MINIMEKKOONKO ?

Presidentti-sekoitus

TV-uutiset kertoivat, että muoti alkaa suosia jälleen lyhyempiä mekkoja,
Mukeutuisitko itse lähiaikoina mimihameeseen ?

82

3570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minimekkoon

      Tämänikäiselle ei tosiaan sovi minimekko,nuorten juttu sen on.

      Minua pidetään hyvin tyylikkäänä naisena ja ylikilojakaan ei ole yhtään. Mutta minimekko hui kauhee, vaikka minulla onkin pitkät ja hoikat sääret.

      Pysytään vain ruodussamme me 50 naiset.Katselkoot miehet ensi suvena vain nuoria naisia, jos kiinnostaa.

      Taidan pitäytyä niissä bermudoissani, jos vain tulee lämmin kesä, ne on sentään pikkuisen yli polven, niistä tykkään kesällä.

      Nainen 50

      • Peer G.

        Olen intohimoinen uimari.
        Joulun edellä pakkasin lempi-uikkarini mukaan ja käytin niitä hotellin kolmessa uima-altaassa.
        Yht´äkkiä huomasin valvojan vierelläni.
        Ymmärsin hänen huomautuksensa niitten "paljastavuuden", jota omassa hallissa ei koskaan kukaan moittinut. Olin niissä "esiintynyt" varmaan tuhat kertaa ja uinut monta tuhatta kilometriä.

        Miesten asuista puhutaan yleisesti kovin vähän,
        - supatellaan kenties ?


      • parhaat
        Peer G. kirjoitti:

        Olen intohimoinen uimari.
        Joulun edellä pakkasin lempi-uikkarini mukaan ja käytin niitä hotellin kolmessa uima-altaassa.
        Yht´äkkiä huomasin valvojan vierelläni.
        Ymmärsin hänen huomautuksensa niitten "paljastavuuden", jota omassa hallissa ei koskaan kukaan moittinut. Olin niissä "esiintynyt" varmaan tuhat kertaa ja uinut monta tuhatta kilometriä.

        Miesten asuista puhutaan yleisesti kovin vähän,
        - supatellaan kenties ?

        naurut sain, kiitos!!! ;DDDDDDDDDDDDDDDD


      • ALOITUSNIKILLÄSI!
        Peer G. kirjoitti:

        Olen intohimoinen uimari.
        Joulun edellä pakkasin lempi-uikkarini mukaan ja käytin niitä hotellin kolmessa uima-altaassa.
        Yht´äkkiä huomasin valvojan vierelläni.
        Ymmärsin hänen huomautuksensa niitten "paljastavuuden", jota omassa hallissa ei koskaan kukaan moittinut. Olin niissä "esiintynyt" varmaan tuhat kertaa ja uinut monta tuhatta kilometriä.

        Miesten asuista puhutaan yleisesti kovin vähän,
        - supatellaan kenties ?

        Eivät kaikki uudet tiedä että olette sama henkilö!Ja se osoittaisi myös että pysyt sanojesi takana?


      • päässä
        Peer G. kirjoitti:

        Olen intohimoinen uimari.
        Joulun edellä pakkasin lempi-uikkarini mukaan ja käytin niitä hotellin kolmessa uima-altaassa.
        Yht´äkkiä huomasin valvojan vierelläni.
        Ymmärsin hänen huomautuksensa niitten "paljastavuuden", jota omassa hallissa ei koskaan kukaan moittinut. Olin niissä "esiintynyt" varmaan tuhat kertaa ja uinut monta tuhatta kilometriä.

        Miesten asuista puhutaan yleisesti kovin vähän,
        - supatellaan kenties ?

        Tuhansia kilometrejä uidut uikkarit ovat varmasti
        25-30 vuotta vanhat, intohimostasi huolimatta!
        Heikko kielitaitosi aiheutti, sen ettet tajunnut huomautuksen koskevan puhki kuluneita persauksia.


      • Peer G.
        parhaat kirjoitti:

        naurut sain, kiitos!!! ;DDDDDDDDDDDDDDDD

        Voisimmeko kenties supatella hieman ?
        Tosi juttu tuo edellinen - onneksi oli useat uikkarit matkassa.


      • Peer G.
        päässä kirjoitti:

        Tuhansia kilometrejä uidut uikkarit ovat varmasti
        25-30 vuotta vanhat, intohimostasi huolimatta!
        Heikko kielitaitosi aiheutti, sen ettet tajunnut huomautuksen koskevan puhki kuluneita persauksia.

        Uin aika usein otsikossa mainitsemani matkan päivässä kun fiilis on hyvä. Kuukaudessa tullee joskus kolmisensataakin km. Merkillisintä on etteivät juuri nämä lempiuikkarini ole toistakymmentä vuotta käytössä olleina laisinkaan osoittaneet kulumisen saati haalistumisen merkkejä.
        Pitänee etsiä ja katsoa niistä *"laatumerkki", jota voisin suositella Sinullekin.


      • Peer G.
        ALOITUSNIKILLÄSI! kirjoitti:

        Eivät kaikki uudet tiedä että olette sama henkilö!Ja se osoittaisi myös että pysyt sanojesi takana?

        Kiitos vinkistä !
        Laitan Sinulle ruusut hyvästä viestistä kiun kerrot yhteystietosi/tai/ ja kukkakaupan puhelinnumeron, josta haluat ne noutaa.


      • laitoin sinulle
        Peer G. kirjoitti:

        Kiitos vinkistä !
        Laitan Sinulle ruusut hyvästä viestistä kiun kerrot yhteystietosi/tai/ ja kukkakaupan puhelinnumeron, josta haluat ne noutaa.

        yhteystiedot lähikukkakauppaan nimimerkin kanssa, vaan eipä ole kukkasia näkynyt.


      • mitään

        roiskeläppää päälleni laita, vaikka ei pattipolvet olekaan ja muutenkin sutjakassa kunnossa olen. Ei mielestäni sovi enää tämän ikäiselle 51


      • Peer G.
        laitoin sinulle kirjoitti:

        yhteystiedot lähikukkakauppaan nimimerkin kanssa, vaan eipä ole kukkasia näkynyt.

        Onko se minun vikani, kun se kukkapaupan tyttö ei ole soittanut minulle ?
        On viisaampaa käyttää varmempaa yhteyttä eli kertoa minulle meilaten sen kukkakaupan yhteystiewdot, josta haluaa ne ruususet noutaa...


      • Peer G.
        laitoin sinulle kirjoitti:

        yhteystiedot lähikukkakauppaan nimimerkin kanssa, vaan eipä ole kukkasia näkynyt.

        Ojennan tässä sinulle nämä virtuaaliruusut ihalteltavaksesi ja jaettavaksi myös ystävillesi kullekin makunsa ja "tarpeensa" mukaan....
        http://www.kordes-rosen.com/


      • Peer G.
        mitään kirjoitti:

        roiskeläppää päälleni laita, vaikka ei pattipolvet olekaan ja muutenkin sutjakassa kunnossa olen. Ei mielestäni sovi enää tämän ikäiselle 51

        Monet pukeutuvat paljastavaan asuun vain kun itse kuvittelevat heillä olevan jotain muutakin näytettävää kuin S E
        - M I N I H A M E !


      • minä teinkin
        Peer G. kirjoitti:

        Onko se minun vikani, kun se kukkapaupan tyttö ei ole soittanut minulle ?
        On viisaampaa käyttää varmempaa yhteyttä eli kertoa minulle meilaten sen kukkakaupan yhteystiewdot, josta haluaa ne ruususet noutaa...

        meilasin sinulle sen kukkakaupan osoitteen, josta olisin noutanut itse sen ruusun. ;)


      • laskun
        Peer G. kirjoitti:

        Ojennan tässä sinulle nämä virtuaaliruusut ihalteltavaksesi ja jaettavaksi myös ystävillesi kullekin makunsa ja "tarpeensa" mukaan....
        http://www.kordes-rosen.com/

        lähettää sitten meiliosoitteeseesi? Minulla onkin aika lailla ystäviä. ;)


      • Peer G.
        laskun kirjoitti:

        lähettää sitten meiliosoitteeseesi? Minulla onkin aika lailla ystäviä. ;)

        Niin varmaan minullakin ?
        On se kumma juttu kun kvaliteetti menee kvantiteetin edelle ja siitä on kaikkialla aina
        enemmän kysyntää kuin tarjontaa. Oletko huomannut ? Minäkään en ole tarjolla.... ees keskusteluun ystäviesi kanssa....saati kukkakimppuja ojentelemassa ovillanne....


      • Peer G.
        minä teinkin kirjoitti:

        meilasin sinulle sen kukkakaupan osoitteen, josta olisin noutanut itse sen ruusun. ;)

        Naapurin laatikkoon laitoit.
        Eräs asia - ellei meilissä ole selkeätä tunnistettavaa lähettäjänimeä niin sellaiset menevät tietysti avaamattomina suoraan roskikseen !
        Näin kävisi meilille, jossa on lähettäjänä
        "minä teinkin".


      • Jotenkin minua ärsyttää kun kaikkien pitää kulkea muotikuteissa sopii ne tai ei. Kun katsoo nykyistä huosu- ja paitamuotia niin suorastaan kuvottaa! Viiskymppiset tunkee päälleen liian matalat farkut ja napapaidan! Sama koskee minihameita. Miltäs meistä olis tuntunut kuuskyt luvulla jos meidän mummot olis pitäneet samoja vaatteita kuin me!?!

        Ollan me 50 naiset vaan tyylikkäitä ja pintamuodista veisaamme viis, se on nuorison juttu!


      • löpölöpölöp
        Peer G. kirjoitti:

        Uin aika usein otsikossa mainitsemani matkan päivässä kun fiilis on hyvä. Kuukaudessa tullee joskus kolmisensataakin km. Merkillisintä on etteivät juuri nämä lempiuikkarini ole toistakymmentä vuotta käytössä olleina laisinkaan osoittaneet kulumisen saati haalistumisen merkkejä.
        Pitänee etsiä ja katsoa niistä *"laatumerkki", jota voisin suositella Sinullekin.

        Jumala ei ole kieltänyt suuria ajattelemasta.


      • Peer G.
        löpölöpölöp kirjoitti:

        Jumala ei ole kieltänyt suuria ajattelemasta.

        - Totuus on kuitenkin usein
        satuakin ihmeellisempää....luojalle kiitos,
        että edelleen saan nauttia veden kannattelevasta
        elementistä.

        - Autuaita ovat puupäät,
        sillä he pysyvät pinnalla !


      • ovat..
        Peer G. kirjoitti:

        - Totuus on kuitenkin usein
        satuakin ihmeellisempää....luojalle kiitos,
        että edelleen saan nauttia veden kannattelevasta
        elementistä.

        - Autuaita ovat puupäät,
        sillä he pysyvät pinnalla !

        puupäät jotka pysyvät pinnalla veden kannattelevasta elementistä. RUAHAHAHAHAAHAAAA!


      • Peer G.
        piive kirjoitti:

        Jotenkin minua ärsyttää kun kaikkien pitää kulkea muotikuteissa sopii ne tai ei. Kun katsoo nykyistä huosu- ja paitamuotia niin suorastaan kuvottaa! Viiskymppiset tunkee päälleen liian matalat farkut ja napapaidan! Sama koskee minihameita. Miltäs meistä olis tuntunut kuuskyt luvulla jos meidän mummot olis pitäneet samoja vaatteita kuin me!?!

        Ollan me 50 naiset vaan tyylikkäitä ja pintamuodista veisaamme viis, se on nuorison juttu!

        Muotikuteissako vika ?
        Joulun edellä Teneriffalla sain tutustua niin uimapukuihin kuin ranta.asujen kantajiinkin.
        Hämmästelin niitten aneemisuutta.
        Eräs iäkäs rouva teki melkoisen poikkeuksen
        ja katselin häntä "sillä silmällä".
        En uskaltanut mennä häiritsemään ja kysymään asun alkuperää. Hänen poistuessaan rohkenin kuitenkin ottaa kameran esiin ja kuvata takaa päin etten loukkaisi yksityisyyttä.
        Ajattelin esittää jollekin suunnittelijalle josko voisi käyttää ideaa jo tulevan kesän
        ranta-asuja suunnitellessaan....vain enintään muutamalle...

        Asu oli mielestäni todella upea ja poikkesi täysin massasta.


      • Peer G.
        ovat.. kirjoitti:

        puupäät jotka pysyvät pinnalla veden kannattelevasta elementistä. RUAHAHAHAHAAHAAAA!

        Vain aito balsa-pää pysyy hyvin pinnalla.
        Balsa on todella kevyttä ja hyvin muotoutuvaa puuta. Tee se itse itsellesi
        Puupää-palkinnoksesi
        - vaikkapa kierrätykseen....siis kiertopalkinnoksi !


      • aneeminen
        Peer G. kirjoitti:

        Muotikuteissako vika ?
        Joulun edellä Teneriffalla sain tutustua niin uimapukuihin kuin ranta.asujen kantajiinkin.
        Hämmästelin niitten aneemisuutta.
        Eräs iäkäs rouva teki melkoisen poikkeuksen
        ja katselin häntä "sillä silmällä".
        En uskaltanut mennä häiritsemään ja kysymään asun alkuperää. Hänen poistuessaan rohkenin kuitenkin ottaa kameran esiin ja kuvata takaa päin etten loukkaisi yksityisyyttä.
        Ajattelin esittää jollekin suunnittelijalle josko voisi käyttää ideaa jo tulevan kesän
        ranta-asuja suunnitellessaan....vain enintään muutamalle...

        Asu oli mielestäni todella upea ja poikkesi täysin massasta.

        Että vanha mies kehtaa lässyttää!


      • Peer G.
        aneeminen kirjoitti:

        Että vanha mies kehtaa lässyttää!

        Siirry seuraavaan juttuun tai avaa oma kiintoisa keskustelu ihan
        - lässyttämättä !


      • Peer G. kirjoitti:

        Muotikuteissako vika ?
        Joulun edellä Teneriffalla sain tutustua niin uimapukuihin kuin ranta.asujen kantajiinkin.
        Hämmästelin niitten aneemisuutta.
        Eräs iäkäs rouva teki melkoisen poikkeuksen
        ja katselin häntä "sillä silmällä".
        En uskaltanut mennä häiritsemään ja kysymään asun alkuperää. Hänen poistuessaan rohkenin kuitenkin ottaa kameran esiin ja kuvata takaa päin etten loukkaisi yksityisyyttä.
        Ajattelin esittää jollekin suunnittelijalle josko voisi käyttää ideaa jo tulevan kesän
        ranta-asuja suunnitellessaan....vain enintään muutamalle...

        Asu oli mielestäni todella upea ja poikkesi täysin massasta.

        On palsta muuttunut! Pervoja ja valkoturpia...... Eikö tämä olekaan Romano saitti? Pitää ihan tarkistaa o_O


    • täytyy kyllä

      sanoa etten itse henkilökohtaisesti pukeutuisi minimekkoon. En käytä lainkaan naisten vaatteita.
      Mutta 50 kymppiset naiset jotka ovat pitäneet kroppansa kurissa noiden ylikilojen suhteen, pukeutukaa ihmeessä. Kyllä ne sopii teillekin. Olette muutenkin niin ah söpöjä !

      • HÖH?

        Jos 50-vuotias on TYYLIKÄS ja hänellä on htyvä maku niin EI käytä enää minihametta vaikka omaisi kuinka ihanat sääret;D


      • vanhemmatkin
        HÖH? kirjoitti:

        Jos 50-vuotias on TYYLIKÄS ja hänellä on htyvä maku niin EI käytä enää minihametta vaikka omaisi kuinka ihanat sääret;D

        naiset minihameita ja pukeutuvat kuten haluavat.Hyvä esimerkki on Aira Samulin,joka sopisi meidän viisikymppisten äidiksi.Hänellä uskallusta ja tyyliä löytyy!


      • kyllä,
        vanhemmatkin kirjoitti:

        naiset minihameita ja pukeutuvat kuten haluavat.Hyvä esimerkki on Aira Samulin,joka sopisi meidän viisikymppisten äidiksi.Hänellä uskallusta ja tyyliä löytyy!

        tyylikkyyttä ei.


      • Peer G.
        vanhemmatkin kirjoitti:

        naiset minihameita ja pukeutuvat kuten haluavat.Hyvä esimerkki on Aira Samulin,joka sopisi meidän viisikymppisten äidiksi.Hänellä uskallusta ja tyyliä löytyy!

        Valaistus on tässäkin melkoinen tehokeino.
        Maaliskuun alussa saanen kokea millaisen tunnelman Airan Ekku saa Savonlinnan tuomiokirkkoon kun hänen suunnittelemansa valaistus (?) yhdistetään Kalevi Kiviniemen uruilla taidokkaasti loihtimaan tunnelmaan....


      • Peer G.
        Peer G. kirjoitti:

        Valaistus on tässäkin melkoinen tehokeino.
        Maaliskuun alussa saanen kokea millaisen tunnelman Airan Ekku saa Savonlinnan tuomiokirkkoon kun hänen suunnittelemansa valaistus (?) yhdistetään Kalevi Kiviniemen uruilla taidokkaasti loihtimaan tunnelmaan....

        Vaikka tämä meneekin hieman ohi varsinaisesta aiheesta niin tuon sen esiin. Valaistuksella on joskus valtaisa merkitys siihen mitä näemme, koemme ja kuulemme. Voinette kokeilla sitä vaikkapa illalla sytyttäen kynttilän valaisemaan
        illanistujaisianne tai makuuhuoneeseen tunnelmaa kohottamaan....

        Tämä Valo-oratorio esitetään maassamme kahdeksassa kirkossa.
        Uskon sen olevan kokemisen arvoista.
        http://www.menolippu.fi/showevent.asp?id=1144


      • sanotaan
        kyllä, kirjoitti:

        tyylikkyyttä ei.

        että yli 5- tai 60-kymppinen ei voisi olla tyylikäs minihameessakin? Jos sillä on siihen sopiva kroppa!


      • Peer G.
        sanotaan kirjoitti:

        että yli 5- tai 60-kymppinen ei voisi olla tyylikäs minihameessakin? Jos sillä on siihen sopiva kroppa!

        Minusta jokainen valitkoon itselleen sellaisen asun, jossa tuntee itse viihtyvänsä.
        Tiettyihin tilaisuuksiin on kuitenkin syytä pukeutua tilanteen mukaan toivotulla tavalla.

        Katselen usein profiilisivuja ja aivan äsken huomasin erään todella mielenkiintoisen kuvan. Kun siinä oli yhteystiedot niin laitoin viestin hänelle omine mielipiteineni.


      • riemuvoitto
        Peer G. kirjoitti:

        Valaistus on tässäkin melkoinen tehokeino.
        Maaliskuun alussa saanen kokea millaisen tunnelman Airan Ekku saa Savonlinnan tuomiokirkkoon kun hänen suunnittelemansa valaistus (?) yhdistetään Kalevi Kiviniemen uruilla taidokkaasti loihtimaan tunnelmaan....

        Jo kymmenen vuotta on Tytyrin kaivoksella saanut nauttia tuosta yhdistelmästä, ja 130 m maanpinnan alapuolella. Saanet kokea sen kovasti myöhässä!


      • Peer G.

        Itse en ole milloinkaan laittanut farkkuja jalkaani edes töissä ollessani.
        Minusta naisesta katoaa naisellisuus kun hän kertoo viihtyvänsä T-paidassa ja farkuissa.
        Tämä on tietysti taas vain minun oma mielipiteeni.


      • Peer G.
        riemuvoitto kirjoitti:

        Jo kymmenen vuotta on Tytyrin kaivoksella saanut nauttia tuosta yhdistelmästä, ja 130 m maanpinnan alapuolella. Saanet kokea sen kovasti myöhässä!

        Nyt meni yli "hilseen".
        Tutustuisitko vaikkapa noihin deittipalstoihin ja niillä naisten toiveista mieluisina seurusteluhetkinä. Ei liene yllätys, että kynttiläillalliset viinin maisteluineen ovat heille mieleen.
        Ravintolat ja tanssisalitkin panostavat paljon sopivan valaistuksen aikaan saamisessa.

        Kun illalla istut siippasi kanssa keskustelemaan pöydän ääressä tai sänkykamarissa niin valaistuksen himmentämisellä kun taianomainen
        vaikutus myös keskusteluun ja tulette läheisemmiksi, keskustelu muuttuu rauhallisemmaksi, hiljaisemmaksi, intiimimmäksi....


    • kiinnikö olet

      viimekesänäkin kulkenut? Johan ne on olleet jo pari vuotta taas muodissa. ;DD

      • Peer G.

        - Napa paljaana,
        tissit koholla !
        Naiset ovat kulkeneet jo pitkään jopa pakkassäällä. Ihmettelen ettei ole mitään kummempia vaivoja näkynyt ja kuulunut.

        En mujuten käytä laisinkaan laseja kaupungilla kulkeissani
        - tansseissakaan !


      • käyttänyt
        Peer G. kirjoitti:

        - Napa paljaana,
        tissit koholla !
        Naiset ovat kulkeneet jo pitkään jopa pakkassäällä. Ihmettelen ettei ole mitään kummempia vaivoja näkynyt ja kuulunut.

        En mujuten käytä laisinkaan laseja kaupungilla kulkeissani
        - tansseissakaan !

        niin oisit huomannut ajoissa muodin muuttuneen. Säälin kaikkia niitä autoilijoita, jotka joutuvat sinua väistämään ilman laseja kun liikenteessä toilailet.
        Pitäisikö niitten vaivojen näkyä ja kuulua sinullekkin, vai käytätkö kenties minihametta ja kuljet napa paljaana ja ihmettelet ettei ne vaivat viel NÄY sinulla? ;D


      • Peer G.
        käyttänyt kirjoitti:

        niin oisit huomannut ajoissa muodin muuttuneen. Säälin kaikkia niitä autoilijoita, jotka joutuvat sinua väistämään ilman laseja kun liikenteessä toilailet.
        Pitäisikö niitten vaivojen näkyä ja kuulua sinullekkin, vai käytätkö kenties minihametta ja kuljet napa paljaana ja ihmettelet ettei ne vaivat viel NÄY sinulla? ;D

        Oleskelen nyt ihan Aatamin asussa, joka on mieluisa myös yöllä
        - ilman Chanel-vitosta, jota en kaipaa ees mahdollisella "petikaverillani" olevan....

        Pikku-Oskari kyseli aikoinaan:
        - Äiti, miksi isi on ostanut sinulle nätin yömekon, jonka hän kuitenkin heti riisuu sinulta pois ?


      • ???
        Peer G. kirjoitti:

        Oleskelen nyt ihan Aatamin asussa, joka on mieluisa myös yöllä
        - ilman Chanel-vitosta, jota en kaipaa ees mahdollisella "petikaverillani" olevan....

        Pikku-Oskari kyseli aikoinaan:
        - Äiti, miksi isi on ostanut sinulle nätin yömekon, jonka hän kuitenkin heti riisuu sinulta pois ?

        vaimosi yömekkoa riisut?


      • Peer G.
        ??? kirjoitti:

        vaimosi yömekkoa riisut?

        - Pienillä padoillakin on korvat,
        sanoo vanha kansa sattuvasti.
        Minulla ei ole ollut milloinkaan makuuhuoneen ovessa lukkoa. Usein pienimmät lapset kömpivät yölläkin isin ja äidin väliin jomman kumman kainaloon....minusta näin pitäisi olla edelleen kaikissa perheissä, joilla on pieniä lapsia.
        Paappana olen kovin iloinen saadessani joskus lapsenlapsiani "vierihoitoon".

        H.C. Andersenin satu Keisarin uusista vaatteista
        voisi sopia myös sinulle luettavaksi....


    • pituus 50-vee on ilmeisen eri, kuin 15-vee tai
      20-vee.

      Vaimon kaapista löytyy tanssimekkoa minimittaisena, jos 'omin kriteerein' vertaan sitä samaan ikäryhmään.

      Hyvin sellaisetkin asut istuvat hänelle, sillä hän on silloinkin vain oma itsensä, luonnollinen ja 'varma'. Hän ei kiinnitä valitsemaansa asuun huomiota, muutoin, kuin sovittaessa.[no se onkin melkoinen prosessi, se!:)]

      Jos kuvailen vaimoa hänen 'lyheimmissä' tanssi-asuissaan, niin sana joka sitä parhaiten kuvaa, on sensuelli; ei seksikäs.
      Hänen olemus sekä tapa meikata hyvin kevyesti, estää kokonaisuuden muodostumisen seksikkääksi.

      Itse olen aina ollut luonnollisen ja sensuellin ihmistyypin ihailija ja olen edelleen.

      Nykyisistä esim. Patricia Kaas 40- vuotias tyylikäs esiintyjä.
      Nuorempaa ikäpolvea vaikkapa artisti, Dido.
      Hänen musiikkivideo white flag on hyvä esimerkki kuinka nuorikin voi olla ilman seksistä videota paljon "haluttavampi", kuin ne sadat vähäasuiset esiintyjät, joita mahtuu tusinnaan väh. "kaksikymmentä".

      ps. nuorison minimuoti vastaisi meidän ikäisille ehkä paremmin mikroa.

    • Pirre*

      repetuaari on tullut jo käytyä läpi, minit, mikro pöksyt-ja hameet, maksit, jne.. - viittii tällä iällä naurettavaksi alkaa, - aika aikaa kutakin.

      Vaikkei silti tartte mummomuodissakaan olla.

      Nuorilla ovat minit ihan nättejä, ovathan he vielä nättejä muutenkin.

      • Peer G.

        Minusta meillä saisi olla paljon enemmän naurettavaa elämässämme, myös näissä

        - P A L S T A K E S K U S T E L U I S S A ! !


    • Mona-Liiza

      minimekko tai hame sovi oikein yli 50 vuotiaalle naiselle olipa sitten kuin hyvä vartalo tahansa..ei ainakaan liian lyhyt.
      Oli mullakin minihame vielä noin 10 vuotta sitten mutta tänä päivänä ei juolahtaisi mieleenikään pukeutua sellaiseen vaikka vartalo onkin vielä suhtkoht hyvän näköinen;)
      Vähän yli polviin saakka oleva hame on nätti mutta ei sen lyhyempi..

      • ikä olekkaan pelkästään numeroita?:)

        Eipä kaikille nuorille sovi mini takka maxi, jos se ei ole kantajansa näköinen.

        Ei muuta, kuin entisiä mekkoja sovittelemaan peilin eteen ja lapset makutuomariksi, jos ei ole aivan pahimmassa murkkuiässä.

        Noin kymmenen vuotta sitten, kun vanhin tytär kahdeksantoista, äiti( vaimo) täytti neljäkymmentä ja anoppi oli viisysi, niin sisaruksiksi heitä flirtailevat miehet puhuttelivat tanssiparketin äärellä.
        Iloiset kasvot, luonnolinen käytös, sopusuhtainen kokonaisuus on merkityksellisempää, kuin asusteen mitta tai asusteen tyylisuunta, kategoria.

        Jokaiselle on omat persoonaliset vahvuudet, joita kannattaa asuin ja meikein korostaa.

        Kengän valinnallakin on suuri vaikutus. Se voi antaa sen 'viimeisen silauksen', tai pahimmassa tapauksessa sillä voidaan myös pilata paljon.


        Jk.Anoppi on edelleen upea nainen vaikka juuri täytti seisemänkymmentä.
        Joka talviaamu hän käy avannossa uimassa ja iho pysyy kuulaana ja sileänä.
        Häneltä löytyy edelleen vyötärö sekä sopivasti ihon alla 'lihaa', jotta ei nahka näytä 'roikkuvalta'.
        Kasvoissakin juonteen alut vasta silmänurkissa.

        No jaa! Ainahan olen sanonut, että katselen 'värilasien' läpi maailmaa ja varsinkin naisia, joista 'ylikaiken tykkään'. Siinä mielessä olen 'esa saarisen' hengenheimolainen, että aina oma "pipsa" on kuitenkin "kuningatar"!;))

        Leikki leikkinä, mutta makuasioista on mukava kiistellä, koska jokainen on oikeassa mielipiteensä suhteen.


      • Peer G.

        Tuossa joulun alla olin lomailemassa Teneriffalla ja tuolloin mieliasuni oli Aatamin asu ja mielelläni koin Eevankin siinä oleskelevan.
        Näin kotonakin - vieraiden vuoksi pukeudun "säädyllisesti" etten herätä pahennusta.
        Eläinkunnassa ihminen on ainoa olento, joka pukeutuu vaikka ei siihen olisi mitään tarvettakaan.

        Muistan eräissä tansseissa ihastelleeni daamiani sanoen:
        - Minusta luoja on onnistunut työssään sinut luodessaan.
        Kun jatkoin ihasteluani niin vastaukset osoittivat hänen olevan älykkään ja taitavan.
        Jopa kauniinja tyylikkään mekon hän kertoi itse suunnitelleensa ja ommelleensa.


      • Mona-Liiza
        emw34 kirjoitti:

        ikä olekkaan pelkästään numeroita?:)

        Eipä kaikille nuorille sovi mini takka maxi, jos se ei ole kantajansa näköinen.

        Ei muuta, kuin entisiä mekkoja sovittelemaan peilin eteen ja lapset makutuomariksi, jos ei ole aivan pahimmassa murkkuiässä.

        Noin kymmenen vuotta sitten, kun vanhin tytär kahdeksantoista, äiti( vaimo) täytti neljäkymmentä ja anoppi oli viisysi, niin sisaruksiksi heitä flirtailevat miehet puhuttelivat tanssiparketin äärellä.
        Iloiset kasvot, luonnolinen käytös, sopusuhtainen kokonaisuus on merkityksellisempää, kuin asusteen mitta tai asusteen tyylisuunta, kategoria.

        Jokaiselle on omat persoonaliset vahvuudet, joita kannattaa asuin ja meikein korostaa.

        Kengän valinnallakin on suuri vaikutus. Se voi antaa sen 'viimeisen silauksen', tai pahimmassa tapauksessa sillä voidaan myös pilata paljon.


        Jk.Anoppi on edelleen upea nainen vaikka juuri täytti seisemänkymmentä.
        Joka talviaamu hän käy avannossa uimassa ja iho pysyy kuulaana ja sileänä.
        Häneltä löytyy edelleen vyötärö sekä sopivasti ihon alla 'lihaa', jotta ei nahka näytä 'roikkuvalta'.
        Kasvoissakin juonteen alut vasta silmänurkissa.

        No jaa! Ainahan olen sanonut, että katselen 'värilasien' läpi maailmaa ja varsinkin naisia, joista 'ylikaiken tykkään'. Siinä mielessä olen 'esa saarisen' hengenheimolainen, että aina oma "pipsa" on kuitenkin "kuningatar"!;))

        Leikki leikkinä, mutta makuasioista on mukava kiistellä, koska jokainen on oikeassa mielipiteensä suhteen.

        että ei ikä ole pelkkiä numeroita (luojalle kiitos);), eikä kaikille sovi mini olipa sitten nuori tai vanha. Mutta tarkoitin nyt niitä erittäin lyhkäsiä hameita jotka just ja just peittää takapuolen, että sellaset ei oikein enään keski-ikäiselle sovi..eikä navan paljastavat topit.
        Itsekin tykkään pukeutua nuorekkaasti ja mieluummin viimeisen muodin mukaan, mutta minihametta en laita päälleni..siinä kulkee raja;).
        Mutta sehän on tietenkin makuasia josta ei sovi kiistellä..toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä;)


      • Mona-Liiza
        Peer G. kirjoitti:

        Tuossa joulun alla olin lomailemassa Teneriffalla ja tuolloin mieliasuni oli Aatamin asu ja mielelläni koin Eevankin siinä oleskelevan.
        Näin kotonakin - vieraiden vuoksi pukeudun "säädyllisesti" etten herätä pahennusta.
        Eläinkunnassa ihminen on ainoa olento, joka pukeutuu vaikka ei siihen olisi mitään tarvettakaan.

        Muistan eräissä tansseissa ihastelleeni daamiani sanoen:
        - Minusta luoja on onnistunut työssään sinut luodessaan.
        Kun jatkoin ihasteluani niin vastaukset osoittivat hänen olevan älykkään ja taitavan.
        Jopa kauniinja tyylikkään mekon hän kertoi itse suunnitelleensa ja ommelleensa.

        nudisti kun tykkäät aatamin asussa kulkea..;)
        Me muuten kerran vahingossa eksyttiin nudistien rannalle Playa del Inglisissä, oli meidän ensimmäisiä ulkomaan matkoja..ihmeteltiin kovasti että mites täällä kaikki ottaa aurinkoo alasti..tultiin siihen tulokseen että kai se niin on tapana isossa maailmassa kunnes sitten poislähtiessä huomattiin kyltti jossa luki nudistiranta..:))


      • Peer G.
        Mona-Liiza kirjoitti:

        nudisti kun tykkäät aatamin asussa kulkea..;)
        Me muuten kerran vahingossa eksyttiin nudistien rannalle Playa del Inglisissä, oli meidän ensimmäisiä ulkomaan matkoja..ihmeteltiin kovasti että mites täällä kaikki ottaa aurinkoo alasti..tultiin siihen tulokseen että kai se niin on tapana isossa maailmassa kunnes sitten poislähtiessä huomattiin kyltti jossa luki nudistiranta..:))

        Jo runsas kymmenen vuotta sitten taisin itse käydä juuri tällä rannalla. Nykyisin ei tarvitse matkustaa edes ulkomaille. Monilla hiekkarannoilla voi pulikoida ihan vapaasti.
        Näin myös kotoisissa kylpylöissä -Sotkamon Vuokatin tienoolla viimeksi sain kokea itse tämän
        "ihmeen" - tuolle "osastolle" ei ollut asiaa säädyllisessä uimapuvussa.
        Kaikki tuntuivat pitävän asiaa ihan luonnollisena turkkilaista tai suomalaista saunaa myöten, joihin sai mennä niin miehet kuin naisetkin yhdessä tai erikseen...

        Kotioloissa en pidä asiaa mitenkään kummallisena. Nytkin istun tässä naputtelemassa
        vain pyyhe pyllyn alla...


      • Peer G.
        Mona-Liiza kirjoitti:

        nudisti kun tykkäät aatamin asussa kulkea..;)
        Me muuten kerran vahingossa eksyttiin nudistien rannalle Playa del Inglisissä, oli meidän ensimmäisiä ulkomaan matkoja..ihmeteltiin kovasti että mites täällä kaikki ottaa aurinkoo alasti..tultiin siihen tulokseen että kai se niin on tapana isossa maailmassa kunnes sitten poislähtiessä huomattiin kyltti jossa luki nudistiranta..:))

        - Varokaa vihaista koiraa !
        on yleinen kyltti ovessa.
        Pitäisiköhän minun laittaa kotioveeni vaikkapa:
        - Täällä asuu N U D I S T I !


      • Mona-Liiza kirjoitti:

        että ei ikä ole pelkkiä numeroita (luojalle kiitos);), eikä kaikille sovi mini olipa sitten nuori tai vanha. Mutta tarkoitin nyt niitä erittäin lyhkäsiä hameita jotka just ja just peittää takapuolen, että sellaset ei oikein enään keski-ikäiselle sovi..eikä navan paljastavat topit.
        Itsekin tykkään pukeutua nuorekkaasti ja mieluummin viimeisen muodin mukaan, mutta minihametta en laita päälleni..siinä kulkee raja;).
        Mutta sehän on tietenkin makuasia josta ei sovi kiistellä..toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä;)

        taisin Pirrelle huumorilla heittää, kun sanoi, ettei kukaan voi parisuhteen alkuvauiheessa tietää, millaisen hän vuosien päästä on.

        Sanoin silloin;" minä olin senverran fiksu,että vertasin vaimoa anopiin, miltä tytär hänen iässään mataisi näyttää.

        Samanhan voisi päteä vaikka luonteeseen ja aikuisuuden käsitykseen kun on silloisen anopin tai apen ikäinen.

        Sitän sanotaan, että "fiksut pärjää aina"! :))

        jk. Eihän se minunkaan parinvalinta näi mennyt, mutta jälkiviisaana/viisastelijana on helppo ja joskus pakko päteä!
        Vielä kun äitinsä näköinen tyttö olemukseltaan, kuin luonteeltaan, niin sain siitä ajatuksen.


      • Mona-Liiza
        Peer G. kirjoitti:

        - Varokaa vihaista koiraa !
        on yleinen kyltti ovessa.
        Pitäisiköhän minun laittaa kotioveeni vaikkapa:
        - Täällä asuu N U D I S T I !

        murtovarkaat säikähtäs jos ovessasi lukis että täällä asuu nudisti;)..
        Mutta eikös se ole kylmä näin talvella olla ilman vaatteita..mulla on nytkin villasukat jalassa ja villatakki päällä..?:)


      • Mona-Liiza
        emw34 kirjoitti:

        taisin Pirrelle huumorilla heittää, kun sanoi, ettei kukaan voi parisuhteen alkuvauiheessa tietää, millaisen hän vuosien päästä on.

        Sanoin silloin;" minä olin senverran fiksu,että vertasin vaimoa anopiin, miltä tytär hänen iässään mataisi näyttää.

        Samanhan voisi päteä vaikka luonteeseen ja aikuisuuden käsitykseen kun on silloisen anopin tai apen ikäinen.

        Sitän sanotaan, että "fiksut pärjää aina"! :))

        jk. Eihän se minunkaan parinvalinta näi mennyt, mutta jälkiviisaana/viisastelijana on helppo ja joskus pakko päteä!
        Vielä kun äitinsä näköinen tyttö olemukseltaan, kuin luonteeltaan, niin sain siitä ajatuksen.

        vaikka ei se aina pidä paikkaansa että tyttärestä tulisi äitinsä näköinen ja oloinen..itse olen perinyt äitini luonteen mutta isäni ulkonäön.
        Täytyy vissiin verrata sekä anoppiin että appeen jos haluaa tietää minkälainen puolisosta tulee vanhempana..;)


      • Peer G.
        Mona-Liiza kirjoitti:

        murtovarkaat säikähtäs jos ovessasi lukis että täällä asuu nudisti;)..
        Mutta eikös se ole kylmä näin talvella olla ilman vaatteita..mulla on nytkin villasukat jalassa ja villatakki päällä..?:)

        Mittarit osoittivat ulkona olevan - 3,7 ja sisällä 20,o suht. kosteus 22 %
        ja tunnen oloni oikein mukavaksi.
        Eräänä syynä lienee rasvaprosenttini vaikkei se olekaan ihan ruskeata....
        Villasukat toki laittaisin jalkaani kun kutoisit
        sellaiset minulle vaikkapa

        - ystävänpäivälahjaksi ?


      • Mona-Liiza
        Peer G. kirjoitti:

        Mittarit osoittivat ulkona olevan - 3,7 ja sisällä 20,o suht. kosteus 22 %
        ja tunnen oloni oikein mukavaksi.
        Eräänä syynä lienee rasvaprosenttini vaikkei se olekaan ihan ruskeata....
        Villasukat toki laittaisin jalkaani kun kutoisit
        sellaiset minulle vaikkapa

        - ystävänpäivälahjaksi ?

        näyttää yli 20 ja silti mua palelee..
        Voinhan mää sulle villasukat kutoo kun tietäsin mikä sun koko on..siis jalkojen..;))


      • Mona-Liiza kirjoitti:

        näyttää yli 20 ja silti mua palelee..
        Voinhan mää sulle villasukat kutoo kun tietäsin mikä sun koko on..siis jalkojen..;))

        Olisin tosella otettu kun saisin Sinun kutomasi villasukat. Kokoni osaan kertoa vain kengän numeron mukaan, joka on 43.
        Yhteystiedot saatuani voin laittaa jopa piirroksiakin sekä lähettää mieluista villalankaakin....laittaisin sen verran, että saisit myös itsellesi "sävy sävyyn" ja tetenkin annat minulle myös

        - r u k k a s e t !


      • Mona-Liiza
        Ajomies-x kirjoitti:

        Olisin tosella otettu kun saisin Sinun kutomasi villasukat. Kokoni osaan kertoa vain kengän numeron mukaan, joka on 43.
        Yhteystiedot saatuani voin laittaa jopa piirroksiakin sekä lähettää mieluista villalankaakin....laittaisin sen verran, että saisit myös itsellesi "sävy sävyyn" ja tetenkin annat minulle myös

        - r u k k a s e t !

        sukat piti kutoo..oletko sitten sama kuin tuo Peer G.? Mää oon niin uusi tällä palstalla etten tunne vielä porukkaa..:)


      • Mona-Liiza kirjoitti:

        sukat piti kutoo..oletko sitten sama kuin tuo Peer G.? Mää oon niin uusi tällä palstalla etten tunne vielä porukkaa..:)

        Kyllä ne sukat on sopivan kokoiset minunkin jalkaani ja meillä on veljesten kesken ihan kivat ja sopuisat välit. Voimme käyttää samoja sukkia vuorotellen.
        Rukkaset on kuitenkin syytä antaa ihan salaa.
        Kihlat julkaistaan, mutta rukkaset ihan hiljaa
        "kahdenkesken"
        - Eikös juu ?


      • Ajomies-x kirjoitti:

        Olisin tosella otettu kun saisin Sinun kutomasi villasukat. Kokoni osaan kertoa vain kengän numeron mukaan, joka on 43.
        Yhteystiedot saatuani voin laittaa jopa piirroksiakin sekä lähettää mieluista villalankaakin....laittaisin sen verran, että saisit myös itsellesi "sävy sävyyn" ja tetenkin annat minulle myös

        - r u k k a s e t !

        Miksi sinun entisen Ajomiehen pitää työntää nenäsi MINUN JUTTUIHINI. Tuntuu kuin kiirehtisit suotta vaikka tiedät vallan hyvin, että "pakoon et pääse kohtaloasi..."

        Varo vaan tuota Mona Lisaa ja hänen viekoittelevaa hymyään....ja minuakin kunhan
        tapaan armaani Solveigin.
        Jos häneen kajoat niin sinulle ei kunnian kukko laula...


    • olisi kuin

      Tina Turnerin 5-6-kymppisenä, enpä muuhun kuin miniin pukeutuisikaan, mutta kun "tasan ei käy onnen lahjat".

      • Ihastelen meillä romanien, saamelaisten ja muualta muuttaneitten hyvää makua pukeutumisessa. Meillä on paljon opittavaa monilta luonnonkansoilta.
        Suomalaisnaiset voisivat myö katsella eestittäriä
        matkaillessaan lahden etelärannalla.
        Heillä on todella hyvä maku pukeutumisessakin
        ja siihen kuuluu myös käyttäytyminen... ihastelen....


      • erehdytti minut
        Ajomies-x kirjoitti:

        Ihastelen meillä romanien, saamelaisten ja muualta muuttaneitten hyvää makua pukeutumisessa. Meillä on paljon opittavaa monilta luonnonkansoilta.
        Suomalaisnaiset voisivat myö katsella eestittäriä
        matkaillessaan lahden etelärannalla.
        Heillä on todella hyvä maku pukeutumisessakin
        ja siihen kuuluu myös käyttäytyminen... ihastelen....

        hetkeksi luulemaan, että olisit ihannoinut luonnonkansojen alastomuutta. Siellähän ainakin oli aikoinaan tapana olla koko ihmisikä lähes ilman rihman kiertämää.

        Kristinoppi, muuten siihen kantaa ottamattahan, on heti ensitoimikseen pukenut ja vaatettanut "Ambomaan alkuperäisiä asukkaita".


      • Peer G.
        erehdytti minut kirjoitti:

        hetkeksi luulemaan, että olisit ihannoinut luonnonkansojen alastomuutta. Siellähän ainakin oli aikoinaan tapana olla koko ihmisikä lähes ilman rihman kiertämää.

        Kristinoppi, muuten siihen kantaa ottamattahan, on heti ensitoimikseen pukenut ja vaatettanut "Ambomaan alkuperäisiä asukkaita".

        Totta iheessä näillä pakkasilla on syytä pukeutua tilanteen mukaan ja kulttuurimmekin vaatii näin tekemään.
        Luonnonkansoissa, meilläkin romaninaiset, pukeutuvat todella hyvin ja he ovat meikäläisiä selvästi ryhdikkäämpiä. Muistan hyvin uudenvuoden aaton Mission Hartwall-areenalla.
        Siellä oli myös romaninaisia. Heitä oli ilo seurata ja katsella pukeutumisen ohella myös hyvää käyttäytymistä.


      • toinenkin
        Peer G. kirjoitti:

        Totta iheessä näillä pakkasilla on syytä pukeutua tilanteen mukaan ja kulttuurimmekin vaatii näin tekemään.
        Luonnonkansoissa, meilläkin romaninaiset, pukeutuvat todella hyvin ja he ovat meikäläisiä selvästi ryhdikkäämpiä. Muistan hyvin uudenvuoden aaton Mission Hartwall-areenalla.
        Siellä oli myös romaninaisia. Heitä oli ilo seurata ja katsella pukeutumisen ohella myös hyvää käyttäytymistä.

        puoli totuudesta unohtuisi, enpä ole koskaan nähnyt yhtään huonosti käyttäytyvää suomalaistakaan omassa kansallispuvussaan. Presidentin linnan kutsuillakin omiin kansallispukuihimme pukeutuneet erottautuvat edukseen. Ja heistäkin kukin ikänsä ja kuntonsa edellyttämässä ryhdissä.

        Telkkarissa oli helluntalaisten romanien kuoron esitys, ja ihmettelenkin, miksei heitä näytetä vastakin. Niin kaunista esiintymistä, äänellisesti kuin visuaalisestikin se oli.


      • Peer G.
        toinenkin kirjoitti:

        puoli totuudesta unohtuisi, enpä ole koskaan nähnyt yhtään huonosti käyttäytyvää suomalaistakaan omassa kansallispuvussaan. Presidentin linnan kutsuillakin omiin kansallispukuihimme pukeutuneet erottautuvat edukseen. Ja heistäkin kukin ikänsä ja kuntonsa edellyttämässä ryhdissä.

        Telkkarissa oli helluntalaisten romanien kuoron esitys, ja ihmettelenkin, miksei heitä näytetä vastakin. Niin kaunista esiintymistä, äänellisesti kuin visuaalisestikin se oli.

        Harvinaisia ovat naisten ja varsinkin miesten kansallispuvut suomalaisilla ja ylen harvoin niitä puetaan ylle. Itse olen joissain juhlatilaisuuksissa nuorena sekä näytelmärooleissa.
        Romaninaisilla se on yllä arkenakin ja valmistuskustannuksiltaan lienevät hyvinkin kansallispukujemme hintaisia.
        Venäläisten ja unkarilaisten romanien tai "mustalaisorkesterien" ja kuorojen esityksiä olen nautinnolla ollut kuulemassa usein.


    • voisin tuntea oloni ihan kotoisaksi vaikkapa lyhythameisessa jakkupuvussa. Suomessa saattaisin itsekin olla hyvin tietoinen lyhyen hameen lyhyydestä.

      Kaappiin on jäänyt muutamia hyväkuntoisia hameita, joiden helma päättyy polven yläpuolelle. Kuka tietää, jos vaika laittaisinkin paksujen sukkahousujen kanssa sellaisen vielä joskus päälleni, jos siltä tuntuisi.;)) Ehkä ei tarvitsisi seistä bussissa eikä avata itse ovia. ;)) Rehellinen vastaus: En tiedä laittaisinko.

      • Akaton mies

        Laita vaan, Sinä oot tuallaanen nätti tyttö muutoonki. Se oliis sellaanen nuarekkaan näköönen ja jos sellaanen muotiki on tuloos niin kyllä voi laittaa. Mukava silimälle, vaikka sitten nua kylänpojat Sut vie ja meirän kaikkien tuloo Sua täällä kovasti ikävä. Pitääsköhän Sun sittenki pelata varmanpäälle?


    • Tämä on +50

      Tulitko "vierailulle" ?
      Ps.minihame iän ohittanut,vaikka hoikka olenkin.

      • Peer G.

        Mehän saamme keskustella täällä asioista, jotka herättävät yleistä kiinnostusta. Kenenkään ei ole PAKKO osallistua sellaiseen keskusteluun, joka ei itseä kiinnosta.
        Sinäkin saat ihan vapaasti availla keskusteluja mieleisistäsi aiheista ja/tai osallistua sellaisiin.
        Pyyleväkin mummo saattaa olla viehkeä minihameessa, jos hän haluaa sellaiseen sonnustautua niin siitä vaan !
        Voin kertoa sinulle, että joskus käy niin, että vierailulle tuleva rouva nappaa vaatekaapistani jonkun oloasuni ja laittaa ylleen...
        - Mukavaa huomata, että kelpaa ja ihastelen kun se jopa pukee häntä !


    • ei ole pakkopaita

      Jos nuoret naiset pukeutuvat kesällä minihameeseen, pitäkää silmällä miestänne, jos teillä sellainen vielä on, ja näpäyttäkää ihan kunnolla, jos katse alkaa seurata minimekkoja!

      50 nainen ei minihametta käytä, ainakaan julkisesti. Oman miehen kanssa voidaan leikkiä sellaistakin, siinä ei ole rajoja.

      Muoti on suunnattu nuorille, jotka eniten rahaa käyttävät vaatteisiin. Sitä enemmän alkaa kova paine kohdistua nuoriin, mitä suuremmat ikäluokat vanhenevat, koska iän karttuessa vaateostoksiin uhrattu rahamäärä vähenee tuntuvasti, ja tästä ilmiöstä "nauttivat" vaatemerkkien haltijat nyt kautta Euroopan!

      • Peer G.

        Omituista logiikkaa.
        Nykyisin juuri ikäihmiset ovat ostovoimaisia
        ja muotitietoisia vaatteitten ostajia.
        Kosmetiikkapuolellakin on huomioitu ikääntyvien miesten alkaneen käymään innokkaasti ostoksilla ja he ovat laatutietoisia....

        Minua ainakin kiehtoo naisessa aina enemmän se mitä hän kätkee asuillaan kuin paljastaa...
        ...lyhyt hamonen ja avara kaula-aukko saattaa osoittaa, että minulla ei sitten olekaan muuta näytettävää... ja minua kiehtoo naisessa vallan muut asiat ja ominaisuudet.


      • Pirre*

        pitäs lyödä? :/


      • Peer G.
        Pirre* kirjoitti:

        pitäs lyödä? :/

        Minusta eräs kotipuolen pariskunnan rouva sanoi Tuttu Juttu-showssa sattuvasti kun häneltä kysyttiin, mitä hän pitää kun mies on keikoilla ja naiset alkavat flirttailla:

        - Minusta on mukavaa huomata, että muutkin naiset tykkäävät miehestäni !


    • Peer G.

      Minua ällöttää suomalaisten naisten pukeutuminen farkkuihin ja T-paitaan.
      Ymmärrän farkut työasuna farmareilla tms.
      Samaan hengenvetoon moititaan japanilaisten kimonoa tai eräitten muhamettilaisten burkhaa tms. Itse ihastelen muualta muuttaneitten hyvää makua asujen niin kuosin, materiaalin kuin värienkin valinnassa.

      • taas ei

        voisi enempää inhottaa suomalaisten miesten pukeutuminen housuihin, jotka loppuvat mu*ankannattimiin. Siis housut ovat kiinni vatsan alta? Kenelle se sopiikaan?


      • Matti Kukkarossa
        taas ei kirjoitti:

        voisi enempää inhottaa suomalaisten miesten pukeutuminen housuihin, jotka loppuvat mu*ankannattimiin. Siis housut ovat kiinni vatsan alta? Kenelle se sopiikaan?

        Olisiko sinusta sopivaa, että miehillä olisi "kalukukkaro" aina mukana farkuissakin?
        Vanha kansakin jo tiesi, että

        Köyhtyä saa, mutta ei laihtua.


    • nuormielijo6kymppinen

      Oi ihanaa, minä rakastan miniä, pitkät mekot ei vain oo mun juttu, vaik mittarissa on jo 60 minimekkoon ensikesänäkin mieluiten pukeudun (siis kapeaan mekkoon jonka helma on polvien yläpuolella en kuitenkaan kriittisen miniin).

      • Minijamaskara

        Olen pukeutunut enemmän tai vähemmän miniin aina ja iäti. Muotia tai ei, sopii meitsille paremmin kuin minkään pituiset muut helmat. Ns. mun juttu.


      • Minimummu

        Sama täällä. Pitkät mekot ei yksinkertaisesti vaan sovi, mutta kun helma on sopivasti polven yläpuolella, niin jo näyttää hyvältä.
        Ja olo tuntuu kotoisalta.
        Sääret ja muu kroppa on ihannemitoissa, vaikka mittarissa häämöttää kuudenkympin rajapyykki.
        Ihan mitään miniä minimpää en päälleni laittaisi, saattaisi mennä jo mauttomuuden puolelle.


    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe