skinoren?

pattipää

Onkos kellään kokemusta Skinoren-aknevoiteesta??

43

41030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisäisesti

      patit hoituu sisäiseti.

      • kyllähän

        lievään akneen käy Skinoren ennen kuin joku älyvapaa antibioottikuuri.Minä käytin Skinorenia melkein vuoden,ekalla kerralla teho oli aika hyvä mutta toisella kerralla kun käytin puoli vuotta se vaan ärsytti ihoa.


      • Anonyymi

        Skinoren 30g - https://htm109.com/track.php?c=cmlkPTgzNTU4MiZhaWQ9MjQ1ODMyNTI
        minulla oli paljon ns arpia ja finnejä ympäri naamaa mutta skinorenilla sain kuukaudessa ne pois. alussa iho koki kovia ja kirveli yms myös finnit lisääntyivät mutta viikon-2 jälkeen helpotti. pyrkikää skinorenin käyttäjät pitämään kuurin aikana iho puhtaana ja käyttää aamuin illoin voidetta, ainakun pesette skinoreni pois laittakaa kosteusvoidetta tilalle, itsellä oli Favoran voide ja se on hyvä herkälle iholle ja skinorenin aikana iho on aika herkillä :D suosittelen noita kahta


    • ----

      Aloitin juuri. Ei ole tullut kaiheasti muutoksia, tosin tuolosket alkavat näkyä n. kuukauden kuluttua, ja minä olen käyttänyt vähän yli viikon. Iho kuivuu tosi paljon, mutta lääkäri sanoi, että ärsytystä voi esiintyä, joten ehkä se on sitä. Illalla kun sitä laittaa, kutittaa aivan mielettömästi.

      • Jeanne

        Minä olen käyttänyt keskivaikeaan akneeni kohta kaksi kuukautta enkä huomaa juuri eroa.. ehkä vähän iho tasoittunut. Kaipa tuota voisi lievään akneen suositella.


      • miee

        mä kans päätin koittaa tätä, olen ollut todella tyytyväinen. Heti näkyi selvä muutos! :)


    • kokenut

      Aikanaan kun olin oikein pattipää, ei todellakaan tullut mieleenkään, että pitäis mennä lääkäriin. Sinnehän mennään sitten kun ollaan sairaita. Kuitenkin tajusin kysyä serkkulikalta, joka oli luontaistuotekaupan myyjä, että oiskohan tähän pattisuuteen mitään apua. Ja hän tiesi - mineraalit.


    • skinorenia

      puoli vuotta.auttoi jonkin verran, mutta lopulta sain onneksi roaa, nyt kuuri päällä.se rasva muuten kuivatti IHAN SAIRAASTI , joten kosteutus oli A ja O

      • pattipää

        juups, ajattelin tosiaan kokeilla tuota skinorenia, koska en todellakaan haluaisi alkaa syömään mitään lääkkeitä, koska sitten koko kroppakin joutuu niistä kärsimään.Ja minulla kun ei ole aknea muualla kuin leukaperissä, ja nekin ovat luultavasti tulleet e-pillereiden lopettamisesta.Jos ei tällä parane niin olkoon,ei ne ikuisesti kukoista(toivottavasti). Nyt olen käyttänyt sitä voidetta muutaman päivän, eikä kyllä minulla ainakaan ole kuivattanut yhtään oikeastaan. vähä kutittaa kun on laittanu sitä, mutta eipä oikestaan muuta.


      • Skinoren
        pattipää kirjoitti:

        juups, ajattelin tosiaan kokeilla tuota skinorenia, koska en todellakaan haluaisi alkaa syömään mitään lääkkeitä, koska sitten koko kroppakin joutuu niistä kärsimään.Ja minulla kun ei ole aknea muualla kuin leukaperissä, ja nekin ovat luultavasti tulleet e-pillereiden lopettamisesta.Jos ei tällä parane niin olkoon,ei ne ikuisesti kukoista(toivottavasti). Nyt olen käyttänyt sitä voidetta muutaman päivän, eikä kyllä minulla ainakaan ole kuivattanut yhtään oikeastaan. vähä kutittaa kun on laittanu sitä, mutta eipä oikestaan muuta.

        Itse hain juuri Skinoren tuubin apteekista. Kiva kuulla muidenkin mielipiteitä kyseisestä rasvasta. Minulla on lienää aknea. Ei niinkään naamassa mutta rintakehässä, käsivarissa ja selässä, muita? Miten rasva on tehonnut?


      • JTV
        Skinoren kirjoitti:

        Itse hain juuri Skinoren tuubin apteekista. Kiva kuulla muidenkin mielipiteitä kyseisestä rasvasta. Minulla on lienää aknea. Ei niinkään naamassa mutta rintakehässä, käsivarissa ja selässä, muita? Miten rasva on tehonnut?

        Mulla toimi poskien akneen. Alussa kutitti ja tuntui erikoiselta, mutta yhden tuubin jälkeen ei ole enää mitään sivuvaikutuksia...


      • mmm
        pattipää kirjoitti:

        juups, ajattelin tosiaan kokeilla tuota skinorenia, koska en todellakaan haluaisi alkaa syömään mitään lääkkeitä, koska sitten koko kroppakin joutuu niistä kärsimään.Ja minulla kun ei ole aknea muualla kuin leukaperissä, ja nekin ovat luultavasti tulleet e-pillereiden lopettamisesta.Jos ei tällä parane niin olkoon,ei ne ikuisesti kukoista(toivottavasti). Nyt olen käyttänyt sitä voidetta muutaman päivän, eikä kyllä minulla ainakaan ole kuivattanut yhtään oikeastaan. vähä kutittaa kun on laittanu sitä, mutta eipä oikestaan muuta.

        itselläni on lievä akne, samoin kaverillani OLI. hänelle lääkäri määräsi skinorea ja lääkekuurin. itse en lääkärille voi mennä koska rahaa ei ole. koska kaverillani oli akne menneen talven lumia, päätimme kokeilla minulle hänen skinore tuubiaan (josta oli jäänyt yli 2/3 jäljelle!) ja JO SEURAAVANA päivänä, ihoni oli tasaisempi, joten teimme niin että kaverini antoi tuubinsa minulle.
        Onko siitä haittaa vaikka lääkäri ei sitä ole määrännyt juuri minulle?
        minulla on iho-ongelma ja olen varma jos menisin terveyskeskuksesta pyytämään voidetta he antaisivat samaisen tuotteen. Minulla on myös reuma lääkitys reuman takia, mutta se ei ole esteenä.


      • ttttt
        mmm kirjoitti:

        itselläni on lievä akne, samoin kaverillani OLI. hänelle lääkäri määräsi skinorea ja lääkekuurin. itse en lääkärille voi mennä koska rahaa ei ole. koska kaverillani oli akne menneen talven lumia, päätimme kokeilla minulle hänen skinore tuubiaan (josta oli jäänyt yli 2/3 jäljelle!) ja JO SEURAAVANA päivänä, ihoni oli tasaisempi, joten teimme niin että kaverini antoi tuubinsa minulle.
        Onko siitä haittaa vaikka lääkäri ei sitä ole määrännyt juuri minulle?
        minulla on iho-ongelma ja olen varma jos menisin terveyskeskuksesta pyytämään voidetta he antaisivat samaisen tuotteen. Minulla on myös reuma lääkitys reuman takia, mutta se ei ole esteenä.

        Minulla myös reumalääkitys eli trexan (metotreksaatti),joka kuormittaa maksaa.Ainoa mitä ihotautilääkäri ei määrää on isotretioniini eli roaccutan,koska myös se on kova maksalle.Tässä viikko sitten sain tetralysal(lymesykliini) antibiootit, skinorenia ja pakara-alueen ihoon duocort voidetta.Lääkärin mielestä minulla on karvatupen tulehdusta,jotka tulehtuu pahasti, siis pakara-alueella.(Minun mielestä minulla on akne.) Kasvoille sain skinorenia ja 2 viikon duocortin jälkeen sitä kai pitää käyttää myös pakara-alueelle.Lisäksi lääkäri määräsi sebamed clear face puhdistusvaahtoa,mutta se tuntui aika kalliilta 150 ml vaan 11,80 euroa.Kun trexan joskus lopetetaan ,voin saada Roaccutania.


      • Sirppeli
        mmm kirjoitti:

        itselläni on lievä akne, samoin kaverillani OLI. hänelle lääkäri määräsi skinorea ja lääkekuurin. itse en lääkärille voi mennä koska rahaa ei ole. koska kaverillani oli akne menneen talven lumia, päätimme kokeilla minulle hänen skinore tuubiaan (josta oli jäänyt yli 2/3 jäljelle!) ja JO SEURAAVANA päivänä, ihoni oli tasaisempi, joten teimme niin että kaverini antoi tuubinsa minulle.
        Onko siitä haittaa vaikka lääkäri ei sitä ole määrännyt juuri minulle?
        minulla on iho-ongelma ja olen varma jos menisin terveyskeskuksesta pyytämään voidetta he antaisivat samaisen tuotteen. Minulla on myös reuma lääkitys reuman takia, mutta se ei ole esteenä.

        tuskin haittaa, anna mennä vaan!


      • säästöliekki
        mmm kirjoitti:

        itselläni on lievä akne, samoin kaverillani OLI. hänelle lääkäri määräsi skinorea ja lääkekuurin. itse en lääkärille voi mennä koska rahaa ei ole. koska kaverillani oli akne menneen talven lumia, päätimme kokeilla minulle hänen skinore tuubiaan (josta oli jäänyt yli 2/3 jäljelle!) ja JO SEURAAVANA päivänä, ihoni oli tasaisempi, joten teimme niin että kaverini antoi tuubinsa minulle.
        Onko siitä haittaa vaikka lääkäri ei sitä ole määrännyt juuri minulle?
        minulla on iho-ongelma ja olen varma jos menisin terveyskeskuksesta pyytämään voidetta he antaisivat samaisen tuotteen. Minulla on myös reuma lääkitys reuman takia, mutta se ei ole esteenä.

        Vanha ketju...

        Eikö Skinoren-reseptiä saisi koulusi/opiskelipaikkasi lääkäriltä, eikö ne ole ilmaisia, voide itse ei maksa kun n. 15 e ja on tosi riittoisaa


      • Anonyymi
        pattipää kirjoitti:

        juups, ajattelin tosiaan kokeilla tuota skinorenia, koska en todellakaan haluaisi alkaa syömään mitään lääkkeitä, koska sitten koko kroppakin joutuu niistä kärsimään.Ja minulla kun ei ole aknea muualla kuin leukaperissä, ja nekin ovat luultavasti tulleet e-pillereiden lopettamisesta.Jos ei tällä parane niin olkoon,ei ne ikuisesti kukoista(toivottavasti). Nyt olen käyttänyt sitä voidetta muutaman päivän, eikä kyllä minulla ainakaan ole kuivattanut yhtään oikeastaan. vähä kutittaa kun on laittanu sitä, mutta eipä oikestaan muuta.

        Minäkin luulin nuorena, ettei finnejä sentään koko elämän ajan ole. Samaa lupasi myös ihotautilääkäri. Olen nyt 67-vuotias ja vieläkin niitä on. Koskaan ei ole ollut tosi pahaa aknea mutta mustapäitä paljon ja niiden myötä pikkufinnejä T-alueella jonkin verran koko ajan. Vanhempana aknen rinnalle tuli vielä ruusufinnikin.
        Olen syönyt Roaccutan-kuureja kaksi noin puolen vuoden pätkää ja ne auttoivat aika pitkään, mikä oli mukavaa, koska uusi lääke oli silloin todella kallis potilaalle.
        Nyt en enää Roa-kuuria uskalla ottaa kun limakalvot eivät kestäisi kuivattavaa vaikutusta. Kokeilen Skinoreniä.


    • seborrea-pelle

      Olen 30-vuotias nainen ja sain Skinorenia 2 kuukautta sitten, kun menin näyttämään ihotautilääkärille kutisevaa ja pahannäköistä (punoittavam, hilseilevä, erittäin rasvainen ja finnejä sisältävä) yläkropan ja kasvojen ihoa. Totesi, että seborrooinen ekseemahan tämä on. Muistuttaa huomattavasti myös aknea.

      Skinoren siisti kasvot melko hyvin, jo kuukaudessa. Lääkäri tosin määräsi sitä käytettäväksi vain kerran päivässä, mutta se ei oikein riittänyt ja käytin kasvoille myöhemmin kahdesti. Syynä voi olla se, että ihoni on ollut murrosiästä tänne saakka todella äärimmäisen öljyinen eikä siihen näy mitään muutosta edelleenkään. Tätä ihotyyppiä Skinoren ei ole kuivattanut lainkaan. Aluksi kutisi aivan sairaasti voiteen laittamisen jälkeen, mutta se meni muutamassa viikossa ohi.

      Mietin, että pitäisikö Skinorenia laittaa kahdesti päivässä myös yläselkään, missä ekseema oli (ja on) pahin. Se on ollut minulla hoitamattomana yli 10 vuotta ja nyt kahden kuukauden hoidon jälkeen selkä on parantunut vähän, mutta tosiaan vain vähän. Kasvot, kaula, rinnan yläosa ja olkavarret taas parantuivat lähes kokonaan. Rasittaa vain, koska käyttö kahdesti päivässä tarkoittaisi myös suihkua kahdesti päivässä. Skinorenin käyttöalue on minulla hyvin suuri ja 2 x 50g tuubit riittävät nipin napin kuukaudeksi. Tuntuu että sitä menee järjettömiä määriä, mutta olen iloinen siitä että se toimii. Toimisi vähän paremmin vain selässäkin, koska ekseemaiho on ollut minulle vuosikaudet suuri sosiaalinen haitta.

      • Murrosikäinen

        Lääkäri määräsi minulle tuota kyseistä voidetta kasvojen hoitoon. Selän alueella oleville finneille se ei juurikaan tehoa sillä selän nahka on "paksumpi". Mutta älkää luovuttako!

        Sain selkään laitettavaksi epiduoa ja se on ainakin minua auttanut. Ainut haitta oli se, että selkäni ja rintani alue punotti -> vähensin aineen käyttöä. Kannattaa tarkkailla aluetta, johon tuota ainetta pistät. Iho tottuu aineeseen muutamassa viikossa.

        Onnea kaikille finnejä vastaan taistelijoille :)


    • kärsivä teini^^

      Minulle on myös finnejä (en kutsuisi akneksi, koska se on vähäistä). Kuitenkin menin lääkärille koska finnit on vaan perseestä. Määräsivät minulle Skinore tuubin ja finnibakteerien toimintaan lieventäviä pillereitä. Olen viikon käyttänyt, ei muutosta vielä. Toivottavasti tämä tulee toimimaan, ja saisin vihdoin täydellisen ihon. FInnit ovat ihmisen riesa, mutta muistakaa se on tauti, ja senkin voi parantaa. Tsemppiä!

    • puree-ko?

      Moi! aloin käyttää ihohoito tuotteita n2kk sitten ja sen jälkeen ihoni (joka ennen rasvoja oli hyvä) meni todella huonoon kuntoon. Kävin lääkärillä joka käski lopettaa aineiden käytön ja määräsi tätä skinorina vesipesun jälkeen. Nyt oon käyttänyt vasta 5pvä ja kyll oikeasti huomaa jo muutoksia(voi olla ennen aikaista juhlia:))mutta kirvelee vielä hiukan levityksen jälkeen:(

      • dfnhfgnmghm

        Itse olen käyttänyt skinoreniä yli vuoden jo, varmaankin 3-4 tuubia. mulla tehoaa. pidin semmosen tauon tuossa taannoin ja finnejä vaan puski lisää. käytössä ne pysyy poissa melkein kokonaan, vaikka kyllä nytkin tulee vähän.

        Kuinkahan kauna tuota on soveliasta käyttää?


      • aknesta kärsivä
        dfnhfgnmghm kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt skinoreniä yli vuoden jo, varmaankin 3-4 tuubia. mulla tehoaa. pidin semmosen tauon tuossa taannoin ja finnejä vaan puski lisää. käytössä ne pysyy poissa melkein kokonaan, vaikka kyllä nytkin tulee vähän.

        Kuinkahan kauna tuota on soveliasta käyttää?

        Hei, olen käyttänyt Skinoren geeliä vasta muutaman päivän. Kirveltää kyllä aika paljon, toivottavasti siis tehoaa. Poskissa ja otsassa aknea ja osittain iho on jo kuivunut, jota olen rasvannut.


      • u
        aknesta kärsivä kirjoitti:

        Hei, olen käyttänyt Skinoren geeliä vasta muutaman päivän. Kirveltää kyllä aika paljon, toivottavasti siis tehoaa. Poskissa ja otsassa aknea ja osittain iho on jo kuivunut, jota olen rasvannut.

        kannattaa koskeus voiteella illalla ja aamullla kasvot kostuttaa muuten iho kuivuu liikaa ja siitä vasta niitä finnejä alkaa tulemaaan . itse käyttänyt puoli vuotta skinoren tuotetta alussa ei ollut montakaan finniä naamassa nyt naama on ihan täynnä niitä joka puolella en tiedä johtuuko voiteesta vai mistä mutta itse en ainakaan käytä kyseistä voidettta !


    • kiinnostaisi

      Onko Skinoren auttanut kellään mustapäihin? Atselaiinihappo sopii kuulemma myös couperosan hoitoon ja minulla on nenässä sekä verisuonia että mustapäitä, joten ajattelin sen voivan sopia... mutta turhaan ei viitsisi mennä lääkäriin.

      • minäakjksldklf

        Laitatteko te skinorenin suoraan puhtaalle iholle?Koska minulle lääkäri neuvoi ensin kosteusvoiteen,mutta eikö se heikennä periaatteessa suoraa tehoa?

        oon käyttän kohta viikon aamuin illoin tätä ja alku näyttää SUHT hyvältä.. :) parempia tuloksia odotellessa.toisaalta mulla ei oo enää niin paljon aknetta kuin ennen,suurin osa naamalla on arpia, jotka ei välttämättä parannu koskaan :/ Hyvät ihmiset,alkakaa oikeesti hoitamaan aknetta ajoissa..Oon ollu tietoinen ja aina ajaitellut että meen lääkäriin pian noin 5vuoden ajan.ja vasta nyt sain aikaiseksi. -HARMITTAA!


    • Ei se mittään auta

      En voi tosiaankaan suositella. Akneni oli kohtuu lievä kun aloitin skinorenin käyttämisen, ja kuukauden päästä piti olla poissa kokonaan lääkärin mukaan. Mutta eipäs auttanut minnekään, paheni vain koko ajan ja nyt kuukauden päästä aloituksesta voin omalta osaltani sanoa,että täysin tuhlausta.

      • nainen86

        Minulla on lievä akne johon sain skinorenia. Skinoren toimi minulla tosi hyvin, ei sivuvaikutuksia ja tuloksen huomasi tosi nopeasti. Lopetin Skinorenin vain siksi, koska olen laiska enkä jaksanut rasvata 2 kertaa päivässä.

        Siirryin ihan pari viikkoa sitten johonkin syötävään lääkkeeseen jota otetaan kerran päivässä, taisi olla joku cyclin. En ole huomannut mitään muutoksia vielä.

        Differin on kans sellainen mitä kokeilin joskus, ei toiminut, kuivatti vaan ihoa.

        Ongelmani on kasvoni oikea puoli, poskessa paljon finnejä. Mutta vasen puoli ja otsa on finnitön.


    • minä vaan

      Itsellä skinoren ollut käytössä viikon ja parina ekana päivänä paheni, mutta nyt on kyllä iho parantunut huomattavasti. Itse laitan ensin kosteusvoidetta ja sitten vasta tätä, eikä ole iho yhtään kuivunut tai kutissut tai mitään muutakaan. Kuukauden päästähän alkaa kuulema vasta tulokset näkymään, mutta minulla auttoi yllättävän äkkiä. Tsemppiä iho-ongelmien kanssa!

    • wtw3

      Tuleeko skinorenin kanssa ns. pahenemivaihe? Olen nyt vajaan viikon verran käyttänyt ja finnejä pukkaa paljon enemmän kuin normaalisti. Kyse voi toisaalta olla ärsytyksestäkin.

      • wtw3

        Lopetin minäkin sitten käytön. Finnejä tuli liikaa ja vaikka mustapäät vähenivät, nenä alkoi punoittaa.


    • ei kannata

      Käytin skinorenia puolivuotta ei vaikutusta tai jos joku vaikutus oli niin PAHEMPAAN suuntaan, EN VITTU SUOSITTELE

      ihan helvetin sotkevaa jos yöksi laittaa ja aamulla aiheuttaa SAATANANMOISTA vitutusta kun huomaa että kyseinen litku on vaan pahentanut tilannetta.
      oma akne on varmaan jo keskivaikea ja ois pitäny suosiolla ottaa puolivuotta sitten se vitun roaccutan niin vois nyt näyttää ihmiseltä

      toki se voi JOILLAKIN auttaa mutta niillä se ei oo sitten oikeaa AKNEA

      TEHO/VAIVA-työttävyys -suhde on PERSEESTÄ saman "tuloksen" saat hoitamattajättämisellä

    • ):

      Ei toiminut mulla ollenkaan, mun iho vetäs Skinorenin aikana huonoimpaan kuntoon ku mitä se on ikinä ollut. Mulla oli poskessa isoja valkosia märkäpäitä ja ihonalasia finnejä niin paljon et pelkkä oleminenki vaan sattu naamaan ihan kauheesti. Skinorenin tuhojen hoitoon meni vuos.

    • f-a-i-l

      Lopetin juuri kolmen viikon Skinoren-kokeilun, koska aine selvästi pahensi akneani. Komedoja eli ihomatoja vähentävä vaikutus sillä kyllä oli, mutta samalla isot, pahasti tulehtuneet ja kipeät finnit lisääntyivät ja siksi katsoin parhaaksi lopettaa käytön, enkä jäänyt odottelemaan mahdollisia tuloksia neljänteen käyttöviikkoon asti jolloin pakkausselosteen mukaan hoitovasteen pitäisi (vasta) näkyä.

    • Pettynyt käyttäjä

      Itse käytin skinorenia keväällä muutaman kuukauden ajan. Sillä ei ollut ihoon minkäänlaista vaikutusta, ei hoitanut, ei ennaltaehkäissyt. Finnejä tuli vaan koko ajan lisää, eikä vanhat edes parantunut. Jätin sitten voiteen kokonaan pois. Skinoren on ainoa finni-voide, mistä ei ole ollut mitään apua.
      Nyt käytössä Dalacin-voide, joka on kyllä rauhoittanut ihoa hyvin.

    • jaajuupaa

      Mulle lääkäri määräs niitä jotain pillereitä, sebamed clear face ( jota en käytä, koska se ei auta yhtään.) ja skinorenin. Skinoren on mustapäilld ja kyllä muutoksen huomaa ! Jopa arvet vaalentuneet/ lähteneet. Suosittelen ! käytän proactivia..

    • take your time

      Itse sain lääkäriltä skinoreeniä ja oricycliniä... oon käyttänyt nyt öö ehkä kuukauden ajan ja jos ei muuta niin ainakin iho on tasainen, ei mitään patteja yms. tosin tuo nyt on 6kk kuuri, lääkäri sanoi ja niinkun tiedätte että aknen hoito on pitkä prosessi.. itsellä ei aknea vaan muuten vaan finnit häiritsee :( btw ei mitään sivuvaikutuksia, suosittelen! muistakaa, aknen hoito vaatii kärsivällisyyttä :)

    • dirty needle

      Koittakaas ymmärtää että akne tulee lähes aina kehon sisältä. Turha levitellä voiteita ja peitellä oireita. Itsekkin kärsin vuosia aknesta joka korjaantui täysin ruokavalion muutoksella. Minulla viljatuotteet laukaisevat aknen. Myös maito aiheuttaa iho-oireta muttei aknea. Koittakaapa olla ilman gluteiinia jokunen viikko / kuukausi ja näette onko eroa. Mitä teillä on hävittävää?

      • popper1

        oon koittanu kaikkee mahollista, ja koska käyn salilla huolehdin myös ruokavaliostani suht hyvin ( vitamiinit jne.sinkki yms)

        Jätitko aivan kaikki viljatuotteet pois? leivät summuut? olisi kiva saada tarkempaa tietoa dieetistäsi :)


      • willewesterinen

        Just joo.. saattoi auttaa sulla, mutta laboratoriokokeissa ei ole saatu mitään sellaisia tuloksia, että finnit aiheutuisivat jostakin tietystä ruuasta tai ruokavaliosta. Kyseessä ovat ennen kaikkea ihon pinnalla elävät mikrobit!!! Yritäpä neropatti saada mikrobit lähtemään ruokavaliolla


    • kröööh

      niin ja tutkimusten mukaan mikrobikanta määräytyy jo lapsena.. eli revi siitä
      ps. skinoren on ok

    • sara11

      Kokeilin skinorenia 5 viikkoa keskivaikeaan akneen, ei mitään tulosta.
      Vaihdoin Clindoxyl-voiteeseen ja jo alle viikossa näkyy tuloksia!
      Pirun kallista voidetta, mutta kannattaa kokeilla!!!

    • nuoruusakne

      minulla oli paljon ns arpia ja finnejä ympäri naamaa mutta skinorenilla sain kuukaudessa ne pois. alussa iho koki kovia ja kirveli yms myös finnit lisääntyivät mutta viikon-2 jälkeen helpotti. pyrkikää skinorenin käyttäjät pitämään kuurin aikana iho puhtaana ja käyttää aamuin illoin voidetta, ainakun pesette skinoreni pois laittakaa kosteusvoidetta tilalle, itsellä oli Favoran voide ja se on hyvä herkälle iholle ja skinorenin aikana iho on aika herkillä :D suosittelen noita kahta !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe