FemiScan Home Trainer

Eikö kenelläkään kokemuksia?

Tammikuun lopussa joku (toinen) kyseli kokemuksia FemiScan:in käytöstä. Kukaan ei ole vastannut kysymykseen. Eikö tosiaankaan kenelläkään tämän palstan lukijoista ole mitään kokemuksia kyseisestä laitteesta? Itse olen netistä luettuani tullut siihen tulokseen, että haluaisin ehdottomasti päästä kokeilemaan / harjoittelemaan FemiScan HomeTrainerilla.... Mutta olis toki kiva kuulla jonkun omista kokemuksista laitteen kanssa....

10

4766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole

      Sorry nyt vaan, mutta melkoinen kynnys laitteen hankinnalle on hinta. Ainakin näin pienituloinen nainen joutuu jättämään ainakin oman laitteen hankinnan ja kokemuksien keräämisen tuonnemmaksi.

      • ja antaisit tietoja

        Olen kokeillut lähes kaikkea,Minulla on TNS-laite ja siitä on ollut apua.
        Siinä on erillinen laite lantionpohjan lihaksille.
        Tästä laitteesta en ole kuullutkaan, mistä niitä voi tilata ja paljonko maksavat.
        Yritin katsoa Googlesta mutta en löytänyt oikein kunnon vastausta.
        Minulle tehtiin TOT-leikkaus mutta se epäonnistui.
        Pissa ei tule kunnolla kun pissittää mutta tulee sitten itsestään milloin sattuu.
        Nyt olen kovalla harjoittelulla saanut asian jotenkin hallintaan.
        En halua korjausleikkausta sain kammon koko asiaan.


    • Asiaa seurannut

      Olen kuullut, että ko. tuote on käytössä useimmissa Suomen sairaaloissa ja käyttäjiä löytyy mm. Saksasta jo tuhansia.Käyttäjät ovat saaneet apua kp hoidosta ja ilman leikkausta!
      ME

    • seppä2

      Tilattiin ystävättärelle Englannista Neurotrac continence niminen laite,maksoi rahteineen n.100e.Samaa laitetta myydään Suomessa yksityis- ja ammattikäyttöön.

      • laite

        Sisältääkö laite myös tämän emättimeen laitetettavan jutun? Antaako se sähköimpulsseja vai mittaako se vain voimaa ym?
        Mistä tarkkaan ottaen tilasit?


      • koko1

        Miten tuo englannista tilaaminen onnistui?


    • ArjaS.
    • FemiScan

      Minulle FemiScan toimi todella hyvin, kannattaa kokeilla. Se tuntuu olevan paljon helppokäyttöisempi kuin tuo NeuroTrac.

      • osto aikeissa

        Kumpi laite sulla on, Home Trainer vai Multi Trainer? Onks Home Trainer yksinkertaisempi,ettei tarvi erikseen laittaa maadoituselektrodia? Mut sit taas onks Multi Trainerin mittauselektrodi "mukavamman" mallinen? Tietoa kaipaan....


    • lp-fysioterapeutti

      Ottakaapas yhteyttä ammattilaisiin. Suomen Lantionpohjan Fysioterapeutit ry. Tai yliopistosairaaloiden lantionpohjan fysioterapeutit.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe