Tallinnan reissut poikaporukassa

leonie

Mies käy Tallinnassa risteilyillä bilettämässä sen 2-3 krt vuodessa joko työ- tai kaveriporukan kanssa (niin siis pelkässä miesporukassa). Enpä ole koskaan kieltänyt lähtemästä, enkä koskaan ole jaksanut epäillä tuon pettävän tai käyvän siellä huorissa, mutta rupesin miettimään, että mistäs sitä ikinä tietää mitä niillä Tallinnan reissuillaan keksivät ja tekevät poikaporukassa?! Kännissä kuin käki se ainakin on siellä joka kerta... Tämä on siis päälle kolmikymppinen (hyvännäköinen, ottajista ei varmasti olisi puutetta), jonka kaikilla kavereillakin on vaimot ja lapset, silti siellä Tallinnassa vaan juostaan...

Eräältä toiselta foorumilta luin näistä Tallinnan reissuista poikien kesken - moni sanoi sitä, että kyllä siellä Tallinnassa on ihan selvät kuviot että mitä siellä tehdään... Tiedän, että joskus aikoinaan mieheni on Thaimaassa kaverinsa kanssa lomaillessa "pitänyt seuranaan" maksullista, joten siksikään kynnys maksullisiin ei hänellä varmaan olisi kovin korkea...

En silti haluaisi uskoa, että mies pettäisi minua. Mutta mikä noiden Tallinnan risteilyiden tarkoitus sitten on? "Ryypätä ja pitää hauskaa poikaporukassa" kuuluu virallinen selitys!
Eikö ryypätä voi kuitenkin myös Suomessa, miksi sitä pitää aina sille Tallink Romantikalle lähteä?!

Olenpas ollut pitkään sinisilmäinen...

56

27223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leonie

      Kertokaas, että miten voisin miehelle asiasta sanoa? Jotenkin fiksusti. Haluaisin varmistua, ettei ole maksullisia noilla reissuillaan käyttänyt. Suoraan en halua pamauttaa "oletkos käynyt huorissa" jos mies vaikka onkin täysin viaton...

      • Nimetön

        Se on ihan sama, vaikka pamauttaisitkin suoraan, ei se sitä myönnä kuitenkaan, tietenkään.

        Kaverien seura on samaa, vietti aikaa niiden kanssa vaikka jonkun kotona. Eli kyllä sinne mennään jotakin sellasta tekemään, jota ei kotona voi.

        Ja muuten, ulkonäöllä ei ole siinä merkitystä, kyllä huora itseään myy rumemmallekin.

        Minä en kyllä ikinä hyväksyisi mitään Tallinnassa ramppaamisia, mutta kukin tyylillään... Sanoisin (olisin sanonut jo seurustelun alkaessa) että se on joko minä tai muut, missään tollasilla reissuilla ei mun mies käy. Jos ei olisi sopinut, olisi saanut mennä muualle. Mutta, moni sietää itseään kohdeltavan noin (jota suuresti ihmettelen).

        Totuutta et varmaan saa tietää millään, korkeintaan vahingossa, tai jos tuo sulle jonkin taudin. Tai sitten sun täytyy palkata joku lähtemään Tallinnaan kulkemaan sen perässä. Tai mennä itse, niin ettei se tiedä/huomaa. Mä varmaan saattaisin vaikka tehdäkin niin.

        Mutta, aika sinisilmäistä tosiaan uskoa, ettei ne muka siellä mitään tee. Sori vaan, mutta mietis ny vähän...


      • sirpakyllikki

        nO MENE ITSE
        Turkin matkalle tyttöporukalla ja katso miten sulho siihen reagoi..


    • Tanja

      Ei sitä tiedäkään mitä miehesi noilla reissuillaan puuhaastaa. Kysymälläkään asia tuskin täysin varmasti selviää. Joten älä turhaan vaivaa päätäsi.

    • vato retro

      Kyllähän tuota joron jäljillä oot. Jos ei oo vielä vieraissa käynyt, niin läheltä piti-tilanteita ainakin on siunaantunut. Tallinnassa käydään jätkäporukalla vähintään strippipaikassa ja vedetään lärvit. Joka muuta väittää niin valehtelee. Pelkällä pikaristeilyllä nyt ei ehdi vielä törttöilemään mutta hotellilomat on eri juttu. Sanosin että tsänssit on 50-50.

      Jos niillä oli yhden hengen huoneet niin se on sit siinä. Ja jos fyrkkaa menee aina yli 500 egee/keikka.

    • naiset..

      ovat jotain aivan upeaa verraten suomalaiseen..enkä nyt tarkoita vain huoria vaan yleensäkkin..siellä on vanhat arvot voimassa joten naiset kunnioittavat miestä tosi paljon mitä suomalainen halveksuva nainen ei tee. uskonpa että pojat etsivät uusia naisia reissuillaan ja jos sattuisi tärppäämään niin entinen valittaja ja alistaja menee vaihtoon varmasti. virossa on todella kauniita naisia niin huorissa kuin tavan ahkerissa kansalaisissakin jotka pyrkivät miellyttämään miestä jota suomalainen passiivinen prinsessa ei osaa tehdä.

      • tietää!

        Viron naisethan kasvatetaan jo pienestä pitäen "palvelemaan" miestä. Ihan kuin Meillä ennen vanhaan. Niiden elämäntehtävä on päästä hyviin naimisiin ja sen toivossa tekevät "ihan mitä tahansa". Kävin just katsastamassa siellä ja lisäksi suvussamme on yksi virolainen "miniä" ellei kohta jo kaksi. Kyllä ne palvelevat miehiä ihan eritavalla kuin kylmät pohjolan naiset. Kyllä se miehen itsetuntoa hivelee kun on hetken "kuningas"!! ennenkuin palaa kotiin vaimon jalkarätiksi.


      • Sepe.
        tietää! kirjoitti:

        Viron naisethan kasvatetaan jo pienestä pitäen "palvelemaan" miestä. Ihan kuin Meillä ennen vanhaan. Niiden elämäntehtävä on päästä hyviin naimisiin ja sen toivossa tekevät "ihan mitä tahansa". Kävin just katsastamassa siellä ja lisäksi suvussamme on yksi virolainen "miniä" ellei kohta jo kaksi. Kyllä ne palvelevat miehiä ihan eritavalla kuin kylmät pohjolan naiset. Kyllä se miehen itsetuntoa hivelee kun on hetken "kuningas"!! ennenkuin palaa kotiin vaimon jalkarätiksi.

        virolaisiin tai mihin tahansa-laisiin naisiin tarttuu tämä länsimainen naiskäyttäytyminen, kun ne haalaa tänne kylmään ja rellestävään pohjolaan.

        Seura tekee kaltaisekseen ennemmin tai myöhemmin.


      • semmoista
        tietää! kirjoitti:

        Viron naisethan kasvatetaan jo pienestä pitäen "palvelemaan" miestä. Ihan kuin Meillä ennen vanhaan. Niiden elämäntehtävä on päästä hyviin naimisiin ja sen toivossa tekevät "ihan mitä tahansa". Kävin just katsastamassa siellä ja lisäksi suvussamme on yksi virolainen "miniä" ellei kohta jo kaksi. Kyllä ne palvelevat miehiä ihan eritavalla kuin kylmät pohjolan naiset. Kyllä se miehen itsetuntoa hivelee kun on hetken "kuningas"!! ennenkuin palaa kotiin vaimon jalkarätiksi.

        Ei oo semmoista...ainakin keskiluokkan perheissä, missä isä ja äiti molemmat yliopiston lopettanut...voi olla, että se toimis joskus semm. työläisperhessä...äiti kotona, isä töissä ja ruuat tasa 18.oo pöydään...penskat hilja, kun isä söy...Semmoista oli.
        Itse oon jo 40 ja omissa piireissä( ei tuttavia, ei yliopiston toveria, ei työtoveriä jm) ei tiia ketään semm tavalla kasvatettu. Ja kyllä oon pääkaup. tyttö ja eestiläinen.
        Niin, että älä puhu kun et tiia...tai sulla kokemuksia vaan jostain Viron maapaikoista- niin kun sanoit ennen vanhaan.
        Ja muuten se, mitä tehtään kotona...ei oo ollenkaan miehen palvelua.....ihan normaali se on ja kyllä mies osaa arvosta myös sitä...ilmeisesti oot itse yxi katkerä ämmä....JA onks suomessa mitään toisiin, etkä täällä naiset halua naimisiin miehen kanns?


      • Hop peilaamaan

        Kai arvostavat ainakin alkuun jos Suomen mies osaisi pitää heitäkin rahojensa turvin kuin prinsessaa. Miten miehetkin voivatkin olla niin sinisilmäisiä? Miksi vaan käy usein niin että kun on oma elämä lähtee meneen alamäkeä se alussa kuviteltu "upeus" menee myöskin menojaan kun toista alkaa paremmin tuntemaan ja arki astuu kuvioon mukaan. Miksi yleensäkään naisen pitää niin pyrkiä miellyttämään miestä kuin jotakin ansaitakseen itselleen, kenties rahakkaan elämän?
        Usein he ovat yhteiskunnan, miesten tai kodin alistamia naisia. He huomaavat myöhemmin kun elämän kokemusta karttuu että toisinkin voi elää. IItsenäisesti itsestään ja elämästään päättämällä, itseään arvostamalla. Ei omaa elämää hankita miestä miellyttämällä että saisi mieheltä vastineeksi sen oman "elämänsä". Milloin mies pyrkii miellyttämään naista ja mistä syystä mieti sitä!
        Suomessa useat miehet pitävät tai yrittävät pitää naista kovin ottein hallinnassa ja kännäävät kuin porsaat! Kun voisivat ajatella senkin naisensa puolelta asiaa vakavammin.
        Tämän kaltainen mies odottaa että häntä miellytettäisiin? Huh huh. Tästäkö on vain kysymys silloin kun mies haluaa sen ulkomaalaisen alistuvan naisen joka häntä jumaloi? Miten alas menee miehen omanarvon tunto?
        Nainen on aina vain ihminen asui tai eli hän missä tahansa. Olemme tietoisia aivan liian monista suomalaisista miehistä jotka ovat tuoneet Suomeen sen "miestä kunnioittavan" vaimon ja nämä naiset kärsivät täällä näiden suomalaisten miestensä käyttäytymisestä. Ei se mies vaan muutu vaikka kaikkea hän naiselta odottaa!


    • paljon nähnyt

      Ei tarvitse mennä Tallinnaan asti vaan meno siellä romanticalla on jo aikamoista. Ei tarvita myöskään yhden hengen hyttiä, pojat kun keskenään ovat "reiluja" ja pitävät suunsa kiinni. Hyttejä vaihdellaan, että se seuraa löytänyt saa hytin käyttöönsä. Voihan olla että miehesi ei kuulu tähän ehkä noin 80% kattavaan sakkiin.. Kysyppäs häneltä? Kyllä nainen ilmeistä, olemuksesta ja regoinnista näkee paljon vaikka sanat olisi jotain muuta. Mutta kysy vain jos oikeasti haluat tietää. Se voi sattua.

      • illi

        Olen laivalla "vakina" ja näen paljon näitä perheen isiä jotka lähtevät viihteelle samoin kuskit löytävät yleensä hytti kaverin ja paluumatkalla sitten saatetaan itkeä ja surkutella kuinka näin pääsi käymään. Suomalaiset miehet kunnostautukaa ! ps.sanaton sopimus taitaa olla että näistä ei kerrota. sama toimii myös turku-tukholma välillä ei pelkästään tallinnaan.


      • Sua..
        illi kirjoitti:

        Olen laivalla "vakina" ja näen paljon näitä perheen isiä jotka lähtevät viihteelle samoin kuskit löytävät yleensä hytti kaverin ja paluumatkalla sitten saatetaan itkeä ja surkutella kuinka näin pääsi käymään. Suomalaiset miehet kunnostautukaa ! ps.sanaton sopimus taitaa olla että näistä ei kerrota. sama toimii myös turku-tukholma välillä ei pelkästään tallinnaan.

        Totta on....
        Mä myös laivallla...ja "kaikkea nähty"
        ...mut jos miesporukka mee Romantikalla...niin ihan varmaan...ei mennä maihiin ollenkaan...
        liian lyhyt aikaa ja ...
        laivalta jo seuraa löydetty...
        Vinkki Sulle:
        varaa itselle risteilly sama aikana- älä vaan kerro miehelle...ja kaikki tuu selväksi...
        Saa lapsille myös hoitaja ja varmuuden vuoksi- ota joku ysttävättäri mukaan ja kamera;-)
        Tsemppia!!!


      • Been there, got that

        että Romanticalla ei tarvitse maksaa...


    • tapaus tämä

      Jos äijät haluaa lähteä keskenään pitämään hauskaa, niin mikseivät ne lähde vaikka mökille saunomaan, juomaan kaljaa, kalastelemaan ja uimaan ja istumaan nuotiolle? Miksi pitää AINA lähteä Tallinnaan? Mikä ihme siellä vetää puoleensa?

      Meinaan, että ainoa syy, miksi äijät porukalla lähtevät moiselle Tallinnan reissulle, on ne maksulliset. Kyllähän sitä voi ryypätä ihan rauhassa kavereiden kesken jollain mökilläkin. Tartteeko sitä risteilyä ja Tallinnaa siihen hommaan. Eli ainoa järkeenkäyvä syy, miksi sinne halutaan, on se, että saadaan vierasta.

      Ja äijäthän ei tunnusta mitään. Jokainen on varmasti vannonut, ettei noista reissuista sitten puhuta. Eli ukkoas et saa tunnustamaan, vaikka vetäisit kynnet sormista irti.

      Joko hyväksyt, että ukko käy kavereiden kanssa naisissa Tallinnassa/risteilyllä tai sitten pistät stopin (=kiellät menemästä) tai lähdet litomaan itse koko suhteesta.

      • Amfibi

        Jos noin on, ja tämäkin on ihan selvä tapaus, niin mitenkäs nyt pitää sitten suhtautua niihin naisporukoihin joita siellä myös käy.
        Pitäisikö nyt epäillä samalla tavalla "vaimoani" ja hänen kavereitaan, kun siellä 2-3krt vuodessa porukalla käyvät risteilemässä.....
        No mä kuitenkin luulen että pettäminen on jokaisen omien korvien välissä. Jos sitä tekee, ei ajalla ja paikalla ole niin suurta merkitystä.
        "tilaisuus tekee varkaan"?? Niinkö? Ehkä, mutta silloin sitä pitää myös itse haluta, eikä sitä voi estää sitten maissakaan.


      • leonie

        Parisuhteemme on kaikin puolin kunnossa, mieheni saa kotona kyllä seksiä niin paljon kuin haluaa ;) ja ulkonäöltänikin olen "hyvännäköinen" - ihan rehellisesti, vaikka itse sen sanonkin. Siksi minun on erittäin vaikea uskoa mieheni käyvän maksullisissa, vaikka monet "kaiken nähneet" toisin vakuuttelevatkin näistä poikien Tallinnan risteilyistä ja reissuista...

        Jos mieheni reissuillaan kuitenkin maksullisissa kävisi, niin ihmetyttää vaan, että mikä ihme niissä oikein viehättää varattua miestä?! Kun kotona kuitenkin "saa" lähes kaiken haluamansa.

        En halua kieltää reissuja - enhän ole hänen äitinsä. Kuten jo sanoin, niin ennen ei mieleeni edes ole juolahtanut, että hänellä olisi edes mitään SYYTÄ pettää. Jäin vain miettimään aihetta, kun luin eräältä toiselta foorumilta monia kommentteja noiden Tallinnan reissujen tarkoituksesta.

        En ole ollut noilla reissuilla kärpäsenä katossa, joten eihän sitä koskaan tiedä!! Tämä epätietoisuus vaivaa aivan kamalasti. Varmaa on ainakin se, etteivät nuo mieheni Tallinnan reissut mitään kulttuurimatkoja ole - kyllä siellä ryypätään ahkerasti...


      • Erja
        leonie kirjoitti:

        Parisuhteemme on kaikin puolin kunnossa, mieheni saa kotona kyllä seksiä niin paljon kuin haluaa ;) ja ulkonäöltänikin olen "hyvännäköinen" - ihan rehellisesti, vaikka itse sen sanonkin. Siksi minun on erittäin vaikea uskoa mieheni käyvän maksullisissa, vaikka monet "kaiken nähneet" toisin vakuuttelevatkin näistä poikien Tallinnan risteilyistä ja reissuista...

        Jos mieheni reissuillaan kuitenkin maksullisissa kävisi, niin ihmetyttää vaan, että mikä ihme niissä oikein viehättää varattua miestä?! Kun kotona kuitenkin "saa" lähes kaiken haluamansa.

        En halua kieltää reissuja - enhän ole hänen äitinsä. Kuten jo sanoin, niin ennen ei mieleeni edes ole juolahtanut, että hänellä olisi edes mitään SYYTÄ pettää. Jäin vain miettimään aihetta, kun luin eräältä toiselta foorumilta monia kommentteja noiden Tallinnan reissujen tarkoituksesta.

        En ole ollut noilla reissuilla kärpäsenä katossa, joten eihän sitä koskaan tiedä!! Tämä epätietoisuus vaivaa aivan kamalasti. Varmaa on ainakin se, etteivät nuo mieheni Tallinnan reissut mitään kulttuurimatkoja ole - kyllä siellä ryypätään ahkerasti...

        Mun mies toi tuollaiselta reissulta taudin tuliaisina. Kännissä kun sitten sählätään myös, vaikka tarkoitus olisi käyttää kumia. Perhe hajosi, en voinut enää luottaa mieheen joka vaarantaa henkeni.


      • Fiona

        tuo aivan noin yksinkertaista olekaan. Jotkut pitävät hauskaa mökillä, toiset Tallinnassa, joku molemmissa, oli sitten äijä tai muija. Hyvin pieneen osaan iskee maksettu seksi, tai seksi ylipäänsä (naiset harvemmin sitä Tallinnastakaan ostavat...).


      • suomalainen-asunut eestissä
        Amfibi kirjoitti:

        Jos noin on, ja tämäkin on ihan selvä tapaus, niin mitenkäs nyt pitää sitten suhtautua niihin naisporukoihin joita siellä myös käy.
        Pitäisikö nyt epäillä samalla tavalla "vaimoani" ja hänen kavereitaan, kun siellä 2-3krt vuodessa porukalla käyvät risteilemässä.....
        No mä kuitenkin luulen että pettäminen on jokaisen omien korvien välissä. Jos sitä tekee, ei ajalla ja paikalla ole niin suurta merkitystä.
        "tilaisuus tekee varkaan"?? Niinkö? Ehkä, mutta silloin sitä pitää myös itse haluta, eikä sitä voi estää sitten maissakaan.

        ...on huoria!Aivan yhtä paljon kuin tallinnassa,ainakin meillä pääkaupunkiseudulla!Usein kauniita ovatkin!
        Ja rauhotuksen sanoja..olen ollut pari kertaa mukana ns.poikien reissulla, ei kaikki huorissa käy, kiltit perheeenisät ainakaan.Homman jännitys piilee siinä että siellä on kivoja strippipaikkoja, joissa tosi mahtavia esityksiä.Olen nainen ja tykkään käydä noissa itsekkin.Tasokkaissa paikoissa showt ovat aika rivoja, mutta ei siellä saa kun max tytön(tai pojan)syliinsä.Ei se ole keltään pois jos tykkää KATSOA kauniita vartaloita ja tanssia!Hankkikaa oma elämä ja hyvä itsetunto naiset niin ei tunnu pahalta.Tai menkää tyttöporukalla kattomaan kostoksi niitä poikia!


      • leonie
        suomalainen-asunut eestissä kirjoitti:

        ...on huoria!Aivan yhtä paljon kuin tallinnassa,ainakin meillä pääkaupunkiseudulla!Usein kauniita ovatkin!
        Ja rauhotuksen sanoja..olen ollut pari kertaa mukana ns.poikien reissulla, ei kaikki huorissa käy, kiltit perheeenisät ainakaan.Homman jännitys piilee siinä että siellä on kivoja strippipaikkoja, joissa tosi mahtavia esityksiä.Olen nainen ja tykkään käydä noissa itsekkin.Tasokkaissa paikoissa showt ovat aika rivoja, mutta ei siellä saa kun max tytön(tai pojan)syliinsä.Ei se ole keltään pois jos tykkää KATSOA kauniita vartaloita ja tanssia!Hankkikaa oma elämä ja hyvä itsetunto naiset niin ei tunnu pahalta.Tai menkää tyttöporukalla kattomaan kostoksi niitä poikia!

        ..ei strippipaikoissa satunnaisesti käyminen minunkaan mielestäni ole mitenkään kamala juttu, mieheni saisi kyllä sellaisissa satunnaisesti käydä. Toivon vain, että se sitten jää siihen katsomiseen...sitähän en voi mitenkään tietää.


      • laivalla
        suomalainen-asunut eestissä kirjoitti:

        ...on huoria!Aivan yhtä paljon kuin tallinnassa,ainakin meillä pääkaupunkiseudulla!Usein kauniita ovatkin!
        Ja rauhotuksen sanoja..olen ollut pari kertaa mukana ns.poikien reissulla, ei kaikki huorissa käy, kiltit perheeenisät ainakaan.Homman jännitys piilee siinä että siellä on kivoja strippipaikkoja, joissa tosi mahtavia esityksiä.Olen nainen ja tykkään käydä noissa itsekkin.Tasokkaissa paikoissa showt ovat aika rivoja, mutta ei siellä saa kun max tytön(tai pojan)syliinsä.Ei se ole keltään pois jos tykkää KATSOA kauniita vartaloita ja tanssia!Hankkikaa oma elämä ja hyvä itsetunto naiset niin ei tunnu pahalta.Tai menkää tyttöporukalla kattomaan kostoksi niitä poikia!

        ... ei oo aikaa risteilyn aikana mennä kattomaan sitä showtä...muita, että maihin pääse 8.00 ja laivalla pitäis olla jo 12.30...ei sillä aikana ehtii mihinkään showtä kattomaan....nopeasti mihin taksikuski vie johonkin veneläisbordelliin valittettavasti ne tytöt Tallinnassa"päätyöntekijät"- muistutan, että ilm. se Lily...se tasoikas bordelli- jep- se on, mutta siellä tytöt myös venäläiset...eestiläiset ei tee sitä homma...voi olla kyllä niitäkin...mut vähissä. Mut kyllä varmaan niitä venäläisiä parempii kattoa- ovat ne jo nuorena tosi hyvänäköiset....mut ikäluokassa 40 jo omien äitien kaltaiset.
        On paikkoja, mihin sille ajalla ehti...mut varmaan ne miehet ei mee sitä showtä kattomaan.
        Ja kyllä myös suomalaisnaiset harrasta juopottelua Tallinnassa, olipas sanomalehdissa puhe myös siitä, että Tallinnassa on paikkoja, johon suomalaisnaisten porukkoida ei päästettä sisään, koska ne "juo itses kauniiksi"liian nopeasti.


      • mr x

        hei

        tämä on jo nyt niin paksua luettavaa että pakko kommentoida.
        olen mies ja käyn tallinnassa 1-2 krt vuodessa miesten kanssa.
        olen naimisissa.

        syy siihen miksi menemmä tallinnaan:
        1 siellä on halvempaa kuin kuin suomessa (ruoka, juoma, vaatteet, sikarit jne)
        2 aivan eri asia lähtä mökille kuin tallinnaan, tallinnassa käyntihän on kuin ulkomaanreissu jos ette ole sitä vielä hoksanneet.
        3 laivassakin on mukavaa olla joten sen saa samalla reissulla hoidettua
        siinä pari syyt tallinnassa käyntiin, suosittelen että käytte miestenne kanssa vaikka kahdestaan siellä niin ehkä ymmärrätte minua/muita miehiä paremmin.

        tietenkään kaikki miehet eivät ole "samanalaisia" ja voivat tehdä siellä vähän muutakin mutta ei se ole kiinni paikasta.


      • Oisko hyvä?
        leonie kirjoitti:

        Parisuhteemme on kaikin puolin kunnossa, mieheni saa kotona kyllä seksiä niin paljon kuin haluaa ;) ja ulkonäöltänikin olen "hyvännäköinen" - ihan rehellisesti, vaikka itse sen sanonkin. Siksi minun on erittäin vaikea uskoa mieheni käyvän maksullisissa, vaikka monet "kaiken nähneet" toisin vakuuttelevatkin näistä poikien Tallinnan risteilyistä ja reissuista...

        Jos mieheni reissuillaan kuitenkin maksullisissa kävisi, niin ihmetyttää vaan, että mikä ihme niissä oikein viehättää varattua miestä?! Kun kotona kuitenkin "saa" lähes kaiken haluamansa.

        En halua kieltää reissuja - enhän ole hänen äitinsä. Kuten jo sanoin, niin ennen ei mieleeni edes ole juolahtanut, että hänellä olisi edes mitään SYYTÄ pettää. Jäin vain miettimään aihetta, kun luin eräältä toiselta foorumilta monia kommentteja noiden Tallinnan reissujen tarkoituksesta.

        En ole ollut noilla reissuilla kärpäsenä katossa, joten eihän sitä koskaan tiedä!! Tämä epätietoisuus vaivaa aivan kamalasti. Varmaa on ainakin se, etteivät nuo mieheni Tallinnan reissut mitään kulttuurimatkoja ole - kyllä siellä ryypätään ahkerasti...

        Hei, jatka samaan malliin ethän sinä luottamalla tee väärin. Jos mies pettää hän myös kantaa sen taakan ihan itse. Täällä riittää epäluottamusta ihan tarpeeksi vaikka siihen ei edes olisi syytä. Mielestäni olisi pahempaa epäillä syytöntä kuin jättää epäilemättä syyllistä. Voit toki joskus muistuttaa miestäsi siitä että et ole itsestäänselvyys siinä. Hän kuitenkin ihan itse tekee valintansa ja kun luotat häneen uskon että hän ehkä jopa haluaa olla sen arvoinen. On olemassa miehiä jotka oikeasti haluavat vetää jätkäporukassa ne lärvit. Omani mukaan lukien. (tosin hän on jo lopettanut juomisen). Olen nähnyt kännyvideointipätkiä heidän ryyppyreissuiltaan eikä kukaan olisi edes kyennyt seksuaaliseen kanssakäymiseen niissä reissuissa. Se on sellaista keskinäistä sikailua jota ei haluta vaimoille näyttää. Omalla siipallani tuppasi menemään muisti ja oli vaikeata syyttää miestä joka ei tiennyt edes mitä oli tehnyt mutta kokemuksesta tiedän että ketään naista ei kiinnosta sikalärveissä oleva mies vaikka olisi kuinka komea. Parisuhteessa ei ole muita vaihtoehtoja kuin luottaa mutta jos sinua oikeasti häiritsee mihen Tallinan reissut sinun pitää se hänelle kertoa. Yksi vaihtoehto on myös itse lähteä reissuilemaan tyttöporukalla ja katsoa miten mies siihen suhtautuu. Jos mies pistää kovasti kampoihin voisi kuvitella hänen silloin tietävän mitä niillä reissuilla tapahtuu ja pettäjät eivät itse halua tulla petetyiksi. Jos hän taas toivottaa hyvää reissua hän myös luottaa sinuun eikä edes ajattele että sinä tekisit mitään sen ihmeellisempää kuin hänkään niillä reissuilla. Minun siippani ei koskaan ole estellyt minua lähtemästä tyttöporukoissa mihinkään vaan päinvastoin. Se on yksi syy miksi minä luotan häneen ja se on yksi syy miksi minä en lähde vieraisiin. Haluan olla sen luottamuksen arvoinen. Meillä olisi molemilla kyllä ottajia ja tiedän että useat naiset tuppaavat kyllä mieheni kylkeen. He tekevät sitä vaikka olisin paikallakin. Toki nyt olen rennompi kun mies ei enään juo ja kontrolli pelaa. Hän tietää mitä tekee. Toisaalta hän näkee myös enemmän ympärillensä ja huomaa nämä itseään tyrkyttävät naisetkin. Ennen hän oli niin kännissä että ei huomannut heitä ja ennen myös häntä ei lähestytty ainakaan loppuillasta sen kännin takia.


    • Isä 37

      Tunnustan.

      Tallinnan risteilyihin ainakin meidän työ- ja kaveriporukassa liittyy aina ilotalossa käynti.

      Ei kannata siitä ressata. Se on verrattavissa käteen vetoon eli täysin mekaaninen suoritus.

      Tietysti paljon parempi kuin omin käsin.

      • leonie

        Minua kiinnostaisi todella tietää, että mikä noissa maksullisissa oikein viehättää? Jos kotona saa hyvää seksiä kauniilta vaimolta, niin miksi niissä silti vaan pitää käydä?

        Miten oma vaimosi, eikö hän ole osannut epäillä mitään?


      • Isä 37
        leonie kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi todella tietää, että mikä noissa maksullisissa oikein viehättää? Jos kotona saa hyvää seksiä kauniilta vaimolta, niin miksi niissä silti vaan pitää käydä?

        Miten oma vaimosi, eikö hän ole osannut epäillä mitään?

        Ei se varmaan ole se erityisesti maksullisen viehätys, vaan vieraan. Tämän täytyy olla sisäänrakennettu asia, koska minullakin on vaimo, jota rakastan ihan oikeasti ja edelleen vaikka aikaa on kulunut. Hän on vieläpä erittäin kaunis ja hoikka vaikka onkin samoissa vuosiluvuissa kanssani.

        Joku vietti sinne vetää.

        Vaimoni ei ole epäillyt tai sitten hän ei ole fiksuna naisena huomaavinaan; ymmärtää vietin.

        Väitän, että maksulliset naiset ovat varsin hyvä tapa tyydyttää tätä viettiä. He eivät riko perhettä, eikä synny tunnesidettä.


      • hämmästelen

        Siis oikeasti joku on valmis maksamaan jostain, joka hänen omien sanojensa mukaan on verrattavissa omaan käteen vetämiseen? Maksamaan jostain mikä ei edes itselle merkitse mitään? Että joku oikeasti haluaa elättää Viron (ja Venäjän) rikollisjengejä eikä edes saa siitä mitään?

        Jos edes nauttisit ens kerralla tosta mekaniikasta kun kerta on pakko olla aivoton.


      • palloon
        Isä 37 kirjoitti:

        Ei se varmaan ole se erityisesti maksullisen viehätys, vaan vieraan. Tämän täytyy olla sisäänrakennettu asia, koska minullakin on vaimo, jota rakastan ihan oikeasti ja edelleen vaikka aikaa on kulunut. Hän on vieläpä erittäin kaunis ja hoikka vaikka onkin samoissa vuosiluvuissa kanssani.

        Joku vietti sinne vetää.

        Vaimoni ei ole epäillyt tai sitten hän ei ole fiksuna naisena huomaavinaan; ymmärtää vietin.

        Väitän, että maksulliset naiset ovat varsin hyvä tapa tyydyttää tätä viettiä. He eivät riko perhettä, eikä synny tunnesidettä.

        fiksuna miehenä et sitte välittäis jos muijaas vetäis vieras sonni noin niinkuin ohimennen pussintyhjennyksessä? Tai että vaimos saa megaorkut. Hyvä että olet nuin avarakatseinen että kun ei tule tunnesidettä eikä riko perhettä niin se on OK! eikä perhe rikkoonnu kun tyydyttää vaan viettiä!


      • anna antaa

        myös samta oikeudet ruotsinreissulla ?


      • Hyvä Vinkki
        Isä 37 kirjoitti:

        Ei se varmaan ole se erityisesti maksullisen viehätys, vaan vieraan. Tämän täytyy olla sisäänrakennettu asia, koska minullakin on vaimo, jota rakastan ihan oikeasti ja edelleen vaikka aikaa on kulunut. Hän on vieläpä erittäin kaunis ja hoikka vaikka onkin samoissa vuosiluvuissa kanssani.

        Joku vietti sinne vetää.

        Vaimoni ei ole epäillyt tai sitten hän ei ole fiksuna naisena huomaavinaan; ymmärtää vietin.

        Väitän, että maksulliset naiset ovat varsin hyvä tapa tyydyttää tätä viettiä. He eivät riko perhettä, eikä synny tunnesidettä.

        NIin vieras kiehtoo ihan yhtä paljon miestä kuin naistakin. Minun mieheni on pokkeuksellisen komea kaveri mutta siitä huolimatta haaveilen usein vieraasta miehestä. Rakastan miestäni yli kaiken. Tästä syystä vältän päästämästä ketään kiehtovaa ulkopuolista miestä lähelleni jotta pysyn housuissani. Jos joku alkaa vetämään puoleensa liikaa minä häivyn. Se kirpaisee just sen hetken mutta loppupeleissä olen erittäin tyytyväinen itseeni. Tiedän olevani mieheni arvoinen =).


      • Reissu äijät on p...
        Isä 37 kirjoitti:

        Ei se varmaan ole se erityisesti maksullisen viehätys, vaan vieraan. Tämän täytyy olla sisäänrakennettu asia, koska minullakin on vaimo, jota rakastan ihan oikeasti ja edelleen vaikka aikaa on kulunut. Hän on vieläpä erittäin kaunis ja hoikka vaikka onkin samoissa vuosiluvuissa kanssani.

        Joku vietti sinne vetää.

        Vaimoni ei ole epäillyt tai sitten hän ei ole fiksuna naisena huomaavinaan; ymmärtää vietin.

        Väitän, että maksulliset naiset ovat varsin hyvä tapa tyydyttää tätä viettiä. He eivät riko perhettä, eikä synny tunnesidettä.

        Pettämisen ymmärtäminenkö on naisen fiksuuden mitta puu.
        Minusta ei kyllä löydy sitä fiksuutta sitten ja totean olevani kusipää akka joka käräyttää kaikki petturi äijät.
        En sääli vaimoja vaan ihmettelen heidän tyhmyyttään, kun suostuvat suhteeseen pettävän äijän kanssa, on terveys riski jo harrastaa seksiä miehen kanssa joka uittaa munaansa joka huoran pillussa.


      • petturit.com
        Isä 37 kirjoitti:

        Ei se varmaan ole se erityisesti maksullisen viehätys, vaan vieraan. Tämän täytyy olla sisäänrakennettu asia, koska minullakin on vaimo, jota rakastan ihan oikeasti ja edelleen vaikka aikaa on kulunut. Hän on vieläpä erittäin kaunis ja hoikka vaikka onkin samoissa vuosiluvuissa kanssani.

        Joku vietti sinne vetää.

        Vaimoni ei ole epäillyt tai sitten hän ei ole fiksuna naisena huomaavinaan; ymmärtää vietin.

        Väitän, että maksulliset naiset ovat varsin hyvä tapa tyydyttää tätä viettiä. He eivät riko perhettä, eikä synny tunnesidettä.

        rakastat rakastat.oiiii. Joo kyllä. Sulla on kuule nii fiksu nainen et sekin osaa tommost miest vejättää. Luuletko tosiaan et se ei petä. Naiset pitää viel paremmin tommoset asiat omana tietonaan ku miehet. Hykertele vaan tyytyväisenä et vaimo rakastaa... Ero on esissä kun vaimos kyllästyy. Koita hoitaa hommat hyvin kotonakin. Kysyppä joskus tuntusko naapurin sepon isompi muna ku sulla paremmalta;) ... Mitäs luulet..


    • Jahvetti.. 30+

      Ei kaikki käy naisissa tallinna reissuilla. Itse olen käynyt useasti miesporukalla tallinnassa ja ainoastaa muutaman kerran ollaan käyty strippausta kattomassa tuopillisen verran.

      Tokihan laivalla haastellaan naisten kanssa ja tanssitaan myös. Poikamiehet on tietty touhunnut muutakin, jos vain tilaisuus on tullut. Suomalaisten naisten kanssa siis.

      Huorissa ei ole käyty ihan periaatteesta. Tautien riski, kun on pelottanut. Kännissähän ei tule kuitenkaan kumia käytettyä. Ja aina ollaan oltu tosi lärvit reissun alusta loppuun. Aamuhan alkaa ainakin meidän porukassa närästyslääke, asperiini, alkoholi koktaililla ja sama meno jatkuu pitkin Tallinnaa.

      Tästä voi tietty sitten narista, ettei tuo mitään todellista uskollisuutta ole, kun vain tautien takia jätetään huorat väliin. Tiedä häntä, ehkäpä jätettäisiin muutenkin, mutta ei ole tarvinnut sellaisilla moraalisilla ongelmilla itseään vaivata tässä tautisessa maailmassa.

      Tuossa joku muuten ihmetteli miksei mökkireissu kelpaa. Syynä on se, että jonkun pitäisi siivota se hirveä sotku joka muutamassa päivässä syntyy. Eikä se ole tosiaankaan herkkua krapulassa. Laiva on parempi. Joku muu siivoaa jäljet.

      Kesällä asia on tietty vähän toisin, kun voidaan istua notskilla yötä päivää ja tunke syntyvä roska nuotioon sitä mukaan, kun sitä syntyy. Sotku myös rajoittuu varsin suppealle alueelle. Eikä kesällä tarvitse myöskään nähdä sitä vaivaa, mikä tulee useimpien mökkien palauttamisesta talviteloille.

    • Isä 33 vee

      Itse en ajattele hankkia maksullista seksiä maasta riippumatta.

      Kuitenkin käyn joskus niin kotomaassa, kuin tuolla lahden takanakin strippipaikoissa katselemassa naisia, ihan vain silmän iloksi. En fantasioi tai muutenkaan kuvittele heistä mitään, ne vain ovat kauniita naisia, niin kuin oma vaimonikin. En vertaa heitä keneenkään, en ajattele sängyssä heitä. He ovat etäisiä, tuntemattomia naisia, mutta heillä on naisvartalo, enkä miehenä mahda mitään, että naisvartalo vain kiehtoo ja on kaunis.

      Avioliitto meillä pelittää varsin hyvin ja olemme käyneet myös yhdessä strippiklubilla. Suomessa ei syliin tulla tanssimaan, korkeintaan tipit kerätään yläosattomissa. Lahden takana naiset tulevat pieneen sylitanssiin ja siinä voi samalla taputella pylylle ja pyristaa vaikka tissistä. Laittaa sitten tytölle palkan pöksyn pieleen ja hän saa työstään korvauksen.

      Nussimaan en halua alkaa maksullisia, sillä siitä jäisi vain paska maku ja morkkis, mutta pieni sylitanssi toisinaan jättää sen kipinän, ettei menty loppuun asti ja se on paljon parempi kuin seksin ostaminen.

      Ainoa huono puoli näillä lahden takaisilla strippareilla on, koska niista suuri osa tahtoo sotkea tahallaan paidan kaulukseen huulipunaa, varmaan kostaakseen omaa pahaa oloaan ja toivovat ilmiriitaa kotiin mentäessä.

      • Mies.

        on noista paidankauluksen sotkijoista ja kokemus on sitten opettanut laittamaan tumman paidan päälle.

        Syliin ne tulevat vain hetkeksi tanssimaan ja sit pikku seteli palkakasi tytölle.


    • ---------------------

      jos miehesi on tehnyt sitä ennenkin, ainakin sinun tietääksesi kerran thaimaassa, niin hänellä on hyvin matala kynnys tehdä se uudestaan, siis harrastaa maksullista seksiä. kaveriporukassa tyhmyys tiivistyy ja päissään estot häviää. jos olet rikas, palkkaa yksityisetsivä. sinuna en voisi ikinä luottaa tuollaiseen!!

    • Sua..

      Voi...että oot ollut semmoinen "sinisilmäinen".
      Etkö ollenkaan tiia, mitä siellä laivalla tehdään....ja miksi sinne mennään??
      Itse töissä laivalla ja tiiän liiankin hyviin, miksi miehet tai naiset mee semmoiselle risteilylle....
      Miehet- naisia hakemaan ja naiset...
      Ei ne oo mitään työristeil....silloin mennään nopeillä laivoilla- ei Romantikalla.
      Ja tiedoksi- maihin ei mennä ollenkaan...vaan koko aikaa ollaan laivalla...hyteissä. Ja suomalaisnaiseet(samoin semmoiset yksin rist. mennyt) tekee kännissä vaikka mitä- ne ovat tosi juoppoja ja sit hyökkääviä. Mut jos sun mies on mennyt sitä sinne hakemaan- niin sitä kaikkea hän sieltä myös saa.
      Kannatta oman terv. takia miettiä semmoisia miehen käyntiä.
      Ja ole hyvää.....ÄLÄ OO ENÄÄ NIIN SINISILMÄINEN..
      Se on ihan varmaa, että se pettä sua, muuten olis reissut vaimojen kans- saa myös pitää hauskaa...työkaverit& vaimot.

      • mesta

        käydä sillointällöin saunomassa ja rentoutumassa
        kavereiden kanssa,mukaan ei yleensä ole lähtenyt kaikkein kilteimmät isukit mukaan jotka viettää viikonloput mieluummin perheidensä kanssa,mikä on kyllä ihan oikein.Utelevat kyllä reissun jälkeen kyllä mielenkiinnolla kaikki jutut. Muutamalla kaverilla on morkkis tullut jo kotimatkalla pään selvittyä,varsinkin perheellisillä.Muutaman reisuun jälkeen pokka pitää jo varsin hyvin


      • DevineLover

        sulle haluisi vaan vastaa et sä sanot miehet/naiset hakee vaan just tollasta seuraa niin oot erittäin väärässä... ite käyn varmaan joka toinen viikko tallinnassa vaimo kotona ja oon vasta 25v. Käyn erittäin usein siellä ja vain ja ainoastaan malli työtä promotoimassa joskus jopa 24 tunnin risteilylle kaveriporukka. Se ei oo sellasta että vain hakemaan panoa jos on tyttöporukassa/jätkä. Se on vaan siitä uskollisuudestasi ja periaate kysymyksestä. Ite oon käyny niin helvetin usein siellä ja en koskaa edes KATSO ketään muuta oikeasti siis edes "katso" ja joo ku sanon noin niin kuulostan varmaan iha hullulta ku en edes katso ketään naista päin tai mitään sellaista mutta se on vain siitä varmasti kaikki noi pariskunnat jne rakastaa toisia mutta kuinka paljon rakastetaa toista . Esim itse rakastan ihan älyttömästi vaimoani ja jopa omaa elämää rahaa menee virossa tosi paljon mulla esim 24h virossa ihan maan päällä ei laivassa. menee varmasti noin 10,000-15,000 .. siitä herä kysmys miksi vaimoni ei epäile mitein noin paljon rahaa menee ? et paneks mä joka ikist vastaan tulijaa (maksullista) en vaan mullaki on ihan omat syyt ja joskus vaa haluu päästä paukuttaa rahaa ympäri ja ämpäri . IHMISET PETTÄÄ JOS EI RAKASTETA TOISTA MONI SANOO ETTÄ RAKASTAA VAIKKA PETTÄÄ... jos petät kerranki et oo koskaan rakastanu sitä naista ketä luulit rakastavasi tai sitä miestä ihan sma. Rakkaus on enemmä ku sanoja vaan pitää todistaa se joka ikinen päivä jollaki hyvällä tavalla. Moni ei jopa tiedä mitä rakkaus on . ite tapasin vaimoni jo ylä asteella :) ja hei Peace meen nytten nukkumaan. Toivon vaa et miehet rakastakaa teiä vaimoja älkää pettäkö .. jos vaimot epäilee todistakaa niille jotain ottakaan MUKAAN vaikka. Ihan varmasti 1 nainen mahtuu jätkä porukan seuraa.. jos et voi olla ittes vaimosi eessä et ansaitse sitä ... mieti asioita etnpäin...-,-


      • Älkää uskoko
        mesta kirjoitti:

        käydä sillointällöin saunomassa ja rentoutumassa
        kavereiden kanssa,mukaan ei yleensä ole lähtenyt kaikkein kilteimmät isukit mukaan jotka viettää viikonloput mieluummin perheidensä kanssa,mikä on kyllä ihan oikein.Utelevat kyllä reissun jälkeen kyllä mielenkiinnolla kaikki jutut. Muutamalla kaverilla on morkkis tullut jo kotimatkalla pään selvittyä,varsinkin perheellisillä.Muutaman reisuun jälkeen pokka pitää jo varsin hyvin

        Valehteluun turtuu? Valheen tiet vie näitä miehiä, jossakin vaiheessa vaimo tai tyttöystävä aina ymmärtää mistä on kysymys. Aikaisemmin ketjussa joku kehuskeli näitä virottaria paremmaksi kuin suomalaisia naisia. Rehellisesti sanoen moniko suomalaisista miehistä on valmis kaiken maksamaan perheessä?
        Naiset Suomessa ovat vastuuntuntoisia ja yleensä ahkeria, hoitavat kodin ja työn. Virottaret odottavat miehen elättävän ja vastineeksi mies saa naisen tai vaimon huomion, ei ole rasitteita liikaa jotka voimia verottaa kahdenkeskisestä ajasta. Eikö se ole silloin naisen ostamista ja hyväksikäyttämistä? Naisen palvelut pelaa kun mies maksaa!
        Suomalaiset naiset ovat itsenäisempiä ja tekevät kodin ja ympäristön eteen enemmän. Suomalaiset naiset eivät satsaa vain kauneuteensa, kauneus ei elätä.
        Huoraamiseen ei ole oikeutettu yksikään aviomies joka näille reissuille menee. Annetaan laitaluvultaan lähtöpassit näille miehille jotka tätä harrastaa, sen he ovat ansainneet. Jos vaimot antaa aina kaiken anteeksi ja ovat sinisilmäisiä ei tilanne muutu miksikään.
        Huoraamiseen pystyy kuka tahansa mutta uskollisuuteen ei. Uskollista ja rehellistä miestä suomalainen nainen arvostaa. Mies häviää tässä pelissä jos ei sitä opi!
        Lopuksi ajatus miten olisi näille miehille tämä kaikki toisinpäin? Vaimot ja tyttöystävät hakemaan ulkomaalaisia miehiä arkensa ratoksi? Joko suomalaisen naisen uskollisuus alkaisi olemaan arvossaan josta pitää kiinni?


    • tyhmä auttakaa

      paljo se matkas makoi suunilleen

    • monesta asiasta

      ja mitä mielessä? Tottakai on jotain vikaa ja sinä epäilet .

      • Piiiiiitö`R

        Työni puolesta vien usein asiakkaitemme Tallinnaan ja välillä hiukan kauemmaksikin. Pääsääntöisesti mies porukoita. Tästä johtuen tuli pakottava tarve hiukan kommentoida noita kommentteja...

        Tallinna varmasti luo mitä oivallisimmat puitteet (varsinkin sopivassa hiprakassa ja porukassa) törttöilylle jos sitä vain haluaa. Täytyy kuitenkin sanoa ettei läheskään kaikki mene sinne päällimmäisenä ajatus panemisesta ja pettämisestä. Ainahan porukkaan mahtuu niitä joiden on "pakko päästä", mutta ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa että vaikka jutut äijä porukassa ovat usein tosi ronskeja, niin "pukille" asti menee varsin harva. Kun aletaan olla tosi kaasussa, joku aina ehdottaa strippi paikkaa, muttei se tarkoita sitä samaa kuin ilotalo ja pukitus!(siellä saatetaan pistäytyä, useimmat ja arimmat karkoittaa jo hinnat, esim. yhden olen hinta "hutsua" tuijotellessa voi olla kymmenkertainen normaaliin verrattuna) Naiset epäilevät useimmiten aina pahinta, mutta kyllä meistä miehissä lienee iso osa myös niitä, joista tilaisuus ei tee varasta.

        Tallinna on jotenkin "luvallinen" paikka vetää perskännit ja jatkaa sitä vielä vaikkapa seuraavana päivänä "julkisesti" tutussakin porukassa. Vaikka sama ei tulisi ikinä mieleen täällä Suomen kamaralla. Lieneekö kyseessä pelko maineesta (menetyksestä)vai mistä lie. Joka tapauksessa väitän että iso (suurin) osa miehistä (perheellisistä, ns. normaaleista työssä käyvistä, firmaporukassa reissaavista)osaa ja HALUAA olla pettämättä myös reissussa.

        Ne on yleensä ne samat kaverit jotka huoraavat, jotka tiedetään "häntä Heikeiksi" kotimaan kamarallakin.

        Useiden kymmenien, pääsääntöisesti kosteiden ja hauskojen keikkojen kokemuksella.

        Peter


      • Reino
        Piiiiiitö`R kirjoitti:

        Työni puolesta vien usein asiakkaitemme Tallinnaan ja välillä hiukan kauemmaksikin. Pääsääntöisesti mies porukoita. Tästä johtuen tuli pakottava tarve hiukan kommentoida noita kommentteja...

        Tallinna varmasti luo mitä oivallisimmat puitteet (varsinkin sopivassa hiprakassa ja porukassa) törttöilylle jos sitä vain haluaa. Täytyy kuitenkin sanoa ettei läheskään kaikki mene sinne päällimmäisenä ajatus panemisesta ja pettämisestä. Ainahan porukkaan mahtuu niitä joiden on "pakko päästä", mutta ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa että vaikka jutut äijä porukassa ovat usein tosi ronskeja, niin "pukille" asti menee varsin harva. Kun aletaan olla tosi kaasussa, joku aina ehdottaa strippi paikkaa, muttei se tarkoita sitä samaa kuin ilotalo ja pukitus!(siellä saatetaan pistäytyä, useimmat ja arimmat karkoittaa jo hinnat, esim. yhden olen hinta "hutsua" tuijotellessa voi olla kymmenkertainen normaaliin verrattuna) Naiset epäilevät useimmiten aina pahinta, mutta kyllä meistä miehissä lienee iso osa myös niitä, joista tilaisuus ei tee varasta.

        Tallinna on jotenkin "luvallinen" paikka vetää perskännit ja jatkaa sitä vielä vaikkapa seuraavana päivänä "julkisesti" tutussakin porukassa. Vaikka sama ei tulisi ikinä mieleen täällä Suomen kamaralla. Lieneekö kyseessä pelko maineesta (menetyksestä)vai mistä lie. Joka tapauksessa väitän että iso (suurin) osa miehistä (perheellisistä, ns. normaaleista työssä käyvistä, firmaporukassa reissaavista)osaa ja HALUAA olla pettämättä myös reissussa.

        Ne on yleensä ne samat kaverit jotka huoraavat, jotka tiedetään "häntä Heikeiksi" kotimaan kamarallakin.

        Useiden kymmenien, pääsääntöisesti kosteiden ja hauskojen keikkojen kokemuksella.

        Peter

        Tilanne on sellainen että vaikka olen normaalin pituinen, painoinen, sivistynyt kaikenlaisia kouluja käynyt en kaikesta huolimatta ole Suomessa puhumalla päässyt naisen kanssa seksiä harrastamaan. Vaikka on maksanut polkupyörän hinnan, niin tarjonta on ollut sellaista puoli tuntia ja sitten loppu vaikka olisi juuri laukeamaisillaan. Vaikka onkin naimisissa, nainen voi olla seksin suhteen täysin kylmä.
        Jos omistaa 20 cm pitkän kyrvän niin totta sitä haluaa muutaman kerran elämässään käyttää.
        Kun raha ja työ ja kyvyt ei täällä kohtaa niin pitää mennä sellaiseen paikkaan jossa raha kelpaa. Alkoholistit ja maksullisen seksin käyttäjät ovat eri porukkaa. Juoppoja ei edes päästetä sisälle missään mielessä.
        On paljon mukavampi muistella naiskokemuksia jossain vanhainkodissa joskus. Elämiä on ihmisellä vain yksi eikä sitä viitsi jonkun nalkuttavan naisen takia jättää elämättä. Maksullinen seksi on turvallista kun käytetään kondomia eikä anneta limakalvojen koskettaa .
        En ole mikään raiskaaja. Jos ei naista kiinnosta niin lähden etsimään sellaista jota kiinnostaa.


    • matkalla käynyt

      Onpas negatiivista sakkia täällä. Itse olen käynyt muutaman kerran poikaporukalla Tallinnassa, joskus yön ylikin, ja mitä sitten siellä tapahtuu, riippuu hyvin pitkälti miehestä. Tuppaa olemaan, että ne ns. kiltit miehet ovat myös seksitarjonnan kuten strippipaikoissa saati maksullisissa käymisen suhteen kainompia kuin ne, joille naisten hurmaaminen on muutenkin arkipäiväistä.

      No lähes poikkeuksetta reissuilla kyllä nautittiin alkoholia suhteellisen suuria määriä, eli ensimmäiset jo terminaalissa ja sitten tasaiseen tahtiin pikkutunneille asti, ja sen jälkeen taas tasoittavilla seuraava päivä käyntiin. Toisaalta runsas naukkailu varmaan myös edesauttaa sitä, ettei seksin harrastaminen enää pitkän päivän jälkeen ole päällimmäisenä mielessä, 30 mies tietää jo kuntonsa ja sen, ettei suorituskyky ja nautinto ole parhaimmillaan puudutusjurreissa elikkä ole sen arvoista.

      Mutta kyllähän poikaporukalla reissailuun kuuluu, että tipuja tiiraillaan niin katukuvasta kuin baareissa ja eletään ainakin fantasioissa kaikki olis mulle mahdollista-hengessä. Muutama seurueen jäsen on joskus päätynyt strippiluolaan, sitä en tiedä mitä siellä sitten tapahtui, muille on riittänyt lähes yhtä paljaiden vartaloiden ihailu normiyökerhoissa. Ja siihen se on jäänytkin, vaikka jotain vonkaamista taisikin olla. En ainakaan tiedä, että kukaan olisi onnistunut pokaamaan niistä vapaata virotarta seurakseen, olisikohan juomisella asiaa vai eikö suomimies vaan kovin enää tänä päivää miellytä.

      • zzäääää

        Minun mieheni nai Tallinnan laivalla vierasta suomalaista naista. Tunnusti itse.


      • mää vaann
        zzäääää kirjoitti:

        Minun mieheni nai Tallinnan laivalla vierasta suomalaista naista. Tunnusti itse.

        hyvä että pani, kotona ei varmaan oo irronnu ja tuskin tunnustuksen jälkeen hetkeen irtoaakaan.


    • Pihtari sinkku

      Enpähän vielä ole törmännyt sellaiseen äijä porukkaan viihteellä, en suomessa eikä ulkomailla, ettei heille olisi pillu kelvannut, aina olevat vonkaamassa.
      Olen täysin kypsä suomalaisiin ukkomiehiin, kun heiltä ei saa olla rauhassa missään, ettei he roikkuisi perseessä kiinni.
      Löytyy myöskin sitten näitä naisia joka paikassa jotka ovat valmiita antamaan heille.
      Jos minulla olisi mies hän ei tod kulkisi kaverien kanssa millään reissuilla, sen verran tuttua on touhut reissuissa.

    • Alaniassa petetty

      Vanha ketju, mutta kuten huomataan, miehet Tallinnan reisuilla ja muillakin risteilyillä hakevat ja palstalaisten mukaan myös saavat sitä yhtä asiaa. Aloittaja on kommentointoijien mielestä syystäkin huolissaan. Palstoja seuranneena olen havainnut kuitenkin, että jos mies on huolissaan vaimonsa risteilystä ruotsinlaivalla, tai tyttöjen reissusta turkinmaahan, on mies turhan epäilijä ja jopa sairas. Usein muistutetaan myös etä jos aikoo pettää voi sen tehdä vaikka kauppareissulla. Kaippa se mieskin sitten voisi, vai voisiko? Mutta näin asioihin suhtaudutaan täysin eri kantilta riippuen siitä onko huolissaan oleva vaimo vai aviomies.

    • töissälaivalla

      Laivalle mennään 90% pettämään ja ne jotka eivät sinne mene pettämään niin ovat niin jurrissa että niistäkin 90% vielä pettää. Vain pieni osa on niitä jotka eivät petä.

      Miten sitten estää sitä kumppaniaan pettämästä? Naisille vinkki että tyydyttää sitä miestään tarpeeksi, enemmän kuin 5krt viikossa ja miehille vinkki että toimii samoin ottamalla naista tarpeeksi huomioon.

    • totuusteilletytöt

      noh noh.. totta vitussa sitä laivalle mennää poikaporukassa ja jollei jo laivalla tuu rakoo(yleensä aina tulee ja harvoin jää yhtee naisee..) nii sitten siellä vironpuolella maksaa sen 100-150e että pääsee laittaan, ja nämä maksulliset on kyllä iha helveti hyvän näkösiäkin.
      Mutta mitä väliä tällä on, ei mitää se mitä laivalla tapahtuu ja sinne jää. Ja kyllä nuo naisetki pettää meinaa viime reissulla ei naisella sormus, ja sillä ei mitää merkitystä ollu kun "laivalla ollaan".

      • HAH

        Mulle on aivan yks paskan hailee kuinka paljo jotku öykkäriäijät käy joka jatkän pillua siel panemassa.Entäs sitten?Siitä vaan, ei kosketa mua eikä siinä ole edes tunteita mukana.Pelkkä halpa viina ja likanen pipari...lähinnä naurattaa et sitä pitää sieltä asti hakea.Täältä ei taida enää saada::)))


    • andit1

      http://suomentreffisivustot.blogspot.fi/
      Miksi tallinnaan kun tuolla lukee että "voi törmätä maksullisiin naisiin" =D ?
      Tein tunnukset ja siellähän niitä kuhisee, venäläiset on kyllä kuumaa kamaa :D

    • Suomlaiset öykkärit

      Tulin juuri Tallinnasta ja se mitä suomalaisista nuorista ihmisistä tämän perusteella voin sanoa on, että hävettää heidän puolestaan.

      Ensinnäkin kaikki moraalin ja käyttäytymisen säännöt unohdetaan täysin. Räkä poskella ja pullo kainalossa mennään ja mölytään niin mahdottomasti.
      No laivalla sitten todella isketään vaikka lapsia seksin nälkään.

      Sormukset sormissa, niin miehet kuin naisetkin vieraan kanssa.
      Miksi tämä elämä on tällaista.

      Itse katselin Virolaisten elämää, ei näkynyt lapsia ja nuoria kaduilla räkimässä ja tupakoimassa ja Tallinnassa nimenomaan.
      Toinen seikka oli että kadut hiljenivät joka ilta klo . ei juuri ollut autoja ja varsinkaan ihmisiä kaduilla kulkemassa.
      Sama aamulla ketään juuri ei liikkunut kadulla ennen aamukahdeksaa mieleen ihana ajatus että perheet viettävät aikaa iltaisin ja aamuin yhdessä.
      Koululaisten ei anneta juoksennella kaupungilla porukoissa.

      Toki virolaiset ihmiset ovat varsin hymyttömiä ja eikä oikein palvelualttiitakaan, tosin neljän, viiden tähden hotelleissa jo hieman parempaa.
      Asuin keskustan hyvässä hotellissa, sillä en todellakaan halunnut edes näihin suomalaisten käyttämiin paikkoihin kuuntelemaan melua ja katsomaan irstasta elämää.

      En moiti virolaisia, ovat ainakin näissä elämän asioissa fiksumpia, perheelle aikaa ja juopottelu ja lapaista näytetään pitävän huolta, näkemäni perusteella.

    • hankkiudu eroon

      No en päästäisi omaa miestä sellaisille reissuille.
      Lemppaisin jo pelkän juoppotaudin takia, ihminen jolle on niin elämäntärkeää vetää perslärvit, ei käy täysillä. Mä en kattelis ensinnäkään siis niin juoppoa miestä.

      Toisekseen se pettäminen, niin jos mies on senlajin juoppo jolla on kunnon toleranssi niin pystyy kyllä panemaan humalassakin. Jalattomat oksentelijat tuskin saa siellä mitään aikaiseksi, mutta yrittämisestä saavat kyllä pojot. Toivottavasti myös potkun persele vaimolta.

      En tajua mitä kunnon mies tekee, älykkäällä miehellä tulisi aika pitkäksi istua paatissa ja imeä viinaa ja pildeä.
      eihän siinä ole mitään järkeä:D Ja mitä tulee miesporukan kanssa hauskanpitoon, jos on niin sika porukka että normaali arki tuntuu kahleelta kaulanympäri, ja siihen ratkaisuna on vetää perskännit ja puhua sikamaisia pervoiluja toisten miesten kanssa, nin miksi sitä ei voi tehdä kotomaassa.
      ai siksi että ei voi siivota?

      Siinä risteilyelämässä, ja tollasessa viinarallissa muutenkin, on niin monta kohtaa mitä en kattelis, ettei mies edes kerkeä vielä varsinaisesti pettämään kun olen jo antanut kenkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe