ZOOM! hampaiden valkaisu

Moona

Kenellä on kokemuksia ZOOM! hampaiden valkaisusta? Lähinnä hinta ja kokemukset, vihloiko/oliko kivuton/hintansa väärti/missä kävit? Valkaisin joskus hampaitani Crystal menetelmällä.. geeliä hammasmuotteihin ja yöksi suuhun. Viikon kesti tämmöinen ja vihlominen oli sietämätöntä.

48

66931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krista*

      Minulle tehtiin viime keväänä kyseinen valkaisu. Hinta vaihtelee paikkakunnittain, mutta pyörii siinä 500 euron tietämillä. Mukaan tulee myös laskea tarkastuskulut ja mahdolliset paikkauskulut yms, koska valkaisun voi tehdä ainoastaan terveille hampaille. Tällöin myös vältytään turhalta vihlomiselta.
      Itselläni hoito oli suhteellisen kivuton, ottaen huomioon että otin burana 600:n noin puoli tuntia ennen hoitoa (suosittelen!). Lopputulos oli kuitenkin ällistyttävä!!! Ei olisi uskonut samoiksi hampaiksi..Hampaani vaalenivat aivan sävyasteikon vaaleimpaan sävyyn. Joten lopputulos oli täysin hintansa (ja lievien vihlomisien) väärti! Kävin itse Kuopiossa hammaslääkäri Lasse Linkonevalla. Palvelu oli loistavaa ja erittäin ammattitaitoista.
      Valkaisustani on nyt tosiaan kulunut lähes vuosi, eikä hampaani ole tummentunut ollenkaan. Olen äärimmäisen tyytyväinen ZOOM! valkaisuun ja suosittelen sitä erittäin lämpimästi kaikille!

    • kirsikka

      kävin hampaiden valkaisussa zoom.ruotsissa tosin 3900kr(n.400euroa) kyllä, tulos oli hyva noin 1kk. sen jälkeen olen käyttänyt kotikonsteja.
      kaikki vihlovat,mutta mitäpä et tekisi että saisit valkoiset hampaat halvalla.suosittelen ennemmin kotona tehtyjä valkaisuja kuitenkin.Mutta ota tietoa myös haitoista. minusta h.lääkäri valkaisu ei ollut edullinen ainakaan suhteessa lopputulokseen.ja yksi kerta ei riitä!

      • erno

        moro!

        voitko luetella joitain kotikonsteja!?


      • WhiteTeeth
        erno kirjoitti:

        moro!

        voitko luetella joitain kotikonsteja!?

        Halusit kuulla kotikonsteista. Ainoa varma ja luotettava kotivalkaisu on tuote joka sisältää carbamidi peroxidia/vetyperoxidia. Prosentti määrä mielestäni pitää olla vähintään 16%. Mitkään muut kotikonstit eivät valkaise hammasluuta.Tämä on siis ainoa aine joka pystyy siihen. Tätä ainetta käyttävät hammaslääkärit ja myös suosittelevat sitä. Useat eri nimiset tuotteet sisältävät tätä ainetta. Hammaslääkärit myyvät tuotteita, mutta ovat käsittääkseni aika kallita. Halvimmalla löydät tuotteita netistä. Olen itse valkaissut kyseisillä geeleillä jo noin 10 vuotta.


      • mistä
        WhiteTeeth kirjoitti:

        Halusit kuulla kotikonsteista. Ainoa varma ja luotettava kotivalkaisu on tuote joka sisältää carbamidi peroxidia/vetyperoxidia. Prosentti määrä mielestäni pitää olla vähintään 16%. Mitkään muut kotikonstit eivät valkaise hammasluuta.Tämä on siis ainoa aine joka pystyy siihen. Tätä ainetta käyttävät hammaslääkärit ja myös suosittelevat sitä. Useat eri nimiset tuotteet sisältävät tätä ainetta. Hammaslääkärit myyvät tuotteita, mutta ovat käsittääkseni aika kallita. Halvimmalla löydät tuotteita netistä. Olen itse valkaissut kyseisillä geeleillä jo noin 10 vuotta.

        Oisko sulla heittää mitään linkkejä tai tuotenimiä?


      • tietoa?
        WhiteTeeth kirjoitti:

        Halusit kuulla kotikonsteista. Ainoa varma ja luotettava kotivalkaisu on tuote joka sisältää carbamidi peroxidia/vetyperoxidia. Prosentti määrä mielestäni pitää olla vähintään 16%. Mitkään muut kotikonstit eivät valkaise hammasluuta.Tämä on siis ainoa aine joka pystyy siihen. Tätä ainetta käyttävät hammaslääkärit ja myös suosittelevat sitä. Useat eri nimiset tuotteet sisältävät tätä ainetta. Hammaslääkärit myyvät tuotteita, mutta ovat käsittääkseni aika kallita. Halvimmalla löydät tuotteita netistä. Olen itse valkaissut kyseisillä geeleillä jo noin 10 vuotta.

        "tuote joka sisältää carbamidi peroxidia/vetyperoxidia. Prosentti määrä mielestäni pitää olla vähintään 16%"

        Löytyykö apteekista mitään tällästä?


      • WhiteTeeth
        tietoa? kirjoitti:

        "tuote joka sisältää carbamidi peroxidia/vetyperoxidia. Prosentti määrä mielestäni pitää olla vähintään 16%"

        Löytyykö apteekista mitään tällästä?

        Valitettavati kyseisiä tuotteita ei löydy muualta kuin hammaslääkärin vastaanotoilta tai netistä. Kaikki hammaslääkärit eivät tosin ole kovin innokkaita myymään ulos kyseisiä tuotteita. Syksyllä on odotettavissa muutos, ja silloin pitäisi carbamidi peroxidi kotivalkaisuja alkaa löytyä kauppojen hyllyiltä. Suosittelen vähintään 22% geeliä, miedommasta ei kannata maksaa, koska valkaisuprosessista tulee pitkä (riippuu tietenkin tapauksesta)ja siitä syystä myös kalliimpi. Tosin kotivalkaisut ovat ilmaisia verrattuna hammaslääkäreiden tekemiin valkaisuihin. Aine on aivan sama.


      • WhiteTeeth
        mistä kirjoitti:

        Oisko sulla heittää mitään linkkejä tai tuotenimiä?

        Tämä ei ole mainospalsta, mutta tuo nimi Dentway on mainittu täällä jo usean kerran. Ota yhteyttä minuun jos haluat muita vaihtoehdoja;)


      • Mikael
        WhiteTeeth kirjoitti:

        Valitettavati kyseisiä tuotteita ei löydy muualta kuin hammaslääkärin vastaanotoilta tai netistä. Kaikki hammaslääkärit eivät tosin ole kovin innokkaita myymään ulos kyseisiä tuotteita. Syksyllä on odotettavissa muutos, ja silloin pitäisi carbamidi peroxidi kotivalkaisuja alkaa löytyä kauppojen hyllyiltä. Suosittelen vähintään 22% geeliä, miedommasta ei kannata maksaa, koska valkaisuprosessista tulee pitkä (riippuu tietenkin tapauksesta)ja siitä syystä myös kalliimpi. Tosin kotivalkaisut ovat ilmaisia verrattuna hammaslääkäreiden tekemiin valkaisuihin. Aine on aivan sama.

        Periaatteessa juuri kotivalkaisu tulsi suorittaa hieman miedommalla, noin 7-16%:lla carbamidi- tai vetyperoksidivalkaisulla. Hammaslääkärissä pitoisuudet voi olla huomattavasti korkeammat eli noin 20-36%, mutta tällöin valkaisu tapahtuu lyhyessä ajassa noin tunnin kuluessa ja ammattimaisen valvonnassa. Kotivalkaisussa, ettei tuloksesta tulisi epätasainen olisi parempi tehdä se miedommalla aineella. Tämä on myös hammaslääketieteellisten tutkimusten mukaan tehokkainta. Mikäli hampaisiin jää valkeita "rakeita" on vaikea mennä ns. taaksepäin ja aloittaa valkaisu uudestaan. Huippuhyvän tuloksen saadakseen voi vaikka aloittaa valkaisulla vastaanotolla ja jatkaa sitten kotona.


      • Anna_T_V
        WhiteTeeth kirjoitti:

        Valitettavati kyseisiä tuotteita ei löydy muualta kuin hammaslääkärin vastaanotoilta tai netistä. Kaikki hammaslääkärit eivät tosin ole kovin innokkaita myymään ulos kyseisiä tuotteita. Syksyllä on odotettavissa muutos, ja silloin pitäisi carbamidi peroxidi kotivalkaisuja alkaa löytyä kauppojen hyllyiltä. Suosittelen vähintään 22% geeliä, miedommasta ei kannata maksaa, koska valkaisuprosessista tulee pitkä (riippuu tietenkin tapauksesta)ja siitä syystä myös kalliimpi. Tosin kotivalkaisut ovat ilmaisia verrattuna hammaslääkäreiden tekemiin valkaisuihin. Aine on aivan sama.

        Hei,


        mitä valkaisumerkkiä suosittelet? Dentaway vaikuttaa hyvältä, mitä itse käytät?

        Kiitos tiedosta ja hyvää jatkoa!


        Anna


      • hdgdjdkdk

        taas näitä omia tuotteitaan markkinoivia huijareita. Zoom toimii ja ei kannata antaa rahaa millekään huijareille. Zoom tahnaa saa sitten kotiin ja voi käyttää kotona muottien kanssa..


      • janinaaaa
        mistä kirjoitti:

        Oisko sulla heittää mitään linkkejä tai tuotenimiä?

        Löytyy ruotsalainen dentway.fi ja suomalainen smilfresh.net .. ite hommasin tuolta smilefreshilta ja toimi hyvin. Ja jos tulee onglemia niin noi noudattaa suomen kuluttajansuojalakia (ei ruotsin), joten asiat helppo hoitaa.


      • asrafasf
        WhiteTeeth kirjoitti:

        Tämä ei ole mainospalsta, mutta tuo nimi Dentway on mainittu täällä jo usean kerran. Ota yhteyttä minuun jos haluat muita vaihtoehdoja;)

        Älä vaan tilaa dentwayltä! Tilasin sieltä ja en saanut pakettia, mutta sain laskun joka meni lopulta perintään ja oli tosi vaikee selvittää koska firma on ruotsissa. Siihen jäi mun valkasut!


      • 21
        asrafasf kirjoitti:

        Älä vaan tilaa dentwayltä! Tilasin sieltä ja en saanut pakettia, mutta sain laskun joka meni lopulta perintään ja oli tosi vaikee selvittää koska firma on ruotsissa. Siihen jäi mun valkasut!

        en oo näköjään ainoo ketä dentway on kusettanu.


      • dentwaykusettaa
        Anna_T_V kirjoitti:

        Hei,


        mitä valkaisumerkkiä suosittelet? Dentaway vaikuttaa hyvältä, mitä itse käytät?

        Kiitos tiedosta ja hyvää jatkoa!


        Anna

        Jos haluat maksaa laskun paketista mitä et tule koskaan saamaan suosittelen dentwaytä. Muuten dentaworks tai smilefresh.net. Hankin kaverin suosituksesta paketin smilefreshilta (tuli kahdessa päivässä), mutta en sano mitään laadusta vielä koska en oo ehtiny kokeilemaan.


      • Kokeillut

        Zoom hoidosta en tiedä, mutta ainakin lievästi värjäytyneille hampaille on olemassa omat sopivat kotivalkaisutuotteet, kuten valkaisevat hammastahnat, purukumit, valkaisukynät, valkaisuteipit ja valkaisupuikot.

        http://hampaidenvalkaisut.com/hampaiden-kotivalkaisu-edullinen-ja-suosittu-valkaisumenetelma

        Pahemmin värjäytyneet hampaat olisi kuitenkin hyvä valkaista hammashoitolan vastaanotolla, koska kaikki eivät välttämättä onnistu kotivalkaisujen kanssa.


    • Valkoinen hammas

      Moikka,
      Minä kävin valkaisemassa hampaani Remewhite- systeemillä ja loistava lopputulos eikä hampaita vihlo niinkuin jollain aikaisemmalla systeemillä. Löysin tietoja ja lääkäreitä osoitteesta www.whitesmile.fi

    • zoom-valkaisu

      Tampereen Hammaslääkäriasemalla kotivalkaisu muotteineen ja aineineen maksaa 235,00 €. Nettikaupastahan ei saa hampaisiinsa sopivia muotteja, joten aika ok hinta ainakin täällä Treella.

      • jokuvaa

        Zoom kävi aivan saatanan kipeää. Aivan siis uskomattoman kipeää. Koko se tunti oli kidutusta! Ja sen jälkeenikin hampaita vihloi useamman päivän. Valkoisethan hampaista tuli, mutta enpä olisi alkanut millekään mikäli olisin tiennyt tuskan määrän.


      • ?????????
        jokuvaa kirjoitti:

        Zoom kävi aivan saatanan kipeää. Aivan siis uskomattoman kipeää. Koko se tunti oli kidutusta! Ja sen jälkeenikin hampaita vihloi useamman päivän. Valkoisethan hampaista tuli, mutta enpä olisi alkanut millekään mikäli olisin tiennyt tuskan määrän.

        minkälaisia kitisijöitä täällä kun kun mulla ei tuntunut itse valkaisu missään! Kotona tehtävä ylläpito sattuu jos antaa aineen olla liian pitkään. Mutta se nyt on pientä vihlontaa ja ei kestä montaa päivää..


      • jjjajajajaja
        ????????? kirjoitti:

        minkälaisia kitisijöitä täällä kun kun mulla ei tuntunut itse valkaisu missään! Kotona tehtävä ylläpito sattuu jos antaa aineen olla liian pitkään. Mutta se nyt on pientä vihlontaa ja ei kestä montaa päivää..

        mulla on noi smilefresh.netistä tilatut muotit ja vinkkinä voin sanoa että ei kirvele paljoo jos leikkaatte niistä muoteista sen ikenien päälle menevän osan pois!


      • sadasdkkj

        Kyllä sä saat muotit netistäkin, ei oo vaan ihan yhtä hyvät kun hammaslääkärin tekemät, mutta toisaalta huomattavasti edullisemmat. Mulla toimi ainakin.


    • tyytymätön

      Kävin muutama päivä sitten hammashoitajan tekemässä Zoom-valkaisussa Itä-Suomessa. Hammaslääkäri kävi tarkastamassa lopputuloksen, eikä heti hoidon jälkeen ainakaan huomauttanut hampaiden väristä mitään. Ennen hoitoa annettiin Burana 800mg, eikä hoidon aikana koskenut muualle kuin kieleen, jota kirveli ja poltteli kovasti. Hoidon jälkeen hampaita vihloi pari päivää aivan sietämättömästi. Makasin vaan sängyssä ja otin särkylääkkeitä. Nyt kolmantena päivänä hampaani ovat aikaisempaan verrattuna vaaleammat. Alahampaat ovat vaaleammat kuin ylähampaat ja hampaiden tyvet ovat kellertävämmät kuin kärjet. Hampaissa on aikaisemmasta kotivalkaisusta syntyneitä valkoisia laikkuja, jotka tässä valkaisussa muuttuivat entistä valkoisemmiksi. Myös muita valkoisia laikkuja on ilmestynyt hampaisiin. Viikon päästä käyn vaihtamassa muutamat paikat vaaleampiin ja sitten pitää hammaslääkärin kanssa keskustella vaalennuksen onnistumisesta. Itse en ole kovinkaan tyytyväinen. Toivottavasti hampaista tulisi viikossa tasaisemmat.

      • on miltei

        sietämätöntä. Olisivat voineet varoittaa paremmin tästä jälkioireesta. Ei paljoa naarata, mutta on ne hampaat kyllä valkoisemmat kuin ennen =)


    • *****

      Olin tänään Zoom hampaiden valkaisussa ja itse olen ainakin tyytyväinen.Vaalenivat 9 astetta.
      Tekijä kertoi tarkasti mitä oireita voi tulla ja antoi hyvät ohjeet ja suojasi suun ympäristön ja kielenkin huolella.
      Täytyy sanoa että eipä juuri tunnu, eikä vihlo, että yllättävän helpolla olen päässyt. En ottanut särkylääkettä kun Burana Capsin joka oli tarkoitettu pääasiassa flunssaan koska sellainen oli vielä pikkuisen päällä. Muita särkylääkkeitä ei ole tarvinnut.
      Tehtiin Riihimäellä, Kauneuskeskuksessa ja oli tarjouksessa 400€ (norm.450€).

      • tyytymätön

        Millaisia ruokailuohjeita olette saaneet Zoom-valkaisun jälkeen? Minulle sanottiin, että kolmena seuraavana päivänä saa syödä vain vaaleaa makaronia, riisiä, perunoita, maitoa ja maustamatonta jogurttia, jotta hampaat eivät värjäytyisi. Jäi vähän epäselväksi, mitä neljäntenä päivänä ja sen jälkeen saa syödä. Sanottiin että hampaiden väri muuttuu vielä viikon ajan vaalennuksen jälkeen.


      • *****
        tyytymätön kirjoitti:

        Millaisia ruokailuohjeita olette saaneet Zoom-valkaisun jälkeen? Minulle sanottiin, että kolmena seuraavana päivänä saa syödä vain vaaleaa makaronia, riisiä, perunoita, maitoa ja maustamatonta jogurttia, jotta hampaat eivät värjäytyisi. Jäi vähän epäselväksi, mitä neljäntenä päivänä ja sen jälkeen saa syödä. Sanottiin että hampaiden väri muuttuu vielä viikon ajan vaalennuksen jälkeen.

        Ihan samoja syömis ohjeita sain, eli kaikkea vaaleeaa voi syödä ja salaattia ja makkaraa (ei sitten sinapin kanssa!!).
        Kahvi ja tee suositeltiin juomaan pillin kanssa, mutta nekin on kiellossa alku päivinä.Vichyä olen sitten kitannut. Vanilja jäätelöä makean himoon :).
        Alan alkuviikon puolella siirtyä normaalimpaan ruokaan mutta ei nyt mitään carry kastiketta, ketchup tai sinappi linjaa vielä.
        Seuraavana päivänä valkaisusta jäystin purkkaa. Ei todellakaan mitään vihlontaa.Nämä ovat varmaan henk.koht. juttuja mitä kellekin tulee. Ei sitä tiedä kun kokeilemalla :).


      • haluun

        Muuten on hampaat loistokunnossa ja suorat kun mitkä MUTTA kun on kellertävät onnettomat :( Se haittaa kun ei kunnolla kehtaa nauraa.
        Kärsin kivut ja kaikki valkoisten hampaiden tähden...


      • womanizeriii
        haluun kirjoitti:

        Muuten on hampaat loistokunnossa ja suorat kun mitkä MUTTA kun on kellertävät onnettomat :( Se haittaa kun ei kunnolla kehtaa nauraa.
        Kärsin kivut ja kaikki valkoisten hampaiden tähden...

        Mulla oli sama ongelma, mutta vain kulmahampaissa :D tilasin valkasupaketin smilefresh.netistä.. makso jotai 50€ ja sain tasasemmaks. Noi kaikki muotit kyl kirvelee aluks vähän ikenis!


    • valkoiset hampaat

      itse kävin n.4-5 vuotta sitten helsingissä boccassa hampaidenvalkaisussa. Kyllä sekin vihloi sen tunnin aikana mutta ei nyt niin että olisi pyörtynyt tai mitään. Eli ei muiden kirjoituksista päätellen yhtä paljon kuin zoom valkaisu vihloo. Kiireisen oloisesti siellä toimittiin eikä mitään alkutarkastuksia tms tehty mutta lopputulokseen olen ollut oikein tyytyväinen.

      Vieläkin hampaitani sanotaan valkoisiksi mutta mielestäni pari-kolme vuotta hampaat olivat aivan mahtavan valkoiset. No olenkin nyt puolen vuoden aikana alkanut juomaan kahvia ja kaikkea muuta sellaista mutta en tupakoi.

      Vielä ei ole hampaat murentuneet ainakaan sen valkaisun takia pois että kai se ihan turvallista on(?). Taisi olla joku rembrandt kristallivalkaisu (laser). En tiedä jos kokeilisi uudestaan tehdä vielä joskus. Boccasta sai ainakin hyvän lopputuloksen, mutta onko kenelläkään kokemuksia hollywood smilestä?

      Tietääkseni ei kannata liottaa hampaita viikkotolkulla missä tahansa kotivaalennuksissa. En tiedä mutta kai tuostakin on montaa mielipidettä.

    • ***

      Onko tää joku vitsi? Miksi ei voi pestä hampaitaan niin kuin normaali ihminen, syödä terveellisesti ja juoda maitoa. Ei tarvitsisi heittää rahojaan hukkaan johonkin järkyttävän pinnalliseen valkaisuun?!

      • siksi

        etta vaikka tekee kaikki normaalisti ja huolehtii hampaistaan, ne tummenevat ian myota. polkky.
        minulla ei ole ikina ollut hampaissa mtn vikaa, ei reikia ei kertakaikkiaan mtn. en juo kahvia, viineja tai edes coca-colaa, mutta menen huomenna hampaiden valkaisuun, 120 euroa, mutta olenkin Brasiliassa :)
        suomalaisten mielesta minulla on hyvat valkoiset hampaat, ehka siksi, etta kaikilla on siella enemman tai vahemman tummemmat hampaat, myos juuri sinulla. etta silla lailla.


      • hsgdffjs
        siksi kirjoitti:

        etta vaikka tekee kaikki normaalisti ja huolehtii hampaistaan, ne tummenevat ian myota. polkky.
        minulla ei ole ikina ollut hampaissa mtn vikaa, ei reikia ei kertakaikkiaan mtn. en juo kahvia, viineja tai edes coca-colaa, mutta menen huomenna hampaiden valkaisuun, 120 euroa, mutta olenkin Brasiliassa :)
        suomalaisten mielesta minulla on hyvat valkoiset hampaat, ehka siksi, etta kaikilla on siella enemman tai vahemman tummemmat hampaat, myos juuri sinulla. etta silla lailla.

        suomalaisilla on ylipäänsä tosi rumat ja keltaiset hampaat... ei ne tajua ei...


    • meitsi90

      Siskolle tehtiin zoom jenkeissä joskus 08. sai ihan ok hampaat. Ite tein suomessa kotivalkasun just tolla smilefresh.netin setillä mistä joku muukin mainitsi täällä. Sisko tai maksaa euroissa yli 500 joten toi on tosi kallis menetelmä, mutta toisaalta toimii. Jos se vihlonta on sulle ongelma niin ei kannata zoomilla vetää... hammasmuoteissa ja zoomissa käytetään molemmissa peroksidia, eli samalla tavalla vihloo. Itellä vihlo kans vähän mut meni nopeesti ohi.

    • isä65
    • Omaj

      Itse olen ollut kevyt valkaisussa ja se kesti vain tovin. Kaveri kävi ZOOMissa ja se on kestänyt hyvin. Alussa vihlo, mutta mitä nyt ei kauneutensa eteen tekisi. ZOOM on tehokas ja se vaikuttaa syvälle hammasluuhun. Hintoja kannattaa vertailla. Kevyt valkasu maksaa 150-200 € ja ZOOM noin 400 € mutta kesto pidempi. Turengissa on edukas zoompaikka, Turengin Hammastupa. Siellä suuhygienisti hoitaa homman eikä lääkäri. Ainakin omalla kohdalla tuntuu, että suugygienistit tieää nämä hommat paremmin kuin lääkärit.

    • Evolution valkaisu

      Kerta valkaisu ei hyvä. Minulle tehtiin biritesissä Evolution valkaisu, joka on pysyvä. Näyttää olevan saatavilla Suomessakin www.enlightenfinland.fi

    • turuus1

      Turun Hollywood Smile tekee hyvää ja valkoista jälkeä.

    • liila4

      Kokeilin Zoomia ja olin todella pettynyt. Hinta oli tosissaan yli 400 ja hampaat ei kuulemma valkaistu enempää. Hollywood Smile Tampereella viimein käsitteli ne valkoisiksi. Harmittaa kun menin maksamaan kahdesta hoidosta.

      • dfghjkojhgfghjkl

        Työnnä nuo Hollywood smile mainoksesi anaaliisi


    • hamppivalkaisu
    • Josses

      Olen ollut älyttömän tyytyväinen uuteen Hollywood valkaisuuni. Vertailin ja soitin paikkoja läpi, ja päädyin lopulta hinnan sekä mukavan asiakaspalvelun (Puhelin) helsingin toimipisteen valkaisuun. Pientä vihlontaa, mutta meni oho parissa tunnissa.

    • Valkaisu

      Itselläni maksoi hampaiden puhdistus ja valkaisu 350 €.. tyytyväinen olen tulokseen, ei toimenpide sattunut, en ottanut särkylääkettä ollenkaan. Jälkikäteen aina välillä vihlasi yksittäisissä paikoissa. Hankalaa minulle se ettei tuoremehua saa juoda.

      Suosittelen käymistä lääkärillä enkä kotona valkaisua. Itselläni vaalenivat aivan valkoisiksi, yläkulmahampaat pari astetta kartan mukaan tummemmat. Eroa ei silti huomaa juurikaan keskenään. Sain upeat hampaat ja yritän pitää ne sellaisina.

    • Tsoko

      Zoom-valkaisu maksaa n. 500 euroa. Hampaiden valkaisun yleisimmät haittavaikutukset liittyvät hampaiden vihlontaan, joka helpottaa yleensä pari viikkoa hampaiden valkaisun jälkeen.

      Ohessa video Zoom-valkaisusta ja puolueetonta vertailua eri menetelmistä.

      http://fi.webdento.com/hampaiden-valkaisu-hammaslaakarissa/

    • joona990

      Itse ajattelin kokeilla Zoomia mutta tuo hinta tosiaan hirvitti. Kokeilin vaimon käyttämää hiilijauhetta ja itsellä se on ainakin toiminut tarpeeksi hyvin ettei ole tarvinnut satasia käyttää hammaslääkärin valkaisuun. Täällä ainakin on arvostelu juuri tuosta samasta merkistä kuin itse käytän: https://www.whitening.nu/fi/warpaint/

    • Bläkki

      Suosittelen kanssa aktiivihiili hampaidenvalkaisua, toimii ja markkinoilla on myös edullisempi merkki kuin tuo warpaint.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe