Pyysin tarjouksen suurelta jätefirmalta ja hinta melkein kolminkertaistui verrattuna entiseen roskistentyhjentäjäämme. Ei kiitos...
Siksipä siis kaipaisinkin tietoa, mistä kannattaa Mäntsäläläisen kysellä tarjousta?
Jätehuolto Mäntsälässä?
4
742
Vastaukset
- meillä
Meillä on käytetty Eero Mikkolan jätehuoltopalvelua. Olemme olleet varsin tyytyväisiä palveluun ja hinnatkaan ei päätä huimaa kun meillä roskis tyhjennetään kerran kuussa. ja joskus tyhjentävät useamminkin mutta siitä ei ole koskaan lisälaskua tullut.
- mään
Suora lainaus kunnan nettisivuilta (http://www.mantsala.fi/ymparisto/ymparisto_suojelu_jate_roskat.php )
Kunnassa toimivat jätteenkuljetusyrittäjät
Mäntsälän kunnassa toimii sopimusperusteinen jätehuolto. Sopimusperusteisessa jätehuollossa kiinteistön haltijat kilpailuttavat itse jäteastian tyhjennyksen ja tekevät sopimuksen haluamansa jätteenkuljettajan kanssa. Mäntsälän kunnan alueella toimii kaksi jätteenkuljetusyrittäjää Eero Mikkola Oy (puh. 019-5600 500) ja Lassila&Tikanoja Oyj (010 636 127). - Jätekuski Mikkola
mään kirjoitti:
Suora lainaus kunnan nettisivuilta (http://www.mantsala.fi/ymparisto/ymparisto_suojelu_jate_roskat.php )
Kunnassa toimivat jätteenkuljetusyrittäjät
Mäntsälän kunnassa toimii sopimusperusteinen jätehuolto. Sopimusperusteisessa jätehuollossa kiinteistön haltijat kilpailuttavat itse jäteastian tyhjennyksen ja tekevät sopimuksen haluamansa jätteenkuljettajan kanssa. Mäntsälän kunnan alueella toimii kaksi jätteenkuljetusyrittäjää Eero Mikkola Oy (puh. 019-5600 500) ja Lassila&Tikanoja Oyj (010 636 127).Niin mä teen ja lähetän vielä laskun lannottamisesta.
- Vittula
Jätekuski Mikkola kirjoitti:
Niin mä teen ja lähetän vielä laskun lannottamisesta.
Kuinka te voite asua MÄnTsÄlässÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3072999- 321445
- 851443
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791332- 1171141
- 49941
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201923- 77877
- 59874
Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46796