Energy Puls Wellness Center

Kuntoilia

Onko kellään kokemuksia millainen kuntosali on kyseessä ?

11

3350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puls

      Eikös se vasta kohta avata? Ulkoa päin näyttää ainakin hyvältä ja raikkaalta

    • hels

      Mäntti sali, henkilökunta on perseestä.

      • ap.

        Onko tämä Asko Kylässä?

        Näillähän oli töissä se dokaava kunto-ohjaaja. Se naienn, joka meni päästämään SK:aan haastatelun, että hän kaataa Valkovenäläisiä (alkoholidrinkki) nopeammin kuin useimmat miehet.

        Jouduin laittaamaan Puls:n TJ:lle vähän sähköpostia silloin asiasta. En tiedä saiko tyttö potkut. Syytä olisi ollut.

        - Aripekka


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        Onko tämä Asko Kylässä?

        Näillähän oli töissä se dokaava kunto-ohjaaja. Se naienn, joka meni päästämään SK:aan haastatelun, että hän kaataa Valkovenäläisiä (alkoholidrinkki) nopeammin kuin useimmat miehet.

        Jouduin laittaamaan Puls:n TJ:lle vähän sähköpostia silloin asiasta. En tiedä saiko tyttö potkut. Syytä olisi ollut.

        - Aripekka

        Tässä muistamani keskustelu vuodelta 2009:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8667224

        "Koko nimellään Satakunnan Kansan esittelemä nuori nainen kertoi äitinsä olleen väärässä ja alkoholinkäytön olevan oikeasti kannattavaa.

        Mitä mieltä olet, kun paikallinen sanomalehti painaa tällaista sivuilleen? Onko tässä oikeaa esimerkkiä porilaisille nuorille? Kuka ihailee ja matkii nuorta naista, joka kertoo Satakunnan Kansan sivuilla "alkoholinkäytön kannattavan" ja jatkaa kertomuksiaan kilpajuomisesta myöhäisinä baari-iltoina.

        Miksi Satakunan Kansa julkaisi tällaisen artikkelin ma 30.11.2009? Mitä mieltä sinä olet artikkelin positiivisesta suhtautumisesta alkoholin humalahakuiseen juomiseen ja kilpailemiseen [siitä], kuka kaataa alkoholillisia drinkkejä nopeiten?"
        - ex-kilpajuomari


      • hikiläiskä
        ap. kirjoitti:

        Tässä muistamani keskustelu vuodelta 2009:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8667224

        "Koko nimellään Satakunnan Kansan esittelemä nuori nainen kertoi äitinsä olleen väärässä ja alkoholinkäytön olevan oikeasti kannattavaa.

        Mitä mieltä olet, kun paikallinen sanomalehti painaa tällaista sivuilleen? Onko tässä oikeaa esimerkkiä porilaisille nuorille? Kuka ihailee ja matkii nuorta naista, joka kertoo Satakunnan Kansan sivuilla "alkoholinkäytön kannattavan" ja jatkaa kertomuksiaan kilpajuomisesta myöhäisinä baari-iltoina.

        Miksi Satakunan Kansa julkaisi tällaisen artikkelin ma 30.11.2009? Mitä mieltä sinä olet artikkelin positiivisesta suhtautumisesta alkoholin humalahakuiseen juomiseen ja kilpailemiseen [siitä], kuka kaataa alkoholillisia drinkkejä nopeiten?"
        - ex-kilpajuomari

        Ei ole saanut potkuja. Suunnitteli minulle saliohjelman ja hyvän sellaisen. Muutenkin energinen ja pirteä persoona. Sen verran hyvässä kunnossa myös että ei tunnu tuota tissuttelua harrastavan, kuten vihjailet.

        Itse olen absolutisti, mutta en onneksi hurskastelija.


      • ap.
        hikiläiskä kirjoitti:

        Ei ole saanut potkuja. Suunnitteli minulle saliohjelman ja hyvän sellaisen. Muutenkin energinen ja pirteä persoona. Sen verran hyvässä kunnossa myös että ei tunnu tuota tissuttelua harrastavan, kuten vihjailet.

        Itse olen absolutisti, mutta en onneksi hurskastelija.

        Olen vilpittömästi pahoillani, että vanha asia tuli esiin. Se mitä joku on joskus yhden kerran sanonut jossain lehdessä voidaan unohtaa omasta puolestani. Ei tehdä pienestä asiasta isoa. Se lehtijuttu on ollut ja mennyt. Siirrytään nykyhetkeen.

        http://www.puls.fi/fi/ota-yhteytta/henkilokunta.html

        Siinä on Pulsin työntekijät. He kaikki vaikuttavat osaavilta, ammattimaisilta, iloisilta ja urheilullisilta ihmisiltä. Uskon, että kenet tahansa heistä valitseekaan kunto-ohjaajakseen, saa olla tyytyväinen valintaansa.


    • hikiläiskä

      Itse olen ollut asiakkaana muutaman kuukauden ja ajattelin vaihtaa vuoden pakollisen jäsenyyden jälkeen takaisin entiseen kuntosaliin.

      Henkilökunnassa ja tiloissa ei ole valittamista, syynä on vain oma iltapainotteisuuteni. Pulssista täytyy olla pihalle illalla viimeistään tasan kello kymmenen tai hällärit lähtevät huutamaan. Joskus tuntuu vain että sitä virtaa alkaa tulemaan kroppaan vasta kahdeksalta illalla, mutta ei sitä sitten enää viitsi lähteä. Kauheeta kellon kyttäämistä se sitten vain olisi.

      Siisti ja monipuolinen sali. Suhteessa halpakin verrattuna muihin ketjusaleihin.

    • Simo78

      Uusi (2014) alakerran Puls Power on todella hienosti tehty ja välineet sekä tilat ovat suunniteltu isoille painoille. Perinteisen kuntosali painot eivät kestä, jos harhoitellaan voimien rajoilla ja joudutaan suoritus keskeyttämään ns. hallitsemattomasti. Mm. tämä asia on otettu huomioon. Lattiaa peittää koko salin alalta noin 20mm kumimatto, ja nostopaikoilla moninkertaisesti tämä.

      Ja mitä tulee yllä mainittuun henkilökunnan edustajaan, niin vahvempaa naista saa hetken hakea Porista. Suomen mestari ja selkä on leveämpi kuin suurimman osan miehistä.

      -Ei mainos

    • tämmöstätäällä

      Puls Wellness Center on kaikenkaikkiaan hyvä sali. Hyvät laitteet, asiallinen, vaikkakin vähän hymytön henkilökunta. Apua saa kun pyytää. Ainoa asia mikä minua vaivaa on siisteys. Lattioita siivotaan ja imuroidaan, mutta laitteet ovat todella likaisia ja klähmäisiä. Juoksumattojen ja muiden aerobisten laitteiden juomapullopaikat todella paskaisia, näytöt harmaita ja pölyisiä, käsikahvat laitteissa niin tahmaisia että kämmenet jäävät niihin kiinni. Siistijöille sapiskaa.

    • tämmöstätäällämyös

      Samaa mieltä,likaisuus häiritsee.Sali on muuten valoisa ja avara.Ja nyt kun valoisuus on lisääntynyt,myös laitteiden likaisuus näkyy ja tuntuu.Niitä pitäisi desinfioida tai ainakin olisi mahdollisuus itse puhdistaa esim.desinfiointiliinoilla ym.Bakteerit leviää,sienitaudit ym.

    • tämmöstätäällä

      Nykyään on huomattavasti siistimpää. Siistijät ehkä menneet vaihtoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe