reidet ja pakarat suuremmiksi!!

masseli

Eli, ongelmana on LIIAN laihat ja pienet jalat, jotka haluaisin saada lihaisemmiksi. Eli miten pitäisi toimia, kun en muutenkaan liho millään vaikka syön kuin hevonen. ruokailu ja kuntoilu muita vinkkejä jotka vaikuttaa asiaan :)

14

6397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ämceekyveri

      Ota sellanen pilleri kun fat feet (voit tilata pakkotoiston rofessoreilta) niin kyllä tulee lihasta koipiin!!! TAI mitä jos menisit kuntosalille ja treenaisit niitä jalkoja!!! Voi vittu mitä kysymyksiä.

    • Täältä tulee

      Tee kyykkyjä, askelkyykkyjä, leveää reisikyykkyä. Kaikkia noita lisapainojen kanssa. Tai salilla jalkaprässi on liikkeiden kuningas. Toistoja max 12, eli melko lyhyitä sarjoja isoilla painoilla.

      Huolehdi riittävästä ravinnosta, etenkin proteiinien saannista.

      Luulisi noilla keinoilla massaa kasvavan, varsinkin jos ei juurikaan liikunnallista taustaa.

      • punttimörkö

        miten vanha henkilö on kyseessä? onko urheilu/kuntoilu/kuntosalitaustaa? jos ei tunne näitä mainittuja kyykkyjä jne lisäpainojen kanssa niin ne joko voisi korvata toisenlaisilla liikkeillä tai sitte jonku pitäis ne kunnolla opettaa. JOs liikkeitä ei osaa niin ainoa mitä harjoittelusta seuraa on loukkaantumiset. Askelkyykyt ja muutkin liikkeet kyllä ilman painojakin tehoavat ihan kivasti. Osta jumppakuminauha ja sido toinen pää toiseen jalkaan ja toinen toiseen. sitten seisten lyöt kantapäätä pakaraan. erilaisista kuminauhoista erilaista vastusta. onnea kesäisten pakaroiden kasvatukseen! ;)


    • ANNEN LAIHAT JALAT

      Haluaisin suuremmat reidet. Minun reisieni paksuus on 45 cm eli aika ohuet jalat. Treenann joka päivä olen 15 vuotias tyttö. Jos joka päivä olen seinäseisonnassa kolmeminuuttia ja kyykky hyppyjä 20. Onko se liikaa? Miksi jalkani eivät vain kasva suuremmiksi? Haluaisin siihen neuvoja tai kunto vinkkejä. Kiitos :)

      • Tietäjä11111

        Syö tarpeeksi!!!


      • Anonyymi
        Tietäjä11111 kirjoitti:

        Syö tarpeeksi!!!

        ei auta!!!


    • Lissulööperi

      Huolehdi, että treenin jälkeen syöt peoteinipitoista ruokaa ja nukut! Sillä yön aikana ne kasvaa ja muista pitää välipäiviä! Ruokaakin pitää syödä tarpeeksi, koska lihakset sitä tarvitsee. Ainakin proteinia, koska se on pääasiassa rakennusaine.

    • eitarvitse

      Ihan hyvän kokoiset nuo reidet on, jos muuten olet terve.

    • Anonyymi

      ei hätäää! mul on sama ongelma :) mun jalat on isoin ongelma oikeesti koko elämässä

    • Anonyymi

      Mul on tosiongelma. Vuodesta vuoteen reidet kuihtuvat.
      Keskireidestä seisoma-asennossa mitattuna nauha näyttää 54cm.
      50v sitten farkkut oli valiitava niistä joiden lahkeisiin reidet mahtuivat. Vyötärö oli silloin 78cm ja aina oli otettava ylikokoiset housut. Vyötärössä oli mittaa liikaa kuten myös lahkeissa pituutta.
      Nyt vyötärö aiheuttaa päinvastaisen ongelman.

      Yksi nilkan murtuma ja romupolvi aiheuttavat rajoitukset jalkatreeneihin.

    • Tee vitusti kyykkyjä, nii kyl ne kasvaa. Kokeile vaik 5x30 tai joku 10x10 - jos sit ei kasva nii en tiiä. Treenaa vaa kovaa

    • Anonyymi

      aika vanha mut en tiiä mutta oon itse tehny kyykkyjä 20x5 alotin kasvattaa reisiä viime kuussa ja nyt on 49cm reidet ja lantio 86cm ja silloin oli reidet 42cm eli kannattaa vaan syödä terveellisesti ja protskuu

      • Anonyymi

        kui mont kertaa viikos teet ton niiku ku mun reidet on 37.5 cm ja oon 15v nii haluisin isommat reidet nopee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kui mont kertaa viikos teet ton niiku ku mun reidet on 37.5 cm ja oon 15v nii haluisin isommat reidet nopee

        Treenaa 1-3 kertaa viikossa ja pidä vähintään yksi päivä lepoa treenien välillä. Muista treenata takareisiä vähintään yhtä paljon kuin etureisiä. Nuku hyvät yöunet ja välttele sokeria.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe