Freelotto kokemuksia lisää

Utelias

Lisää kokemuksia, kiinnostais tietää onko totta vai palturia!!!

68

44681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • funky

      Joo sain mäkin freelotto.com:in sähköpostin jossa sanottiin et mä olin mukamas voittanu 2,1 miljonaa dollaria.

      Pelkkää huijausta, katoin yhelt amerikkaliselt keskustelupalstalt ja tosi monet oli saanu iha täsmälleen saman ilmoituksen ku mä, paitsi et voittajan nimi oli muutettu... Freelotto.com:in sivuillaki lukee et huijauksia on liikkellä.

      Ei kannata muuten ikinä antaa luottokorttitietoi netin kaut tuntemattomil, voit hävitä paljon!

      Onneks en langennut huijaukseen!

      • Vallukissa

        Ihan hullua, menin katsomaan netistä paperilennokki-ohjeita. Ja tulee ilmoitus: - You are.... ....999,999th...YOU WIN! Olin kuulemma melkein miljoonas sivulla kävijä. Menin kattoo, et mikäs tää on. En viittiny tehä mitää, kattokaas, kun täytän vast tänävuon 11. Ni kysyin äitilt. Se sano et mä laitan sen tiedot. Mä kirjotin äitin tiedot ja painoin sellast nappulaa, se ei hyväksyny tietoja. Sitten katsoin Googlesta, et mikäs tää on? Oli Suomi24-keskustelu. Onneks tajusin et, TÄÄ ON IHAN HUUHAATA!


      • Ihminen024545464576576523
        Vallukissa kirjoitti:

        Ihan hullua, menin katsomaan netistä paperilennokki-ohjeita. Ja tulee ilmoitus: - You are.... ....999,999th...YOU WIN! Olin kuulemma melkein miljoonas sivulla kävijä. Menin kattoo, et mikäs tää on. En viittiny tehä mitää, kattokaas, kun täytän vast tänävuon 11. Ni kysyin äitilt. Se sano et mä laitan sen tiedot. Mä kirjotin äitin tiedot ja painoin sellast nappulaa, se ei hyväksyny tietoja. Sitten katsoin Googlesta, et mikäs tää on? Oli Suomi24-keskustelu. Onneks tajusin et, TÄÄ ON IHAN HUUHAATA!

        Mulki tulee noita kaikilt pelisivuilt monta kertaa päivässä


      • s_p

        tällaista, säännöistä... kannattaisko lukea.ja täältä saatte vastauksia kysymyksiinne.tämä tuli sähköpostiini.

        Dear FreeLotto Member,

        Thank you for your message to Customer Service at FreeLotto.

        We appreciate that you are taking the time to contact us.

        In the interest of providing you with the fastest possible response to your
        inquiry, we have put together answers to the most Frequently Asked Questions.


        1. I think I won, how do I collect my prize?
        2. What are the prizes for the FreeLotto(R) Games?
        3. How do I Play?
        4. What is a TSN (Transaction Serial Number)?
        5. What is a PIN number?
        6. Am I eligible to play FreeLotto?
        7. Why is FreeLotto not available in these places?
        8. I am an international player. Can I play FreeLotto?
        9. Why am I not receiving my Confirmation e-mail and what should I do?
        10. Why am I not receiving my Results e-mail and what should I do?
        11. How do I unsubscribe from FreeLotto e-mails?
        12. What is the F.A.S.T. Subscription Service?
        13. I have a question regarding my FAST account. What should I do?
        14. How can I change my mailing address or e-mail address?
        15. I forgot my password. What can I do?
        16. How can I see previous results?
        17. I won. How can I claim my prize?
        18. Why do I have to pay if FreeLotto is free?
        19. Is FreeLotto legal?
        20. Why don't you offer telephone customer service?
        21. Do you sell or rent my personal infronation?
        22. What is a Click2Join banner?
        23. English is not my primary language, do you offer customer service in
        other languages?
        24. Do people really win prizes?
        25. I do not see my question. What should I do?

        Answers to our most Frequently Asked Questions:

        1. I think I won, how do I collect my prize?


      • Kerran lotonnut

        Yritin laitta vuosia sitten nimeni sinne , mutta kun ei Ä kirjain ollut toimiva ja sähköpostiosoite oli liian pitkä.
        olisi ollut muka 100 milijoonaa, noh eihän sitä kukaan uskokkaan että tulisi ja kun ne ää:t ja öö: ei taida toimia USAssa.Ei sieltä tullu mitään postiakaan kylläkään.


    • löytyy

      Kakkaa on koko touhu. Lopettivat kirjeiden lähettelyn kun valtuutin ne ottamaan käsittelykulut suoraan voitosta ja lähettämään shekin himaan. Nyt niiden kusettajien sisaryhtiö OSA lähettää postia millon Hollannista, milloin Dubaista, millon Indonesiasta ja lupailee huikeita jättipotteja USAsta olemattomista peleistä.

      • OSA

        Subscriberit hönötti minuakin. Eipä tässä ole kun vaivaiset neljä kuukautta odotettu 2.000 $:n shekkiä. Turha taitaa olla odotus..


      • Uskomatonta?
        OSA kirjoitti:

        Subscriberit hönötti minuakin. Eipä tässä ole kun vaivaiset neljä kuukautta odotettu 2.000 $:n shekkiä. Turha taitaa olla odotus..

        Et kai todella ole odottanu 2000 euroa. Mistä se olis tulossa? Odotus ei taida olla turha, se ON.


      • OSA
        Uskomatonta? kirjoitti:

        Et kai todella ole odottanu 2000 euroa. Mistä se olis tulossa? Odotus ei taida olla turha, se ON.

        OSA:n kautta pelaa aika moni suomalainenkin mutta en ole ikinä kuullut kenenkään voittaneen mitään niiden rahapeleissä. Homma pyörii aika ovelasti. Kirjeitä tulee milloin mistäkin maasta ja maanosasta. Silti posti lähetetään niille Hollantiin. Asiakkaalle ei koskaan luvata palkintorahoja tilille vaan aina shekkeinä. Sitten voittosummasta vähennetään kaikenlaisia komissioita kunnes lopulta huomaa ettei ole saanut senttiäkään.


      • s_p
        OSA kirjoitti:

        Subscriberit hönötti minuakin. Eipä tässä ole kun vaivaiset neljä kuukautta odotettu 2.000 $:n shekkiä. Turha taitaa olla odotus..

        VOIT VOITTAA. SIELLÄ SANOTAAN.


    • TEFI

      Freelotto ei ole huijausta et sillee voitin 50000e
      chekki tul eilis päävänä että kepuli gee

      • maxhc

        kerro mullekkin miten sieltä ne rahat saa? oon muka voittanu yli miljoona dollaria..


      • voittanu

        3 mailii tulee joka päivä et mun pitäis vahvistaa voitto mun pitäis joku tns koodi nimet ja osotteet mä oon heittäny sen pelin tns koodin tai mikä se oli roskiin voitto on vahvistettu 5 kertaa mut ei oo sitä peli koodii mikä pitäis lähettää mitä tehdä?


      • eta23

        Miten lunastit shekin? Oliko TSN numero vai lähetitkö kirjeen postissa? Oliko shekissä rahaa?


      • miljonääri?

        hei miten sinä toimit että sait sen 50 000 checkin kotiin. Minä olen voittolistalla, enkä tiedä mitä minun nyt pitäisi tehdä, kun ymmärrän englantiakin todella vähän.voisitko neuvoa minua kuinka saisin voittamani rahat käsiini.


      • lione

        lukiko chekkissa 50000 tai!?


      • De Lilah*

        En usko! Millä todistat?


      • että on MUKA voittanut??

        Freeloton kusetuksessa on myös suomalaisia mukana, sillä osa meileistähän tulee suomenkielisinä meiliinkin.

        Tuo herra "voitin 50 000" on varmasti kyseisessä kusetuksessa mukana.

        Miksi hän on ainoa, joka on rahansa saanut, -MUKA rahansa saanut.

        Ja kuinka monta miljonääriä suomen kokoiseen maahan mahtuu...

        Itsekin olen voittanut 1 000 000 JA 50 000 JA 300,
        kaikista tuli ilmoitus vasta meiliini.

        Ihme touhua.

        FREE LOTTO ON HUIJAUSTA.


      • YRJÖ 3

        Kiva että voitit. Minulla on sika joka valehtelee ja muistuttaa sinua. Hän väittää että hänellä on miljardi omaisuus tästä pelistä ja aikoo lähteä kuuhun asaumaan. Alan tulla jo mustasukkaiseksi ,sillä minua ei päästetä mukaan . Nyt aion panna kaikki rahani tänhän rehelliseen lotto yritykseen. Ehtotan ihmiset myykää omaisuutenne ja ostakaa näitä lottia . Näistähän kuulema saa vielä taivaspaikojakin vaikka olis syntiä olis tullu harrastettua. Haluan nähdä sen joka on voittanut 1 euronkaan tässä fuckin lotossa. että jee jee YRJÖ


      • Abilify

        Miten loton pelaamisen voi perua? En löydä selllasta sivua, missä vois sen tehdä??


      • ???????
        Abilify kirjoitti:

        Miten loton pelaamisen voi perua? En löydä selllasta sivua, missä vois sen tehdä??

        Erehdyin moiseen ja sain sitten tuhottomasti sähköposteja. Aloin vain laittaa niitä takaisin ja kirjoitin viestiin aina vain STOP. Lopulta tuli viesti, että teidät on poistettu sähköpostilistalta eikä viestejä ole sen koommin tullut. Ilman rahoja, mutta ilman sähköpostejakin siis oon...


    • manitpois

      Tuli postissa freelotto voittoshekki 60 senttiä (US),vaikka en ole ikinä lotonnu netissä mitään. yippee.

      • Olenkovoittanut

        Mulle on tullu monta viestii et oisin voittanu 300 , 50 000 ja 1 000 000
        Tässä on osia viesteistäni
        Ja lähettäjä on [email protected]

        "Pursuant to our discussion, below please find a list of
        recent and pending winners as well as their respective
        winning status. Note that the winners who took advantage
        of the hassle-free F.A.S.T. offer had their winning checks
        sent immediately following the win and status marked to
        PAID. This includes our most recent $10 Million Dollar
        winner - Eric Prevost from France."

        Tässä viestis muutin oman nimen.

        "Matti, PCC, a division of PNI, has awarded over seventy-five million in US dollars to hundreds of thousands of fortunate recipients in 41 countries.

        PNI, a sponsor of online sweepstakes, gives away awards of amounts up to ten million US dollars daily. Matti Meikäläinen OF Meikämaa, review the official listing below to see if you are eligible to receive a check.
        Eligibility Requirement: Complete the Payment Directive Form on the following page. Upon submission of a winning entry in accordance with the rules of FreeLotto, it assures you that using the convenient F.A.S.T. service, Matti and only Matti Meikäläinen will be paid $1 Million dollars in the Classic FreeLotto Game or any other cash that you shall be entitled to. Note that untimely response may result in forfeiture."


      • oon kaunotar
        Olenkovoittanut kirjoitti:

        Mulle on tullu monta viestii et oisin voittanu 300 , 50 000 ja 1 000 000
        Tässä on osia viesteistäni
        Ja lähettäjä on [email protected]

        "Pursuant to our discussion, below please find a list of
        recent and pending winners as well as their respective
        winning status. Note that the winners who took advantage
        of the hassle-free F.A.S.T. offer had their winning checks
        sent immediately following the win and status marked to
        PAID. This includes our most recent $10 Million Dollar
        winner - Eric Prevost from France."

        Tässä viestis muutin oman nimen.

        "Matti, PCC, a division of PNI, has awarded over seventy-five million in US dollars to hundreds of thousands of fortunate recipients in 41 countries.

        PNI, a sponsor of online sweepstakes, gives away awards of amounts up to ten million US dollars daily. Matti Meikäläinen OF Meikämaa, review the official listing below to see if you are eligible to receive a check.
        Eligibility Requirement: Complete the Payment Directive Form on the following page. Upon submission of a winning entry in accordance with the rules of FreeLotto, it assures you that using the convenient F.A.S.T. service, Matti and only Matti Meikäläinen will be paid $1 Million dollars in the Classic FreeLotto Game or any other cash that you shall be entitled to. Note that untimely response may result in forfeiture."

        hei kun luin asiasi koskien freelotto peliä, minä sain myös nämä voitto summat 300, 10000, ja sit miljoona, nyt kun olin siirtymässä "kun he kysyvät korttinumeroa jos haluaa joka kuukausi pelata freelottoa 14.90-
        lue tarkasti se tämän alapuolella oleva teksti kokonaan, mielestäni he pyytävät lähettämään jotakin tietoja heille, en tiedä itsekkään toimiiko se , kertoisitko sitten myös minulle mitä he haluavat.


      • pissivät linssiin
        Olenkovoittanut kirjoitti:

        Mulle on tullu monta viestii et oisin voittanu 300 , 50 000 ja 1 000 000
        Tässä on osia viesteistäni
        Ja lähettäjä on [email protected]

        "Pursuant to our discussion, below please find a list of
        recent and pending winners as well as their respective
        winning status. Note that the winners who took advantage
        of the hassle-free F.A.S.T. offer had their winning checks
        sent immediately following the win and status marked to
        PAID. This includes our most recent $10 Million Dollar
        winner - Eric Prevost from France."

        Tässä viestis muutin oman nimen.

        "Matti, PCC, a division of PNI, has awarded over seventy-five million in US dollars to hundreds of thousands of fortunate recipients in 41 countries.

        PNI, a sponsor of online sweepstakes, gives away awards of amounts up to ten million US dollars daily. Matti Meikäläinen OF Meikämaa, review the official listing below to see if you are eligible to receive a check.
        Eligibility Requirement: Complete the Payment Directive Form on the following page. Upon submission of a winning entry in accordance with the rules of FreeLotto, it assures you that using the convenient F.A.S.T. service, Matti and only Matti Meikäläinen will be paid $1 Million dollars in the Classic FreeLotto Game or any other cash that you shall be entitled to. Note that untimely response may result in forfeiture."

        Haluavat visakortin/mastercardin tms numeron.

        Sanoohan sen nyt järkikin, ettei rikastumiseen tarvitse olla rikas,
        eli tuskin joka jannulla ja muidulla pitkin maailmaa on visa/mastercard/jne takataskussa, ku lottoavat...

        Eiköhän ne lottoajat ole useimmiten niitä, joilla ei oo raraa muutenkaan!

        Lisäksi: Suuri osa heidän meiliosoitteistaan ei toimi, kun sinne lähettää vastauksia JA he eivät pidä puhelinpäivystystä kuulemma sen takia, että "puhelinpäivystyksen ylläpitäminen maksaa niin paljon, että se olisi voitoista pois".
        Näin säännöissään lukee.

        Haloo! Jakavat miljoonia ja ei ole varaa pitää puhelinpäivystystä???

        Älkää luottako.

        Lupaan pyhästi tulla korjaamaan joka ikisen väitteeni, JOS minulle yhtäkkiä tuleekin 1 000 000 50 000 300 tässä lähiaikoina.

        Meikäläinen kun ymmärtää ja kirjoittaa briteiksi kohtuu hyvin, niin olen ainakin toiminut ohjeiden mukaan MUUTOIN, mutta:
        Visan numeroa EN anna ulkopuolisille, -ei sillä että meikäläisellä sellaista olisikaan. :o)


    • man..

      turhaa odotusta,meille niin monelle moni miljonäärille.haluaisin kuulla kerrottavan yhdenkin todellisen freelotto voiton,ei enään unettomia öitä.

      • lottohai

        onko tietoa oliko vaarallista rekisteröityä freeloton "asiakkaaksi"? voiko olla muita seurauksia kun noi olet miljonääri-meilit? pystyyköhän roskapostin tulon lopettaan. pelannut en ole enkä pelaa.


      • Kyyninen Miljonääri
        lottohai kirjoitti:

        onko tietoa oliko vaarallista rekisteröityä freeloton "asiakkaaksi"? voiko olla muita seurauksia kun noi olet miljonääri-meilit? pystyyköhän roskapostin tulon lopettaan. pelannut en ole enkä pelaa.

        Minulle lähettivät, että heti eka viikolla ku olin täyttänyt muutaman ilmaisen rivin niiden promootiossa, ni onnistuin voittamaan muka kolme eri palkintoa, suurin niistä 1 miljoona dollaria! Joka päivä ovat lähettäneet, että minun pitäisi todistaa heille, että olen se oikea palkintosumman saaja, mutta, täytettävä kaavake lupaa voitot ainoastaan shekkinä (HALOO, kuka maksaisi miljoona euroa shekillä!!) ja kaavakkeen palautus ei muka onnistu ilman, että annan luottokorttitietoni, jolloin velvoittuisin pelaamaan heidän peliään automaattisesti joka kuukausi 14,99$/kk. Haiskahtaa siis todellakin pahasti huijaukselta. Lähetin heille sähköpostia, jossa kerroin, etten aio luottokorttini tietoja antaa, koska henkilöllisyyteni varmistaminen onnistuu muullakin tavoin ja annoin kansainvälisen nettitilini nron, johon miljoonan voiton voivat suorittaa. Syön hatullisen jotain, jos miljoona dollaria ilmestyy joskus tililleni:)


      • F..k the freelotto
        Kyyninen Miljonääri kirjoitti:

        Minulle lähettivät, että heti eka viikolla ku olin täyttänyt muutaman ilmaisen rivin niiden promootiossa, ni onnistuin voittamaan muka kolme eri palkintoa, suurin niistä 1 miljoona dollaria! Joka päivä ovat lähettäneet, että minun pitäisi todistaa heille, että olen se oikea palkintosumman saaja, mutta, täytettävä kaavake lupaa voitot ainoastaan shekkinä (HALOO, kuka maksaisi miljoona euroa shekillä!!) ja kaavakkeen palautus ei muka onnistu ilman, että annan luottokorttitietoni, jolloin velvoittuisin pelaamaan heidän peliään automaattisesti joka kuukausi 14,99$/kk. Haiskahtaa siis todellakin pahasti huijaukselta. Lähetin heille sähköpostia, jossa kerroin, etten aio luottokorttini tietoja antaa, koska henkilöllisyyteni varmistaminen onnistuu muullakin tavoin ja annoin kansainvälisen nettitilini nron, johon miljoonan voiton voivat suorittaa. Syön hatullisen jotain, jos miljoona dollaria ilmestyy joskus tililleni:)

        mää sain ja noi 1milliondollar viestit.ja olin youtuben 999 999.käviä.
        ja joka päivä tulee mailii et että minä olen voittanut
        kyseiset summat.en oo antannut kortin numeroo
        en kä anna!


      • stube
        F..k the freelotto kirjoitti:

        mää sain ja noi 1milliondollar viestit.ja olin youtuben 999 999.käviä.
        ja joka päivä tulee mailii et että minä olen voittanut
        kyseiset summat.en oo antannut kortin numeroo
        en kä anna!

        hehehe minäkin olen ollut kaksi kertaa youtuben 999.999.999 vierailija! ihan sama tua 14.95d kuukausi maksu... mutta sain myös viestin jossa voin estää postin saamisen katotaan miten toimii...


      • $$$
        stube kirjoitti:

        hehehe minäkin olen ollut kaksi kertaa youtuben 999.999.999 vierailija! ihan sama tua 14.95d kuukausi maksu... mutta sain myös viestin jossa voin estää postin saamisen katotaan miten toimii...

        jooo melkoista vedätystä tuo touhu itellä ois muka tällä hetkellä siellä oottamassa $253,000,000.00 kyllähän tuolla ehkä just yhen illan ryyppäis.. :D


      • ???
        stube kirjoitti:

        hehehe minäkin olen ollut kaksi kertaa youtuben 999.999.999 vierailija! ihan sama tua 14.95d kuukausi maksu... mutta sain myös viestin jossa voin estää postin saamisen katotaan miten toimii...

        Kerro minullekin kuinka viestien tulemisen voi peruuttaa, erehdyin antamaan koska ilmoitus tuli
        että olen voittanut. Annoin vain sähköposti osoitteeni en muuta ja vietiä lykkää.


      • @.nenialupmuk

        vapaa maailma. olen kumulatiivisesti kerännyt jo 11.0500,00 biljoonaa $ ja postilaatikkoni syöltää rahha joka päivä lisää. menkää joku sinne rautatieasemalle nykkiin ja hanat viritettynä pyytäkää omanne. olen kertonut heille acording to rules etc. mutta...


      • analis
        stube kirjoitti:

        hehehe minäkin olen ollut kaksi kertaa youtuben 999.999.999 vierailija! ihan sama tua 14.95d kuukausi maksu... mutta sain myös viestin jossa voin estää postin saamisen katotaan miten toimii...

        jes vittu voitin jättipotin mukamas... 262 000 000 dollaria...


      • angelskk
        Kyyninen Miljonääri kirjoitti:

        Minulle lähettivät, että heti eka viikolla ku olin täyttänyt muutaman ilmaisen rivin niiden promootiossa, ni onnistuin voittamaan muka kolme eri palkintoa, suurin niistä 1 miljoona dollaria! Joka päivä ovat lähettäneet, että minun pitäisi todistaa heille, että olen se oikea palkintosumman saaja, mutta, täytettävä kaavake lupaa voitot ainoastaan shekkinä (HALOO, kuka maksaisi miljoona euroa shekillä!!) ja kaavakkeen palautus ei muka onnistu ilman, että annan luottokorttitietoni, jolloin velvoittuisin pelaamaan heidän peliään automaattisesti joka kuukausi 14,99$/kk. Haiskahtaa siis todellakin pahasti huijaukselta. Lähetin heille sähköpostia, jossa kerroin, etten aio luottokorttini tietoja antaa, koska henkilöllisyyteni varmistaminen onnistuu muullakin tavoin ja annoin kansainvälisen nettitilini nron, johon miljoonan voiton voivat suorittaa. Syön hatullisen jotain, jos miljoona dollaria ilmestyy joskus tililleni:)

        laitoi nosotteeni aj sähköpostini sinne, mitä siitä seuraa ?


      • Nimetön

        Onko kenelläkään TIETOA MITEN sähköpostiin tulvivan FreeLotto-postin saisi loppumaan?? En ole koskaan pelannut sitä, enkä pelaa! Erehdyin vain kerran kirjautumaan siihen uteliaisuuttani ja nyt tulee roskapostia tuutintäydeltä. VINKKEJÄ...PLIIS!


      • lukutaitoinen12345
        F..k the freelotto kirjoitti:

        mää sain ja noi 1milliondollar viestit.ja olin youtuben 999 999.käviä.
        ja joka päivä tulee mailii et että minä olen voittanut
        kyseiset summat.en oo antannut kortin numeroo
        en kä anna!

        noissa teidän ja minun viesteissäni ei sanota että olet voittanut sen miljoonan ym.. vaan että voit voittaa jos lähetät voitokkaan osallistumisen, eli jos veikkaat oikein kuusi tai seitsemän numeroa, mitä se nyt lotossa on milloinkin! kysykää jos jotain epäselvää tai lukekaa itse! ei tarvitse arvailla ja väitellä täällä TURHAAN!!!!!!!


      • miljardööri XD (ei TOD!)
        angelskk kirjoitti:

        laitoi nosotteeni aj sähköpostini sinne, mitä siitä seuraa ?

        määkin laitoin samat. Postii alkaa varmaa tulee enemmän :) nimittäin siitä mainoksia... ei kivaa, TIEDÄN!!!


    • The terminator

      Jepjep...freelotto on tullut mullekin tutuks! oon voittanu kans about yhen millin ja meiliä tulee joka päivä et "verify sitä ja tätä". Mulla ei oo luottokorttii eikä tuu, joten en voi edetä tos asias..kerroin vaan niille et lähettäkää vaan ihan coolisti toi sekki, nii saatte pitää $300 siitä! saa nähä miten käy

      • @.nenialupmuk

        suomessa muuttui juuri säädäntö ja kuluttajaasiamies voi ruveta ajaan joukkokannetta. eiko panna rahoiks ja lasketaan kaikki yhteensä paljonko ne on meille auki ja pannaan korot päälle.


      • Vallukissa
        @.nenialupmuk kirjoitti:

        suomessa muuttui juuri säädäntö ja kuluttajaasiamies voi ruveta ajaan joukkokannetta. eiko panna rahoiks ja lasketaan kaikki yhteensä paljonko ne on meille auki ja pannaan korot päälle.

        Sorz, mut oon ala-ikänen...


      • muumittt
        @.nenialupmuk kirjoitti:

        suomessa muuttui juuri säädäntö ja kuluttajaasiamies voi ruveta ajaan joukkokannetta. eiko panna rahoiks ja lasketaan kaikki yhteensä paljonko ne on meille auki ja pannaan korot päälle.

        ei vattu miten hyvä idea... sillo ainaki sais rahat pihalle sieltä...heh


      • rahat tänne
        @.nenialupmuk kirjoitti:

        suomessa muuttui juuri säädäntö ja kuluttajaasiamies voi ruveta ajaan joukkokannetta. eiko panna rahoiks ja lasketaan kaikki yhteensä paljonko ne on meille auki ja pannaan korot päälle.

        joo oon ihan samaa mieltä tuosta joukkokanteesta.. itselleni eilettäin tuli että oisin voittanu 1miljoonaa $ hah ja sit ku koittaa lunastaa voittoja niin pitää valita shekki tai elektroninen varojen siirto täyttä pas**a sanon minä.


      • lottovoittäja

        mä lähetin kans samanlaista postia niille. saapa nähä tuleeko millin sekki postista:D


      • hjsfkdhcvn

        mulle tuli heti vastaus mutta en ymmärrä englantia hyvin.

        Dear FreeLotto Member,

        Thank you for your message to Customer Service at FreeLotto.

        We appreciate that you are taking the time to contact us.

        In the interest of providing you with the fastest possible response to your
        inquiry, we have put together answers to the most Frequently Asked Questions.


        1. I think I won, how do I collect my prize?
        2. What are the prizes for the FreeLotto(R) Games?
        3. How do I Play?
        4. What is a TSN (Transaction Serial Number)?
        5. What is a PIN number?
        6. Am I eligible to play FreeLotto?
        7. Why is FreeLotto not available in these places?
        8. I am an international player. Can I play FreeLotto?
        9. Why am I not receiving my Confirmation e-mail and what should I do?
        10. Why am I not receiving my Results e-mail and what should I do?
        11. How do I unsubscribe from FreeLotto e-mails?
        12. What is the F.A.S.T. Subscription Service?
        13. I have a question regarding my FAST account. What should I do?
        14. How can I change my mailing address or e-mail address?
        15. I forgot my password. What can I do?
        16. How can I see previous results?
        17. I won. How can I claim my prize?
        18. Why do I have to pay if FreeLotto is free?
        19. Is FreeLotto legal?
        20. Why don't you offer telephone customer service?
        21. Do you sell or rent my personal infronation?
        22. What is a Click2Join banner?
        23. English is not my primary language, do you offer customer service in
        other languages?
        24. Do people really win prizes?
        25. I do not see my question. What should I do?

        Answers to our most Frequently Asked Questions:

        1. I think I won, how do I collect my prize?

        If you win a prize from FreeLotto, you will receive an e-mail with the subject
        line: "First Name, Last Name, YOU HAVE WON!"

        Everyday you will receive a RESULTS EMAIL. This message will list the games you
        played, the numbers you have matched, and the amount, if any you have won. The
        FreeLotto daily results email is the sole notification of any prize winnings
        and prize winners must claim any prize by following the instructions within the
        FreeLotto daily results email. In a typical month we process in excess of 25,000
        prizes ranging from $1.00 to as much as $10,000,000.00. If you receive a notice
        that says PENDING next to your name it means that you can win that prize "pending"
        the submission by you of a winning entry in any future FreeLotto drawing. It does
        NOT mean that you won a prize.

        Like any lottery or lottery style free sweepstakes, you have to play to win. When
        you play FreeLotto you will receive a PLAY CONFIRMATION message. This message will
        have a subject line that reads "FreeLotto Confirmation "TSN" ########". The PLAY
        CONFIRMATION message will contain your Transaction Serial Number which you will
        need to provide when you win a prize.

        In summary:

        1) You can't win if you didn't play, and
        2) If you won it is your responsibility to claim your prize in accordance with the RULES.

        2. What are the prizes for the FreeLotto(R) Games?

        Game 1: Classic FreeLotto(R) 1,000,000 Jackpot
        Grand Prize - $1,000,000.00 - Match 6 of 6 numbers
        Second Prize $300.00 - Match 5 of 6
        Third Prize $5.00 Match 4 of 6
        Fourth Prize $1.00 Match 3 of 6

        Game 2: Win-a-Car Grand Prize - Luxury car worth $50,000 - Match 6 of 6 numbers

        Game 3: Pay-Off-Your-Mortgage Grand Prize - Mortgage paid off or $100,000 if no
        mortgage Match 6 of 6 numbers

        Game 4: Fastcash: $10,000 Grand Prize - $10,000.00 - Match 6 of 6 numbers

        Game 5: $100,000 GiveAway Grand Prize - $100,000.00 - Match 6 of 6 numbers

        Game 6: Superbucks Grand Prize - $10,000,000.00 Match 7 of 7 numbers

        3. How do I Play?

        You can play all six games once each day. Just pick your numbers in each game
        and register your Freebet(R) by clicking on a banner or answering a question to
        the right of the gameboard. After you play FreeLotto(R), you become eligible to
        play the supplementary games: FreeLotto(R) Win a Car, FreeLotto(R)
        Pay-Off-Your-Mortgage, FreeLotto(R) FastCash, FreeLotto(R) $100,000.00
        GiveAway, and FreeLotto(R) SuperBucks. For additional information, click on
        "Rules" at the top of our website.

        4. What is a TSN (Transaction Serial Number)?

        A TSN [Transaction Serial Number] is issued each and every time you play a
        FreeLotto game. As the name implies it is the play transaction that generates
        the TSN number and the TSN number is required to claim your prize. Each time
        a customer plays we send a play confirmation containing the TSN. Customers are
        able to see their TSN for the past thirty days on our website.

        5. What is a PIN number?

        PIN numbers are a unique algorithmically generated secure identifier of each
        FreeLotto member and are used so that when prizes are won, we are certain to
        issue the correct prize to the correct winner. Please do not confuse your PIN
        number with a TSN which is generated each time you play a game.

        6. Am I eligible play FreeLotto?

        FreeLotto is available worldwide - with a few exceptions: Florida, New York,
        Puerto Rico, Afghanistan, Cuba, Iran, Iraq, Libya, North Korea, Quebec, and
        Sudan. Niue, Iraq, Guinea, Niger, Cameroon, Uganda, Nigeria, Zaire, Ghana,
        Tonga, Morocco, Hungary, Yugoslavia(Former), Nepal, Sierra Leone, Algeria,
        Gabon, Pakistan, Bhutan, Antarctica, Laos, Ukraine, Romania, Sri Lanka,
        Bangladesh, Macedonia, Former Yugoslav Republic of, Egypt, Tunisia, Dominican
        Republic, Ivory Coast, Armenia, Vietnam, Tanzania, Togo, Grenada, and
        Indonesia. Void where prohibited.

        7. Why is FreeLotto not available in these places?

        First, in some cases FreeLotto is not available because the US State Department
        does not permit us to do business in certain countries included in the
        "Trading with the Enemies Countries" list. In other cases, we do not have
        advertisers wanting to reach those places.

        Finally, in other cases the costs to comply with local regulations are
        prohibitive and thus exclude these places.

        8. I am an international player. Can I play FreeLotto?

        FreeLotto is an advertising supported business and in the current advertising
        climate in your country there is insufficient interest in advertising. In the
        interest of accommodating our current players in the countries affected by this,
        we will continue it make our F.A.S.T service available to you for a nominal fee.

        There is an alternate Free Method of Entry. International Players outside the
        United States and Canada may submit entries at no charge by sending a
        self-addressed envelope to:

        PlasmaNet Inc.
        c/o FreeLotto.com INTL.
        PO Box 4562, Grand Central Station
        New York, NY 10163

        along with your FreeLotto Username, name, address, city, state, zip code, email address.

        PlasmaNet Inc. will then send you, by mail, an authorization code, along with
        instructions on how to submit your entries at no charge. All authorization code
        requests must be completely hand written. No mechanically addressed envelopes
        will be accepted.Each authorization code is good for access to the
        FreeLotto.com website for a 30 day term where you can submit your entries at no
        charge. Please send one authorization code per self addressed envelope per person
        per 30 days. All prize winners will be required to claim their prize as per the
        instructions within their FreeLotto results email.

        9. Why am I not receiving my Confirmation e-mail and what should I do?

        If you received an onscreen confirmation including a Transaction Serial Number
        but no e-mail confirmation, there may be a temporary delay in the communication
        between e-mail servers. If you never receive e-mail confirmations, there may be
        an error in the e-mail address you gave us. (See change of address below)
        Also from time to time, some e-mail services are unable to deliver all of the
        mail they receive. However, this is not a problem. You can always retrieve the
        TSN for any game played in the last thirty (30) days in the "See the Results"
        section on our website. This is important because you will need your TSN to
        claim any prizes you win.

        If you did not receive an onscreen confirmation after placing your Freebet(R):

        a. Make sure your Freebet(R) gets registered. You must click on one of the
        advertiser's banners or answer the question to the right of the gameboard in
        order to register your Freebet. Look at the top of the page. Wait for the clock
        to stop turning. Your TSN will appear. Play the next game. Do you see the
        number of games left to play decreasing? It tells you, after your first Freebet
        of the day, that you are 2 games away from playing FreeLotto(R) SuperBucks
        then 1, etc.

        b. Sometimes an advertiser's page covers the entire screen and obscures our
        confirmation information. If that happens, put your cursor at the top of the
        advertiser's page and drag the top of it a little lower to reveal a turning
        clock. Wait for the clock to stop. A confirmation # will appear as well as a
        Click2Win(R) button. Click to proceed to the next game.

        10. Why am I not receiving my Results e-mail and what should I do?

        Important: An e-mail from FreeLotto can be worth as much as $10 Million and it
        is your responsibility that your e-mail address is up to date to receive
        messages from us. If you play FreeLotto, we will always send your Results, but
        we are not responsible for your e-mail service provider delivering them to you.

        In an effort to make certain that everyone receives the Results, there is a
        place in the "Edit Player Profile" section on our website (see menu on top)
        where you can register an alternate e-mail address. By doing this, we will
        send you Results e-mails to both e-mail addresses.

        If you have played our games you are subscribed to receive the results e-mails.

        We send them out each night after the drawings. If you are not receiving the
        Results, there may be a few reasons why:

        a. Some companies (work places) block all game e-mails.
        b. Some e-mail providers block multiple messages arriving to a mailbox at the
        same time.
        c. Some e-mail providers block all messages from particular domains.
        d. Some players have accidentally blocked e-mails coming from
        [email protected]. Please check the filter setting in your browser.

        One easy alternative is to sign up for a free Internet e-mail account, such as
        Yahoo or Netscape. It is easy to change your e-mail address with FreeLotto(R)
        by clicking on 'Edit Player Profile' at the top of our gameboard page. Now you
        can see your Results and the numbers you played for the last 30 days, as well
        as your Confirmation numbers (TSN). Simply visit our website at
        www.freelotto.com and login with your username. Click on "See the Results"
        near the top of the page. Then choose the date you would like to view, and you
        will see the Results and the numbers you played, as well as your TSN numbers.

        11. How do I unsubscribe from FreeLotto e-mails?

        Each e-mail we send includes a description of the simple unsubscribe process
        to enable you to stop receiving future e-mail of that type from FreeLotto(R). You
        may unsubscribe from each such e-mail type this way. For example, unsubscribing
        from a daily results e-mail will result in you no longer receiving the daily
        FreeLotto(R) results by e-mail. You may, however, continue to receive other
        types of e-mail to which you can unsubscribe in the same fashion.

        If you wish to stop receiving e-mail results from PlasmaNet and FreeLotto.com
        you can quickly and easily unsubscribe yourself. To do so, open a 'Results'
        e-mail and scroll down to the line that reads: "If you prefer not to receive
        the results by e-mail, please click below to unsubscribe" and 'click'.

        If you wish to no longer receive any e-mail from FreeLotto(R), simply visit
        the Edit Player Profile page of our website and click on the box "I no longer
        wish to receive any emails from FreeLotto(R)".

        If you unsubscribe from all e-mails from FreeLotto(R), you will no longer be
        eligible to play FreeLotto(R) and win. If you play FreeLotto(R) subsequent to
        unsubscribing from all e-mails, you are giving PlasmaNet Inc. definite
        permission to resubscribe you to all mail types and your subscription to
        receiving email results and other promotions will be automatically reinstated.
        This is necessary because of the substantial amount of money you can win. Your
        prize notifications are sent via email and it is important to respond to these
        emails to claim any prizes won. Furthermore, it is the sponsor that makes
        FreeLotto(R) prizes possible and in order to play our games you must agree to
        receive our sponsored messages.

        12. What is the F.A.S.T. Subscription Service?

        FreeLotto(R) F.A.S.T. is a subscription service which is the best way to ensure
        that you never miss a chance to win every day. With your FAST subscription,
        your numbers are played in all six games automatically daily, and we
        automatically check your numbers for you. You never have to worry about
        forgetting to play or losing a ticket. When you win, we even automatically
        process a prize claim for you, ensuring that you receive your prize. You will
        be charged a service fee for 30 days. The service charge will be renewed every
        30 days.

        13. I have a question regarding my FAST account. What should I do?

        Please write to [email protected] and one of our Customer Service
        Representatives will be happy to assist you in addressing your FAST inquiries.

        14. How can I change my mailing address or e-mail address?

        You can easily change this information by clicking on "Edit Player Profile"
        while you are on our gameboard page (after you login as the username you wish
        to change). Follow the instructions.

        15. I forgot my password. What can I do?

        The only reason you would need this information is to edit your player profile
        or to play from a different machine.

        a. To Play: You don't need your username or password to play. Simply click on
        the button that shows your username. You can also open a results e-mail and
        click on the line near the bottom that includes the words "LottoPicker/Login"
        which will bring you to the FreeLotto(R) game. That will display your username.

        b. To make changes to your Player Profile: First login, then click on "forgot
        password" and your password will be sent to you automatically. If it is not
        sent to you shortly, you may have entered the wrong username. Please be aware
        that your username and password are Case Sensitive.

        16. How can I see previous results?

        You can click on "See the Results" at the top of the gameboard page, scroll
        down below the current results and choose the date you would like to see.

        17. I won. How can I claim my prize?

        Forward your Results email to [email protected] showing the win. The
        subject line of this e-mail must only contain your FreeLotto(R) Confirmation
        number (Transaction Serial Number TSN). In the body of your e-mail, please
        include your first name, last name, address, phone number, and birth date. If
        for some reason you have not received the results, send a new e-mail with the
        information described above to [email protected] .

        You can also see your Results from the menu bar at the top of our FreeLotto(R)
        website as well as your Confirmation numbers (TSN) and the numbers you played.
        You will also see how many numbers you have matched to the winning numbers.
        Click on "See the Results" at the top of the gameboard page. Then choose the
        date you would like to view. Your prize claim e-mail must be received by us
        within 30 days of your win. For complete instructions, please click on 'Rules'
        on the menu bar at the top of the FreeLotto(R) website and refer to Rule #7.

        Once you have properly submitted your prize claim, this is what will happen
        next:

        Game 1: Classic FreeLotto(R) Grand prize $1,000,000 winners (6 of 6
        match) and second prize $300 winners (5 of 6 match) will receive a letter by
        mail from PlasmaNet, Inc., with a winner's affidavit and publicity release.
        Fill in the information needed, have the affidavit notarized, and mail it back to
        us. Third prize $5 winners (4 of 6 match) and fourth prize $1 winners
        (3 of 6 match) will receive an e-mail to confirm that we have received and processed
        the claim.

        This e-mail will give you an option to either receive a check for your win, or
        to donate it to one of twenty three (23) worthy charities. If you choose to
        receive your $1 or $5 win, a check will automatically be mailed to you in about
        60 days.

        Games 2 - 6: Win A Car, Pay-Off-Your-Mortgage, Fastcash, $100,000 GiveAway, and
        SuperBucks. After you have submitted your claim, you will receive a letter by
        mail from PlasmaNet, Inc. with a winner's affidavit and publicity release which
        needs to be notarized and returned to PlasmaNet. There are no secondary prizes
        in these games.

        18. Why do I have to pay if FreeLotto is free?

        NO PURCHASE NECESSARY TO PLAY FREELOTTO.

        You do not have to pay. FreeLotto is and has always been free to play.
        FreeLotto FAST is a subscription service, which offers automatic game entries
        and automatic prize payment processing for a monthly service charge. While we
        offer a subscription service, it is not mandatory - FreeLotto is free to play

        19. Is FreeLotto legal?

        The FreeLotto games are legal and are not bound by the Internet Gambling
        Prohibition of 1997 & Wire Act, because all FreeLotto games are defined as a
        sweepstakes and contain a free method of entry. The charge for a FreeLotto FAST
        subscription is a service fee for the convenience of having your sweepstakes
        entries played automatically.

        20. Why don't you offer telephone customer service?

        Because FreeLotto is free to play, it is cost prohibitive to offer telephone
        customer service. We do, however, offer answers to all inquiries received by
        e-mail.

        21. Do you sell or rent my personal information?

        No. PlasmaNet, Inc. collects personally identifying information during contests
        or sweepstakes registration and this information is used from time to time as
        you use our website to: pay prize winnings, confirm entries, and selectively
        show you ads or send you promotions. Players' e-mail addresses and other
        personal information are kept in secure databases to protect our players'
        privacy.

        22. What is a Click2Join banner?

        A Click2Join banners provide to one of our advertisers only if you request that
        your information be passed by clicking on a Click2Join banner. Click2Join
        banners are easily identified because they are bigger than regular banners and
        clearly inform you that by clicking this banner you will be joining an
        advertiser service.

        23. English is not my primary language, do you offer customer service in other
        languages?

        Unfortunately, at this time we are only able to offer customer service in
        English. May we suggest that you use the following website(s) which can
        translate from most major languages to English and from English to most major
        languages:

        http://www.google.com/translate_t
        http://altavista.babelfish.com

        Please note however that we cannot be responsible for any mistranslation
        through these or any other translation websites.

        24. Do people really win prizes?

        To date, FreeLotto has awarded over $76 Million in prizes, including four $10
        Million Dollar winners, and fourteen Millionaires, nearly as well as hundreds
        who've won prizes of $10,000 to $100,000 and over seven (7) million who've won
        $1.00 to $300. We hope you will be one of them soon!

        25. I do not see my question. What should I do?

        If this has not answered your question, please write to [email protected]
        and one our Customer Service Representatives will be happy to respond as soon
        as possible.

        Thank you for your patience and support.

        FreeLotto Customer Service



        Nothing contained herein shall supersede the Rules of FreeLotto. The Rules of
        FreeLotto will always apply.

        E&OE


        tämmöstä sieltä tuli.


      • Millin Voittaja
        @.nenialupmuk kirjoitti:

        suomessa muuttui juuri säädäntö ja kuluttajaasiamies voi ruveta ajaan joukkokannetta. eiko panna rahoiks ja lasketaan kaikki yhteensä paljonko ne on meille auki ja pannaan korot päälle.

        Olen valmis osallistumaan joukkokanteeseen ja riakstuun miljoona kymmenentuhatta kolmesataa dollaria..Hmm..korkoineen:) Olen siis RIKAS!!


      • Hyvä idea, -tähän osallistu...
        Millin Voittaja kirjoitti:

        Olen valmis osallistumaan joukkokanteeseen ja riakstuun miljoona kymmenentuhatta kolmesataa dollaria..Hmm..korkoineen:) Olen siis RIKAS!!

        Laitoin jo oman meiliossan. Laittakaa tekin omianne (siis jotain palvelimen ulkopuolisia "epävirallisia" meiliossia), niin vois pistää aluksi pystyyn ryhmän tonne vaikka yahoo-groupseihin ja sitten edetä parhaalla, katsomallaan tavalla, vai mitä?

        Eli: Otatko sinä vaikka hoitaakses tämän, "Millin voittaja" tai joku muu teistä, -vaikka ketjun aloittaja?

        Nimimerkillä: Osallistun mielelläni joukkokanteeseen. Pidetään huijarit pois suomalaisilta markkinoilta.


      • L3
        @.nenialupmuk kirjoitti:

        suomessa muuttui juuri säädäntö ja kuluttajaasiamies voi ruveta ajaan joukkokannetta. eiko panna rahoiks ja lasketaan kaikki yhteensä paljonko ne on meille auki ja pannaan korot päälle.

        eiköhän tehä joukkokanne... mulle tuli tänää et oisin voittanu 650000 dollaria...


    • tyhmiä

      Ettekö te palikat tajua että missään ei sanota että olette suoranaisesti voittaneet mitään, teillä on vain mahdollisuus voittaa jos vahvistatte sen #pin numeron.

      -Silloin olette voittaneet jos olette pelanneet freelottoa ja numerot on oikein, silloin pitää antaa vain pelin #tsn numero joka on ollut pelin mukana, juuri tämän vuoksi freelotto laittaa idiooteille näitä spammeja että he antaisivat freelotolle heidän luottokorttinumeronsa.

      • Ainakaan minä en ole.

        Jospa luet sen tekstin, -tai siis NE tekstit-, mitä sieltä tulee, niin meikäläisellä ainakin on laitettu viime vuonna jättämäni lottonumerojen mukaan voitonjako,
        -eli että minä olen voittanut.
        Nimenomaan MINÄ ja VOITTANUT.

        Ei mitään mahdollisuus voittaa-juttua.

        Siitä huolimatta koettavat kusettaa sen luottokorttinumeron.

        ***

        Freelotossa toimitaan siten, että lottoaminen on ilmaista, mutta hintaan 14,90/kk voit jättää luottokorttisi numeron heille ja he voivat maksaa mahdolliset voitot suoraan tilillesi.
        Eli tämä "välikätenä" toimiminen maksaa, ei lotto itsessään.

        ***

        Ikävä kyllä, myös voittajan kohdalla "vaativat" luottokortin numeroa.
        Sitä eivät saa.
        Ja mitä tulee tuohon TNS numeroon, niin senhän ei pitäisi olla ongelma, kun heillä on tiedossaan lottoajien tietokoneidenkin ip-osoitteet jne!

        Käyttäjän tunnistaminen pitäisi olla lastenleikkiä ilman TNS-numeroitakin!


    • make

      kunnon kusetusta vaikka en antanut luottokorttitietoja rahaa oli tulossa ei jaksa edes enää pelleillä kyseisten ilpojen kanssa.

    • voittaja2009!!!!

      sain eilen sähköpostia että olin voittanut 100 000 000$!!!!!
      pistin nopeasti visa electronin (tunnuslukuineen), passin, ajokortin, ja kaikki rahani kirjekuoreen niinkuin käskettiin ja lähetin sinne. nyt odottelen vain shekkiä jonka voin sitten lunastaa kuulemma mistä vain lähikaupasta.kyllä maittaa sitten aurinkolomalla makoilla kun te luuserit jäätte tänne pakkaseen palelemaan. sähköpostini tulvii onnitteluja voitostani!!!...olenhan sentään voittaja!!! kannattaa teidänkin toimia nopeasti!!!

      • pelihullutar

        että olen voittanut freelotossa yhden dollarin. Se tulee sitten parin päivän päästä luottokorttini tilille. Niin on käynyt kerran ennenkin. Kaikki voitot kymmeneen dollariin asti tulevat siis tilille, mutta onko kellään tietoa, miten ne isommat voitot lähetetään?


    • vipvihjeet com

      vipvihjeet com

      siellä free lottoa

    • FreeLottari

      no, ei mitenkään..halusin katsoa. Piti ottaa yhteyttä Mr James Byroniin. Ensin vaaditaan valitsemaan shekin postitustapa ja mä valitsin siitä jonkun talousmaksun joka teki euroina yli 600. Jäin odottelemaan shekkiä ja sit tulee viesti British Inlad Revenuelta et pitää maksaa vero. Se teki lähes 4 tonnia euroina. Kaikki maksetaan Wester Unionin kautta William Asleyley nimiselle. Maksaessani sanottiin, ettei rahoja tule. 90 % on huijausta. Sain allekirjoitetut kuitit maksuistani. Jäin taas odottelemaan shekkiä. Sit tulee Metropolitan Police UK:lta viesti, et pitää maksaa yli 23 000 euroa Anti-Terrorismimaksua. Menin poliisin puheille. Minusta tuollaiset maksut eivät kuulu ajanvietepeleihin. Poliisi ei katsonut tulosteitani. Ei siis ottanut kantaa. Kirjoittelimme tämän Jamesin kanssa pari viikkoa ystävälliseen sävyyn. Olisin saanut miljoonani jos olisin maksanut em. Kerroin ettei niin suuria maksuja makseta tuntemattomille. Kysyin miksi niillä ei ole selviä sääntöjä tai miksi ne ei voi ottaa maksua voitostani. Kerroin myös käyneeni juttelemassa poliisille. Miksi poliisi ei välitä, vaikka huijaus on näin laajaa? Ne verotoimiston ja poliisin viestit ovat tuleet niiden laitosten osoitteista. Poliiisin mukaan ne ovat huijausta, siis UK:n vero ja ja poliisitoimisto? Maailma on täynnä huijareita, eikä poliisi välitä! Suurin huijari on ollut mun elämässä OP-Kiinteistön välittäjä!

    • MxtAfRhFdU

      Tässä sulle tietoa. Otin yhteyttä: [email protected]. Piti ottaa yhteyttä kuriiri Mr James Byroniin. Ensin piti valita shekin postitustapa ja mä valitsin siitä jonkun talousmaksun joka teki euroina yli 600. Jäin odottelemaan ja sit tulee viesti British Inlad Revenuelta et pitää maksaa vero. Se teki lähes 4 tonnia euroina. Kaikki maksetaan Wester Unionin kautta William Ashley nimiselle. Maksaessani sanottiin, ettei rahoja tule, kun 90 % on huijausta. Sain allekirjoitetut kuitit maksuistani. Jäin taas odottelemaan shekkiä. Sit tulee Metropolitan Police UK:lta viesti, et pitää maksaa yli 23 000 euroa Anti-Terrorismimaksua. Menin poliisin puheille. Eipä tuo välittänyt. Minusta tuollaiset maksut eivät kuulu ajanvietepeleihin. Kirjoittelimme tämän Jamesin kanssa pari viikkoa ystävälliseen sävyyn. Olisin saanut miljoonani jos olisin maksanut em. Kerroin ettei niin suuria maksuja makseta tuntemattomille. Kysyin miksi niillä ei ole selviä sääntöjä pelaajille tai miksi ne ei voi ottaa maksua voitostani. Kerroin myös käyneeni juttelemassa poliisille. Miksi poliisi ei välitä, vaikka huijaus on näin laajaa? Ne verotoimiston ja poliisin viestit ovat tuleet niiden laitosten osoitteista. Poliisin mukaan ne ovat huijausta, siis UK:n vero ja ja poliisitoimisto? Maailma on täynnä huijareita, eikä poliisi välitä! Mitä näille tehdään? Kirjoittelenko vain kokemuksiani mahdollisimman monelle.
      Suurin huijari on kuitenkin ollut mun elämässä OP-Kiinteistön välittäjä!

      • Yksi petetty

        Minulle taas tuli British Inland Revenue Board British Inland Revenue:lta , että pit'isi maksaa anti-terrorismi maksua. Kun vastasin heille, että olette huijareita, ei sählöposti mennyt perille.


    • Kokeiltu

      Joo,vaikka freelotto olisi antanut minulle voitetun summa miljoonien dollareita,mutta ei tapahtunut mitään monta kerta kun minulle tullut aina mailia "you won!"..Tuumin,että se todellakin huijausta ei mikään saamaan voittoja vaikka luvattu.Pääsin eroon freelotosta,mutta säilyttäkää TNS numerot mikäli haluat pois eroon eli subsrible osiosta paina niin et enää jatkossa eikä maksuja.

    • Ex-lottoja

      Olin ollut freelotossa pitkään vaikka voitin jopa miljoonia mutta se vain venaa venaa elikkä luvattu nousee päällekkäin esim.25miljoonaan.Kyllästyin odottamaan näin milloin oikeastaan saan summan..Siksi irtisanouduin koko sakista freelotosta.Katsoin,että jotka saivat kyllä 10miljoonaa,5miljoonaa..Sanoisin freelotossa fifty firty totta ja ei.

    • Freelotto on kusetus

      Freelotto on aivan huuhaata! Sori te jotka ootte mukana siinä. Mulle tuli tekstari jonka perusteella olin voittanut 500 000 puntaa. Eli olin voittanut. Lähetin ohjeiden mukaan mailin. Sain vastauksen, jonka mukaan voittosekkini oli toimitettu clone courier servicelle. Ko firmasta lähetettiin edelleen viesti että miten haluan toimitettavaksi sekkini, hinta ooli 340-400 puntaa. Mulle myös soitettiin asiasta. Maksu olisi Western Unionin kautta...
      Ehdotin haistettuani kusetuksen, että haen sekkini Lontoosta. Osoite kun oli heathrowin lähellä... Sattumoisin sama osoite on DHL-kuriiriyhtiöllä. Mutta voi, minulle soitettiin ja ilmoitettiin että sekki on nyt joutunut Malesiaan. Eli jos haluan hakea, minun pitäisi mennä Aasiaan sit hakemaan....
      Joopa joo. Ei enää se kinkki soitellu uudestaan.
      Koko homma on aasiasta johdettua pyramidikusetusta. Eli uskokoon ken tahtoo rahansa menettää. Kyl joku nauraa teille ja ajelee mieluusti rolssilla, jotka on hyväuskoisilta nyhdetty..

    • jose4

      joo olen voittanut treelotossa 4 kertaa 1 dollarin rahat on tullut tilille

    • Jyk2 ai säkin voitit 2milj puntaa...Mee too! ;)

    • pölkkypää

      mulle tuli kans tekstiviesti että mun numero on voittanu 2 miljoonaa puntaa. en ole siis osallistunu edes mihinkään FREE LOTTOon. Lähetin emailia takas, jollekkin kuriirifirmalle, laitoin siihen sen voittonumeron ja nimen, osoitteen ja puh.numeron. olis pitäny kattoa tää keskustelu läpi ensin. että eipä taida miljoonat tulla perille ikinä. oivoi.

      • Winner of £2,500,000

        Hei,

        Viime yönä tuli mullekin vastaava tekstari ja katsoin, josko täällä olisi kohtalotovereita. Hyvä, että asioista kirjoitellaan. Kenenkään ei siis kannata ryhtyä minkäänlaisiin toimenpiteisin asian suhteen. Huijareita liikkeellä!


      • natas
        Winner of £2,500,000 kirjoitti:

        Hei,

        Viime yönä tuli mullekin vastaava tekstari ja katsoin, josko täällä olisi kohtalotovereita. Hyvä, että asioista kirjoitellaan. Kenenkään ei siis kannata ryhtyä minkäänlaisiin toimenpiteisin asian suhteen. Huijareita liikkeellä!

        Kuka lähtis messiin omankäden oikeutta antamaan noille petos tyypeille. Kylmäx vaan ja manit pois. Ongelma on löytää ne. Joku atk nero vois löytää tyypit. Kekatkaa tää. N.maksat 15 ja saat 1 takas. Sen nyt maksais kuka tahansa tahansa. Miten muuten puh. numerolla voi voittaa millejä, kun mun numero on nollia suurimmaksi osaksi. Neljäl ei voi olla mahdollista saada se 7 oikein. Hei finska hemmo ota yhteyttä, ni haluun mukaan oppimaan uutta tapaa dalai laman tapaan. Oikea666olla tuttu juttu! ♡€£♥¿?♧♣°☆★↑→↓←


    • Pelihuli

      Sain kotiutettua 5000 dollarin shekin. Yli 2kk odotin ja useamman liitteen lähetin malttia noi vaatii.

    • Tiedonj

      Saain itse voirrorahat tilille mutta en miljoonia olisko 80 ja chekkinä

    • Uskovainen9

      Täysi kusetus elkää tuhlatko aikaanne hyvät ihmiset

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe