matinmarkka?

Onko kokemuksia matinmarkasta? Hinnat kohdillaan? Sujuuko toimitukset hyvin? jne.
Ilmianna
Jaa

23 Vastausta

tilannut, lähetys saapunut seuraavana päivänä kun varastossa ollut tuotetta. Tavara huomattavasti halvempaa kuin esim. Monetalla.
Ilmianna
Jaa
Olen tilannut aika monta erilaista halvempaa ja arvokkaampaa kohdetta. Nopeaaa ja informatiivista kaupan käyntiä. Monetaan verrattuna 2-3 kertaa halvemmat hinnat useissa kohteissa ja nopea toimitus. Maksu onnistuu etukäteen tai postiennakolla, itse suosittelen ennakko maksua mutta maku asia. Mitään ongelmia ei ole ollut.
Ilmianna
Jaa
Matinmarkka toimii kaikinpuolin hyvin ja korrektisti, hinnat noudattavat todellista markkinatilannetta.

Monetan mainitseminen tässä yhteydessä on lähes farssi, sen kalliimpaa ja asiantuntematonta yritystä alalla ei ole. Monetan liikeidea perustuu tietämättömien ihmisten sumuttamiseen täysin ufomaisilla hinnoilla ja ovat erikoistuneet myymään vain "Aitoa ja Kysyttyä" unelmaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
samaa monetaa matinmarkasta= matti jos kuka myy aitoa ja kysyttyä unelmaa jopa kalliimmalla kuin moneta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Rahat ja tarvikkeet ovat huomattavasti halvempia Matilla, kuin Monetassa sekä Matti veloittaa postikulut suoraan postin hinnaston mukaisesti. Ei hän tuotteestaan pysty suoraan huutokauppa hinnoilla myymään mikä ymmärrettävää, koska pitää hänenkin saada palkkaa työstään. Viesteihin ja puheluihin ei aina pysty nopeasti vastaamaan, koska Matti on erittäin kiireinen mies.
Itse olen ollut erittäin tyytyväinen Matinmarkkaan ja tulen jatkossakin sieltä rahani ja tarvikeeni tilaamaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olen odotellut tässä jo kohta kaksi viikkoa ennakkoon maksamaani kolikkoa. Tilasin sen jo kuukausia sitten, saitilla kun on tieto varastotilanteesta, näytti vihreää mutta tuotepa oli tulossa jakeluun vasta parin kuukauden kuluttua.. 29.10 ja postitukset heti jakeluun. Joko postilla kestää tai sitten Matti Hännisellä on "huono muisti."
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Mulla riittää huonoja kokemuksia enemmänkin, kerran olisi vissiin jäänyt tavara kokonaan saamatta ellen olisi jaksanut sitä vaatia useita kertoja. En ole tosin enää huonojen kokemuksien jälkeen tuolta tilannut...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
joo samaa mieltä - on vieläkin 5-6 vuotta sitten ostettu ja maksettu saamati
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kolikonpyörittäjä kirjoitti:
joo samaa mieltä - on vieläkin 5-6 vuotta sitten ostettu ja maksettu saamati
Oletko asiasta lähettänyt viestiä Matinmarkkaan? Itselläni on tilauksen toimitus kestänyt joskus pitempään, mutta syynä on ollut että tuote ollut ennakkomyynnissä, jota ei vielä varastoon ole tullut. Voin sanoa että ikinä ei ole jäänyt kohdallani tilaus tulematta.

Kolikonpyörittäjä eikö sinun olisi pitänyt kysyä tilauksesi perään jo 5-6 vuotta sitten, eikä tulla itkemään tänne keskustelu palstalle ettet ole saanut tilaustasi vai oletko sitten keksinyt tuon tarinasi?
T: ihmettelen vaan.

Itse suosittelen ehdottomasti Matinmarkkaa! Edullinen hinta taso tuotteissa, kuin toimituskuluissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minäkin petyin Mattiin.
Matti lisää laskun loppusummaan pienlaskutuslisän.
Tämän pienlaskutuslisän Matti jättää pois tilauksen antamastaan vastaanottoilmoituksesta.
Loppusummasta puuttuu siis tämä pienlaskutuslisä tilaushetkellä.
Tuotteen saapuessa perille pienlaskutuslisä on lisätty loppusummaan.
Ilmianna
Jaa
Hyvin toimii. Verkkokaupan hinnat eivät toki esimerkiksi Huuto.netille pärjää, mutta valikoimaa löytyy. Tarvikkeet halpoja ja toimituskulut ovat itselläni olleet euron ja yli 50 gramman tilauksissa vain postimaksun hinnan.

Tarjouksia löytyy, esimerkiksi välillä saa yhden erikoiskakkosen nimellisellä, San Marinon euroa 2010 saa nytkin nimellishintaan yhden kipaleen. Mainittakoon myös hopea- ja kultarahat ja -mitalit, jotka myydään lähes metallin hinnalla.

Kannattaa pittäytyä paikan päällä, saa rauhassa ihmetellä mitä löytyy ja tehdä vaihtokauppoja, turista mukavia jne. Liike itsessään on hyvin asiakasta palveleva, ja tiskiltä hyviä "kun tulit tänne asti" -tarjouksia. Siis paljon alennusta paikan päällä käydessä. Vaihtorahana olen saanut usein kiertämättömiä kakkoslaadun erikoiseuroja.

Voin siis väittää, että homma toimii ja palvelu pelaa.
Ilmianna
Jaa
Kannattaa kyllä tehdä vähän hintavertailua, esim. Ebaysta löytää aika edullisesti vaikka ulkomailta ostaminen kieltämättä on usein vähän riskaabelia vaikka myyjä olisi vanha tuttukin. Jos käy hyvä tuuri niin ulkomailta kuitenkin saa tilattua edullisemmin ja tavara saapuu perille sovitusti, tällöinkin kannattaa kuitenkin varmistaa paljonko joutuu maksamaan tullimaksuja ja veroja, jos tavara sattuu juuttumaan tulliin.

Maksut kuten postikulut kannattaa AINA varmistaa etukäteen ettei tule yllätyksiä, ja postitus kannattaa AINA ulkomailta pyytää vakuutettuna vaikka se vähän maksaakin!

Kotimaisilta kauppiailta ostaminen tosin kieltämättä vähän varmempaa ja helpompaa, ja nykyään hinnatkin usein varsin kilpailukykyisiä.

Jos asuu Tampereella kannattaa käydä täällä:

http://www.raha-apaja.com/

Jos asuu pääkaupunkiseudulla, suosittelen tätä:

http://www.kolumbus.fi/mjk/eurot/

Myös kotimaista huutokauppaa netissä kannattaa vilkaista:

http://www.huuto.net/osasto/keraily/eurokolikot-ja--setelit/254

Eiköhän noilla pääse jo hyvin alkuun!
Ilmianna
Jaa
Tilasin muutaman markka setelin ja maksoin ne EI ole seteleitä näkynyt eikä
matti vastaa puheluihin.Taidampa mennä tekemään rikosilmoituksen.
Ilmianna
Jaa
älä jätä myyntitiliin mitään vaan ja ainoastaan rahaa vastaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei ainakaan nopeaksi voi toimitusta kehua.
Sähköposteihin ei tietenkään viitsitä vastailla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olipa kyllä ilkeitä kommentteja MatinMarkasta, jossa olen asioinut jo vuosia.
Aina ei kaikkia tilauksia toimiteta heti, jos vaikka kolikon julkaisupäivä on myöhemmin.
Kun olen tilannut tuotteita ja maksanut ne, kun lasku on tullut nettiin, niin aina on kaikki tilatut tuotteet tulleet kotiin. Siististi ja asiamukaisesti pakattuna.
Asiakaspalvelu ollut hyvää. Ja tilaan jatkossakin, ihan varmasti.
Ilmianna
Jaa
Sain isän peruja ison kasan kolikoita ja haluaisin arvioittaa niitä. Olisiko hyvä paikka siihen tarkoitukseen? On tuossa lähelläkin...
Ilmianna
Jaa
13.4. tilasin esineen ja maksoin samana päivänä, tänään 2.5 ei ole tullut tilaamani esinettä.
Ei vastata s-postiin eikä puheluun.
Ilmianna
Jaa
2 kuukautta tilauksesta ja maksusta ei oo kolikokoita tullut😠
Ilmianna
Jaa
ei suju kun jätkä juo
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Puolitoista kuukautta odotin maksettua toimitusta, ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin, tein sähköisen rikosilmoituksen ja nyt Jyväskylän poliisi tutkii asiaa.
Suosittelen tätä muillekin pettyneille, ilmoituksen teko on helppo homma.
https://asiointi.poliisi.fi/#main
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kenties poliisin puhuttelulla oli vaikutusta asiaan, tilaus tuli sen jälkeen hetikohta kuten pitikin, pitää perua tuo ilmoitus nyt kun asiat on saatu oikealle ja rehelliselle tolalle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mullakin on kohta pari kuukautta maksetut tavarat saamatta. Puheluihin ei vastata mutta olen saanut kaikki meriselitykset sähköpostiin miksi ei vastata eikä toimiteta tuotteita( sairas, kiire, matkoilla, jne,jne.....) varmaan täytyy minunkin kääntyä seriffien puoleen jotta saan palvelua. oli vissiin viimeinen kerta asioidessa heillä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

matinmarkka?

Onko kokemuksia matinmarkasta? Hinnat kohdillaan? Sujuuko toimitukset hyvin? jne.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta