Onkohan kellään mitään tietoa Lapinlahella toimivasta PURKKI-STUDIOSTA? Millaisia ovat nämä henkilöt jotka tätä yritystä pyörittävät?
Purkki-Studio
5
1587
Vastaukset
- Mixa
Elikä tuli joskus 90-luvulla tehtyä yx demo Purkki-Studiolla. Miksaaja/nauhoittaja oli muistaakseni joku Auvinen (Ari?), oli ainakin joskus töissä Valion Lapinlahden tehtailla.
- kunnollisista kavereista kyse?
Niin että onkohan ihan luotettavia kavereita, ja ammattitaitosia??
- Soittele rohkeasti
kunnollisista kavereista kyse? kirjoitti:
Niin että onkohan ihan luotettavia kavereita, ja ammattitaitosia??
Voit soittaa ihan vapaasti suoraan minulle.
Olen ihan kiltti.
Tiedä vaikka onnistuisimme ratkaisemaan (äänitys)-ongelmasi.
Terv. Ari Auvinen/Purkki-Studio
p. 732666 tai 040 586 25 75
- sonkaj.
mitä minä oon ymmärtännä,aika vaativia ovat...pittää
soittoo kuulemma nuotilleen,niitten mielestä...kuulemma jos meinoo muualle kun torille jatkossa soittammaan.vuan kuulostaa siltä jäläki että ei niillä ole syytä hävetä.siis tuota..jos nuotit jonossa oikein tarjoillaan,ääni tulloo paremmin kuin uskotkaan! - Anonyymi
Mukava mies Ari ja saimme eilen artistin upean lauluraidan häneltä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun49217942Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi452135Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3311619Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2591441Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671144- 531045
- 1031015
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l14944- 67849
- 35803