Elämänne morkkis.

Nainen83

Mistä on johtunut teidän elämänne pahin morkkis ja miten olette siitä selvinneet?
Miltä tuntuukaan, kun aamulla herää, ja mieleen muistuu sieltä täältä pieniä pätkiä edellisillasta.
Voit todeta, että et muista paljoakaan, mutta nämä pienet pätkät takaavat jo sen, että olet hölmöillyt oikein kunnolla. Välähdys siitä, kun suutelit kaverisi kanssa (joka seurustelee). Välähdys siitä, kun oksensit baarin vessassa. Välähdys siitä, kun tanssit typerästi baarin pöydällä. Välähdys siitä, kun ystäväsi yrittivät puhua sinulle järkeä. Välähdys siitä, kun suutelit jotain toistakin miestä ja halailit kaikkia vastaantulevia. Välähdys siitä, kun sinut heitettiin kesken uniesi baarista pihalle.
Muisti meni, järki lähti, taisin olla illan tähti.
Tulee sellainen olo, että ihmisten ilmoille ei enää kynene menemään. Haluaisi, että voisi vaan nukkua seuraavat puoli vuotta, tai vuoden.
Onko joku muu joutunut nyt lomien aikana kokemaan isoa morkkista? Kertokaas mitä olette toilailleet. Ehkä saamme lohtua toistemme sekoiluista, emme ole yksin. Pitäisi vaan muistaa, että inhimillisiä olentojahan tässä ollaan. Kertokaas!

174

83529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos ja kun

      Krapula... liikaa viinaa, typeriä tekoja, muistikatkoja, heräämisiä tuntemattomissa paikoissa ja niin edelleen....

      Erittäin tuttua ja aina yhtä kauheaa. Taas uusia vannomisia -ja lupauksia paremmasta käyttäytymisestä, entisestään suurempia pettymyksiä, itseinhoa, häpeää, eri ihmisten ja tilanteiden välttelyä. Tätä riittävästi kunnes elämääni tuli AA !

      Olen saanut elää uudenlaista elämää riittävän kauan, että tiedän mikä on parempaa.

      • Anonyymi

        tässähän se vastaus tuli


    • stonehead

      juu..totta puhut..liianki : ) tääl 35w paukapää joka hakkaa vähä väliä päätä seinää... heh..enkä iha tässä viitsi kertoa kaikkia mokia..mut niitä on : ) no onpa mitä kiikkutuolis naureskella jos selviin sinne asti....heh t:m35 pohjmaa.suukkoja.....

    • Mieeess...

      Aika tuttua meininkiä..:D Kyllä seuraavana aamuna on vituttanut mutta kyllä se siitä. Itse sammuin kaverin vessaan ja eikä mitään muistia. Ja kaikkea muuta ei niin mukavaa..

    • Juha Nolla

      Öööö.

      Varmaan se kun raahasin asuntoni sohvalle baarista ihan helvetin ruman akan jota yritin pökkiä (onnistumatta) kunnes vaimo tuli makkarista ...

      Tai siis enhän minä tuosta mitään oikeastaan muista. Paitsi jotain pätkiä.

      Heräsin vessasta oksennuslammikostani taloon jossa ei ole näkynyt vaimoani tai lastani saati sitten sitä naikkosta...

      Ei vittu. Taidan ampua itseni.

      • petetty mutta pelastettu

        Katso itsees ja kuinkakohan pahasti olet lähimmäisiäsi loukannut.Että kehtaakki.Vaimolles olet luvannut olla uskollinen sekä myötä että vasta mäessä.Entäs lapses jotka olet itse siittänyt jotka ovat sinun omiasi,kuinka pahoin olet heitäkin loukannut,se mikä rikkaus sulla on niin et arvosta sitä.Olet saatanan orja.Syntinen ihminen ,tunnusta ja kadu tekojasi.Jeesus rakastaa sinua ja tahtoo huolehtia sinusta kaikesta teoistasi huolimatta.Nosta katseesi kohti Kristusta ja pyydä syntisi anteeksi niin elämäsi on pelastettu.


      • menee
        petetty mutta pelastettu kirjoitti:

        Katso itsees ja kuinkakohan pahasti olet lähimmäisiäsi loukannut.Että kehtaakki.Vaimolles olet luvannut olla uskollinen sekä myötä että vasta mäessä.Entäs lapses jotka olet itse siittänyt jotka ovat sinun omiasi,kuinka pahoin olet heitäkin loukannut,se mikä rikkaus sulla on niin et arvosta sitä.Olet saatanan orja.Syntinen ihminen ,tunnusta ja kadu tekojasi.Jeesus rakastaa sinua ja tahtoo huolehtia sinusta kaikesta teoistasi huolimatta.Nosta katseesi kohti Kristusta ja pyydä syntisi anteeksi niin elämäsi on pelastettu.

        älä jäkätä, tekopyhä! mikä sä itse luulet olevasi toisille saarnaamaan?


      • petetty mutta pelastunut
        menee kirjoitti:

        älä jäkätä, tekopyhä! mikä sä itse luulet olevasi toisille saarnaamaan?

        heikkoon kohtaan ?Sillä käyttäytymisesi puhuu puolestasi.Tunnusta virheesi että olet tehnyt väärin niin silloin on jotakin toivoa vielä mutta jos jatkat tuota töykeää käytöstäsi niin (puallusa) oliko se kaikki sen arvoista? Ei sillon kunnioita piolisoa jos pettää .Tekopyhyys on vaan omaas puolustukses.Heikkoutta sanoisin.


      • Miesss...
        petetty mutta pelastettu kirjoitti:

        Katso itsees ja kuinkakohan pahasti olet lähimmäisiäsi loukannut.Että kehtaakki.Vaimolles olet luvannut olla uskollinen sekä myötä että vasta mäessä.Entäs lapses jotka olet itse siittänyt jotka ovat sinun omiasi,kuinka pahoin olet heitäkin loukannut,se mikä rikkaus sulla on niin et arvosta sitä.Olet saatanan orja.Syntinen ihminen ,tunnusta ja kadu tekojasi.Jeesus rakastaa sinua ja tahtoo huolehtia sinusta kaikesta teoistasi huolimatta.Nosta katseesi kohti Kristusta ja pyydä syntisi anteeksi niin elämäsi on pelastettu.

        Enköhän ihan itte kadu mitä sitten kadunkaan. En tarvi Jeesusta kertoon missä tuli mokattua, johan ton järkikin sanoo näin jälkeenpäin...


      • sehänolenminä
        Miesss... kirjoitti:

        Enköhän ihan itte kadu mitä sitten kadunkaan. En tarvi Jeesusta kertoon missä tuli mokattua, johan ton järkikin sanoo näin jälkeenpäin...

        mitä porukkaa noi olevinaan uskovaiset. Jeesuskin sanoi, että pahimpia ovat ne, jotka tuomitsevat muita ja pitävän siten itseään parempina. Ei oo ihme, että kirkoissa ei käy väkeä, kun tollaset kuulapäät papattaa paskaa Jeesuksesta ja Saatanasta. Toivottavasti olo on jo parempi.


      • pettää eikä pelasta
        petetty mutta pelastunut kirjoitti:

        heikkoon kohtaan ?Sillä käyttäytymisesi puhuu puolestasi.Tunnusta virheesi että olet tehnyt väärin niin silloin on jotakin toivoa vielä mutta jos jatkat tuota töykeää käytöstäsi niin (puallusa) oliko se kaikki sen arvoista? Ei sillon kunnioita piolisoa jos pettää .Tekopyhyys on vaan omaas puolustukses.Heikkoutta sanoisin.

        Hehe...

        nämä himouskovaiset on ihan omaa maata. Tulkitaan raamattua suurennuslasin kanssa ja silti toimitaan sitä vastaan eli tuomitaan muita ihmisiä (vaikkeikös se ollu raamatun mukaan jumalan homma eikä hurskaan pulliaisen).

        Ensin syytetään toista, "että oletpa eläny päin persettä että kaduppa nytten, sillä mikään muu ei tähän meikäläisen syytösten tuomaan ahdistukseen auta ku jeesus".

        Vähän sama ku imurikauppias heittäs pussilisen tuhkaa olohuoneen lattialle ja alkas saarnaamaan, että katoppa ku sulla on paskanen kämppä että kaduppas ny ja vain Hoover voi sinut tästä sotkusta pelastaa.


      • Orange

        Toi oli ehkä elämäs suurin moka. Miten aiot pelastaa avioliittosi, elämäsi? Älä anna periksi, taistele. Sillä virheitä sattuu ja ainakin yhden voi aina antaa anteeksi. Jospa tämän virheen sinä voisit saada vaimoltasi anteeksi?

        Tsemppiä, jaksamista. Usko pois, aurinko paistaa vielä.


      • uiui

        musta tuntuu et oon aikas hyvä näissä morkkiksissa kans. Oon tehnyt aivan kaikkea mitä voi ihminen tehdä nolatakseen itseni mutta silti tuntuu tää viimeinen kaikkein pahimmalta, mutta siitähän ei olekaan vasta kun kaksi päivää.. olin sitten aika tahdilla juonut juotavani, joita oli aika paljon ja lähdin tyhmänä jatkamaan iltaa, jossa oli paljon tuttuja ja tietysti paikka oli myös täynnä puolituttuja. Siinä suhteessa olin kyllä illan tähti. Tuli sitten nuoleskeltua itseä kaksi kertaa vanhemman miehen kanssa mistä ei ole mitään muistikuvaa. ja kaaduttua tuoleilla, tanssittua yksin, seurattua ihmisiä kuin seinähullu. että jos jollakin on samankaltaisia kokemuksia niin tänne vaan, vois helpottaa vähän munkin oloani:)


      • gkjghk
        petetty mutta pelastettu kirjoitti:

        Katso itsees ja kuinkakohan pahasti olet lähimmäisiäsi loukannut.Että kehtaakki.Vaimolles olet luvannut olla uskollinen sekä myötä että vasta mäessä.Entäs lapses jotka olet itse siittänyt jotka ovat sinun omiasi,kuinka pahoin olet heitäkin loukannut,se mikä rikkaus sulla on niin et arvosta sitä.Olet saatanan orja.Syntinen ihminen ,tunnusta ja kadu tekojasi.Jeesus rakastaa sinua ja tahtoo huolehtia sinusta kaikesta teoistasi huolimatta.Nosta katseesi kohti Kristusta ja pyydä syntisi anteeksi niin elämäsi on pelastettu.

        Totta kai Jeesus tuomitsee synnin, mutta ei hän tosiaankaan sellaista halua lyödä jonka omatunto kolkuttaa ja joka tuntee jo itsensä lyödyksi tekojensa tähden vaan haluaa antaa uuden suunnan ja voiman.


      • höö...
        petetty mutta pelastunut kirjoitti:

        heikkoon kohtaan ?Sillä käyttäytymisesi puhuu puolestasi.Tunnusta virheesi että olet tehnyt väärin niin silloin on jotakin toivoa vielä mutta jos jatkat tuota töykeää käytöstäsi niin (puallusa) oliko se kaikki sen arvoista? Ei sillon kunnioita piolisoa jos pettää .Tekopyhyys on vaan omaas puolustukses.Heikkoutta sanoisin.

        mitä vielä pitäis tunnustaa? ja julkisesti tunnusti, ei o heikko


      • laitela
        petetty mutta pelastettu kirjoitti:

        Katso itsees ja kuinkakohan pahasti olet lähimmäisiäsi loukannut.Että kehtaakki.Vaimolles olet luvannut olla uskollinen sekä myötä että vasta mäessä.Entäs lapses jotka olet itse siittänyt jotka ovat sinun omiasi,kuinka pahoin olet heitäkin loukannut,se mikä rikkaus sulla on niin et arvosta sitä.Olet saatanan orja.Syntinen ihminen ,tunnusta ja kadu tekojasi.Jeesus rakastaa sinua ja tahtoo huolehtia sinusta kaikesta teoistasi huolimatta.Nosta katseesi kohti Kristusta ja pyydä syntisi anteeksi niin elämäsi on pelastettu.

        vitun jehova!


      • bla bla
        petetty mutta pelastettu kirjoitti:

        Katso itsees ja kuinkakohan pahasti olet lähimmäisiäsi loukannut.Että kehtaakki.Vaimolles olet luvannut olla uskollinen sekä myötä että vasta mäessä.Entäs lapses jotka olet itse siittänyt jotka ovat sinun omiasi,kuinka pahoin olet heitäkin loukannut,se mikä rikkaus sulla on niin et arvosta sitä.Olet saatanan orja.Syntinen ihminen ,tunnusta ja kadu tekojasi.Jeesus rakastaa sinua ja tahtoo huolehtia sinusta kaikesta teoistasi huolimatta.Nosta katseesi kohti Kristusta ja pyydä syntisi anteeksi niin elämäsi on pelastettu.

        "Se joka on synnitön niin heittää ensimmäisen kiven" vai miten se oli?


    • cascas

      Voi, olen todella hyvä tässä.. Kerran baarissa tanssin ystäväni kanssa korkealla lavalla erittäin eroottista tanssia, sen jälkeen pussailin ainakin viiden eri jätkän kanssa ja yhden raahasin kaverini asunnolle missä hänen poikaystävänsä jo nukkui.. Ja jälleen, kuten kaikki tiedättekin, kännissä parhaat ideat: Harrastimme ryhmäseksiä. Liian noloa. Onneksi raahaamani jäbä oli poistunut aamuun mennessä.. Heh..
      Pääsin vauhtiin haluaisin kertoa useammasta seikkailustani mutta haluan suojella itseäni, en todellakaan halua kenenkään tunnistavan.. :)

      • heh heh

        kylläpä sä olet ainutlaatuinen..kukaan muu ei varmaan ole ikinä kokeillu tota. varo vaan ettei kukaan tunnista sua. olet varmaan 18-22v


    • niinonjoo

      ei tässä muuten mutta te muut olette kokeneet tuon tunteen jo.. mulla vaan jatkuu
      toivois ettei olis koskaan syntynyt haluais pois
      yksinäinen olo..
      tää on vaan ainaista morkkista koko elämä..
      vappua ei pitäis olla

      • rentun ruusu

        no joo,jos jotakin helpottaa ni mä olin baaris kavereiden kaa..juotiin liikaa,mä oksensin päälleni..yritin silti vielä olla tosi ruusu..fillaril himaan ja tottakai kaaduin..nyt musta silmä..great..
        mut vittu..sitä vartenhan viina on et sen varjol saa mokailla


    • känniääliö2

      Tuli taas lauantaina todistettua, mutta kun ei tajua pysyä erossa. Kaljahumalassa järki pysyy päässä, mutta kirkkaiden kanssa kontrolli katoaa täysin ja tuntuu jälkeenpäin suurinpiirtein, että jokin demoni on ohjannut minua kun teen oikeastaan kaikkea mitä vihaan normaalisti;
      Alan rähjätä (mitättömistä syistä), puhun ja huutelen aivan älyttömiä, kun lennän baarista pihalle nalkutan pokeille ja tälläistä. Eikä kyse ole mistään patoutumien purkamisesta. Muisti pätkii vielä kaupan päälle oikein kunnolla, eikä muista ihmisiä tarkasti keiden kanssa on ollut tekemisissä.

      Ei ole mitään käsitystä miten ihminen voi muuttua näin järkyttävästi viinakänniin tullessa. Pitää vain ottaa opiksi ja olla juomatta viinaa. Eniten ahdistaa kun tulee annettua joillekin tuntemattomillekin ihmisille täysin vääränlainen kuva minkälainen olen normaalisti ja myös haluan olla. Haluaisin pyytää syvästi anteeksi käytöstäni, mutta kun ei ole oikein mahdollista.

      • hävettää

        Joo, itelläni tosi huono viinapää ja just about kk sitten täyttänyt 18 ja tullu juhlittua ja eilen sitten baarissa tuli sekoiltua 2 nuoren miehen kanssa tanssilattialla ja hävettää kamalasti koska en ole luonteeltani kuitenkaan semmonen sekoilija tyyppi, joka pokaa jätkiä noin vain.. ja nytten sitten pelottaa saaneeni huora maineen.. ja voin ihan rehellisesti sanoa ettei ole ikinä ennen ollut morkkista kun vasta nyt ensinmäistä kertaa ja ihan kamala tunne.. nyt kyllä rauhotun ja otan ainakin kk loman baareista ja toivon että maineeni on yhä putipuhdas..


      • känniääliö3

        Mun tekee aina mieli ryhtyä painimaan jonkun kanssa kun on tullut kirkkaan viinan kanssa läträttyä.. Persoonallisuus muuttuu täysin, selvin päin olen aika hiljainen ja rauhallinen. Humalassa tulee joku käsittämätön tarve kopeloida ihmisiä sukupuoleen katsomatta. Tämä tapahtuu lähes joka kerta työpaikan illanvietossa, hävettää mennä töihin maanantaina. Ja ikinä siitä ei opi mitään, pikkujouluissa varmaan taas sama juttu..


      • herkkokerkko

        Kuulosti jotenkin tutulta ainakin eilinen kerta, hävettääkin todella ja kaduttaa. Muutama olut ja snapsi liikaa, kaverini joi ravintolan terassilla omiaan ja lensimme kaikki pihalle (no ei ollut syyni, mut istuin samassa seurueessa joten osahäpeään osallistun). Sit en kyllä muista tarkkaan kenen kanssa ja mitä juttelin, arvatenkin jutut eivät olleet hyviä, äh. Kotiapalatessa kebabbipaikassa pahastuin ja mainitsin leipurille jotain huonosta palvelusta ja sain rahani takaisin, osa syy oli kyllä heidän, otan puolet omalle häpeälleni kun sanoin ilkeästi hänelle, mutta aiheesta kyllä. Sit olin kotia tultua pahalla päällä että avauduin tyttöystävälle ns purkaen kiukkua kun harmitti. Sekin kaduttaa ja pahoillaan olen, huokaus, sattui olemaan kyllä väsynyt ja nälkäinen olo joka edesauttoi. Olen oppinut läksyni, häpeä ja nolotus on jo osa riittävää rangaistusta itsekurituksen ohelle :) Paremmalla mielin ensikerralla ja fiksusti olemalla. Sattuuhan noita, onneksi muillekin näköjään :) Puhtia meille!


      • ..

        Tuttua on. Olutta pystyy kiskomaan 20-30 (riippuu vähän) mutta jos saa kesken kaljan juonnin kuningasidean et juoraampa vaik kuohuviinipullo loppuun ym. nii johan lähtee mopo käsistä. ja kuten sanoit, tulee käyttäydyttyä siten mitä normisti selvänä vihaa .. :(


    • yksi känniääliö lisää

      oli perjantai iltapäivä. kaverini oli tulossa eri paikkakunnalta illanviettoon. alottiin kittaa sitten siinä kello 16:00. no täällä ilta meni ihan ok. siirryttiin baariin siinä kello 23:00 ja PING, ei muistikuvaa pahemmin. kaveri kerto et oltiin käyty vessassa ja mä olin sitten semmosen vessakopin oven lyöny aika lujaa kiinni, niin oli se lukko siitä hajonnu ja jääny roikkuu. ei mitään muistikuvaa, vaikka sillekkin kuulemma hirveänä nauranu. sit olin puhunu henkilöiden kanssa, joita en kuitenkaan muista. ja olisi tosiaan kiva antaa hyvä kuva itsestään, vaan siinä tilassa kuiteskin puhuu mitä sattuu. no jossain vaiheessa joskus 2-3 aikana olin yhtäkkiä narikassa, sen muistan. ja räyhäsin jotakin portsarille, kun hän kehotti minua poistumaan clubilta ja tulemaan huomenna uudelleen. ei siitäkään sitten mitään tullu. mulla oli taskussa mun narikkakortti, eikä mun taskuissa muuta ollutkaan ku se narikkalappu ja puhelin. no en kuiteskaan löytänyt jollais mystisellä tavalla ollenkaa sitä narikkalappua ja jouduin antamaan takin tuntomerkit. no takin olin sitten lopulta saanut. siitä kävelin sitten yksin kotiin noin kilometrin päähän. kotona aloin lämmittää mikrossa sapuskaa, kunnes kaverini soitti, että ei osaa baarista kämpilleni. lupasin mennä vastaan ja siinä sitten pääsi avaimet jäämään kotia. minua vitutti ja kaverikin valitti, että väsyttää. olinpa minä taas niin helvetin hyvä isäntä, mietin siinä. soitin sitten 118 että yhistävät lukkosepälle tai jonnekkin ja 3:lla kerralla vasta tärppäs, ku eka meni vielä vastaajaan... ennen sitä yritin poliisille soittaa niin yhistyki 112 yhtäkkiä ja tuli vittuiltua sille virkailijalle sielläkin, vaikka työtään se vaan tehny. niin joo ja lukkoseppää odotellessa tuli potkittua ovea ja huudeltua, että varmaan koko rappu heränny. jossain vaiheessa yks naapuri tosiaan päästi meidät rappukäytävään asti, että ei palellu pihalla. siellä tuli mökättyä lisää ja naapurin mummo kävi raivoaa. vituttaa niin helvetisti nyt, vaikka voi ajatella että pahempaaki sattuu mutta morkkis on aina morkkis ja ei sitä tarvis ees noin pöljä olla. tämä oli yksi lukuisista kännitoilailuistani, eikä edes pahin, mutta vittumainen. alkoholin kaa mulla ei oo mitään ongelmaa, että pystyn olee niin kauan juomatta ku haluan, mutta sittenku rupeen juomaan vedän semmoset kännit että ei mitään rajaa. vois kai sinne aa-klinikalle itekki mennä joku kerta, on tähän joku raja löydyttävä. oon myös usein aika väkivaltanen humalassa, enkä ajattele mitään. pitäs varmaan juominen lopettaa kokonaan, ettei ainakaan puukota ketään nollat taulussa.

      • ssj

        Tuli vaimon kaa oltuun pikkujouluissa. alkuilta meni ihan hyvin, mut sit rupes juoma maistuu. Tuli sit meuhkattuu muutamalle työkaverille, kun vaimo kävi tanssii niiden kaa. Vituttaa ihan sikana. Menin ravintolassa piiloon vaimolta jonnekkin nurkkaan ja se löys minut sieltä. Tuli sit sillekkin huudettuu että mene pois ja jätä mut rauhaan. Työnsin vielä hänet pois läheltäni. No vaimo lähti ja minä jäin baariin vielä loppuun saakka tanssimaan ja örveltämään. Vaimo soitti kun olin taksijonossa ja sanoi menneensä vanhempien luokse yöksi missä lapsetkin olivat yötä. Ei kuulemma halunnut tulla kotiin kun pelotti että meuhkaan kotonakin vielä. Että silleen. Kyllä vituttaa ankarasti!


    • Henkisesti paha olla

      Elämäni pahin morkkis taitaa olla just tällä hetkellä meneillään. Viikonloppuna tuli otettua ehkä muutama liikaa,taisin todellakin olla se illan tähti. Paljoa en muista koko illasta,mut sen mitä muistan ja mitä on kerrottu niin se oli kyllä korvilleni liian pahaa tekstiä. Olin jostain kumman syystä saanu riidan aikaiseksi poikaystäväni kanssa ja olin muutamia kertoja antanu sille läppäsyn poskelle,mutta mikä oli pahinta,oli se et olin kuulemma myös läpäissy poikaystävän hyvää kaveria joka on myös mulle läheinen ihminen. Kaikkea en edes tähän viitsi kirjoittaa,mutta sen voin sanoa,että olo on ihan kamala(henkisesti). Odotan vain sitä päivää,että olo helpottuisi ja pääsisi jatkamaan ns.normaalia elämää. Mutta sen voin sanoa,että tämä reissu kyllä opetti paljon,ainaki tämän kuningas viinan suhteen. Sulla taitaa olla kans paha morkkis meneillään,vai?

      • Mr. Morkkis

        Tuntuu et just kun on toivuttu yhdestä katasroofista tulee sitten toinen. Ja tuntuu että ihan kaikki täytyy oppia oman kantapään kautta.
        Olen ihan fiksu noin selvinpäin. Mutta melkein joka kuukausi tulee otettua sellaiset idiootti viina-kännit johon voi liittyä esim. lompakon-kännykän-avaimien häviämistä, mustia silmiä, tappeluita naisia, pettämistä, muutenvain pelleilyä kenenkin kanssa ja edessä.. joskus jopa poliisin kanssa on tullut juteltua.
        En tunne ketään ketä olisi näin usein potemassa pahaa morkkista.
        Ainahan niistä on selvinnyt mutta nyt on taas toilaillut senverran että on vakavasti harkkimassa tuota absolutistin elämää..
        Tsemppiä teillekkin.!


      • TurhakeIV
        Mr. Morkkis kirjoitti:

        Tuntuu et just kun on toivuttu yhdestä katasroofista tulee sitten toinen. Ja tuntuu että ihan kaikki täytyy oppia oman kantapään kautta.
        Olen ihan fiksu noin selvinpäin. Mutta melkein joka kuukausi tulee otettua sellaiset idiootti viina-kännit johon voi liittyä esim. lompakon-kännykän-avaimien häviämistä, mustia silmiä, tappeluita naisia, pettämistä, muutenvain pelleilyä kenenkin kanssa ja edessä.. joskus jopa poliisin kanssa on tullut juteltua.
        En tunne ketään ketä olisi näin usein potemassa pahaa morkkista.
        Ainahan niistä on selvinnyt mutta nyt on taas toilaillut senverran että on vakavasti harkkimassa tuota absolutistin elämää..
        Tsemppiä teillekkin.!

        Pakko tulla vanhaan ketjuun kun on niin paha morkkis. Kaava multihuipentuma-ahdistukseen:

        Vedin vain vähän pohjia. Ravintolassa ajauduin puolituttujen pöytään, johon kannettiin viinaa kaksin käsin. Olin tilannut 2 pulloa shampanjaa (180 eur) ja loppuillasta pilkin pöydässä, jolloin poke oli tullut kehottamaan nukkumaan menemistä. Aamulla heräsin exäni vierestä, joka oli korjannut minut pöydästä kotiin. Huomasin samalla, että kummatkin luottokorttini olivat kadoneet yöllä.

        Tässä vaan muutama illan edesottamuksista. En ota enää ikinä.


      • Ei mitään järkeä
        TurhakeIV kirjoitti:

        Pakko tulla vanhaan ketjuun kun on niin paha morkkis. Kaava multihuipentuma-ahdistukseen:

        Vedin vain vähän pohjia. Ravintolassa ajauduin puolituttujen pöytään, johon kannettiin viinaa kaksin käsin. Olin tilannut 2 pulloa shampanjaa (180 eur) ja loppuillasta pilkin pöydässä, jolloin poke oli tullut kehottamaan nukkumaan menemistä. Aamulla heräsin exäni vierestä, joka oli korjannut minut pöydästä kotiin. Huomasin samalla, että kummatkin luottokorttini olivat kadoneet yöllä.

        Tässä vaan muutama illan edesottamuksista. En ota enää ikinä.

        Moikka!
        Tulin tänne lukemaan kaltaisieni toilailuja, jotta saisin itse vähän paremman mielen!
        Olen nyt jo useaan otteeseen mokaillut ja toilaillut humalassa mieheni kavereitten silmien alla ja luulen, että nyt sen on aika loppua!
        Oli nimittäin lähellä tapahtua jotain peruuttamatonta. En ymmärrä enään itsekkään suunnatonta huomion kipeyttä, mikä muhun iskee illan mittaa. Tiedän, etten ole tyytyväinen itseeni ja arvostelen toilailujani rankalla kädellä, mutta kerta toisensa jälkeen juon itseni siihen kuntoon, etten enään tajua mistään mitään ja saan jonku shown aikaiseksi. Taas kun itseäni katson peilistä, kysyn miksi? miksen osaa olla ihmisiksi?
        Mun on pakko opetella käyttäytymään. Siinä vähän morkkis mietteitä!


      • ukko85
        Ei mitään järkeä kirjoitti:

        Moikka!
        Tulin tänne lukemaan kaltaisieni toilailuja, jotta saisin itse vähän paremman mielen!
        Olen nyt jo useaan otteeseen mokaillut ja toilaillut humalassa mieheni kavereitten silmien alla ja luulen, että nyt sen on aika loppua!
        Oli nimittäin lähellä tapahtua jotain peruuttamatonta. En ymmärrä enään itsekkään suunnatonta huomion kipeyttä, mikä muhun iskee illan mittaa. Tiedän, etten ole tyytyväinen itseeni ja arvostelen toilailujani rankalla kädellä, mutta kerta toisensa jälkeen juon itseni siihen kuntoon, etten enään tajua mistään mitään ja saan jonku shown aikaiseksi. Taas kun itseäni katson peilistä, kysyn miksi? miksen osaa olla ihmisiksi?
        Mun on pakko opetella käyttäytymään. Siinä vähän morkkis mietteitä!

        morkkis tulee aina enkä kyl tiedä miks. varmaan johtuu vaan yleisestä viinanjuonnista. viime reissukinh meni helvetin hyvin ainakin sen osalta mitä muistaa ja kyllähän melki kaikki tulee vielä mieleen mut heti kun rupee eilistä kelailemaan niin morkkis iskee. iha sama oliko yksin vai kaksin. pahin yleensä iskee jos joukossa on joku puolituttu tjms. pitäs varmaan pitää toi korkki kiinni vähä aikaa


      • on yleensäkin
        ukko85 kirjoitti:

        morkkis tulee aina enkä kyl tiedä miks. varmaan johtuu vaan yleisestä viinanjuonnista. viime reissukinh meni helvetin hyvin ainakin sen osalta mitä muistaa ja kyllähän melki kaikki tulee vielä mieleen mut heti kun rupee eilistä kelailemaan niin morkkis iskee. iha sama oliko yksin vai kaksin. pahin yleensä iskee jos joukossa on joku puolituttu tjms. pitäs varmaan pitää toi korkki kiinni vähä aikaa

        ihan helvetin paha morkkis. Usei tehny niin, et on ollu jossai raidaamassa ja aamul heränny himas ja on ollu samane päivä koulua, niin paha morkkis et ei ole kyennyt kouluun menemään.

        Hmm.

        Mistähän sitä aloittais.
        Ensinnäkin, olen hyvin innostunut tanssimaan humalassa.
        Toiseksi kun puolet ystäväpiiristäni on miehiä ja itse olen siis nainen, niin yhtälö on huono, lukematon määrä, kännisäätöjä, kaverin luokse jatkoille lähtemisiä. no kännissähän se vaikutti hyvältä idealta.
        Ja olen jättänyt kamojani baareihin, olen käyttänyt rahaa moitteettomasti, olen tilannut muiden piikkiin (no mut sehän ei velvoita mihinkään;) kaatunut joskus jossain baarissa.
        Selittänyt sujuvasti paskaa,
        pelaillut juomapelejä,
        peilaillut itseäni peilistä sujuvan pitkää,
        jnejne.
        No eilen heräsin kaveri pojan luota. Onneksi asia sovittiin sitten. : D mites teidän uudenvuoden morkkikset?


      • EI kans enää ikinä viinaa
        on yleensäkin kirjoitti:

        ihan helvetin paha morkkis. Usei tehny niin, et on ollu jossai raidaamassa ja aamul heränny himas ja on ollu samane päivä koulua, niin paha morkkis et ei ole kyennyt kouluun menemään.

        Hmm.

        Mistähän sitä aloittais.
        Ensinnäkin, olen hyvin innostunut tanssimaan humalassa.
        Toiseksi kun puolet ystäväpiiristäni on miehiä ja itse olen siis nainen, niin yhtälö on huono, lukematon määrä, kännisäätöjä, kaverin luokse jatkoille lähtemisiä. no kännissähän se vaikutti hyvältä idealta.
        Ja olen jättänyt kamojani baareihin, olen käyttänyt rahaa moitteettomasti, olen tilannut muiden piikkiin (no mut sehän ei velvoita mihinkään;) kaatunut joskus jossain baarissa.
        Selittänyt sujuvasti paskaa,
        pelaillut juomapelejä,
        peilaillut itseäni peilistä sujuvan pitkää,
        jnejne.
        No eilen heräsin kaveri pojan luota. Onneksi asia sovittiin sitten. : D mites teidän uudenvuoden morkkikset?

        Pohjat tuhti booli bileissä: olin koko porukasta TAAS eniten juovuksissa ja nolasin itteni TAAS poikaystäväni kavereiden edessä.

        Iltaan mahtui idioottimaista "tanssimista" ja rivojen puhumista. Myös isäntäväen stereot oli kovassa käytössä. Oksensin loppuillasta kadulla ja sammuin lopulta omaan vessaan, kun poikaystäväni mut sinne kiikutti. Onneksi.

        Nyt tipaton tammikuu ja mielellään tipaton vuosi.

        Morkkis on aika vahva. YÖK.


      • PpTt
        EI kans enää ikinä viinaa kirjoitti:

        Pohjat tuhti booli bileissä: olin koko porukasta TAAS eniten juovuksissa ja nolasin itteni TAAS poikaystäväni kavereiden edessä.

        Iltaan mahtui idioottimaista "tanssimista" ja rivojen puhumista. Myös isäntäväen stereot oli kovassa käytössä. Oksensin loppuillasta kadulla ja sammuin lopulta omaan vessaan, kun poikaystäväni mut sinne kiikutti. Onneksi.

        Nyt tipaton tammikuu ja mielellään tipaton vuosi.

        Morkkis on aika vahva. YÖK.

        Kamala määrä viinaa, jauhamista, tappelua, itsensä nolaamista tuntemattomien ja tuttujen edessä typerillä ja täysin aivottomilla jutuilla / teoilla, oksentelua, konttaus sisätiloihin ja sammuminen vessaan.

        Josko olis parempi uusivuosi ja kehtaisi ehkä liikkua ulos joskus vielä?


      • Anonyymi
        Ei mitään järkeä kirjoitti:

        Moikka!
        Tulin tänne lukemaan kaltaisieni toilailuja, jotta saisin itse vähän paremman mielen!
        Olen nyt jo useaan otteeseen mokaillut ja toilaillut humalassa mieheni kavereitten silmien alla ja luulen, että nyt sen on aika loppua!
        Oli nimittäin lähellä tapahtua jotain peruuttamatonta. En ymmärrä enään itsekkään suunnatonta huomion kipeyttä, mikä muhun iskee illan mittaa. Tiedän, etten ole tyytyväinen itseeni ja arvostelen toilailujani rankalla kädellä, mutta kerta toisensa jälkeen juon itseni siihen kuntoon, etten enään tajua mistään mitään ja saan jonku shown aikaiseksi. Taas kun itseäni katson peilistä, kysyn miksi? miksen osaa olla ihmisiksi?
        Mun on pakko opetella käyttäytymään. Siinä vähän morkkis mietteitä!

        Mulla on just tuo sama tilanne tällä hetkellä! Hävettää aivan älyttömästi ku minun miehen kaverit sai ihan väärän kuvan minusta. Muutun aina ihan päinvastaseksi mitä selvinpäin ja oon tosi huomion kipeä. Sitte mulla lähtee tosi helposti muisti. Olin 4kk juomatta ja ehin unohtaa minkälaista paskaa tää on. Minun mieski on aivan kyllästyny siihen mimmonen oon kännissä. Pakko lopettaa uuestaan ettei tuu ero. Ahistaa ku tää on kerta toisensa jälkeen sama homma. Jospa nyt ottaisin opiksi. Kyllä tää tästä


    • gugula

      pohjiksi 8 siideriä. Arvaten silloin jo niin humalassa ,että ihme kun baariin pääsin. Tuhlannut kaikki rahani ja vuokra ja laskut vielä maksamatta. Soitellut kaikille ihmisille. Tanssinut (en osaa tanssia yhtään) nolannut itseni varmasti. Loppuillasta ei muistikuvaa. Heräsin oksennusämpärin vierestä. Hienoa.

      • katumus

        Morkkis - väistämätön paha, totaalinen romahdus! Pahin morkkikseni tuntui olevan tappava. Hässin kolleegani kanssa kun kateelliset päälliköt seurasivat aktia YLEISÖNÄ. (Harvinaisen miesvaltainen firma)...

        Mikä ehkäisy?


      • apuva - onneks en MÄ
        katumus kirjoitti:

        Morkkis - väistämätön paha, totaalinen romahdus! Pahin morkkikseni tuntui olevan tappava. Hässin kolleegani kanssa kun kateelliset päälliköt seurasivat aktia YLEISÖNÄ. (Harvinaisen miesvaltainen firma)...

        Mikä ehkäisy?

        Et VOI olla tosissasi!!! Tämä on PAHIN!!!!


      • PomonSuosikki....
        katumus kirjoitti:

        Morkkis - väistämätön paha, totaalinen romahdus! Pahin morkkikseni tuntui olevan tappava. Hässin kolleegani kanssa kun kateelliset päälliköt seurasivat aktia YLEISÖNÄ. (Harvinaisen miesvaltainen firma)...

        Mikä ehkäisy?

        Itse olen hässinyt pomoani... Joo no onneksi piilossa. Mutta julkisella paikalla pomoni kokeili jalkoväliäni kun kehuin olevani posliini, ja minulla oli hauskaa!! Laulettiinpa me karaokeakin yhdessä samalla kun pomoni kähmi pyllyäni... Ja tästä löytyy videomateriaaliakin.. Voi herran jumala!! Oli tooooosi kiva mennä töihin....


    • amalia0

      Jotenkin tuntuu että jokainen reissuni on päättänyt seuraavan aamun morkkikseen mikä kestää aina muutaman päivän. Sitten niitä reissuja muistellaan ja kaverit nauraa paskasesti ja itseäni ei kyllä yhtään naurata. Hävettää ja silloin toivoisi että voisi syntyä uudelleen tai vähintään menemään ajassa sen verta taaksepäin että tekisi mokat ja sekoilut tekemättömiksi. Minusta muuttuu aivan kahjo kun juon liikaa. Viina ei minulle sovi yhtänä ja silloon olen täysin arvaamaton ja en omista minkaanlaista itsekontrollia. Siiderihumalassa vielä sentään vähän hallitsen itseäni,mutta silloinkin minä puhun yleisesti paskaa ja puolet jutuistani ei pidä paikkaansa.Muutun niin itsevarmaksi että en paljon tekemisiäni mieti.

      Kerran sitä tuli baarissa otettua liikaa snapseja ja sen jälkeen kiehnäsikin sellaisten miehien kanssa joihin en selvinpäin koskisi edes hanskat kädessä. Sitten olin lähdössä melkein kaikkien luokse jatkoille jotka vain pyysivät ,mutta onneksi päädyin sitten loppujenlopuksi turvallisesti kaverini luokse yöksi.

      Viimeisimmällä reissulla olin ihan kotiseudulla ottamassa vain muutamia,mutta tilanne vain riistäytyi käsistä. Koska asun pienellä paikkakunnalla ja se on selvää että kaikki tekemiseni riensivät kaikkien tietoo nseuraavana aamuna. Olin pelannut umpihumalassa pokeria ja hävisin 30 euroo. Sitten tuli kierittyä maassa useampaankin otteeseen ja myöhemmin kaverini ilmotti että lähtee kotiin ja että en voi mennä hänen luokseen yöksi,koska hänen poikaystävänsä tulee sinne. No minä lähdin kävelemään kotia päin,mutta poikkesinkin kaverin tutun luokse ja nukuin hänen kanssaan samassa sängyssä . Emme tehneet mitään,mutta juorut taas liikkuivat ja väittivät meillä olleen mitä kiihkein yö ja tämä poikakin väitti niin. Olin ihan shokissa että oli pakko mennä tekemään raskaustesti.Onneksi oli negatiivinen ja näin ollen tuo poika oli valehdellut.

      Hävettää vaan kun onnistun nolaamaan itseni aina ja kaikki muistuttavat sekoiluistani.

      • aina!!!

        siis aina ja pahin morkkis on ollut viikon! pitää vaan aina muistaa et kyllä tää menee ohi jokatapauksessa vaikka nyt tuntuisi et maailma kaatuu pääle :) oon aina järkkäämässä jatkoja ja sekoilen paarissa viimisen päälle! mulla on niin miljoona tarinaa illanvietoistani että en edes jaksa niistä kirjottaa mutta pahin mokani oli kun olin aivan vitun kännissä sellasella pikku paikkakunnalla ja sain siellä paarissa ehdotuksen sellainen 40 vuotias mies ei mikään kauhea ällötys mutta kuitenkin, niin ehdotti että jos vietän yön hänen kanssaan hän maksaa mulle 500 ekeä ja minähän sitten olin matkaan lähtenyt mutta sain ne 500 mutta olo oli niin kaamea että harkitsin jo melekin itsaria! kuitenkin siitä selvisin ja opiskelija pudjettini oli vähän plussan puolella! en ole kertonut tästä kenellekkään.


      • Vai miten se oli?

        " Emme tehneet mitään... Olin ihan shokissa että oli pakko mennä tekemään raskaustesti." :D


    • voiei, ei viinaa minulle

      mulla on kans se että jos viinaan menee koskemaan ni mopo lähtee totaalisesti kädestä, muutamasta kerrasta olen oppinut olla juomatta sitä. itseäni häiritsee se kun olen normaalisti hiljainen ja ujo enkä paljon puhua pukahda mutta alkoholin vaikutukset alaisena olen kaikkea muuta. saatan selitellä tuntemattomille, tutuille ja puolitutuille kaikkea maan ja taivaan välillä. seuraavan päivänä kun herää ja ei ole mitään muistia kenen kanssa on puhunut ja mitä. saatan muistaa jonku aiheen mistä on puhuttu mutta sitten pelkään että olen mennyt kertomaan jotain mitä ei saisi. juuri nämä puolitutut eli tuttujen kaverit ovat pahimpia. päähän herää kauhukuvia että jos mä olenki vahingossa mennyt sanomaan sen ja sen asia voi eiii. sitten morkkis saattaa kestää viikkoja kun pelkään että jään kiinni mahdollisista paskapuheistani

    • fwsfws

      Te juotte liikaa, huh. Kannattaa pysyä vaan ihan viini linjalla niin ei tule yllätyksiä.

      • onkonolompaa

        Yleensä roikun joka ukon kainalossa, tanssin tyhmästi, tai uhkailen portsareita.
        Vilauttelen. Juon aivan liikaa, haastan riitaa. sellaista.


      • Vai miten se oli?

        "Te juotte liikaa, huh. Kannattaa pysyä vaan ihan viini linjalla niin ei tule yllätyksiä." Jep! Itsekin otan vain pullon tai puolitoista viiniä pohjiksi... Mutta silti niitä yllätyksiä tulee, hmm? :)


    • blob.

      sellasta se on ku antaa kataa tippoja juomaa (o_O)

    • apinapapina

      Juon harvoin, yleensä vain muutaman kerran vuodessa. Silti silloin kun juon, tulee yleensä vedettyä kunnon perseet. En tajua miksi se on niin vaikeeta pysyä kohtuudessa! Jonkun pitäis aina sanoa mulle millon lopettaa, kun promillet nousee tietyn rajan yli niin sitä ei enää itse tajua kontrolloida.
      Pahinta mielestäni on se, kun on järkyttävässä kännissä sellaisen ihmisen edessä, jonka on vasta tavannut ja josta kenties olisi voinut tulla vaikka kaveri tai ainakin hyvänpäiväntuttu. En vaan haluais antaa känniläistä ensivaikutelmaa. Tai se, että on liikkeellä jonkun porukan kanssa, jota näkee ehkä koulussa tai töissä, mutta vapaa-aikana yleensä vain bileiden merkeissä. Kun kaikissa bileissä on kännissä kuin käki niin mitenköhän juopolta sitä oikein vaikuttaa? Vaikka todellisuudessa siis juo ehkä 6-8 kertaa vuodessa tms. On vaan niin noloa olla kaikkein eniten kännissä kun muut pyörittelee silmiään. Mitään hirmu pahaa en kai oo tehny, riidelly kyllä poikaystävän kanssa, hävinny paikalta kertomatta kenellekään mitään jne. Mutta en oo joutunu putkaan, pettäny poikakaveria tai muuta vastavaa. Mutta se yltiömäinen kännikin on oikeesti aika säälittävää.

      • KänniääliöX

        Kyllä päässä jotain naksahtaa promillemäärän kasvaessa, ja juuri koskaan ei osaa lopettaa ajoissa. Vähintään pieni morkkis on joka kerta, vaikkei aina mitään kauhean noloa tapahdukaan, mutta yleensä tulee avauduttua, kiukustuttua, tunteiltua tms. Aggressiivisuus kasvaa.

        Inhottavimpia on sitten olleet jatkoille lähdöt jonkun äijän kanssa, joka ei selvinpäin tippaakaan kiinnostaisi.

        Morkkiksen lisäksi on yleensä pelkotiloja, epämääräistä uhkaa ja synkkyyttä.


    • morkkista pidellyt

      Tiedä tunteen kun on tehnyt jotai vähemmän fiksua esim. julkiseela paikalla ympäri päissään tai soitellut puhelimesta sukulaisten numerot läpi ja kertonut kuinka hienoja ihmisiä he ovat, mutta enpä ole vielä keksinyt mitään tehokasta tapaa selvitä kunnon morkkiksesta. Itse yritän olla vain ajattelematta tekojani/sanomisiani ja keksiä jotai kehittävää tekemistä, mutta tässäkin pitää paikkansa vanha sanonta "aika parantaa haavat", kyllä se siitä ajan kanssa ohi menee.

    • hoskapausu

      oltiin pariskuntineen viettämässä mökkiviikonloppua ystäviemme mökillä. Illan aikana tuli juotua abaut laatikko kaljaa ja kiukuteltua ihan huolella kaikille. Pilasin kuulemma illan. kostoksi vielä kaikille vedin puolikkaan jerkkupullon huikalla ennen kuin sammuin alakerran valkoiselle nahkasohvalle. aamusella kun heräiltiin olin kussu housuun, sohvalle matolle, parketille. Muut oli aamupalalla kun nousin ylös. Kukaan ei katsonut eikä sanonut mitään. Otin kamani soitin taksin ja lähdin kiukuspäissäni juomaan lisää baariin. Kun siitä rännistä alkoi selvitä menin a-klinikalle - olo oli kamalin mitä koskaan on ollut!

    • elämäni pahin morkki

      kerran naapurin muijan kans biletettiin oikein kunnolla, ei siinä mitään,hauskaa oli mut aamulla ku heräsin ilman vaatteita tajusin et vieressäni on se naapurin muija alasti, niin siis minäkin olen nainen

      • sanna876

        tässä lyhennytte iltani;
        tapasin kaverin kanssa jätkiä lähdettii niitten mukaan nuolin niitte kaikkien kanssa!
        ja mieleeni palailee kun halailin kaikki ja kysyin saako pussata...
        kaatuili kaupungilla itkin,lauloin, huusin....-.- kaikki oli nostelemassa...helvetti kun hävettäää! kun en ole luonteeltani ollenkaa mikää mölyapina perkelee huono viinapää mulla. Onnek kerroin niille et haluun ees himaa ne vei mut sitte :D olin kyllä niin päissäni perkele!!! no kyllä tää tästä


      • nainen111
        sanna876 kirjoitti:

        tässä lyhennytte iltani;
        tapasin kaverin kanssa jätkiä lähdettii niitten mukaan nuolin niitte kaikkien kanssa!
        ja mieleeni palailee kun halailin kaikki ja kysyin saako pussata...
        kaatuili kaupungilla itkin,lauloin, huusin....-.- kaikki oli nostelemassa...helvetti kun hävettäää! kun en ole luonteeltani ollenkaa mikää mölyapina perkelee huono viinapää mulla. Onnek kerroin niille et haluun ees himaa ne vei mut sitte :D olin kyllä niin päissäni perkele!!! no kyllä tää tästä

        kamalia iltoja on ollut mulla paljon.olen tanssinut baarissa korokkeella ja tullut sieltä ryminällä myöskin alas,ja samalla kaverin perse jumittui sen korokkeen ja seinän väliin josta sitä on sit yritetty repii pois.paita on baarissa valahtanu alas jota en ole edes huomannut.on tullu sammuttuu joka puolelle baaria josta mut on vihanen poke kantanut ulos.kengätki olin onnistunu hajottamaan,niistä oli pohjat puoliks irti,en tiedä miten olen siinä onnistunut.noh baarin ulkopuolella olen sit herännyt ja noussut ja vetäny sit nupit siihen tielle jolloin mun kulma aukes.on tullu huudettuu kaikille tuntemattomille tyypeille kaikkee rivoa ja tullu lätkittyy kaiken näköstä porukkaa....ihan jäätävät morkkikset ollu melkeen joka kerrasta!nyt en ole vähään aikaan juonut ollenkaan kirkkaita ni ei oo tullu mokailtuukaan,mulle riittää täst lähin vaan pelkkä bisse.ainiin,ja kaikkist kamalinta oli ku olin panemassa kirkon pihalla yhtä äijää ja porukka käveli ohi,noloa.auton rattiinki tullu muutamaan kertaan tartuttua humala päissä mistä olen jäänyt kiinni ja saanu rangaistukseni.putka reissuja on paljon ja aina olen saanut aamulla putkasta päästyäni sakkolapun kouraan virka vallan vastustamisesta.et näin.


      • pjönttömuori
        nainen111 kirjoitti:

        kamalia iltoja on ollut mulla paljon.olen tanssinut baarissa korokkeella ja tullut sieltä ryminällä myöskin alas,ja samalla kaverin perse jumittui sen korokkeen ja seinän väliin josta sitä on sit yritetty repii pois.paita on baarissa valahtanu alas jota en ole edes huomannut.on tullu sammuttuu joka puolelle baaria josta mut on vihanen poke kantanut ulos.kengätki olin onnistunu hajottamaan,niistä oli pohjat puoliks irti,en tiedä miten olen siinä onnistunut.noh baarin ulkopuolella olen sit herännyt ja noussut ja vetäny sit nupit siihen tielle jolloin mun kulma aukes.on tullu huudettuu kaikille tuntemattomille tyypeille kaikkee rivoa ja tullu lätkittyy kaiken näköstä porukkaa....ihan jäätävät morkkikset ollu melkeen joka kerrasta!nyt en ole vähään aikaan juonut ollenkaan kirkkaita ni ei oo tullu mokailtuukaan,mulle riittää täst lähin vaan pelkkä bisse.ainiin,ja kaikkist kamalinta oli ku olin panemassa kirkon pihalla yhtä äijää ja porukka käveli ohi,noloa.auton rattiinki tullu muutamaan kertaan tartuttua humala päissä mistä olen jäänyt kiinni ja saanu rangaistukseni.putka reissuja on paljon ja aina olen saanut aamulla putkasta päästyäni sakkolapun kouraan virka vallan vastustamisesta.et näin.

        Näin perheen tultua, tulee helpommin morkkis. Lasten edessä en ole ikinä kännissä, pari saunasiideriä voin ottaa, ei enempää. Mutta kun sitten saa lapsukaiset hoitoon joskus ja oikeen odottaa, että pääsee nollaamaan...vetää kaksin käsin ja sitte toisinaan menee vieläkin(niin kuin usein nuorempana) överiksi. Just viimeksi muisti lähti ja juttelin jotain rivouksia ihan vieraillekkin ihmislle, joita ei tainnu kauheesti naurattaa, juttelen mitä sylki suuhun tuo ja sinkoilen kun durasel-pupu ja pussailen ja halailen ihmisiä. Mustelmilla olin sen illan jälkeen, tiedä mihin olen törmäillyt....kännissä musta tulee ihan eri persoona. Pitäis kai jättää koko litku, mut sitte taas jossain kohtaa kaikki on unohdettu ja taas voi lähteä nollaamaan... :/


      • Sofia23
        pjönttömuori kirjoitti:

        Näin perheen tultua, tulee helpommin morkkis. Lasten edessä en ole ikinä kännissä, pari saunasiideriä voin ottaa, ei enempää. Mutta kun sitten saa lapsukaiset hoitoon joskus ja oikeen odottaa, että pääsee nollaamaan...vetää kaksin käsin ja sitte toisinaan menee vieläkin(niin kuin usein nuorempana) överiksi. Just viimeksi muisti lähti ja juttelin jotain rivouksia ihan vieraillekkin ihmislle, joita ei tainnu kauheesti naurattaa, juttelen mitä sylki suuhun tuo ja sinkoilen kun durasel-pupu ja pussailen ja halailen ihmisiä. Mustelmilla olin sen illan jälkeen, tiedä mihin olen törmäillyt....kännissä musta tulee ihan eri persoona. Pitäis kai jättää koko litku, mut sitte taas jossain kohtaa kaikki on unohdettu ja taas voi lähteä nollaamaan... :/

        Hirvein morkkis on tullut ehkä, kun olin mieheni äidin syntymäpäiväjuhlissa. Paikalla suurin osa miehen suvusta. Tarjolla oli boolia josta vedin sitten mukavan määrän... Olin mm. kaatunut tuolilla, tullut vessasta sukkahousut alhaalla ja hame korvissa, kaatuillut, oksentanut vessassa. Kaiken huipuksi lähdimme kimppataksilla kotiin, istuin mieheni tädin kanssa taksin takapenkillä ja olin halaillut häntä ja selittänyt kaikkea idioottimaista, kehunut mukavaksi ja yrittänyt pussailla!! HYI KAMALA! Tästä on monta vuotta aikaa mutta vieläkin hävettää niin helvetisti!


      • Vai miten se oli?
        Sofia23 kirjoitti:

        Hirvein morkkis on tullut ehkä, kun olin mieheni äidin syntymäpäiväjuhlissa. Paikalla suurin osa miehen suvusta. Tarjolla oli boolia josta vedin sitten mukavan määrän... Olin mm. kaatunut tuolilla, tullut vessasta sukkahousut alhaalla ja hame korvissa, kaatuillut, oksentanut vessassa. Kaiken huipuksi lähdimme kimppataksilla kotiin, istuin mieheni tädin kanssa taksin takapenkillä ja olin halaillut häntä ja selittänyt kaikkea idioottimaista, kehunut mukavaksi ja yrittänyt pussailla!! HYI KAMALA! Tästä on monta vuotta aikaa mutta vieläkin hävettää niin helvetisti!

        Yrittänyt pussailla miehen tätiä... :D Varmasti hyytävää omasta mielestäsi muistella, mutta ainakin hauskaa meistä muista! :) Täti ollut ihmeissään sellaisesta sukurakkaudesta... :D

        Kyllä se siitä, ainakaan et ole SATUTTANUT ketään, eiks niin. :)


    • Känniääliö-87

      Mukavaa lukea muiden kauhukertomuksia, se vähentää hiukan omaa morkkista :)
      Minäpä vetäsin eilen taas kivan kännin ja:
      -Soitin eksälle ja itkin hänelle puhelimessa sekä pyysin häntä takaisin (seurustelen tosiaan, ja poikaystäväni oli viereisessä huoneessa ja kuuli varmasti)
      -Menin facebookiin ja juttelin kaikille jotka olivat paikalla ja joille en selvinpäin yleensä mitään juttele tuosta vaan, teksti oli tällaista: "Olkisi tosikiva nähgdä jkoskus kun ei olka akohhin nähjty" Kerroin myös kuinka ihania ihmisiä he ovat ja kuinka heitä ikävöin.
      -Viilsin käsivarteeni kivan "pikku naarmun"
      -Haukuin poikaystäväni pahasti jostain ihan typerästä syystä.
      -Tein myös muutakin mutta en muista mitä. Muisti meni loppuillasta.

      Nyt hävettää, oksettaa ja vapisuttaa. Tekee mieli nukkua seuraavat 20 vuotta... En kehtaa edes mennä pihalle tupakille kun tuntuu että kaikki tietää mun toilailut.

      Aamulla on aina niiiin ihanaa lukea puhelimesta lähetettyjä viestejä ja soitettuja puheluita...
      Facebook on myös ihana paikka krapula-aamulla...

      • Itsensä nolannut

        Morkkiksia on tullut morkkailtua niin paljon ettei edes pysy laskuissa mukana.Viime kertainen oli taas yksi niiden joukossa mitä ei tahtois muistella,mutta kun muistot ne tunkee väkisinki aivoihin jokaisesta aukosta.Mitä sitten tuli tehtyä?No jos alotetaan vaikka ihan sillä että mm.Kerroin puolitutuille koko elämäni tarinan ja itkuahan siinä väänsin sitten loppusuoralla oikeen edustavasti,vinguin ja vikisin että ihmiset ostais mulle lisää juotavaa kun omat oli loppu ja tilikin näytti nollaa,ahdistelin,seurasin ja kuulustelin erästä vanhaa tuttavaa joka varmaan vihaa mua nykyään koska olin niin perkeleen rasittava,Kerroin salaisuuksia ihmisille kenelle ei olis pitänyt,haukuin erään kaverin pystyyn,roikuin eräässä kaverissa (miespuolisessa) niin pahasti että myöhemmin toinen kaveri tuli sanomaan että tää "miespuolinen kaveri" luulee mun olevan rakastunut häneen...

        Ilta loppu sitten oikeen loistavasti siihen että tuli vedettyä jotain vahvempaa kamaa (tietäski vielä että mitä) ja siitä seuras totaalinen sekoominen.En tiedä/muista että mitä oikeen on tapahtunut mutta sanotaanko näin että heräsin putkasta ja olo oli sanoinkuvaamaton.Viskas sitte laukun mun käteen ja kotona tutkiskelin että onko kamat talella niin eiköhän se puhelin lompakko ollut jäänyt omalle matkalleen ties minne...

        ikää on 24v että saa tässä hävetä toden teolla omaa käytöstään.En tiedä olenko enemmän häpeissäni vai vaan pettynyt itseeni?Kaverit ne nauraa kun niiden kans oon puhunu illasta,toki niitä naurattaa mutta mulla on tässä nauru todella kaukana.Teen kohta hirtto narun itselleni...


      • NtiJärjetön86
        Itsensä nolannut kirjoitti:

        Morkkiksia on tullut morkkailtua niin paljon ettei edes pysy laskuissa mukana.Viime kertainen oli taas yksi niiden joukossa mitä ei tahtois muistella,mutta kun muistot ne tunkee väkisinki aivoihin jokaisesta aukosta.Mitä sitten tuli tehtyä?No jos alotetaan vaikka ihan sillä että mm.Kerroin puolitutuille koko elämäni tarinan ja itkuahan siinä väänsin sitten loppusuoralla oikeen edustavasti,vinguin ja vikisin että ihmiset ostais mulle lisää juotavaa kun omat oli loppu ja tilikin näytti nollaa,ahdistelin,seurasin ja kuulustelin erästä vanhaa tuttavaa joka varmaan vihaa mua nykyään koska olin niin perkeleen rasittava,Kerroin salaisuuksia ihmisille kenelle ei olis pitänyt,haukuin erään kaverin pystyyn,roikuin eräässä kaverissa (miespuolisessa) niin pahasti että myöhemmin toinen kaveri tuli sanomaan että tää "miespuolinen kaveri" luulee mun olevan rakastunut häneen...

        Ilta loppu sitten oikeen loistavasti siihen että tuli vedettyä jotain vahvempaa kamaa (tietäski vielä että mitä) ja siitä seuras totaalinen sekoominen.En tiedä/muista että mitä oikeen on tapahtunut mutta sanotaanko näin että heräsin putkasta ja olo oli sanoinkuvaamaton.Viskas sitte laukun mun käteen ja kotona tutkiskelin että onko kamat talella niin eiköhän se puhelin lompakko ollut jäänyt omalle matkalleen ties minne...

        ikää on 24v että saa tässä hävetä toden teolla omaa käytöstään.En tiedä olenko enemmän häpeissäni vai vaan pettynyt itseeni?Kaverit ne nauraa kun niiden kans oon puhunu illasta,toki niitä naurattaa mutta mulla on tässä nauru todella kaukana.Teen kohta hirtto narun itselleni...

        Aijjai, pahalta kuulostaa, ja ikävän tutulta myös :/
        Minä kanssa käyttäydyn juurikin noin kännissä, putkaan en ole (onneksi!) vielä koskaan joutunut.
        Mutta olen stripannut, viuhahdellut, yrjönnyt sopimattomiin ja sopimattomissa paikoissa, varastanut, valehdellut, itkenyt, kerjännyt (siis todella kerjännyt) sääliä, viilellyt, viiltänyt, huutanut, huudellut, haukkunut, töninyt, läpsinyt, soitellut eksille, soitellut pomo(i)lle, soitellut sukulaisille, kertonut salaisuudet, puhunut paskaa, puhunut törkeitä (mm tädin ystävälle kertonut alapääjutuistani) ja lähes kaikkea mahdollista muuta ihanaa! Jes, hyvä me!


      • T:Lähiöpoika
        Itsensä nolannut kirjoitti:

        Morkkiksia on tullut morkkailtua niin paljon ettei edes pysy laskuissa mukana.Viime kertainen oli taas yksi niiden joukossa mitä ei tahtois muistella,mutta kun muistot ne tunkee väkisinki aivoihin jokaisesta aukosta.Mitä sitten tuli tehtyä?No jos alotetaan vaikka ihan sillä että mm.Kerroin puolitutuille koko elämäni tarinan ja itkuahan siinä väänsin sitten loppusuoralla oikeen edustavasti,vinguin ja vikisin että ihmiset ostais mulle lisää juotavaa kun omat oli loppu ja tilikin näytti nollaa,ahdistelin,seurasin ja kuulustelin erästä vanhaa tuttavaa joka varmaan vihaa mua nykyään koska olin niin perkeleen rasittava,Kerroin salaisuuksia ihmisille kenelle ei olis pitänyt,haukuin erään kaverin pystyyn,roikuin eräässä kaverissa (miespuolisessa) niin pahasti että myöhemmin toinen kaveri tuli sanomaan että tää "miespuolinen kaveri" luulee mun olevan rakastunut häneen...

        Ilta loppu sitten oikeen loistavasti siihen että tuli vedettyä jotain vahvempaa kamaa (tietäski vielä että mitä) ja siitä seuras totaalinen sekoominen.En tiedä/muista että mitä oikeen on tapahtunut mutta sanotaanko näin että heräsin putkasta ja olo oli sanoinkuvaamaton.Viskas sitte laukun mun käteen ja kotona tutkiskelin että onko kamat talella niin eiköhän se puhelin lompakko ollut jäänyt omalle matkalleen ties minne...

        ikää on 24v että saa tässä hävetä toden teolla omaa käytöstään.En tiedä olenko enemmän häpeissäni vai vaan pettynyt itseeni?Kaverit ne nauraa kun niiden kans oon puhunu illasta,toki niitä naurattaa mutta mulla on tässä nauru todella kaukana.Teen kohta hirtto narun itselleni...

        Ihan perusperjantai. elä inise. meilläpäin tota sanotaan hyväks meiningiksi. ;)


    • Ka-ching!

      Nussin naimisissa olevaa esimiestäni viime yönä. Ihan jäätävä morkkis. Miten mä kehtaan mennä huomenna töihin?

      • firmanpikkujoulut:(

        firman pikkujoulut ?
        mullakin on vitunmoinen morkkis perjantain firman pikkujouluista. mutta en kuitenkaan ihan pannut pomoni kanssa, lähellä kyllä oli. Ja nyt mietin vain sitä samaa, että miten kehtaan kävellä toimistoon huomen aamulla kahdeksalta kun pomoni istuu sielä pöydän takana. olin muutenkin todella kova ääninen ja umpikännissä. muut olivat ilmesesti juoneet muutamat sivistyneet, mutta minä fiksuna likkana vedin pullon viinaa ja lonkerot ja kaljat päälle. vittu että hävettää.


      • kkkkkkklllll
        firmanpikkujoulut:( kirjoitti:

        firman pikkujoulut ?
        mullakin on vitunmoinen morkkis perjantain firman pikkujouluista. mutta en kuitenkaan ihan pannut pomoni kanssa, lähellä kyllä oli. Ja nyt mietin vain sitä samaa, että miten kehtaan kävellä toimistoon huomen aamulla kahdeksalta kun pomoni istuu sielä pöydän takana. olin muutenkin todella kova ääninen ja umpikännissä. muut olivat ilmesesti juoneet muutamat sivistyneet, mutta minä fiksuna likkana vedin pullon viinaa ja lonkerot ja kaljat päälle. vittu että hävettää.

        Kourin tuttujen (osa varattuja) miesten perseitä baarissa ja yhden kanssa myöhemmin paneskelin. Liukastuin sitä ennen jäisellä kadulla ja leuka verta tihkuvana oon baarissa ollu varmaa todella hehkeänä. YYYÖÖÖKK!


    • PinkHeadGirl

      Vedin sitten aivan järjettömät perseet eilen, ja asun niin pienellä paikkakunnalla että ihan kaikki tietää nyt mun sekoilut...
      Facebookissa oli aamulla 12 kaveripyyntöä ilmeisesti näiltä uusilta baarituttavilta, hylkäsin kaikki kun yhtäkään naamaa en tuntenut tai siis muistanut.
      Voi luoja niitä juttuja mitä suustani päästin, ikinä ei oo näin hävettäny!
      Ihan hyvä varmaan et muisti meni niin ei sentään tartte mitään itsemurhia suunnitella :DD

      • wfrqewtfrqe

        Tuli taas mokattua oikein urakalla, sanoin yhdelle (monelle muullekkin) muijalle jatkuvasti et se on vitun kuuma ja söpö ja tällee, se oli iha kyllästymispistees.

        Ja soitin tutuille tietysti mukavat uv:n toivotukset.

        Aamulla ei sitten oikein mitään muistikuvaa, ja facebookin kun avaa ni pelkkää känniääliö viestii tulee vaa....

        Vittu sentää.


      • PinkHeadGirl
        wfrqewtfrqe kirjoitti:

        Tuli taas mokattua oikein urakalla, sanoin yhdelle (monelle muullekkin) muijalle jatkuvasti et se on vitun kuuma ja söpö ja tällee, se oli iha kyllästymispistees.

        Ja soitin tutuille tietysti mukavat uv:n toivotukset.

        Aamulla ei sitten oikein mitään muistikuvaa, ja facebookin kun avaa ni pelkkää känniääliö viestii tulee vaa....

        Vittu sentää.

        Haha "Vittu sentää." :DD Aika tyhjentävä kommentti :D


      • a
        PinkHeadGirl kirjoitti:

        Haha "Vittu sentää." :DD Aika tyhjentävä kommentti :D

        a


      • kännissä olet ääliö
        a kirjoitti:

        a

        Vittusaatana. Ei sitä ikinä ymmärrrä pysyä erossa viinasta ja tyytyä pelkä kalja litkimisee. Viinapäissää menin haukkuu hyvän kaveri iha pystyy ihan älyttömästä syystä. Mitään muistikuvaa ei tapahtumasta oo, aamulla sai sit kuulla muilta kavereilta et mitä sitä onkaa tullu tehtyä. Sitä oli ku iha eri ihminen. Uskaltaakoha sitä edes himasta poistua, kuiteski saa vaa kuulla et mitäs kaikkee muuta tuli tehtyä. :l


      • bebob-.-..-
        kännissä olet ääliö kirjoitti:

        Vittusaatana. Ei sitä ikinä ymmärrrä pysyä erossa viinasta ja tyytyä pelkä kalja litkimisee. Viinapäissää menin haukkuu hyvän kaveri iha pystyy ihan älyttömästä syystä. Mitään muistikuvaa ei tapahtumasta oo, aamulla sai sit kuulla muilta kavereilta et mitä sitä onkaa tullu tehtyä. Sitä oli ku iha eri ihminen. Uskaltaakoha sitä edes himasta poistua, kuiteski saa vaa kuulla et mitäs kaikkee muuta tuli tehtyä. :l

        Pointsit sille joka laittaa paremmaksi: viimme kesänä hutkin riidan päätteksi naispuolista ystävääni turpiin (itse miespuolinen) sekä haukuin pataluhaksi muut läsnäolijat (joita noin 10 kappaletta) ja samaisena iltana päätin lähteä tuhannen viinapäissäni pikku ilta-ajelulle porukoiden pari vuotta vanhalla maasturilla. Noh, auto löytyi metsätien ojasta tuhannen säpäleinä. Ainoa vaihtoehto oli kävellä kotiin, jonne ei ollutkaan matkaa kuin vaivaiset 10 km. Kaiken lisäksi satoi kaatamalla vettä ja oli kylmä yö vuodenaikaan nähden. tärisin horkasta kun pääsin kotiin, onneksi viina turrutti vielä vähän kylmyysaistimuksiani. itse asiassa enpä nukkunutkaan sinä loppu"yönä" kun mietin mitä sanon vanhemmille jotka tulevat matkalta kotiin seuraavana päivänä. Voitte vain arvailla morkkiksen määrää ja hävetystä ja vitutusta ja porukoiden reaktioita. ps. olin vain 17 vuotias, joten tätä kesää ja täysi-ikäisyyttä odotellessa. ;)


      • Aika paha kyl
        bebob-.-..- kirjoitti:

        Pointsit sille joka laittaa paremmaksi: viimme kesänä hutkin riidan päätteksi naispuolista ystävääni turpiin (itse miespuolinen) sekä haukuin pataluhaksi muut läsnäolijat (joita noin 10 kappaletta) ja samaisena iltana päätin lähteä tuhannen viinapäissäni pikku ilta-ajelulle porukoiden pari vuotta vanhalla maasturilla. Noh, auto löytyi metsätien ojasta tuhannen säpäleinä. Ainoa vaihtoehto oli kävellä kotiin, jonne ei ollutkaan matkaa kuin vaivaiset 10 km. Kaiken lisäksi satoi kaatamalla vettä ja oli kylmä yö vuodenaikaan nähden. tärisin horkasta kun pääsin kotiin, onneksi viina turrutti vielä vähän kylmyysaistimuksiani. itse asiassa enpä nukkunutkaan sinä loppu"yönä" kun mietin mitä sanon vanhemmille jotka tulevat matkalta kotiin seuraavana päivänä. Voitte vain arvailla morkkiksen määrää ja hävetystä ja vitutusta ja porukoiden reaktioita. ps. olin vain 17 vuotias, joten tätä kesää ja täysi-ikäisyyttä odotellessa. ;)

        Uudenvuoden morkkikseni oli aivan hirveä, join suruun hirveät kännit ja lähdin siskoni autolla ajamaan ja ajoin ojaan ja auto meni paskaksi. Sitten menin kaverin exän luokse yöksi. Ei onneksi tapahtunut mitään vanhempani soittelivat ja kyselivät missä olin ja vasta iltapäivällä älysin vastata ja hirveä krapula oli. Ja tapahtui illan aikana vaikka mitä muuta. Ja sitten nyt eilen vietin synttäreitäni ja päätin sitten umpitunnelissa että teenpä itselle arpitatuoinnin ja leikkasin liian syvältä nii nyt on käsiki auki ja pitäs käydä tikkaamassa umpeen haava. Ja samaten soittelin kaikille ja soitin 112 että ambulanssi käy tsekkaan ton haavan ja ku meni aikaa että se ambulanssi tuli nii soitin 112 uudelleen ja vittuilin niille siel. Ja sit yöllä meinasin hypätä parvekkeelta mutta tyttöystävä esti.. että näin aika hirveä morkkis ja ei sovi toi viina ollenkaa mulle että taidan pysyä joko kokonaan erossa alkoholista tai voisi pysyä ainakin viinasta erossa.. että silleesti.


      • help
        kännissä olet ääliö kirjoitti:

        Vittusaatana. Ei sitä ikinä ymmärrrä pysyä erossa viinasta ja tyytyä pelkä kalja litkimisee. Viinapäissää menin haukkuu hyvän kaveri iha pystyy ihan älyttömästä syystä. Mitään muistikuvaa ei tapahtumasta oo, aamulla sai sit kuulla muilta kavereilta et mitä sitä onkaa tullu tehtyä. Sitä oli ku iha eri ihminen. Uskaltaakoha sitä edes himasta poistua, kuiteski saa vaa kuulla et mitäs kaikkee muuta tuli tehtyä. :l

        joo sama täällä, hyvä työkaveri tuli haukuttua ja ihan ilman syytä ja mitä törkeimmällä tavalla, olemme puhuneet asiasta ja hän antoi anteeksi mutta olen niin pettynyt itseeni että mietiin itsemurhaa yöllä, mulla on sentään ikää riittävästi et tällasta ei pitäis enää tapahtua.


    • öööööh..

      vitun ruman jätkän kanssa sekoilu >:---O käkäkääk. onneksi pistin stopin. hyi. hyi, hyi.

    • -.-

      ihan jumalaton morkkis..

      Olin työkavereiden kanssa liikenteellä ja ihan tuhannen päissäni.
      Selitin kaikkea paskaa ja kerroin kaikkea menneisyydestä mitä työkavereille ei ihan viittis kertoo... Kiva mennä töihin takasin.
      Täytyy vaan toivoo että muutkin oli niin kännissä että ne ei muista mitään mun selityksistä. Koko päivän pyöriny hirveillä morkkis aalloilla. Voi vittu huoh.
      Lisäksi kokeilin sitä uutta bilehuumetta. Voi vittu kun ihminen voi olla IDIOOTTI

    • 1ball

      Onjoo ihan tajuton morkkis, ja kaikki tietää pikku kylässä mitä tein (lapissa päin). Nyt vaan toivotaan, että tää morkkis loppuu joskus, jumankauta että ootan sitä päivää kun olo on taas normaali. Kauan siinä menee yleensä? Itellä eka morkkis menossa. Ja olen liikkunut normaalisti pihalla, koska en kestä sitä kun entiedä mitä musta puhutaan. Yritän vain kestää, vaikka onhan tämä ihan hirveätä ;(

      Meneekö normi olo-tilaan viikko vai kaks? Kuukaus? äääh.

    • Heihei ja persekorva
    • Tsuntstustsut

      Itselläni taas menee rahan käyttö hiukan ylitse, etenkin jos on kortti mukana, joka sitten vituttaa. Viikonloppuna meni taas yhteensä varmaan melkein koko viikon tili, ei saakuti. Tarjoiltua tuli jos minkälaisille tutuille ja ei tutuille, rahaa ilmeisesti taas oli kuin lottovoittajalla. Taisinpa pokeakin uhkailla ja hyvä ettei mennyt putkareissuksi, niin kännipäissään ja sekavassa tilassa kun tuli oltua. Pihalle tuli lennettyä.

      Taidanpa jatkossa jättää tuon kortin suosiolla kotiin ja maksimissaan sen 40 euroa ottaa matkalle mukaan.

      Toisaalta tuo raha on pieni hinta siitä, mitä on tullut tehtyä sitten kännissä ja puhuttua ties minkälaista stooria sitten kännipäissään aivan yksityiselämästä lähtien lähes tuntemattomille ihmisille.

      Hauskaa sinänsä, nimittäin kaikista mukavimmat ja parhaat baari-illat on tullut vedettuä joko selvinpäin tai sitten korkeintaan parin kaljan voimalla. Eneempää kukaan ei lie tarvitse.

      Hävettää, ja ei voi kyllä syyttää muuta kuin itseään.

    • Kaduttaa kaikki

      Pahimmat morkkikset on tulleet nyt, kun on lopettanut ryyppäämisen

    • 14

      Näitä riittää!!

      Oon aamulla heränny naapurinpojan vierestä... (jonka kanssa aikasemmin oltu pelkkiä kavereita) Aamulla vaan muistu mieleen et taisin kesken kaiken käydä hakemassa kondomeja kotonta... Onneks välit pysyi hyvänä :D

      Sitte olen mm. kussut baarissa vessan lattialle koska vessassa oli jonoa ja itellä kamala hätä! Tietysti sillon joku nainen tuli sinne vessaan... Oliko noloa??!! Arvaa! Yritä siinä sitte selityksiä keksiä? Äkkiä pois vaan...

      Oon ollut bilettämässä pomoni kanssa. Ei ollu välttämättä kiva mennä töihin, vaikka hänkin kyllä oli onneks muuuutaman juonut ;)

      Paljon jotain pienempiäkin mokia on... Oon normaalisti hiljainen, mutta viinaa kun ottaa niin puhe ei lopu millään ;D On sitä kaikennäköstä tullut selitettyä.

      Sitten yks vielä. Exän työpaikalle (baariin) on monesti menty, koska on usein arkipäivinä, milloin itellä vapaata, ainoa baari mikä on auki ja tottakai tulee avauduttua sille sitten... :p

    • känöstelijä

      Tuli otettua hyvät pohjat ja lähdettyä kaveriporukalla baariin. Alkuillan tapahtumista muistan vielä jotain, mutta loppuilta onkin vain hataria häivekuvia ja sitten tuli black out. Muistan kovasti jututtaneeni tuttuja, suudelleeni tuntemattoman naisen kanssa ja kuitista päätellen tarjosin seurueelle juomat. Onneksi tilillä ei ollut kuin pari korttiostoa, tai sitten minulle ei enää loppuvaiheessa myyty :) Mutta pelottavinta onkin, että mitä muuta onkaan tullut tehtyä. Seuraavana päivänä en ainakaan kavereilta kuullut toilailleeni mitään erityisempää. Hävetti aivan helvetisti, koska muistinmenetykset eivät ole minulle mitenkään tavanomaisia. Koskahan sitä ilkeää näyttää naamaansa taas siinä paikassa. Niin ja ikää on sitten semmoiset 27...

    • Morkokokoko

      Äh nyt on kyl niin paha morkkis ettei pahempaa voi olla. Liikaa viinaksia ja sit tietysti soitteluita kavereille siinä kolmen aikaa aamusta..varmaan tykkäsivät taas jälleen kerran!!! Vittu kun vituttaa!

    • jiefjio

      Onneks on tullut sekoiltua jo vuosikausia niin ei ees kiinnosta mitä on tullu tehtyä tai mitä muut ajattelee. Ottakaa vaan sitä kuppia nyt kun on vielä hyviä kelejäkin ja älkää turhista narisko...

    • Mies1-1

      On noita mokia tullut välillä tehtyä,mutta tämä on pahin.
      Oltiin vaimoni kanssa kaverini kämpillä sen 30-vuotis bileissä ja kihlajaissa.
      Siinä sitten illan edetessä aloin vikittelemään kaverini kihlattua ja sulkeuduttiin kylppäriin muhinoimaan,(ei sentään ehditty panna) kunnes hetken päästä joku hakkas ovea ja huusi meidät ulos sieltä.No uloshan minä sieltä koko kämpästäkin lensin nyrkiniskun kera ja vaimo lähti perään ja siinä sitten,kun perässä käveli,mäkätti ja raivosi kuin heikkopäinen.No minä tietysti sain kauhean pultin myös ja löin nyrkillä puhelintolppaa ja ihan siis täysillä.
      Aamulla sitten heräsin jostain syystä keittiön lattialta oksennusläjä vieressäni, käsi ja pää aivan järjettömän kipeänä,silmä mustana eikä muistikuvien palautuminen auttanut yhtään asiaa....Morkkis oli sanoinkuvaamaton.
      Seuraavana päivänä paljastui lekurissa,että 3 kämmenluuta oli poikki ja melkein 2 kk:n sairasloma edessä jne.
      Alkoholin jätin kuitenkin melkein vuodeksi,niin paljon veetti.
      Nyt tuosta on reilu 14 vuotta aikaa ja niin on tämän kaverinkin ja muutaman muunkin paikallaolleen tutun tapaamisesta.

    • nuorimies///

      Soittelen aina kännissä puolitutuille, joita en halua edes nähdä selvinpäin. Poistan numerotkin puhelimen muistista, mutta aina nousuhumalassa haen ne taas finderilla.

      Viime joulua edeltävänä päivänä tulin baarista ja sammuin suihkuun. Heräsin siihen, kun palokunta tuli oven läpi isännöitsijän kanssa. Nukuin lattiakaivon päällä ja lavuaarin hanakin oli auki. Vettä oli joka puolella ja alakerran asunto meni myös remonttiin. Kaikkineen päivineen laskua tuli 17 000€. Oli mukava joulu olla ovi paskana ja puhaltimet huutamassa kämpässä. Juopottelu loppui siihen paikkaan.

    • juhannus morkkis

      juhannus 2011: armeijasta lomalle keskiviikkona heti kaupasta kaljaa join kaljaa keskiviikko-lauantai ja kaikki meni hyvin muistan kaiken, lauantaina löysin viina pullon auton takaluukussa, nytt muisti pätkii, muisti kuvia kun oon paininu ja vääntäny kättä ja hävinny kunnola vaikka sanoin että kaikki häviä mutta niin ei ollu ja paihin on että kaikki on tuttuja ja perheen jäseniä... niin voi käydä.. :/ jatkoin juomisen sunnuntaina ja nyt istun armeijssa kauhee krapula ja MORKKIS... tuntuu aika hyvälta kuitenki kun aamuja on vaan 11 ja sit on ohi on juhlat ja sen jälkeen varmaan taas kauhee morkkis monta päivää..

      (sori kirjoitus virheistä äidin kieli on ruotsi ;)

    • Pahkis89

      muilla ongelmaa, että morkkis tulee lähes joka kerta? Pieni tai vähä sitte suurempi. Vaikken oiskaan se suurin toilailija tai en toilailisi ollenkaan. Munailtua on kyllä tullu myös vähän enemmän, mutta ei joihinkin näihin tän topikin tarinoihin verrattuna. Naamani kehtaan vielä näyttää useimmille :). Pitää myös vähä tuudittautua siihen, että jos ite sekoilee on myös usein muut kovassa humalassa ja muistit pätkii myös niinkin päin!

    • biatch84

      Lauantaina tuli herättyä putkasta.... eka kerta elämässä kun putkasta on herätty ja kieltämättä pistää vähän miettimään josko olis aika rauhottuu.... muisti on aika hataralla pohjalla perjantai illasta, mutta poken ja poliisien kanssa tuli väännettyä aikalailla, pippurisumutteestakin sain silmiini.... hohhoijaa, ei näin..... Niin ja ikää 27 ja naisihminen :D

    • känniurpo3

      Minä keksin aina kännissä jotain kummallisia tarinoita ja valehtelen kuin sika. En ymmärrä miksi teen tällaista, kun olen kuitenkin normaalisti rehellinen ihminen. En yleensä itse muista mitä juttuja olen kännissä sepittänyt, ja sitten saan seuraavana päivänä kuulla niitä muilta.
      Viimeksi kaverini kysyi aamulla että milloin se minun kouluni alkaa. Johon minä sitten että mikä hemmetin koulu? Kävi ilmi, että olin kertonut kaikille hakeneeni ja päässeeni merikapteenikoulutukseen. WTF???!!
      Niin siis olen kirjastotyöntekijä.

      Ihme valehtelua. Asiaa pahentaa vielä se, että kuulemma vaikutan humalassa ollessani täysin selvältä. En sammalla, kaatuile tms, mutta jälkikäteen en vain muista mitään. Näinollen ihmiset usein uskovat kummalliset sepitelmäni.

    • Ympäripäissään

      Ite on tultu kuulua että viime juhannuksena huutelin vastaantulijoille herjoja mm. yhdelle tuntemattomalla vanhalle muorille- "Pitääkö sut hakata?" kun oli katsonut hopertelimistani pitkään. sukelsin pikeen pää edelle ja törmäilin ihmisiin ja kaaduin omaan kuseeni. Menin yhden tytön luokse ja huutelin hämäriä ja makasin selälläni eteisen lattialla kunnes minut häädettiin. kaverille mentäessä kaaduin maahan tekemään punnerruksia ja tässä aherruksessa tuli jano, joten päätin juoda kuralätäköstä vettä. Nämä siis kaikki kaverien tietojen mukaan...

    • Pyhä n

      olen parempi ku te muut ja en juo ku tulee paha olo ain

      • kaverinpoikaystäväti

        Kerra sanoin kaverille että se on tyhmä ja nyt on morkkis.


    • minä1969

      Noh, tähän hiukan vanhemman ihmisen kokemuksia morkkisen syistä...esim.pakonomainen tarve pettää poikaystävää kännissä, yhden "poikaystävän sängyn viereen kuseminen kännissä aamuyöllä, varattujen miesten kanssa vehtaus niin että vaimo on yläkerrassa, kännissä autola ajoa parina kertana, tavaroiden hukaamista lukuisia kertoja, pari kertaa oon heränny jostain niin etten ole edes tienny missä kaupunginosassa olen ja puheet ovat ihan oma lukunsa...Nukyään olen ehkä jo rauhoittunut mutta morkkiksesta on vissiin vuosien aikana tullu niin tuttu tunne että nykyään vaikka ilta on mennyt juuri sopivasti, mulla on päätä levittävä morkkis useamman päivän ja yllätys, yllätys, en luota kehenkään toiseen ihmiseen, oliskohan vika mun omassa käytöksessä...

      • minä1969

        ja unohtuipa tuosta listasta vielä poikaystävien lyöminen...ihan vaan kermana kakun päälle


    • ja taas morkkis...

      helvetti sentään kun ei opi! Taas tuli stripattua, puhuttua paskaa, roikuin kaikissa miehissä (jotka ei edes kiinnosta mua!), loppuillasta filmi poikki ja ärsyttää, kun ei tiedä, mitä muutakin karmivaa on taas tullu tehtyä ja sanottua...huh huh. En kyllä taas kehtaa hetkeen mennä näiden ihmisten ilmoille :/ Laiha lohtu on, että kaikki muutkin oli todennäköisesti aika kännissä, I hope so.....Ja ottaa päähän, kun tiedän että loppuviikkoo kohden morkkis hälvenee ja helposti tulee taas lähettyy radalle, yök.

    • kai tästä jotenkin..

      Shotteja, tyhmiä juttuja, leikkimielistä kavereiden tönimistä baarissa ja filmi poikki. Muistikuva: talutin pyörää ja kaaduin sen päälle. Hirveät mustelmat jaloissa ja ranne venähtänyt. Muistikuva: kaveri alkoi suutelemaan, vastasin suudelmaan ja aloin itkeä tyhmyyttäni. Selitin kaverille, että rakastan poikaystävääni enkä todellakaan ole kiinnostunut hänestä siinä mielessä. Lähdin kotiin todella poissa tolaltani. Filmi poikki. Seuraava muistikuva: Istun jonkun asunnossa, jossa on n. 10 täysin tuntematonta ihmistä.Tajuan lähteä kotiin kun kaksi muutakin lähtee. Tuntemattomat miehet pyytävät asunnolleen. Soperran, että pitää mennä kotiin. He väittävät vastaan ja pysäyttävät taksin. Taksikuski ottaa pyörän kyytiin vaikka sanon edelleen, että pitää mennä kotiin. Filmi poikki: Istun miesten sohvalla kun he laittavat ruokaa keittiössä. Tajuan lähteä kotiin. Filmi poikki. Kotona puoli seitsemältä aamulla. Aivan käsittämätön ja pelottava ilta. Filmi on katkennut viimeksi yli kuusi vuotta sitten, en tajua miten kontrolli katosi. En muista ketä olen tavannut illan aikana saati mitä puhunut. En tiedä onko joku tuttu nähnyt suutelu-itku kohtauksen. En tiedä miten jouduin asuntoihin. Vaikka tekisikin mieli kuolla niin olen silti tyytyväinen, että selvisin siinä kunnossa hengissä kotiin. Vaarallista leikkiä! Kunpa tästä hiveästä olosta pääsisi jotenkin eroon. Kaikille sattuu, mutta silti oma sekoilu tuntuu maailman lopulta. Harmi kun toisten muistia ei saa pyyhittyä samalla tavalla kun joku on pyyhkinyyt oman...

    • Ärsyttävä lehmä

      Voi paska mikä kaamee morkkis on päällä...muisti tökkii...jotain hajanaisia muistikuvia illasta sieltä täältä...hyi vittu mitä kaikkee baarissa tulikaan tehtyä...!! Miten enää pystyn duuniin menemään?
      Miten tästä voi selvitä? :(

    • Ajatto

      Harvoin kärsin morkkiksesta, koska yleensä sekoilen tuntemattomien keskellä, mutta nyt se on iskenyt ja lujaa.... Olin samoilla jatkoilla siskoni ja hänen miehensä kanssa ja tietysti ainoana järisyttävässä humalassa, tanssinut siskoni miehen kavereille ja hinkannut itseäni ties mihin ja kehen ja pahinta oli kun luulin siskoni nukkuvan sohvalla ja annoin siinä vieressä sitten sylitanssia yhdelle miekkoselle rinnat paljaana ja tietysti sisko sitten yhtäkkiä heräsikin. Aaaaaaarrrrrh..... Onko meissä joissain ohjelmoitu jotain väärin, kun ujosta ja epävarmasta tytöstä kuoriutuu yhdeksi yöksi itseään kaikille tarjoava, pakonomaisesta vilauttelusta kärsivä ja täysin estoton tomppeli? Onneksi mun siskon on pakko rakastaa mua no matter what....

      • xdcfghjn

        Normi-ilta.


    • Mjoo.

      Näitähän riittäis..

      Ehkä mieleenpainuvin morkkis ikinä sattu viitisen vuot sitten kun kaverin kanssa lähdettiin jatkoille muutaman miehen seurassa kenen kans tuli sillon liikuttua.. niitten joku kaveri oli baarimikkona jossain striptease baarissa ja mentiin sinne pitämään omat pippalot kun baari oli tietty kiinni 5 aamuyöstä.
      Siel sit oli kaverin kans hingattu itteämme sitä tankoa vasten.. mustelmista ja kuhmuist päätellen tuskin ollaan mitään kovinkaan eroottisia näkyjä oltu.. musiikki soi ja jallu virtas, muistan hämärän muistikuvan et laattailen pimees vessas keskel lattiaa kännykänvalos kun ei siel ollut valoja.. jostain olin siit baarist löytäny suihkun koska havahtusin yhdeltä päiväl meikit pisin naamaa ja hiukset mitenlie vitun kännissä siihen et kaveri ravistelee ja sanoo "et nyt lähdetää, kytät tuli äske ku naapurit on valittanu" käveltii johonki hesburgeril, paljain varpain ja puolet vaatteist hukas. ulkonäkö oli jotakuinkin narkkarin. frendi tuli meitä onneks hakemaan ja jostain syystä olin viskonu sitä ja kaikkia ohikulkevia hesburgerin hampurilaisilla. joo ja kaveri oli painanu sitä sillosta miestään siel baarin verhollises loosis, ja koko meiän iltasessio oli menny valvontakameroille mitkä oli katottu läpi. häpeä oli. ihan saatanallinen.

    • rauhoittunutnainen

      tanssin humalassa baarin pöydällä ja tipahhin sieltä alas ja taju meni kankaalle. Piipaa-auto tuli ja aamulla heräsin sairaalasta. Ex soitti ja luuli että yritän tehdä sitä mustasukkaiseksi.

    • kyrsi-orava

      Onhan noita. Kerran pidin kotonani bileet (Asuin siis silloin vielä porukoilla). Yöllä joku idiootti oli viskonut punaviinit juuri meidän maalatuille seinille. Muistan, kuinka olin hinkannut sitä yöllä pois ja oli lähtenyt pala seinää siitä suolan/etikan/pesuaineiden yhdistelmästä. Tosin punaviinitarha oli ja pysyi. Lisäksi paneskelin samaisena iltana erään kaverini kanssa, jonka kanssa olisin halunnut olla vain kaveri. Kun muutenkin on aika vähän miespuolisia kavereita. Sekin nyt aattelee et olin vain helppo pillu eikä halunnut kaveruuttakaan jatkaa.

      Muistan, kuinka itkin yöllä kun ne seinät menivät ja pitäisi kertoa porukoille. Onneksi ei kuitenkaan suuttunut, mutta siis enemmänkin harmitti niiden puolesta, kun ne oli niin kauan sitä seinää halunnut ja minä tyhmillä bileilläni saan seinään järkyttävän tahran.

      Aamulla oli kyllä morkkis.

      • jäätävä bbb

        Olin Kanarian saarilla vanhempieni kanssa. Play del Inglesissä, bileiden kuninkaallisessa laaksossa. Samaiseen aikaan sattui eräs hyvä tuttuni ja hänen poikaystävänsä. Sovittiin sitten, että jokunen päivä lähdetään Inglesin yöelämään. Ja mehän lähdettiin. Tämä tuttuni ehti ehkä tunnin pari olla pystyssä, kun hän oli jo niin kännissä, että vietiin hänet heidän hotelliinsa yöksi. Sen jälkeen tämä äijä saattoi mut mun hotellille, koska yksin kulkeva nainen ei niin turvassa siellä ole.

        Heti, kun tämä tuttu oli nukkumassa hotellilla, niin tämä hänen poikaystävä ja minä kuljettiin ne pari kilometriä käsi kädessä, hän kantoi mua, ja välillä suuteli. Ja mä olin ihan innolla mukana.

        Kun pääsin hotellille, mulla oli niin kusihätä, että juoksin täysiä respan läpi huoneeseen. Eihän mulla avainta ollutkaan, ja porukatkin oli yöelämässä, tosin selvillä. Siinä kamala juoksu respaan ja vessan etsiminen. En tietenkään kerennyt mennä vessaan vaan kusin alleni niin saatanasti. Ja rupesin lirkuttelemaan sille respa-miehellekkin.

        Siitä ideaksi sainkin mennä respassa oleville tietokoneille kusisilla vaatteillani. Tottakai facebookissa lirkuttelin kaikille mahdollisille ja tuolikin oli sen jälkeen ihan kusessa.

        Huoneessa selitin kaikkea mahdollista äidille, enkä tosissani muista mitään.Eka kerta, kun muisti on lähtenyt suuremmaksi osaksi. En osannut mitään. Kun halusin mennä vessaan, äitin piti kertoa mulle, mitä mun pitää tehdä "Nyt vedät housut alas, avaa ensin vetskari, jos on vyö niin avaa sekin. Housut avataan sieltä ylhäältä. Nyt istut pöntölle. Niin, että olet keskellä. Pissi pönttöön. Paperilla voit pyyhkiä. Vedä vessa. Siis siitä painettavasta nappulasta"....

        Aamulla oli kyllä niin järkyttävä morkkis ja darra myös helvetillinen.


      • kännisika!!!!
        jäätävä bbb kirjoitti:

        Olin Kanarian saarilla vanhempieni kanssa. Play del Inglesissä, bileiden kuninkaallisessa laaksossa. Samaiseen aikaan sattui eräs hyvä tuttuni ja hänen poikaystävänsä. Sovittiin sitten, että jokunen päivä lähdetään Inglesin yöelämään. Ja mehän lähdettiin. Tämä tuttuni ehti ehkä tunnin pari olla pystyssä, kun hän oli jo niin kännissä, että vietiin hänet heidän hotelliinsa yöksi. Sen jälkeen tämä äijä saattoi mut mun hotellille, koska yksin kulkeva nainen ei niin turvassa siellä ole.

        Heti, kun tämä tuttu oli nukkumassa hotellilla, niin tämä hänen poikaystävä ja minä kuljettiin ne pari kilometriä käsi kädessä, hän kantoi mua, ja välillä suuteli. Ja mä olin ihan innolla mukana.

        Kun pääsin hotellille, mulla oli niin kusihätä, että juoksin täysiä respan läpi huoneeseen. Eihän mulla avainta ollutkaan, ja porukatkin oli yöelämässä, tosin selvillä. Siinä kamala juoksu respaan ja vessan etsiminen. En tietenkään kerennyt mennä vessaan vaan kusin alleni niin saatanasti. Ja rupesin lirkuttelemaan sille respa-miehellekkin.

        Siitä ideaksi sainkin mennä respassa oleville tietokoneille kusisilla vaatteillani. Tottakai facebookissa lirkuttelin kaikille mahdollisille ja tuolikin oli sen jälkeen ihan kusessa.

        Huoneessa selitin kaikkea mahdollista äidille, enkä tosissani muista mitään.Eka kerta, kun muisti on lähtenyt suuremmaksi osaksi. En osannut mitään. Kun halusin mennä vessaan, äitin piti kertoa mulle, mitä mun pitää tehdä "Nyt vedät housut alas, avaa ensin vetskari, jos on vyö niin avaa sekin. Housut avataan sieltä ylhäältä. Nyt istut pöntölle. Niin, että olet keskellä. Pissi pönttöön. Paperilla voit pyyhkiä. Vedä vessa. Siis siitä painettavasta nappulasta"....

        Aamulla oli kyllä niin järkyttävä morkkis ja darra myös helvetillinen.

        Hahaha, voi luoja kun nauratti :D mäkin olen ulkomailla kussut kännissä hotellihuoneeni lattialle ja pyyhinyt ne kuset hotellin pyyhkeillä ja jätin ne vielä siihen lattialle myttyyn ja aamulla lähin aamupalalle jättäen ne kusiset pyyhkeet hotellisiivoojan siivottavaks ... ihme sikailuu,ei kiva mut naurattaa kun pahin morkkis on jo hälvennyt


    • Täysi idiootti

      Tämä sattui viime viikolla...ja pahinta tässä on että kaikki on tehty selvinpäin!!!!!! Eronneena yksinhuoltajana olen deittaillut nettipalstalla ja luulin jo tunnistavani ne tyypit,jotka hakevat sieltä vain panokavereita tai kusettavat ihmisä....mutta sitten aloin kirjottelemaan yhden tyypin kanssa,joka vaikutti luotettavalta ja halusi tutustua minuun ja koki,että kohtalo on laittanut sormensa peliiin...saatoin olla juuri SE oikea hänelle...kirjoiteltiin viikon ajan joka ilta aamutunneille asti.Aika nopeesti jutut alko liikkumaan seksin puolella ja hän lähetteli alastonkuvia itsestään...tämä oli minusta hyvin kiehtovaa ja lähdin mukaan tähän.....oli niin seksikästä jutella rivoja ja saada toinen kiihottumaan....hän sai orkkuja kirjoittelustani ja lähetti kuvia,jossa oli juuri saanut ja spermaa valui ym....koko ajan hän pyyteli myös kuvia minusta,mutta lähetettelin vain siistejä kuvia,joista ei tunnistanut minua Hän pyysi puhelinumeroa ja olisi halunnut tavata...ehdotin ajan kulumista,että katsellaan vielä.Mutta sitten...eräänä iltana hän sai puhuttua minut ympäri ja otin kuvia itsestäni eri asennoissa ennen ja jälkeen kun olin puuhastellut itseni kanssa!!! Siis lähikuvia tisseistä ja pimpsasta ja lähetin ne hänelle!!! Hän kehui,miten ihana olin..niin naitava ja ihanat tissit ym.ja runkkasi itselleen orkun! Ja minusta tuntui,että vihdoin olin löytänyt jotain erikoista..ei tämmöinen voinut olla tottakaan....eikä ollutkaan! ja sitten,kun hän oli kuvat saanut hänestä ei kuulunut enää mitään.Lopulta monen laittamani viestin jälkeen hän vastasi,että olikin alkanut kirjoitella toisen kanssa ja kiinnostus minuun oli lopahtanut!
      MIkä idiootti olinkaan!!! Kaikki merkit selvästi nähtävillä,enkä tajunnut. MIkä häpeä! MIkä morkkis! Miten ihminen voi olla näin tyhmä ja naivi????Täydellinen idiootti!Moraalinen häpeä on valtava,eikä sitä voi selittää edes kännin avulla...Ja mihin ne kuvat mahtavat päätyä,en pysty edes ajattelemaan sitä........YÖK!

    • anjuuz

      Hirvittävä morkkis, häpeä ja ahdistus... Heräsin viime tiistai aamuna putkasta. No kyllähän mä muistin sinne joutuneeni, kun heräsin. Mut sitä mun touhuu miks sinne jouduin en kerta kakkiaan tajuu. Täysin mun periaatteita vastaan. Olin sitten tapellu tai osallistunu johki tappeluun... Oon siis vielä naispuolinen henkilö. Poliisit oli tullu paikalle, en ollu uskonu niiden käskyä lopettaa ja poistua paikalta vaan olin sitte päättäny potkia myös poliisia... Mitä vit?? Mulla vain pieniä muistikuvia sieltä sun täältä. Rautoihin jouduin ja putkaan ekaa kertaa elämäss. Riehuin vissiin vielä asemallakin.
      Ihan hirvee morkkis kun heräsin putkasta, ja kyllä ahdisti...meinas pää hajota sinne, kun en tienny mitä kello on, putkas oli kylmä, kirkas valo ja kauhee ilmastoinnin surina...Kyllä mua vitutti ja hävetti
      No kun pääsin pois sieltä, sain kuulla, että saan vielä sakotkin poliisia vastaan niskottelusta. 300 euroa rapsasti, sormenjäljet taalteen ja valokuvasivatkin vielä.. nöyrää tyttöä siinä sitten
      Morkkis oli kyl järkyttävä. Meni muutamaks yöks yöunet... ja ahdisti. kai tää joskus mielestä unohtuu... Mitähän helvettii mä seuraavaks kännis keksin...tää nyt ei ollu eka hölmöily, mut eka putka reissu...

    • Hirveä vk.loppu

      Menin viikonloppuna kaverini ja hänen vaimonsa tupareihin. He olivat juuri ostaneet valkoisen kangassohvan, joten designia se oli. Näen exäni juhlissa ja alkoi vaan ottaa päähän tajuttomasti. Kiskoin shotteja ja örvelsin exälleni jotain miten olen päässyt hänestä yli (julkisesti kaikkien kuullen). Kaveri tuli rauhoittelemaan ja oli yrittänyt saada minua lähtemään kotiin, koska olin eniten humalassa. En lähtenyt vaan oksensin vahingossa sille uudelle valkoiselle sohvalle. Kaverin vaimo sai hullut raivarit ja mut heitettiin bileistä pihalle.

      En mennyt kotiin, vaan yökerhoon. Tapasin hyvän ystäväni nykyisen tyttöystävän ja muistan vain jotain että suudeltu ollaan ja olen hieronut sen tissejä. Jossain vaiheessa se sai morkkiskohtauksen ja lähti itku silmässä kotiin. Minä tapasin nykyisen työkaverini samalta osastolta. Ajauduttiin suutelemaan ja kiehnäämään yökerhon nurkassa, samassa kun 4-5 samalta osastolta olevaa naista istui samassa seurueessa.

      Mentiin työkaverille yöksi ja panin sitä, tosin heikolla seisokilla. Kumia ei käytetty. Lähdin kotiin aamulla kuuden aikaan ja sammuin sohvalle. Nykyinen tyttöystäväni herätti minut yhdentoista aikaan, kun oli saapunut työmatkaltaan Roomasta. Ja tarviiko edes arvata, että oliko glitterit ja huulipunat sotkeutunut vaatteisiin... en tunnustanut mitään, mutta se ei edelleenkään puhu mulle.

    • Tiedän...

      Elämäni morkkis oli monta vuotta takaperin kesällä. Oltiin kavereiden kanssa ryyppäämässä, olin aloitellut jo aamusta ja vetänyt mäyräkoiran pohjiksi.
      Kesälomani oli juuri alkanut ja oli lauantai.

      Aluksi kaikki meni ihan hyvissä merkeissä, mutta sitten tuli kaverin kanssa riitaa jostain aivan saatanan typerästä(olisko ollut jostain poliittisista näkemyksistä tai vastaavasta) Sen jälkeen alkoi hirveä vittuilu ja mentiin henkilökohtaisuuksiin. Sitten muutama muu kaveri rauhoitteli meitä siinä.

      En nyt jaksa kaikkia yksityiskohtia tässä kertoa(enkä edes muista puoliakaan)
      Jossain vaiheessa kuitenkin sammuin hetkeksi ulos kaataen samalla grillin(grillattiin makkaraa) Jonkun aikaa siitä panin kaverini muijaa.
      Sitten join toisten viinoja. Menin uimaan vaatteet päällä.
      Tappelin jonkun jätkän kanssa, mutta en muista miksi.
      Sammuin useaan otteeseen. Vittuilin tuntemattomille ihmisille.
      Oksentelin, kusin keskelle tietä niin että sivullisia oli kymmenittäin näkemässä.
      Sammuin kadulle.
      Loppuillasta paskoin housuuni ja sammuin eteiseen.

      Seuraavana aamuna kävin suihkussa ja hain lisää viinaa.
      En muista mitään niistä neljästä päivästä siitä alkaen...
      mutta sen jälkeen heräsin niin pahassa krapulassa ettei vesikään pysynyt sisällä, tätä kankkusta kesti jtn 3-4päivää, jonka jälkeen tuli alkoholipsykoosi joka kesti jtn viikon.

      Tässä syy miksi en enää pahemmin ole ryypännyt.
      Hävettää vieläkin muistella.

    • MIMOSA6789

      juuuuuuuuuh............. no empä muista, muutama 'MUTTERi' naamarii ja keveiden jälkeen viinaa nii olin kuulemma lentäny illan aikana KOLMESTA baarista ulos ja ottanu paitani pois jossakin vaiheessa, yrittänyt juoda tiskintakaa baarimikkojen juomia jne sekoillu. vilautellu 'tyttöjäni' jätkille, voi luoja että nolotttaa.. xD
      en saanu kuulemma porttikieltoa mutta en kyllä kehtaa enää ko. baareihin mennä. itelläni ei ole mitään muistikuvaa kello 21 jälkeen.... heräsin kaupungin toiselta laidalta jonkun tuntemattoman luota, näytti olevan yli 10v mua vanhempi, olin ihan hukassa suunnasta ja käsilaukkuni jossai hevonkuusessa jne. :D onneks oli vaan käteistä mukana. IHAN PERUS SETTIÄ. näitä ''muistelen'' kiikkutuolissa vanhuksena. 8=0000000000

      • einäin91t666

        Tapahtui minulle vuosi sitten, kun sain ensimmäisen oman asuntoni 19-vuotiaana.

        Päätimme ystävättäreni kanssa aloitella kerrankin 'kunnolla' kahdella isolla halvalla viinipullolla, koska rahamme olivat vähissä. Baariin lähtiessä olimme _aivan_ umpihumalassa, olin liukastunut jäällä jopa 5 kertaa matkalla baariin.
        Puhe sammalsi aivan liikaa, joten sovimme yhdessä ettemme puhu pokelle ovella _sanaakaan_, jotta hän ei käännytä meitä ainoasta lähibaaristamme.
        On todellinen ihme että edes pääsimme portsarin ohi sisälle. Luulen sen johtuvan siitä, että olemme nättejä naisia ja kapakka oli täynnä miehiä, muutama vanha puliakka.
        Olen aina humalassa holtiton, armoton flirtti ja minulla ei ole estoja. Hymyillessänikin vain irvistän. :DDD Menimme tiskin luo ja huomasin ilokseni uuden vuokran-antajani, jonka kanssa olin tehnyt vuokrasopimuksen VASTA viikkoa aikaisemmin.
        Vuokran-antajani on asiallinen, ihan ok näköinen mukava yli 40v mies, joka asuu VIEREISESSÄ kerrostalossa kuin minä.
        No siinäpä menin iloisena halaamaan ja kiittelemään häntä ja en todellakaan muista mitä kaikkea humalassa sepitin, mutta hän tarjosi minulle loppujenlopuksi juotavaa.(olinko vaatinut sitä itse???xddd) voi nolaus.
        Hukkasin ystävättäreni baarissa(hän katosi jonnekin illanmittaan), ja kuulemma jäin juttelemaan vuokran-antajalleni koko illaksi.
        En ollut havainnut aikaa,paikkaa, kiskoin juomia kilpaa muiden kanssa koska tarjosivat, näin kaiken _kahtena_, kävelin siksakkia vessaan 'meikkaamaan', mutta naamani olisi näyttänyt sen jälkeen ihan 5-vuotiaan piirrokselta joten kävin vain laattaamassa. xS
        Loppuillasta ja kotimatkasta en muista mitään. vuokran-antajani vissiin oli lähtenyt saattamaan minua kotiovelleni. En olisi itse selvinnyt pimeässä uuteen asuntoon porraskäytävästä puhumattakaan.
        No, mutta kuinkas kävikään. olin hukannut avaimeni illan aikana tuhannen tuiterissa ja päädyin loppujenlopuksi viereiseen taloon vuokran-antajani asuntoon NUKKUMAAN. Illan tapahtumat ovat hieman epäselvyydessä, aamulla heräsin.......melkein konttasin vessaan laattaamaan ja lähin heti puettuani kotiin ilman pikkareita joita en löytänyt. Kotiovella en tajunnut ettei minulla ollut avainta, niin jouduin hoipertelemaan (vieläkin ihan humalassa) bussiin kaverini luokse. apua mikä olotila.
        Kaverini oli lähtenyt baarista taksilla kotiinsa random miehen kanssa(about joku 30v.) :DDD menin aamulla hänelle ja nauroimme loppuillan tapahtumille. Hetkeä myöhemmin elämäni järkyttävin krapula iski. otin jopa alkuviikon sairaslomaa sillä darra oli niin paha, ja etenkin se ajatus kuinka olinkaan edes voinut eksyä väärään määränpäähän. huhhuh, hän oli mukava mutta ikä ja asema..... X_X eikä. olisin halunnut vajota maanrakoon. toivoin vain että muut olisivat olleet itsekkin niin humalassa etteivät muistaisi mitään. siitä asti en ole lähipubissa käynyt. enää en koske viiniin edes pitkällä tikullakaan.......


    • EI NÄIN!!!!!

      Olen kerran viiltäny kädestäni jänteet ja hermot poikki, kerran puukotttanut itseäni jalkaan ja toisen kerran kädestä läpi, uhannut tappaa kavereitani useammankin, maannut ja kävellyt keskellä moottoritietä, pettänyt tyttöystävääni 60 vuotiaan naisen kanssa (olen itse 30), käynyt käsiksi lähes kaikkiin ystäviini ja jopa perheenjäseniini, vetänyt kännipäissäni lääkkeitä ja kaikkia mahdollisia huumeita lähes, yms. yms. yms. Alkaa olla jo valmista kauraa narunjatkoksi. Suurin osa näistä morkkiksista täällä vaikuttaa kyllä aika lieviltä.

      • EI NÄIN!!

        ja tietty saanut kunnolla turpaani useamman kerran (ja useimmiten aiheesta)


    • Kärsin tästä

      Nykyään olen suunnattoman iloinen siitä jos olen tipahtanut pöydän alle jo alkuillasta. Näin olen säästynyt monelta häpeältä, kun ei ole yksinkertaisesti kerennyt tehdä mitään hirvittävää. Tästä lähtien ostan vain ja ainoastaan viinaa kun lähden juomaan jotain ja juon sitä viinaa sen aikaa kun pää kestää ja aamulla on kaikki taas hyvin, koska ilta loppui yhdeksän aikaan ja sekoilut jäivät puolen tunnin ajalle. Vittu kun taas vituttaa tämä morkkis joka kestä kuukausitolkulla.

    • miksi

      EI jumalauta. elekää ottako viinaa. olin juonu jaloviinan pohjille ja lähteny päristelee crossipyörällä keskustaan.. kytätkin ajoivat pillit päällä vastaan mutta jostain kumman syystä selvisin kotiin asti (eivät lähteneet siis ajamaan perään). voitte olla niin saatanan varmoja etten enää ikinä koske viinaan. morgan kane jo useaan otteeseen käynyt ovella.

    • Nokikolari

      Tuttuja juttuja. Olimme aikoneet viettää meillä iltaa ja olin kutsunut muutamia kavereita paikalle. Noo ilta siinä eteni ja pikku hiljaa väki väheni mutta sanonnan mukaan pidot parani. Olin enää kahdestaan (luulisin) erään työkaverin kanssa kun jostain on luultavasti tullut puheeksi nuohoojan käynti ja tullut mieleen ettei ole nuohottu yli vuoteen savupiippua, joten eiköhän pistetä tuumasta toimeen. Sieltä sitten heräsin taloni katolta luuta kädessä, kaveri vieressä katolla hänkin. Onneksi minulla on lähes tasainen katto, joten kumpikaan ei onnistunut putoamaan. Voi heeran tähden kun hävetti.

    • idkasd

      Kärysin aamulla ratista. Lähdin viemään baarista pokaamaani muijaa kotiinsa siinä 4-5 aikoihin aamulla sen jälkeen kun olin pannut sitä autossa asuntoni pihalla :D Pano oli aivan hirveä räpellys, jokainen voi kuvitella minkälaista se on kun ei ole tilaa, eikä oikeen tiedä miten päin olla. Kaikenlisäksi muija oli vielä helvetin hyvännäköinen. Jutusta olis saattanu tulla jotain muutakin hieman toisenlaisella päätöksellä. Syy miksen vienyt muijaa sisälle oli se, että kämppis(onneksi ei sentään tyttöystävä) nukkui siellä ja oli menossa aamulla töihin.

      Muijalla tai olemattomalla krapulalla ei kuitenkaan ole lähellekkään samanlaista osaa tähän morkkikseen kuin tuolla ratilla. Tuntuu, että on pelkkä ihmissaasta. Helvetin pettynyt itseensä ja hirveät itsesyytökset siitä, että mitä jos olisin ajanut jonkun pälle. Olen aina halveksinut rattijuoppoja ja ollut(ja olen) sitä mieltä, että kännissä ajamiselle ei ole mitään puollusteluja. Nyt oon itse se rattijuoppo joita oon halveksinut. Lisäksi itse tietää vielä, että kyse ei ole edes mistään aamun krapulapuhalluksesta vaan kun lähdin ajamaan siinä puoli 5 ajattelin aivan käsittämättömällä tavalla, että en minä ole edes päissään, edellisestä juomasta kun on jo 2,5 tuntia ja oon ottanu maltilla... Ainoat lieventävät asiat joista voi hakea lohtua itselleen on, että onneksi promillet oli kuitenkin alle törkeän, enkä vaarantanut liikennettä.

      Pahinta kaikessa on se, että ei pysty kertomaan kenellekkään mitä kävi vaan hävettää liikaa kertoa olevansa rattijuoppo ja joutuu salaamaan kaiken yhtä kaveria lukuunottamatta. Saa olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ottaneena lähden ajamaan. Toivottavasti jollakin tulee tämä viesti mieleen kun on hyppäämässä auton rattiin humalassa, vitut ajokielloista ja sakoista ne ei ole mitään verrattuna tähän tunteeseen joka on jotain mitä et todellakaan halua kokea. Koskaan ennen en ole elämässä tuntenut itseäni yhtä huonoksi ja epäkelvoksi.

      • en000

        Heh, I feel you. Elämäni vittumaisin periodi oli erään baarikeikan jälkeen kun ajoin auton kotiin vaikka todellakin halveksun rattijuoppoja. Puhallus 1.9 promillea, kortti pois 6 kk ja koko elämä ja duunikuviot vituiksi. Nimenomaan toi häpeä on pahin, ainoastaan 2 kaveria tietää, tosin todellisuudessa ehkä useampi. Hillittömiä selityksiä ja sekoilua joutui puoli vuotta käyttämään miksei aja autolla. Onneksi tosta jo vuosia aikaa ja oli kyllä sellainen opetus etten koskaan elämässäni mene enää rattiin kännissä, houkutus siihen kuolee aika äkkiä kun muistelee millasta helvettiä oli olla ajokortiton rattijuoppoudesta kärähtänyt totaaliluuseri. Ei paljon tunnu 5 kilsan kävely kännissä tms. nykyään, kun vaihtoehtona tuo toinen.


    • over and out..

      Joskus 18-vuotiaana isosiskon ostaman Leijona-pullon kanssa liikenteeseen lukiokaverin luokse. Siellä oli tietty jätkiä, joista yksi oli sit kuulemma saunassa sinä iltana sanonut, että "kyllä mä tota voisin panna". Siihen aikaan kun mulla oli sellainen murroikäisen kehno itseluottamus, otin sen ihan jäätävänä kohteliaisuutena ja teerenpeliä vietettiin pitkin iltaa.

      Seuraavana aamuna heräsin sen porukoiden (missä se asui) lattialta alavartalosta paljaana. Vedin järkyttyneenä housut jalkaani ja häivyn nuolena. Seuraavana päivänä se mun kaveri, jonka luona oltiin illalla aloitettu, toi mulle pöksyt kouluun muovipussissa. Hänen jätkäkaveri oli suuttunut ihan helvetisti, kun oli tällä kaverillaan, jonka luota olin siis paennut, pöksyt ja vetänyt johtopäätökset, että ne olivat mun kaverin, eli hänen muijakaverinsa pöksyt.

      Pahinta oli vielä, että niissä oli verinen terveysside.

      Epic fail..

    • Nolouden mestari

      Päätinpä vetästä kamalat lärvit sukujuhlissa.Siinä tuli vuodatettua kaikki piilotetut vihan tunteet yhtä jos toistakin kohtaan.Itkin koko illan,haukuin ihmisiä lyttyyn,syytin muita omista virheistäni ja paljastelin itsestäni sellaisia asioita mitä en todellakaan olisi halunnut sukulaisteni tietävän mm.Seksikumppaneideni määrän...

      Kyllä aamulla olo oli sen mukainen että ei muuta kun narun jatkoksi vaan! Tuli koko seuraava viikko itkettyä häpeästä.

      Sukulaisten seurassa juominen tulisi kieltää laissa.

    • Kuten minäkin

      Älähän hättäile, ei se niin kamalata ole. Itselleni kun sattuu niin olen mielikuvaharjoitteluna kuvitellut miten itse reagoisin jos joku mokaisi samalla lailla kuin minä. Elämä voittaa ja häpeä haihtuu.

    • htrhtr

      Vedinpä kunnon koomat vaikka piti juoda vain lasi viiniä sivistyneesti. Meni koko pullo viiniä ja siihen vielä baarissa shotit päälle. Olin jumissa wc:ssä ainakin 15 minuuttia koska en saanut oven lukkoa auki, kun onnistuin siinä niin lensi perseelleni wc:kopin lattialle ja joku tyttö tuli sitten tarjoamaan apuaan ja kyselemään olenko kunnossa. Minä siihenvain että " uuteen nouseen , ei tässä hätää ole " Lähin aika nopeesti sieltä kapakasta kotiin.

      Ei hävetä sitten yhtään !

      Tuohon baariin en kyllä enää mene ja nyt alkoi tällä likalla absolutismi.

    • panokanki91

      Varmaan pahin se kun olin 19 ja herään 50v naisen vierestä.. Ekat ajatukset että mitä v**tua ja miten siitä pääsee eroon kun omassa kämpässäni oltiin. :D

      Onhan noita ollu aika paljo muitaki, mut ei mitään niin isoja.. Oksenneltu on paljo ravintolan sisätiloihin ja porttikieltojaki on moneen paikkaan. :) Elämä on..

    • riuttala76

      Elämäni morkkis oli viime lauantaina, kun olin jo edellisenä sunnuntaina aloittanut ryyppyputken 34 tölkillä Koffin olutta ja maanantai aamuna ostin huoltoasemalta 2 litraa Lasolia. En edes oikein viikon tapahtumista muuta muista kuin et viimeiset lasolit halvan sekamehun seassa tuli juotua perjantai aamuna ja olin viikon aikana juonut myös olutta. Vielä joskus perjantai iltana ostin keskiolutta kaupasta. Olin jo tänään tiistaina tehnyt päätöksen lopettaa kokonaan isojen alkoholimäärien nauttimisen kun olo oli niin puolikuollut, vaan kun satuin 10 euroa saamaan, niin enköhän mä heti mennyt huoltoasemalle ja ostanut taas litran Lasolia. Olo on kyl nyt hieman Lasolia juoneena paljon parempi, vaan mitenhän sit kun se loppuu?

    • OMFG!!

      Mun pahin morkkis on kyllä viime viikonlopulta... Olin kaverin luona bileissä ja olin sitte loppuillasta kuulemma tanssinu alasti pöydällä ja yrittäny iskeä kaikkia vaikka oon varattu. Tyttökaveri ei onneks ollu samoissa bileissä, mutta eiköhän seki kohta kuule mitä kaikkea tuli sekoiltua. Kaiken huippu oli kun olin vedellyt käteen keittiön pöydällä.... Onneks kaikki muutki oli tosi kännissä sillon, mutta hävettää enempi ku ikinä. Vois melkeinpä kuolla.

      • Viivi 45v

        Viina ja väsmys ei sovi mulle...ei sitten yhtään eikä yhtäaikaa. Viime pe pääsin tosi ressaantuneena töistä, tulin kotia ja aloinpa siinä kippistelemään. Mun miesystävä soitti et ootko kotona, vastasin joo, tuu vain (oli ite menossa töihin). No siinä sitten koitin laitella jotain ruokaa ja lipittelin sitä vinkkua, kunnes yhenäkin iski kun metrisellä halolla. Käskin hänen laittaa ruoka loppun, itse kaaduin sänkyyn ja sammuin siihen paikkaan. Enkä kyllä muista mitä tapahtui, mutta havahduin kun ovi paukahti ja hän lähti. Soitin perään ja hän sanoi et ennätin haukkua hänet aika pahanpäiväsesti, samoin hänen lapsensa... ei mitään hajua tuosta. Tästä riemastuneena avasin vielä uuden vinkkupullon ja sätin häntä vielä facessa. Ihan syyttä suotta. tarvinneeko sanoa että emme ole enää yhdessä....vaikka koitin selittää olleeni totaaliväsynyt. No itehän mokasin ja morkkis on sen mukanen. Onni tässä on se että en lähtenyt minnekkään kylille jatkamaan, en tasan ois päässyt minnekkään sisälle....


      • Viivi 45v
        Viivi 45v kirjoitti:

        Viina ja väsmys ei sovi mulle...ei sitten yhtään eikä yhtäaikaa. Viime pe pääsin tosi ressaantuneena töistä, tulin kotia ja aloinpa siinä kippistelemään. Mun miesystävä soitti et ootko kotona, vastasin joo, tuu vain (oli ite menossa töihin). No siinä sitten koitin laitella jotain ruokaa ja lipittelin sitä vinkkua, kunnes yhenäkin iski kun metrisellä halolla. Käskin hänen laittaa ruoka loppun, itse kaaduin sänkyyn ja sammuin siihen paikkaan. Enkä kyllä muista mitä tapahtui, mutta havahduin kun ovi paukahti ja hän lähti. Soitin perään ja hän sanoi et ennätin haukkua hänet aika pahanpäiväsesti, samoin hänen lapsensa... ei mitään hajua tuosta. Tästä riemastuneena avasin vielä uuden vinkkupullon ja sätin häntä vielä facessa. Ihan syyttä suotta. tarvinneeko sanoa että emme ole enää yhdessä....vaikka koitin selittää olleeni totaaliväsynyt. No itehän mokasin ja morkkis on sen mukanen. Onni tässä on se että en lähtenyt minnekkään kylille jatkamaan, en tasan ois päässyt minnekkään sisälle....

        Niin ja kaverilleni sattui saman tyylinen moka... hän oli yksin kotona ja pyysi et jos tulisin alkon kautta ja otettaisiin muutama drinksu. Tein työtä käskettyä, istuttiin juteltiin ja yhtäkkiä hän tokasi että nyt sun pitää lähteä. Ihan hölmönä kysyin että mitä ? No hän pakkasi mun kamat ja soitti taksin. Tälle asialle on jälkeenpäin naurettu vaikka sillon hän tunnusti olleensa ihan samassa tilassa, puhui vaikka oli "tiedoton". Toisen työkaverinki kanssa kerran oltiin lähdössä baarista ja oli vain yksi taksi. Kiivaasti väiteltiin kumpiko sen ottaa. No minä jostain syystä voitin kisan, hyppäsin taksiin ja ajoin kotia, noin 50m....


    • plöö

      pahin on nytten olin baarisssa siel oli joku esiintyjä sit kiipesin lavalle olin ihan sekasin otin silt tyypilt mikin huusin siihen et nyt naksu bailataa tai jotain ja riisuin ite paidan pois että semmosta itehän en tätä muista mut kuulin vaan ihan kauhee morkkis kelasin et voisin tulla vaik uskoo tai jotai

      • känninen

        Ei haittaa. Mulla kolmas päivä menossa


    • dorka ämmä

      Aika laidasta laitaan kaikki mahdollinen on tullut möhlittyä. Ja varsinkin viime aikoina...
      Olen melko varautunut ihminen ihan normaalioloissa, ystävien seurassa toki avoin jne. Humalassa sitten olen eri henkilö, ja päivästä/nautitusta alkoholista riippuen joko todella hyväntuulinen (halailen kaikkia, kaikki on niin kivoja), vittupää (auon turpaani kaikille, tuntemattomille sekä tutuille), surullinen (itkeä vollotan ystäville, tuntemattomille, puolitutuille, portsareille.....). Ja joskus kaikkea tuota.
      Talviaikaan tietysti kaatuilen paljon ja aamuisin on sen kamalan olon lisäksi polvet mustelmilla, joka paikkaan sattuu ja kolottaa. Ja nolottaa.
      Nykyään menee muisti aina. Joka kerta. Myöskin sellainen ihmeellinen mielialahäiriö iskee enkä voi uskoa jälkeenpäin tekemiäni asioita.

      Luulis että vuosien kokemuksen jälkeen olis opikseen ottanut, mutta ei sitten. Kohti uusia pettymyksiä vaan, kunhan tämä nykyinen morkkis alkaa hälvetä.

    • Psykologiantohtori

      Oltiin kaverin kanssa laivalla, vedettiin ihan HIRMULLISET perseet. Juteltiin kaikkien muiden paikkakuntalaisten kanssa ketä paatilla tavattiin, en tiedä mitä... toivottavasti ei mitään noloa. Sikailtiin, huudettiin, oksennettiin kannelta, oksennettiin hytin vessa tukkoon. Myöhemmin siitä vielä yökerhoon ja ei mitään muistikuvaa sieltä. Käytiin yökerhoa ennen kafeteriassa, kaveri söi lihapiirakan kahdella nakilla ja minä kuvasin ja selostin tapahtuman puhelimeeni. Heräsin seuraavana päivänä klo 16 hytistä, ei pystyny nousemaan ylös ilman et alko oksettamaan. 18 aikoihin syömään ja nopeesti hakemaan tuliaiset tax freestä. Kaljan juontia koko paluumatka bussissa. Sitten kotiin nukkumaan, KAUHEE liskojen yö ja aamulla maailman kovin MORKKIS. Ei muuta.

    • 654645

      Viime kevään ylioppilasjuhlien jälkeen oli pahin darra ja morkkis. Aluksi kotona juhlissa pari lasia kuohuvaa, sitten kylälle ottamaan olutta, siideriä ja Jägermeisteria. Heti yhdeksältä hyökkäsimme yökerhoon tilaamaan tequilaa ja lonkeroa. Kahdelta yöllä loppui veto, ja täytyi lähteä kotiin. Kotona pää vessanpöntössä, josta suoraan nukkumaan. Ai jumalauta mitkä olot aamulla! Darra ei edes ollut se pahin tekijä, vaan morkkis, joka kesti varmaan 3 päivää. Nyt jälkeenpäin on tosin kiva muistella, että onpahan edes kerran tullut vedettyä kunnon lärvit, kun yleensä juon vain muutaman annoksen.

    • juokalekko?

      niimpä niin. fyysinen krapula kestää noin pari päivää ja psyykkinen krabbis vähän kauemmin. pahinta on se kun ei muista mitään loppuillasta. yleensä just kun kirkasta juonut ja toleranssi noussut korkeelle, pystyn jjuomaan liikaakin. sit kotoa johonhin keskustan yökerhoon. pää mennee sitten sekaisin. yx kerta kun olin liikenteessä tuli juotua kirkasta, jätin lapun tarjoilijalle et soittaa ja sit seuraava muisti kuva yökerhon pihalla aivan epäilevänä että muka toiset asiakkaat seuraa minua ja mulla kova paniikki ja uho yhtä aikaa. poliisejakin epäilin jostan. ihastuminen tarjoilijaan laittoi tuommoisen tapahtuma ketjun aikaan . en muista miten päädyin yökerhon pihalle ja kotia. on vaikka minkälaista sekoillua ollut. yleensä nukuin aina seuraavan päivän ja seuraavana päivänä psyykkinen krapula jatkui. nyt olen vähentänyt juomista reippaasti. mutta niihän se on kun itse aiheittaa niin pitää itse kärsiäkkin. yrittää sitten jatkaa elämää jotenkin vaikka muisti välähdyksiä tulee silloin tällöin naurettavia ja pahoja. niin ja tarjoilia ei soittanut koskaan minulle.

    • aasi2

      Pahimpia on firman bileet. Oli sellaset tossa vähä aikaa sit ja tuli selitettyä kaikkea paskaa. Vittu että hävetti olla töissä ku muistaa jotai pätkiä mitä siellä mussutti. Ja työkaverit kyselee et muistatkos sen ja ton. Pahimmat morkkikset on jääny eräistä pikkujouluista mistä minut heitettiin pihalle pään aukomisen takia. Ihme etten saanut kenkää koska olin silloin koeajalla. Kyllä olis mieli tehny ottaa lopputiliä tai huuhdella suu haulilon laukauksella seuraavana aamuna.

    • alcoholistica_83

      Ihan uskomattomia juttuja on tullut kännissä tehtyä! Nolointa on ehkä jos muistaa angstailleensa ja itkeneensä jollekin. Pari kertaa olen viillellyt hirveässä kännissä, kiva herätys aamulla!
      Olen nukahtanut matkalla kuppilasta kotiin ja herännyt ojasta. Parikin kertaa.
      Olen myös suuttunut kavereille ja haukkunut heidät pystyyn, kerran baarissa löin yhtä ärsyttävää ämmää.
      Kerran menin nykimään Cannonballin jätkää parrasta:D Älykästä.
      Teloin kerran vahingossa kaverin polven paskaksi kun kompuroin kaatokännissä.
      Ja tottakai olen lentänyt useammastakin paikasta pihalle.

    • ei enään koskaan

      Olin tulossa kaverin synttäreiltä himaan ja huomasin että bussejahan ei enään kulje joten läksin käppäilemään lähimpään baariin jonne ehdin sisään pääsyn maksamaan ja yhen juoman vetästyä kunnes tuli valomerkki.. samaan aikaan baarista oli poistumassa joku intialainen sikhi. Juttelin tämän kanssa pitkän kävelymatkann uskonnoista ja joistain kun vaan muistas. Kaivoin repustani viinapullon ja siinä pysähyttiinkin juttelemaan pitkäksi aikaa. Ja siitä lähteekin sitten se nolo juttu kun huudan ohimeneville somaleille painumaan vittuun suomesta ja samalla nolaan juuri tapaani mukavan intialaisen joka joutuu pyytelemään puolestani näiltä somaleilta anteeksi.Nämä somalit sitten jättivät mun mieleen vihan päälle ja suutuin tälle intialaiselle vain koska ei ottanut mua luokseen nukkumaan kun mulla ei ollut yösijaa lähiimainkaan. Muistan pienen pätkän siitä että olisin saattanut käydä tämän intialaisen kimppuun joka tässä nyt kaduttaa eniten. Muistan myös loppujenlopuksi kaatuneeni tielle ka vettäsataa ja koitan epätoivosesti soittaa sille intialaiselle ja kiroan sen sitten puhelimessa kun ei auta mua. Aamulla heräsin jostain pyörävarastosta.

    • Alkoholisti1977

      Ite olen alkoholisti. Juonut parikyt vuotta yhtäsoittoa, mulla on ryyppyputki keskimäärin 2-3 kk vuodessa. Muulloin juon usein, mutta en joka päivä laatikkotolkulla, vaan muutamia. No tästä on varmaan viitisen vuotta, kun olin baarissa ja oli mukana tietysti myös omat juomingit. No oli 80% viru valge vodkaa. Tuhtiakamaa tietty kun ekan kerran sielä sitä join! Aatelkaapas... No olin ottanut 7 keskikaljaa (0,33cl) ja ajattelin rahoja säästävästi alkaa juoda lahjoituksena tullutta viinapulloa. Join pitkän ryypyn, muistan että se poltti kuin pèrkeleen hiilihanko pèrseessä. Ja samassa alkoi päässä heittää lisää ja vähän ajan päästä muisti katkesi. Olin todella sekaisin heräsin seuraavana aamuna kerrostalon 6 kerroksen rappukäytävän kaiteelta. Olin maannut siinä roikkuen, eli oli todella lähellä etten tippunut alas ja telonut pahasti itseäni. Oksennusta oli käytävä täynnä ja haisi. Justiinsa tuli talkkari ja sanoi että "terve ja onnea!" sanoin jotain kiitos ja alkoi oksettamaan lisää, mutta en oksentanut. Tapasin kaverin. En muistanut että olin edes tavannut häntä. Sanoi että konttasin ilman housuja katua ja huusin että tarvitsen lisää kaljaa hän oli nostanut minut ylös ja pukenut. Sanoi että meneppä nyt kotiin nukkumaan pääsi selväksi olin kait menossa, mutta en tiedä miksi helkutissa menin randomiin taloon. En edes ole sielä koskaan käynyt. Helsingin ydinkeskustassa siis. Koko pullo oli kuulema mennyt. Ja se vastaa ainakin laatikkoa kaljaa nopeasti juotuna. Mutta nyt on selvä päivä ainakin yritän.

    • kännimarakatti

      Muutaman siiderin kun juo baarissa eikä oel ottanut pohjia kamalasti ,niin silloin en mokaile mitään ja aamulla ei krapulasta eikä morkkiksesta tietoakaan.

      Kunnnon pohjat ja kittauksen jatkaminen baarissa , niin itselläni on ollut tälläisiä lopputuloksia:
      Kerran kaverin kans baaris ja aika päissämme oltiin siellä molemmat. Kaveril pitkäaikainen "säätö" ilmesty sinne ja ne alko siinä keskustelemaan ja viettämään aikaa keskekään. Itse tylsistyin, tilasin vielä lisää ja pokasin itselleni jonkin jätkän sieltä tanssilattialta. Valomerkin jälkeen se lähti saattamaan mua kotiin ja en muistanut edes taksitolpalla kuka se oli ja sanoin sille vaan tylysti et " kukas v " sä oot ja miksi seuraat mua ". Siihen se vaan loukkaantuneena et tulin saattaa sut taksitolpalle. Aikas noloa oli ja kamalat morkkistelut tuli mulle tosta viikoksi. Ei onneksi ole törmänny.

      Karaokessa kanssa olen loistanut ja kuulostanut tosi ihanalta kun änkyräkännissä luullut olevani jokin idols tähti ja vetänyt jotain " titanicia" siellä oikein antaumuksella. Typerästi tullut tanssittua ja höpötettyä aivan liikaa kaikenlaista sellasille ihmiselle joiden ei ois tarvinnut tietääkään kyseisiä asioita ja roikuttua on tullut kanssa ties kenessä. Kerran putosin wc:pöntöltä ja satutin häntäluuni pitkäksi aikaa .
      Pahinta varmaan et tullut sellasii "känni-itkuja" jostain mitättömistä asioista tuntemattomille ihmiselle ja kaatumisia toisten päälle,varsinkin sellasten joidne päälle ei ollut mitenkään edustavaa kaatua ( sukulaiset, ihastukset ,työkaverit ymn) . Vähänkö hävettää ;p


      Morkkis aivan kamala, mutta aina niistä jotenkin selviää. Parasta on pyytää anteeksi niiltä jotka ovat kyseisessä seurassa olleet ja muistaa ottaa kohtuudella ensi kerralla. Kerran joopa morkkistelun jälkeen suhtaudun asiaan huumorilla ja ajattelin yhdestäkin illasta et oli siin jo kaaoksen aineet kasassa ( liikaa juominkia, huono yhdistelmä eri ihmisiä viettämässä iltaa ja vieläpä vaahtisbileet baarissa) ja minä vain olin loppumausteena illan päätökselle ( kaatuilua ,parkumista ja aivan liikkaa avautumisia. )
      Kaverit sanoo perusmeiningiksi ja et kaikkea sitö jaksaakin murehtia ja miettiä. Ehkä näinkin ja oikeastaan kun mietin asiaa, niin en koskaan muistele toisten mokia tai edes muista ketä baarissa on ollut, vaikka olisinkin ollut kuskina koko illan ja istunut baarissa selvänä. Kaikesta oppii :)

    • laura2

      Ei kai se kannata morkkistella mitään tyhmiä karaoke vetoja tai pikku itkuja. Niitä sattuu toisille. Tuollainen itsensä nolaaminen ei kuitenkaan aiheuta vahinkoa muille. Riitapukarit ja kilari-itsari kännisankarit on sitten asia erikseen.

    • korvista köyhempänä

      Ennen olen saanut morkkiksia jopa ihan pikkujutuista, mutta tämänaamuinen oli kyllä aivan omissa sfääreissään. Kaikki sujui oikein hienosti ensimmäisestä baarista yökerhoon asti, mutta sitten vanha tuttava erehtyi tarjoamaan drinkin ja olutta pohjalle ottaneena tätä seurasi vanha kunnon viri-viri-tööt-tööt-efekti.
      Muistan etsineeni yökerhosta moneen kertaan uutta ihastustani, näin sinkkuaikaa kun elelen. Kaljan kiskontahan siinä sitten yltyi ja aamulla koin ensimmäistä kertaa surullisenkuuluisan ja legendaarisen susikrapulan. Mies nukkui hiustenpidennyksieni päällä, joten en päässyt kovinkaan huomaamattomasti livahtamaan karkuun. Ei siinä vielä mitään, lattialla sängyn vieressä nukkui tämän klassisen suomalaisen äijän perikuvan möhömahainen kaveri jonka vieressä lojui käytetty kondomi.
      Koskaan en ole krapulassa saanut itseäni niin vauhdikkaasti liikkeelle, ahdistus oli sanoinkuvaamaton. "Seuralaiseni" heräsivät kun etsin vaatteitani huoneen nurkista, pikaisesti tarkistin että kaikki tavarat ovat mukana ja "hyvää joulua" sopersin samalla kun poistuin ovesta ulos.
      Tästä tietysti avauduin ensimmäisenä ihastukseni kaverille, asiaa sen enempää miettimättä, täytyy vaan toivoa että jutun juoruarvo ei ole kovin suuri.
      Kadut olivat tietenkin täynnä ihmisiä näin joulun alla ja ruuhkaisen keskustan läpi käveleminen täysin räjähtäneenä oli myös melko epämiellyttävä kokemus.
      Kotiin päästyäni olen hakannut päätä seinään ja miettinyt että kuinka tyhmä voi ihminen olla, kun juo itsensä niin aivottomaan tilaan että tulee tehtyä tuollaista. Itse en siis ole yhdenillan juttuja vastaan, mutta tämä sai kyllä oloni jotenkin likaiseksi.
      Onneksi toisten kokemusten lukeminen hieman helpottaa ja eipä tästä kai koitunut kellekään mitään sen suurempia vahinkoja. Jospa oppisin jotain alkoholinkäytöstäni...

    • utelias1

      Kumpi sua sitten jörni, vai molemmat?

    • dokuprinsessa

      Jouduin alasti putkaan omasta asunnostani, kun soitin poliisit tyhjentämään kämppäni ja aloinkin sitten itse riehua. Hirveä oli se yö kylmässä sellissä. Onneksi kytät heitti aamulla alaovelle, kun oli talvi ja ei tietty kenkiäkään. Sakot sain virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta. 500mk.

      • €€€€€€€€€

        Vieläkö ne poliisissa käyttää markkoja?


      • dokuprinsessa
        €€€€€€€€€ kirjoitti:

        Vieläkö ne poliisissa käyttää markkoja?

        no heh heh. Tämä tapahtui tietenkin silloin kuin meillä oli markat ja sinä penikka taputtelit p*skaasi pirtin lattialla. Tai pyörittelit puippeliä sormen ympärille.. :) Me vanhemmat oltiin silloin jo topakasti radalla.


    • Jurri Lurri

      Oon luonteelta yleensä hiljanen ja selvänä itseluottamus on surkea. kännissä sitä sitte pitää ruveta puhumaan kaikille mitä sattuun ja lähentelemään varattua muijaa. Tämä siis tapahtui eilen. Mutta ei se siihen jäänyt. Olin niin päissään että mölisin kovaan ääneen asioita mitä ei kuulu ääneen sanoa. Viinapiru iski päälle ja join muidenkin viinat. Sitten lähettiin takaisin kaverin kämpälle ja olin lentänyt yläkerran ikkunasta maahan.(mitä helvettiä olin yrittänyt?) Muistan vaan että hetken luulin että kuolen kun sattui niin paljon. Henkeä en saanut kymmeneen sekuntiin kun olin maahan mätkähtäny, ilmat lähti pihalle. Aamulla selkä ja niskat oli niin kipeänä ettei päässyt sängystä ylös. Ja vieläkin särkee. Juon yleensä joka viikonloppu mutta tämän morkkiksen takia en halua juoda enää koskaan... Pääsisimpä ryyppäyksestä eroon.

    • Öriörinainen, 28v.

      Olin edellisen kerran ollut ystäväni kanssa yli vuosi aikaisemmin viihteellä baarissa, joten nyt oli kova hinku bilettää. Ensin tahtini oli todella hidas, mutta muiden hoputtaessa tahti kiihtyi ja jo baariin mentäessä olin suhteellisen hutikassa. Ystäväni intoutui tarjoilemaan shotteja, joita en normaalisti juo ja kuinkas kävikään. Muistikuvani on baaritiskillä juomassa shottia, seuraava pieni välähdys ulkoa kun makaan selälläni ja sattuu päähän ja viimein herään kotoa sängystä iltapäivällä kylpytakki päällä.
      En ole halunnut liiemmin kysyä illan tapahtumia, mutta kuulemma baarista on tullut äkkilähtö pahoinvointini vuoksi, ei kyllä mitään tietoa mihin olen oksentanut ja parempi kai kun ei tiedäkään. Taksissa olen kuulemmat ollut sammuneena kunnes olen yhtäkkiä oksentanut kihlattuni syliin. Laukkuni oli jäänyt baariin, josta ystäväni työkaveri sen oli pelastanut. Laukku, jossa on myös kännykkäni on muutaman päivän jälkeen edelleen ystäväni työkaverilla, koska olen liian morkkiksissa hakeakseni sitä.
      Olen siis kaatunut jossain pihalla, josta viestivät päässäni oleva iso ja kipeä kuhmu, ruhjeet kädessä ja havunneulaset hiuksissa.
      Paasaan siitä kuinka ihmiset vetävät änkyräkännejä eivätkä osaa sen jälkeen huolehtia itsestään, kaatuilevat yms ja mitäs nyt teenkään itse.
      Kai sitä tähän ikään mennessä jo pitäisi hallita tuo alkoholin käyttö...
      Huh, morkkis on ja kova.

      • Ketturepolaine20vee

        ^ Olet ollut todennäköisesti niin huonossa kunnossa, ettet ole kuitenkaan pystynyt mölisemään mitään helvetin typerää. Se ainakin on positiivinen juttu.


    • Sitä sattuu..

      Heräsin siihen että joku yrittää murtautua mun housuihin...vanha ukko...tuli ulos kiire.Oltiin menty yöllä jatkoille jonku vanhan äijän luo,enkä yhtään tienny mis päin kylää olin.Jossain omakotialueella.Ja sit se oli rassannu mun housun vetoketjun rikki...jalassa kopisevat baarikengät...eiku lähdin käveleen vaan,kengät kädes,pikkuhiljaa alko hahmottuun et mis oon ollu.No selvisin kotiin.Hävetti,vaikkei mitään tapahtunutkaan.

    • ihanhirveetä

      Mulla nyt kolmatta päivää mieletön morkkis ;( Mies on ulkomaalainen,ei alkoa käytä.Oli kutsunut 2kaveriaan syömään ja mä menin sitte juomaan viiniä salaa ja kännissähän olin.Mies ei puhu mulle vieläkään ja mun olo ei helpita ku mokannu sen kavereiden edessä :(

      • bolli

        Täälläkin yks jumalainen morkkis nainen. Työporukan kans yhteisissä juhlissa. Minä olen kuulema haukkunut kaikki pahanpäiväisesti. Onneks kesälomaa vielä tämä viikko. Miten sitä ilkiää töihin mennä? Kertokaa, please. Tekee mieli köyteen.


    • relax vaan

      Bolli,mitä noista...et varmaan ole ainoa hutikassa siellä ollu.Tän viikon aikana jo unohtunu töissä ja kun menet,oot niinkuin ei mitään tai sitten jos asiaan joku viittaa tms, päivittelet asiaa että "kaikkee se alkoholi laittaa tekemään " ja sanot ettet oo tarkottanu sanomiasi.Kyl se siitä!

      • bolli

        Kiitos relax noista sanoista. En saa vieläkään yöllä nukutuksi. Hirvee pelkotila päällänsä. Kerronpa sitten miten kävi


      • bolli

        Moro relax vaan. Eka päivä morkkiksen jälkeen töissä. Ei kukaan maininnut asiasta. Kyllä olin epävarmana koko päivän. Taisin selvitä ilman köyttä tällä kertaa.


      • na32

        Jep, työpaikan pippalot pitäisi kieltää. Se hirveä epävarmuus on kamalinta, odottaa peloissaan että ihmiset huomauttelevat omasta sekoilusta. En haluaisi joutua myöntämään, että en muista mitään. Eli en osaa pitää huolta itsestäni ja siitä että en juo liikaa. :(


    • likööriherra

      kyllä nyt on elämäni morkkis vaikka vahvassa humalassa olinki muistan kaiken panin ensin nais ystävän siskoa ja myhemmin aamu yöstä nais ystävän tätiä ja jaäin siitä vielä kiinni ja ero on varma mitähän teen kaikken kukkuraksi haukuun tyttöystäväni koska se ei anna sekiä riittävästi nii pihtari lehmäksi ja vaikka miksi muuksi nyt en enää kyllä juo

    • Kännikalana

      Hahaa voi että! Kiitos näistä teiän kännitarinoista :D kyllä helpottaa omaa tuskaa vähän. Tippalinssissä ollut koko päivän ja meinasin että uskallanko edes töihin lähtee jos joku vaikka on nähnyt mut lauantaina. Eiköhän tää tästä!

    • häirikkö

      no joo putkassa ti-ke yö ja soitin itte ittelle kyydin eli raudoissa kotoa putkaan , aamulla poliisille sanoin jo että illalla morkkikset , se sano et ei semmosia tarvi , joopajoo , oliks toi käänteis psykologiaa että jatka samaan malliin , no sit eilis iltana sain stereot kämpille ja soitin täysillä bassovoittosta musaa pari tuntia ja naapuri hakkaa seinään että haluaa nukkuun ja vittu et hävettää nyt toi eilisilta.

    • voivoivoi..

      Uutena vuotena rupesin juomaan n. klo 21:00 ja vedin teräviä aivan liikaa. Olin sammunut jo ennen klo. 24:00 ja olin mm. oksentanut poikaystävän autoon. voi vittu...

    • VittOonTyhmä

      Yo Valmistujaisissa päätettii lähteä Helsinkiin ryyppäämää. Hyvä meno alkuillast sit yhtäkkii tuli muistikuvat; makasin baarin lattialla -> Ajattelin et lähden ulos -> Ulkona luulin että oon unes et ei oo mitää välii mitä tekee -> Astuin ratikkaan -> Herään seuraavana päivänä Golf kentän hiekkakuopasta, ilman kännykkkää lompakkoo avaimia... Hirvee darra niin jäin golf kentälle makailee ja löhdin kotiin vasta seuraavana päivänä (join vettä lammesta).


      Toinen: Talvella Oltiin kaveril chillaamas kun ajattelin et kotiinlähdön aika. Seuraava muistikuva on kun olen jään alla järvessä enkä löydä aukkoa ylös; ajattelin itsekseni että nyt vittu lopetat nyt vittu lopetat. Löin päällä/Nyrkillä reijön lopulta jäähän ja konttasin autotielle ambulanssia oottamaan; herään seuraavana päivänä yhä autotieltä ja olin aivan jäässä, toisen jalan 3 varvasta paleltu :/


      Sellasta.. Nykyään ei yli 10℅

    • nolo_tyyppi

      Multa lähtenyt jotenkin aina lapasesta alkoholin kanssa. Ja taas sellaset olot, että kehtaako tonne ulos edes mennä...ikinä. Tässä muutamia jotka nyt tulee mieleen.
      - Mennyt kaverin isosiskon bileisiin ja kitannu kotiviiniä niin paljon, että mua kiellettiin juomasta sitä enään ja yritettiin poistaa viiniastialta ni olin roikkunu kuin hämähäkki keittiön ovenpielissä ja vaatinut lisää juotavaa. Samoissa bileissä oksensin sohvalle.
      - Sekottanut koko mun eksän kämpän kännipäissäni.
      - Kierinyt pitkin ostoskeskuksen lattiaa ympärikännissä (keskellä päivää)
      - Yrittänyt aloittaa tappelua bussissa, koska joku random jätkä oli mun mielestä niin ärsyttävä.
      Joo ehkä aika rauhottua pikkuhiljaa. Lisäksi sit kaikki huutaminen, räyhääminen, tarinoiden keksiminen ja kertominen.

    • afffgg

      Eniten kaduttaa ne hetket, kun on jättänyt naisen yksin "hommien" jälkeen ja hipsinyt kotiin vähin äänin kun toinen on nukahtanut. Aamulla on krapulan lisäksi kamala olo, että tulipas tehtyä paskamainen temppu toiselle.

      Myös tarinoiden keksiminen tuntemattomille on jotenkin kännissä aina kiva idea. Aamulla hävettää ihan vitusti.

    • adhbfah

      Haukuin mun lapsuuden bestistä ja ei olla enää kavereita. Hän vihaa mua nyt ja aina. Ei halua nähdä mua, Haluis et kuolisin pois tai katoaisin sen elämästä. Itekki vaan toivon et kuolisin pois tai vaan katoaisin pois ja en ikin tulis takas.. Koulussa kiusataan ja ylisuojeleva isä ja mielenterveys ongelmia ja muuta paskaa. Hän oli se mun ainoa kaveri keneen luotin, mut menin senkin mokaa, Ei oo uutta multa varsinkaan.

    • veli-ville

      Jättäydyn joko junan alle, tai sitten heitteydyn kuorma-auton alle. Tai sitten hirttäydyn, ranteita en viitsi silpoa. Pitkään (6v) olen miettinyt itsemurhaa, mutta nyt on sen aika. Hyvästi tutut, ja etenkin äiti ja veli.

      • nekogda

        Ei se kande hei suikkarii duunaa kato.


    • aikahanurista

      Ensimmäinen tosimorkkis ja taatusti vika. Muisti pois, kortti pois, 20V:n työpaikka pois. Odotellaan kortin takaisin tuloa ja ruvetaan ettimään uusia haasteita jostain.

    • morkkismorkkis

      joo on sitä kaikennäköistä tullut sekoiltua tähän ikään mennessä mm. olen suudellut ainaki 3 eri jätkää saman illan aikana, lähetenyt jatkoille tuntemattomien ihmisten kanssa, riidellyt parhaan kaverin uuden poikaystävän kanssa 3 tuntia jostain aivan turhasta asiasta, ja samana iltana pannut tämäm parasta kaveria sohvalla, ottanut juoksuruuat ravintolasta, huutanut rappukäytävässä jatkojen jälkeen tuntemattomille ihmisille, kolmenkimppaa, säätänyt ihmisten kanssa jotka selvinpäin ei kiinnosta alkuunkaan. ja joo ikää 22v.

    • Yks

      Pakko oli tulla avautuun tähän loistavaan ketjuun.
      Olen siis käytökseni suhteen todella ankara itselleni ja hyvin hillitty. Mutta annas olla kun juon kirkkaita (n. kerran vuodessa), silloin ei ole mitään rajaa. Eilen sain päähäni laittaa todella rohkean tekstarin eräälle työkaverilleni (on onneksi toisella osastolla) . Perheelliselle ihmiselle. Keskellä lauantai-iltaa. Sain todella nihkeän vastauksen takaisin,
      Nyt pyörin semmosissa morkkiksissa kotona ja yritän kääntää tätä jotenkin positiiviseksi asiaksi. Kiitos kun luitte tämän!!

    • SellasetSetit

      Siinä vaiheessa on krapula paranoia kun et muista mitä viimeisen viikon aikana on tapahtunut ja unet sekoittuvat todellisuuteen.

      Et muista että:
      Paskansitko housuun, petitkö muijaa, otitko turpaan, juoksitko alasti ulkona, otitko juoksutaksin, itkitkö tuntemattomille, paljastitko noloimmat salaisuutesi, saitko tappouhkauksia etc...

      On vain se voimakas syyllisyyden tunne ja olo että on tehnyt jotain aivan järkyttävän noloa kuten hypännyt alastomana ikkunan läpi kännissä(naapurin muija sen vahvisti).

    • Anonyymi

      Kuolen häpeään ja syyllisyyteen! Mun ei missään nimessä pitäis juoda muuta kun mietoja, mutta se pääs taas unohtumaan.

      Juhannus miehen ja kaveripariskunnan kanssa ei mennyt ihan putkeen. Ensin oli kaikilla kivaa. Syötiin, juotiin ja pelailtiin mölkkyä. Sitten lämmitettiin saunaa ja mentiin paljuun. Paljussa meni useampi tunti ja tuli juotua aivan liikaa, myös niitä väkeviä.

      Kävi sitten niin, että jäin tämän kaveripariskunnan miespuolisen henkilön kanssa kahdestaan paljuun. Olin sitten kuulemma alkanut lähennellä miehen kaveria. Kun mieheni tuli takaisin tilanne oli se, että olin tyrkyttänyt itseäni hänen kaverilleen ja huutanut miehelleni että "Tuu panee mua! Jos et sä tuu niin on täällä muitakin miehiä, jotka sen voi tehdä!" Miehen kaveri oli yrittänyt työntää mua vaivautuneena pois... Onneksi hänen tyttöystävänsä oli jo nukkumassa. Sitten mua oli yritetty saada nukkumaan, mutta olin pariin otteeseen lähtenyt huitelemaan ALAATI pihalle. Lopulta sitten olin sammunut sänkyyn...

      Mulla ei ole tästä sekoilusta mitään muistikivia. Ei minkäänlaisia. Mies kerto mulle, mitä olin tehny ja kuuntelin ihan järkyttyneenä ja olis tehny mieli oksentaa. Hyi helvetti! Mies on tietysti mulle todella vihainen. Nolasin itseni totaalisesti ja käyttäydyin kuin mikäkin horatsu hänen ja kaverinsa edessä.. Toivottavasti tämän saa anteeksi.

      Tästä lähtien en koske väkeviin. Ne ei vaan sovi mulle. Nyt se tuli viimesen kerran todistettua. Viina aktivoi mussa joko rähjääjän tai näköjään myös huoran. Auta armias, mitä olis tapahtunut, jos miehen kaverilla ei olis ollu järki päässä. Ja selvinpäin en todellakaan ole tippaakaan kiinnostunut koko tyypistä siinä mielessä. Voisinpa vaan perua kaiken!

    • Anonyymi

      Onneksi jäänyt kirkkaat pois ja alkoholi muutenkin. Itsellänikin on kokemusta varsinkin kirkkaiden jälkeen sekoilusta... Monta hyvää kaverisuhdetta tuli alkoholin takia pilattua, yksi kaupanikkuna hajotettua (josta muistia ei oli. Ihmettelin vaan 2 päivän jälkeen, kun poliisiasemalta soitettiin, mutta meni sovittelutoimiston kautta ja maksoin tottakai lasin hajottamisen. Itseasiassa kauppias oli todella mukava)

      Niistä jäänyt kyllä elinikäinen morkkis. Varsinkin niistä menetetyistä ystävistä. Onneksi tajusin hakea apua ongelmaani, mutta liian myöhään mielestäni. Menetettyjä ystäviä ei enään takaisin saa sekä se leima, joka tuppukylässä varsinkin tahtoo levitä todella nopeaan.

      Muutin pois paikkakunnalta alottaakseni uudelta pohjalta ja nyt löytänyt sekä kumppanin, että uusia ystäviä. Ei enään ikinä alkoholilla läträämistä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe