Anopin pikkuhousut

Tuhma vävy

Olen 27v miehenalku ja tunnen uskomatonta intohimoa omaa anoppiani kohtaan.Anoppi on ihan tavallinen viisikymppinen suomalainen nainen. Ei lihava eikä laiha vaan ihan normaalivartaloinen b-kupin rintoineen. Ei anopin kanssa koskaan mitään sen kummempaa ole tapahtunut, enkä välttämättä haluaisi tapahtuvankaan mutta on se vaan niin kiihottavaa kuvitella kaikenlaista. Joskus on kännipäissä halailtu ja tullut siinä halaillessa puristeltua pepustakin. Ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä jo 10 vuotta ja välit appivanhempiin on tosi hyvät. Tässä vuosien saatossa sitten kiimoissani on kerran jos toisenkin sattunut seuraavanalaisesti...

Heräilin aamulla unisena sängystä anoppilassa ja vaimo oli jo noussut aamupalalle. Huomasin kauhean aamuseisokin ja panetti niin pirusti! Päässä painoi pieni krapula ja krapulassa panettaa aina älyttömästi. Hieroin kivikovaa kaluani peiton alla ja kuvittelin anopin kiihottavat pakarat ja rinnat..ai että kun niitä joskus pääsisi puristelemaan.. ja kunpa pääsisi suukottelemaan niitä ihania pakaroita.. Huomasin kiihottuvani ja oli pakko lopettaa kullin hyväily boxereiden läpi ettei lasti lentäisi pulttuun peiton alla.
- "Huoh, ei kai se auta kuin nousta ja painua suihkuun että hieman piristyisi" ,mutisen itsekseni ja kaivan kaapista pyyhkeen. Heitän boxerit pois ja tungen seisovan mulkun pyyhkeen alle ja lähden kävelemään pyyhe päällä alakertaan ja kylppäriin.

Kävelen kylpyhuoneeseen ja heitän pyyhkeen koukkuun seinälle ja väännän suihkun auki. "Vitsi kun panettaa ja kovaa", mietin itsekseni hieroen samalla hitaasti suihkun alla seisovaa kovaa mulkkua. Alan vedellä esinahkaa rytmikkäästi pitkin vedoin ja kuvittelen miten anopin käsi lypsää kulliani. Huokailen ja runkkaan hitaasti kunnes huomaan pyykkikasan lattialla nurkassa.
Siirryn pois suihkun alta jättäen veden valumaan ettei kukaan kuulisi puuhiani. Alan tonkia pyykkikasaa.. hmm..sukkia, paitoja ja..oh.. valkoiset pikkuhousut. Ne ei voi olla kenenkään muun kuin anopin. Tunnen miten kulli nytkähtää samantien kiihottuneena tajutessaan kiihottavan löydön! Otan pöksyt käteeni..pyörittelen niitä kiihottuneena kädessäni ja huomaan haaraosasta niiden olleen luultavasti hyvinkin kosteat.
- "Voi luojah", tunnen miten hengitykseni kiihtyy ja en voi välttää kiusausta vaan painan anopin valkoiset pikkarit kasvoilleni ja tunnen anopin kiiman tuoksun nenässäni.
- "Mhh..ihana tuoksu", nuuhkin pöksyjen kiimalta tuoksuuvaa haaraosaa kiihottuneena ja tunnen miten meinaan laueta jo pelkästä tuoksusta ja kiihottavasta tilanteesta.
Asetun kylpyhuoneen lattialle istumaan seinään nojaten, kalu seisoo kivikovana kohti kattoa. Tuijotan käytettyjä valkoisia pikkuhousuja, niiden haaraosaa joka on hieronut vasten anopin kosteaa pillua. Painan pöksyt kasvoilleni ja tunnen miten anopin pillun tuoksu tulvahtaa nenääni. Tartun samalla kaluuni ja alan vedellä esinahkaa pitkin vedoin. Pillun tuoksu saa oloni ihan kiimaiseksi ja yllättäen tunnen muutaman vedon jälkeen miten sperma suihkuaa vauhdilla ylöspäin ja valuu pitkin vatsaa ja reisiäni. saan todella rajun orgasmin ja spermaa tuntuu riittävän. Lypsän viimeisetkin spermatipat kalustani nytkähdellen ja nuuhkin edelleen anopin kiihottavaa tuoksua käytetyistä pöksyistä
- "uh, voi luojah", huohotan kiimaisena lattialla ja katson kiihottuneena kädessä olevia pikkuhousuja....

39

34109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä myös

      himoitsen anoppiani. Olen haistellut pikkareitakin, puristellut persettä ja rintoja muutaman kerran kun ollaan oltu humalassa. Anoppi on 53v ja rehevä.

      • Tuhma vävy

        ..etten ole ainut tuhmaa vävy ;)
        Mutta onko anopit huomanneet että heidän pöksyt houkuttaa?


      • mies 55v
        Tuhma vävy kirjoitti:

        ..etten ole ainut tuhmaa vävy ;)
        Mutta onko anopit huomanneet että heidän pöksyt houkuttaa?

        mä himoitsen appiukkoaaah!!! sen 85 vuotiaan,kaljupäisen,impotentin.paksun jörrikän kun sais houkuteltua vällyjen väliin niin voisko sitä vävymies enää muuta toivoakaan,mmmmh!!!


      • Nuuhkinut

        Ja jäin kiinni. Nimittäin vaimolleni kun olimme anoppilassa kylässä ja saunan pukuhuoneessa nuuhkin ja anopin ihania puuterin värisiä alushousuja ja runkkasin samalla. Vaimoni suuttui ja raivosi minulle kotona. Haukkui perverssiksi runkkaajaksi.
        Myöhemmin kun yritin päästä panolle, hän kieltäytyi. Riisui alushousunsa ja antoi ne minulle ja käski minun nuuhkia ja nuolla niitä ja runkata samalla. Menin kylppäriin ja nuuhkaisin niitä. Niisssä oli ihana vitun tuoksu ja maku enkä voinut tehdä muuta kun runkata. Vaimoni tuli kylppäriin. Sanoi haluavansa nähdä kun mies haistelee alushousuja ja runkkailee. Ei kestänyt kuin hetken ja laukesin.
        Nyttemmin hän usein antaa suoraan yltään pikkarinsa ja saan nuuhkia ja nuolla niitä. Samalla runkkaan ja hän katselee vieressä. On kuulemma parempi, että teen sen hänen nähden kuin se, että haistelisin anopin alushousuja.


      • Tuhma vävy
        Nuuhkinut kirjoitti:

        Ja jäin kiinni. Nimittäin vaimolleni kun olimme anoppilassa kylässä ja saunan pukuhuoneessa nuuhkin ja anopin ihania puuterin värisiä alushousuja ja runkkasin samalla. Vaimoni suuttui ja raivosi minulle kotona. Haukkui perverssiksi runkkaajaksi.
        Myöhemmin kun yritin päästä panolle, hän kieltäytyi. Riisui alushousunsa ja antoi ne minulle ja käski minun nuuhkia ja nuolla niitä ja runkata samalla. Menin kylppäriin ja nuuhkaisin niitä. Niisssä oli ihana vitun tuoksu ja maku enkä voinut tehdä muuta kun runkata. Vaimoni tuli kylppäriin. Sanoi haluavansa nähdä kun mies haistelee alushousuja ja runkkailee. Ei kestänyt kuin hetken ja laukesin.
        Nyttemmin hän usein antaa suoraan yltään pikkarinsa ja saan nuuhkia ja nuolla niitä. Samalla runkkaan ja hän katselee vieressä. On kuulemma parempi, että teen sen hänen nähden kuin se, että haistelisin anopin alushousuja.

        Hmm.. kiihottavaltahan toiki kuulostaa ja taitaapa se vaimo olla ihan oikeessakin!Oishan se aika noloo jäädä tolleen vaimolle kiinni mut hyvä että siitä selvis säikähdyksellä!


      • shiff

        mikää ei ole sen kiihottavampaa kun nuuhkia anopin alushousuja ja runkata samalla, ei kestä kun hetki kun laukeaa,aahh11


      • Anopinkäsi

        Anoppi on ihan tavallinen viisikymppinen lihava suomalainen nainen. Huomasin kauhean anopin pyykkikasan alla nurkassa. Hieroin kännipäissä kivikovaa esinahkaa seinälle ja väännän anopin haaraosaa koukkuun. - "Voi luojah", pepustakin tulvahtaa lasti kylpyhuoneen lattialle. Tunnen miten pakarat nytkähtää ja tuoksu tulvahtaa nenääni. Alan tonkia boxereiden haaraosasta ja lasti valuu pitkin reisiäni. Heitän boxerit pois ja tungen ne nytkähdellen pyyhkeen alle. Tunnen miten seisovan mulkun tuoksu saa oloni ihan kiimaiseksi. Huokailen ja runkkaan seuraavanalaisesti...Tuijotan ja nuuhkin mulkkua unisena, mutisen itsekseni ja väännän seisovan mulkun koukkuun. - "Huoh, ei kai se auta kuin nousta ja painua aamupalalle.


      • Anonyymi
        shiff kirjoitti:

        mikää ei ole sen kiihottavampaa kun nuuhkia anopin alushousuja ja runkata samalla, ei kestä kun hetki kun laukeaa,aahh11

        Totta


      • Anonyymi
        shiff kirjoitti:

        mikää ei ole sen kiihottavampaa kun nuuhkia anopin alushousuja ja runkata samalla, ei kestä kun hetki kun laukeaa,aahh11

        Ei mikään voita tuollaista rinkkaamista


    • saijuska

      tahtoo kans tietää jos oma vävy nuuhkii mun pöksyjä! :) Milläs kanssasiskot ootte selvittäneet asian todellisen laidan? :)

      • Sherlock Holmes

        Kyl mä ite ainakin laitan tosi tarkasti pikkarit takasin samalle paikalleen, ettei mitään huomaisi. Ja olen luultavasti onnistunutkin tähän asti ;)


    • foitsu

      oman äitin piksuja tullu nuuhkittua ja tumputettua monet kerrtat

    • Anopp

      Kyllä tulee runkattua anopin pikkuhousuille, ei tosin ole mitkään pikkuiset. Anopin alushousujen koko 48-50 ja rintaliivit D95. Spermat ovat lentäneet niille usein. Parasta on, kun joskus saa käsiinsä tuoreeltaan vielä lämpimät ja hieman kosteat alushousut.

    • kloids

      Juuri äsken lenti lämpimät spermat anopin pikkuhousuille...

    • Anopinpoju

      Vuosia sitten kun olin reissuhommissa, sattui työmaa samalle paikkakunnalle, missä armas anoppini asui. Hotellin sijaan hän pyysi minua yöpymään luonaan ja samalla auttamaan pikkuhommissa talon kanssa ennen talvea. Koska hän oli oikein kuiva ihmsenä ja ihan mukiin menevän näköinenkin ikäisekseen, niin ilman muuta halusin anoppini luo. Jo ensimmäisenä iltana pihatöiden jälkeen kun menin saunaan, löysin pyykkikorista anopin nätit pikkarit. Mielestäni sellaiset ihan seksikkäät mustat. Kiersin ne kullini ympärille ja laskin mehuni niihin. Seuraavana iltana sama homma. Nyt oli korisssa toisenlaiset pikkarit, mitkä taas saivat lastinsa. Kolmantena iltana anoppi alkoi ruokapöydässä vähän vihjailemaan ja tajusin, että hän oli löytänyt spermaiset pikkuhousunsa korista. Hän rauhoitteli häpeilyäni ja sanoi, että saisin ihan vapaasti nautiskella niistä. Otimme vähän viiniä ruoan kanssa ja kun taas tuli saunan aika, työntäytyi hän kanssani saunaan... Se päättyi siihen että anoppi imeskeli kaluani ja loppuviikoksi muutin anopin viereen hänen makkariinsa. siitä alkoi meille kiva suhde. Aina kun olin jossain lähialuille, tein tekosyitä niin, että pääsin anopin viereen. Myöhemmin muijanikin sai tietää siitä, mutta oli vain hyvillään, ettei äidin tarvinnut olla puutteessa.

    • 19vmies

      Käydessäni tyttökaverini kotona, hän siis asuu isänsä ja äidinsä kanssa vielä, käyn aina heidän pyykkikorissa joka on vessassa. Sieltä löytyy aina hänen äitinsä pikkuhousuja ja upeita stringejä. Tyttökaverini äiti on jotain 40-45v. Haistelen niitä ja ne tuoksuvat niin ihanalle p.illulle että alkaa seisomaan ja on pakko hieroa niitä munaan kunnes mällit lentää.

    • Pinopin_amppi

      Kyllä anopin pikkuhousut on tullut nuuhkittua.. anoppi on 53v ja minä, no huomattavasti nuorempi.. kyllä aikuisen naisen pipari tuoksuu niiiiiiin hyvälle.. huoh.. kumma juttu, oon aina ajatellut että olen ainoa jota anoppi kiihottaa.. en ole siis yksin, vaan meitä on täällä monta miljoonaaaaaaa :)

    • Jäbä18v

      Hienoa kun todella on muitakin jolla samat asiat mielessä. Itse olin tyttökaverini luona kun anoppi 44v tuli jostain jumpasta tai salilta. Kun menin vessaan hän oli jättänyt treenivaatteensa pyykkikorin päälle ollessaan suihkussa. Oli vain pakko tutkia ne ja löytyihän sieltä pikkuhousutkin. Otin ne käteeni ja ne olivat aivan kosteat pimppi kohdalta. Haistelin niitä ja ne tuoksuivat aika neutraalilta mutta todella kiihottava pimppihaju oli kuitenkin. Mietin että oliko pimppi ollut märkänä vai vain hikisenä jumpassa. Kuitenkin muna oli heti pystyssä joten pikaiset oli tehtävä ja hieroin spermat munastani märkiin pikkuhousuihin. Olisi upeeta joskus nähdä onko anopin pimppi.

    • Voikunsais

      Anoppi on kylässä ja tänään oli unohtanut rintaliivit ja alushousut kylppäriin pesukoneen päälle. Vahingossa tai tahallaan... Menin illalla suihkuun ja tein tämän löydön. Olihan ne tutkittava ja nuuskittava ja maisteltavakin... Ihana pillun tuoksu pikkareissa. Isot lastit lensi valkoisille alushousuille kokoa 48... Rintaliivit ovat kokoa E90, eli rehevyyttä löytyy...

    • Anoppionparas

      Minut anoppi yllätti ja nolasikin. Anopilla käydessäni olin harrastanut hyvin usein samoja juttuja, mitä tässä yläpuolella moi on kertonut. Rakastin anopin pikkareita, liivejä ja muita ihanuuksia. Mahdollisuuksien mukaan runkailin niihin. Sitten tuli joulun aika ja kutsuimme anopin meille jouluksi. Jaoimme lahjat ja minäkin sain omani. Eräästä paketista löysin avattuani sen KOLMET NAISTEN PIKKARIT!! Huomasin samalla toisesta silmäkulmasta, kuinka anoppi seurasi minua tiiviisti. Naama punaisena koetin vakuuttaa itselleni, että anoppi oli laittanut vaimolleni tarkoitetut pikkarit vahingossa minulle, mutta tajusin niiden olleen minulle, kun vilkaisin niiden kokoa. Kokolapussa oli 46, kun taas vaimoni oli nättiä koko 40!!!
      Vaimoni ei ollut vielä huomannut niitä ja peitin ne niin, ettei hän löytäisi niitä.

      Illalla vähän myöhemmin, anoppi kuiskasi minulle ja sanoi toivovansa, että pikkarit sopisivat minulle ja, että pidin niistä!!!

      Nyökkäsin häpeisäni, mutta hän sanoi tienneensä hommistani kauan, eikä hänellä ollut sitä vastaan mitään ja että olisin aina tervetullut hänen luokseen, mieluummin uudet pikkarit jalassani.... Niin teinkin ja pääsin myös anopin sänkyynkin myöhemmin.

    • Antaamennä

      Kyllä tulee nuuhkittua anopin pikkuhousuja aina kun on mahdollisuus. Minä heitän aina lastit niihin. Laitan ne takaisin pyykkikoriin vähän niitä pyyhittyäni. Ihan sama huomaako. Mitä anoppi asialle voisi muka tehdä? En mä mitään myöntäisi jos alkaisi syytteleen. Sanoisin että se on ukkos joka ne sotkee. Ja jos suhtautuisi positiivisesti, niin sitten voisi olla sauma päästä nussimaankin...

    • Mitähänseuraavaksi

      Minulle kävi eilen niin, että olin anopin television asetuksia korjailemassa ja hän lähti taloyhtiön lenkkisaunaan. Kun ulko-ovi meni kiinni minä hain anopin pikkuhousut pyykkikorista ja menin takaisin olohuoneeseen. Laskin housuni alas ja aloin runkata haistellen ja maistellen lämpöisiä juuri jalassa olleita alushousuja. Ei mennyt kauaa kun ovi kävi ja anopin ääni kuului eteisestä "unohdin pesusienen". Äkkiä housut ylös ja istumaan sohvalle niin ettei anoppi näkisi seisokkiani. Posket tulipunaisina istuin sohvalla anopin pikkuhousujen vieressä, kun anoppi tuli ohimennen kysymään "kuinkas täällä menee?" Anoppi huomasi tietysti alushousunsa ja oli hieman hämmentynyt ja ihmetteli, että "herranjestas kuinkas nämä tähän unohtuivat". Anoppi otti pikkarinsa ja vei ne takaisin pyykkikoriin ja painui takaisin saunaan. Minä puolestaan lähdin kinnijäämisen pelossa kotiin...

    • Pikkarithuumaa

      Minulta lenti valtava lasti anopin pikkareille tänään. Pikkareiden tuoksu oli jotain aivan uskomatonta. Anopin pillun tuoksut on vieläkin nenässä.

    • Anopinhimo

      Oltiin viikonloppuna anoppilassa. Tuli nuuhkittua ja runkattua anopin alushousuille parikin kertaa. Yhdet tahmaiset valkoiset sloggit otin pyykkikorista ja pidin niitä jalassani koko lauantain. Oli muuten kiihottavaa...Kokoa kans anopilta löytyy, alushousut koko 50 ja rintaliivit E85.

    • M97

      Ollessani tyttökaverin luona joka asuu vielä vanhempiensa kanssa olen aina vessassa käydessäni tutkinut anopin pikkuhousuja pyykkikorista. Ne tuoksuvat ihanalle pimpalle ja aina alkaa seisomaan. Olen jo 3 kertaa laitanut pikkarit taskuuni ja vienyt ne kotiin. Huomaakohan anoppi jossain vaiheesa että pikkuhousut puutuvat? Anoppini on 45 vuotias ja ajattelin että hänen ikäisellä on useat pikkuhousut eikä varmaan huomaa.

    • Anoppiahaluava

      Kyllä vain, anopin pikkarit tulee aina haisteltua kun mahdollista. Upeat on tuoksut ja mälli lentää aika nopeasti. Olen myös kuvannut kaikki, että voi muistella runkatessa muulloinkin...

    • EXVÄVY

      Menee kyllä viimesetkin halut kun anoppia muistelee

    • Mies22anoppi46

      Aikaisemmin ei tullut mieleenkään anopin pikkuhousut. Tätä luettuani kun tuli käytyä anoppilassa lounaalla tyttökaverini kanssa oli vessasaa käydessä tutkittava pyykkikori.
      Löytyi anopin mustat sloggit ja valkoiset stringit. Haistelin niitä vuorotellen ja se haju nosti haluni semmoiselle tasolle ettei koskaan ennen. Tyttökaverini ilmoitti että meidän lähdettävä ja jouduin keskeytämään. Muna sojossa lähdin anoppilasta.
      Nyt se ihana pilun tuoksu mielessä koko ajan.
      Huh huh.

    • Pinopin_allu

      Nyt täytyy sanoa että harmittaa! Anopilla on ilmeisesti virtsankarkailuongelmaa ollu jo pari vuotta. Eihän se mitään haittaa, ainahan pöksyt vähän pisullekin tuoksuu pimpin kohdalta. MUTTA! Anoppi on alkanut käyttää jotain hajustettuja pikkuhousunsuojia/inkontinenssisuojia, ja se pilaa täysin pikkareiden nuuhkimisen! Sama hajuste joka kerta.. tähänkö tää nyt sitte loppu? Anoppi on 54v, pienirintainen ja urheilullinen, tosi kuuma pakkaus.. pitäisköhän jossain sopivassa välissä tokaista jotain tyyliin:"jotkut käyttää hajustettuja pikkuhousunsuojia, ja ne kun sekoittuu luonnollisiin tuoksuihin niin pahaa tekee kun herkkänokkaisena haistan vaatteiden läpikin." Mitä mieltä ootte?

    • Anopinhimo

      Intohimoa tunnen minäkin. Usein olen nähnyt anopin alasti ja on toki kiihottavaa nähdä myös alusvaatteisillaankin. Anopilla on valtavat rinnat ,95FF liivit. Alushousut kokoa 52. Olen niitä kaivellut usein pyykkikorista ja haistellut. Mällejä en ole uskaltanut niihin päästellä. Anopilla on myös tuuhea kiharakarvainen häpykarvoitus.

    • Alushousuille

      10 min sitten suihkutin ison lastini anopin mustille satiinisille alushousuille kokoa 44. Haaroissa oli tahmeaa vuotojäämiä ja tuoksu mahtava...

    • nuorena-nuuhkin

      Nuorena kollina haistelin kaverini äidin pikkareita aina kun heillä kävin. Oli mahtavat aroomit niissä.

      • 9947

        Ehkä halusit myös kaverisi äitiä opettamaan lemmen riemuja.


    • grannyanoppi

      Me käydään usein viikonloppuisin 78v anopin luona :-) anoppi on laittanut kylppärin
      kuivausnarulle roikkumaan "isot" pikkuhousut ja tosi "isot" rintaliivit houkuttimeksi
      varmaan minulle kun ne on aina valmiina siellä ja kun käyn siellä ne salaa spermaamassa :-) välillä se on laittanut varmaan ne juuri päältänsä kun niissä
      on niin ihanat tuoksut, kiitos anoppi, olet ihana!!!

    • Wantanoppi

      Tänään kävin tyttökaverini luona ensimmäistä kertaa ja vessasa olikin upea yllätys kun löysin pyykkorin. Kannen alta löytyi tyttökaverini pikkuhousut ja rintaliivit, otin pikkuhousut esille ja haistelin niitä, ihana pimppituoksu ja minulla alkoi välittömästi seisomaan.

      Sitten yhtäkkiä aika pysähtyi. Ajattelin että entäs tyttökaverini äidin, anoppini pikkuhousut? Anoppini on 46 vuotias noin 160 cm pitkä ja ehkä 60-70 kg c-d rinnat, eli todella seksikäs nainen. Heti tytökaverini pikkuhousujen alta löytyi selvästi hieman isommat kuin tyttökaverini pikkuhousut. Ne olivat valkoiset stringit jossa hieman töhnää haarakohdassa. Haistoin haarakohtaa ja voi jumala sitä tuoksua, tuosku oli upean naisen pillun tuoksu. Minulta lensi spermat muutamasa sekunnissa vessanpönttöön mutta oli pakko pyyhkiä viimeinen tippa anopin pikkareihin.
      Kun tulin ulos vessasta nolotti koska kaikki varmasti ajattelivat mikä minulla kesti.
      Ihana anoppi

    • Anonyymi

      Anopin alushousuja haistellessa saan todella isoja lasteja ja vielä se paine, millä spermasuihkut lentävät on uskomatonta.

      • Anonyymi

        Anoppi on 76v. Ite olen 52v. Anoppilassa ollessa käyn vessassa ja kaivelen pyykkikorista anopin pöksyt ja nuuhkin niitä ja runkkaan. Välillä pöksyt on jossain eritteissä, en tiedä mitä mummoilta valuu pillusta, kusta vai mitä vuotoja.... Ja mälli lentää.


    • Anonyymi

      Olen 45 vuotias ja käyn välillä auttelemasaa eläkkeelle jäänyttä entistä työkaveria. Nainen on aina jättänyt pyykkikorin kannen auki ja päällimmäisenä on aina hänen alushousunsa. Muutamia niitä on ollut hänen sängyllään kun olen vaihtanut makuhuoneessa valaisimen lampun. Lipaston laatikko on myös ollut useasti auki missä hän niitä säilyttää. Täytyy myöntää että kyllä kulli on välillä seissyt kun niitä on katsellut. Mutta se taitaa olla hänen tarkoituksensaki.

    • Anonyymi

      Anopin alushousut olivat aikoinaan (anopin vielä eläessä) ihan vakiokamaa runkatessa. En mä niitä haistellut mutta kiersin kovan seisovan kyrvän ympärille ja annoin kädellä vauhtia. Teiniä ollessa mutsin ja isosiskon pikkarit saivat myös kyytiä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe