Fitline

kiiltomato24

Minulle tuputetaan tuon nimistä suoramarkkinointituotetta tuon tuosta. Auttaa kuulemma vatsaongelmiin ja energiatason nostamiseen ja vaikka mihin. Kokemuksia kellään?

219

80009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luontaistuotekauppaa

      Googlettamalla näyttäisi pukkaavan noilla hakukriteereillä ihan kunnon luontaistuotekauppoja.
      Ei muuta kun kauppaan ja haet kamat sieltä ja kokeilet.

      • Fitlinen käyttäjä

        Fitline-tuotteet eivät ole luontaistuotteita, eikä niitä siksi saa luontaistuotekaupoista.


      • Kokeilleut
        Fitlinen käyttäjä kirjoitti:

        Fitline-tuotteet eivät ole luontaistuotteita, eikä niitä siksi saa luontaistuotekaupoista.

        Lisäksi ne ovat täysin synteetisiä ja ovat aiheuttaneet maksa ym. ongelmiaa.


      • Kokeilija12345

        Perustele.


      • Kokeilijat
        Kokeilleut kirjoitti:

        Lisäksi ne ovat täysin synteetisiä ja ovat aiheuttaneet maksa ym. ongelmiaa.

        Se on totta, minäkin sain vatsa ongelmia kun kokeilin niitä pussijauheita sekoittaa veteen. Lisäksi ne eivät edes imeydy eivätkä toimi solutasolla.


      • Vitamimmi
        Kokeilijat kirjoitti:

        Se on totta, minäkin sain vatsa ongelmia kun kokeilin niitä pussijauheita sekoittaa veteen. Lisäksi ne eivät edes imeydy eivätkä toimi solutasolla.

        Fitlinet valmistetaan Saksassa lääketehtaassa, niitä kehitetään jatkuvasti ison lääketieteellisen tiimin voimin, niillä on kymmeniä patentteja. Saksassa ja Itävallassa määräävät lääkärit niitä asiakkaille. Niillä on Tüv-standardi laadusta, ne kuuluvat Kölnin antidopinglistalle ja Suomessa niiden laatua valvoo Evira. Suomeen Fitlinen tukku on perustettu jo vuonna 1997 ja niitä on valmistettu Saksassa jo 23 vuotta. Jos olisivat humpuukia, niin niiden taru olisi ollut ohi jo vuosia vuosia sitten. Minulle ne ovat ainoa vitamiinivalmiste, jonka tehon todella huomaan. Niin ja tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus eli saat rahat takaisin, jos et ole tyytyväinen. Sellaista ei ole edes apteekin vitamiineilla. Et varmastikaan saa apteekista rahojasi takaisin, jos et ole tyytyväinen ;) Fitlineltä saat. Kokeile vaikka!


      • Lääkkeetön
        Vitamimmi kirjoitti:

        Fitlinet valmistetaan Saksassa lääketehtaassa, niitä kehitetään jatkuvasti ison lääketieteellisen tiimin voimin, niillä on kymmeniä patentteja. Saksassa ja Itävallassa määräävät lääkärit niitä asiakkaille. Niillä on Tüv-standardi laadusta, ne kuuluvat Kölnin antidopinglistalle ja Suomessa niiden laatua valvoo Evira. Suomeen Fitlinen tukku on perustettu jo vuonna 1997 ja niitä on valmistettu Saksassa jo 23 vuotta. Jos olisivat humpuukia, niin niiden taru olisi ollut ohi jo vuosia vuosia sitten. Minulle ne ovat ainoa vitamiinivalmiste, jonka tehon todella huomaan. Niin ja tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus eli saat rahat takaisin, jos et ole tyytyväinen. Sellaista ei ole edes apteekin vitamiineilla. Et varmastikaan saa apteekista rahojasi takaisin, jos et ole tyytyväinen ;) Fitlineltä saat. Kokeile vaikka!

        No lääketehtaat eivät tuota mitään terveellistä. Ilmankos eivät ole päässeet luontaistuotteiden pariin.


      • Olivia90
        Vitamimmi kirjoitti:

        Fitlinet valmistetaan Saksassa lääketehtaassa, niitä kehitetään jatkuvasti ison lääketieteellisen tiimin voimin, niillä on kymmeniä patentteja. Saksassa ja Itävallassa määräävät lääkärit niitä asiakkaille. Niillä on Tüv-standardi laadusta, ne kuuluvat Kölnin antidopinglistalle ja Suomessa niiden laatua valvoo Evira. Suomeen Fitlinen tukku on perustettu jo vuonna 1997 ja niitä on valmistettu Saksassa jo 23 vuotta. Jos olisivat humpuukia, niin niiden taru olisi ollut ohi jo vuosia vuosia sitten. Minulle ne ovat ainoa vitamiinivalmiste, jonka tehon todella huomaan. Niin ja tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus eli saat rahat takaisin, jos et ole tyytyväinen. Sellaista ei ole edes apteekin vitamiineilla. Et varmastikaan saa apteekista rahojasi takaisin, jos et ole tyytyväinen ;) Fitlineltä saat. Kokeile vaikka!

        Humpuukia. Kannatta lukea tämä!!!! Plasebo vaikutus. Tehoaa herkkäuskoisiin. http://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/fitline/


      • OuiParaply

    • Mukana ollut.

      Mulla on huonoja kokemuksii. Unohda!

      • susiliini

        millaisia?


      • Soketitautiloppu

        Synteettisiä,ystäväni sai näistä höpö höpö tuotteista haima tulehduksen. Itselläni ei mikään oire helpottanut..olen siirtynyt neolifeen. Vaikutukset mahtavat


    • tarkoitat

      niitä fitlinen jauhemaisia luontaistuotteita, niin mie olen käyttänyt niitä, mutta en huomannut erikoisempia vaikutuksia ja ovat aika kalliita. Ite ostin mivitotal flexiä ja maksaa vain 35,.-40,- kuukaudessa on siis yli puolet halvempaa kuin fitlinen kuukauden annos joka maksaa noin 100,- kuukaudessa.

      • Nimetön

        Ei ne toimineet mullakaan. Kannattaa osta kunnon tuotteita ja mielestäni noi ei toimi.


      • juupas

        Mivitotal on synteettistä sontaa eikä mitenkään rinnastettavissa Fitlineen. Synteettiset aineet saa toki melkein ilmaiseksi Fitlineen verrattuna.


      • Fitlinen käyttäjä

        Edelleenkään Fitline-tuotteet eivät ole luontaistuotteita.
        Niissä ei ole mitään synteettisiä aineita ja niillä on vankat tutkimukset takana, toisin kuin luontaistuotteilla.
        Ja laatuhan luonnollisesti maksaa.
        Tuotteita tulisi käyttää minimissään 90 päivää, jotta koko elimistön solut ehtivät uusiutumaan, sen jälkeen osaa vasta sanoa, toimiiko tuote vai ei.


      • Ei kiitos E950
        Fitlinen käyttäjä kirjoitti:

        Edelleenkään Fitline-tuotteet eivät ole luontaistuotteita.
        Niissä ei ole mitään synteettisiä aineita ja niillä on vankat tutkimukset takana, toisin kuin luontaistuotteilla.
        Ja laatuhan luonnollisesti maksaa.
        Tuotteita tulisi käyttää minimissään 90 päivää, jotta koko elimistön solut ehtivät uusiutumaan, sen jälkeen osaa vasta sanoa, toimiiko tuote vai ei.

        Katsoin Fitline tuoteselosteita. Löytyi E950 asesulfaami K , joka on keinotekoinen makeutusaine JOTA ON SYYTÄ VÄLTTÄÄ! SAMAA PASKAA KUIN ASPARTAAMI.

        EI KIITOS


      • peräkaari

        Hei,,olen käyttänyt tuotteita ja olo on kuin nuorella varsalla,paino on tippunut reilusti ja voin hyvin,,,vannon FitLinen nimeen,,sitäpaitsi jogurtti,jonka itse teen on taivaallista...Suosittelen


      • Kotiruokaaa

        Ylihinnoiteltuja tuotteita joissa on HURJASTI rypälesokeria ja Guaranaa, jossa on puolestaan päiväannoksessa kofeiinia 1,7 kupillista. Joten tullee kallista kahvii.
        Verrattavassa Herbalifeen - maksan rasittajiin.


      • luontaisettuotteet
        Fitlinen käyttäjä kirjoitti:

        Edelleenkään Fitline-tuotteet eivät ole luontaistuotteita.
        Niissä ei ole mitään synteettisiä aineita ja niillä on vankat tutkimukset takana, toisin kuin luontaistuotteilla.
        Ja laatuhan luonnollisesti maksaa.
        Tuotteita tulisi käyttää minimissään 90 päivää, jotta koko elimistön solut ehtivät uusiutumaan, sen jälkeen osaa vasta sanoa, toimiiko tuote vai ei.

        Tuota, kyllä kaikki luontaisista raaka-aineista valmistetut tuotteet ovat luontaisia tuotteita, eli luontaistuotteita. Luontaistuotenimitystä vain käytetään väärin ja siksi ei edes ymmärretä, mitä sillä tarkoitetaan. Jospa vain googlettaisit ja määrittelisit itsellesi luontaisen tuotteen määritelmän, josta vakiintunut sanamuoto suomessa on luontaistuote.


      • Ibs

        Itse käytän Fitline tuotteita koska sairastan ärtyvän suolen oireyhtymää (IBS) nää tuotteet on helpottanu aivan sikana ja olen noiden ansiosta myös tiputtanut 8kg. Huipputuotteet mistä olen valmis maksamaan vaikka enemmän


      • enkelipölyäkö
        peräkaari kirjoitti:

        Hei,,olen käyttänyt tuotteita ja olo on kuin nuorella varsalla,paino on tippunut reilusti ja voin hyvin,,,vannon FitLinen nimeen,,sitäpaitsi jogurtti,jonka itse teen on taivaallista...Suosittelen

        Vai on Fitlinen jogurtti taivaallista - johtuneeko sokerin määrästä, jota lisätty lähes 50 %!!??


      • Anonyymi

        Jotka yhtään tietää ihmiskehosta ja sen toiminnasta jättävät nämä tuotteet vähemmän tietävien ostettavaksi. Harmittaa ostajien puolesta. 😔


    • anski:)

      Olin eilen kuuntelemassa Aila Saarenpään (ravintoterapeutti, yli 10 vuoden kokemus FitLine-tuotteista omakohtaisesti ja työssään) luentoa Turussa:

      Tuli kyllä hyvää asiaa eilen siellä FitLine-kyselyillassa. Ruokaympyrästä oli juttua ja suolistosta ja terveydestä noin yleensä. Sai taas potkua tähän omankin terveyden ylläpitämiseen. Siellä ei muuten myyty mitään, tuotteista oli toki juttua, mutta kenenkään ei tarvinnu ostaa mitään, ihmiset vaan tuli kuuntelemaan ja kyselemään, osa kyllä jotain ostikin ja itekin oon menossa tänään hakemaan sieltä kaupasta uutta Nivelkuntoa ja Solunsuojaa. Itellä aika usein just jumpan jälkeen tai kävelyn takia tai pitkän istumisen seurauksena polvet alkaa särkeä, niin siitä Nivelkunnosta pitäis olla hyötyä siihen, kuten myös selkään. (Ohjeeksi sain ottaa Restoratea 2 tl/pv ja tota Nivelkuntoa 1tl just liikunnan runsauden takia ja siksi, että RDA-suositukset eli ne pitoisuudet Suomessa on niin alhaiset, että se kivennäismäärä, jota päiväannoksessa on, ei riitä.) Solunsuoja on taas sit yleisesti hyvä koko keholle ja näkyvin vaikutus taitaa olla, että auringossa ei tuu aurinkoihottumaa eikä maksaläiskiä ja iho ruskettuu eikä pala niin herkästi ainakaan ku ennen. Tähän ainakaan alkukesään siitä ei varmaan vielä vaikutuksia saa näkymään, kun soluthan uusiutuu sen 3 kk, mutta varmaan loppukesästä jo vaikuttaa tehokkaammin.

      Yks nainen siellä kerto kokemuksiaan tuotteista (Basic Activize Restorate), joita on tähän mennessä käyttänyt 8 kk säännöllisesti. Hänellä oli paha siitepölyallergia, josta on päässy nyt eroon, kovimpaan koivun kukinta-aikaan kuulemma ehkä kerran aivasti. Hänellä oli myös marja-allergia, ei voinu syödä ku ehkä kerran viikossa pienen määrän marjoja ja jos söi useammin, tuli silmäluomiin paha allergiareaktio, mutta nyt sekin on poistunu ja hän voi syödä marjoja päivittäin.

      Eli parhaiten tietysti vaikutukset huomaa sillon, jos on jotain kremppoja, allergioita, suolistovaivoja jne., mutta terveellekin ihmiselle tietysti näistä on hyötyä, vastustuskyky lisääntyy, kun suolisto on kunnossa ja aivotkin toimii paremmin.

      Imeytymisestä: Nää kaikki tuotteet, myös rasvaliukoiset vitamiinit, on kehitetty vesiliukoiseen muotoon (siitä on faktaa pienen kirjan verran) ja sen takia imeytyminen on 90%, rasvaliukoiset imeytyy n. 20%, jos ihminen on kunnossa, huom. Ja kun kyseessä on juoma, se menee nopeasti solutasolle ja imeytyy laajemmalta alueelta, kuin pilleri, joka on mahassa ensin jopa tunnin ennen kuin alkaa imeytyä ja imeytyy suppeammalta alueelta, jos imeytyy. Siksi näiden tuotteiden imeytymis% on se 90, kuin pillereissä, jotka imeytyy n. 20-30 %. Eli jos haluaa käyttää ravintolisiä ja haluaa rahoilleen vastinetta ja itselleen terveydellistä hyötyä, niin tosta voi jokainen päätellä mihin kannattaa rahansa sijoittaa.

      Nää tuotteet on GMB-standardisoituja ja ainoastaan 5% luontaistuotteista on tämä standardi. (Basic on myös patentoitu!) Tuotteet on huippulääkärien kehittelemiä ja tarkoin testattuja ja tutkittuja ja ne pakataan erittäin puhtaissa oloissa (avaruuspukuiset ihmiset pakkaa ne jauheet lasin takaa purkkeihin, kertoi se FitLine-kaupan omistajamies, joka on paikan päällä tehtailla käyny kattomassa toimintaa pariinkin otteeseen, toisin kuin heidän aiemmassa pilleribisneksessään, jossa intialaiset naiset pakkas käsin pillereitä purkkiin!).

      Pohjana kaikelle on tietysti terveellinen ruokavalio, josta ei pääse yli eikä ympäri vaikka mitä jauhetta tai pilleriä suuhunsa ajais. Näillä tuotteilla on tarkoitus täydentää ja lisätä hyvinvointia, koska maaperän köyhtymisen takia ei tavallisesta ruuasta enää saa tarpeeksi elimistölle välttämättömiä vitamiineja, kivennäis- ja hivenaineita. Myöskin ilmansaasteet, stressi, liikunta lisäävät tarvetta.

      Aina toki saa kyseenalaistaa omalla kohdallaan, että sopiiko tuote juuri minulle ja mitä haluan. Jokainen tekee omat valintansa elämässään, kukaan ei voi väkisin terveyttä kenellekään tuputtaa. Jos vaivojensa kanssa haluaa elää lopun elämäänsä vaikka apua ja neuvoja olisi tarjolla, niin siitä vaan, se on jokaisen oma valinta. Vain kokeilemalla tiedät onko jostain hyötyä juuri sinulle.

      • Rapunen

        Kiva saada palaute joltakulta sellaiselta, joka on kuullut asiasta oikeaa infoa. Itse olen nimittäin käyttänyt tuotteita yli vuoden päivät ja saanut kuntoon mm. seuraavat ongelmat:
        - erittäin vaikeat endometrioosikivut
        - krooninen anemia
        - 6 vuotta vaivannut hiivasyndrooma
        - vuosia vaivanneet suolisto-ongelmat (vuorotellen ummetusta ja ripulia)

        Eli itse olen erittäin tyytyväinen. Yleisesti ottaenkin vointi on parempi ja huomaa, että suolisto toimii ja vitamiinit nyt todella imeytyvät ja tekevät tehtävänsä.

        Ystäväni myy tuotteita ja teki minulle hlökohtaisen kartoituksen. Tilaan tuotteita hänen nettikauppansa kautta, osoitteesta www.5101115.well24.com.

        Ainiin, ja tietojeni mukaan luontaistuotekaupoissa ei myydä niitä oikeita Fitline-tuotteita. Näitä minun käyttämiäni saa vain ja ainoastaan itsenäisiltä jälleenmyyjiltä! Ne ovat elintarvikkeita, eli vitamiinit niihin tulevat suoraan ruoasta eli ne ovat luontaisia, eivät synteettisiä niinkuin suurimmassa osassa muita valmisteita. Synteettisten vitamiinien pitkäaikaiskäytöstä ei ole olemassa riittävästi tutkimustietoa, eli vitamiinien tulisi tulla ruoasta, niinkuin Fitlinessa.

        Minä jatkan turvallisin ja tyytyväisin mielin Fitline-tuotteiden käyttöä, niinkuin ystävänikin, joille niitä olen suositellut. :-)


      • Nimetön
        Rapunen kirjoitti:

        Kiva saada palaute joltakulta sellaiselta, joka on kuullut asiasta oikeaa infoa. Itse olen nimittäin käyttänyt tuotteita yli vuoden päivät ja saanut kuntoon mm. seuraavat ongelmat:
        - erittäin vaikeat endometrioosikivut
        - krooninen anemia
        - 6 vuotta vaivannut hiivasyndrooma
        - vuosia vaivanneet suolisto-ongelmat (vuorotellen ummetusta ja ripulia)

        Eli itse olen erittäin tyytyväinen. Yleisesti ottaenkin vointi on parempi ja huomaa, että suolisto toimii ja vitamiinit nyt todella imeytyvät ja tekevät tehtävänsä.

        Ystäväni myy tuotteita ja teki minulle hlökohtaisen kartoituksen. Tilaan tuotteita hänen nettikauppansa kautta, osoitteesta www.5101115.well24.com.

        Ainiin, ja tietojeni mukaan luontaistuotekaupoissa ei myydä niitä oikeita Fitline-tuotteita. Näitä minun käyttämiäni saa vain ja ainoastaan itsenäisiltä jälleenmyyjiltä! Ne ovat elintarvikkeita, eli vitamiinit niihin tulevat suoraan ruoasta eli ne ovat luontaisia, eivät synteettisiä niinkuin suurimmassa osassa muita valmisteita. Synteettisten vitamiinien pitkäaikaiskäytöstä ei ole olemassa riittävästi tutkimustietoa, eli vitamiinien tulisi tulla ruoasta, niinkuin Fitlinessa.

        Minä jatkan turvallisin ja tyytyväisin mielin Fitline-tuotteiden käyttöä, niinkuin ystävänikin, joille niitä olen suositellut. :-)

        ne tulee noissa tuotteissa, ne vitamiinit. Mistä ne on tehty???


      • 10v.fitline syönyt
        Nimetön kirjoitti:

        ne tulee noissa tuotteissa, ne vitamiinit. Mistä ne on tehty???

        Vastaus...puhtaista tarkoin viljellyistä hedelmistä ja vihanneksista.
        ja erityisesti raaka-aineiden kuituosasta,jotk sisältävät eniten niitä täärkeitä vitamiineja ja aiheuttavat kaikkein vähiten allergisoivia reaktioita
        terv.jp

        jokainen päättäköön kokeileeko vai ei.
        tuotteilla on 30pv.n 100%palautusoikeus.


      • Nimetön

        Olen käyttänyt Fitline Restoratea jo muutaman vuoden. Aikoinani ensimmäisen kerran jalkojen levottomuuteen, joka tod.näköisesti johtui treenaamisen aiheuttamasta magnesiumin (mm.) puutteesta. Ja olen kyllä suositellut eteenpäin! Itse käytän ainoastaan silloin, kun olen treenannut normaalia enemmän tai kun tiedän syöneeni liian yksipuolisesti. Normaalisti kun syön suhteellisen terveellisesti ;-)
        Ongelma tällä hetkellä on se, että Turussa ollut Fitline-kauppa on hävinnyt :o Onko kenelläkään tietoa mistä löytyy nykyään..?


      • anski:)
        Nimetön kirjoitti:

        Olen käyttänyt Fitline Restoratea jo muutaman vuoden. Aikoinani ensimmäisen kerran jalkojen levottomuuteen, joka tod.näköisesti johtui treenaamisen aiheuttamasta magnesiumin (mm.) puutteesta. Ja olen kyllä suositellut eteenpäin! Itse käytän ainoastaan silloin, kun olen treenannut normaalia enemmän tai kun tiedän syöneeni liian yksipuolisesti. Normaalisti kun syön suhteellisen terveellisesti ;-)
        Ongelma tällä hetkellä on se, että Turussa ollut Fitline-kauppa on hävinnyt :o Onko kenelläkään tietoa mistä löytyy nykyään..?

        Turun FitLine-kauppa sijaitsee nykyään Käsityöläiskadun ja Rauhankadun kulmassa, Käsityöläiskatu 16.


      • KVa
        Nimetön kirjoitti:

        Olen käyttänyt Fitline Restoratea jo muutaman vuoden. Aikoinani ensimmäisen kerran jalkojen levottomuuteen, joka tod.näköisesti johtui treenaamisen aiheuttamasta magnesiumin (mm.) puutteesta. Ja olen kyllä suositellut eteenpäin! Itse käytän ainoastaan silloin, kun olen treenannut normaalia enemmän tai kun tiedän syöneeni liian yksipuolisesti. Normaalisti kun syön suhteellisen terveellisesti ;-)
        Ongelma tällä hetkellä on se, että Turussa ollut Fitline-kauppa on hävinnyt :o Onko kenelläkään tietoa mistä löytyy nykyään..?

        Fitline myymälä Turussa
        Käsityöläiskatu 16
        puh. 02 2343463


      • 3v. kokemus tuotteista
        KVa kirjoitti:

        Fitline myymälä Turussa
        Käsityöläiskatu 16
        puh. 02 2343463

        Muistan käyneeni siellä muutama vuosi sitten, onkohan kauppa enään hengissä?


      • Löytyy
        3v. kokemus tuotteista kirjoitti:

        Muistan käyneeni siellä muutama vuosi sitten, onkohan kauppa enään hengissä?

        Löytyy osoitteesta Isokatu 32


      • Nimetön
        Rapunen kirjoitti:

        Kiva saada palaute joltakulta sellaiselta, joka on kuullut asiasta oikeaa infoa. Itse olen nimittäin käyttänyt tuotteita yli vuoden päivät ja saanut kuntoon mm. seuraavat ongelmat:
        - erittäin vaikeat endometrioosikivut
        - krooninen anemia
        - 6 vuotta vaivannut hiivasyndrooma
        - vuosia vaivanneet suolisto-ongelmat (vuorotellen ummetusta ja ripulia)

        Eli itse olen erittäin tyytyväinen. Yleisesti ottaenkin vointi on parempi ja huomaa, että suolisto toimii ja vitamiinit nyt todella imeytyvät ja tekevät tehtävänsä.

        Ystäväni myy tuotteita ja teki minulle hlökohtaisen kartoituksen. Tilaan tuotteita hänen nettikauppansa kautta, osoitteesta www.5101115.well24.com.

        Ainiin, ja tietojeni mukaan luontaistuotekaupoissa ei myydä niitä oikeita Fitline-tuotteita. Näitä minun käyttämiäni saa vain ja ainoastaan itsenäisiltä jälleenmyyjiltä! Ne ovat elintarvikkeita, eli vitamiinit niihin tulevat suoraan ruoasta eli ne ovat luontaisia, eivät synteettisiä niinkuin suurimmassa osassa muita valmisteita. Synteettisten vitamiinien pitkäaikaiskäytöstä ei ole olemassa riittävästi tutkimustietoa, eli vitamiinien tulisi tulla ruoasta, niinkuin Fitlinessa.

        Minä jatkan turvallisin ja tyytyväisin mielin Fitline-tuotteiden käyttöä, niinkuin ystävänikin, joille niitä olen suositellut. :-)

        Olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen.Lihaskivut hävinneet,päänsärkyyn auttanut todella hyvin ja olo kaiken kaikkiaan mainio.Yksi parhaimmista puolista on se että olen saanut nukuttua todella hyvin.Pidin parin kuukauden tauon ja heti kolmen viikon ilman oloa huomasin eron,nyt aloitin uudelleen ja kahden viikon käytön jälkeen on taas hyvä olla.


      • Ei kiitos E950
        10v.fitline syönyt kirjoitti:

        Vastaus...puhtaista tarkoin viljellyistä hedelmistä ja vihanneksista.
        ja erityisesti raaka-aineiden kuituosasta,jotk sisältävät eniten niitä täärkeitä vitamiineja ja aiheuttavat kaikkein vähiten allergisoivia reaktioita
        terv.jp

        jokainen päättäköön kokeileeko vai ei.
        tuotteilla on 30pv.n 100%palautusoikeus.

        Missä viljellään E950 asesulfaami K makeutusainetta, jota löytyy Fitline tuotteista?


      • luomukäyttäjä
        Ei kiitos E950 kirjoitti:

        Missä viljellään E950 asesulfaami K makeutusainetta, jota löytyy Fitline tuotteista?

        Löytyy ilman E950:ä, katso power coctail.


      • Ei kiitos E950
        luomukäyttäjä kirjoitti:

        Löytyy ilman E950:ä, katso power coctail.

        Tunnen kaverin joka lyhyessä ajassa rakensi yli 100.000 euron liikevaihdon ja sai siitä yhtiöltä kiitosta ja kunniaa. Sitten kävi ilmi, että häntä olikin "k.....ttu". Niimpä tämä henkilö lopetti ja koko 100.000 liikevaihto kuihtui siinä samalla.
        Ja tämä tapaus aikalailla tuore juttu.
        Ei kiitos Fitline... Ei koskaan enää.


      • 07hh
        Löytyy kirjoitti:

        Löytyy osoitteesta Isokatu 32

        Tietääkä kukaan oulussa toista jälleenmyyjää kuin tämä jo mainittu?


      • perehtynyt

        Lyön vaikka 100 eurosta vetoa,että tämän viestin on kirjoittanut yksi näistä fittlinen aivopestyistä kulttilaisista.en tiedä mitä ne syöttää siellä akatemiassa ihmisille.mutta miten kukaan täysjärkinen voi uskoa tollaiseen sopaan.


      • oikearuoka

        Näin pitkää höpön höpöä ei kirjoita kuin fitline myyjä.


      • ikkremimin
        Rapunen kirjoitti:

        Kiva saada palaute joltakulta sellaiselta, joka on kuullut asiasta oikeaa infoa. Itse olen nimittäin käyttänyt tuotteita yli vuoden päivät ja saanut kuntoon mm. seuraavat ongelmat:
        - erittäin vaikeat endometrioosikivut
        - krooninen anemia
        - 6 vuotta vaivannut hiivasyndrooma
        - vuosia vaivanneet suolisto-ongelmat (vuorotellen ummetusta ja ripulia)

        Eli itse olen erittäin tyytyväinen. Yleisesti ottaenkin vointi on parempi ja huomaa, että suolisto toimii ja vitamiinit nyt todella imeytyvät ja tekevät tehtävänsä.

        Ystäväni myy tuotteita ja teki minulle hlökohtaisen kartoituksen. Tilaan tuotteita hänen nettikauppansa kautta, osoitteesta www.5101115.well24.com.

        Ainiin, ja tietojeni mukaan luontaistuotekaupoissa ei myydä niitä oikeita Fitline-tuotteita. Näitä minun käyttämiäni saa vain ja ainoastaan itsenäisiltä jälleenmyyjiltä! Ne ovat elintarvikkeita, eli vitamiinit niihin tulevat suoraan ruoasta eli ne ovat luontaisia, eivät synteettisiä niinkuin suurimmassa osassa muita valmisteita. Synteettisten vitamiinien pitkäaikaiskäytöstä ei ole olemassa riittävästi tutkimustietoa, eli vitamiinien tulisi tulla ruoasta, niinkuin Fitlinessa.

        Minä jatkan turvallisin ja tyytyväisin mielin Fitline-tuotteiden käyttöä, niinkuin ystävänikin, joille niitä olen suositellut. :-)

        Sanoitko oikeaa infoa. Oikealla infolla tarkoitat varmaan täysin puolueetonta tutkittua tietoa. Mitä btw ei ole saatavilla tästä tuotteesta.
        mitähän sekin mahtaa tarkoittaa?


      • imme

        Tiedätkö onko fibromyalgian saanut joku apua tuotteista ja jos mistä?


      • nimimerkitönkö
        Ei kiitos E950 kirjoitti:

        Missä viljellään E950 asesulfaami K makeutusainetta, jota löytyy Fitline tuotteista?

        Ja vielä luomuna :D


      • Olivia90
        nimimerkitönkö kirjoitti:

        Ja vielä luomuna :D

        Plasebo vaikutus☹️


    • Tuisku

      Olen käyttänyt nyt 2 viikkoa Fitlinen itsetehtävää jogurttia. Parin päivän välein kärsin ripulista ja huonovointisuudesta aamuisin.
      Tietääkö kukaan kuuluuko tämä asiaan vai kannattaisiko jo luovuttaa?

      • M11

        Ehdottomasti kannattaa jatkaa. Jos asiat on ollu perseelään kymmeniä vuosia ne ei ihan heti korjaudu. Ite olen käyttänyt jo 8 vuotta enkä ole lääkäreitä tarvinnut aloittamisen jälkeen. Meillä koko perhe käyttää. Mamma 3v ja poika koko ikänsä , eli on nyt 1,8v. Meillä ei ole lääkee kaapissa mitään lääkkeitä , on jäänyt pois varsinaisesta käytöstä. Kyllä elämä on ihanaa.


      • saikku

        no senhän pitäis sisältää niin mahtavat määrät eläviä bakteereita, että kannattanee aloittaa ainaki ennemminki lääkkeellisellä kuin ruuallisella annostuksella, jotta suoliston bakteerikanta ja sitä myötä toiminnot muuttuis tasaisen rauhallisesti.
        vaikkapa alkuun 1/3 tai maks. 1/2 desiä kerralla (viikko?, tai oman sovell mukaan).
        aamusin tyhjään vatsaan(-kohan siinä oli suositus?). tai miksei vaikka vaan pari lusikallista muutaman pvn aluksi.
        ei se niin viikon kiire oo sitten isoja muutoksia saaha aikaan jos se on vuositolkulla suoli toiminu sillee ja tällee . =)
        hiljaa hyvä tullee
        :D
        lykke till!


      • xxxl67
        M11 kirjoitti:

        Ehdottomasti kannattaa jatkaa. Jos asiat on ollu perseelään kymmeniä vuosia ne ei ihan heti korjaudu. Ite olen käyttänyt jo 8 vuotta enkä ole lääkäreitä tarvinnut aloittamisen jälkeen. Meillä koko perhe käyttää. Mamma 3v ja poika koko ikänsä , eli on nyt 1,8v. Meillä ei ole lääkee kaapissa mitään lääkkeitä , on jäänyt pois varsinaisesta käytöstä. Kyllä elämä on ihanaa.

        Aika sairasta puuhaa jos antaa näitä tuotteita pienille lapsille!


    • meiks

      lämpimästi. Itse olen käyttänyt keväästä asti ja vaikutuksen huomaa. Kärsin pahasta hiivasta ennen ja se on parantunut näiden tuotteiden myötä. Flunssaa en ole sairastanut koko aikana ja raskauden aikana kertyneet liikakilot ovat kadonneet. Olo on energinen ja reipas.

      Kannattaa käyttää säännöllisesti vähintään 3 kk, jotta täydellisen vaikutuksen ehtii huomaamaan. Jo parin viikon käytön jälkeen kyllä huomaa eron vanhaan. Tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus eli sekin kertonee tuotteiden laatutakuusta.

      • flunssaa, flunssaa, flunssa...

        Olen käyttänyt fitlinea kohta 4 kk, ja voin ainakin sen sanoa, etten ikä päivänä ole sairastanut flunssaa niin paljon kuin nyt! (varmaan jo kolmas tänä aikana)Vähän väliä flunssa...solut pitäisi olla uudet ja virkeät niin kuulostaa lähinnä vitsiltä. Täytyy lopetella melkein nää...:-(


      • se on in!
        flunssaa, flunssaa, flunssa... kirjoitti:

        Olen käyttänyt fitlinea kohta 4 kk, ja voin ainakin sen sanoa, etten ikä päivänä ole sairastanut flunssaa niin paljon kuin nyt! (varmaan jo kolmas tänä aikana)Vähän väliä flunssa...solut pitäisi olla uudet ja virkeät niin kuulostaa lähinnä vitsiltä. Täytyy lopetella melkein nää...:-(

        Olin kuuntelemassa luentoa fitlinesta ja siellä sanottiin, että kun masu alkaa olla kunnossa pöpöt nousee ylöspäin ja erityisesti urheilijoilla voi olla flunssaa ja poskiontelotulehduksia aluksi..että voi olla että sulle käy juuri näin..mutta kysy tarkemmin jälleenmyyjätä tms.mutta en sinuna lopettaisi..tsemppiä!


      • q1q1q1q
        se on in! kirjoitti:

        Olin kuuntelemassa luentoa fitlinesta ja siellä sanottiin, että kun masu alkaa olla kunnossa pöpöt nousee ylöspäin ja erityisesti urheilijoilla voi olla flunssaa ja poskiontelotulehduksia aluksi..että voi olla että sulle käy juuri näin..mutta kysy tarkemmin jälleenmyyjätä tms.mutta en sinuna lopettaisi..tsemppiä!

        Höpö höpö, älkää nyt ihan menkö halpaan noissa filaineissanne. Minä en ole sairastanut flunssaa enkä muutakaan kuin joskus kakarana, ikää 62vuotta. Perustavallinen ruoka, kasviksia runsaasti sokeria minimini vähän, oikeaa voita, oliiviöljyä, luomumunia ja viljoista kauraa. Marjoja runsaasti ja aamuisin mehulingolla tehtynä luomulaatuisista kasviksista selleri-inkivääri-omena ja porkkana mehuja. Purkista d_vitamiinia talvella 100mikrogramma ja c-vitamiinia 1gramman päiväannos muutaman kerran viikossa. Miksi ihmeessä lihotatte näitä yrittäjiä joiden puuha on jotenkin niin "sisäpiirimäistä". Jos kyseenalaistat heidän tuotteet niin saat "kenkää". Ainakin keinotekoiset makeutusaineet on syytä heittää pois. säästäkää maksaanne.


    • 2008

      Hei! Tietääkö kukaan onko Fitline tuotteita käyttäneet huomanneet ihosairauksien paranemista?

      • nou näppylöille

        Minä itseasiassa olen. Minulla on hyvä iho, mutta finnejä puskee säännöllisesti otsaan, nenään ja leukaan. Niitä ei tule nykyisin juuri ollenkaan enää ja muutenkin iho on kuulas ja hyvä. Lähipiirissäni muutamalla ystävällä myös erittäin hyvä iho Fitlinen käytön aloittamisen jälkeen.


      • nou näppylöille

        Jostain olen kuullut myös ihottuminen ja jopa psoriasiksen lieventymisestä/paranemisesta Fitlinen tuotteiden käytön yhteydessä.


      • Äijä 50v

        fit line basic sarjasta kahdelta kuukaudelta ja suurimmatkin psori-läiskät ovat vaalentuneet ja kutina niissä on vähentynyt. Ja kutinasta johtuva kynsimisen loppuminen puolestaan antaa iholle mahdollisuuden parantua... Mutta psoriinhan vaikuttaa moni tekijä, joten suoraan Fit Linen ylistämiseen en uskalla ryhtyä. Jotain kuitenkin: Olen pudottanut painoani noina kahtena kuukautena 5 kg. Osittain ehkä FL: n avulla; mm. sen sisältämä kromi vähentää sokerisen halua ja kaikki turhat välipalat olen voinut jättää pois. Painonpudotus itsessään on mieltä piristävä tekijä.... ja psorin yksi ärsykkeistä on tressi. Eli mikä johtuu mistäkin, kuka tietää.


      • optim1

        Ruusufinni, joka on kiusallinen ja "parantumaton".
        Se on nyt pois - fitlinet käytössä kaksi vuotta ja pysyvät käytössä.


      • 8 kk käyttänyt
        Äijä 50v kirjoitti:

        fit line basic sarjasta kahdelta kuukaudelta ja suurimmatkin psori-läiskät ovat vaalentuneet ja kutina niissä on vähentynyt. Ja kutinasta johtuva kynsimisen loppuminen puolestaan antaa iholle mahdollisuuden parantua... Mutta psoriinhan vaikuttaa moni tekijä, joten suoraan Fit Linen ylistämiseen en uskalla ryhtyä. Jotain kuitenkin: Olen pudottanut painoani noina kahtena kuukautena 5 kg. Osittain ehkä FL: n avulla; mm. sen sisältämä kromi vähentää sokerisen halua ja kaikki turhat välipalat olen voinut jättää pois. Painonpudotus itsessään on mieltä piristävä tekijä.... ja psorin yksi ärsykkeistä on tressi. Eli mikä johtuu mistäkin, kuka tietää.

        Kaikki psoria sairastavat......ehdottomana lisänä käyttöön Fitlinen Omega 3 E-vitamiini. Ja reston merkitys on myös suuri. Serkullani ollut psori noin 15 vuotta ja tänä vuonna ei ole oireita. Voiko ihanampaa olla, kun on sairautensa selättänyt ja voi elellä terveen näköisenä ja oloisena.


    • Sarita

      Olen kärsinyt vatsakivuista yli kahdenkymmenen vuoden ajan: närästystä, ripulia, happoisuutta, haavainen paksunsuolentulehdus jne. Minulla Fitlinen tuotteet ovat auttaneet närästykseen ja happoisuuteen ja haavainen paksunsuolentulehduskin on ollut oireeton 1,5 vuoden ajan. Ymmärrän, että henkilöillä joilla ei ole vaivoja, niin ei ole myöskään huomiota tuotteiden toimivuudesta, mutta olen 99 % varma, että omalla kohdallani juuri nämä tuotteet ovat auttaneet minua parempaan hyvinvointiin.

      • susiliini

        hei.

        aloitin fitlinen käytön aamu-päivä-ilta jauheilla vyöhyketerapeuttini suosituksella.

        en tiedä onko normaalia turvonnut olo ja ilman tunne vatsassa...pään särkyäkin on ,mutta saattaa myös johtua jumittuneista hartioista.

        Olin juuri luennolla jossa käytiin laajasti läpi fitlinea ja olin kyllä yllättynyt kuulemastani. mutta aina pelottaa nämä aineet joita lääkärit ei suosittele ja eivät ole kansan tiedossa jos kerta auttavat niin moneen vaivaan.

        liityin nyt jäseneksi mutta onko kellään tietoa kannattiko tämä?? kaikkihan me tietty ollan yksilöitä ja toisille joku sopii ja toisille ei...mutta olen tämän illan aikana löytänyt pelottavan negatiivista tietoa tästä fitlinesta että se tarttuu...pelko siis..
        onko tämä turhaa pelkoa? mutta myöskin hyvää tietoa...kumpaa siis uksoa. pitääkö se vain kokeilla?

        mitä jos tämä saa elimistöni ihan sekaisin? jopa vaarallista kenties...? iik!


      • ostin myös lauantaina
        susiliini kirjoitti:

        hei.

        aloitin fitlinen käytön aamu-päivä-ilta jauheilla vyöhyketerapeuttini suosituksella.

        en tiedä onko normaalia turvonnut olo ja ilman tunne vatsassa...pään särkyäkin on ,mutta saattaa myös johtua jumittuneista hartioista.

        Olin juuri luennolla jossa käytiin laajasti läpi fitlinea ja olin kyllä yllättynyt kuulemastani. mutta aina pelottaa nämä aineet joita lääkärit ei suosittele ja eivät ole kansan tiedossa jos kerta auttavat niin moneen vaivaan.

        liityin nyt jäseneksi mutta onko kellään tietoa kannattiko tämä?? kaikkihan me tietty ollan yksilöitä ja toisille joku sopii ja toisille ei...mutta olen tämän illan aikana löytänyt pelottavan negatiivista tietoa tästä fitlinesta että se tarttuu...pelko siis..
        onko tämä turhaa pelkoa? mutta myöskin hyvää tietoa...kumpaa siis uksoa. pitääkö se vain kokeilla?

        mitä jos tämä saa elimistöni ihan sekaisin? jopa vaarallista kenties...? iik!

        sairastuin lauantaina flunssaa. ostin fitline activize oxyplussaa. aloitin heti käyttämään siten
        että joka kolmastunti otin 2 mittaa/2dl vettä.
        Kurkkukipu loppui aina melkein heti ja kun alkoi taas tuntua kipua kurkussa join taas 2 mittaa/2dl vettä. nyt kolmas nuha päivä ja on todella energinen olo. Maanantaina leikkauspäivä täytyy saada nuha pois enne sitä. nämä kyllä toimii ainakin minun kohdalla.( mutta nämäkin tuotteet vaikuttaa niin yksilöllisesti)


      • anski :)
        susiliini kirjoitti:

        hei.

        aloitin fitlinen käytön aamu-päivä-ilta jauheilla vyöhyketerapeuttini suosituksella.

        en tiedä onko normaalia turvonnut olo ja ilman tunne vatsassa...pään särkyäkin on ,mutta saattaa myös johtua jumittuneista hartioista.

        Olin juuri luennolla jossa käytiin laajasti läpi fitlinea ja olin kyllä yllättynyt kuulemastani. mutta aina pelottaa nämä aineet joita lääkärit ei suosittele ja eivät ole kansan tiedossa jos kerta auttavat niin moneen vaivaan.

        liityin nyt jäseneksi mutta onko kellään tietoa kannattiko tämä?? kaikkihan me tietty ollan yksilöitä ja toisille joku sopii ja toisille ei...mutta olen tämän illan aikana löytänyt pelottavan negatiivista tietoa tästä fitlinesta että se tarttuu...pelko siis..
        onko tämä turhaa pelkoa? mutta myöskin hyvää tietoa...kumpaa siis uksoa. pitääkö se vain kokeilla?

        mitä jos tämä saa elimistöni ihan sekaisin? jopa vaarallista kenties...? iik!

        Monenlaisia oireita saattaa ilmaantua, koska elimistö pyrkii tasapainoon, joten saatat alussa jopa sairastua flunssaan, saattaa olla vatsaongelmia jne. kunnes elimistö saavuttaa tasapainon. Jos otat ne annokset mitä purkin kyljessä sanotaan ja tuntuu siltä, että oireita tulee paljon, kannattaa aloittaa pienemmillä annoksilla ja lisätä vähitellen. Voi aloittaa ihan vaikka 1/4 teelusikallisella päivittäin (tai vaikka vieläkin pienemmillä annoksilla) ja lisätä pikkuhiljaa vaikkapa viikko kerrallaan normaaliannostukseen.

        Lääkärit eivät näitä suosittele siksi, että Suomessa lääkärien koulutukseen ei kuulu ravitsemusoppia nimeksikään, joten itse en luottaisi yhteenkään lääkäriin ravitsemusasioissa (poikkeuksia toki on, tiedossa on, että jossain päin Suomea joku lääkäri käyttää työssään näitä tuotteita, mutta nyt en muista kuka lääkäri ja missä). Muualla Euroopassa asiat ovat paremmalla tolalla mm. Saksassa lääkäri määrää maitohappobakteereita/vitamiinivalmisteita lääkkeiden oheen, tulisipa tällainen tapa Suomeenkin. Ja näitä tuotteita ei siksi mainosteta eikä näitä ole tavallisissa luontaistuote/päivittäistavarakaupoissa, koska tuotteiden hinnat eivät siinä vaiheessa enää olis näin edullisia vaan ne jopa kolminkertaistuisivat mainoskulujen ym. sellaisten takia.

        FitLinet ovat käytännössä elintarvikkeita, joten jos pystyt syömään ruokaa, pystyt käyttämään näitä tuotteita. Vaarallista ei siis ole missään tapauksessa. Aloita pienin annoksin, niin elimistö ei mene sekaisin. Ja tosiaan 3 kk pitää käyttää, jotta näet parhaat tulokset. Ja jos edelleen epäilyttää, ota yhteyttä henkilöön, joka sinulle tuotteet myi ja keskustelkaa ja jos hän ei itse tiedä, niin hän ottaa selvää ylempää organisaatiosta. Tietoa on. Lopputuloksena saat paremman ja energisemmän olon :)


      • Vauvasta vaariin
        susiliini kirjoitti:

        hei.

        aloitin fitlinen käytön aamu-päivä-ilta jauheilla vyöhyketerapeuttini suosituksella.

        en tiedä onko normaalia turvonnut olo ja ilman tunne vatsassa...pään särkyäkin on ,mutta saattaa myös johtua jumittuneista hartioista.

        Olin juuri luennolla jossa käytiin laajasti läpi fitlinea ja olin kyllä yllättynyt kuulemastani. mutta aina pelottaa nämä aineet joita lääkärit ei suosittele ja eivät ole kansan tiedossa jos kerta auttavat niin moneen vaivaan.

        liityin nyt jäseneksi mutta onko kellään tietoa kannattiko tämä?? kaikkihan me tietty ollan yksilöitä ja toisille joku sopii ja toisille ei...mutta olen tämän illan aikana löytänyt pelottavan negatiivista tietoa tästä fitlinesta että se tarttuu...pelko siis..
        onko tämä turhaa pelkoa? mutta myöskin hyvää tietoa...kumpaa siis uksoa. pitääkö se vain kokeilla?

        mitä jos tämä saa elimistöni ihan sekaisin? jopa vaarallista kenties...? iik!

        Katsoppa kirjallisuutta
        http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000404&posting=22000000040152152


      • pukkaa kysymystä
        anski :) kirjoitti:

        Monenlaisia oireita saattaa ilmaantua, koska elimistö pyrkii tasapainoon, joten saatat alussa jopa sairastua flunssaan, saattaa olla vatsaongelmia jne. kunnes elimistö saavuttaa tasapainon. Jos otat ne annokset mitä purkin kyljessä sanotaan ja tuntuu siltä, että oireita tulee paljon, kannattaa aloittaa pienemmillä annoksilla ja lisätä vähitellen. Voi aloittaa ihan vaikka 1/4 teelusikallisella päivittäin (tai vaikka vieläkin pienemmillä annoksilla) ja lisätä pikkuhiljaa vaikkapa viikko kerrallaan normaaliannostukseen.

        Lääkärit eivät näitä suosittele siksi, että Suomessa lääkärien koulutukseen ei kuulu ravitsemusoppia nimeksikään, joten itse en luottaisi yhteenkään lääkäriin ravitsemusasioissa (poikkeuksia toki on, tiedossa on, että jossain päin Suomea joku lääkäri käyttää työssään näitä tuotteita, mutta nyt en muista kuka lääkäri ja missä). Muualla Euroopassa asiat ovat paremmalla tolalla mm. Saksassa lääkäri määrää maitohappobakteereita/vitamiinivalmisteita lääkkeiden oheen, tulisipa tällainen tapa Suomeenkin. Ja näitä tuotteita ei siksi mainosteta eikä näitä ole tavallisissa luontaistuote/päivittäistavarakaupoissa, koska tuotteiden hinnat eivät siinä vaiheessa enää olis näin edullisia vaan ne jopa kolminkertaistuisivat mainoskulujen ym. sellaisten takia.

        FitLinet ovat käytännössä elintarvikkeita, joten jos pystyt syömään ruokaa, pystyt käyttämään näitä tuotteita. Vaarallista ei siis ole missään tapauksessa. Aloita pienin annoksin, niin elimistö ei mene sekaisin. Ja tosiaan 3 kk pitää käyttää, jotta näet parhaat tulokset. Ja jos edelleen epäilyttää, ota yhteyttä henkilöön, joka sinulle tuotteet myi ja keskustelkaa ja jos hän ei itse tiedä, niin hän ottaa selvää ylempää organisaatiosta. Tietoa on. Lopputuloksena saat paremman ja energisemmän olon :)

        Anski: "itse en luottaisi yhteenkään lääkäriin ravitsemusasioissa (poikkeuksia toki on, tiedossa on, että jossain päin Suomea joku lääkäri käyttää työssään näitä tuotteita, mutta nyt en muista kuka lääkäri ja missä). " Aika kova väite. Minä kyllä luotan. Ravitsemussuositukset on ihan tarkkaan ja ammattitaidolla mietitty juttu meillä Suomessa. Ja hyvä näin, ettei kaiken maailman pueskarit pääse opastamaan kansaa harhateille. Miksi Fitlinella ei sitten ole 3kk tyytyväisyystakuu, jos kerran teho näkyy vasta 3 kk kuluttua? 2 kk menee omakustanteisesti, ellei ole tyytyväinen?


      • tietoa
        pukkaa kysymystä kirjoitti:

        Anski: "itse en luottaisi yhteenkään lääkäriin ravitsemusasioissa (poikkeuksia toki on, tiedossa on, että jossain päin Suomea joku lääkäri käyttää työssään näitä tuotteita, mutta nyt en muista kuka lääkäri ja missä). " Aika kova väite. Minä kyllä luotan. Ravitsemussuositukset on ihan tarkkaan ja ammattitaidolla mietitty juttu meillä Suomessa. Ja hyvä näin, ettei kaiken maailman pueskarit pääse opastamaan kansaa harhateille. Miksi Fitlinella ei sitten ole 3kk tyytyväisyystakuu, jos kerran teho näkyy vasta 3 kk kuluttua? 2 kk menee omakustanteisesti, ellei ole tyytyväinen?

        No yleensä positiivisia vaikutuksia alkaa tulla jo kuukauden käytön aikana ja siksi se kuukauden tyytyväisyystakuu. Jos on enemmän häikkää ihmisessä niin sen kauemmin voi mennä ennenku tuloksia alkaa tulla. Siitä syystä suositellaan vähintään 3 kk:n käyttöä. Tiedänpä ihmisen, joka oli niin sairas, että kesti 6 kk ennen kuin hänessä alkoi näkyä selkeitä muutoksia. Olemme yksilöllisiä.


      • xline2
        susiliini kirjoitti:

        hei.

        aloitin fitlinen käytön aamu-päivä-ilta jauheilla vyöhyketerapeuttini suosituksella.

        en tiedä onko normaalia turvonnut olo ja ilman tunne vatsassa...pään särkyäkin on ,mutta saattaa myös johtua jumittuneista hartioista.

        Olin juuri luennolla jossa käytiin laajasti läpi fitlinea ja olin kyllä yllättynyt kuulemastani. mutta aina pelottaa nämä aineet joita lääkärit ei suosittele ja eivät ole kansan tiedossa jos kerta auttavat niin moneen vaivaan.

        liityin nyt jäseneksi mutta onko kellään tietoa kannattiko tämä?? kaikkihan me tietty ollan yksilöitä ja toisille joku sopii ja toisille ei...mutta olen tämän illan aikana löytänyt pelottavan negatiivista tietoa tästä fitlinesta että se tarttuu...pelko siis..
        onko tämä turhaa pelkoa? mutta myöskin hyvää tietoa...kumpaa siis uksoa. pitääkö se vain kokeilla?

        mitä jos tämä saa elimistöni ihan sekaisin? jopa vaarallista kenties...? iik!

        Restorate on hyvä iltaisin. Basicillä sain suolitukoksen,en suosittele jos isoja suolisto-ongelmia ennestään. Basicissä omenakuitua yms joista hirveät poltteet.


      • Vilijonkka49
        susiliini kirjoitti:

        hei.

        aloitin fitlinen käytön aamu-päivä-ilta jauheilla vyöhyketerapeuttini suosituksella.

        en tiedä onko normaalia turvonnut olo ja ilman tunne vatsassa...pään särkyäkin on ,mutta saattaa myös johtua jumittuneista hartioista.

        Olin juuri luennolla jossa käytiin laajasti läpi fitlinea ja olin kyllä yllättynyt kuulemastani. mutta aina pelottaa nämä aineet joita lääkärit ei suosittele ja eivät ole kansan tiedossa jos kerta auttavat niin moneen vaivaan.

        liityin nyt jäseneksi mutta onko kellään tietoa kannattiko tämä?? kaikkihan me tietty ollan yksilöitä ja toisille joku sopii ja toisille ei...mutta olen tämän illan aikana löytänyt pelottavan negatiivista tietoa tästä fitlinesta että se tarttuu...pelko siis..
        onko tämä turhaa pelkoa? mutta myöskin hyvää tietoa...kumpaa siis uksoa. pitääkö se vain kokeilla?

        mitä jos tämä saa elimistöni ihan sekaisin? jopa vaarallista kenties...? iik!

        Hei susiliini!

        Aloitin itse eilen Fifline aamu/pivä /ilta "kuurin" ja haluaisin tietää miten sinä voit nykyään?
        Minua arkarruttaa juuri samat asiat kuin mitä itse kirjoitit. IHna tuoreitä (2013) kokemuksia ei ole vielä sattunut silmään ja aika paljon on myös negatiivistä juttua.

        antaakaa palautetta'', kiitos


    • 557694.well24.com

      Noin kymmenen vuotta sitten olin kuuntelemassa homeopaattini luentoa fittline-tuotteista. Ostin peruspaketin ( basics, restorate, activice), jota käytin päivittäin. Hyvänmakuisia juomia tarjosin koko perheelleni. Säännöllinen käyttö on auttanut moneen vaivaan. Itselläni mm. kutiseva iho on nyt hyvässä kunnossa, ei kutinoita, ihoni on pehmeä ja terve.

      Lapseni ovat vuosien kuluessa kasvaneet ja huolehtivat nyt itse juoman valmistamisesta. Nuortenkin elämä voi olla stressaavaa ja vaativa. Energiaa ja jaksamista on tuonut erityisesti activice. Basics pitää suoliston kunnossa ja vatsa toimii varmasti. Nyt jo 85 vuotias äitini on näiden tuotteiden vakiokäyttäjä. Hän voi hyvin, kun vatsan toiminnan suhteen ei ole mitään ongelmia.

      Tottakai myös ravinnon on oltava monipuolista ja mahdollisimman puhtaista raaka-aineista, mutta kun tämä elämä tahtoo olla kiireistä ja aina ei ravintopuoleen ehdi niin kiinnittää huomiota. Ovathan nämä tuotteet arvokkaita, mutta jos näin voi parantaa elämänlaatuaan, niin johan siitä hiukan maksaakin.

      Mielummin otan lisäravinteita ja huolehdin itsestäni kuin sairaastelen ja syön antibiootteja. Tietoa näistä tuotteista on saatavilla luennoilla ja netissäkin. Netikaupasta tuotteita saa kätevästi, www.557694.well24.com

      • Lukija6996

        Tämä hra tai lady on kyllä oikea myyntitykki ku päätti tulla tänne kertomaan kuinka koko perhe on pistetty popsimaan pillereitä (n.100€/kk per perheenjäsen) ja sen jälkeen ohjaa omalle tukkurisivustolleen, josta jokaisesta myydystä purkista vetää provikat välistä.

        Esim. 4 hengen perheen kustannukset olis vaatimattoman 400€ kuussa vie ainakin perusduunarin näkövinkkelistä hieman pohjaa koko tarinalta ainakin tämän tarinan osalta:)


      • Minä_sinä_hän
        Lukija6996 kirjoitti:

        Tämä hra tai lady on kyllä oikea myyntitykki ku päätti tulla tänne kertomaan kuinka koko perhe on pistetty popsimaan pillereitä (n.100€/kk per perheenjäsen) ja sen jälkeen ohjaa omalle tukkurisivustolleen, josta jokaisesta myydystä purkista vetää provikat välistä.

        Esim. 4 hengen perheen kustannukset olis vaatimattoman 400€ kuussa vie ainakin perusduunarin näkövinkkelistä hieman pohjaa koko tarinalta ainakin tämän tarinan osalta:)

        luitko koko viestiketjun? Tuotteet eivät ole pillereitä.
        Mikä Sinun terveytesi hinta muuten on? Minä en omaani tiedä, mutta jos sairastun, löytyy hinta aika nopeasti, läärkäri, lääkkeet ym.

        Mainostaminen onkin sitten eri juttu, koska se on kiellettyä....


      • Sivustaseuraaja
        Minä_sinä_hän kirjoitti:

        luitko koko viestiketjun? Tuotteet eivät ole pillereitä.
        Mikä Sinun terveytesi hinta muuten on? Minä en omaani tiedä, mutta jos sairastun, löytyy hinta aika nopeasti, läärkäri, lääkkeet ym.

        Mainostaminen onkin sitten eri juttu, koska se on kiellettyä....

        Tämähän on nyt tavallista keskivertokansalaisten höynäyttämistä tämä FitLine.
        Samanlaisia soopatarinoita syntyy joka vuosi ja joka vuosi joku "uusi" luulee rikastuvansa ja kalliilla autolla ajelevansa.
        Onko kukaan kuullut kenenkään julkkiksen tai akateemisesti sivistyneen henkilön käyttävän tätä "kuollutta ravintoa?" -tai aivan huipulla olevien, joka ei itse olisi myyjä -vain käyttäjä?


      • kokemusta on
        Lukija6996 kirjoitti:

        Tämä hra tai lady on kyllä oikea myyntitykki ku päätti tulla tänne kertomaan kuinka koko perhe on pistetty popsimaan pillereitä (n.100€/kk per perheenjäsen) ja sen jälkeen ohjaa omalle tukkurisivustolleen, josta jokaisesta myydystä purkista vetää provikat välistä.

        Esim. 4 hengen perheen kustannukset olis vaatimattoman 400€ kuussa vie ainakin perusduunarin näkövinkkelistä hieman pohjaa koko tarinalta ainakin tämän tarinan osalta:)

        Myyjähän saa provikoilla kustannettua omat tuotteensa, joten johan niitä siten kannattaa käyttää vaikka koko perheen voimalla.

        Tuotteet ovat mielestäni älyttömän kaliita, eikä niistä ole mielestäni ollut hyötyä kuin silloin alussa. Aloitin tuotteiden käytön, koska tunsin olevani ns. "huonossa vedossa". Ulosteen koostomus muuttui, tunsin oloni myös pirteämmäksi ja ehkä myös nukuin hieman aiempaa paremmin. Käyttömäärät olivat kuitenkin kaksinkertaiset (myyjän ohje) jonkin aikaa ja kaksinkertaisella annoksella hintakin olisí tietty muuttunut kaksinkertaiseksi, joten en pystynyt pitämään annostusta kaksinkertaisena. 3 kuukauden annoksesta maksan nyt hieman yli 200 €. Tuotteet vaikuttavat myyjän mukaan reumaa ehkäisevästi ja "parantavasti". Itselleni on tullut reuma näiden tuotteiden käytön aikana, eikä niillä ole mielestäni mitään vaikutusta reumaan. Siis sitä en usko enkä väitä, että tuotteiden käyttö olisi vaikuttanut reuman puhkeamiseen, syyt löytyvät kyllä muualta.

        Olen kuitenkin ns. luontaistuotteiden kannattaja, mutta näin kalliiden tuotteiden osalta olisi hyvä olla olemassa tutkimustuloksia. Sen lisäksi minua mietityttää tuotteiden makeutusaineet, esim. aspartaami ja asesulfaami k - en voi käsittää, että "luonnollisissa tuotteissa käytetään näitä aineita.

        LAINAUS SIVULTA: http://www.villapiedro.fi/uutiset.php "FitLine-sarjan tuotteet ovat kliinisesti tutkittuja, luonnollisia, premium-tason ravintolisätuotteita, jotka ovat läpikäyneet tiukimman tutkimuksen ja laatustandardiseulan. Maailmanlaajuisesti patentoidut FitLine-sarjan tuotteet takaavat huippuimeytyvyyden solutasolle saakka."


      • D:tä purkista
        kokemusta on kirjoitti:

        Myyjähän saa provikoilla kustannettua omat tuotteensa, joten johan niitä siten kannattaa käyttää vaikka koko perheen voimalla.

        Tuotteet ovat mielestäni älyttömän kaliita, eikä niistä ole mielestäni ollut hyötyä kuin silloin alussa. Aloitin tuotteiden käytön, koska tunsin olevani ns. "huonossa vedossa". Ulosteen koostomus muuttui, tunsin oloni myös pirteämmäksi ja ehkä myös nukuin hieman aiempaa paremmin. Käyttömäärät olivat kuitenkin kaksinkertaiset (myyjän ohje) jonkin aikaa ja kaksinkertaisella annoksella hintakin olisí tietty muuttunut kaksinkertaiseksi, joten en pystynyt pitämään annostusta kaksinkertaisena. 3 kuukauden annoksesta maksan nyt hieman yli 200 €. Tuotteet vaikuttavat myyjän mukaan reumaa ehkäisevästi ja "parantavasti". Itselleni on tullut reuma näiden tuotteiden käytön aikana, eikä niillä ole mielestäni mitään vaikutusta reumaan. Siis sitä en usko enkä väitä, että tuotteiden käyttö olisi vaikuttanut reuman puhkeamiseen, syyt löytyvät kyllä muualta.

        Olen kuitenkin ns. luontaistuotteiden kannattaja, mutta näin kalliiden tuotteiden osalta olisi hyvä olla olemassa tutkimustuloksia. Sen lisäksi minua mietityttää tuotteiden makeutusaineet, esim. aspartaami ja asesulfaami k - en voi käsittää, että "luonnollisissa tuotteissa käytetään näitä aineita.

        LAINAUS SIVULTA: http://www.villapiedro.fi/uutiset.php "FitLine-sarjan tuotteet ovat kliinisesti tutkittuja, luonnollisia, premium-tason ravintolisätuotteita, jotka ovat läpikäyneet tiukimman tutkimuksen ja laatustandardiseulan. Maailmanlaajuisesti patentoidut FitLine-sarjan tuotteet takaavat huippuimeytyvyyden solutasolle saakka."

        Niin.

        Itsekkin syön jos jonkinmoista, mutta ravinteet syön ruuasta.

        http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm


      • Fitlinen käyttäjä
        Lukija6996 kirjoitti:

        Tämä hra tai lady on kyllä oikea myyntitykki ku päätti tulla tänne kertomaan kuinka koko perhe on pistetty popsimaan pillereitä (n.100€/kk per perheenjäsen) ja sen jälkeen ohjaa omalle tukkurisivustolleen, josta jokaisesta myydystä purkista vetää provikat välistä.

        Esim. 4 hengen perheen kustannukset olis vaatimattoman 400€ kuussa vie ainakin perusduunarin näkövinkkelistä hieman pohjaa koko tarinalta ainakin tämän tarinan osalta:)

        Kuka vetää Möllerin kapseleita, kuka kaupan "maitohappojogurtteja", kuka lääkärin reseptillä saatuja lääkkeitä... Minä vedän ainoastaan Fitlineja ja pysyn terveenä... Kyllä sen sata euroa saa kuussa pistettyä noihin edellä mainittuihinkin, turhuuksiin.


      • Fitlinen käyttäjä
        Sivustaseuraaja kirjoitti:

        Tämähän on nyt tavallista keskivertokansalaisten höynäyttämistä tämä FitLine.
        Samanlaisia soopatarinoita syntyy joka vuosi ja joka vuosi joku "uusi" luulee rikastuvansa ja kalliilla autolla ajelevansa.
        Onko kukaan kuullut kenenkään julkkiksen tai akateemisesti sivistyneen henkilön käyttävän tätä "kuollutta ravintoa?" -tai aivan huipulla olevien, joka ei itse olisi myyjä -vain käyttäjä?

        Voi kyllä !
        Viime MM-kisoissakin oli mitalipalleilla kymmeniä Fitlinen käyttäjiä.


      • Tyytyväinen käyttäjä
        Lukija6996 kirjoitti:

        Tämä hra tai lady on kyllä oikea myyntitykki ku päätti tulla tänne kertomaan kuinka koko perhe on pistetty popsimaan pillereitä (n.100€/kk per perheenjäsen) ja sen jälkeen ohjaa omalle tukkurisivustolleen, josta jokaisesta myydystä purkista vetää provikat välistä.

        Esim. 4 hengen perheen kustannukset olis vaatimattoman 400€ kuussa vie ainakin perusduunarin näkövinkkelistä hieman pohjaa koko tarinalta ainakin tämän tarinan osalta:)

        Meillä koko perhe käyttää Fitlinea, minä ja mieheni käytetty 6 vuotta, nyt 3-v poika käyttäny ikänsä. Minä myös raskauden ja imetyksen aikana. Maksaa n. 2,50 €/hklö/ päivä eli PUOLET vähemmän kuin tupakka aski tai six pack! Silloin kun aloitin pudotin painoa 13 kg näiden tuotteiden avulla! HOX, en ole jälleenmyyjä, yhtään törppöä ei ole minun kautta myyty, yhtään provikkaa en ole saanut, mutta sen edestä paljon hyvää oloa.
        Tottakai minulla on team partner numero, että saan ite himpun halvemmalla kuin esim. FitLinen kaupasta ostamalla, mutta kelleen en ole myynyt ikinä eikä minun kautta uusia käyttäjiä hankittu. Lähipiiri tietää mitä me syömme, mutta pitää kalliina. ( kerran tosin kertovat et 400-500€ menee tupakkaan kk:ssa eli mikä kellekki on kallista.)
        Tämä on osa meidän perheen ruokaa ja ruokakuluja.
        Ihottumat ja aknet ja suolistovaivat on saatu pois meillä ja tiedän yhden naisen joka saanut reuman näiden avulla kuosiin ja lääkityksen lähes kokonaan pois. Olen nähnyt naisen itse omin silmin missä kunnossa ollu ennen ja missä nyt. Olen tilannut 3kk:n keston maksaa mulle n. 79€ kk ja miehellä oma kesto maksaa n. 89€ kuukausi ja pojalle riittää noista. Ei minusta kallista, kun oman terveyden hyväksi menee. Meillä ei tarvi ostaa mitään lääkkeitä eikä makeaa yms. turhakkeita niin siihen verrattuna varmasti tulee edullisemmaksi kuukaudessa.


      • Vai miten se oli.
        Tyytyväinen käyttäjä kirjoitti:

        Meillä koko perhe käyttää Fitlinea, minä ja mieheni käytetty 6 vuotta, nyt 3-v poika käyttäny ikänsä. Minä myös raskauden ja imetyksen aikana. Maksaa n. 2,50 €/hklö/ päivä eli PUOLET vähemmän kuin tupakka aski tai six pack! Silloin kun aloitin pudotin painoa 13 kg näiden tuotteiden avulla! HOX, en ole jälleenmyyjä, yhtään törppöä ei ole minun kautta myyty, yhtään provikkaa en ole saanut, mutta sen edestä paljon hyvää oloa.
        Tottakai minulla on team partner numero, että saan ite himpun halvemmalla kuin esim. FitLinen kaupasta ostamalla, mutta kelleen en ole myynyt ikinä eikä minun kautta uusia käyttäjiä hankittu. Lähipiiri tietää mitä me syömme, mutta pitää kalliina. ( kerran tosin kertovat et 400-500€ menee tupakkaan kk:ssa eli mikä kellekki on kallista.)
        Tämä on osa meidän perheen ruokaa ja ruokakuluja.
        Ihottumat ja aknet ja suolistovaivat on saatu pois meillä ja tiedän yhden naisen joka saanut reuman näiden avulla kuosiin ja lääkityksen lähes kokonaan pois. Olen nähnyt naisen itse omin silmin missä kunnossa ollu ennen ja missä nyt. Olen tilannut 3kk:n keston maksaa mulle n. 79€ kk ja miehellä oma kesto maksaa n. 89€ kuukausi ja pojalle riittää noista. Ei minusta kallista, kun oman terveyden hyväksi menee. Meillä ei tarvi ostaa mitään lääkkeitä eikä makeaa yms. turhakkeita niin siihen verrattuna varmasti tulee edullisemmaksi kuukaudessa.

        -- ja tiedän yhden naisen joka saanut reuman näiden avulla kuosiin ja lääkityksen lähes kokonaan pois. Olen nähnyt naisen itse omin silmin missä kunnossa ollu ennen ja missä nyt.--

        Ja asia sitten tutkittiin ja tultiin siihen tulokseen että juuri Fitline auttoi reumaan, vai ?


      • Vappu 82

        Kysymys: kuinka tuotteet voivat olla luontaistuotteita, kun ovat, jos ovat valmistettu tuoreista kasveista? Niitä on pitänyt paljon prosessoida, että on saatu jauhemuotoon. Silloin niistä on kadonnut monia alkuperäisen kasvin hyvistä ominaisuuksista. Missä selostetetaan valmistusprosessia? Mistä saa tieteellistä tutkimusta mainostettujen aineiden määristä? Onko tieteellistä tutkimusta valmisteiden tehovaikutuksista, siis muuta kuin käyttäjien palautteet näillä sivuilla?- Jos tuotetta voisi kokeilla ilmaiseksi jonkin aikaa, sitten voisin hankkia, jos jotain vaikutusta havaitsisin. Syön kyllä nytkin kemiallisesti valmistettuja hiven- ja vitamiinivalmisteita, enkä ole varma, vaikuttavatko jotain minussa; yritän uskoa. Ovat tosin paljon edullisempia kuin Fitline-tuotteet. Ehkä usko eli itse suggestio auttavat asiassa, että tuotteet tehoavat.


      • Varokaafitlineä
        Vappu 82 kirjoitti:

        Kysymys: kuinka tuotteet voivat olla luontaistuotteita, kun ovat, jos ovat valmistettu tuoreista kasveista? Niitä on pitänyt paljon prosessoida, että on saatu jauhemuotoon. Silloin niistä on kadonnut monia alkuperäisen kasvin hyvistä ominaisuuksista. Missä selostetetaan valmistusprosessia? Mistä saa tieteellistä tutkimusta mainostettujen aineiden määristä? Onko tieteellistä tutkimusta valmisteiden tehovaikutuksista, siis muuta kuin käyttäjien palautteet näillä sivuilla?- Jos tuotetta voisi kokeilla ilmaiseksi jonkin aikaa, sitten voisin hankkia, jos jotain vaikutusta havaitsisin. Syön kyllä nytkin kemiallisesti valmistettuja hiven- ja vitamiinivalmisteita, enkä ole varma, vaikuttavatko jotain minussa; yritän uskoa. Ovat tosin paljon edullisempia kuin Fitline-tuotteet. Ehkä usko eli itse suggestio auttavat asiassa, että tuotteet tehoavat.

        Liian nuori bisnes.Oman firman teettämät tutkimukset,ei mitään terveysvaikutuksia.


      • XXXL67
        Vai miten se oli. kirjoitti:

        -- ja tiedän yhden naisen joka saanut reuman näiden avulla kuosiin ja lääkityksen lähes kokonaan pois. Olen nähnyt naisen itse omin silmin missä kunnossa ollu ennen ja missä nyt.--

        Ja asia sitten tutkittiin ja tultiin siihen tulokseen että juuri Fitline auttoi reumaan, vai ?

        Hei haloo!Älkää ihmiset nyt uskoko näitä parannusjuttuja.Jos joku kuvitelee parantuneensa näillä tuotteilla niin se vika onkin ollut päässä.


    • spiruliina...

      Niinhän ne kaikki pilsukauppiaat mainostaa, jotta auttaa siihen ja tähän vaivaan. Ja vähintää 6kk täytyy syödä.

      Mutta kyllä perusruokavalion pitää olla kunnossa.

      Siihen ei pillerit auta.

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm

    • iHerb

      No auttaahan se ihan kaikkeen, jos uskoo siihen.

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm

      Älä osta omegoita purkissa (sisältävät synteettistä E-vitamiiniakin), vaan syö villiä kotimaista kalaa.

      """Lohi on muuttunut muutamassa vuodessa luksustuotteesta arkiruuaksi. Muutosta on vauhdittanut norjalainen lohiteollisuus, joka myy viljeltyä lohta edulliseen hintaan. Puolet maailmalla syötävästä viljellystä lohesta tulee Norjasta, ja taustalla pyörii iso markkinointikoneisto. Norjalaisten viesti on yksinkertainen: viljellyn lohen syöminen ratkaisee maapallon liikakalastuksen. Norja toivookin voivansa kaksinkertaistaa tuotantonsa."""

      http://ohjelmat.yle.fi/ulkolinja/lohi

      """Ulkolinja esittää raportin Kalastuksen loppu? (The End of the line? Britannia 2009) tuhoisasta ylikalastuksesta, joka uhkaa merien kalakantoja. Mikäli kalastusta ei merkittävästi vähennetä, loppuvat kalat vuoteen 2048 mennessä, ennustavat tutkijat. Esimerkkinä he käyttävät turskaa, joka on jo monin paikoin hävinnyt."""

      http://ohjelmat.yle.fi/ulkolinja/kalastuksen_loppu

      """"Länsi-Saharan pakolaisten ruokaa myydään Pohjoismaihin terveystuotteina"""

      http://yle.fi/uutiset/luonto_ja_ymparisto/2010/03/lansi-saharan_pakolaisten_ruokaa_myydaan_pohjoismaihin_terveystuotteina_151896...

    • tsili

      Omasta kokemuksesta voisin sanoa sen verran, että ennen käyttöä olin vuodessa ainakin 5 kertaa flunssassa. Käytön jälkeen olen ollut maksimissaan 2 x, ja flunssat ovat olleet paljon lievempiä, ei jälkitauteja. (Keuhkoputkentulehduksia, poskiontelontulehduksia tai muita.)
      Ja avokkini alkoi myös käyttämään ja huomannut ettei ole enää väsynyt aamuisin.

      • Jauhefani

        En minäkään uskonut moisiin Fitline mömmöihin. Myyjä sai kuitenkin sen verran vakuuttuneeksi, että päätin edesvastuuttomasti kokeilla niitä ADHD poikaani. Basic, Activice, Restorate ja vesiliukoinen Omega säännöllisesti noin vuoden ajan teki ihmeitä. Tärkeimpänä lienee Omega rasvahapot.
        Samalla kokeilin myös samoja aineita itse, etten nyt aivan edesvastuuton olisi. Kuitenkin perusterve multitabsin napostelija olin, jotka sittemmin heitin roskiin. Ja kummasti vireystila parani muutaman kk:n käytön jälkeen. Sitten tuli reilu kuukauden ulkomaan komennus ja jätin mömmöt kotiin. Yllätyksekseni tunsin oloni viikon jälkeen väsyneemmäksi, ja menihän komennus kuitenkin hiukka väsyneempänä ihan normityönä loppuun asti. kotiin päästyäni aloin taas nappailla näitä mömmöjä ja parin viikon kuluessa tunsin saman vireystilan palautuneen kuin aiemmin.
        Ja poikaa kehuu nyt opettajat ja muut hänen taustansa tuntevat, kuinka on teini rauhoittunut.

        Komsii komsaa... Toiset syököön luomuruokaa jos haluavat. Toiset vetäköön vitamiineja, jos haluavat. Toiset ei ehdi, kuten minä, ajatella hirveästi mitä suuhunsa pistää. Jos hyvinvointini olen löytänyt jauheista, jotka tutkitusti ovat puhtaita. Niin minähän syön niitä.
        Jos jonkun peräsuoli tukkeutuu niistä, niin sehän kertoo vaan sen, miten sairas elimistö alunperin on ollut.

        Ihan sama mulle mitä muut kommentoivat. Minä ja poika voidaan nyt hyvin "jauheittemme" kanssa.


      • Jauhefani kirjoitti:

        En minäkään uskonut moisiin Fitline mömmöihin. Myyjä sai kuitenkin sen verran vakuuttuneeksi, että päätin edesvastuuttomasti kokeilla niitä ADHD poikaani. Basic, Activice, Restorate ja vesiliukoinen Omega säännöllisesti noin vuoden ajan teki ihmeitä. Tärkeimpänä lienee Omega rasvahapot.
        Samalla kokeilin myös samoja aineita itse, etten nyt aivan edesvastuuton olisi. Kuitenkin perusterve multitabsin napostelija olin, jotka sittemmin heitin roskiin. Ja kummasti vireystila parani muutaman kk:n käytön jälkeen. Sitten tuli reilu kuukauden ulkomaan komennus ja jätin mömmöt kotiin. Yllätyksekseni tunsin oloni viikon jälkeen väsyneemmäksi, ja menihän komennus kuitenkin hiukka väsyneempänä ihan normityönä loppuun asti. kotiin päästyäni aloin taas nappailla näitä mömmöjä ja parin viikon kuluessa tunsin saman vireystilan palautuneen kuin aiemmin.
        Ja poikaa kehuu nyt opettajat ja muut hänen taustansa tuntevat, kuinka on teini rauhoittunut.

        Komsii komsaa... Toiset syököön luomuruokaa jos haluavat. Toiset vetäköön vitamiineja, jos haluavat. Toiset ei ehdi, kuten minä, ajatella hirveästi mitä suuhunsa pistää. Jos hyvinvointini olen löytänyt jauheista, jotka tutkitusti ovat puhtaita. Niin minähän syön niitä.
        Jos jonkun peräsuoli tukkeutuu niistä, niin sehän kertoo vaan sen, miten sairas elimistö alunperin on ollut.

        Ihan sama mulle mitä muut kommentoivat. Minä ja poika voidaan nyt hyvin "jauheittemme" kanssa.

        GMB:llä oletettavasti aiempi kirjoittaja tarkoitti GMP:tä, Good Manufacturing Practise'a. Sillä tavalla voi valmistaa vaikka vehnäjauhoja (oletan, että kirjoittajalla ei ole harmainta aavistustakaan koko säännöstöstä...).

        "LAINAUS SIVULTA: http://www.villapiedro.fi/uutiset.php "FitLine-sarjan tuotteet ovat kliinisesti tutkittuja, luonnollisia, premium-tason ravintolisätuotteita, jotka ovat läpikäyneet tiukimman tutkimuksen ja laatustandardiseulan. Maailmanlaajuisesti patentoidut FitLine-sarjan tuotteet takaavat huippuimeytyvyyden solutasolle saakka."

        Hienoja sanoja. Lääkealan ammattilaisena kysyisin nyt, että millaisia kliinisiä tutkimuksia on tehty (tuloksista kun ei mainita mitään), ja mitä tarkoittaa käytännössä "premium-taso"? Tähän vielä lisäisin, että patentoidahan voi liki mitä tahansa ja kaikkea voi tutkia jos vaikka kuinka, mutta miksi ei tutkimuksien tuloksia ja protokollia mainita missään?


      • törkeää

        Ei saatana. Siis joku homeopaatti on touhussa mukana? Ja Suomessa tämän verkostovedätyksen jäsenet esiintyvät telkkarissa asiantuntijoina kolesterolikysymyksissä! Eikö millään ole väliä, kun keski-ikäisiltä naisilta nyhdetään rahat pois pillerikaupalla?


      • Herra_47
        iliina kirjoitti:

        GMB:llä oletettavasti aiempi kirjoittaja tarkoitti GMP:tä, Good Manufacturing Practise'a. Sillä tavalla voi valmistaa vaikka vehnäjauhoja (oletan, että kirjoittajalla ei ole harmainta aavistustakaan koko säännöstöstä...).

        "LAINAUS SIVULTA: http://www.villapiedro.fi/uutiset.php "FitLine-sarjan tuotteet ovat kliinisesti tutkittuja, luonnollisia, premium-tason ravintolisätuotteita, jotka ovat läpikäyneet tiukimman tutkimuksen ja laatustandardiseulan. Maailmanlaajuisesti patentoidut FitLine-sarjan tuotteet takaavat huippuimeytyvyyden solutasolle saakka."

        Hienoja sanoja. Lääkealan ammattilaisena kysyisin nyt, että millaisia kliinisiä tutkimuksia on tehty (tuloksista kun ei mainita mitään), ja mitä tarkoittaa käytännössä "premium-taso"? Tähän vielä lisäisin, että patentoidahan voi liki mitä tahansa ja kaikkea voi tutkia jos vaikka kuinka, mutta miksi ei tutkimuksien tuloksia ja protokollia mainita missään?

        Juuri näin. Viitataan vaikka mihin mutta missä on faktat? Hienoilla sanoilla voi kyllä jengiä pyörittää muttei se vielä tee sanotusta totta.


    • marcon1

      kyllä tosi asia on että tuotteet toimii, activaicilla saa tuloksen muutamassa minuutissa. piristää ja auttaa jaksamaan koko päivän. Tuotteet on tarkasti suuniteltu ja testattu, itse lopetin nappi muotoiset vitamiinit kun fittlainit alkoi toimimaan. Fittlinen peruspaketilla pärjää tosi hyvin, basic, activaise, restorate. siinä kolme yhteen sopivaa tuotetta jotka tukevat toisia ja kokonaisuutta. aluksi voi tulla pahaa olo joka johtuu oman kropan likaisuudesta, likaisuus johtuu huonoista ruoka tavoista. Eli kroppa on täynnä paskaa ja mikään ei toimi, mutta kärsivällisesti niin varmasti tulee tuloksia.. tarkempaa tietoa saat sivuilta FITTLINE...tuotteilla on takuu ja perheeni käyttää lapsista vanhempiin. kokeile ja selvitä itse..

    • Luomuokomuka

      Jos täällä kerran on Fitline asiantuntijoita niin:

      Miten tuote valmistettu? Puristamalla? Mistä? Suoraan hedelmistä?
      Mikä on yhden annoksen ORAC-arvo?
      Maitohappobakteerien laatu ja määrä?

    • tokos

      Näinhän tämä menee - suoraan jenkeistä nuo vertaukset
      Tehdään sellaisia hienoja sanoja ja omia patentteja joita ei löydy mistään muualta kuin kyseisen firman sivuilta
      Mikäli tuotteet on verkomarkkinointia eli siis jonkinlainen bonus systeemi ne ovat 40-50 pros.kalliimpia -tämä varmasti totta
      Monissa kuvissa sitten joku istuu lääkärin takki päällä - ja porukka uskoo
      Koulutuksen vetäjät ovat itse mukana verkostossa - voivat olla ihan päteviäkin ,mutta raha kirstuun kilahtaa - ei tämä poikkea mitenkään lääketehtaan myynnistä siellä vaan tuotot jaetaan eri tavalla
      Ei tämä mitään tähtitiedettä ole - todennäköisesti saat vastaavat tuotteet jostain muualta vaikka iHerbistä ja voit itse käydä varmistamassa eri tehtaiden sivuilta mitä standardeja valmistuksessa käytetään

    • eloa

      Jos tuotteet on tehty hedelmistä,vihanneksista,äyriäisistä.niitähän voi popsia muutenkin kun purkista.Onhan maan ravintoarvot köyhtyneet lannoitteiden käytön takia.Kuka jaksaa syödä suuren määrän porkkanoita ym.helpompi ottaa purkista.Olen käyttänyt Activize ja Restoratea.Activice kyl piristää johtuu ehkä gua ranajauheesta jota saa luontaistuotekaupasta pelkästään on kofeiinipitoinen.Restoraten tehoa en ole huomannut piti auttaa kynsiini jotka repeilee käytin vuoden,ei tuloksia.Henkilö jolta ostin tuotteet ei kestänyt minkäänlaisia kysymyksiä.Myyjien täytyis kestää kaikenlaiset kysymykset tai lopettaa kauppaaminen.Kysyin myös onko lääkärin todistusta parantumisesta ei löytynyt keneltäkään.Joten kyllä arveluttaa tuotteet niin kauan et lääkäri on todennut terveeksi. lääkärin todistuksia olis hyvä nähdä käyttäjiltä jotka kertoo parantuneensa.Sit uskoisin FitLine tuotteisiin.

    • smallville

      Miksi ihmeessä purkin kyljestä tai netistä ei löydy tuoteselostetta, eli mitä verran mitäkin purkit sisältää? En ole mistään löytänyt...

    • Lääke löytyi

      Vuosia kärsin vatsavaivoista, verikokeista ei löytynyt syytä. Yritin itse etsiä syytä, välttelemällä milloin mitäkin ruoka-ainetta, ei löytynyt aiheuttajaa. Kesällä aloin käyttää FitLineä, Aika pian vatsan oireilu alkoi vähentyä, nyt on kuin eri vatsa.

    • Powerfani:))

      Ehdottomasti suositten,itse käytän Powercoctailia aamulla ja Restoria liikunnan jälkeen,loistava tuote palautumiseenkin!!!

      Näitä tuotteita en vaihda pois!
      käy tutustumassa sivuilla,helppo tapa ostaa ja tai vaikka liikkua porukkaan,saat siten tuotteet edullisemmin,meilläkin perheessä monta käyttäjää,säästää selvää rahaa!!
      http://pm-international.com/?action=article&a_id=6779&cid=72&c_id=1295&TP=6120279

    • pettynyt kokeilija

      kokeilin fitline-tuotteita 3vuotta hyvin moninaisiin vaivoihin. pettymys oli suuri. ravinteet eivät tehonnut mihinkään vaivoihini. sen sijaan myyjä kyllä pärjäsi kolmen vuoden ajan hyvin:D

    • tyytyväinen käyttäjä

      pettyneelle kokeilijalle: kokeilepas kyanin tuotteita. Mulle kaveri antoi testiin Sunrisea ja Nitro fx:aa ja sillä tiellä oon ja nyt käyttänyt jo yli vuoden. On muuten halvempiakin kuin fitline.

    • MAHTAVAA

      Kyllä ainakin minun purkkien kyljestä löytyy tuoteselosteet ja löytyy myös netistä jokaisen tuotteen kohdalta.
      Itse olen ollut todella tyytyväinen tuotteisiin ja niillä on saanut lähipiirinikin loistavia tuloksia.

    • nainen -58

      Ostin peruspaketin itselleni ja nyt vaan mietin...mahtaako taas olla rahan tuhlausta vai ...Kärsin vuosien jatkavasta hiustenlähdöstä eikä siihen syytä ole löytynyt vaikka kaikkea olen kokeillut ja eri lääkäreillä käynnyt. Sekä aikuisiän acne...lievä ruusu finnistä ja siksi syön usein Oricyklin,antibioottia
      Onko kellään samanlaista ongelmaa ja onko nämä juomat mitenkään auttanut ???
      Nainen -58

    • GG

      38 V YSTÄVÄLLÄNI PALASIVAT KUUKAUTISET 4 V TAUON JÄKEEN JA UHDELLÄ 55 V NAISELLA JOLLA OLI TULLUT VAIHDEVUODET 2 V SITTEN ALKOI KUUKAUTISET KUN KÄYTTI NÄITÄ FITLINEN TUOTTEITA

      • Vanamo

        No hyi kamala! Just olen päässy onnellisesti kuukautisista eroon. En todellakaan ala syödä näitä.


    • plörinät

      Jassoo. Nyt on kokeilussa sitten Fitlinen Activize Oxyplus ja Restorate Sensitive. Mitä pitäisi nyt tapahtua, kun purkilliset on otetu? Erityisempää vaivaa ei ole, väsymystä kyllä. Aika kallista!

      • täti123

        Kerrotko, plörinät, kokemuksistasi. Itsekin harkitsen näitä kun yksi tuttu suositteli, mutta vähän myös epäilyttää että maksaako tässä vaan turhan paljon jauhetuista hedelmistä ja äyriäisistä.


    • täti123

      Nyt olen itse käyttänyt kolmisen viikkoa, enkä huomaa mitään merkittävää tapahtuneen. Allergialääkkeitä syön kuten ennenkin, en ole erityisen pirteä - miten tämä vaikutus pitäisi oikein näkyä?

      • Ilomieltä myös

        Jätä kolmena ekana viikkona pois kahvi, hiilihyraatit, kuten valkoiset jauhot ja pullat, peruna, makarooni... Keitä vaikka kasviksia lihan kanssa. Osta myös AB-piimää ja juo sitä heti aamulla ja myös illalla. Kun kolme viikkoa uskollisesti käytät myös Filinen tuotteita Basics, Activize ja Restorate, ihmettelen jos et huomaa mitään eroa. Positiivisuus on myös suuri osa ihmismieltä!

        Et ole pirteä ellei veskireissutkin ole säännöllisiä. Juo raikasta vettä ainakin 1-1,5 l/vrk


      • Voi jeesus
        Ilomieltä myös kirjoitti:

        Jätä kolmena ekana viikkona pois kahvi, hiilihyraatit, kuten valkoiset jauhot ja pullat, peruna, makarooni... Keitä vaikka kasviksia lihan kanssa. Osta myös AB-piimää ja juo sitä heti aamulla ja myös illalla. Kun kolme viikkoa uskollisesti käytät myös Filinen tuotteita Basics, Activize ja Restorate, ihmettelen jos et huomaa mitään eroa. Positiivisuus on myös suuri osa ihmismieltä!

        Et ole pirteä ellei veskireissutkin ole säännöllisiä. Juo raikasta vettä ainakin 1-1,5 l/vrk

        Tämähän on sama,

        kuin paastoa viikko, käy suolihuuhtelussa. syö seuraavalla viikolla kilo paskaa joka päivä ja muista juoda, ihmettelen jos et huomaa mitään eroa.

        Positiivisuus on myös suuri osa ihmismieltä!!


    • Terri4

      Terve. Onko kellään kokemusta vatsakivuista fitlinen aikana? Minulla ollut valtavat vatsakivut ja ummetusta koko käytön ajan. Noin 30päivää käytin tuotteita mutta oli pakko lopettaa vatsakipujen takia. Lopetus auttoi. Mikä voi olla syynä.. Vatsa ei kestä esim maito tuotteita ollenkaan mutta nuohan pitäisi auttaa näihin vaivoihin, vaikka olen jättänyt maidon pois kokonaan mutta silti :)

      • Lopeta heti

        lopeta heti näiden fitline tuotteiden kanssa pelleily. Ihminen ei tarvitse tällaisia lisäravinteita.


      • turkulainen4

        minulla ummetusta ilmeni silloin kun en juonu riittävästi vettä. koska basicissä olevat ravintokuidut imivät loputkin nesteet suolesta jos juo sen kaksi lasia vettä ja kolme-viisi kuppia kahvia päivässä. sain kunnon näpäytyksen sormille siitä. koska kahvi muutenkin vie nestettä kehosta.. joo nyt saan kulkea vesi mukana koska ei janota niin ei muista juoda.. kuitenkin vähintään se kaksi litraa vettä päivässä ja yksi lasi lisää joka kahvikuppia vastaan jota juo.. kylläpä sitä vettä pitää sitten juoda ja PALJON... :)


    • mimimee

      Mietityttää kovasti Fitlinen kokeilu minuakin.. Kuukauden setin saattaisin lahjoittaa itselleni, jatkuvassa käytössä kyllä tulee turhan tyyriiksi, ei voi mitään. Olisiko pienestä "kuurista" apua, ja palaako entinen uupumus jos käytön lopettaa? (ja kyllä, luin koko viestiketjun ja kokemukset tuotteista. Kunhan pohdiskelen.) Itse olen helposti vietävissä jos energiatasoni on niin nollissa kuin nyt, kokeilisin mielelläni mitä vaan suositellaan, mutta siihen viidakkoon sitten onkin helppo upota... Oireina tällä hetkellä tolkuton väsymys, haluttomuus tarttua mihinkään tekemiseen väsymyksestä johtuen (myös liikuntaan), säännöllinen pieni päänsärky ja ihon reagointi ruusuaknen ja ihon` harmauden` ja elottomuuden muodossa. Jotain siis ravinnosta puuttuu ja reilusti.

      • Vajakki

        Kilpirauhasarvot alakantissa kenties?


    • Mr. Muscle

      Syökää ruokaa hyvät ihmiset.

    • Allergiaa

      Innolla aloitin Nivelkunto-tuotteen, mutta olen allerginen jollekin ainesosalle. Yskänkohtauksia, että luulinettä tukehdun. Mikä voisi olla allergeeni. En ole millekään tuualle allerginen vain lääkeaine sulfalle.

      • 1212

        Hei, minulle kävi samoin?? onko tietoa, mistä aiheutui?? yskin tässä nytkin...


      • voi fitline sentään

        Älä missään nimessä syö näitä tuotteita, varsinkaan jos olet allerginen sulfalle. Kyllä verkostokauppiaat kaikenlaisia ohjeita antaa mielellääm. Esim juo piimää, jätä hiilarit pois, syö kasviksia niin kyllä se siitä sitten. ja puolita annokset alussa ja sitten normaali käyttöön pikku hiljaa. mutta todellisuudessa myyjät eivätkä käyttäjät tiedä OIKEASTI mitä vetävät, koska mitään kliinisiä tutkimustuloksia ei ole julkistettu eikä kukaan ole lääkärintodistuksella todistanut tulleensa terveeksi jostain sairaudesta.
        Ja vielä, eiköhän se olo muutu ilman fitlineäkin jos jättää hiilarit, vetää piimää aamuin illoin ja muistaa liikkua ja juoda riittävästi.


    • Luulin,että auttaa

      Sain Fitlinen peruspaketin,ja olen n. viikon ajan käyttänyt...tänä aamuna, rupesi naama punoittaan ja pistelemään,katsoin peilistä,oli aihan punainen ja turposti,samoin kaulasta alaspäin...apua!!

      Otin allergialääkkeen varmuuden vuoksi,turvotus on hävinnyt mutta punoitan vieläkin ja vähän pistelee niin kuin naamassa...

      Mitä tämä nyt,olen ihan ohjeiden mukaan käyttänyt

      • B-vitamiinit

        Punoituksen aiheuttaa Activizessa oleva niasiini. Ilmiö on ohimenevä. Mikäli sinnulle tulee punaisia läiskiä, kannattaa käyttää vähemmän aluksi. Seuraa tilannetta ja ota yhteyttä tuotteiden myyjään.


      • voi fitline sentään

        Älä missään nimessä syö näitä tuotteita, varsinkaan jos olet allerginen sulfalle. Kyllä verkostokauppiaat kaikenlaisia ohjeita antaa mielellääm. Esim juo piimää, jätä hiilarit pois, syö kasviksia niin kyllä se siitä sitten. ja puolita annokset alussa ja sitten normaali käyttöön pikku hiljaa. mutta todellisuudessa myyjät eivätkä käyttäjät tiedä OIKEASTI mitä vetävät, koska mitään kliinisiä tutkimustuloksia ei ole julkistettu eikä kukaan ole lääkärintodistuksella todistanut tulleensa terveeksi jostain sairaudesta.
        Ja vielä, eiköhän se olo muutu ilman fitlineäkin jos jättää hiilarit, vetää piimää aamuin illoin ja muistaa liikkua ja juoda riittävästi.


      • Voi fitline sentään
        B-vitamiinit kirjoitti:

        Punoituksen aiheuttaa Activizessa oleva niasiini. Ilmiö on ohimenevä. Mikäli sinnulle tulee punaisia läiskiä, kannattaa käyttää vähemmän aluksi. Seuraa tilannetta ja ota yhteyttä tuotteiden myyjään.

        Valtion ravitsemusneuvottelukunnan suositusten mukaan niasiinia tulisi saada 1,6 mg/vrk ravinnosta energiana saatua megajoulea kohti. Niasiinin saanti lasketaan ns. niasiiniekvivalenttina (NE), jossa 1 mg niasiinia vastaa 60 mg tryptofaania. Aikuisilla naisilla saantisuositus on noin 15 mg/vrk ja miehillä noin 20 mg/vrk. Lapsilla suositus vaihtelee iän mukaan. Suurimmaksi hyväksyttäväksi päiväsaanniksi on määritelty aikuiselle: nikotiinihappoa 10 mg/vrk tai nikotiiniamidia 900 mg/vrk (Raja koskee vain täydennettyjä elintarvikkeita ja ravintoainevalmisteita eikä koske raskaana olevia tai imettäviä naisia).[1]. Suomalaiset saavat niasiinia keskimäärin: naiset 26 mg/vrk ja miehet 35 mg/vrk eli suosituksiin verrattuna riittävän runsaasti. Suomalaisten niasiini on peräisin lihasta, maidosta ja viljasta. [2].

        Nikotiinihappoa käytetään lääkkeenä esimerkiksi jatkuvaan huimaukseen yhdessä syklitsiinin ja diatsepaamin kanssa.[3]

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Niasiini


      • diipadaapadiipa
        Voi fitline sentään kirjoitti:

        Valtion ravitsemusneuvottelukunnan suositusten mukaan niasiinia tulisi saada 1,6 mg/vrk ravinnosta energiana saatua megajoulea kohti. Niasiinin saanti lasketaan ns. niasiiniekvivalenttina (NE), jossa 1 mg niasiinia vastaa 60 mg tryptofaania. Aikuisilla naisilla saantisuositus on noin 15 mg/vrk ja miehillä noin 20 mg/vrk. Lapsilla suositus vaihtelee iän mukaan. Suurimmaksi hyväksyttäväksi päiväsaanniksi on määritelty aikuiselle: nikotiinihappoa 10 mg/vrk tai nikotiiniamidia 900 mg/vrk (Raja koskee vain täydennettyjä elintarvikkeita ja ravintoainevalmisteita eikä koske raskaana olevia tai imettäviä naisia).[1]. Suomalaiset saavat niasiinia keskimäärin: naiset 26 mg/vrk ja miehet 35 mg/vrk eli suosituksiin verrattuna riittävän runsaasti. Suomalaisten niasiini on peräisin lihasta, maidosta ja viljasta. [2].

        Nikotiinihappoa käytetään lääkkeenä esimerkiksi jatkuvaan huimaukseen yhdessä syklitsiinin ja diatsepaamin kanssa.[3]

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Niasiini

        Niasiinin yliannostus on vaaraksi iholle ja maksalle.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Niasiini


      • tiedonhaluinen1
        voi fitline sentään kirjoitti:

        Älä missään nimessä syö näitä tuotteita, varsinkaan jos olet allerginen sulfalle. Kyllä verkostokauppiaat kaikenlaisia ohjeita antaa mielellääm. Esim juo piimää, jätä hiilarit pois, syö kasviksia niin kyllä se siitä sitten. ja puolita annokset alussa ja sitten normaali käyttöön pikku hiljaa. mutta todellisuudessa myyjät eivätkä käyttäjät tiedä OIKEASTI mitä vetävät, koska mitään kliinisiä tutkimustuloksia ei ole julkistettu eikä kukaan ole lääkärintodistuksella todistanut tulleensa terveeksi jostain sairaudesta.
        Ja vielä, eiköhän se olo muutu ilman fitlineäkin jos jättää hiilarit, vetää piimää aamuin illoin ja muistaa liikkua ja juoda riittävästi.

        mihin perustuu se ettei voi käyttää, jos on sulfalle allerginen?


    • 1414

      Hei yritän saada vastausta kysymykseen mikä Titlinen Nivelkunnossa voisi aiheuttaa limayskänkohtauksen, jopa tukehtumisen tunteen.??
      Onko tietoa/kokemusta. Kiitos tiedosta.

      • voi fitline sentään

        Älä missään nimessä syö näitä tuotteita, varsinkaan jos olet allerginen sulfalle. Kyllä verkostokauppiaat kaikenlaisia ohjeita antaa mielellääm. Esim juo piimää, jätä hiilarit pois, syö kasviksia niin kyllä se siitä sitten. ja puolita annokset alussa ja sitten normaali käyttöön pikku hiljaa. mutta todellisuudessa myyjät eivätkä käyttäjät tiedä OIKEASTI mitä vetävät, koska mitään kliinisiä tutkimustuloksia ei ole julkistettu eikä kukaan ole lääkärintodistuksella todistanut tulleensa terveeksi jostain sairaudesta.
        Ja vielä, eiköhän se olo muutu ilman fitlineäkin jos jättää hiilarit, vetää piimää aamuin illoin ja muistaa liikkua ja juoda riittävästi.


      • Sulfaa
        voi fitline sentään kirjoitti:

        Älä missään nimessä syö näitä tuotteita, varsinkaan jos olet allerginen sulfalle. Kyllä verkostokauppiaat kaikenlaisia ohjeita antaa mielellääm. Esim juo piimää, jätä hiilarit pois, syö kasviksia niin kyllä se siitä sitten. ja puolita annokset alussa ja sitten normaali käyttöön pikku hiljaa. mutta todellisuudessa myyjät eivätkä käyttäjät tiedä OIKEASTI mitä vetävät, koska mitään kliinisiä tutkimustuloksia ei ole julkistettu eikä kukaan ole lääkärintodistuksella todistanut tulleensa terveeksi jostain sairaudesta.
        Ja vielä, eiköhän se olo muutu ilman fitlineäkin jos jättää hiilarit, vetää piimää aamuin illoin ja muistaa liikkua ja juoda riittävästi.

        Siis mikä aineosa siinä on sulfan kaltainen??


      • voi fitline sentään
        Sulfaa kirjoitti:

        Siis mikä aineosa siinä on sulfan kaltainen??

        Mikä ainesosa ei ole sulfan kaltainen?? Jos kliinisiä tutkimuksia ei ole tehty tai on tehty mutta ei julkistettu, ette voi tietää mikä ainesosa on sulfan kaltainen. Tiedän vain, että ihmiset, jotka ovat allergisia sulfalle, ovat saaneet oireita fitline nivelkunto, restorate sekä maitohapoista,
        Niasiinia ei auttaisi myöskään vetää purkista tollasia määriä, koska jos imeytyvyys on parempaa vesiliukoisella vitamiinilla, niin maksa ja iho kärsii, ja se näkyy esim. punoituksena hiusrajassa, iho hilseilee, kuivuu, vatsa kipeytyy jne... ihan vain tiedoksi niille, jotka tietoa haluavat. Ja ne uskolliset, aivopestyt fitlineverkosto-huuhaa-huijarit, jotka lukevat tämän voivat painua mäelle.


      • Sulfaa
        voi fitline sentään kirjoitti:

        Mikä ainesosa ei ole sulfan kaltainen?? Jos kliinisiä tutkimuksia ei ole tehty tai on tehty mutta ei julkistettu, ette voi tietää mikä ainesosa on sulfan kaltainen. Tiedän vain, että ihmiset, jotka ovat allergisia sulfalle, ovat saaneet oireita fitline nivelkunto, restorate sekä maitohapoista,
        Niasiinia ei auttaisi myöskään vetää purkista tollasia määriä, koska jos imeytyvyys on parempaa vesiliukoisella vitamiinilla, niin maksa ja iho kärsii, ja se näkyy esim. punoituksena hiusrajassa, iho hilseilee, kuivuu, vatsa kipeytyy jne... ihan vain tiedoksi niille, jotka tietoa haluavat. Ja ne uskolliset, aivopestyt fitlineverkosto-huuhaa-huijarit, jotka lukevat tämän voivat painua mäelle.

        Mikäs taho se tutkiikaan tällaisia?Oliko se Evira? Jos veis näytteen sinne??


      • Anselmi58

        Evira on luokitellut Fitline-tuotteet elintarvikkeiksi.


    • Maikki851

      Itse olen todella allerginen sulffalle, mutta fit linen tuotteet ei aiheuta mitään oireita!
      Olen vasta pari viikkoa restannut noita aamu ja iltajuomia.
      Muuta eroa en ole huomannut kuin että yöt nukun heräämättä kertaakaan ja kantapäät ei ole enää kuin raastinraudat. Ei tarvitse raspata ja rasvata kantapäitä.

    • etta_86

      tässä täytyy nyt kuitenkin muistaa se että nämä ei tauteja paranna. eivät ole lääkkeitä eikä mitään poppa lääkkeitä. mutta itsekkään en pysty syömään 12kg ruokaa päivässä jotta KAIKKI ravintoaineet täyttyisi niin suositus varmaankin kyllä on että jotain ravintolisää syödään. se oma hyvä täytyy vaan löytää. jos se on fitline mahtavaa. tai ehkä se on se möllerin omega kolme kapseli.. :D omaa terveyttä on kuitenkin hyvää hoitaa. monipuolisella liikunnalla ja ruokavaliolla. monella varmaan todellakin tökkii fitlinessä tuo hinta. mutta kylläpä he käyttävät rahaa tutkimuksiin, patentteihin ja valmistukseen.. mutta jotkut polttaa 2 askia röökiä päivässä joka on öbaut kympin/pvä, kyl mä sit maksan kolmisen euroa jauhoista ja piperrän niitä.. :D kaikki kullakin tavalla..

      • vanilla

        Nivelkunto sisältää glukosamiinia joka on peräisin äyriäisistä, eihän sinulla ole äyriäisallergiaa?
        Activizen yhteydessä esiintyvä punoitus ja pistely johtuu tosiaan niasiinista, joka avaa pieniä verisuonia ja vilkastuttaa pintaverenkiertoa, kyseessä ei siis ole allerginen reaktio eikä se ole vaarallista.


      • höh

        Mitennin eivät tauteja paranna?
        Vääränlainen ruokavalio aiheuttaa 80% kaikista sairauksista, joten oikeanlainen ruokavalio parantaa 80% sairauksista.

        Oikeanlainen ruokavalio on parantanut mitä vaikeimpia sairauksia, sellaisia, mille nykylääketiede ei pysty tekemään mitään.


    • onnellinen7

      juu on muuten hyvät tuotteet. imeytyy lähes 100% :sti ja bio kasviksista ja vihanneksista valmistettu. ei oo synteettistä kamaa.
      minulla 3kk :dessa laski kolesteroliarvot 3.6 - 2.4 huonokolesteroli. ja hyväkin noussut 1.10- 1.26 joten olen yrittänyt muilla luontaistuotteilla 3 vuoden ajan laskea kolesteroli arvoja ne tipahtivat 3.8- 3.6 joten tuotteet toimii oikeesti
      nano solve-teknolokiansa ansiosta, niin luulisin ja se että ne ovat vesiliukoisia
      ja lääketehtaassa valmistettu ja patentoitu.
      joten tuotteet on tutkittu moneen kertaan ja haettu niihin patentit.
      ota ehdottomasti käytöösi vaikka et vielä olisi sairaskaan sillä toimii ennalta-ehkäsevänäkin.

    • Heli irmeli

      Olen käyttänyt Fitlinen Nivelkuntoa 3 kuukautta. Sen piti auttaa nivelkipuihin ja jopa parantaa niveliä,mutta mitään vaikutusta ei ole ollut. Sormien nivelet ovat edelleen turvoksissa ja särkyä on jopa enemmän kuin ennen ja lisäksi on ruvennut särkemään niitäkin sormia, joissa ei vielä nivelrikkoa ole ollut, eli nivelrikko etenee edelleen. Olen tosi pettynyt

    • smiling 2

      Hei, omasta kokemuksesta voin sanoa, että molemmat väittämat ovat TOTTA!

      Now smiling

    • lanaajar

      Itse käytin nivelkuntoa noin vuoden ei vaikutusta.Käytin muitakin tuotteita Activizea restorantea jogorttia iso purkki jotain muuta.activice hieman piristi.Muuta en huomannut itsessäni.Melkoisen käsittelyn nuo kasvit ymt.joutuu käymään läpi,jauhoksi tehtäessä.Sitä olen miettinyt onko nämä homeopaattisia tuotteita eräs jälleenmyyjä mainitsi näin olevan sillonhan niis on hyvin pieni määrä mitään terveellistä.mut en usko et eu sallis homeopaattisia tuotteit noin myydä.Ruokanahan niitä pidetään.En halua väärällä tavalla moittia jos niistä jotkut avun saa hyvä niin.Patentoituja tuotteita.Syön manteleita pähkinöi tavallista Suomalaista ruokaa.Luomua mahdollisuuden mukaan.Ulkoilu minua piristää ja hyvä seura.

    • TyyneXL

      kauheasti joku yrittää lobata noita fitlinen kamoja. googletin noita ja onhan se kumma kun lisäravinteita ovat myyvinään, mutta auta armias jos haluaa tietää mitä ne kalliit jauhot sisältää.... monen mutkan takaa löytyy aineluettelo, mutta vitamiinien määristä ei mitään tietoa missään. ja aika paljon sanoo sekin, jos tuoteluettelossa on ensimmäiseksi mainittu hedelmäsokeri. sitä saa alepasta kilon parilla eurolla.ja melkein kaikissa tuotteissa mitkä kävin läpi oli makeutuksena asesulfaami K, joka aiheuttaa hiirilläkin syöpää. lisäksi kukaan ei ole niille kertonut että esim. magnesium pitäisi ottaa erillään kalsiumista. nuo ovat pakanneet samaan hedelmäsokeriin ja kertovat olevan oiva yömyssy. PAH!

      http://www.pm-international.com/shop/?action=product&p_id=23059&cid=72&c_id=4 995&s_id=158

      • Ruualla parantunut

        Kuulin tänään ensimmäistä kertaa koko Fitlinestä. Satuin samaan paikkaan missä luentoa pidettiin ja kuulin etäämmältä mitä siellä puhuttiin. Sanoisin, että mies puhui tiivistä ja täyttä asiaa mutta puhui samalla rahan kiilto silmissä, kun tietää, että suuri osa ihmisistä on reppanoita, jotka tarttuu varmasti kuin hukkuva oljenkorteen kaikken mikä lupaa paranemista ja parempaa elämänlaatua helposti vaikkakin isolla rahalla. Mutta tarvitseeko käyttää tuollaisia summia lisäravinteisiin kun puoli kiloa kasviksia, marjoja ja hedelmiä päivässä muun ruuan lisäksi ajaa saman asian ja paljon halvemmalla. Itse olen tuollaisen syomisen avulla parantunut mm. hiivasynroomasta, uupumuksesta, iho-, lihas- ja niveloireista. Hiukset ei enää lähde tupottain pesun yhteydessäkään. Lenkkeily sujuu ilman hirveää puuskuttamista ja liikuntasuorituksesta toipuu saman tien. Lisäksi olen alkanut sietää myös laktoosia vaikka olen laktoosi-intolerantikko tutkitusti. Enää ei turvota eikä pieretä mikään ruoka. Kasvikset, marjat ja hedelmät syön raakana. Lääkärini Taina Harju-Maaskola painotti minulle ruuan laatua ja nimenomaan kasvisten runsasta syöntiä, onneksi uskoin häntä, muuten kai minäkin olisin hyvä uhri lisäravinnekauppiaille. Mitä hyvää siinä on, että kasvikset, marjat ja hedelmät muutetaan epämääräisiksi jauheiksi ja litkuiksi ja lisätään niihin vielä epäilyttäviä makeutusaineita. Syömällä ateriat luonnollisessa muodossa tietää myös paremmin mitä syö ja saa mahansa täyteen. Ostakaa vaaka ja kokeilkaa syödä vähintään se puolen kilon annos kasviksia, marjoja ja hedelmiä joka ikinen päivä muun ruuan lisäksi niin, että pääpaino on kasviksissa niin huomaatte, että vihdoinkin on hyvä olo.


      • petruska5
        Ruualla parantunut kirjoitti:

        Kuulin tänään ensimmäistä kertaa koko Fitlinestä. Satuin samaan paikkaan missä luentoa pidettiin ja kuulin etäämmältä mitä siellä puhuttiin. Sanoisin, että mies puhui tiivistä ja täyttä asiaa mutta puhui samalla rahan kiilto silmissä, kun tietää, että suuri osa ihmisistä on reppanoita, jotka tarttuu varmasti kuin hukkuva oljenkorteen kaikken mikä lupaa paranemista ja parempaa elämänlaatua helposti vaikkakin isolla rahalla. Mutta tarvitseeko käyttää tuollaisia summia lisäravinteisiin kun puoli kiloa kasviksia, marjoja ja hedelmiä päivässä muun ruuan lisäksi ajaa saman asian ja paljon halvemmalla. Itse olen tuollaisen syomisen avulla parantunut mm. hiivasynroomasta, uupumuksesta, iho-, lihas- ja niveloireista. Hiukset ei enää lähde tupottain pesun yhteydessäkään. Lenkkeily sujuu ilman hirveää puuskuttamista ja liikuntasuorituksesta toipuu saman tien. Lisäksi olen alkanut sietää myös laktoosia vaikka olen laktoosi-intolerantikko tutkitusti. Enää ei turvota eikä pieretä mikään ruoka. Kasvikset, marjat ja hedelmät syön raakana. Lääkärini Taina Harju-Maaskola painotti minulle ruuan laatua ja nimenomaan kasvisten runsasta syöntiä, onneksi uskoin häntä, muuten kai minäkin olisin hyvä uhri lisäravinnekauppiaille. Mitä hyvää siinä on, että kasvikset, marjat ja hedelmät muutetaan epämääräisiksi jauheiksi ja litkuiksi ja lisätään niihin vielä epäilyttäviä makeutusaineita. Syömällä ateriat luonnollisessa muodossa tietää myös paremmin mitä syö ja saa mahansa täyteen. Ostakaa vaaka ja kokeilkaa syödä vähintään se puolen kilon annos kasviksia, marjoja ja hedelmiä joka ikinen päivä muun ruuan lisäksi niin, että pääpaino on kasviksissa niin huomaatte, että vihdoinkin on hyvä olo.

        Aika kallista sokeria näyttävät olevan. Vitamiinejakin niin pienet määrät ettei ole tarvinnut ainesosaluettelossa mainita määriä.


      • Kasviksien syöjä.
        Ruualla parantunut kirjoitti:

        Kuulin tänään ensimmäistä kertaa koko Fitlinestä. Satuin samaan paikkaan missä luentoa pidettiin ja kuulin etäämmältä mitä siellä puhuttiin. Sanoisin, että mies puhui tiivistä ja täyttä asiaa mutta puhui samalla rahan kiilto silmissä, kun tietää, että suuri osa ihmisistä on reppanoita, jotka tarttuu varmasti kuin hukkuva oljenkorteen kaikken mikä lupaa paranemista ja parempaa elämänlaatua helposti vaikkakin isolla rahalla. Mutta tarvitseeko käyttää tuollaisia summia lisäravinteisiin kun puoli kiloa kasviksia, marjoja ja hedelmiä päivässä muun ruuan lisäksi ajaa saman asian ja paljon halvemmalla. Itse olen tuollaisen syomisen avulla parantunut mm. hiivasynroomasta, uupumuksesta, iho-, lihas- ja niveloireista. Hiukset ei enää lähde tupottain pesun yhteydessäkään. Lenkkeily sujuu ilman hirveää puuskuttamista ja liikuntasuorituksesta toipuu saman tien. Lisäksi olen alkanut sietää myös laktoosia vaikka olen laktoosi-intolerantikko tutkitusti. Enää ei turvota eikä pieretä mikään ruoka. Kasvikset, marjat ja hedelmät syön raakana. Lääkärini Taina Harju-Maaskola painotti minulle ruuan laatua ja nimenomaan kasvisten runsasta syöntiä, onneksi uskoin häntä, muuten kai minäkin olisin hyvä uhri lisäravinnekauppiaille. Mitä hyvää siinä on, että kasvikset, marjat ja hedelmät muutetaan epämääräisiksi jauheiksi ja litkuiksi ja lisätään niihin vielä epäilyttäviä makeutusaineita. Syömällä ateriat luonnollisessa muodossa tietää myös paremmin mitä syö ja saa mahansa täyteen. Ostakaa vaaka ja kokeilkaa syödä vähintään se puolen kilon annos kasviksia, marjoja ja hedelmiä joka ikinen päivä muun ruuan lisäksi niin, että pääpaino on kasviksissa niin huomaatte, että vihdoinkin on hyvä olo.

        --Mutta tarvitseeko käyttää tuollaisia summia lisäravinteisiin kun puoli kiloa kasviksia, marjoja ja hedelmiä päivässä muun ruuan lisäksi ajaa saman asian--

        Silloin markkinamiehet ei saa rahaa jos ihmiset syövät vain kasviksia, huuhaa pillereiden myynnillä tienaa hyvin.


      • FitLinellä terveeksi

        Otappa Tyyne selvää mikä imeyttää kalsiumin luustoon... juuri magnesium.
        Maitoihin esim. lisätty kalsium ja D ilman magneesiumia, kalkki jää verisuoniimme aiheuttaen tukoksia.
        Hedelmäsokeri on kuljetusalustana vitamiineille, jota ilman ei kuule homma toimi.
        Stevia myös ollut kohta kaksi vuotta näissä tuotteissa, heti kun se laillistettiin.
        Glykeeminen indeksi alle 20.


    • matsimp

      Fitline-tuotteita voi tilata myös osoitteesta www.efrosiina.fi sekä käydä ostamassa kyseisestä kivijalkamyymälästä eli Efrosiina, Nortamonkatu 26, 26100 Rauma. Liikkeessä ei ole suurta valikoimaa muttaa netistä saa kaiken myös kosmetiikan. Olen itse tilannut ja kokeillut tuotteita. Pitää käyttää tarpeeksi kauan, voidakseen sanoa toimivatko vai eivät. Jostainhain niitä ravinteita on saatava niin voisihan se vaihtoehto olla Fitline.

    • Krissë123

      Hulluahan se on ihan pieniä määriä vitamiineja hurjan hedelmäsokerin seassa vetää naamaan. Ja mistä moinen salailu, ettei vitamiinipitoisuuksia ole missään? Herättää kyllä epäilykset.

      • matsimp

        Fitlinesta löytyy myös stevialla makeutettuja tuotteita.


    • Jyntti

      Purkkien kyljissä ainakin näyttää olevan määrät.

      • sinikka 1

        Onkohan kukaan saanut selvitetyksi sulfa-allergia/FitLine tuotteen käytön riskejä? Onko todella niin, ettei voi kyseistä tuotetta käyttää, kun on sulfa-allergia? Mistä tai keneltä saisi oikeata tietoa tähän asiaan??


      • Anselmi581

        Olen sulfa-allerginen. En voi käyttää mitään sullfa-yhdisteitä sisältäviä lääkkeitä, mutta mitää allergisia reaktioita en ole Fitline tuotteista saanut. Käytän optimaalisettiä ja nivelkuntoa sekä solunsuojaa.


    • Sinuttu 48

      Hei. Olen käyttänyt tuotteita viidettä kuukautta. Iho oli tosi huono ja olin myös kaikelle alerginen.Nyt iho aika hyvä ei enään kutinaa myös mausteita pitää kayttää kalaan ,kanaan ja kalkunaa ja juoda paljon .Kannattaa kokeilla!

    • diipadaapa3

      Heippa! Kolmisen viikkoa sitten aloin kärsimään vatsavaivoista, ummetuksesta ja täyden olon tunteesta. Lääkäri epäili vatsahaavaa. Sain ajan tähystykseen joka oli tänään ja toden totta, vatsahaavoja oli kaksi.

      Oireet olivat ihan kamalat, en tiennyt miten päin olisin ollut, tästä valittelin puhelimessa kaverilleni joka sitten sanoi että hän lähettää mulle kokeiluun fitlinen jogurttipöntön ja jotain jauhepusseja mitä hänellä on jäänyt kaappeihin pyörimään jostain kokeilusta. No en ollut koskaan kuullutkaan näistä, saati fitlinesta ja olin erittäin skeptinen asian suhteen. Eilen valmistui eka satsi ja ainankin jugurtti oli ihan älyttömän hyvää jos ei muuta :D

      No eilen olo koheni iltaan mennessä niin että saatoin syödä normaalisti ilman että tulee täyden olon tunnetta. Illalla piti vielä ravata kauppaan hamstraamaan UHT maitoja jotta saan tehtyä lisää. Uusi satsi tulossa (mä vetäsin koko yhden satsin eilen) :O ja erittäin mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää.

      En kuitenkaan varmaan osta uusia pusseja, mulla näitä vielä 5 taitaa olla kaapissa.
      Ellei oireet sitten jostain syystä palaa kun lopetan tämän käytön.

      Oikein odotan että tuo valmistuu että pääsen syömään lisää, mä niin toivon että mahavaivat olis historiaa :)

      • Mikä hoito

        Millaisen hoidon sait mahahaavaan?


    • diipadaapa3

      Sain tänään reseptillä esomepratsolia.

    • Ei kerrottu

      Mitä niissä Fitlinen jauheissa/teessä on käytetty väriaineina? Ainakin yksi juoma (en muista nimeä) oli niin oranssia että mikään luonnonaine ei värjää sellaiseksi.

    • Helunat

      Löysin vahingossa tälläisen ketjun.

      Mä tykkkään tosi paljon FitLinestä. Mun omat suolisto- ja uniongelmat on historiaa sekä pojan keskittymisvaikeudet ja krooninen ihottuma helpottuneet tosi paljon. Mies bodaa ja kehuu noita urheilutuotteita, Resto-palautusjuomaa ja aminohappoja tosi paljon.

      Ei ehkä ole kaikkien juttu, mutta meidän perheessä myös lapsi huomaa eron jos "masu-juoma" jää ottamatta. Itse maksan mielummin hyvästä olosta, kuin pilleri-purkeista. Eikä nuo mielestäni edes ole kauhean kalliita, jos minun ja lapsen annos maksaa yhteensä n. 2,5 euroa päivässä Omegat. Kyllä tämän hinnan mielestäni saa menevään muuhunkin turhaan: Paljonko maksatte esim. tupakasta, alkoholista tai herkuista kuukaudessa? Koska niitä meillä ei juuri mene, olkoon tämä nyt sitten meidän perheemme pahe.

      Minä tykkään ja se riittää minulle. :)

      • kyllästynyt

        Minua ärsyttää, kun yksi kaveri näihin hurahtanut ja nyt tuputtaa niitä ja ihanaa kehokuuriaan kokoajan. Mikä parasta, EN voi ostaa häneltä yhtä purkkia, vaan minun olisi kuulemma liityttävä tähän lahkoon ja kerran kuussa tulisi melkein kahdensadan euron edestä näitä pulvereita ja siihen olisi annettava vielä firmalle tilinkäyttöoikeus, että ottaavat rahan suoraan tililtä.
        Että melkosen hämärältä bisnekseltä kuulostaa ja sit kun et oikeesti saa kunnolla mistään selville, mitä näissä oikeesti on. Samanlaista saakelin huuhaata, kun amwayt ja herbalifet yms


      • pysy erossa.
        kyllästynyt kirjoitti:

        Minua ärsyttää, kun yksi kaveri näihin hurahtanut ja nyt tuputtaa niitä ja ihanaa kehokuuriaan kokoajan. Mikä parasta, EN voi ostaa häneltä yhtä purkkia, vaan minun olisi kuulemma liityttävä tähän lahkoon ja kerran kuussa tulisi melkein kahdensadan euron edestä näitä pulvereita ja siihen olisi annettava vielä firmalle tilinkäyttöoikeus, että ottaavat rahan suoraan tililtä.
        Että melkosen hämärältä bisnekseltä kuulostaa ja sit kun et oikeesti saa kunnolla mistään selville, mitä näissä oikeesti on. Samanlaista saakelin huuhaata, kun amwayt ja herbalifet yms

        --EN voi ostaa häneltä yhtä purkkia, vaan minun olisi kuulemma liityttävä tähän lahkoon ja kerran kuussa tulisi melkein kahdensadan euron edestä näitä pulvereita ja siihen olisi annettava vielä firmalle tilinkäyttöoikeus, että ottaavat rahan suoraan tililtä. --

        Kuulostaa tosi rehdiltä, pitääkö myös omaisuus testamentata ko. firmalle ?


      • kyllästynyt
        pysy erossa. kirjoitti:

        --EN voi ostaa häneltä yhtä purkkia, vaan minun olisi kuulemma liityttävä tähän lahkoon ja kerran kuussa tulisi melkein kahdensadan euron edestä näitä pulvereita ja siihen olisi annettava vielä firmalle tilinkäyttöoikeus, että ottaavat rahan suoraan tililtä. --

        Kuulostaa tosi rehdiltä, pitääkö myös omaisuus testamentata ko. firmalle ?

        Olen todellakin pysynyt erossa tästä touhusta, sen minkä pystyn. Enää tuolla kaverilla ei voi käydä edes kahvilla, kun näitä kaiken autuaaksi tekeviä "fitskuja" tyrkytetään koko helvetin ajan. Niitä löytyy jopa hänen leipomuksistaan. Ja se iiiiihana kehokuuri ja oikeasti mitään oikeita tuloksia en ihmisessä erota...mutta, toiset uskoo Jumalaan, toiset saatanaan ja jotkut noihin jauheisiin, uskokoot jos tahtoovat ja siitä hyvän mielen saavat, mutta jättäisivät nyt hitto sentään minut rauhaan :)


      • Asiaan perehtynyt.
        kyllästynyt kirjoitti:

        Olen todellakin pysynyt erossa tästä touhusta, sen minkä pystyn. Enää tuolla kaverilla ei voi käydä edes kahvilla, kun näitä kaiken autuaaksi tekeviä "fitskuja" tyrkytetään koko helvetin ajan. Niitä löytyy jopa hänen leipomuksistaan. Ja se iiiiihana kehokuuri ja oikeasti mitään oikeita tuloksia en ihmisessä erota...mutta, toiset uskoo Jumalaan, toiset saatanaan ja jotkut noihin jauheisiin, uskokoot jos tahtoovat ja siitä hyvän mielen saavat, mutta jättäisivät nyt hitto sentään minut rauhaan :)

        Nuo ravintolisät, vaihtoehtohoidot ja muu höpinä kulkee usein käsi kädessä New Age lahkon uskomusten kanssa joita sitten tuputetaan lähes fanaattisesti myös muille.

        Eli kysessä on monessa tapauksessa uskonto, tai paremminkin taikausko, ja näihin höpinöihin hurahtaneiden kanssa saattaa olla vaikea tulla enää toimeen, koska he eivät ymmärrä enää mitään muuta kuin oman näkökantansa asioihin ja se on heidän mielestään ainoa totuus.


      • Rilla
        kyllästynyt kirjoitti:

        Minua ärsyttää, kun yksi kaveri näihin hurahtanut ja nyt tuputtaa niitä ja ihanaa kehokuuriaan kokoajan. Mikä parasta, EN voi ostaa häneltä yhtä purkkia, vaan minun olisi kuulemma liityttävä tähän lahkoon ja kerran kuussa tulisi melkein kahdensadan euron edestä näitä pulvereita ja siihen olisi annettava vielä firmalle tilinkäyttöoikeus, että ottaavat rahan suoraan tililtä.
        Että melkosen hämärältä bisnekseltä kuulostaa ja sit kun et oikeesti saa kunnolla mistään selville, mitä näissä oikeesti on. Samanlaista saakelin huuhaata, kun amwayt ja herbalifet yms

        Luota vaistoosi tässäkin asiassa. Huuhaata indeed.


    • MaisteriM

      Nämä tuotteet ovat täyttä ***kaa. Ei näköjään Fitlinella tiedetä edes solujen uudistumisesta mitään...

      Ja sitten vielä ihmisille tiedoksi, että ravintoterapeuttina voi esiintyä kuka tahansa ilman minkäänlaista ravitsemuskoulutusta. Ravitsemusterapeutti sen sijaan on suojattu ammattinimike ja koulutettu ravitsemuksen asiantuntija!

    • Tiedoton25

      Mistä löytyy linkki tieteellisiin tutkimuksiin, joissa osoitetaan että tuote oikeasti toimii???

      En löytänyt asiasta minkäänlaista tutkimusta.

      • Ei tutkita.

        --Mistä löytyy linkki tieteellisiin tutkimuksiin, joissa osoitetaan että tuote oikeasti toimii???

        En löytänyt asiasta minkäänlaista tutkimusta. --

        Taitaa näistä tuotteista olla tutkimukset aika vähissä, luontaistuotteet voivat sisältää lähes mitä vain.


    • Kunnian ja omantunto

      On muuten vihaisia ihmisiä ja paljon…
      Nimimerkillä on niin helppoa bilinaboxseihin kirjoitella.
      Jokaisella ihmisellä on om järki ja rahat, kokeilkoon ja testatkoon, ei nämä mitään huumeita ole!
      Pääasia on päästä alkuun johonkin itsensä hyvinvointiin ja näillä onnistuu. Paluu hyvän ja terveellisen ruuan pariin voi tehdä sitten takaisin, kun on päässyt 10 liikakilosta veks,ok?
      Suosittelen käsi sydämellä Fitline settiä kevättä rinnassa ihmisille. Nauttikaa itsenne uudesta energiasta!

    • satustara

      Mun äiti osti pari perussettiä Fitline tuotteita ja anto ne mulle: Basic, Activize ja Restorate. Kokeilin useamman päivän ajan ja mulle ne ei vaan sovi. Jos jotakuta kiinnostaa voi myydä edullisesti avaamattomat purkit (tai vaikka avatutkin :) Me ollaan erilaisia, toisen aarre - toisen roska. Ite tykkään otta vitamiinit ja hivenaineet kapseleina.

      • satustara

        Unohtu sanoa että noissa jauheissa on nyt makeutusaineena Stevia. Ja mun meili on: [email protected]


    • Surullista

      Lukekaapa tarkkaan tämä viestiketju ja huomaatte, että suurin osa Fitlinea ylistävät viestit ovat saman tai korkeintaan muutaman saman ihmisen kirjoittamia. Monet luulevat yhä, että "eri henkilönä" esiintyminen on helppoa. Säälittävää - ja höynäytettyjen kannalta surullista.

    • Carson

      Aloitin puolitoista viikkoa sitten Fitlinen optimaalisetin käytön. Jo nyt huomaan useita positiivisia muutoksia elimistössäni. Tosi tärkeä juttu on se, että aloittaa riittävän pienillä annoksilla. Minä vetäisin Basicia puoli annosta heti alkuun ja tulin kipeeksi. Muutama päivä taukoa ja otin n 1/50 suosituksesta. Vähän tuli oireita, mutta parin tunnin päästä ohi. Seuraavana päivän saman verran, vähemmän oireita. Sitten hiukan enemmän jne ja tänä aamuna otin taas sen puoli mitallista, ei oireita. Eli kun elimistö on riittävän sekaisin, sille pitää tarjoilla varovasti. On nuo huipputuotteita. Voin paremmin, nukun paremmin jne. Kohta tyttö ja vaimokin aloittaa. Joo kalliita ovat, mutta takuulla hintansa veroisia!

      • Valoa säkillä.

        --Minä vetäisin Basicia puoli annosta heti alkuun ja tulin kipeeksi. Muutama päivä taukoa ja otin n 1/50 suosituksesta. Vähän tuli oireita, mutta parin tunnin päästä ohi. Seuraavana päivän saman verran, vähemmän oireita--

        Kyllä te olette tyhmiä, vedätte jotain pas kaa josta tulette kipeäksi.
        Puhdistusreaktio, heh heh


    • Rilla

      Vertailu Fitline peruspaketti (Activize, Restorate, Basic) vs esim. Orionin Multivita Plus hahmottaa selvästi, kumpaa kannattaa suosia niin kukkaron kuin sisällönkin kannalta. Toki jos haluaa napsia kofeiinitkin jauheesta ja maksaa keinotekoisesti maustetusta perusmonivitamiinisetistä lähemmäs kaksikymmenkertaisesti apteekin vastaavaan settiin verraten, niin tokitoki :)

    • Otava

      Heipparallaa!
      Fitline tuotteet on suoraa tai epäsuoraa kopioituja ja huonosti kopioituja tuotteita,muilta mailmanlaajusilta firmoilta,fitline on saksalainen ja toimii pääasiassa euroopassa,toiminut 20 vuotta,heidän tuotteitaan toiset hurahtaneet pitää erinomasina,se on sellainen juttu et jotain jauhoo ystävä toi purkillisen,joka kolmannen aamun jälkeen joutui roskiin,sillä mulla lähti teho lääkkeistäni,eli puhdistus juttu joku,sen koommin en ole juurikaan piitannut niistä,apteekista saa kyllä vitamiinit ihan ok.luontaistuotekauppoja on joka kylässä sieltä ennen kun noita hemmetin jauhoja,en suosi enkä suosittele,kaikki siellä todella maksaa mansikoita,firma joka jollain konkelolla,eli kolehti menee sinne päähaaviin!

    • aloittelija

      Onko kukaan saanut apua virtsatietulehdus kierteeseen näillä tuotteilla?

    • fitsku3

      Moni asia tuntuu paremmalle myös kahvikupillisen jälkeen. Onnea ja menestystä Fitskuiluun ja verkostomarkkinointiin.

    • Tuntija 1

      Ei kovin laadukkaita synteetisiä, kemiallisia tuotteita. hinta / laatu suhde ei hyvä.

      • aloeholisti

        Siis onko tosiaan niin, että tuotteita ei voi ostaa ilman liittymistä? Miten sitten toimii tyytyväisyystakuu? Oletteko kokeilleet muiden " lahkojen" tuotteita? Forever, Kyani, Lr,amway, herbalife tms. Oletko kenties ollut myymässä itse useammassa näissä? Kokemukset/vertailut kiinnostaisivat kovasti kuulla!!?? T.parantunut ex-verkostohörhö


    • Onko jollain jotain kommenttia tosta amway hommasta itsellä on tilanne että kohta on kaikki mennyt läheinen on seonnu perhe,avioliitto ja 7 vuotta menny rahaa mennyt mitään ei ole tullut pitäis vaan tehdä enemmän niin sanotaan johan tällä tuntimäärällä tienaa palkka töissä duunari paremmin seminaarien vetäjät saa kyllä siitä kiihkoilusta ja paskan jauhannasta rahansa

    • Pyramiitti.

      -Onko jollain jotain kommenttia tosta amway hommasta--

      On kommenttia, kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana näistä verkostohuijauksista.

    • Kaisa6

      En sitten millään ole lähtenyt näihin hömpötyksiin mukaan ennen.
      Olen syönyt Fitlinea nyt 2 kk, mitään taivaasta tulevaa onnea ja muutosta ei ole tullut, muttei kyllä mitään negatiistakaan sanottavaa ole. Jogurtti on aivan huippua, siitä tykkää vatsa ja minä!

      Kun on syömäti, niin kovasti helpottaa tuo PowerCoctail, tosin niin helpottaa oikea ruokakin.

      /- 0 siis.
      En aio jatkaa tilausta vaan röhnin vanhoja apteekkitabuja menemään niinkuin ennen.

    • belladonna2

      Tämän keskustelun innoittamana kaivoin Fitline purkkini kaapin kätköistä ja toden totta. Kyllä on merkattu purkin kylkeen valmistusaineet ja miten paljon on mm. c-vitamiinia, seleeniä, a:ta, e:tä jne.
      Ainoa mikä jäi häiroitsemäänon todellakin tuo, että ensimmäisenä ainesosana on fruktoosi, joka tarkoittaa sitä, että sitä on eniten. On sitten kasvientsyymikompleksia, väriainetta, hiivaa lesettä sun muuta. Ja C-vitamiiniakin on purkin mukaan 300mg /100g, eli jotta saisi tavallisen poretabletin verran c:tä. olisi syötävä puolet koko 600:n gramman purkista. Mutta sitten saisi seleeniä jo liikaa. Kallistakin olisi.

      • Maalaisjärki on sallittu

        Aika hurjaa oli värväyspuheet ja aika härskiä miten ohjaavat rakentamaan somea hyväksikäyttäen asiakas ja myyjä verkostoa. Kuulostaa pyramidi myynniltä. Jokaisella managerilla pitäisi olla 100 nimeä listassa. No kohta taas on juttua miten poliisi tutkii asiaa. Niinkuin Zinzino kahvikoneet. Surullista. Kofeiini ja hedelmäsokeri varmasti energisoi ja jugurttikin on hyväksi vatsalle. Hiilariton ja valkeasokeriton ruokavalio tunnetusti laihduttaa ja vie nivelkivut. Kahvin ja tupakan jättäminen taas selkävaivat. Runsas juominen ja sitruuna parantaa aineenvaihduntaa. Liikunta auttaa kaikkeen ja ystävät jää jos ei niille yritä väkisin myydä sitä tuota ja tätä. No usko siirtää vuoria ja joku voi uskoa tähänkin. Mutta kannattaa miettiä hetki ennenkuin sijoittaa rahaa ja aikaa ja uskoo satuja :)


      • Syysmymmeli-89
        Maalaisjärki on sallittu kirjoitti:

        Aika hurjaa oli värväyspuheet ja aika härskiä miten ohjaavat rakentamaan somea hyväksikäyttäen asiakas ja myyjä verkostoa. Kuulostaa pyramidi myynniltä. Jokaisella managerilla pitäisi olla 100 nimeä listassa. No kohta taas on juttua miten poliisi tutkii asiaa. Niinkuin Zinzino kahvikoneet. Surullista. Kofeiini ja hedelmäsokeri varmasti energisoi ja jugurttikin on hyväksi vatsalle. Hiilariton ja valkeasokeriton ruokavalio tunnetusti laihduttaa ja vie nivelkivut. Kahvin ja tupakan jättäminen taas selkävaivat. Runsas juominen ja sitruuna parantaa aineenvaihduntaa. Liikunta auttaa kaikkeen ja ystävät jää jos ei niille yritä väkisin myydä sitä tuota ja tätä. No usko siirtää vuoria ja joku voi uskoa tähänkin. Mutta kannattaa miettiä hetki ennenkuin sijoittaa rahaa ja aikaa ja uskoo satuja :)

        Myyjän sivuilta bongattua Fitline jogurtista; " yhtiön virallinen kanta on, että tuotetta ei suositella lapsille". Semmoista! Vastuuvapaus olikin siinä.


    • Tanja100

      Voi hurja te uskotte asioihin jotka tekee teidät kipeeksi ja jatkatte käyttöä uskossa että se toimii.Herätkää ja syökää terveelisesti se on lujan ja pitkän onnen tie.

    • Tindex

      Söin yli puoli vuotta perussettiä ja olin kyllä tavallaan pirteämpi, eikä lihaksiä krampannut urheilun jälkeen mutta sain kauhean unettomuuden. Tuntui että tulee hulluksi ja uupuu kun yöllä ei pystynyt vaipumaan syvään uneen.

      Myyjän mukaan käyttöä olisi pitänyt sinnikäästi jatkaa, koska elimistössä niin paha puutostila...

      Lapset ihmettelivät, että miksi äiti on aina niin kärttyinen.

      Eniten ihmetyttää se, että ihmiset, joilla ei ole lääketieteellistä koulutusta "määrää" muille erilaisia "kuureja" näitä aineita. He eivät turhaa kysele perussairauksista ja lääkityksistä, vaikka yhteisvaikutukset voivat olla mitä vaan.

      Lisäksi minusta tuntuu, että koko touhu on kuin kultti. En itedä, millaista scientologia on, mutta voisko tämä oll jotain samankaltaista. Mielelläni näkisin livenä tämä yhtiön perustajan.

      Mutta siitä olen samaa mieltä ainakin urheilijat tarvitsevat lisäravinteita. Jatkan kyllä jossain muodossa fitlinen käyttöä.

      • UlosSuljettu

        Samaa mieltä ! Nyt sitten kyseenalaistin markkinointitapaa, onhan se samanlainen kuin aikoinaan heraproteiinitablettien, eli pyramidimarkkinointi, joku saa paljon rahaa ja joku toinen vähän vähemmän. Muistattehan Jussilan ja Jutta nyk Gustafsonin...? Ja peräsin vastausta joihinkin väittämiin, niin minut suljettiin koko yhteisön ulkopuolelle! Eli tyypillinen huijauksen tunnusmerkki. Liian kriittinen niin ulos vaan. Hyvä tuo sun vertaus scientologeihin, uskontohan tuo on... :)


      • Viisaampi
        UlosSuljettu kirjoitti:

        Samaa mieltä ! Nyt sitten kyseenalaistin markkinointitapaa, onhan se samanlainen kuin aikoinaan heraproteiinitablettien, eli pyramidimarkkinointi, joku saa paljon rahaa ja joku toinen vähän vähemmän. Muistattehan Jussilan ja Jutta nyk Gustafsonin...? Ja peräsin vastausta joihinkin väittämiin, niin minut suljettiin koko yhteisön ulkopuolelle! Eli tyypillinen huijauksen tunnusmerkki. Liian kriittinen niin ulos vaan. Hyvä tuo sun vertaus scientologeihin, uskontohan tuo on... :)

        Hah, mulle tehtiin sama. Eivät kestä kritiikkiä TIPPAAKAAN nää myyjät, joilla on kaikenlisäksi surkea tietämys ravinnosta ja sen vaikutuksesta ihmiseen.
        Kyselkääpä tuotteista ihan oikeasti ammattilaisilta, kukaan ei voi käsi sydämellä suositella. Tyhmät menee huijaukseen mukaan. ;)


    • iherb.com

      Koodilla MDV672 saa alennusta $10 yli $40 tilauksista.

    • Luomukonstit rules

      Fitline tuotteet ei ainakaan saa ihmistä liikkumaan enempää. Toistuvasti oulussa rautionkadulla musta BMV Fitlinen teippauksilla parkkeeraa rapun eteen pelastustiellä vaikka viralliselta parkkipaikalta tien varressa olisi matkaa vain n.25 metriä

    • Tietäväinen

      Suurin osa tässäkin ketjussa fitlinejä morkkaavilla ei ole harmaintakaan aavistusta siitä, miten erinomaisia ja ei verrattavissa olevia tuotteet ovat. Vuosi käytetty. Koko perhe. Ei vatsatautia. Ei flunssia. Parempaa fiilistä ja energiaa. Sattumaako? Tuskinpa. Ja kyllä, gmp standardi on tällä hetkellä tiukin laadunvalvonta, minkä FitLinen omaa! Tiesittekö mikä on ntc?

    • Suviliini83

      Itse olen käyttänyt elokuusta fitskuja (basics, activaze, resto, herbatee, jugge, aminot ja beautylinesta Q10 nassurasva). Kokemukset olleet pelkästään positiivisia, eikä mitään outoja reaktioita ole tullut. Flunssaa ei ole ollut sen jälkeen kun käytön aloitin. Tietenkään eivät välttämättä kaikille sovi! Alkuun reaktiot voivat olla tosi rajuja, koska menevät suoraan sinne missä tarve (NTC-ravinteiden siirtokonsepti, tietoa englanniksi täältä: http://fithealthybeautiful.weebly.com/blog---healthy-living/what-is-the-patented-fitline-nutrient-transport-concept-ntc). Kaikki sokeri, mitä tuotteissa on, tulee muuten hedelmistä ja kasviksista eli ovat luonnollista. Betakaroteeni on uutettu porkkanasta, kaikki ainesosat itseasiassa on uutettu biodynaamisesti viljellyistä kasveista. Samoin activazen kofeiini on luonnollista ja jos vertaa kofeiinin määrää kahvikuppiin, se on paljon vähemmän, mutta piristää silti ainakin mua. Pari kehokuuria oon vetänyt läpi (syyskuussa ja 20pvä loppui toinen) ja hyvin meni. Itse lähdin alunperin tähän mukaan juurikin painonhallinnan takia ja halusin kehokuurille, sit huomasin kuinka tuotteet toimivat muutenkin mulla tosi hyvin, (energiaa riittää, vatsa toimii, unenlaatu parantunut) niin päätin jatkaa tuotteiden käyttöä ja tosiaan mulla on ainakin toiminut ja omien kokemuksien vuoksi voin näitä suositella :) Itse en ainakaan syö niin paljoa terveellistä ruokaa että siitä kaiken saisi (syön kuitenkin kasvispainotteisesti, paljon kalaa, punaista lihaa en syö jne.), eräs verisuonikirurgi kertoi haastattelussa (Taija Somppi muistaakseni), että tulis syödä joku 10kg ruokaa, puoli kiloa niitä kasviksia eri värejä ja kalaa, jotta tänä päivänä saisi kaiken tarvittavan ravinnosta. Eli ravintolisiä tarvitaan. Fitlinen tuotteita valvotaan jatkuvasti (vapaaehtoisesti!) Sveitsin vitamiini-instituutin toimesta (purkeissa tästä merintä), että varmasti ovat parasta laatua ja turvallisia käyttää. Tuotteilla on myös Kölnin leima, eli urheilijat saavat käyttää suoritustaan "buustaamaan", eikä ole dopingia (olympakomitean hyväksyntä). Mutta kuten jo alussa totesin, kaikki ei kaikille sovi. En usko että tyhjästä ovat myöskään saaneet 43:a eri patenttia ravintolisilleen? Hinnasta sen verran, että onko kukaan laskenut koskaan paljonko menis kuussa rahaa jos ostais apteekin purkkikamana kaikki tarvittavat lisäravinteet? Tai luontaistuotekaupasta. Ja onko joku perillä mitä kaikkea sieltä hyllystä pitäis napata mukaan, että kaiken saisi. Itse en ainakaan jaksa vaivata päätä asialla, hyvä että joku viisampi on miettinyt sen valmiiksi ja saan näistä sen kaiken tarvittavan ja toimivat synkassa keskenään. Tarkat tuotetiedot muuten löytyy PM:n sivulta kun klikkaa tuotekuvan auki ja sieltä (kauppa, ravintolisät): https://www.pm-international.com/

      • Oma.lehmä.ojassa

        "eräs verisuonikirurgi kertoi haastattelussa (Taija Somppi muistaakseni), että tulis syödä joku 10kg ruokaa, puoli kiloa niitä kasviksia eri värejä ja kalaa, jotta tänä päivänä saisi kaiken tarvittavan ravinnosta."

        Myykö Somppi lisäravinteita?


      • t1-43s-tr5gf-54da

        > että tulis syödä joku 10kg ruokaa, puoli kiloa niitä kasviksia eri värejä ja kalaa,
        > jotta tänä päivänä saisi kaiken tarvittavan ravinnosta. Eli ravintolisiä tarvitaan.

        Miten tähän asti on voitu elää ja voida hyvin syömällä normaalisti? Onko kasvisten ja kalan vitamiinit, hivenaineet ja muut tieteellisesti tutkitut ja tärkeiksi havaitut aineet vähentyneet tai kadonneet? Mistä yhtäkkiä olisi tullut tarve ravintolisille?


    • Suviliini83-2
    • Turhautunut1001

      Itsekin vuoden käyttänyt yhtä fitlinen tuottetta. Yritän löytää korvaavaan tuotteen sille koska tuo epämääräinen ylistäminen alkaa käydä hermoille ja itse tuotteessa on joitakin osia mitä en haluisi kehooni laittaa kuten soijaa. Vatsa toimii jotenkuten tuotteella mutta en nyt ylistäisi tuotetta.
      Ylihinnoiteltua kamaa.
      Vaikka kuinka puhutaan siitä että jotkin urheilijat käyttävät sitä niin enpä ole tietoinen kyseisistä urheilijoista, nimet ei sano mitn enkä sen takia edes mitään hankkisi kun joku sanoo että joillekin se toimii jne.
      Kokeile itse jos tahdot. Ihmiset on yksilöitä.

      Sen myös huomannut kun kyseisiä tuotteita kyseenalaistaa ni saat lokaa niskaan, kauhea kitinä ihan asiallisesta kysmyksestä tai kun kysyy jotain mitkä vaatii Saksan lääkäreiden vastausta niin sitä saa odotella--> odottanut jo puol vuotta ja mitään ei kuulu.
      Ja mitä tulee fitlinen omiin ravintovalmentajiin niin..aika haperoa touhua.
      Ylistystä ylistyksen päälle. Huom valmentajalla ja terapeutilla on suuri ero, kuka tahansa voi kutsua itseään ravintovalmentajaksi yhden räkäsen kurssin takia mutta ravitsemusterapeutti on käynyt pitkät koulut. Jos on esim vatsan kans ongelmia niin suosittelen käymään sellaisen ravitsemusterapeutin luona joka on erikoistunut sun vaivoihin. Katso mistä terapeutti on kiinnostunut, mitä kirjallisuutta on ammentanut jne.

      Itse koin hyödyllisemmäksi semmoisen luona käymisen kun sai face to face neuvoja ihan pitkän ajan kanssa ja lisää sai kysyä sähköpostilla jos jäi jokin askarruttamaan, tietoa tuli laajalti eri ruoista/lisistä jos niitä halusi käyttää, hiivaton/sokeriton/maidoton/munaton-reseptejä jne. mitään ei tuputettu,
      Tämä ravitsemusterapeutti löyty funktionaalisen lääketieteen puolelta.
      Fitlinen valmentajasta en sanoisi samaa. Ei mitn juuta eikä jaata mihkään suuntaan. Ylistystä vain kuinka nämä tuotteet toimi hänelle. Tais saada jotain hyötyä siitä kun sai hankittua uuden asiakkaan.
      Niin ja fitlinen asiakaspalvelu tyyli on kyl vähän töksähtelevä. Kun tilaa suoraan heiltä niin et saa mitääm vahvistusviestiä tilauksesta.
      Ja jos et ole jälleenmyyjä niin maksat tuotteista enemmän.

      Mainospuheena on että fitlinen tuotteet ovat tutkittuja, strandantoituja jne...Mutta ei Suomessa. Kuten ei moni muukaan ravintolisä.
      Että käyttäkää järkeä ja älkää hurahtako myyntipuheisiin. Se mikä kuullostaa liian hyvältä ni voi olla että se pettymys on myös senkinlainen.
      Kuten sanoin, kokeile itse jos koet tarvitsevasi ravintolisiä mutta älä kokeile sen takia että joku saa sut vain ympäripuhuttua.
      On kyllä muitakin paikkoja mistä voi hankkia hyvään hintaan ja niin että tiedät mitä siinä tuotteessa on kun vain kysyt itse tuottajalta, kuten taas fitlinen kohdalla voi tulla vastaan sanoma, patenttisuojan takia sitä ei voi kertoa.
      Nettipaikka iherbs, koklaa sieltä jos jaksaa tutkia asioita ni huomattavasti halvemmalla sieltä saa vaikka mitä.

      Toinen mieltä askarruttava on Fitlinen Saksan lääkärit..ketä he ovat edes. Neverhööd!

      Mutta kokeile ravitsemusterapeuttia, epäile ja testaa, älä ole sinisilmäinen ja eiköhän jostakin löydy jokin kompinaatio jos on tarvetta ravintolisille. Muista, less is more.

    • huvittunut

      Kuinkahan moni on lyönyt uran fitlinen tuotteilla, saanut--> työsuhdeauton, huom. riippuen saavuttamastasi tasosta, pm international maksaa osan..ellei jopa kokonaan autokulusi, varmasti.
      päässyt euroopan kiertueelle-->yksityiseen huvilaan, pätevöidy ensin tietylle tasolle niin katsotaan uudestaan,
      eläke--> taas sama jorina, kun olet saanut tavotettua tietyn tason, pm maksaa osan kuluista ja riippuen pätevöitymistasostasi voi kk sijoitus olla yli 1200e <--ota huomioo verotus.

      Eli myy ihan tajuttomasti ikuisesti niin ehkä sitten saar nämä edut tai pienemmällä vaivalla--> hanki itse nämä edut ilma pm internationalia.

      Kunnon mainosskeidaa. Amerikkalaisille nämä varmasti uppois.

    • Shitlinehuijausta

      Älkää ostako Fitline tuotteita. Ne ovat rahastusta ja myyjät huijareita, kuhan tehdään rahaa vaikka toisen terveyden kustannuksella. Piste. (ps. iHerbsistä, fittnesstukusta, kaupanhyllyltä tai elintarvikeruuasta saa samat aineet halvemmalla :))

    • olettama

      Ei mitään ihmeaineita..... satunnaiseen käyttöön ehkä mutta ei jatkuvaan ..Asiakkaista tehdään riippuvaisia pätee kaupanteko etiikkaan...
      Itse otan B12 . Magnesiumia, sinkkiä joka toinenpäivä , talvella 3 kk ajan D-vitamiinia. Syksystä keväseen itse puristettu tyrniä, (tyrnit pakastettu pieneihin pakastepusseihin) mustikkaa ja puolukkaa lähes joka päivä..

      • olettana

        Marjat ovat tosiaa lisäaineettomia.... ja vieläpä tosi HALPOJA!!!!


    • Tutkittutieto
    • Pilluminadi

      ^ Yleistä liibalaabaa kirjoittaa kukapas muukaan kuin lääketieteen tohtori jonka palkka koostuu kippaskappas: lääketuotetehtailta jotka ajaa alas kaiken erilaisen, jotta lääkkeitä saadaan myytyä. Miksi Suomessa syntyy maailman terveimmät lapset, mutta kuolee maailman sairaimmat vanhukset? Koska lääkkeittä lääkkeiden päälle tuputetaan samalla kun luonnosta saa kaiken tarvitseman.

    • Huhheijaa
    • JKOmaha

      Jätän tämän vain tähän: ^ Yleistä liibalaabaa kirjoittaa kukapas muukaan kuin lääketieteen tohtori jonka palkka koostuu kippaskappas: lääketuotetehtailta jotka ajaa alas kaiken erilaisen, jotta lääkkeitä saadaan myytyä. Miksi Suomessa syntyy maailman terveimmät lapset, mutta kuolee maailman sairaimmat vanhukset? Koska lääkkeittä lääkkeiden päälle tuputetaan samalla kun luonnosta saa kaiken tarvitseman.

    • Orgaaninenmuoto

      Sama juttu on kun käytetään synteettisiä veteen sekoitettavia pussivalmisteita joita fitlinella on. Elimistö ei kaipaa moskaa vaan luonnonmukaisia tuotteita luonnosta orgaanisessa, luonnollisessa muodossa.

    • ErkkiHki

      Olet oikeassa. Elimisto ei kaipaa synteettisiä, kenotekoisia vitamiineja eikä aineita sellaisessa muodossa jossa ne ei imeydy, puhumattaakaan kun ne sekoitetaan veteen. mitä humpuukia! Kokeilin kyseisen yrityksen tuotteita ja sain niistä vatsani kipeeksi. En suosittelisi edes vihamiehilleni niitä.

    • Entinenmyyjä

      Erikeskusteluissa on käynyt ilmi että fitlinen myyjien/värvääjien tiedot tuotteiden tutkimuksista ovat perättömiä http://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/fitline/

      FitLine ravintolisien myynnin koen entisenä myyjänä jopa vaaralliseksi, osittain siksi että ihmiset joilla ei ole mitään lääketieteen koulutusta kertovat mihin sairauksiin mikäkin auttaa tyyllin: On tosiaan olemassa Facebook ryhmiä joissa kerrotaan millä FitLine tuotteilla on parantunut mistäkin.

      Jälleenmyyjät ovat uhreja verkostomarkkinoinnissa. 98% kaikista myyjistä lopettaa kahden vuoden sisällä tappiollisen toiminnan jälkeen. Menestyminen on mahdollista vain harvoille.

    • Pettynytkokeilija

      Koettakaa nyt ymmärtää että nämä pussivitamiini jauheet eivät toimi käytännössä, Eivät solutasolla eikä< muutenkaan, ainakaa me emme havainneet minkäälaisia vaikutuksia. Se on faktaa. Plasebo vaikutusta on sekin kun juot vettä ja uskost että voit paremmin.

      Tämän tuotteen käyttö maksaa yli 4 eur vuorokaudessa eli jatkuva käyttö noin 1500 eur vuodessa. Jokainen voinee itse arvioida, onko tuo kustannus sopiva seleenin ja kolmen vitamiinin pienelle lisäsaannille.

      • faktat.kuntoon

        "Jokainen voinee itse arvioida, onko tuo kustannus sopiva seleenin ja kolmen vitamiinin pienelle lisäsaannille. "

        Basic jauheessa on lisäksi 9 erilaista kuitua, ja 32 ruuansulatusentsyymiä, kurkumaa, erilaisia yrttejä joilla on iso merkitys tuotteen toimivuudelle sekä maitohappobakteereita. Missään tapauksessa kyse ei ole vain kolmen vitamiinin pienestä lisäsaannista, vitamiineja on sitäpaitsi 4. Optimaalisetin 3 tuotetta sisältää tosi paljon erilaisia aineita.
        Optimaalisetin 3 tuotteen jatkuva käyttö maksaa 1058,40 e vuodessa. Tosiasiassa ole tuotteita varmaan edes kokeillut, kuten nimimerkkisi antaa ymmärtää.


    • Hämmästyttävä

      Täydellistä huijaustako? Jos sinä olet yhtään perehtynyt ravitsemukseen niin ymmärtää jo pelkistä ainesosaluetteloista, että tuotteet ovat todella ala-arvoisia. Kyseessä on selvästi verkotomarkkinointihuijaus, jossa ei edes anneta kuluttajalle tietoa kaupattavan tuotteen sisällöstä, kaikenlisäksi mielestäni vieläpä huonoin konsepti.

      Sokeria tuotteet täynnä?? Piristävä vaikutus tulee kofeiinista, joka estä tehokkaasti monien ravintoaineiden imeytymistä.

      Opetelkaa, mitä vitamiineja ja hivenaineita esim. sopii yhdistellä ja mitä ei, mitä syödään ruuan kanssa, minkä kanssa vältetään esim. maitotuotteita jne. jne. Tämä on ihan perustason biologiaa ja kemiaa, jonka pitäisi aueta jokaiselle suomalaisen peruskoulun suorittaneelle. Kaiken maailman "puoskareita" rahankiilto silmissä, ei kannata uskoa vai kuinka?

      • skepponen

        Olette todella tyhmiä. Maha paranee käyttämällä kuumavesi-kuhnekylpy-CAM:a (80 astetta), yksisarvis-CAM:a, enkeliterapia-CAM:a, voodooinsesti-CAM:a, voodoo-CAM:a ja hevosenpaska-CAM:a.
        Kysykää vaikka Seydou Kouandalta, voodoo-insesti-CAM asiantuntijalta.


    • Fitlineleikkiitulella

      Lääketieteen tohtori,professori Juhani Knuuti
      Turun Sanomien Hyvinvointiblogissa

      http://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/fitline/

      "FitLine-tuotteiden markkinointi sopii aikamme trendiin. Ensiksi väitetään, että normaali ravintomme on puutteellista eikä anna meille riittävästi ravinteita. Sen jälkeen medikalisoidaan ihmisten hyvin tavalliset tuntemukset kuten väsymys ja stressi. Ratkaisuksi niihin tarjotaan taikavaikutteisia ylihintaisia lisäravinteita.

      Höysteenä käytetään pseudotieteellisiä väitteitä, laatustandardeja ja logoja. Näillä ilmeisesti pyritään peittämään se seikka, että varsinaisia tutkimuksia tuotteesta taikka sen tehosta ei ole tehty.

      On ilmeistä, että tämä liikestrategia toimii hyvin. Pelkästään tämä yksi yritys on kyennyt tällä ja vastaavilla tuotteilla synnyttämään Suomessa lähes 20 miljoonan liikevaihdon ja lähes 3 miljoonan tuloksen. Yhdistelmä suoraa nettimyyntiä ja verkostomarkkinointia on ilmeisen toimiva konsepti.

      Verkostomarkkinoinnissa jälleenmyyjä saadaan ilmeisesti uskomaan tuotteeseen kritiikittömästi. Pseudotieteellinen jargon uppoaa kohderyhmään täydellisesti. Ainakin tähän tulokseen tulee kun hakee tietoja näistä tuotteista.

      Toisaalta selitys voi olla myös paljon raadollisempi. Liittyessään organisaatioon oikeaan aikaan, voi myynnillä hetkellisesti kyetä tavanomaista helpommin ansaitsemaan tuloja, jotka muutoin olisivat koulutustaso huomioiden epätodennäköisiä. Siinä tilanteessa tuotteen kyseenalaistaminen ei taida tulla monelle mieleen."

    • Huhaata
    • sinäaiheutatsyöpää

      kato pls synteettinen sana googlesta ja mieti lausettasi uudestaan ''Edelleenkään Fitline-tuotteet eivät ole luontaistuotteita.
      Niissä ei ole mitään synteettisiä aineita ja niillä on vankat tutkimukset takana, toisin kuin luontaistuotteilla. ''

    • Kättänytjoskus
    • Ihmeteltävää
    • SunilanUkko

      "Vanha kiinalainen lääketiede"

      Hyvin yleinen lause luontaistuotteiden yhteydessä, kuten myös "vanha intialainen lääketiede" tai milloin mikäkin vanha villi-ihmisen ihmerohto. Katos eksotiikka myy hyvin.

      Suomessa pilleri on vanhaa kiinalaista lääketiedettä ja Kiinassa se sama pilleri myydään eri nimellä ja on vanhaa suomalaista lääketiedettä. Ja asiakas on onnesta mykkänä.

    • N33

      Voisiko joku Fitline-myyjä ihan omalla nimellä tulla tänne kertomaan vasta-argumentteja noista epäkohdista joita tuli esiin Ylen MOT-ohjelmassa ja esim. tuon turkulaisen lääkärin blogissa? Jos tuotteet ovat todella niin "ylivertaisia" niin tässähän ei pitäisi olla mitään ongelmaa?

    • Anonyymi

      Ei voi tulla, koska ovat ihan humpuukia ja silmänlumetta!

      Eräskin obeesi nainen on monta vuotta syönyt noita jauhoja ja raukka luulee laihtuvansa niiden avulla...no, eipä ole tulosta näkynyt.

      • Anonyymi

        Kuinka paljon noissa "laihdutusvalmisteissa" on kaloreita?


    • Anonyymi

      Miten nuo fitline-myyjät ilmoittavat ansionsa verottajalle?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi ihmiset eivät tilaa näitä suoraan netistä vaan noiden "myyjien" kautta? Kätevästi tulee Matkahuoltoon paketit, jos tätä roskaa joku haluaa tilata.

    • Anonyymi

      Eli ideana on se, että myyjä ostaa tuotteita isomman määrän kerralla ja saa alennusta ja myy sitten ne normihintaan eteenpäin ja tästä erotuksesta tulee se voitto myyjälle?
      Mutta kai kaikesta mitä Suomessa tienaa pitää verot maksaa vai miten tämä toimii?

    • Anonyymi

      Olen itse saanut aikoinani avun FitLine tuotteesta allergiaan. Olin ja olen perusterve. N 15 v sitten lähes 40 v alkoi allergia vaivata ( hyttysten pistos, mausteet,ruoka, erilaiset tuoksut) jotka saivat hengityksen salpautumaan ja ihonon kutisevia näppylöitä. Välillä jouduin sairaalaan kun hengitys tiehyeet tukkeutuivat milloin mistäkin aineesta/tuoksuista ja välillä kasvot turvoksissa ettei silmiä tahtonut näkyä. Tehtiin allergiatesti kahteen otteeseen joista sama tulos elikä ei saatu selville mille aineelle allerginen kun koko keho oli näppylöiden peitossa. Allergia lääkkeitä kehoitettiin syömään tarvittaessa ja välttämään aineita jotka eivät sovi . Kesti muutama vuosi kunnes tuttava ehdotti FitLine tuotteita. Päätin kokeilla josko allergia helpottaisi. Aloitettiin FitLine tuotteet ja samalla kaikki ylim. sokeri ja kaikki hiilihydraatit pois elikä vaaleaa lihaa ja kalaa sai nauttia, sekä vihanneksia joissa ei paljoa hiilihydraatteja. (Vitam. nautin pvittäin) . Testi kesti muutaman kuukauden ja oloni parantui. Kävi myös niin, että allergiaa minulla ei enään ole. En tiedä enkä osaa kertoa mikä sai allergiahäviämään ( myös sukulaiset ovat ohmeissään) elikä syön kaikkia ruokia, hyttysten pistot eivät aiheuta oireita, eivätkä mausteet ja hajuvesiä pystyn nykyään käyttämään. Antihistamiineja ym lääkärin määräämiä allergialääkkeitä en enää tarvitse. Syön vitamiineja pvittäin,( välillä FitLine, välillä apteekin tuotteita) Tyttäreni taas ei voi FitLine vitam käyttää koska hänen Colitisuus pahenee. Olen tyytyväinen että sain terveyteni allergisuuden osalta takaisin oli se sitten FitLinen ansiosta taikka palkästä uskosta parantumiseen.
      Toivotan Teille kaikille Hyvää ja aurinkoista kesää!!

    • Anonyymi

      Minä sairastin autoimmuunisairautta yli kolme vuotta nyt käytin näin tuotteita niin sairaus hävisi kokonaan eikö mulla ole ollut oireitakaan kahteen vuoteen

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe