Mous notworks : ]

Verccomaha

Y-tunnus 2082196-5 MOVE NETWORKS OY Selaa yrityksiä

--------------------------------------------------------------------------------

Viimeisin tieto Alkaen Tietolähde



Toiminimi MOUS NOTWORKS 19.12.2006 Ytj
MOVE NETWORKS OY 19.12.2006 Prh
Yritysmuoto Yksityinen elinkeinonharjoittaja 19.12.2006 Ytj
Kotipaikka TAMPERE 19.12.2006 Ytj


---
ei kai kukaan noin badwill yritysnimeä ota ilman tarkoitusta!

12

1608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verccomaha

      Tulos
      Verkkotunnus 528.fi on vapaa.


      Jos haluat hakea tätä verkkotunnusta, paina Jatka

      ----
      Hyvin wörkkii notworks

    • Verccomaha

      Y-tunnus 2082196-5 MOVE NETWORKS OY
      Y-tunnus 1966396-3 Move Networks Oy

      Huomaa erilainen kirjoitusasu.
      Mitään tekemistä keskenään?

      • että pelkkä

        Kirjainkoon muuttamisella voit rekisteröidä samannimisen firman itsellesi. Veikkaan, jos rekisteröin itselleni firman nokia, metso tai vielä parempaa alko. Näissä kaikissahan käytetään vain isoja kirjaimia. niin sanottaisiin yrityksen nimi on jo rekisterissä näkemiin.


      • Arska

        ihmetyttää??? Tavallisesti hakemus tulee takaisin bumerangina jokaisesta pilkuvirheestä ja nimi ei saa edes läheisesti muistuttaa jo rekisteröityä nimeä. Isojen ja pienten kirjainten käyttö ei asiaan ainakaan vaikuta.

        Toisaalta ihmetyttää kaksi eri Ly-tunnusta. Veikkaisin, että kyseessä sama yritys, mutta jonkin tehdyn muutosilmoituksen vuoksi on myös Ly-tunnus muuttunut/muutettu.

        Tarkastitko PRH:sta vastuuhenkilöt, onko samat?


      • nettijulli
        Arska kirjoitti:

        ihmetyttää??? Tavallisesti hakemus tulee takaisin bumerangina jokaisesta pilkuvirheestä ja nimi ei saa edes läheisesti muistuttaa jo rekisteröityä nimeä. Isojen ja pienten kirjainten käyttö ei asiaan ainakaan vaikuta.

        Toisaalta ihmetyttää kaksi eri Ly-tunnusta. Veikkaisin, että kyseessä sama yritys, mutta jonkin tehdyn muutosilmoituksen vuoksi on myös Ly-tunnus muuttunut/muutettu.

        Tarkastitko PRH:sta vastuuhenkilöt, onko samat?

        Yhteystiedoissa "uudessa" movessa on puh.nro, joka antaa tuloksen:
        "KETTUNEN MIKKO EINO JUHANI
        Matkapuhelinnumero: 0443082439 (TeleFinland)
        VIRONTÖRMÄNKATU 10 C 54, 33310 TAMPERE
        Kunta: Tampere"

        Eli viittaisi, että kyseessä ei sama yritys.

        Kuulostaa kyllä vähintäänkin omistuiselta.
        Jollain joku selitys?


    • Mikko130

      Iha sähköalan yritys ollu ks prh satui virhe nimen suhtee toivoo ite yritykse perustaja ite

    • Anonyymi

      Vakkinkia lujayhtiö syyllisti rahanpesusta , viel , jne , ite stuurhouse rahoittaa ja o peeme hulle ,

    • Anonyymi

      Lujan stuurhouse Hannu viel laitto , lääkäri laskun minulle maksettavaksi ku kööhä , ettei Mikko stuurhouse pääse löytymään, onneksi tajusin ettei naispuolinen kaveri mene luottotiedot ja tai jtn

    • Anonyymi

      Isäni kun oli enne lujatalo oytä , jne , töissä eli Lujabetoni Oy tä , niin stuurhouse Hannu kuvitteli alkuun että , minun järjestämä ryöstö oli likolahti alueella, muttei ekana edes meinannut uskoa moista kun soitin, minusta siel näky enemmän iipo larho näk mies jne , eikä minä , noo oppipaha paska haka luja mikä lie

    • Anonyymi

      oletteko te onpassivelaisia?

    • Anonyymi

      Mous Notworks on yhtä järkevä nimi kuin ONPASSIVE.

      Mutta idiooteille soveltuva firman nimi tottakai!!!

    • Anonyymi

      3248120-8 on y tunnus onpassivelle , minä en istu stuurhouse vuoksi ku kirjoitti et onko onpassive , kuuklettakkaa enneku mustamualetta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe