AIG- syöpävakuutus naiselle

mafia

Onko kokemusta kenelläkään tästä vakuutusyhtiöstä?
Onko luotettava yhtiö?
Puhelimitse tarjottiin vakuutus ja nyt vähän epäröin. Kertakorvauksena 15000e, jos lääkäri toteaa naisten elinten syövän ja 2000e leikkaushoidosta.
KK-maksu vain 12.96e. Onks tää jotain huuhaata?
Vakuutusta tarjotaan 18v-64vuotiaille terveille naisille.

60

48539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohjalainen 22

      normaali työkyvyttömyys vakuutus on noin 200 euroa vuodessa, ja korvaus summa on työkyvöttymyydestä noin 70 000 euroa kertakorvaus ja sairaskuluvakuutus on noin 130 euro vuodessa ja korvaa hoitoja noin 18 000 euron edestä että laske siitä mitä kannattaa ottaa

      • monenMamma

        Nythän on siis kyse LISÄTURVASTA!
        Eli sinulla voi olla mitä vain vakuutuksia jo tai tulevaisuudessa,
        AIG syöpävakuutus on siinä vain lisänä.
        Itse Crohnin tautia sairastavana,
        minulla on jokunen prosenttimahdollisuus joskus jo tämän taudin takia sairastua syöpään,
        siispä otin vakuutuksen LISÄTURVAKSI.
        Ja vielä kun "koko" suku on syöpään kuollut,
        ajattelin hieman taloudellisesti turvata meitä, kuusi henkistä perhettä, jos äiti sairastuu.


      • EiKoskisiSinua

        Eikös tätä vakuutusta tarjottu terveille naisille?


    • nimellinen korvaus.

      Kalliiksi tulee.
      12,96€ kuukaudessa
      tekee
      155€ vuodessa.
      Saat sillä hinnalla sellaisen vakuutuksen mitä voit käyttää muuhukin kuin syöpään. Varsinkin jos olet nuorempi kuin 50 vuotias.

      • ölkjökl

        äidilleni soitti kyseisestä yhtiöstä virkailija ja tarjosi vakuutusta. äitiniu pyysi lähettämään tarkempia tietoja kotiin jotta voi perehtyä rauhassa ehtoihin ym. mutta kappas, sieltähän tulikin oikein vakuutus kirjat ja kaikki. eli vakuutus oli jo laitettu voimaan, vaikkei semmoista oltu sovittu... että tosi luotettavalta vaikuttaa...


      • täällä...
        ölkjökl kirjoitti:

        äidilleni soitti kyseisestä yhtiöstä virkailija ja tarjosi vakuutusta. äitiniu pyysi lähettämään tarkempia tietoja kotiin jotta voi perehtyä rauhassa ehtoihin ym. mutta kappas, sieltähän tulikin oikein vakuutus kirjat ja kaikki. eli vakuutus oli jo laitettu voimaan, vaikkei semmoista oltu sovittu... että tosi luotettavalta vaikuttaa...

        Sain vakuutus kirjat kotiin olen 66v.
        Minulle tarjottiin tapaturmavakuutusta ja korvaus tulee sairaala olo päivistä vak.maksu 160€/V. 65€ AINA PÄIVÄLTÄ sairaalassa olo ajalta. Täytyy olla aikamoinen tapaturma jotta jouituisin makaamaan sairaalassa viikko tolkulla.


    • jolle yhteiskunnan

      tarjottava hoito on aika tehokas ja hoitoon pääsee ripeästi. Miksi juuri syöpää vastaan pitäisi ottaa vakuutus, onko tarkoitus lähteä maailmanympärysmatkalle kun vielä ehtii, kun ei noilla korvaussummilla saa ostettua paljoakaan hoitoa yksityisesti. Saapi ehkä kauniin rintaproteesin.

      • ay

        että hoitoon pääsee ripeästi ? Herää jo...


      • Makerkak

        Et taida tajuta, että Suomessa syöpähoito on kaikille ilmaista, ei tämä vakuutus ole sitä varten!! Korvauksella voit ostaa vaikka lapsille tuokaa, kun olet sairaslomalla hoidon aikana!


      • syöpäsukulainen
        Makerkak kirjoitti:

        Et taida tajuta, että Suomessa syöpähoito on kaikille ilmaista, ei tämä vakuutus ole sitä varten!! Korvauksella voit ostaa vaikka lapsille tuokaa, kun olet sairaslomalla hoidon aikana!

        Sorry, mutta ei Suomessa ole maksutonta syövän hoitoa, kuten ei juuri mitään muutakaan sairaanhoitoa. Tavanomaiset poliklinikka- ja sairaalamaksut menevät myös syöpäpotilaalta. Lääkkeet (itse apteeksista reseptillä ostettavat) maksavat samoin. Onhan 10 000 euroa tietysti ihan kiva summa, mutta ei riitä mihinkään, jos haluaisi vaikkapa yksityiseltä hoitoa.


    • Eräs vakuutusasiamies

      hintaan verrattuna. Ko. vakuutus on mielestäni todella huono, jos se korvaa vain syövän!? Samalla rahalla saa vakuutuksen jossa on suuremmat korvaukset ja korvaa kaikki sairaudet eikä pelkästään syöpää.

      • Gg

        saa vakuutusta sairauden varalle.

        If:n sivuilta:

        "Vakuutuksen myöntäminen ratkaistaan terveydentilatietojen perusteella. Vakuutus voidaan joko myöntää normaalisti, korotetulla vakuutusmaksulla tai rajoitusehdoilla. On myös mahdollista, että vakuutuksen myöntämistä siirretään tulevaisuuteen tai sitä ei myönnetä lainkaan."


    • laivuri2

      Ei ole huuhaata. Otin vakuutuksen puhelimitse keväällä. Silloin ajattelin,jos otan vakuutuksen sairastun syöpään jos en ota niin sitten kuitenkin sairastun. Onneksi otin. Sain korvauksen tosi nopeasti diagnoosilausunnolla. Terveyttä ei voi mitata euroilla, mutta tässä tilanteessa taloudellinen turva on minulle tosi tarpeen,kun sinne sukanvarteen ei ole säästettävää riittänyt. Suosittelen

      • Vakuutusedustaja

        todella kallista, eikä koske kuin yhtä sairautta. Halvemmalla saa koko paletin! That`s a point...


    • ...

      Tarjoavat tuota vakuutusta ainakin Diners Clubin jäsenille. Hinta riippuu vakuutuksenottajan iästä, halvimmillaan on vissiin alle 4 euroa kuussa jos on tarpeeksi nuori.

      Työkyvyttömyysvakuutus on hieman eri asia kuin tämä vakuutus. Syöpävakuutuksesta korvauksen saa, vaikkei olisi päivääkään työkyvytön. Riittää, että diagnoosi on tehty. Sitäpaitsi naisten gynekologiset syövät eivät ole kovin harvinaisiakaan.

      • huijausta

        katsopas tätä: ei toi AIG välttämättä korvaa yhtään mitään:

        Keskeisiä rajoituksia
        Kuten kaikissa vakuutuksissa myös Naisten Syöpävakuutuksessa on joitakin rajoitusehtoja.
        Rajoituksilla korvauksen ulkopuolelle rajataan tapaukset, joissa oireet ovat alkaneet ennen vakuutuksen ottamista tai heti sen jälkeen ja tapaukset, jotka eivät yleensä vaadi pitkiä hoitojaksoja tai sairauslomia.


    • aabbcc

      Luulisi sellaisen vähentävän kk-maksujakin.
      Hieman humpuukilta kuulostaa.
      Olisi varmaan reilua pyytää sinulta ne tutkimustulokset ensin.

      • Hepuli

        kyseistä vakuutusta puhelimitse. Hintaluokkia oli 3, halvin 4,95/kk ja kallein 8,95/kk. Eikä kuulemma riipu vakuutuksen ottajan iästä hinta. Ajattelin kokeilla, saa myyjän mukaan vielä perua ilman kuluja 60 päivän sisällä jos muuttaa mielensä.


      • pgpwb
        Hepuli kirjoitti:

        kyseistä vakuutusta puhelimitse. Hintaluokkia oli 3, halvin 4,95/kk ja kallein 8,95/kk. Eikä kuulemma riipu vakuutuksen ottajan iästä hinta. Ajattelin kokeilla, saa myyjän mukaan vielä perua ilman kuluja 60 päivän sisällä jos muuttaa mielensä.

        Minulla on kyseinen syöpävakuutus AIG:ltä. Esitteessä ainakin oli, että hinta vaihtelee iästä riippuen. Itse olin alle 30, kun vakuutuksen otin ja maksu 2,95/kk.
        Kovin on ristiriitaiset tiedot ihmisillä vakuutuksesta. Alkoi mietityttämään, että meneeköhän rahat kankkulan kaivoon...


      • Y.H.
        pgpwb kirjoitti:

        Minulla on kyseinen syöpävakuutus AIG:ltä. Esitteessä ainakin oli, että hinta vaihtelee iästä riippuen. Itse olin alle 30, kun vakuutuksen otin ja maksu 2,95/kk.
        Kovin on ristiriitaiset tiedot ihmisillä vakuutuksesta. Alkoi mietityttämään, että meneeköhän rahat kankkulan kaivoon...

        Minulle tarjottiin juuri vakuutusta: 3 eri tasoista mmaksua ja korvausta, maksut riippuvat kuulemma iästä. itse ole 45 vuotta täyttänyt, joten minulle halvin olisi ollut 8.65, keskimmäinen taisi olla 12.69 ja kallein 17.95/kk. Suvussani on paljon naisten syöpiin sairastuneita - ja kuolleitakin, nuorin heistä oli sairastuessaan minua nuorempi. Itse käyn vuosittain tutkituttamassa itseni, eikä mitään ainakaan vielä ole löytynyt - onneksi.


      • tuli
        pgpwb kirjoitti:

        Minulla on kyseinen syöpävakuutus AIG:ltä. Esitteessä ainakin oli, että hinta vaihtelee iästä riippuen. Itse olin alle 30, kun vakuutuksen otin ja maksu 2,95/kk.
        Kovin on ristiriitaiset tiedot ihmisillä vakuutuksesta. Alkoi mietityttämään, että meneeköhän rahat kankkulan kaivoon...

        minulle soittivat myös tänään. Nyt hinta oli minun ikäluokkaan kuuluvalla 18-29v. 5.95€. Kummaa hommaa, kun puhelimessa kysyyvät sotun muttei pankkitilinro jos kerran suoraveloitukseen menee laskut. Olin tyhmä kun otin sen, perun saman tien. Vaikka suvussa (lähi) on paljon syöpää, niin miehillä kuin naisilla. Huolettaa silti että onko tuo ihan "puhdas" juttu, muutenhan tuo olisi hieno asia etenkin tällaiselle jolla on suuri riski sairastua :-/


      • soitinMyösSaanut
        tuli kirjoitti:

        minulle soittivat myös tänään. Nyt hinta oli minun ikäluokkaan kuuluvalla 18-29v. 5.95€. Kummaa hommaa, kun puhelimessa kysyyvät sotun muttei pankkitilinro jos kerran suoraveloitukseen menee laskut. Olin tyhmä kun otin sen, perun saman tien. Vaikka suvussa (lähi) on paljon syöpää, niin miehillä kuin naisilla. Huolettaa silti että onko tuo ihan "puhdas" juttu, muutenhan tuo olisi hieno asia etenkin tällaiselle jolla on suuri riski sairastua :-/

        Hei!

        Sain soiton myös tästä samasta asiasta ja sanoin soittajalle että en suostu puhelimessa mihinkään tälläiseen asiaan ja pyysin laput kotiin ja tänään ne tuli. Ihmetyttää tuo suoraveloitusjuttu ja tälläinen yritys kuin AIG europe S.A. Niin mikä tälläinen yritys oikein on? Jos ihmiset haluaa vakuuttaa itsensä niin kai ne menevät lähimpään vakuutusyhtiööön missä on heillä muutkin vakuutukset.


      • väärinkäsityksiä
        tuli kirjoitti:

        minulle soittivat myös tänään. Nyt hinta oli minun ikäluokkaan kuuluvalla 18-29v. 5.95€. Kummaa hommaa, kun puhelimessa kysyyvät sotun muttei pankkitilinro jos kerran suoraveloitukseen menee laskut. Olin tyhmä kun otin sen, perun saman tien. Vaikka suvussa (lähi) on paljon syöpää, niin miehillä kuin naisilla. Huolettaa silti että onko tuo ihan "puhdas" juttu, muutenhan tuo olisi hieno asia etenkin tällaiselle jolla on suuri riski sairastua :-/

        korjaus tuohon aiempaan kohtaan: AIG ei myönnä diners clubin jäsenille syöpävakuutusta, vaan brittiläinen AEC. AIGn vakuutuksessa hinta määräytyy sen mukaan minkä ikäinen on. henkilötunnusta tarvitaan yksilöimään vakuutus ja se toimii myös henkilön allekirjoituksena puhelimen välityksellä tehdyissä kaupoissa. sen takia puhelun aikana ei pyydetä tilinumeroa, koska kotiin tulee suoraveloitusvaltakirja vakuutusasiakirjojen mukana mikä sitten palautetaan takaisin täytettynä.

        vakuutusmaksut muuttuivat noin vuosi sitten AIG:llä.


      • adsfdg
        soitinMyösSaanut kirjoitti:

        Hei!

        Sain soiton myös tästä samasta asiasta ja sanoin soittajalle että en suostu puhelimessa mihinkään tälläiseen asiaan ja pyysin laput kotiin ja tänään ne tuli. Ihmetyttää tuo suoraveloitusjuttu ja tälläinen yritys kuin AIG europe S.A. Niin mikä tälläinen yritys oikein on? Jos ihmiset haluaa vakuuttaa itsensä niin kai ne menevät lähimpään vakuutusyhtiööön missä on heillä muutkin vakuutukset.

        AIG on maailman suurin vakuutusyhtiö, jolla on suomessa sivuliike. Toimintaa on yli 150 maassa. Tollasia vakuutuksia ei mistään tapiolasta saa. ne vaatii minun käsittääkseni vähintään 3 vuoden välein kirjallisen terveysselvityksen paitsi jos poltat tupakkia niin vuoden välein, mutta tää AIG vaan suullisen ja vain otettaessa.. Ja sekin on vaan sellanen, että kysytään onko ennen todettu syöpää tai pahalaatusia solumuutoksia. lisätietoo on sivulla
        www.lisaturva.fi


      • AIG sales
        adsfdg kirjoitti:

        AIG on maailman suurin vakuutusyhtiö, jolla on suomessa sivuliike. Toimintaa on yli 150 maassa. Tollasia vakuutuksia ei mistään tapiolasta saa. ne vaatii minun käsittääkseni vähintään 3 vuoden välein kirjallisen terveysselvityksen paitsi jos poltat tupakkia niin vuoden välein, mutta tää AIG vaan suullisen ja vain otettaessa.. Ja sekin on vaan sellanen, että kysytään onko ennen todettu syöpää tai pahalaatusia solumuutoksia. lisätietoo on sivulla
        www.lisaturva.fi

        Mikään yhtiö ei vaadi terveysselvityksiä sen jälkeen kun vakuutus on otettu. näin sanoo laki.


      • bjhtyjy
        adsfdg kirjoitti:

        AIG on maailman suurin vakuutusyhtiö, jolla on suomessa sivuliike. Toimintaa on yli 150 maassa. Tollasia vakuutuksia ei mistään tapiolasta saa. ne vaatii minun käsittääkseni vähintään 3 vuoden välein kirjallisen terveysselvityksen paitsi jos poltat tupakkia niin vuoden välein, mutta tää AIG vaan suullisen ja vain otettaessa.. Ja sekin on vaan sellanen, että kysytään onko ennen todettu syöpää tai pahalaatusia solumuutoksia. lisätietoo on sivulla
        www.lisaturva.fi

        muuten viime vuonna, googlatkaa


    • vaivainen82

      itselläni on kyseinen vakuutus. Otin sen ihan tämänhetkisen terveydentilani takia, toivon, että koskaan ei asiat mene huonompaan. RAhahan ei korvaa terveyttä, se on totta.

      Itse ymmärsin aisian niin, että mitä isompaa kuukausimaksua maksat, sen isompi on korvaus summa välittömästä lääkrin diagnoosista. itse maksan ikääni nähden isointa kk maksua 5.95e/kk ei paljoa päätä huimaa moinen maksu, ja korvaus tuohon on muistaakseni n.30 000e saa nähdä tuleeko koskaan rahoja jos tilanteeni huononee ja alan vaatia vakuutuskorvaus rahoja.

      • ...

        AIG europe on maailman suurin vakuutusyhtiö, amerikkalainen yhtiö, joka perustettiin vuonna 1919. Suomessa on toiminut vuodesta 1988 lähtien eli 20 vuotta. Suomessa pääkonttori on helsingissä kasarmikatu 44, missä toimii laskutus- ja korvauspuoli.

        nämä ristiriidat mitä yläpuolella mainittiin, johtuu siitä, että nämä vakuutusmaksut määräytyvät iän mukaan. mitä nuorempi on vakuutuksen ottaja, sitä pienempi on vakuutusmaksu. korvaustasoja on kolme eri vaihtoehtoa, mistä voi valita sopivimman omaan elämäntilanteeseen.

        vakuutusmaksu siis määräytyy sen mukaan minkä ikäinen on sitä ottaessa. maksu ei nouse kuitenkaan iän mukana sen jälkeen, kun on ottanut vakuutuksen voimaan, vaan pysyy samana koko vakuutuksen voimassaoloajan.

        korvaus maksetaan kun lääkäri on diagnosoinut jonkin naistenelinten syövän. vakuutuksessa on muutamia rajoituksia, jotka kannattaa lukea läpi. on esimerkiksi 3kk karenssiaika.

        parin vuoden aikana arviolta 25 000 suomalaista naista on ottanut tämän naistensyöpävakuutuksen.


      • vai ei
        ... kirjoitti:

        AIG europe on maailman suurin vakuutusyhtiö, amerikkalainen yhtiö, joka perustettiin vuonna 1919. Suomessa on toiminut vuodesta 1988 lähtien eli 20 vuotta. Suomessa pääkonttori on helsingissä kasarmikatu 44, missä toimii laskutus- ja korvauspuoli.

        nämä ristiriidat mitä yläpuolella mainittiin, johtuu siitä, että nämä vakuutusmaksut määräytyvät iän mukaan. mitä nuorempi on vakuutuksen ottaja, sitä pienempi on vakuutusmaksu. korvaustasoja on kolme eri vaihtoehtoa, mistä voi valita sopivimman omaan elämäntilanteeseen.

        vakuutusmaksu siis määräytyy sen mukaan minkä ikäinen on sitä ottaessa. maksu ei nouse kuitenkaan iän mukana sen jälkeen, kun on ottanut vakuutuksen voimaan, vaan pysyy samana koko vakuutuksen voimassaoloajan.

        korvaus maksetaan kun lääkäri on diagnosoinut jonkin naistenelinten syövän. vakuutuksessa on muutamia rajoituksia, jotka kannattaa lukea läpi. on esimerkiksi 3kk karenssiaika.

        parin vuoden aikana arviolta 25 000 suomalaista naista on ottanut tämän naistensyöpävakuutuksen.

        Siis tämä vakuutus korvaa ainoastaan naisten elinten syövän?? Jos siis sairastutkin johonkin muuhun syöpään, esim huulisyöpään tai luusyöpään ym ym niin vakuutus ei katakaan sitä, niinkö?
        Jos näin on niin on aivan käsittämätöntä että ko vakuutuksia kehdataan edes tarjota ihmisille, huijauksen makua!


      • fd
        vai ei kirjoitti:

        Siis tämä vakuutus korvaa ainoastaan naisten elinten syövän?? Jos siis sairastutkin johonkin muuhun syöpään, esim huulisyöpään tai luusyöpään ym ym niin vakuutus ei katakaan sitä, niinkö?
        Jos näin on niin on aivan käsittämätöntä että ko vakuutuksia kehdataan edes tarjota ihmisille, huijauksen makua!

        huulisyöpä on rintasyöpään verrattuna ?


      • twokiss

        minulle soitettiin tänään ko.vakuutuksesta ja kerrottiin että jos kuukausimaksu olisi n.15 e ja silloin kertakorvaus 10.000 leikkauskertamaksu 1.000e.mutta jos maksaisi 20e kk-maksua niin kertakorvaus olisi 15.000e ja 2.000e leikkausmaksu.miten nää korvaussummat voi näin paljon vauhdella?jos kerta ikä ei vaikuta kk-maksuihin ja maksettaviin korvauksiin? olen juuri täyttänyt 50v!! sanoin että vielä mietin asiaa,ja taijan miettiä pitkään!mieluummin otan tavan sairausvakuutuksen joka kattaa muutakin kuin syövän ja vuosimaksutkin jää pienemmiksi ja korvausta saa enemmän!


    • Minulle soitettiin ko vakuutusyhtiöstä. Minun vakuutusmaksuni (olen 55 vuotias) olisi halvimmassa luokassa 12 euroa ja korvaussumma olisi 10000 euroa toiseksi halvimmassa luokassa 18 euroa korvaussumma olisi 15000 euroa ja kalleimmassa luokassa 29 euroa, korvaussummaa en muista.Suostuin ottamaan, mutta en ole vielä saanut papereita. Onko tämä huijausta ja miksi toiset saavat 12 euron kuukausmaksulla 15000 euroa, kun minulle sanottiin, että saa vain 10000 euroa?

      • hhkh

        kalleimmassa luokassa kertakorvaus olis 20 000e. kuukausihinnat vaihtelevat ikäluokittain. mitä nuorempi henkilö sen halvempi vakuutusmaksu on. en tiedä miksi näin mutta niin se on. iän mukana ei maksut nouse vaikka tulisi maailman loppu. vaan pysyy niin pitkään samana kun on vakuutus voimassa. että et ole tullut huijatuksi.. :)


    • kaksi eri firmaa

      Minullekin soitettiin toisesta tuosta firmasta. Tein IDIOOTTI virheen ja sanoin sosiaalitunnuksen VIERAALLE ihmiselle puhelimessa. TÄTÄ ei saisi ikinä tehdä. Idiootti minä.

      Iski sitten paniikki oliko oikealla asialla.

      Minusta on täysin väärin kyllä kysellä noita tietoja vain esittelyn perusteella: kuka tahansa voi soittaa ja esitellä itsenä vakuutusasiamyyjäksi.

      ÄLKÄÄ olko niin tyhmiä kuin minä ja menkää tuohon lankaan.

      • minä vaan

        ei voida laittaa voimaan jos ei anna hetua. Se yksilöidään juuri sinulle ja koska meitä saman nimisiä matti meikäläisiä voi olla aika montakin suomessa. Jos ei luota siihen että puhelimessa antaa hetunsa niin myyjä voi laittaa kotiin vakuutushakemuksen. Tosin puhelimessa saa vakuutuksen heti voimaan ja karenssiajan juoksemaan...


      • Masi
        minä vaan kirjoitti:

        ei voida laittaa voimaan jos ei anna hetua. Se yksilöidään juuri sinulle ja koska meitä saman nimisiä matti meikäläisiä voi olla aika montakin suomessa. Jos ei luota siihen että puhelimessa antaa hetunsa niin myyjä voi laittaa kotiin vakuutushakemuksen. Tosin puhelimessa saa vakuutuksen heti voimaan ja karenssiajan juoksemaan...

        Sisareni sairastui rintasyöpään v.2007, ja onneksi hänellä oli AIG:n naisten syöpävakuutus. Lääkärin todistuksella korvattiin hänen tililleen luvattu korvaussumma , ja vielä tosi nopeasti. Leikkaukseen luvattu summa piti myös kutinsa. Ei tarvittu lisäselvityksiä, vain lääkärin todistus diagnooseineen ja hoitolaskut. Asiallinen vakuutus!!
        Otimme kaikki kolme sisarusta ko. vakuutuksen. Suoraveloitus toimii, ei sen kummempaa.Nyt AIG on laajentanut vakuutusta koskemaan kaikkia syöpiä n. Syöpähoiva-vakuutus. Toivomme, ettei ko korvauksia tarvitse koskaan nostaa, mutta kun tästä elämästä ei aina tiedä???


      • Q
        Masi kirjoitti:

        Sisareni sairastui rintasyöpään v.2007, ja onneksi hänellä oli AIG:n naisten syöpävakuutus. Lääkärin todistuksella korvattiin hänen tililleen luvattu korvaussumma , ja vielä tosi nopeasti. Leikkaukseen luvattu summa piti myös kutinsa. Ei tarvittu lisäselvityksiä, vain lääkärin todistus diagnooseineen ja hoitolaskut. Asiallinen vakuutus!!
        Otimme kaikki kolme sisarusta ko. vakuutuksen. Suoraveloitus toimii, ei sen kummempaa.Nyt AIG on laajentanut vakuutusta koskemaan kaikkia syöpiä n. Syöpähoiva-vakuutus. Toivomme, ettei ko korvauksia tarvitse koskaan nostaa, mutta kun tästä elämästä ei aina tiedä???

        Hienoa että sisaresi sai korvauksen!

        Josks kuitenkin saattaa tulla vääntöä korvattavuudesta:

        Vakuutuslautakunnan lausunto, "Vakuutus vakavan sairauden varalta. Korvattava vahinkotapahtuma. Oliko vakuutetulla diagnosoitu vakuutusehtojen mukainen syöpä?"

        http://www.fine.fi/ratkaisut/index.php?todo=4&id=337


    • monenMamma

      Uteliaisuudesta kyselen, otitko ko vakuutuksen?
      Minulla se on voimassa, otin pienimmällä hinnalla,
      eli kk maksut n.7e, vastaavasti kertakorvaukset oli pienempiä.
      Ompahan jotain millä voi turvata mahdollista
      omaa sairastelu aikaa!

    • pettynyt

      soitti ystävällinen mies ja tarjosi vakuutusta, moneen kertaan varmistin että maksupäivä se-ja-se, lupasi. laskun saatuani maksoin tyytyväisenä, sitten älysin ettei päivä ole luvattu, soitin ja kyselin miksi eräpäivä ei olekaan se kun sovittiin. kovin tyly naishenkilö sanoi että no se nyt vaihtelee kuukausittain....aikamme keskuteltuamme,päätin sanoa vakuutuksen irti,luvattiin palauttaa maksamani summa.olen sitä tässä nyt kohta 2 kk odotellut, soitin ja luvattiin että 2-3 vkon kuluttua on tilillä. laitoin viestin vielä perään että miten olisikaan käynyt jos kyse olisi ollut syöpärahasta, siis isommasta summasta kun vajaat 40 euroa kestää näin kauan. kukaan ei vastannut. olen todella onnellinen että irtisanoin! takuulla olisin mahdolliseti sairastuttuani ehtinyt kuolla ennen korvausta. ja kun säännöissä lukee vielä että stokkalla on oikeus passittaa sairastunut heidän valitsemalleen lääkärille. hah, ystäväni on vakuutusyhtiössä töissä...
      kaiken lisäksi, sain paperin jossa todettiin että vakuutukseni on irtisanottu aikana joka oli n 1,5 kk ennenkuin edes maksoin 1.erää ja sanoin irti!ei taida ihan olla hanskassa tuo vakuutusala. päivämäärät ja rahat sekaisin , ei kannata sairastua :)

      • yllättynyt

        Sain puhelun AIG-vakuutuksesta ja sieltä tarjottiin lisäturvaa luunmurtumia varten. Epäilyni alkoivat herätä, kun naisääni kertoi että vakuutus tulee voimaan tämän puhelun perusteella. Outoa. Sanoin, että en todellakaan sitoudu mihinkään ennenkuin olen nähnyt vakuutusehdot ym. tärkeät tiedot. Ja lisäksi nainen korosti suoraveloitusta. Sekin ihmetytti, jos se on ainoa mahdollisuus maksaa lasku. Ja kun sitten päättäväisesti sanoin, että haluan nähdä paperit ja etten sitoudu mihinkään eikä vakuutuksen tarvitse tullakaan heti voimaan, niin naisääni sanoi että "tästä asiasta ei sit tarvitse enempää keskustella..." närkästyneen oloisena. Kiitti kuiteskin ajastani, joka meni keskusteluun. Ja sit netissä olikin juttua AIG:n konkurssiuhkasta ja USA:n valtavista tukipaketeista yhtiölle. Huh, onneks ehdin ajatella asiaa, vaikka alku kuulostikin hyvältä... liian hyvältä ollakseen totta. En tiedä tiesikö soittaja jostain ikäni, koska luunmurtuma-vakuutusta tarjosi...kohta voisi olla tarpeen! Kamalaa tällainen puhelinmyynti, kun ajattelee vanhuksia ja vammaisia, jotka kuulevat hyvän alun, mutta eivät ehdi ajatella mihin sitoutuvat.


      • -L-

        .. ACE:n vakuutus, mitä tarjoavat.


    • astakaarina

      Sain juuri äsken puhelun AIG:n ystävälliseltä virkailijalta, joka tarjosi minulle syöpävakuutusta.
      Tartuin onkeen, koska äitini on juuri sairastunut syöpään ja hänellä ei mitään vakuutuksia ole,kuten ei itsellänikään.
      Lupauduin tähän perusjaksoon, jonka kk-maksu on hiukan yli 17e. Senhän voi muuttaa myöhemmin extratasolle, jos haluaa. Käsitin, että vakuutus astuu voimaan vasta kun postitan sen vakuutuskirjan. Kertakorvaus on 10000e ja leikkauskorvaus 1000e tällä perustasolla. Ajattelin kuitenkin tutustua kotona kunnolla ehtoihin kun saan ne paperit. Voihan sen sitten peruakin, jos tulee toisiin aatoksiin.
      Tämä pitkä karenssiaika kyllä pisti hiukan ajattelemaan, se on peräti 90 vrk. Maksu rupeaa kyllä suoraveloituksella juoksemaan jo toukokuussa.. Vuositasolla se on aika suuri summa.

      • mimmi44

        jos vaan vähänkään on suvussa esim. rintasyöpää. Ystäväni otti pari vuotta sitten keväällä syöpävakuutuksen ja syksyllä todettiin rintasyöpä. Ystäväni on 3 lapsen yksinhuoltaja, ja korvaussumma n. 24.000 euroa helpotti kummasti taloudellista huolta, jota ei enää olisi jaksanut ajatella kun oli muutakin pohdittavaa. Raha ei terveyttä tuo, mutta on huomattavasti helpompaa sairastaa, kun ei tarvitse ihan joka sentin perään huokailla ja miettiä, koska ne Kelan huimat sairauspäivärahat tulevatkaan... Ei ole huuhaata tämä AIG, kannattaa vaikka tutkia googlesta, jollei satu koskaan lukemaan lehtien taloussivuja...


      • mimmi44 kirjoitti:

        jos vaan vähänkään on suvussa esim. rintasyöpää. Ystäväni otti pari vuotta sitten keväällä syöpävakuutuksen ja syksyllä todettiin rintasyöpä. Ystäväni on 3 lapsen yksinhuoltaja, ja korvaussumma n. 24.000 euroa helpotti kummasti taloudellista huolta, jota ei enää olisi jaksanut ajatella kun oli muutakin pohdittavaa. Raha ei terveyttä tuo, mutta on huomattavasti helpompaa sairastaa, kun ei tarvitse ihan joka sentin perään huokailla ja miettiä, koska ne Kelan huimat sairauspäivärahat tulevatkaan... Ei ole huuhaata tämä AIG, kannattaa vaikka tutkia googlesta, jollei satu koskaan lukemaan lehtien taloussivuja...

        Kaikki vakuutukset ovat hyviä kun kohdille sattuu ja mielellään heti sen jälkeen kun on vakuutuksen ottanut. Hienoa että ystävälläsi kävi "tuuri".


    • Parempaakin käyttöä

      Tuollaisilla rahoilla, mitä noihin maksuihin menee, käy jo vuosittain mammografiassa ja gynekologilla ( verikokeissa, joissa esim. katsotaan CA-125-testi) tutkituttamassa kaiken.

      Paljon parempi vastine rahalle siinä tulee, kuin että sitten kun on jo sairastunut syöpään, saisi jonkin korvauksen.

      • minänainen.

        Eihän ne toisiaan pois sulje. Vaikka käy gynekologilla ja maamografiassa, voi rintasyöpä tulla siltikin. Mammografia ei ole mikään ennaltaehkäisevä toimenpide. Itselläni on normaali sairauskuluvakuutus, käyn terveystarkastuksissa, mammografiassa ja vielä se naisten syöpävakuutus.


    • Yksi tissi

      Minä kerran otin ja sitten peruin, koska maksut olivat kovat. Sitten taas tarjottiin ja otin... onneton sairastuin sitten tasan vuosi vakuutuksen ottamisesta rintasyöpään ja sain korvauksen ihan niin kuin oli luvattukin. Tosin vakuutusta ottaessa sanoin kaverille, että maalaankohan pirua seinälle... Summa oli hyvänä tukena hoitojen maksussa, lääkkeissä ja sai sitä itsellekin jotain mieltä piristävää.

    • hoitsu__

      Minulla oli AGI:tä syöpävakuutus ja kun sitten Joulun alla sairastuin ja leikattiin
      kasvain pois niin sain kaikki mitä oli luvattu niin pois.Ja on ollut tosi tarpeeseen
      kun mieskin on eläkkeellä.

    • keskiviikko

      Joo sain siis tiedon eilen että leikataan koko rinta pois,minulla on ACE vakuutus ja toivon että asiat hoituu kun on tuota velkaa.Tosiaan kun taloudellinen tilanne on kunnossa on helpompaa sairastaa ja saada toivottavasti itseni kuntoon.
      Silloin kun mulle tarjottiin kyseistä vakuutusta otin sen heti koska ajattelin että jos mulle tulee syöpä on joku vakuutus varalta,Kysyin omalta vakuutusyhtiöltäni onko heillä ,ei ole suosittelivat tämän ottamista,heille iso plussa.
      Riittääköhän ensi diagnoosi eli näytteen tulos vakuutusyhtiölle vai pitääkö olla leikkaavan lääkärin lausunto

    • Kyllä

      Otin puhelinkampanjassa viime syksynä ja, kuinka ollakaan, joulukuussa sairastuin rintasyöpään. Sain korvauksen viivyttelemättä tililleni. Leikkauksen jälkeen vain epikriisi vakuutusyhtiölle hakemuksen liitteeksi ja siinä kaikki.

      Vakuutus annettiin myös tällaiselle B-luokan luottokelvottomalle kansalaiselle, joka ei mitään vakuutusta saa muista yhtiöistä.

      Suosittelen todella. Loppuelämäni (syöpätyyppi harvinainen, tappaa n. 6 kk kuluessa) ei tarvitse murehtia toimeentulosta. Korvaus kattaa köyhän ruuan ja vuokrat.

    • Täh

      Mulla on nyt epäselvää, että täytyykö olla etäpesäkkeitä, jotta korvaukset maksetaan? Vakuutuskirjassa lukee, että AIG ei maksa korvausta naisten elinten syövän perusteella, mikäli: vakuutetulla on paikallinen, yhdessä kudoskerroksessa ilman etäpesäkkeitä esiintyvä syöpä!

      • 59 v

        Tähän minäkin juutuin juuri äsken kun sain soiton AIG:ltä syöpävakuutuksesta? Rintasyöpä onneksi useimmiten todetaan ennen kuin ehtii tehdä etäpesäkkeitä tai niitä ei ainakaan välttämättä sinä hetkenä todeta. Tuli vähän sellainen ajatus puhelusta, että pitää olla etäpesäkkeitä ennen kuin korvataan.
        Myyjäkään ei osannut kovin hyvin tarkentaa mitä "in situ" tarkoittaa. Alkoi vähän epäilyttää koko vakuutus.
        Maksu 19.30e kertakorvaus 10 000 leikkauskorvaus 1000 e.
        Kannattaako, vai löytyisikö edullisempia vakuutuksia tämän ikäiselle terveelle ihmiselle 59 v.


    • ei syöpää

      Otin vakuutuksen viime kesänä. Ja siihen tuli muutama kuukausi puoleen hintaan. Alkuvuodesta havahduin, että tililtäni ei oltu veloitettu mitään. Soitin asiakaspalveluun ja suoravelotukseni ei ollut voimassa. Asia hoidettiin kuntoon. Nyt huomasin, että tililtäni ei oltu vieläkään laskutettu mitään. Soitin tänään yhtiöön ja kuinkas ollakkaan, kun tili ei ole ainoastaan minun vaan myös mieheni eli meidän yhteinen. Sieltä ei voida suoraveloittaa 14 e summaa!!! Pöyristyin asiasta ja ilmoitin, että en ole enää kiinnostunut heidän vakuutuksesta. Mutta halusin kuitenkin selvityksen, että miksi?? Missään ehdoissa ei ole tällaista ilmoitusta.

    • Yhteinen tili

      Jäin miettimään tuota suoraveloitusta. Jos suoraveloitusta ei voi tehdä perheen yhteiseltä tililtä niin menee hankalaksi. En rupea vakuutuksen vuoksi perustamaan uutta tiliä. Kokeilen ja jos ei onnistu niin se on siinä...

    • sisko sairastaa

      Mikä olisi nyt tällä hetkellä paras naisten syöpävakuutus.Täytän tänävuonna 63.Onko tietoa tai kokemusta naiste syöpävakuutuksista tässä iässä.

    • vera5

      minulle soitettiin tänään, heräsi kysymyksiä? miksi vakuutus juuri rintasyövälle, on yleisin naisten syöpä. eli jos ottaa niin maksuja tulee yhtiölle tosi paljon , koska ihmiset ajattelevat, että saanhan minä sen syövän kun on niin yleistä. ja sotu tunnusta ei pitäisi kenenkään pyytää puhelimitse, ainoa terv. keskus ja sairaalat, mutta nekin nimellä löytää paikoin tietoja. eihän vakuutusta voi näin tehdä ja jälkeenpäin pyytää terv.todistusta. ja ihmetyttää kun myyjä sanoi kun KIELTÄYDYIN, että nämähän menevät kuin kuumille kiville.entä sitten ulkomaalainen emoyhtiö, jospa kaatuu rahat menee. ei sivukonttorit voi sitten auttaa sijoittajia jotka ovat rahaa maksaneet. en sittenkään ota vaikka suvussa on syöpää jopa äitini kuoli siihen. olen itse varannut rahaa elämäni varrella sairastumiseenkin ja hoidot ovat ILMAISIA mutta sairaalamaksut tulee ja lääkkeet. mut sairaalassa annetuista hoidoista emme maksa. en luota tähän vakuutukseen, mutta jokainen saa päätää itse.

    • selusta-pitää-varmistaa

      Otin ko vakuutuksen v -11 ja sen jälkeen kahdesti jo on rinnasta kyhmy löytynyt ja ONNEKSI harmittomia olleet. Suvussa sekä isän että äidin puolelta syöpärasite. Puhelimitse vakuutus myytiin mutta vaadin kirjalliset esitteet ennen kuin päätöksen tein ja niin toimittiin. Myyjä soitti uudestaan sovittuna päivänä ja sopimus tehtiin. Korvaussummaksi tarjottiin 15000e diagnoosilla ja leikkauspäätöksellä joku pienempi summa. Itse halusin suuremmat korvaukset, sillä olen yksinhuoltaja ja vuonna 2011 kotona neljä alaikäistä, nykyään enää kaksi. Diagnoosilla saan 30000e ja leikkauspäätöksellä 5000e. Vakuutusmaksu menee automaattisesti 3kk välein luottokortilta 99e. Maksan sen yhtä mielelläni kuin olen terve. Lisäksi tämän vakuutuksen korvauksiin ei vaikuta elämäntavat ja tarkistin kaikki porsaanreiät etukäteen. Lisävakuutus tämä tosiaan on. Työkyvyttömyydestä omansa ja henkivakuutus löytyy myös.

    • Lokakuu1964

      Minulla on tuo vakuutus. Ja sain juuri kuulla että rinnassa on pahanlaatuinen kasvain. Siis syöpä. Sain siis röntgen lääkäriltä soiton. Nyt en mistään löydä tietoa kuinka pitäisi toimia. Odotanko siis että Rinta ensin leikataan, mikä tapahtuu ensi viikolla vai haenko diagnoosin kirjallisena? Ja laitan hakemuksen menemään. Neuvokaa joku joka tietää?

    • solumuutos

      Voi hyvät ihmiset!Tällä palstalla on niin paljon vanhaa, väärää ja kuulopuhetietoa ettei ole tosikaan!Ottakaa itse selvää asioista ja AIG:stä. ottaisin itse naistensyöpävakuutuksen jos saisin (pahalaatuinen solumuutos),sitä kun EI kaikki voi saada.
      Nytkin lehdessä ja uutisissa toitotetaan miten kohdunkaulansyöpä on yleistynyt rintasyövästä puhumattakaan,ja miten alle
      30 vuotiaat ja riskiryhmään kuuluvat naiset ei mene seulontoihin!!!!!
      Kyllä ihan oikeasti välillä hävettää olla nainen kun näitä palstoja lukee, isäpuoleni aikoinaan sanoi että "kukaan ei ole niin viisas kuin nainen".VAI ONKO?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe