Klitoris/vagina pumppu???

Mies 66

Terve onko kellään kokemuksia seksikaupoissa myytävistä "pimpin turvotus" pumpuista,siis jossa pillun muotoinen kupu laitetaan pillun päälle ja alipaineella turvotetaan. Toimivatko ? tuntuuko naisesta hyvältä ja lisääkö nautintoa? kaunko pillu pysyy turvonneena?

15

15288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen76

      ei ole, enkä tajua kuka nainen haluaa itselleen semmoisen kauhean näköisen turvotetun piiperon!!!
      Tuntupa se sitten mille tahansa...

      • Freak.

        ..meitä kun on, niin miksi ei aina joku? Oon ollu tilanteessa missä moista värkkiä on käytetty. Kuulemma orkut on "aivan jotain muuta". Ja täytyy sanoa, että kyllä turvonnu, kiiltävä pillu oli melko kaunis näky. Varsinkin kun nainen nautti tilanteesta. Oli nimittäin sen muijan oma lelu! Kaikkea kannatta kokeilla, mikä ei vahingoita. ;)


    • mona

      Joskus ihan leikkimielellä kokeilin klitoriksen pumppausta ex-miesystäväni kanssa. Hän teki siihen sopivan laitteen ihan tavallisesta lääkeannostelijasta. Klitoris suurentui niistä muutamasta kerrasta melkoisesti.
      Tämä pumppu on ollut nyt yksin ollessani lähes joka ilta käytössäni puolen vuoden ajan. Klitorikseni on huomattavan iso muistuttaen pikkupoja pippeliä. Tuntoherkkyys ja orgasmit ovat nyt ihan eri tasolla. Jatkan edelleen tätä salaista harrastustani.

      • Robin

        mona,
        ...ensiksi on sanottava että en ole mikään pervertikko tai namusetä vaan;
        Intohimoinen suureksin harrastaja joten olisin kovin kiinnostunut vaihtamaan kanssasi ajatuksia/tietoa aiheesta. Olet ensimmäinen naishenkilö jonka olen kohdannut jolla on kokemusta klitoriksen suurentamisesta/jolla on iso klitoris.Olisi kivaa jos vaivaituisit vastaamaan.Mailaamalla sehän onnistuu,ei tarvitse kaiken kansan....
        yt. Robin


      • kiinnostunut

        wau! Voisitkos ystävällisesti kertoo miten toi rakennetaan? tahdon heti sellaisen


      • mona
        kiinnostunut kirjoitti:

        wau! Voisitkos ystävällisesti kertoo miten toi rakennetaan? tahdon heti sellaisen

        Jos tätä pumppua kysyit? Se on ihan tavallinen pipettimallinen lääkeannostelija, eli pienessä putkessa mäntä. Tästä on irroitettu kokonaan sen pääty jossa oli ihan pieni nippa. Sen tilalle on kiinnitetty (varmaan liimattu) melko paksuseinämäinen letkun pala. Siis tämän putkilon päälle. Tämä juuri nojaa häpykielen ympäristöön, jotta itse klitoris sen huppu pääsevät imeytymään putkiloon ilman verenkierto-ongelmia.
        Osasinkohan selittää...Ainakin minulla toimii, ja tämä n. 15mm putkilo pumppauksen jättäessäni päälle täyttyy reunoja myöten klitoriksen paisuessa. Olen pitänyt sopivaa muovitappia topparina männälle, jotta imu jäisi sopivan voimakkaaksi. Rasvaa on käytettävä runsaasti. Tähän käytän vauvavaseliinia. Pumppauksen jälkeen käytän laadukasta ihovoidetta klitorikseen. Sitä tulee laitettuakin melkein aina vessakäynnin yhteydessä. Se auttaa ihokudoksia joustamaan ilman vaurioita.


      • JOKU

        onks sun viestissä yhtän mitän totta? Jos vasta niin mä hanlin semmoinen


      • pete
        mona kirjoitti:

        Jos tätä pumppua kysyit? Se on ihan tavallinen pipettimallinen lääkeannostelija, eli pienessä putkessa mäntä. Tästä on irroitettu kokonaan sen pääty jossa oli ihan pieni nippa. Sen tilalle on kiinnitetty (varmaan liimattu) melko paksuseinämäinen letkun pala. Siis tämän putkilon päälle. Tämä juuri nojaa häpykielen ympäristöön, jotta itse klitoris sen huppu pääsevät imeytymään putkiloon ilman verenkierto-ongelmia.
        Osasinkohan selittää...Ainakin minulla toimii, ja tämä n. 15mm putkilo pumppauksen jättäessäni päälle täyttyy reunoja myöten klitoriksen paisuessa. Olen pitänyt sopivaa muovitappia topparina männälle, jotta imu jäisi sopivan voimakkaaksi. Rasvaa on käytettävä runsaasti. Tähän käytän vauvavaseliinia. Pumppauksen jälkeen käytän laadukasta ihovoidetta klitorikseen. Sitä tulee laitettuakin melkein aina vessakäynnin yhteydessä. Se auttaa ihokudoksia joustamaan ilman vaurioita.

        No olisko moonalla mitään mielenkiintoo harrastaa tätä kaksistaan komeen tumman miehen kanssa?


      • kiinnostunut
        mona kirjoitti:

        Jos tätä pumppua kysyit? Se on ihan tavallinen pipettimallinen lääkeannostelija, eli pienessä putkessa mäntä. Tästä on irroitettu kokonaan sen pääty jossa oli ihan pieni nippa. Sen tilalle on kiinnitetty (varmaan liimattu) melko paksuseinämäinen letkun pala. Siis tämän putkilon päälle. Tämä juuri nojaa häpykielen ympäristöön, jotta itse klitoris sen huppu pääsevät imeytymään putkiloon ilman verenkierto-ongelmia.
        Osasinkohan selittää...Ainakin minulla toimii, ja tämä n. 15mm putkilo pumppauksen jättäessäni päälle täyttyy reunoja myöten klitoriksen paisuessa. Olen pitänyt sopivaa muovitappia topparina männälle, jotta imu jäisi sopivan voimakkaaksi. Rasvaa on käytettävä runsaasti. Tähän käytän vauvavaseliinia. Pumppauksen jälkeen käytän laadukasta ihovoidetta klitorikseen. Sitä tulee laitettuakin melkein aina vessakäynnin yhteydessä. Se auttaa ihokudoksia joustamaan ilman vaurioita.

        kiitos niksistä Mona! *kipittää apteekkiin hakemaan sopivaa kalustoa* Kommentoin kokemuksiani sitten tänne. Ja nyt menox :)


      • pete
        kiinnostunut kirjoitti:

        kiitos niksistä Mona! *kipittää apteekkiin hakemaan sopivaa kalustoa* Kommentoin kokemuksiani sitten tänne. Ja nyt menox :)

        no eikö tohon yhtä hyvin kävis tavallinen 2den millilitran lääkeruisku?sellanen millä nuuskaakin laitetaan,pää vaan poikki ja imu päälle.luulis toimivan,en kyllä oikeen tiedä mitä moona tarkoitti?et minkälainen vempele se on mut tää ei maksa ku markan tai siis jonkun sentin.


      • neiti X
        kiinnostunut kirjoitti:

        kiitos niksistä Mona! *kipittää apteekkiin hakemaan sopivaa kalustoa* Kommentoin kokemuksiani sitten tänne. Ja nyt menox :)

        Näillä Monan ohjeilla on pumppu tehty, ja kokeiltukin. Klitta tosiaan suurenee monikertaiseksi 20-30 minsan käytöllä. Päivisin se on ihan hellänä ja turvoksissa, mutta illalla taas jatketaan.. Kerron joskus lisää.


    • normitunnotjäljellä

      Mona,kauanko olet tätä duunaillut?Oletko kokeillut ihan normiselsiä vlillä?Tuntuiko se enää missään?

    • Elamastanauttiva-n

      Jaan kokemukseni teidänkin kanssanne...

      Klitorispumppu on taivaallinen keksintö. En usko että suulla imien saisi aikaan samaa nautintoa, vaikka tekniikka olisi kuinka hyvä. Tavallaan tabu, itsekin olen häveliäs tästä. Tuntuu kielletylle. Oma salaisuus jonka parissa tuhmailen silloin tällöin.

      Aloitin tyhjennetyllä shampoopullolla. Kun joustavan pullon puristaa kasaan, asettaa voidellulle klitorikselle ja päästää irti, alipaine imaisee sisään. Toistin tuota muutamaan otteeseen pari minsaa kerrallaan. Havaitsin klitoriksessa lisääntyvää turpoamista ja herkistymistä. Hieman nolotti, mutten pystynyt lopettamaankaan kun pimppuni sykki erektiossa. Erittäin nautinnollinen itsetyydytystapa naiselle, suosittelen kokeilemaan. Myöhemmin hankin liikkeestä oikean klitorispumpun, joka on todella koukuttava.

      Kun klitoris on tiukassa imussa ja pumpun suuta liikuttaa edestakaisin, nautintoa on vaikea sanoin kuvailla. Orgasmit ovat pitkäkestoisempia ja pimpan laukeamista pystyy viivyttämään paremmin, kun klitorista tyydyttää runkaten. Näyttäähän se pienelle penikselle pumpun putkilossa ja tuntuu pumppailun jälkeen isolta pallukalta häpyhuulten välissä. Miesten ja naisten sukuelimethän eivät lopultakaan ole järin erilaisia. Naisten klitoriksia on kautta aikain vähätelty ja laiminlyöty.

      Pysyvää kasvua en ole havainnut. Runsas seksi, itsetyydytys ja muu stimulointi vahvistaa nähdäkseni klitorista ja herkistää naisen elintä enemmän kuin pelkkä pumppaus. Haluan jatkossakin hemmotella pimppaani näin...

      • Hieno nainen hemmottelee vittuansa usen! :-)


    • Anonyymi

      Tätä haluaisin ehdottomasi kokeilla 👅

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe