan perseestä!!!!!
        Vittu ko nauroin kaks tuntia kun näin sen saman kuvan angel tattoon kotisivuilla!!!! HEH HEH HAH HAH HAAAAAA!!!!!!!EI VOI OLLA TOTTA!!!

        Taidan soittaa Angeltattoolle ja ilmoittaa että tekee sinusta ilmoituksen,eikös nuo ip osoitteet saa ihan helposti selville...tuo on aika törkeetä.Olen itse ollut asiakkaana mariannella ja kun otin kilpailijat puheeksi oli hänen vastaus että ei ota kantaa ,eikä ole aihetta moittia toisten töitä,yrittää tehdä oman työnsä vaan niin hyvin kun osaa ja sanoi vielä että jos se ei riitä niin sitten ei!Siitä huolimatta sinne on vaikea saada aikaa,joten kannattaa varmaan sinunkin muuttaa taktiikkaa!!!!!!


      • Ruis
        jeppe jo ja juo!!!!! kirjoitti:

        Joo,käy vaa sääkin korjauttaa se kuvas jossain RUIS!
        Sehän o ihan perseestä!!!!!
        Vittu ko nauroin kaks tuntia kun näin sen saman kuvan angel tattoon kotisivuilla!!!! HEH HEH HAH HAH HAAAAAA!!!!!!!EI VOI OLLA TOTTA!!!

        Kannan kuvaa ylpeenä, ei aihetta korjailuun ja pelkkää kehua olen kuvastani kuullut... :D no toisen aarre voi olla toisesta roska...ja kuva on yhdessä Mariannen kanssa mietitty ja tehty mun toiveiden mukaan joten ei mitään valittamista :D


      • kuopion sälli
        Tattooed2 kirjoitti:

        No ei nuo mariannen kuvat kovin edustavilta nuilla sivuilla näyttänyt. Kun on kauemman aikaa piireissä pyörinyt ja paljon erilaisia kuvia erilaisilta tekijöiltä nähnyt, niin on ehkä paremmin silmää sille mikä on hyvä ja mikä ei. Noissa osa oli epätarkkoja, ja hurjan paljon koholla heti tatskauksen jälkeen... Myös epäsymmetrisyyttä huomasin... lisää harjoitusta, niin jospa se siitä!

        Itse en kuitenkaan ottaisi hänellä, koska minulle on todella paljon merkitystä että kuvani on oikein tehty ja virheetön.

        samaa mieltä edellisen kanssa!lisäää ja paaaljon harjottelua ihan alkuun vaikka piirtämällä johonkin muuhun kun "ihmisen nahkaan"!!


      • Ruis
        Tattooed2 kirjoitti:

        No ei nuo mariannen kuvat kovin edustavilta nuilla sivuilla näyttänyt. Kun on kauemman aikaa piireissä pyörinyt ja paljon erilaisia kuvia erilaisilta tekijöiltä nähnyt, niin on ehkä paremmin silmää sille mikä on hyvä ja mikä ei. Noissa osa oli epätarkkoja, ja hurjan paljon koholla heti tatskauksen jälkeen... Myös epäsymmetrisyyttä huomasin... lisää harjoitusta, niin jospa se siitä!

        Itse en kuitenkaan ottaisi hänellä, koska minulle on todella paljon merkitystä että kuvani on oikein tehty ja virheetön.

        empä vielä olen nähnyt
        "virheettömiä" kuvia...kattoopa sit vaikka kuinka hyvien tekijöiden töitä.


      • Ruis
        Ruis kirjoitti:

        empä vielä olen nähnyt
        "virheettömiä" kuvia...kattoopa sit vaikka kuinka hyvien tekijöiden töitä.

        että en ole nähnyt tekijää jonka kaikki kuvat olisivat virheettömiä... suurin osa kuvista on saattanut olla priima laatua, mutta ei kuitenkaan kaikki.


      • mites
        Ruis kirjoitti:

        että en ole nähnyt tekijää jonka kaikki kuvat olisivat virheettömiä... suurin osa kuvista on saattanut olla priima laatua, mutta ei kuitenkaan kaikki.

        sit kun kaikki ovat sitä huonoo eikä lähellekkään priimaa!? kun ei ole niin ei hyvää niin mitä tota selittelee kokoajan vaik kuinka ne sinusta olisivatkin mut ei suurimman osan mielestä lähimainkaan...


      • Ruis
        mites kirjoitti:

        sit kun kaikki ovat sitä huonoo eikä lähellekkään priimaa!? kun ei ole niin ei hyvää niin mitä tota selittelee kokoajan vaik kuinka ne sinusta olisivatkin mut ei suurimman osan mielestä lähimainkaan...

        Minusta jokaisen oma asia jos haluaa kehua jotain tatska liikettä ja tekijää ja aijon kehua vastakin...Minä vaan saan sit ryöpytykset niskaani kun erehdyn kehumaan 20 kertaa, mut jos joku kehuu kerran, niin kukaan ei hiilly siitä...


      • Se_Paivansade
        Ruis kirjoitti:

        Minusta jokaisen oma asia jos haluaa kehua jotain tatska liikettä ja tekijää ja aijon kehua vastakin...Minä vaan saan sit ryöpytykset niskaani kun erehdyn kehumaan 20 kertaa, mut jos joku kehuu kerran, niin kukaan ei hiilly siitä...

        En lähde itse sanoon juuta enkä jaata Mannista, mutta sen naisen asiakaskäyttäytyminen ei ole niin kehuttua kummosempaa, esim kaverille teki ison tattoon jalkaan, kuva oli aika heikkoa tasoa (teknillisesti sekä visuaalisesti) kaveri kun siitä meni sanomaan mannille, niin nainen suuttui ja alkoi haukkua muita tatuointeja joita kaverilla on (jotka miun mielestä on hyvää laatua) ja uhkasi jopa poliisilla, jos tulee vielä kerran haukkumaan työn jälkeä hänen luo?????. Joten onko tämä nainen sitten niin huipputyyppi, sitä en niin tiedä, miulle hän on tehnyt lävistyksiä, niihin oon erittäin tyytyväinen, mutta tatuoiminen, se vaatii myös monen vuoden kokemuksen, siihen ei riitä että osaa piirtää nätisti paperille, muutoin voisin miekin toimia tatuoijana. Ainoan tatuointi otin aikanaan Tinon puljussa (ja siellä otan tulevatkin), Spellpoundissa en ole käynyt, angel tattoon olen jättänyt väliin, ja sen jälkeen miten hän käyttäytyi kaveriani kohtaan, niin taidan jättää vastaavaisuudessakin väliin...


      • lävistäjä
        Se_Paivansade kirjoitti:

        En lähde itse sanoon juuta enkä jaata Mannista, mutta sen naisen asiakaskäyttäytyminen ei ole niin kehuttua kummosempaa, esim kaverille teki ison tattoon jalkaan, kuva oli aika heikkoa tasoa (teknillisesti sekä visuaalisesti) kaveri kun siitä meni sanomaan mannille, niin nainen suuttui ja alkoi haukkua muita tatuointeja joita kaverilla on (jotka miun mielestä on hyvää laatua) ja uhkasi jopa poliisilla, jos tulee vielä kerran haukkumaan työn jälkeä hänen luo?????. Joten onko tämä nainen sitten niin huipputyyppi, sitä en niin tiedä, miulle hän on tehnyt lävistyksiä, niihin oon erittäin tyytyväinen, mutta tatuoiminen, se vaatii myös monen vuoden kokemuksen, siihen ei riitä että osaa piirtää nätisti paperille, muutoin voisin miekin toimia tatuoijana. Ainoan tatuointi otin aikanaan Tinon puljussa (ja siellä otan tulevatkin), Spellpoundissa en ole käynyt, angel tattoon olen jättänyt väliin, ja sen jälkeen miten hän käyttäytyi kaveriani kohtaan, niin taidan jättää vastaavaisuudessakin väliin...

        onko tämä se kuva joka on syyttäjällä syyte harkinnassa?

        tuliko syyte, vai menikö sovitteluun?

        ps. tiedän "lähipiiriläisenä" että ei ole ensimmäinen kerta, toivottavasti viimeinen...


      • ystävä
        lävistäjä kirjoitti:

        onko tämä se kuva joka on syyttäjällä syyte harkinnassa?

        tuliko syyte, vai menikö sovitteluun?

        ps. tiedän "lähipiiriläisenä" että ei ole ensimmäinen kerta, toivottavasti viimeinen...

        edellisellä kahdella mielipiteellä ei taida taasolla mitään tietoa asioista.Ensinnäkin voin varmuudella sanoa että mitään oikeus juttuja ei ole ollut ja toiseksi olin paikalla monen muun asiakkaan kanssa kun tuo tyttönen kävi huutamassa.Sanoi itse että tino sano niin ja näin......monet asiakkaat liikkeellä nauro tuolle tytölle ja hänen käyttäytymiselle.....ja siinä ollut eräs asiakaskin käski ottamaan mariannea poliisin yhteyttä moisen käyttäytymisen vuoksi,joten kaikkea paskaa te tietämättömät kirjoittelette...


      • nojaa
        ystävä kirjoitti:

        edellisellä kahdella mielipiteellä ei taida taasolla mitään tietoa asioista.Ensinnäkin voin varmuudella sanoa että mitään oikeus juttuja ei ole ollut ja toiseksi olin paikalla monen muun asiakkaan kanssa kun tuo tyttönen kävi huutamassa.Sanoi itse että tino sano niin ja näin......monet asiakkaat liikkeellä nauro tuolle tytölle ja hänen käyttäytymiselle.....ja siinä ollut eräs asiakaskin käski ottamaan mariannea poliisin yhteyttä moisen käyttäytymisen vuoksi,joten kaikkea paskaa te tietämättömät kirjoittelette...

        olen kyllä kuullut villiä huhua, että on Tinon asiakasmäärät kasvanu sen jälkeen kun tää angel tattoo aloitti.


      • laatua
        nojaa kirjoitti:

        olen kyllä kuullut villiä huhua, että on Tinon asiakasmäärät kasvanu sen jälkeen kun tää angel tattoo aloitti.

        http://www.angeltattoo.net/KUVAT/TATUOINTI 089.jpg

        tästä kuvasta voi kukin päätellä kyseisen onko kyseinen paikka hyvä vai huono, itse en kommentoi...


      • bubba
        ystävä kirjoitti:

        edellisellä kahdella mielipiteellä ei taida taasolla mitään tietoa asioista.Ensinnäkin voin varmuudella sanoa että mitään oikeus juttuja ei ole ollut ja toiseksi olin paikalla monen muun asiakkaan kanssa kun tuo tyttönen kävi huutamassa.Sanoi itse että tino sano niin ja näin......monet asiakkaat liikkeellä nauro tuolle tytölle ja hänen käyttäytymiselle.....ja siinä ollut eräs asiakaskin käski ottamaan mariannea poliisin yhteyttä moisen käyttäytymisen vuoksi,joten kaikkea paskaa te tietämättömät kirjoittelette...

        et taida olla sinä asiasta tietoinen. mikään juttu ei ole vielä mennyt lakitupaan asti mutta sen tiedän että noin 7 henkilöä on ottanut jo kuopiossa yhteyttä asianajajalle ja kuluttajasuojaan mariannen tekemien tatuointien vuoksi. voiko ihmisten suhteellisuudentaju olla oikeasti niin perseestä että pitää niitä kuvia hyvä laatusina. ei PRKL....


      • ilmoittaja
        bubba kirjoitti:

        et taida olla sinä asiasta tietoinen. mikään juttu ei ole vielä mennyt lakitupaan asti mutta sen tiedän että noin 7 henkilöä on ottanut jo kuopiossa yhteyttä asianajajalle ja kuluttajasuojaan mariannen tekemien tatuointien vuoksi. voiko ihmisten suhteellisuudentaju olla oikeasti niin perseestä että pitää niitä kuvia hyvä laatusina. ei PRKL....

        sinusta ja perättömistä kirjoituksistasi on tehty selvitys pyyntö poliisille!yksi tinon käskemä tyttö kävi kuluttaja asia´miehellä joka nauroi,eikä lähtenyt mukaan tai siis ei katsonut mitään syytä siihen!sorry...


      • Se_Paivansade
        ilmoittaja kirjoitti:

        sinusta ja perättömistä kirjoituksistasi on tehty selvitys pyyntö poliisille!yksi tinon käskemä tyttö kävi kuluttaja asia´miehellä joka nauroi,eikä lähtenyt mukaan tai siis ei katsonut mitään syytä siihen!sorry...

        Miun mielestä tossa edellisessä viestissä ei oo mitään semmosta että poliisit ees vaivautuis eväänsä liikauttaan


      • Laydee

        Kuvia katsottuani en kyllä ko. paikkaan menisi kuvaa ottamaan. Tatuointitaidoista en osaa sanoa mitään mutta taidepuoli on vähän ankeeta. Siis ei superhuonoa mutta ei mitään upeetakaan.

        Tinosta en tiedä, en siis sano mitään, mutta tämän palstan lukemisen jälkeen en menisi.

        Makella on aikanaan tullut otettua 2 tatskaa ja toinen meni ihan vituiksi ja sitä onkin sitten peitelty. En menis uudelleen enää mutta sillon teininä sitä otti tatskan kun oli vaan pakko saada.


      • Laydee
        Laydee kirjoitti:

        Kuvia katsottuani en kyllä ko. paikkaan menisi kuvaa ottamaan. Tatuointitaidoista en osaa sanoa mitään mutta taidepuoli on vähän ankeeta. Siis ei superhuonoa mutta ei mitään upeetakaan.

        Tinosta en tiedä, en siis sano mitään, mutta tämän palstan lukemisen jälkeen en menisi.

        Makella on aikanaan tullut otettua 2 tatskaa ja toinen meni ihan vituiksi ja sitä onkin sitten peitelty. En menis uudelleen enää mutta sillon teininä sitä otti tatskan kun oli vaan pakko saada.

        Siis en menisi Kuopiossa millekään tatskaajalle piti tarkentaman. Ja Angelin työt ei olleet mitään kovin upeita.


    • Jenna-iida

      Itse yksi kuva tullut otettua Tinolla ja toinen Angelilla.

      Tinon tekemään olin pettynyt ja nyt varattu aika angeliin se korjauttamaan. Angelin tekemä todella hyvä :>

      asiakaspalvelu mariannella erittäin hyvää. :>

      monet ystävät ottaneet myös angelilla ja eneevät, kuin myös minä vastaisuudessakin.

      taitaa olla vaan jokaisella kuopion tatuoijalla kateutta ilmassa ja siksi näin toisiaan haukkuuvat ;

    • muki

      Moi!
      Ite kävin just ottamassa Angel's Tattoolla kuvan ja kuvasta tuli hieno (vaikka ihan perussetti olikin). Kohtelias asiakaspalvelu ja todella hyvin kertoi meikälle mitä tekee (kun ensi kertalainen olen). Voin todella lämpimästi suositella kys. paikkaa (mutta varaa aika ajoissa sillä jono on n. 2 viikkoa).

      Tatskan lisäksi meikälle napattiin läväri alahuuleen ja voin sanoa että se kävi ehdottomasti ammattitaisoisesti. Hygienia oli aivan huippuluokkaa ja operaatio itsessään oli hyvin tehty (minun 6. lävistys) - ehdottomasti paras mitä olen tähän mennessä saanut.

      Keskustelussa muutenkin häiritsee törkeä sävy ja panettelu, kukaan (paitsi mariannen asiakkaat) ei kerro omista kokemuksista vaan aina jotain huhuja. Nouskaa jo tommoisen tason yläpuolelle ja puhukaa faktaa :) Kaikenmaailman huhut tuppaa paisumaan ihan järjettömiin mittasuhteisiin (ainakin netissä) jos ihmiset ei yhtään käytä omia aivojaan. Paras suositus mitä voi antaa on se että kehuu liikettä missä tatskansa on ottanut, ei niin että panettelee toista.

      Ite olen ollut hyvin tyytyväinen Tinon lävistyksiin ja olen erittäin tyytyväinen Angel'sin lävistykseen ja ei tässä tatskassa ole mitään vikaa (vaikka en olekaan ammattilainen arvioimaan).

      • No huh huh!

        Otin Tino's Tattoossa napalävistyksen puolisen vuotta sitten ja en ole vieläkään tyytyväinen siihen. Lävistys on vinossa ja siinä on muiden lävistäjien mukaan liian vähän nahkaa välissä.

        Olen kahdesti käynyt liikkeessä korun ottamisen jälkeen. Ensimmäisellä kerralla kysyin, että mitä voisin tehdä kun lävistys ei ole vielä kunnolla parantunut. Vastaus: 1. Hoidan sitä väärin (vaikka tein kaikki ohjeiden mukaan) 2. Henkilökohtaisesti ei suosittele napalävistystä kenellekkään. Ei siis mitään vinkkiä että miten saisin navan paranemaan. Todella tylyä oli.
        Toisella kerralla kävin sanomassa että koru on vinossa. Tällä kertaa tuloksena oli noin 5 minuutin huuto asiasta että ihmiskeho on elävä ja koru liikkuu.

        Aivan uskomattoman huonoa asiakaspalvelua. Kyllähän paikka varmaan olisi hyvä, jos Tino lävistäisi suunsa kiinni.


      • Entinen asiakas
        No huh huh! kirjoitti:

        Otin Tino's Tattoossa napalävistyksen puolisen vuotta sitten ja en ole vieläkään tyytyväinen siihen. Lävistys on vinossa ja siinä on muiden lävistäjien mukaan liian vähän nahkaa välissä.

        Olen kahdesti käynyt liikkeessä korun ottamisen jälkeen. Ensimmäisellä kerralla kysyin, että mitä voisin tehdä kun lävistys ei ole vielä kunnolla parantunut. Vastaus: 1. Hoidan sitä väärin (vaikka tein kaikki ohjeiden mukaan) 2. Henkilökohtaisesti ei suosittele napalävistystä kenellekkään. Ei siis mitään vinkkiä että miten saisin navan paranemaan. Todella tylyä oli.
        Toisella kerralla kävin sanomassa että koru on vinossa. Tällä kertaa tuloksena oli noin 5 minuutin huuto asiasta että ihmiskeho on elävä ja koru liikkuu.

        Aivan uskomattoman huonoa asiakaspalvelua. Kyllähän paikka varmaan olisi hyvä, jos Tino lävistäisi suunsa kiinni.

        On se vaan niin, että kun asiakaspalveluammatissa ollaan, niin huumorintajua täytyy löytyä, ja sitä ei Tinon liikkeessä tunnu heruvan paitsi T-mun osalta. Asiakaskaan siellä ei saa nauraa! Oikein ääneen ihmetellään, kun joku nauroi! Huh huh! Sitä paitsi tatuoinnin ja lävistyksen otto ei mielestäni ole kovin vakava asia ja yleensä niitä otetaan mielen piristykseksi, jolloin hymy ja nauru kuuluu asiaan jo pelkän pienen jännittämisen myötä! Mielestäni muutenkin kaikki asiakkaille suunnatut kommentit ko. paikassa ovat olleet erittäin tylyjä ja epäkohteliaita. Minä ainakin 15 vuotta näitä harrastaneena tahdon kuvieni tekijäksi tyypin, johon voin luottaa ja joka on mukava ja huumorintajuinen. Pelkkä taito ei riitä, oikea asenne ratkaisee!


      • jfdlsfj
        No huh huh! kirjoitti:

        Otin Tino's Tattoossa napalävistyksen puolisen vuotta sitten ja en ole vieläkään tyytyväinen siihen. Lävistys on vinossa ja siinä on muiden lävistäjien mukaan liian vähän nahkaa välissä.

        Olen kahdesti käynyt liikkeessä korun ottamisen jälkeen. Ensimmäisellä kerralla kysyin, että mitä voisin tehdä kun lävistys ei ole vielä kunnolla parantunut. Vastaus: 1. Hoidan sitä väärin (vaikka tein kaikki ohjeiden mukaan) 2. Henkilökohtaisesti ei suosittele napalävistystä kenellekkään. Ei siis mitään vinkkiä että miten saisin navan paranemaan. Todella tylyä oli.
        Toisella kerralla kävin sanomassa että koru on vinossa. Tällä kertaa tuloksena oli noin 5 minuutin huuto asiasta että ihmiskeho on elävä ja koru liikkuu.

        Aivan uskomattoman huonoa asiakaspalvelua. Kyllähän paikka varmaan olisi hyvä, jos Tino lävistäisi suunsa kiinni.

        ite kävin reilu kolme vuotta sitte ottaa tinolla nenäkorun. oon tyytyväinen lävistykseen mut asiakaspalvelussa on kieltämättä parantamisen varaa


      • ja sen asiakaspalvelu...
        No huh huh! kirjoitti:

        Otin Tino's Tattoossa napalävistyksen puolisen vuotta sitten ja en ole vieläkään tyytyväinen siihen. Lävistys on vinossa ja siinä on muiden lävistäjien mukaan liian vähän nahkaa välissä.

        Olen kahdesti käynyt liikkeessä korun ottamisen jälkeen. Ensimmäisellä kerralla kysyin, että mitä voisin tehdä kun lävistys ei ole vielä kunnolla parantunut. Vastaus: 1. Hoidan sitä väärin (vaikka tein kaikki ohjeiden mukaan) 2. Henkilökohtaisesti ei suosittele napalävistystä kenellekkään. Ei siis mitään vinkkiä että miten saisin navan paranemaan. Todella tylyä oli.
        Toisella kerralla kävin sanomassa että koru on vinossa. Tällä kertaa tuloksena oli noin 5 minuutin huuto asiasta että ihmiskeho on elävä ja koru liikkuu.

        Aivan uskomattoman huonoa asiakaspalvelua. Kyllähän paikka varmaan olisi hyvä, jos Tino lävistäisi suunsa kiinni.

        Sen verran pitää kai nyt minunkin näihin keskusteluihin osallistua, että...

        ~~~~

        Saman suuntaista tylyä asiakaspalvelua olen saanut Tino's tattoolla käydessäni kuin edellinen lävistyksen ottaja.
        Petyin aika laikka.Mielestäni osa hyvää ammattitaitoa on myös tuo asiakaspalvelu..varsinkin sillon kun ihminen ottaa ensimmäisiä tatuointejaan/lävistyksiään.

        Otin tatuoinnin Tino'lla joka oli alun perin oma suunnitelma.Se haukuttiin ja hyvin vastahakoisesti annettiin omia neuvoja sen parantamiseksi jne.
        En jaksa enempää kertoa..Mutta loppujen lopuksi kävin Angel tattoolla korjauttamassa tatuoinnin ja myös jatkamassa sitä.

        Angel tattoon palvelu on jotain aivan toista luokkaa.Tyytyväisempi en voisi olla...ja ei minusta suurta eroa tuossa jäljessäkään ole.

        Me ihmiset ollaan NIIN erilaisia ja meitä löytyy moneen jakoon.


    • Repe

      Otimme vaimoni kanssa Angels Tattoossa viime marraskuussa samanlaiset tatuoinnit ja olemme erittäin tyytyväisiä. Kuva on erinomainen ja olenkin jo harkinnut uuden kuvan ottamista ja varmasti menen edelleenkin Mariannen luo, ammattitaitoinen ja mukava asiakaspalvelija. Suosittelen.

      • jfsfjladsköfjöal

        kävin keväällä ottaa angelissa tatuoinnin ja käyn varmasti seuraavanki ottaa siellä. Marianne on tosi mukava ja kuvasta tuli tosi hyvä:)


    • -skidee-

      Itse otin ekan täppini Tino`s tattoossa n.10 vuotta sitten ja tyytyväinen olin sekä kuvaan että hintatasoon! Parin vkon jälkeen menin uudestaan ja sama lopputulos. Sitten muutin etelä-suomeen ja polte oli suuri saada lisää kuvia; mutta vasta palattuani takas savoon menin "tuttuun ja turvalliseen" liikkeeseen. Eli omasta puolestani voin suositella Tinoo... Myös Melica on tutustumisen arvoinen, ihan tuttavana voin kehua!!!

    • ajfhiajfn
      • nimiihossa

        Voihan kyseessä olla esim. lapsien nimet?

        Ja kyllä ne ammattilaisetkin nimiä tekee.


      • ._.
        nimiihossa kirjoitti:

        Voihan kyseessä olla esim. lapsien nimet?

        Ja kyllä ne ammattilaisetkin nimiä tekee.

        Minustakin tuossa näyttäisi olevan todennäköisemmin lasten nimet. Tänä päivänä tuo tuntuu olevan kovin yleistä.


    • fshrdh

      Omat tatuointini olen ottanut Spellboundissa ja tekijä ollut Janus. Tekee miehekestä jälkeä, mikä sopii minulle.

    • -S-

      Mikäs on hintataso tatsoilla tänäpäivänä kuopiossa..?

      • H

        no kirjoitanpahan ekaa kertaa millekään palstalle.. ok, itse otin tinolla MONTA vuotta sitten pienen mustan tribaalin, joka on edelleen todella tarkka ja olen siihen tyytyväinen. nyt sitten tatskakuume iski vuosien jälkeen ja pohdin pitkään missä ja millaista ottaisin. tiedän tinon olevan hyvä, mutta jostakin syystä (en tosiaan osaa selittää) päädyin varaamaan ajan mariannelta angelista. kuva ei ole suuri, joten ajattelin, että ton nyt varmaan tekee kuka vaan, jolla on vähän kokemusta.
        no asiaan, ensiksi minusta oli outoa angel tattoossa, että marianne ei itse piirtänyt kuvaa joka ihooni siirrettiiin, en tiedä onko kovin yleistä, että toinen piirtää siirtokuvan ja toinen tekee varsinaisen työn.. olisi siis pitänyt vähän mullakin hälytyskellot soida. kuvani ei ole missään nimessä kamalan huono, mutta tiedän varmasti, että esim. tino olisi vastaavasta ideasta ja mallista tehnyt paremman. olenkin ajatellut varata ajan jonnekin muualle tekemään vähän korjauksia tuohon kuvaan. marianne oli tosi mukava, ei mitään valittamista siinä puolessa.


      • paskan sain
        H kirjoitti:

        no kirjoitanpahan ekaa kertaa millekään palstalle.. ok, itse otin tinolla MONTA vuotta sitten pienen mustan tribaalin, joka on edelleen todella tarkka ja olen siihen tyytyväinen. nyt sitten tatskakuume iski vuosien jälkeen ja pohdin pitkään missä ja millaista ottaisin. tiedän tinon olevan hyvä, mutta jostakin syystä (en tosiaan osaa selittää) päädyin varaamaan ajan mariannelta angelista. kuva ei ole suuri, joten ajattelin, että ton nyt varmaan tekee kuka vaan, jolla on vähän kokemusta.
        no asiaan, ensiksi minusta oli outoa angel tattoossa, että marianne ei itse piirtänyt kuvaa joka ihooni siirrettiiin, en tiedä onko kovin yleistä, että toinen piirtää siirtokuvan ja toinen tekee varsinaisen työn.. olisi siis pitänyt vähän mullakin hälytyskellot soida. kuvani ei ole missään nimessä kamalan huono, mutta tiedän varmasti, että esim. tino olisi vastaavasta ideasta ja mallista tehnyt paremman. olenkin ajatellut varata ajan jonnekin muualle tekemään vähän korjauksia tuohon kuvaan. marianne oli tosi mukava, ei mitään valittamista siinä puolessa.

        Tinolle, as.palvelu aika nihkeää ja ylimainostettu samoin hinnoiteltu ylikanttiin


    • kertokaa toki

      osaako kukaan sanoa tämän hetkistä tatuointien hintaluokkaa esim. Studio El Ninon, Half Blockin, Tinon?, minimi hintaa esim? :) Olisin ottamassa aika pientä (noin. 6x6cm) tatskaa nii meneekö miten reilusti 100e?

    • Tinonasiakasjo18v

      Menkää katsomaan sitä Tinon palkinto kaappia ennenkuin puhutte mitään! Ja minnes hävisi Spellboundit ja Angelit? hah hah. Tino on ja pysyy ja hyvä niin. Tehnyt niin monta täydellistä photorealistista kuvaa että en olisi kyllä Kuopiossa antanut kenenkään muun edes yrittää.

    • Anonyymi

      Hieno juttu mutta jos haluaa tekstin siis kirjaimia onko se muuten halvempi.

    • Anonyymi

      Kellään kokemuksia Kuopiossa hyvää 3D tatuoijaa? Istun pyörätuolissa ja joskus katkassu jalan polven alapuolelta, se on luutunut pikkasen vituraan, niin siihen aatellu poikki mennyt jousi tai vastaavaa! Haluaisin mahdollisimman realistisen näkösen, niinkun kaikki.... :) Jotain kuvia kattellu Kuopion tekijöiden tatskoista, mutta 3D kuvia ei juurikaan näkynyt, et tietäs millasta jälkee tekkee...

    • Anonyymi

      Sortuu potun kanssa naureskeleen arille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe