Heippa. Tietääkö kukaan saako mistään enää SoftCling nimisiä "huuhteluliinoja". Kyse on kuivausrumpuun laitettavasta kertakäyttöliinasta joka poistaa pyykistä sähköisyyden, antaa hyvän tuoksun ja tekee vaatteet pehmeiksi.
Pakkaus on pohjaväriltään räikeän pinkin värinen jossa tekstit pääosin valkoisella. Tuotetta on aikanaan maahantuonut firma nimeltä Suomen Kotitarvike Oy. Pakkauksessa on 40 kpl:n rulla ja liinat ovat kooltaan 22.8 x 22.8 cm.
Olen saanut tutuilta ne muutamat paketit joita olen sitten hyvin nuukasti käyttänyt koska en ole löytänyt niitä lisää mistään.
Lähes kaikki "halpa"kaupat on läpikäyty eikä löydy.
Jos näet jossain huuhtelu-ainehyllyllä tai missä vaan kaupassa laita postia. Kiitos.
[email protected]
Soft Cling
Jamisku
0
337
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3072939- 321435
- 851403
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791312- 1161114
- 49931
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201903- 59854
- 73829
Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46786