matinmarkka?

torx+

Onko kokemuksia matinmarkasta? Hinnat kohdillaan? Sujuuko toimitukset hyvin? jne.

64

15268

    Vastaukset

    • pari kertaa

      tilannut, lähetys saapunut seuraavana päivänä kun varastossa ollut tuotetta. Tavara huomattavasti halvempaa kuin esim. Monetalla.

    • kro

      Olen tilannut aika monta erilaista halvempaa ja arvokkaampaa kohdetta. Nopeaaa ja informatiivista kaupan käyntiä. Monetaan verrattuna 2-3 kertaa halvemmat hinnat useissa kohteissa ja nopea toimitus. Maksu onnistuu etukäteen tai postiennakolla, itse suosittelen ennakko maksua mutta maku asia. Mitään ongelmia ei ole ollut.

    • Sebulon

      Matinmarkka toimii kaikinpuolin hyvin ja korrektisti, hinnat noudattavat todellista markkinatilannetta.

      Monetan mainitseminen tässä yhteydessä on lähes farssi, sen kalliimpaa ja asiantuntematonta yritystä alalla ei ole. Monetan liikeidea perustuu tietämättömien ihmisten sumuttamiseen täysin ufomaisilla hinnoilla ja ovat erikoistuneet myymään vain "Aitoa ja Kysyttyä" unelmaa.

      • samaa monetaa matinmarkasta= matti jos kuka myy aitoa ja kysyttyä unelmaa jopa kalliimmalla kuin moneta


      • Kanta-asiakas

        Rahat ja tarvikkeet ovat huomattavasti halvempia Matilla, kuin Monetassa sekä Matti veloittaa postikulut suoraan postin hinnaston mukaisesti. Ei hän tuotteestaan pysty suoraan huutokauppa hinnoilla myymään mikä ymmärrettävää, koska pitää hänenkin saada palkkaa työstään. Viesteihin ja puheluihin ei aina pysty nopeasti vastaamaan, koska Matti on erittäin kiireinen mies.
        Itse olen ollut erittäin tyytyväinen Matinmarkkaan ja tulen jatkossakin sieltä rahani ja tarvikeeni tilaamaan.


    • Vatikan2

      Olen odotellut tässä jo kohta kaksi viikkoa ennakkoon maksamaani kolikkoa. Tilasin sen jo kuukausia sitten, saitilla kun on tieto varastotilanteesta, näytti vihreää mutta tuotepa oli tulossa jakeluun vasta parin kuukauden kuluttua.. 29.10 ja postitukset heti jakeluun. Joko postilla kestää tai sitten Matti Hännisellä on "huono muisti."

      • Pettynyt minäkin

        Mulla riittää huonoja kokemuksia enemmänkin, kerran olisi vissiin jäänyt tavara kokonaan saamatta ellen olisi jaksanut sitä vaatia useita kertoja. En ole tosin enää huonojen kokemuksien jälkeen tuolta tilannut...


      • joo samaa mieltä - on vieläkin 5-6 vuotta sitten ostettu ja maksettu saamati


      • Tyytyväinenasiakas
        kolikonpyörittäjä kirjoitti:

        joo samaa mieltä - on vieläkin 5-6 vuotta sitten ostettu ja maksettu saamati

        Oletko asiasta lähettänyt viestiä Matinmarkkaan? Itselläni on tilauksen toimitus kestänyt joskus pitempään, mutta syynä on ollut että tuote ollut ennakkomyynnissä, jota ei vielä varastoon ole tullut. Voin sanoa että ikinä ei ole jäänyt kohdallani tilaus tulematta.

        Kolikonpyörittäjä eikö sinun olisi pitänyt kysyä tilauksesi perään jo 5-6 vuotta sitten, eikä tulla itkemään tänne keskustelu palstalle ettet ole saanut tilaustasi vai oletko sitten keksinyt tuon tarinasi?
        T: ihmettelen vaan.

        Itse suosittelen ehdottomasti Matinmarkkaa! Edullinen hinta taso tuotteissa, kuin toimituskuluissa.


    • velox 6

      Minäkin petyin Mattiin.
      Matti lisää laskun loppusummaan pienlaskutuslisän.
      Tämän pienlaskutuslisän Matti jättää pois tilauksen antamastaan vastaanottoilmoituksesta.
      Loppusummasta puuttuu siis tämä pienlaskutuslisä tilaushetkellä.
      Tuotteen saapuessa perille pienlaskutuslisä on lisätty loppusummaan.

    • Vakioasiakas 123

      Hyvin toimii. Verkkokaupan hinnat eivät toki esimerkiksi Huuto.netille pärjää, mutta valikoimaa löytyy. Tarvikkeet halpoja ja toimituskulut ovat itselläni olleet euron ja yli 50 gramman tilauksissa vain postimaksun hinnan.

      Tarjouksia löytyy, esimerkiksi välillä saa yhden erikoiskakkosen nimellisellä, San Marinon euroa 2010 saa nytkin nimellishintaan yhden kipaleen. Mainittakoon myös hopea- ja kultarahat ja -mitalit, jotka myydään lähes metallin hinnalla.

      Kannattaa pittäytyä paikan päällä, saa rauhassa ihmetellä mitä löytyy ja tehdä vaihtokauppoja, turista mukavia jne. Liike itsessään on hyvin asiakasta palveleva, ja tiskiltä hyviä "kun tulit tänne asti" -tarjouksia. Siis paljon alennusta paikan päällä käydessä. Vaihtorahana olen saanut usein kiertämättömiä kakkoslaadun erikoiseuroja.

      Voin siis väittää, että homma toimii ja palvelu pelaa.

    • Numis-Pappa

      Kannattaa kyllä tehdä vähän hintavertailua, esim. Ebaysta löytää aika edullisesti vaikka ulkomailta ostaminen kieltämättä on usein vähän riskaabelia vaikka myyjä olisi vanha tuttukin. Jos käy hyvä tuuri niin ulkomailta kuitenkin saa tilattua edullisemmin ja tavara saapuu perille sovitusti, tällöinkin kannattaa kuitenkin varmistaa paljonko joutuu maksamaan tullimaksuja ja veroja, jos tavara sattuu juuttumaan tulliin.

      Maksut kuten postikulut kannattaa AINA varmistaa etukäteen ettei tule yllätyksiä, ja postitus kannattaa AINA ulkomailta pyytää vakuutettuna vaikka se vähän maksaakin!

      Kotimaisilta kauppiailta ostaminen tosin kieltämättä vähän varmempaa ja helpompaa, ja nykyään hinnatkin usein varsin kilpailukykyisiä.

      Jos asuu Tampereella kannattaa käydä täällä:

      http://www.raha-apaja.com/

      Jos asuu pääkaupunkiseudulla, suosittelen tätä:

      http://www.kolumbus.fi/mjk/eurot/

      Myös kotimaista huutokauppaa netissä kannattaa vilkaista:

      http://www.huuto.net/osasto/keraily/eurokolikot-ja--setelit/254


      Eiköhän noilla pääse jo hyvin alkuun!

    • älä jätä myyntitiliin mitään vaan ja ainoastaan rahaa vastaan

      • japainen

        Ei ainakaan nopeaksi voi toimitusta kehua.
        Sähköposteihin ei tietenkään viitsitä vastailla.


    • Kolikko68

      Olipa kyllä ilkeitä kommentteja MatinMarkasta, jossa olen asioinut jo vuosia.
      Aina ei kaikkia tilauksia toimiteta heti, jos vaikka kolikon julkaisupäivä on myöhemmin.
      Kun olen tilannut tuotteita ja maksanut ne, kun lasku on tullut nettiin, niin aina on kaikki tilatut tuotteet tulleet kotiin. Siististi ja asiamukaisesti pakattuna.
      Asiakaspalvelu ollut hyvää. Ja tilaan jatkossakin, ihan varmasti.

    • Villasukkis

      Sain isän peruja ison kasan kolikoita ja haluaisin arvioittaa niitä. Olisiko hyvä paikka siihen tarkoitukseen? On tuossa lähelläkin...

    • EsTaPe

      13.4. tilasin esineen ja maksoin samana päivänä, tänään 2.5 ei ole tullut tilaamani esinettä.
      Ei vastata s-postiin eikä puheluun.

    • Kolikkosormus

      2 kuukautta tilauksesta ja maksusta ei oo kolikokoita tullut😠

    • fbb

      ei suju kun jätkä juo

      • ToinenHyväuskoinen

        Mullakin on kohta pari kuukautta maksetut tavarat saamatta. Puheluihin ei vastata mutta olen saanut kaikki meriselitykset sähköpostiin miksi ei vastata eikä toimiteta tuotteita( sairas, kiire, matkoilla, jne,jne.....) varmaan täytyy minunkin kääntyä seriffien puoleen jotta saan palvelua. oli vissiin viimeinen kerta asioidessa heillä.


    • tertsi77

      Ei muutakun liikkeeseen paikanpäälle ja pyyhkästä turpaan heti kättelyssä ja sitten vastaa kysyä missä mun tilaus viipyy? paikanpäällä voi sitten ottaa kyseisen tilauksen heti ja tietysti myös vähän korkoa odottelusta. Jos ei hyvällä niin sitten pahalla. On toiminut tähänkin asti ja tulee myös jatkossakin toimimaan.

    • Tilaaja5844

      Onkohan MATINMARKKA lopettanut yritystoiminnan kun verkokauppa suljettu?
      Verkkosivustolla lukee vain "Palveluntarjoaja on sulkenut tämän sivuston."
      Tilauskin sisällä, jonka olen jo kerennyt maksamaan. Puhelimeen ja viesteihin ei tietenkään viitsitä vastata. Onko muilla samanlaista ongelmaa vai pelkästään minulla?

    • Hkellso

      Huonoja kokemuksia myös minulla kyseisestä firmasta.

    • Toivottavastikaikkihyvin

      Tällä kertaa ei ole toiminut. Varasto tilanne näytti, että tavaraa on. 6 vko olen odotellut ja emaileja lähetellyt. Tilausvahvistus tuli heti. Sen jälkeen ei mitään ei edes laskua niin kuin normaalisti.
      Puhelimellakaan en saanut kiinni.

    • TaisLoppuaTilaukset

      Nyt on tosiaan jotain outoa menossa Matilla. Ei hoidu tilausten toimitukset entiseen malliin. Tai asiallisesti ne eivät hoidu ollenkaan. Maksettua tilaustani olen odotellut viikkokaudet eikä viesteihin vastata. Ei se mitään asiansa taitavan kauppiaan touhua ole.

      • edellinen

        Eilen sain viimeinkin tilaamani. Ei kestänyt kuin 2,5 kuukautta.


    • Kokouskävijä

      Numismaatikkoliiton kokouksissa on tullut vuosi pari sitten ilmi, että Matti ei ole maksanut Numismaatikko-lehdessä olleita mainoksiaan pitkään aikaan, jotka on laitettu perintään ja Matti Numismaatikkoliiton "mustalle listalle".

    • varovasti_vaan

      ite jätän suosiolla noi yhden miehen firmat väliin.

    • uuskaveri

      tuli veisti sähköpostiin että:

      Aihe: Matinmarkka tiedote / Miksi en ole vastannut viestiehin, puheluihin

      Hei,

      ihan lyhyesti. Veto on ollut pidempään pois mulla.
      Olen 1 -tyypin diapeetikko, pitkään ollut vaikeeta
      ja olen alkanut kävelemään jos seiniä pitkin joka
      loppuu nyt. Pitkävaikutteista insuliinin annostelut
      ollut pitkään liian pienet joka "sakkaa" veren joka
      seuraa siihen että pumppu leikkaa kiinni. Hyvä että
      tajusin lähteä päivystykseen, olo jo helpottaa.
      Täällä olen Jyväskylän "Arkadianmäellä" ja nyt jo
      ruokakin maistuu.

      Pahoittelen että olette saaneet huonoa palvelua !
      Lähetyksiä teen rauhallisesti voimien rajoissa ja
      pyydän että jos sopii teille että minä otan yhteyttä
      kun posti lähtee, kiitos.

      Mukavia syysilmoija kaikille !!
      T. Uusi Matti

    • enolematti

      toinen viesti tuli tänään:
      Hei !

      Viimeviikon väänsin postjea oikein urakalla aamusta yöhön. Vajaa 300 lähetystä

      sain postiin ja lähettämättä / käsittelemätttä enää jäljellä alle sata jotka yritän tehdä

      tälläviikolla. Pieni hidaste että ehdin tekemään vain aamusin ja iltamyöhään koska

      tuuraan ravintolapäällikköni sairauslomaa, viikonloppuna tein sekä omat että hänen

      vuorot. Hiukan pitkiä päiviä mutta hyvin jaksan kun olen nyt täydessä terässä, kroppa

      ja nuppi toimii loistavasti jolloin on todella nautinnollista tehdä oikein kunnolla töitä.



      Sähköposteja on vielä lukematta n. 500, niitä oli lähes 2000 boxissa kun pääsin

      sairaalasta kotiin. Välttämättä en kaikkiin vastaa jos tiedän että toimituksia koskevien

      kysymysten tilaukset ovat jo postitettu.







      Hyvää Syksyä kaikille !!

      T. Matti

    • petetty

      Ei ikinä enää mitään Matimarkasta

    • EiPärjääMatti

      Jälleen yksi liike jonka jätän väliin.....45 vuotta itsellä kokemusta rahoista.....

    • TerveisiäOulusta

      Tein yli 60€ tilauksen jo kesällä ja maksettu myös. Kun hätistelin ilmoitti että on sairastellut eikä ole voinut lähettää. Tästäkin kirjeenvaihdosta on jo jokin aika. Laitan tuohon hänen kirjoittaman viestin.
      Eli näin Matti kirjoitti lokakuussa; " Olen vielä reilun viikon sairaslomalla josta tämä viive johtuu ja en usko että olen vielä senkään jälkeen kunnossa täysin. Teen silti töitä, hitaammin kuin normaalisti koska on oltava varovainen että hiirikäsi joka on osittain tunnoton ei kipeytyisi enemmän ja odotan hermoratatutkimukseen pääsyä. VRB1 on varastosta loppu, tilaan niitä lisää ja toimitan sen vaikka jälkitoimituksena ja muut aikaisemmin.
      Terveisin Matti Hänninen".
      Hyväksyin viimeen jos kerran johtui sairaudesta mutta nyt taitaa olla kysymys jostain muusta. Tämän jälkeen ei ole kuulunut vastauksia. Tilauksia näyttää edelleen ottavan vastaan vaikka ei pysty muka entisiäkään toimittamaan.
      Taitaa nuo isä ja veli olla samaa koplaa.

    • Taapori

      Ei lähetä selittelee kylläkin tilattu kesäkuu 2018 ei lähetä
      15.1 2019 tänään taas uusi satu.

      Matti kirjoittaa
      Hyvää Uutta Vuotta kaikille ja kiitokset kuleneesta vuodesta.

      Loppuvuosi oli vaikeaa, usemapi sairastuminen ja kun tulin täysin kuntoon

      vedin kunnon lipat. Heräsin hanki veressä eikä enää jalat kantanut, ryömimällä 

      pääsin sen 3 metriä mitä oli kotiovelle oli matkaa vaivoin. Sen jälkeen oksentua,

      verenvuotoa nenästä, tasapainohäiriöitä. Lääkärin kokeissa ei löytynyt mitään

      vikaa, isku päähän ei näy testeissä jossa ei myöskään ollut jälkiä kun oli pipo

      päässä iskunvaimentimena

      Jne.......

      • Petettyksitullut

        Juu ei lähetä ei. Rahat kyllä jaksoi ja muisti viedä vaikka on kovinkin sairas kirjoittamiensa uutiskirjeiden perusteella. Täytyy kyllä sanoa että tuo mies selittelee täysin omiaan ja jos joku on oikeasti niin hyvä uskoinen että uskoo nämä tarinat niin onnea vain valitsemallaan tiellä. Uutiskirjeissä toistuu aina tämä sama kaava lomalla, kipeänä jne. Ensin tulee ihmeparantuminen, mutta sen jälkeen ollaan taas tuplasti kipeämpi. Muutama numismaatikko osasi kertoa että mies on ollut koko tuon selittelyiden ajan hyvissä sielun ja ruumiin voimissa omassa baarissaan Vaaajakoskella ryyppäämässä.


    • petettyjapettynyt

      Sama sähköposti tuli missä lupaili toimitusten alkavan. Yli kuukausi kulunut ja toimitusta ei näy.

    • exasiakas

      Matinmarkan alamäki alkoin, kun hänen viimeinen työntekijänsä lähti. Työntekijän lähtöön asti kaikki asiat sujuivat mallikkaasti ja ammattitaitoisesti.
      YTJ sivustoilta huomaa että Matinmarkalla on tällä hetkellä verovelkaa vähintään 10 000€. Matinmarkan numero ohjautuu nykyään Matin omistaman ja Vaajakoskella sijaitsevan Friends pubin puhelimeen. Matin tekemät työpäivät Friends pubissa ja Matinmarkassa voidaan laskea yhden käden sormilla. Mikäli haluat tavoittaa Matin niin suosittelen että menet käymään suoraan Friends pubissa baarin aukioloaikana, koska siellä hän istuu juomassa aamusta-iltaan (Ei siis tekemässä töitä niin, kuin hän itse kertoo tekevänsä).
      Ravintolapäällikkö ei ole ollut sairaslomilla eikä Matti ole tehnyt ainuttakaan hänen työvuoroaan. Ravintolapäällikön ollessa lomalla hänen työvuoronsa on hoitanut aivan joku muu, kuin Matti itse. Matin ”sairauksista” tuskin hän kovin kipeä voi olla sillä pystyy päivittäin istumaan baarissa ja vetämään viinaa, mutta onhan toki tuo alkoholismikin sairaus.

    • Anonyymi

      Tein rikos ilmoituksen Matinmarkan toiminnasta. Tuotteita ei näkynyt vaikka maksettu.
      Rikollista toimintaa!

    • Anonyymi

      Tilasin ja maksoin tilauksen mutta en saanut tuotteita. Ensin ei meinannut tulle edes laskua tilauksesta ja jouduin laittamaan siitä sähköpostia. lasku tuli ja se oli vähän yli euron suurempi kuin alkuperäinen tilaus (en huomannut sitä). Sen jälkeen ei kuulunut mitään. Tiedustelin sähköpostilla missä tilausviipuu kuukauden päästä maksusta ei vastausta. Tiedustelin uudelleen ei vastausta.

      Facebookissa vetoaa sairauteen mutta rahat pystyi silti viemään sairaana.

      Rikoisilmoitus on tehty.

    • Anonyymi

      Jaahas nyt se Matinmarkka taitaa olla loppunsa edellä kun kerran verkkokaupan sivullakin lukee ”Palveluntarjoaja on sulkenut tämän sivuston.” eli suomeksi kyseinen verkkokauppa on suljettu kokonaan. Näyttää vahvasti siltä että rahojani en tule saamaan kyseiseltä firmalta takaisin hyvällä sillä useasti olen yrittänyt käydä firmassa vierailulla, mutta ovet ovat olleet aina kiinni, puhelimella enkä viesteillä saa yhteyttä enkä myöskään sähköpostilla. Täyttä huijausta on näköjään koko Matinmarkan toiminta.
      Rikos ilmoitus tehty ja samaa suosittelen myös muille.

      • Anonyymi

        Omistajan veli ja isä rikospolisisija, joten turha odottaa et jutut etenee.


    • Anonyymi

      reilun 80 euron maksettu tilaus, 07.08. 2018 tavara tulenatta.

    • Anonyymi

      Jälleen Matinmarkan verkkokauppa suljettu palvelun tarjoajan toimesta. Toivottavasti pysyykin suljettuna niin ei kukaan tule enää huijatuksi.

      • Anonyymi

        Palveluntarjoaja on sulkenut tämän sivuston.

        Ilon ja onnen päivä. Rahat taisi mennä mutta aika kauan sai lypsää rahaa hölmäiltä ennenkuin verkkokauppa suljettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palveluntarjoaja on sulkenut tämän sivuston.

        Ilon ja onnen päivä. Rahat taisi mennä mutta aika kauan sai lypsää rahaa hölmäiltä ennenkuin verkkokauppa suljettiin.

        Näyttäs olevan avattu uudelleen...


    • Anonyymi

      Matinmarkka Oy:n (Y-tunnus: 2235209-0) Yritystoiminta on loppunut kokonaan Yritystietojärjestelmän (YTJ) sekä Kauppalehden tietojen mukaan 16.12.2019 ja näin ollen kyseinen yritys on myös poistettu tuona päivä kaupparekisteristeristä.

      • Anonyymi

        Konkurssihan siitä seurasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konkurssihan siitä seurasi...

        Saako rahojaan koskaan takaisin? Who knows?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konkurssihan siitä seurasi...

        Näyttäs olevan aloitettu uudelleen... Kannattaa nyt oikeasti kysellä rahojensa perään. Jospa tuo on saanut rahoittajan jostain toimintaansa...


      • Anonyymi

        Nettisivut on auki ja tilaaminen näyttää olevan mahdollista. Jos firmaa ei ole, niin siinä on selvä ansa.


      • Anonyymi

        Matinmarkka Oy
        Tulosta
        Kaupparekisteri- ja säätiörekisteritiedot löytyvät tarkemmin PRH:n Virre-palvelusta.
        Y-tunnus 2235209-0
        Viimeisin tieto Alkupvm Tietolähde
        Toiminimi Matinmarkka Oy
        09.01.2020
        Patentti- ja rekisterihallitus
        Yritysmuoto Osakeyhtiö 05.02.2009 Patentti- ja rekisterihallitus
        Kotipaikka JYVÄSKYLÄ 05.02.2009 Patentti- ja rekisterihallitus
        Yrityksen kieli Suomi 25.11.2008 Verohallinto
        Päätoimiala Muu vähittäiskauppa muualla kuin myymälöissä (47990) 11.11.2008 Verohallinto
        Postiosoite Savonmäentie 1
        40800 VAAJAKOSKI
        21.11.2008 Yhteinen
        Käyntiosoite Savonmäentie 1
        40800 VAAJAKOSKI
        21.11.2008 Yhteinen
        Sähköposti 21.11.2008 Yhteinen
        www www.matinmarkka.com 21.11.2008 Yhteinen
        Matkapuhelin 0400344999 21.11.2008 Yhteinen
        Rekisterihistoria
        Rekisteri Tila Alkupvm Loppupvm
        Kaupparekisteri Rekisteröimätön 21.11.2008 27.11.2008
        Kaupparekisteri Rekisterissä 28.11.2008 15.12.2019
        Kaupparekisteri Lakannut 16.12.2019 08.01.2020
        Kaupparekisteri Rekisterissä 09.01.2020
        Verohallinnon perustiedot Rekisterissä 25.11.2008
        Ennakkoperintärekisteri Rekisterissä 01.12.2008 31.05.2018
        Arvonlisäverovelvollisuus Liiketoiminnasta arvonlisäverovelvollinen 01.12.2008 31.08.2019
        Työnantajarekisteri Rekisterissä 01.12.2008

        Oli lakanneena 19.12-08.01 välisenä aikana


    • Anonyymi

      Kova oli yllätys kun sain reilu vuosi sitten tekemäni tilauksen tiistaina R-kioskille.
      Tosin silloin aikanaan peruin tilauksen, Enkä sitä verkkokaupassa tai muualla maksanut (onneksi).
      No nyt toki ongelmana, Miten tämä paketti palautetaan kun ei yritystä tavoita?

      EN TODELLAKAAN suosittele käyttämään tätä yritystä.
      Oli kyseessä huijaus tai ei, Niin ei nykypäivän yritys näin toimi.

    • Anonyymi

      Onkohan kuinka monella täältä saamatta tilaus? Tilasin jo alkuvuodesta täältä ja sain vasta toukokuussa tilausvahvistuksen ja ennakkolaskun. Maksoin tuon laskun ja tilaustapa ei ole tullut vieläkään. Laittanut useita viestejä eikä mitään vastausta. Nyt tuo koko matinmarkan nettisivu lukee Palveluntarjoaja on sulkenut tämän sivuston.

      • Anonyymi

        Ostakaa kerailyraha.fi-sivustolta. Siellä on nopeat ja luotettavat toimitukset.


    • Anonyymi

      Suossittelen kyllä myös €urospecial.fi sivustoa. Hinnat edulliset ja valikoima kohdallaan. Aina tulleet hyvin pakattuna.

      • Anonyymi

        Yksi hyvä harvinaisempiin euromaihin erikoistunut myyjä jota voin myös suositella on MJK eli www.kolumbus.fi/mjk/eurot/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi hyvä harvinaisempiin euromaihin erikoistunut myyjä jota voin myös suositella on MJK eli www.kolumbus.fi/mjk/eurot/

        Mjk:n myymälä sijaitsee omassa kodissa Helsingin Punavuoressa eikä postita, maksu vain käteisellä. Olisiko veronkiertosyistä. Kerran kävin, toista kertaa ei tule. Ei mitenkään edullinen.

        Mieluummin ostan rehelliseltä yrittäjältä kuten Eurospecial.


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe