juomukondomi

Kellään kokemuksia juomukondomeista? Tuovatko lisää nautintoa? Ovatko kestäviä jne. laittakaa kokemuksia:)
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta

Itse olen käyttänyt jo tosi pitkään näkkiä. Muutenkin kiva kaluun sopiva huppu;) Kyllä tytöt ovat juomuistakin tykänneet... ja ei ole kovassakaan
nainnissa koskaan hajonnut kuten mm. macig

Jussi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Kuinka usein? Uskaltaako ees käyttää enää? Se on kuitenkin väestöliiton suosittelema.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hui kauhia kirjoitti:
Kuinka usein? Uskaltaako ees käyttää enää? Se on kuitenkin väestöliiton suosittelema.
Mulla Macig hajonnut kaksi kertaa, molemmilla kerroilla takaapäin rakastellessa... Tietysti käyttäjissäkin yksilöllisiä eroja (meikällä kuitenkin ihan norm. kok. kalu, erektiossa about
16 cm). Mutta kys. merkkiä en kyllä ainakaan enää
käytä. Näkki ja Okeido mulle hyvät... ja Okeidon
ainakin pitäisi olla normaalia kestävämpi...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jc69 kirjoitti:
Mulla Macig hajonnut kaksi kertaa, molemmilla kerroilla takaapäin rakastellessa... Tietysti käyttäjissäkin yksilöllisiä eroja (meikällä kuitenkin ihan norm. kok. kalu, erektiossa about
16 cm). Mutta kys. merkkiä en kyllä ainakaan enää
käytä. Näkki ja Okeido mulle hyvät... ja Okeidon
ainakin pitäisi olla normaalia kestävämpi...
Taitaa olla kuitenkin enemmän kalusta ja käytöstä kiinni (kuin merkistä) hajoaako kondomi.

Tosin Magic on melko pieni, joten luulisi, että juuri siksi se ei useammilla hajoaisi (rypythän sen spärdärin hajoittaa, joskus harvoin valmistusvirheet)

Itse luotan lateksittomiin (zenith ja durex avanti). Polyuretaani on kestävämpää, tuntuu paremmalta ja pääsee eroon siitä erotiikantappajahajusta sormissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
CB96 kirjoitti:
Taitaa olla kuitenkin enemmän kalusta ja käytöstä kiinni (kuin merkistä) hajoaako kondomi.

Tosin Magic on melko pieni, joten luulisi, että juuri siksi se ei useammilla hajoaisi (rypythän sen spärdärin hajoittaa, joskus harvoin valmistusvirheet)

Itse luotan lateksittomiin (zenith ja durex avanti). Polyuretaani on kestävämpää, tuntuu paremmalta ja pääsee eroon siitä erotiikantappajahajusta sormissa.
Ei pidä paikkansa että ne lateksittomat ois parempia sellasia muovi pusseja jotka liukuu pois herkästi ja haisee jollekki tökötille yök!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

juomukondomi

Kellään kokemuksia juomukondomeista? Tuovatko lisää nautintoa? Ovatko kestäviä jne. laittakaa kokemuksia:)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta