tietääkö kukaan??

-epätietoinen-

Osaako kukaan kertoa missä haminassa tai kotkassa laitetaan rakennekynsiä? Ja kuinka paljon maksaa (noin)? Kellään kokemuksia?

16

6954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölöm

      joskus ainakin pari vuotta sitten haminan sokoksessa ollaan tehty rakennekynsiä, hinta pyöri muistaakseni viidenkybän paikkeilla. tosin nykytilanteesta ei hajuakaan. mutta ainakin joskus ollaan tehty.

    • - Electra -

      Haminassa ei ole ammattitaitoista kynsisalonkia. Kannattaa kääntyä Kotkassa olevan Studio In:n puoleen.

      Siellä katsotaan mitkä rakennekynnet sopivat juuri sinulle. Ei mene raha hukkaan.

      • vittuilija

        mitä muka kotkasta saa sen enenpää kuin haminasta/koko kymenlaaksosta talinna halpa laatuu mesta oot varmaa haminan hieno helmoi kusi.....


    • anni

      Studio In Kotkassa, 70 €. Tekee mielestäni hyvää jälkeä!

      • niks..

        Haminan kauneuskeidas tekee ainakin rakennekynsiä.Kysyppä sieltä.


      • Ihanat kynnet
        niks.. kirjoitti:

        Haminan kauneuskeidas tekee ainakin rakennekynsiä.Kysyppä sieltä.

        Minulle tehtiin kynnet HiusAteljeeCentterissä Karhulassa. Suosittelen!!! kestävät hyvin eivätkä värjäänny.


      • Henrietta224
        Ihanat kynnet kirjoitti:

        Minulle tehtiin kynnet HiusAteljeeCentterissä Karhulassa. Suosittelen!!! kestävät hyvin eivätkä värjäänny.

        Aika kalliit. kannattaa ottaa hinnoista selvää ja tutkia eri paikkoja... Tietääkseni Kotkan ja Haminan alueella tehdään paljon kynsiä.


      • kynnetkunnossa
        Henrietta224 kirjoitti:

        Aika kalliit. kannattaa ottaa hinnoista selvää ja tutkia eri paikkoja... Tietääkseni Kotkan ja Haminan alueella tehdään paljon kynsiä.

        haminassa on sellanen pikkunen paikka ku studio astrid. siel ne laittaa kyl tosi hyvät kynnet ja niil on sellanen systeemi, et on se perushinta ja sillä saa millaset kynnet ite haluaa. Että esim. erilaisesta lakkauksesta tai koristelusta ei tuu lisähintaa vaan aina sama perushinta.


      • tyytyväinen asiakas
        kynnetkunnossa kirjoitti:

        haminassa on sellanen pikkunen paikka ku studio astrid. siel ne laittaa kyl tosi hyvät kynnet ja niil on sellanen systeemi, et on se perushinta ja sillä saa millaset kynnet ite haluaa. Että esim. erilaisesta lakkauksesta tai koristelusta ei tuu lisähintaa vaan aina sama perushinta.

        elikkäs tämmönn paikka ku studio astrid oli haminassa vuosi sitten, mut nytte on muuttanu kotkaan kirkkokadulle.. oon käyny muutaman kerran, ja ihan toimiva paikka, kivat ja erilaiset kynnet joka kerta..

        suosittelen !
        muistaakseni geelikynnet oli 65 e, ja huolto siinä viiden kympin paikkeilla...

        ( oon joskus käyny siinä studio in nimisessä paikassa, eivätkä mulle ainakaan saanu pysyviä kynsiä millään.. eikä kauheen hienoja koristelujakaan.. mutta makunsa kullakin)


    • tekee

      Kosmetologi Jaana Pylvänäinen hyviä ja kohtuu hintaisia kynsiä. Tosin ajat saattaa olla aika tiukilla. On suosittu.

    • piia_h

      nykyään haminas on myös se kynsimaailma. Kävin kerran ja se tekijä oli tosi tarkka ja hyvä. Mul makso kynnet sielä silloin 40e. Suosittelen.

    • itellä akryylit

      geeli vai akryyli teillä?

      • mulla myös

        akryyli.


    • hyvää palvelua

      Kauneuden helmi :)

    • mainos mainos

      voihan mainos sentään,samaa kyseli kotkan sivulla.

      kyllä mainos kannattaa laittaa ihan lehteen,jos nuuka olet niin laita paikallisis lehteen jota ilmaisjakeluksi sanotaan,tosin mainos maksaa muutaman euron.

      • Kestävät kynnet

        Kynsiteknikko Tarja Penttilä Sibeliuskadulla Ynnä-talossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      1976
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      249
      1974
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1656
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1481
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1130
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      978
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      962
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      944
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe