ANTTI IVALOSTA!MISSÄ OOT?

pisara*

mihin se poika on voinut joutua?? katosi lokakuussa?? ivalon angelin kylällä??onko kellää tietoa

81

19012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu.,..

      ..olen sitä asiaa seurannut kauempaa..tapasin kys pojan lapissa asuessani,kun poika oli vauva.
      joku voi oikaista ,mut mull on käsitys ett ne pojat oli menny angeliin ivalosta n 100 km pelkkää metsää ..ja pojat on tullu ivaloon ,muut,ja n 3 pv kuluttua on isä kaipaillu poikaansa ja ne muuton sanonut ett se jäi sinne..ja auto löytynyt väliltä rikkoontuneena ja vanteilla oli ajettu..autoa yritetty piilottaa yms..kumma kun kamut ei tiedä mitään...

      • Kesäkuntoon -07

        Toivottavasti nämä ns. kaveri(t) on kesällä vielä ivalossa, ku on se perkele kumma että kukaan... (venssoni) muka tiiä mistään mitään vaikka oli viimiseksi Antin kans!!! Olen varma että joku (venssoni) tietää jotain muttei uskalla puhua, noh alkaa se kovempiki poika puhuun ku otan jututettavaksi! KESÄLLÄ TANNER TÖMISEE JA AITAA KAATUU! ;)
        Ps. toivottavasti joku niistä apinoista lukee tätä foorumia ja tajuaa avata suunsa ennen ku on myöhäistä! ;)


    • kuullu ett

      poika ois ollu suht kunollinen ja auto oli hirveen tärkee sille se sitä aina tuunasi..
      -ei ois ite sitä tahallaan hajoittanut..
      -angelista on lyhyt matka karasjoelle miss on huumeet liikkunu pääasiassa venäläisten piireissä??jo vuosikausia..siit on lyhyt matka utsjoelle mis on täs lähivuosien aikana ollu 2 lääkärin kert mukaan outoa kuolemantapausta paikall miesten kesk.jotka pyöriny venäläist akkojen kaa..oli kerran dokum tvski siit
      --joku oli nähnyt angelis ajavan pojan autoa.sitä autoo oli yritetty piilottaa..jos poika ois tehny itsarin olis kai sen ruumis jo löytynyt...
      -eikö poliisi voi mitään vaik kovisteölla kamuja ..pojan isä kai oli kovistellu kamua ja sai ite syytteen??
      -paha saa aina palkkansa muistakaa se

      • aaaa

        antti oli kyllä kunnollinen ja autoa se ei ois kyllä itse rikkonut mistään hinnasta!niin minä kans luulen.ja olen myös ajatellut,niitä paikallisia poromiehiä,että ne ois jotain tehnyt tai sitten venäläiset,norjalaiset..eihän sitä voi tietää!mutta olen melko varma,että se EI ole kukaan antin kavereista!mutta kyllä ihmettelen miksei tämä toinen nimeltä mainitsematon poika ole kertonut kelleen kun on lähtenyt angelista pois.ja eikös sen hakenut toinen koppelolainen?eikö se sit ihmetelly että missä antti on..?aika kummallista,mutta kyllä minä luottaisin siihen,että joku muu,joka ei anttia tunne,on tehnyt hänelle jotain.mutta muistakaamme anttia sellaisena kuin hän oli.eikä antti varmasti ole sekaantunut mihinkään ikävään ainakaan itse.


    • aaaa

      ei ole tietoa antista.sitähän muutkin täällä yrittää selvittää ja etsiä lisää tietoja.asialle nyt vaan ei voi mitään,vaikka kuinka haluais aikaa taaksepäin ja haluais itse autta muttei pysty.nyt on vaan odotettava,että joskus edes selviäis kuinka on käynyt.

      • sama hemmo

        Siis kirjoitusvirheistä ja tyylistä näkee sokeekin ottallaan että tässä viestiketjussa kaikki kirjoitukset on saman tyypin kirjoittamia!


      • aaaa
        sama hemmo kirjoitti:

        Siis kirjoitusvirheistä ja tyylistä näkee sokeekin ottallaan että tässä viestiketjussa kaikki kirjoitukset on saman tyypin kirjoittamia!

        anteeks vaan yhdestä kirjoitusvirheestän, mutta sellaista saattaa sattua muillekkin kun kiireellä kirjoittaa. se on kuule ihan normaalia ja voin vakuuttaa, että nämä tämän ketjun kirjoittajat eivät ole yksi ja sama henkilö. tämä on minun kolmas viestini ja minä en ole muita kirjoittanut. ei varmaan tarvis puuttua asiaan jos ei ole mitään järkevää sanottavaa..


      • pisara*
        aaaa kirjoitti:

        anteeks vaan yhdestä kirjoitusvirheestän, mutta sellaista saattaa sattua muillekkin kun kiireellä kirjoittaa. se on kuule ihan normaalia ja voin vakuuttaa, että nämä tämän ketjun kirjoittajat eivät ole yksi ja sama henkilö. tämä on minun kolmas viestini ja minä en ole muita kirjoittanut. ei varmaan tarvis puuttua asiaan jos ei ole mitään järkevää sanottavaa..

        SIIS!! MINÄ OLEN KIRJOITTANU KAIKKI PISARA NIM.MERKKISET VIESTIT.. älä hei rupee väittämään tollasia juttuja ku on näi vakavast asiast kyse..:(
        harmittaako kenties että me keskustellaan antista??
        ihmettelen vaan käytöstä?? antti oli/on mulle ainakin tärkeä ja haluan keskustella siitä..vai??


      • väliä
        pisara* kirjoitti:

        SIIS!! MINÄ OLEN KIRJOITTANU KAIKKI PISARA NIM.MERKKISET VIESTIT.. älä hei rupee väittämään tollasia juttuja ku on näi vakavast asiast kyse..:(
        harmittaako kenties että me keskustellaan antista??
        ihmettelen vaan käytöstä?? antti oli/on mulle ainakin tärkeä ja haluan keskustella siitä..vai??

        on jostain kirjoitus virheestä??On aika pilkun n........ta!!!


      • pisara*
        väliä kirjoitti:

        on jostain kirjoitus virheestä??On aika pilkun n........ta!!!

        mä sanon et tärkeint täs kirjotukses on meiän antti!! viis kirjotusvirheist!!... keskittykää hyvätihmiset olennaiseen!


      • mieltä..oon

        ett eiku etelästä kunnon krp kuulustelijat sinne niin eiköhän kamut ala laulaan,..tai sit pelkäävät oman henkensä puolesta....voi olla
        --mull on sellanen tunne ett siin on venäläiset mukana jotenkin...


    • ,,..

      TEEN KAIKKENI ETTÄ ANTTI LÖYTYY!!! TULE TAKAISIN

    • kuultua.ett..

      antin kännyllä ois soitettu katoamisen jälkeen...onksw totta...

    • aaaa

      eikä vieläkään minkäänlaista selkoa asiaan..ite oon sitä joka päivä melkein miettiny että mitähän on antille mahtanut käydä..olis se vaan niin helpottavaa ku selviäis.surullista.

    • TUNTUU ETT..

      POLIISILLA EI OO HALUAKAAN SELVITTÄÄ MITÄ ANTILLE KÄYNYT..ON TIETENKIN NYK POLIISEJA NIIN VÄHÄNKIN..MUT KUNNUN TUTKINTAQ KRP STÄ HETI PÄÄLLE..TAITAA VAAN ASIAAN LIITTYÄ NIIN ISOT HKUVIOT VENÄJÄLTÄ KARASJOELTA ETTS E SELVITYS ON VAIKEETA..MUT KYLL NE KAMUT PUHUU KUN OIKEIN KOLISTELEE..KELLO KÄY JA JÄLJET KATOO..MUT KYLHÄN SE KEMINMAAN KIN POIKA LÖYTY VUOSIEN PÄÄSTÄ VAIKK SE OLI POLTETTU..JOKU LAULOI..

    • ETT TÄSTÄ

      VOIS VARESM KOHTA KIRJOITTAA KIRJAN..TOTUUS ON TARUA IHMEELLISEMPÄÄ

      • neitia.

        anteeksi tyhmyyteni mut kuka tää Antti oli ja mitä tapahtu?


      • aaaa
        neitia. kirjoitti:

        anteeksi tyhmyyteni mut kuka tää Antti oli ja mitä tapahtu?

        21-vuotias ivalolainen nuori mies. Hän katosi perjantaina 13.10.2006 Angelissa, jonne oli mennyt kaverinsa (kavereiden?) kanssa ja kaverukset olivat sitten ilmeisesti riidelleet ja Antti oli näin jäänyt (jätetty!!) yksin Angeliin. Pojat ovat varmasti olleet humalassa. Ja autoa on ajettu myös humalassa ja auto on sitten myöhemmin löytynyt romutettuna. Anttia etsittiin kaikin mahdollisin keinoin, tuloksetta. Antin kännykällä ilmeisesti on soitettu katoamisen jälkeen, mutta ei tietoa missä ja kuka oli soittanut. Jonnekkin mökkiin oli murtauduttu Angelissa, mutta en nyt tiedä että liittyykö se sitten tapaukseen. Antti on nähty Angelin kylällä 14.10. Ei mitään tietoa sen jälkeen.


    • aaaa

      Kannattais laittaa sellanen vihjepalkkio (tuskin tarvis olla kovin päätä huimaava summa) niin vois alkaa puhumaan antin kaverit, jotka saattais tietää asiasta enemmän. Tai jos tietää jostain toisesta kaverista jotain mitä poliisi ei tiedä, niin vois ilmiantaa sen.

    • jauts

      antin itsensä sekaantuneen jotenkin huumekuvioihin?
      onko kukaan kuullut oisko perää jutuille, että antti
      pakoilee jotakin ja olis jopa elossa?

      • aaaa

        en kyllä usko..se tuntuu ihan mahottomalta..eikä kukaan voi noin hyvin "pakoilla" jotain, että kukaan ei tietäis asiasta mitään eikä ois nähny anttia.empä kyllä usko että on enään elossakaan,mutta kuhan nyt selviäis.


      • käynyt
        aaaa kirjoitti:

        en kyllä usko..se tuntuu ihan mahottomalta..eikä kukaan voi noin hyvin "pakoilla" jotain, että kukaan ei tietäis asiasta mitään eikä ois nähny anttia.empä kyllä usko että on enään elossakaan,mutta kuhan nyt selviäis.

        vanhanaikainen..eli..ois ollut velkoja


      • ????????
        käynyt kirjoitti:

        vanhanaikainen..eli..ois ollut velkoja

        suurella todennäköisyydellä antti tulee itse esille kun on sen aika.....


      • jaa
        ???????? kirjoitti:

        suurella todennäköisyydellä antti tulee itse esille kun on sen aika.....

        kuinka suurella todennäköisyydellä ja mistä ihmeestä niin päättelit?missä ajattelit antin sitten olevan kun kukaan ei tiedä viimesistä liikkeistä mitään?minä en usko että antti on elossa missää,jos ei oo kaapattu.sellaistakin on tapahtunut..mutta tuskin tässä tapauksessa.siinä on joko luonnollinen tapaturma tai sitten joku/jotkut on tehnyt jotain antille..


      • sivusta myöskin seuranneena
        jaa kirjoitti:

        kuinka suurella todennäköisyydellä ja mistä ihmeestä niin päättelit?missä ajattelit antin sitten olevan kun kukaan ei tiedä viimesistä liikkeistä mitään?minä en usko että antti on elossa missää,jos ei oo kaapattu.sellaistakin on tapahtunut..mutta tuskin tässä tapauksessa.siinä on joko luonnollinen tapaturma tai sitten joku/jotkut on tehnyt jotain antille..

        ja näitä ihmisiä tuntevana/tietävänä en kyl usko että antti tosiaan ois sekaantunu mihinkään aineisiin (mutta entäs ne kaverit..), ja sehän on selvää et antti ite ei autoaan ole romuttanut.


      • aaaa
        sivusta myöskin seuranneena kirjoitti:

        ja näitä ihmisiä tuntevana/tietävänä en kyl usko että antti tosiaan ois sekaantunu mihinkään aineisiin (mutta entäs ne kaverit..), ja sehän on selvää et antti ite ei autoaan ole romuttanut.

        täysin samaa mieltä!kyllä ne tekijät vielä saahaan kiinni.oli ne sit tehny antille jotain tai pelkuruuksissaan lähteny karkuun jos on sattunut jotain,niin kyllä paha saa vielä palkkansa.PASKIAISET saunan taa ja nappi ottaan!


      • pisara*
        aaaa kirjoitti:

        täysin samaa mieltä!kyllä ne tekijät vielä saahaan kiinni.oli ne sit tehny antille jotain tai pelkuruuksissaan lähteny karkuun jos on sattunut jotain,niin kyllä paha saa vielä palkkansa.PASKIAISET saunan taa ja nappi ottaan!

        alkais nyt sitte jo ne pojat laulamaan!! surullista on se ettei omaiset voi tehdä surutyötä olleenkaan kun ei varmaksi tiedä mitä on tapahtunut,,,kuka tietää niitten tyyppien nimet ketä on antin kans sinä iltana olleet??se vijhjepalkkiokin ois ihan hyvä juttu silleen mutta sitte niitä perättömiä vihjeitä tulis varmasti melko paljon..haluaisin selvittää mitä antille on tapahtunut!!!!


      • aaaa
        pisara* kirjoitti:

        alkais nyt sitte jo ne pojat laulamaan!! surullista on se ettei omaiset voi tehdä surutyötä olleenkaan kun ei varmaksi tiedä mitä on tapahtunut,,,kuka tietää niitten tyyppien nimet ketä on antin kans sinä iltana olleet??se vijhjepalkkiokin ois ihan hyvä juttu silleen mutta sitte niitä perättömiä vihjeitä tulis varmasti melko paljon..haluaisin selvittää mitä antille on tapahtunut!!!!

        Haluan kans selvittää mitä antille on tapahtunut, niin moni muukin. Ja kyllä se vielä selviää, voi mennä aikaa, mutta joskus.. Nimiä ei täällä viitsi alkaa kertomaan, eikä varmaan saakkaan. Yksi poika joka on jo joutunut antin isän vihan kohteeksi, on varmaan eniten epäilty. Muista ei ole edes kovin varmaa tietoa, mutta Inarilaisessa luki sillon joskus, että yksi pariskunta tullut antin ja sen toisen pojan kyytiin.. Että voisivat varmaan alkaa hipsimään sinne Ivalon poliisi-asemalle, kertomaan kaikki mitä tietää tapauksesta, ennenkun alkaa "oman käden oikeus" tapahtumaan..


      • pisara*
        aaaa kirjoitti:

        Haluan kans selvittää mitä antille on tapahtunut, niin moni muukin. Ja kyllä se vielä selviää, voi mennä aikaa, mutta joskus.. Nimiä ei täällä viitsi alkaa kertomaan, eikä varmaan saakkaan. Yksi poika joka on jo joutunut antin isän vihan kohteeksi, on varmaan eniten epäilty. Muista ei ole edes kovin varmaa tietoa, mutta Inarilaisessa luki sillon joskus, että yksi pariskunta tullut antin ja sen toisen pojan kyytiin.. Että voisivat varmaan alkaa hipsimään sinne Ivalon poliisi-asemalle, kertomaan kaikki mitä tietää tapauksesta, ennenkun alkaa "oman käden oikeus" tapahtumaan..

        olen sitä mieltä kanssa että olis niitten aika menn sinne ivalon poliisi asemalle ettei omankädenoikeus ota asiaa itellensä..!!nimittäin kyllä rupeaa päivä päivältä enemmän ihmetyttämään surettamaan ja vituttamaan kyseinen asia.minä haluan se pojan takasin maan pinnalle ja heti! niinku varmasti moni muukin.kerään kohta jonku "komppanian" ettimään häntä tai selvittämään näitä asioita sinne ivaloon päin.luulis asian jo selviävän.kyseiset ihmiset saattaisi jopa päästä vähemmällä mitä pikemmin puhuisivat!antakaa omaisille tieto missä antti on! se on kauheaa kun ei tiedä mitä on tapahtunut!epätieto on kauheaa!!


      • white4
        pisara* kirjoitti:

        olen sitä mieltä kanssa että olis niitten aika menn sinne ivalon poliisi asemalle ettei omankädenoikeus ota asiaa itellensä..!!nimittäin kyllä rupeaa päivä päivältä enemmän ihmetyttämään surettamaan ja vituttamaan kyseinen asia.minä haluan se pojan takasin maan pinnalle ja heti! niinku varmasti moni muukin.kerään kohta jonku "komppanian" ettimään häntä tai selvittämään näitä asioita sinne ivaloon päin.luulis asian jo selviävän.kyseiset ihmiset saattaisi jopa päästä vähemmällä mitä pikemmin puhuisivat!antakaa omaisille tieto missä antti on! se on kauheaa kun ei tiedä mitä on tapahtunut!epätieto on kauheaa!!

        Kuulin että antin velipoika tulee selvittämään asiaa kun pääsee kesällä istumasta ja hakemaan tietoa henkilöiltä jotka viimeksi olleet tekemisissä antin kans.


      • ????
        white4 kirjoitti:

        Kuulin että antin velipoika tulee selvittämään asiaa kun pääsee kesällä istumasta ja hakemaan tietoa henkilöiltä jotka viimeksi olleet tekemisissä antin kans.

        kuka oot ja mistä oot tollasta kuullut?ei varmaan kannattais levitellä tuollasta asiaa täällä.....


      • pisara*
        white4 kirjoitti:

        Kuulin että antin velipoika tulee selvittämään asiaa kun pääsee kesällä istumasta ja hakemaan tietoa henkilöiltä jotka viimeksi olleet tekemisissä antin kans.

        mistäs oot mahtanu kuulla??!!kannattaako levittää jos asia ei oo varma??kysynpä vain.


      • juupelijuu
        pisara* kirjoitti:

        mistäs oot mahtanu kuulla??!!kannattaako levittää jos asia ei oo varma??kysynpä vain.

        no kyllä se ihan totta on,paitsi että ihan kesällä ei pääse istumasta.....


      • ????
        juupelijuu kirjoitti:

        no kyllä se ihan totta on,paitsi että ihan kesällä ei pääse istumasta.....

        mistä sinä sitten tuon tiedät?kun siitä ei tosiaan kannattais selittää!vai totta on..kertokaa mistä tollasta on temmattu?onko se antin veli ite kertonu?epäilen..


      • white4
        ???? kirjoitti:

        mistä sinä sitten tuon tiedät?kun siitä ei tosiaan kannattais selittää!vai totta on..kertokaa mistä tollasta on temmattu?onko se antin veli ite kertonu?epäilen..

        Aika luotettavalta taholta kuultu ja miten tunnen antin veljeä niin uskon että tekeekin sen.


      • mutta
        white4 kirjoitti:

        Aika luotettavalta taholta kuultu ja miten tunnen antin veljeä niin uskon että tekeekin sen.

        minäkin tiedän tapauksen ja tiedän myös sen, että HÄN ei varmaan siitä tule tykkäämään, että levitellään täälä kaiken kansan kuultavaksi..


      • ioöi
        mutta kirjoitti:

        minäkin tiedän tapauksen ja tiedän myös sen, että HÄN ei varmaan siitä tule tykkäämään, että levitellään täälä kaiken kansan kuultavaksi..

        ei siinä siis mitään, että niin kävis, mutta musta vaan on hullua puhua tuollasesta, etenkin kun tuntee tapauksen.


      • white4
        ioöi kirjoitti:

        ei siinä siis mitään, että niin kävis, mutta musta vaan on hullua puhua tuollasesta, etenkin kun tuntee tapauksen.

        Mutta saattaa auttaa ettei tule niin pahoja seuraamuksia jos joku vaikka puhuis jotain ennen sitä. Poliisit on niin avuttomia koko ajan että jotain muuta pitää tehä että asia alkaa ratkeamaan.


    • juhuuu!

      Laittakaas palautetta tuonne ------->
      www.yle.fi/kadonneet

      Ja siihen sitten,että Antista pitäis saada juttu.Jos auttaisi asiaa..

      • hoi...

        jos joku meedio selvännäkijä lukis näitä ja vähän vihjais mitä näkee tapahtuneen..eihän siit haittaakaan ois..


      • olis
        hoi... kirjoitti:

        jos joku meedio selvännäkijä lukis näitä ja vähän vihjais mitä näkee tapahtuneen..eihän siit haittaakaan ois..

        venäjän puolelle poika viety???


      • aaaa
        olis kirjoitti:

        venäjän puolelle poika viety???

        voi olla hyvin paljon mahollista..tai sitä on kyllä tullu paljon mietittyä kun se antti on hävinnyt niinku maa olis niellyt.toivottavasti kuitenkaan ei oo kidutettu tai viety mitään elimiä.saattaahan se olla tosiaan sinne johonki suohon uponnu tai jokeen.tai jotain muuta vastaavaa.


    • linkkiä missään..

      missois antin kuvaa..

    • jsb

      että tapaukseen liittyy asioita, joita ei ihan hetkessä selvitetä, vaikka ehkä yritetäänki. toivottavasti KRP tutkii juttua. Tuntuis, että tällä tapauksella on mahdollisuus joskus selvitä. Jos minä olisin poliisi, en olis saanu mielen rauhaa tutkimiselta. Ihan käsittämätöntä, että Antti katos ku tuhka tuuleen, "kavereita" ei sen koommin kuulustella, eikä juttu saa ansaitsemaansa näkyvyyttä mediassa. Ehkä auttais asiaa..

      • pisara*

        näittekö poliisi tv jutun äsken..oli aika hölmöä katsoa sitä ku tuntee henkilön,,,tuli tosi surullinen mieli


    • että nämä

      Niin, olen kuullut, että nämä Antin 'kaverit' olisivat jotain mieltä että joku hullo poromies olisi jotenkin asiaan sekaantunut, ja näin ollen pojat saisivat vähän omaa mainettaan puhdistettua...
      Oletteko kuulleet, onko tästä saatu mitään varmuutta? Onko poromiestä kuulusteltu (kuulemma pojat ovat ainakin meinanneet käydä kovistelemassa tätä setää, en sitten tiedä ovatko vain puhuneet)...
      Jotenkin vain tuntuu, että tuulesta temmattu juttu, ja juurikin vain keksitty jonkun hiukankin oudomman kustannuksella jotta tosiaan saisi sitä juttua omilta niskoiltaan pois?

      • edelliseen

        Siis hullu poromies.. Ja joku nähnyt Antin ja tämän miehen yhdessä katoamisen jälkeen??


      • aaaa
        edelliseen kirjoitti:

        Siis hullu poromies.. Ja joku nähnyt Antin ja tämän miehen yhdessä katoamisen jälkeen??

        niitäkin on niin paljon erilaisia versioita jo ja ei kannata kuulopuheisiin uskoa.se hullu poromies juttu on silminnäkijän havainto, mutta se ei silti tainnut osua oikeaan. mietin tuossa kauan aikaa, että miten ois mahdollista, että nämä antin kaverit ois tehny jotain antille, koska lähtivät perjantaina pois angelista ja antti oli nähty seuraavana aamuna kävelemässä lemmenjoelle päin angelin kylältä..? vai pitääkö ne sitten paikkaansa.ja olen melko varma ettei tämä antin kaveri ole sekaantunut myöskään huumeisiin.


      • pahajoki
        edelliseen kirjoitti:

        Siis hullu poromies.. Ja joku nähnyt Antin ja tämän miehen yhdessä katoamisen jälkeen??

        asialle..ja pyytäkää hänet kirjoittaan asiasta ja faKTOISTA KIRJA..ANTIN KATOAMINEN...
        -PANIS ASIOILLE VAUHTIA..ASUU ROVANIEMELLÄ KAI TUO TOIMITTAJA,KIRJAILIJA


    • jsb

      olis vihjata sven pahajoelle tapauksesta, koska kyseinen äijä on tottunut tonkimaan asioita ja kirjottamaan niistä rohkeasti..

    • kyll selvää..

      ett..tässä on tapahtunut rikos..ei se oo ite juossut järveen tai sinne korpeen kiikkuun itteens vetänyt..sill oishan se narunpäästä löytynyt..ja ei ois omaa rakasta autoonsa romuttanut..ja ei ollut auton sisälkään..
      -perustakaa joku omat antti sivut niin siel saatais speguloida,kuten bodom-sivut!!!!!!!!!ite ent paikkakuntalaisena ainaskin oon täst jutust kiinnostunut...

      • Nor

        on tuo pohjois norjan ja ruotsin alue sen verran
        iso että jos piilossa haluaa olla niin voi siellä
        elellä kaikessa rauhassa vaikka loppuelämänsä.
        tsemppiä kaikille itse kadonneille sekä jaksamista
        pysytään jemmassa :)


      • aaaa
        Nor kirjoitti:

        on tuo pohjois norjan ja ruotsin alue sen verran
        iso että jos piilossa haluaa olla niin voi siellä
        elellä kaikessa rauhassa vaikka loppuelämänsä.
        tsemppiä kaikille itse kadonneille sekä jaksamista
        pysytään jemmassa :)

        Etpä tunne Anttia! Anttipa ei kuule oo "itse" kadonnut.. Siihen ei oo mitään syytä ja ne jotka Antin tuntee, niin kyllä tietää, että Antti ei oo tätä ite aiheuttanu. Hullua.. Melko sairasta tulla tänne palstalle tuollasta selitteleen. Kiitti vaan vit!!


    • jsb

      tapaus rupea selviämään ja ivalon poliisi päätyy tarkan syynin alle. niin hämmästyttävää toimintaa se on ollukki..luin eilen poliisitv:n siuvuilta muista katoamistapauksista suomessa ja tuntuu niin käsittämättömältä, että ivalon poliisi ei ole alunperinkään ikäänkuin halunnut ottaa rikoksen mahdollisuutta epäilyihinsä.ja antin tapaushan on ollut mitä erikoisemmasta päästä ja aivan selvät merkit mahdolliselle henkirikokselle..!valitettavasti näin..

      • panna tänne

        edes etunimet niistä kenen kans antti oli siel angelissa???


      • varma kenestäkään
        panna tänne kirjoitti:

        edes etunimet niistä kenen kans antti oli siel angelissa???

        muusta, ku janista, mut tuli kans tää raimo mieleen, onko ollu reissulla mukana? ja eikös tää osmo(?) tullut silloin hakemaan jania?
        yleensäkki eka versio minkä kuulin jutusta, meni jotenki näin:
        jani ois ollu la-aamupäiväl antin kyydissä antin autossa, antti oli ollu ihan umpikännissä ja ajellu autolla ojia pitkin jne. jossain vaiheessa jani ois sanonu, että hän haluu jäähä pois kyydistä koska pelkäs. ja oli jääny, ja kävelly semmoset kymmenisen kilometriä ivaloon päin ja soittanu tän toisen kaverin hakemaan.. kuitenki joku oli tienny, että antti oli jatkanu kävellen metsään ja siinä se. käsittääkseni tää autossa istunut kaveri osas sanoa tästä metsään kävelystä...
        siinä alko mietityttään, että kuinka hän on voinu tietää että toinen on lähteny mettään kävelemään jos ite on poistunu kyydistä aikasemmin...
        mut tää juttu on kai muuttunu niiin paljon, ettei oikeen taho pysyä kärryillä..

        voimia omaisille, toivottavasti tää juttu selviää pian.


      • jumalauta
        varma kenestäkään kirjoitti:

        muusta, ku janista, mut tuli kans tää raimo mieleen, onko ollu reissulla mukana? ja eikös tää osmo(?) tullut silloin hakemaan jania?
        yleensäkki eka versio minkä kuulin jutusta, meni jotenki näin:
        jani ois ollu la-aamupäiväl antin kyydissä antin autossa, antti oli ollu ihan umpikännissä ja ajellu autolla ojia pitkin jne. jossain vaiheessa jani ois sanonu, että hän haluu jäähä pois kyydistä koska pelkäs. ja oli jääny, ja kävelly semmoset kymmenisen kilometriä ivaloon päin ja soittanu tän toisen kaverin hakemaan.. kuitenki joku oli tienny, että antti oli jatkanu kävellen metsään ja siinä se. käsittääkseni tää autossa istunut kaveri osas sanoa tästä metsään kävelystä...
        siinä alko mietityttään, että kuinka hän on voinu tietää että toinen on lähteny mettään kävelemään jos ite on poistunu kyydistä aikasemmin...
        mut tää juttu on kai muuttunu niiin paljon, ettei oikeen taho pysyä kärryillä..

        voimia omaisille, toivottavasti tää juttu selviää pian.

        sekottako asioita!!raimo ei tod oo ollu mukana siellä!!ja kukahan tää osmo on?ei oikeesti kannata levitellä nuita tuulesta temmattuja juttuja ja niitä jota ite keksii omassa päässään.


      • meni
        varma kenestäkään kirjoitti:

        muusta, ku janista, mut tuli kans tää raimo mieleen, onko ollu reissulla mukana? ja eikös tää osmo(?) tullut silloin hakemaan jania?
        yleensäkki eka versio minkä kuulin jutusta, meni jotenki näin:
        jani ois ollu la-aamupäiväl antin kyydissä antin autossa, antti oli ollu ihan umpikännissä ja ajellu autolla ojia pitkin jne. jossain vaiheessa jani ois sanonu, että hän haluu jäähä pois kyydistä koska pelkäs. ja oli jääny, ja kävelly semmoset kymmenisen kilometriä ivaloon päin ja soittanu tän toisen kaverin hakemaan.. kuitenki joku oli tienny, että antti oli jatkanu kävellen metsään ja siinä se. käsittääkseni tää autossa istunut kaveri osas sanoa tästä metsään kävelystä...
        siinä alko mietityttään, että kuinka hän on voinu tietää että toinen on lähteny mettään kävelemään jos ite on poistunu kyydistä aikasemmin...
        mut tää juttu on kai muuttunu niiin paljon, ettei oikeen taho pysyä kärryillä..

        voimia omaisille, toivottavasti tää juttu selviää pian.

        toi sun juttus..hakoteillä oot.tuossa sepustuksessa ei paljon oo käytetty järkeä,kaikki on keksittyä.


      • svändseen
        meni kirjoitti:

        toi sun juttus..hakoteillä oot.tuossa sepustuksessa ei paljon oo käytetty järkeä,kaikki on keksittyä.

        Kaikkea ne sahtarit on hölmöilly


      • sanoin että
        svändseen kirjoitti:

        Kaikkea ne sahtarit on hölmöilly

        niin, taisin kyllä sanoa, että EN OLE VARMA, ja tää tarina minkä kerroin oli
        ENSIMMÄINEN VERSIO minkä minä asiaan liittyen kuulin. (ja sen jälkeen kuullu monia, monia muita mutten kyllä ees tähän asti ole yrittänykkään pysyä kärryillä)..


      • köh
        meni kirjoitti:

        toi sun juttus..hakoteillä oot.tuossa sepustuksessa ei paljon oo käytetty järkeä,kaikki on keksittyä.

        hyvinpä näyt tietävän..


      • siispä
        köh kirjoitti:

        hyvinpä näyt tietävän..

        mitäpä minä oon siihen kommentoimaan ku en oo itekkään varma ku siitä janista..mutta eikös se lähteny perjantaina sieltä pois ja antti oli nähty angelin kylällä lauantaina niin miten se ois sit lauantaina ajellu autolla jani kyytis?et silleen metsään..ei mitenkään niinku pahalla, tiedän että nuita juttuja liikkuu ja tosi paljon..faktoista ei oo paljoa kyllä tietoa kun ei ne asian osaiset siitä mitään paljasta!että vois ne alkaa kertoon omaa versiotaan siitä ketkä oli mukana..ja kaikki muutki jotka tietää asiasta jotain.jep ei mulla muuta.ei ollu mitenkään henk.koht sulle.kuhan vaan yleisesti ottaen ku liikkuu niin paljon kaikkea skeidaa.sorry.ja kyllä haluaisin tietää enemmän..


    • jsb

      ja lisättäköön vain muistutukseksi sille tyypille, joka epäili antin kaverin sekaantumista aineisiin, että eikös tyyppi muista kuinka tämä kaveri narahti lukuisista murroista jne. tässä taannoin..mikähän lie kaverin osuus tähän ivalon penskojen huumekäryyn..? saattaa tulla ikäviä yllätyksiä, kun lopulta selviää ne isommat tahon linkit..löytyy tuttuja nimiä..

      • primapolandepot

        Ainaki Jani ja Joni ja muutama muu tietää varmaan aika paljon tästä hommasta, mutta ei kai nämä jätkät ja niiden kaverit mihinkään huume hommiin kuulu, semmosia nössöjä mökkimurtautujia ja pikkurikollisia.


      • sustanon 250

        Siinä ivalon huumekäryn yhteydessä ei löytynyt juuri mitään ja siinä paisuteltiin juttua mahoton, muutama pikkupoika sai sakot polttelusta ja joku käyttökelvoton bongi löyty, ei paljon muuta. Tiedän että tuo Antin kaveri porukka ei kuulunu siihen.


      • meikä vaan
        primapolandepot kirjoitti:

        Ainaki Jani ja Joni ja muutama muu tietää varmaan aika paljon tästä hommasta, mutta ei kai nämä jätkät ja niiden kaverit mihinkään huume hommiin kuulu, semmosia nössöjä mökkimurtautujia ja pikkurikollisia.

        Ketä Jonia tarkoitat? Jos K:ta niin ei se liity kumpaankaan asiaan mitenkään! Eikä niissä mökki murroissa ketään Jonia tainnut edes olla? Melkein kaikki muut Janin kaverit kyllä.. Se tyttö oli Sisko joka liity Angelin porukkaan.


      • methandrostenolon
        meikä vaan kirjoitti:

        Ketä Jonia tarkoitat? Jos K:ta niin ei se liity kumpaankaan asiaan mitenkään! Eikä niissä mökki murroissa ketään Jonia tainnut edes olla? Melkein kaikki muut Janin kaverit kyllä.. Se tyttö oli Sisko joka liity Angelin porukkaan.

        Joo se jonin veli vissiin oli siinä, ketkähän sillä autolla oli rällänny siellä montulla, joku angelilainen ukko näki ajajat ja kumpikaan ei ollu Antti, Pitäis pojille laittaa pallit ruuvi penkkiin ja vääntää niin paljon että alkaa puhumaan.


      • spekuloijille
        methandrostenolon kirjoitti:

        Joo se jonin veli vissiin oli siinä, ketkähän sillä autolla oli rällänny siellä montulla, joku angelilainen ukko näki ajajat ja kumpikaan ei ollu Antti, Pitäis pojille laittaa pallit ruuvi penkkiin ja vääntää niin paljon että alkaa puhumaan.

        selvennys että jonin veli oli kyl murrois mukana, mutta antin tapaukses hän oli todistettavasti muualla..niin että hyvähän sitä on täällä nimettömänä olla mustamaalaamas toisia. Ymmärrän, että toisilla ihan oikeasti kiinnostaa tämä asia ja osaavat asiallisesti puhua siitä, mutta ne jotka alkavat pilaamaan toisten mainetta (vaikka entisestään)voisivat vähän miettiä miltä itsestä tuntuisi jos alkais paskapuheita kuuluun. Ivalo taitaa olla sellainen paikka, että kellään ei ole puhtaat jauhot pussissa. Huomannu kyllä, että aina on joku silmätikkuna siellä. Mutta lyhyestä virsi kaunis. Toivotaan, että tämä tapaus selviää ja voimia antin läheisille.


    • jsb

      Se vain nyt täytyy meijän kaikkien hyväksyä, että tälläistä arvailua tämmöinen ikävä katoaminen aiheuttaa. Nämä pojat(ja tytöt), jotka Antin kanssa mystisellä reissulla ovat olleet, ovat mielestäni ymmärrettävästi spekuloinnin alla. Tosiasioita kun ei käy kieltäminen. En tietenkään haluaisi, että täällä ketään mustamaalataan, mutta muistakaamme myös, että se maalaminen ei ole täältä lähtenyt..
      En haluaisi uskoa, että tällä sivulla kukaan käy kirjoittelemassa ajatuksiaan ilkeyttänsä. Mutta valitettavasti epätietoisuus saa aikaan huhuja ja monesti perättömiäkin.Meistä jokainen toivoisi asian selvitettävän perusteellisesti, mikäli se vain olisi mahdollista. Toivotaan, että on.

    • aalem

      Eikös siellä Ivalon seudulla eräs poliisi piileskelly pitkään jonku pikkusen tyhjänpäiväsen jutun takia pitkään mettässä. Oli vielä sen verran metsiemme meis että naureskeli ja katteli kun sitä viranomaiset etti sieltä ja kaikki luulivat pahinta. Olisikohan tuosta aikaa jottain 15-20 vuotta aikaa.

      • sustanon 250

        Joo niinhän se oli mutta ei se kovin pienen jutun takia ollut, en muista mitä kaikkea siihen liitty mutta yks juttu oli että koulutti poliisikoirat hyökkäämään kun sanoi yhden Ivalolaisen kommunisti perheen nimen ja tykkäs vissiin käsitellä vähän liian rajusti hankalia asiakkaita ym.


      • waRMA...

        ett asiaan liittyvät pojat lukevat siel ivalossa näitä sivuja!!!!!
        joten ..pojat vihjaiskaa vähän tai ees kertokaa täällä tietonne faktoista mitä tapahtui..senhän voitte kertoo jos siel ei oo mitään salattavaa teidän osaltanne..eli miks se jäi tai jätettiin sinne korpeen..ja miks auto oli romuna ja miks osia oli piilotettu-...


      • tää ....,..

        eka katoaminen mikä ratkaistaisiin netissä???


      • jsb
        tää ....,.. kirjoitti:

        eka katoaminen mikä ratkaistaisiin netissä???

        kun ei ole nuista poliisivirkamiehistä siihen!


      • sustanon250
        waRMA... kirjoitti:

        ett asiaan liittyvät pojat lukevat siel ivalossa näitä sivuja!!!!!
        joten ..pojat vihjaiskaa vähän tai ees kertokaa täällä tietonne faktoista mitä tapahtui..senhän voitte kertoo jos siel ei oo mitään salattavaa teidän osaltanne..eli miks se jäi tai jätettiin sinne korpeen..ja miks auto oli romuna ja miks osia oli piilotettu-...

        Ei kai osia ollut piiloteltu, auton etupuskuri ja rekisterikilpi löytyi puupinon vierestä, puupinoon oli ajettu pahki, soramontulta löytyi vähän pienempiä osia, ja autolla oli ajettu renkaat puhki pitkä matka ja lopulta auto löytyi angelin tienvarresta kiinnijääneenä, autosta ei kai ollut viety mitään kun popit ym oli vielä tallessa.

        Mutta miten se mökki murto liittyy tähän, jäljistä päätellen mökissä oli vaan nukuttu, ei varastettu mitään vaikka siellä oli haulikoita ja kiväärejä yhteensä 8 sekä panoksia ja arvokkaita työkaluja, ym. Ruokaakin löytyi kaapeista runsaasti. Pääteltiin että siellä on saatettu piilotella esim. takaa ajajia, tai sitten mökki on pitänyt ryöstää ja pojilla tullut jokin riita ym. ja siitä tullut jotain pahempia seuraamuksia ja kukaan ei puhu. Tämä voisi olla yks teoria, en tietenkään väitä että näin on käynyt.


      • tääll...
        sustanon250 kirjoitti:

        Ei kai osia ollut piiloteltu, auton etupuskuri ja rekisterikilpi löytyi puupinon vierestä, puupinoon oli ajettu pahki, soramontulta löytyi vähän pienempiä osia, ja autolla oli ajettu renkaat puhki pitkä matka ja lopulta auto löytyi angelin tienvarresta kiinnijääneenä, autosta ei kai ollut viety mitään kun popit ym oli vielä tallessa.

        Mutta miten se mökki murto liittyy tähän, jäljistä päätellen mökissä oli vaan nukuttu, ei varastettu mitään vaikka siellä oli haulikoita ja kiväärejä yhteensä 8 sekä panoksia ja arvokkaita työkaluja, ym. Ruokaakin löytyi kaapeista runsaasti. Pääteltiin että siellä on saatettu piilotella esim. takaa ajajia, tai sitten mökki on pitänyt ryöstää ja pojilla tullut jokin riita ym. ja siitä tullut jotain pahempia seuraamuksia ja kukaan ei puhu. Tämä voisi olla yks teoria, en tietenkään väitä että näin on käynyt.

        niin eikös se isä kovistellut sit kamuakin..mut sai ite isä syytteen pahoinpitelyst..kuka vain ois tehnyt niin..
        -nyt kun tulee kevät niin ehkä mahdoll ruumiks nousee pintaan jos siel on jokia lähellä..
        (pakko paljastaa omat motiivini tähän asiaan..olen ite lapissa asuessani muinoin nuorena tyttönä ollut antilla hoitajana kun hän oli vauva,kun vanhemmat oli vat hotellissa,en ollut kuin kerran..menin jotenkin tutun tutun kautta sinne en muista enää)


      • ei osaa
        jsb kirjoitti:

        kun ei ole nuista poliisivirkamiehistä siihen!

        tai viitsi!! pitäs olla samanlaista etsintää ku jossai ""ameriikan sarjois"" et heti tartutaa toimeen ja painostetaan ihmisiä puhumaan!mut onhan se kyl hyvä ett asia pysyy puheissamme ja yllä koko ajan..


    • olkaamiehiä

      Jokos J.S, T.S ja O.K alkais pikkuhiljaa puhumaan?

    • pojatvastuuseen

      Tai mites Ossin veli Raimo, ainoa Janin lähipiiristä jolla on silmiinpistävä korvis..

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe