Dogging Tampere

Tervehdys!
Ajattelin aloittaa dogging keskustelun myös Tampereen alueella!
Näin isossa kaupungissa luulisi olevan paikkoja ja ihmisiä ihan tarpeeksi, että jotakin saataisiin aikaan.
Myös muut paikat kuin parkkipaikat toki kiinnostavat. Seksikauppojen videokopit, strip-tease paikat yms.
Itse olen 43v sopusuhtainen ja hyväkäytöksinen mies...
Ilmianna
Jaa

30 Vastausta

Kyllä nääs, nääs, särkänniemessä on. Sehän on meinaan oikee huvikeskuskin. Niin ja lielahdessa moni paneee haisemaan. Kyllä tampereelta nääs löytyy, ihan mitä vaan. Hervannan hyppyrimäestäkin voi käyrä roiskasemassa melkosen loikan...selälleen...sinne alastulorinteeseen. On meinaan kokeiltu ja tekee tosi eetvarttia. Meinaakko muuten vetää ylä-mummoon vai veräkkö länkistä. Sellaset rokilasin korkuset on kans tosi pahoja molarille. Ai niin, me ollaan semmosia lyhyenläntiä alle viiskymppisiä. Muija on sellanen persjalkanen kälättäjä ja ite oon aika lailla sumopainijan näkönen, eli kommee pari. Noista käyttäymisjutuista me ei kyllä tieretä mitää.
Ilmianna
Jaa
No moi!

Olemme nelikymppinen pari ja kovasti kiinnostaisi tällainen!
Joskus olemme touhunneet Pyynikin metsässä hiukan toivoen, että joku tulisi paikalle ainakin katsomaan, kenties mukaankin.
Onkohan muita pareja joita kiinnostaisi?
Ilmianna
Jaa
moro!

täällä toinen pari, joka pitää ajatuksesta. Itse käymme joskus Lielahdessapäin...
Ilmianna
Jaa
Meitäkiiiin kiinnostaa tommonen. Meitä on isooooo porukka tummiiiii ja tulisiiiiii miehiiii. Mitäääää alaksäää mulle !!!! niiiiin me ollaan rehellisiiiiiii ja meillä on komeet nahkatakiiiiit. Hai, pistäkäääää viestii tuleeen.
1
Ilmianna
Jaa
Tuli panna rykästyä pari vuotta sitten kirjastotalon puistossa aamuyöllä. Yksi katselijakin ilmaantui paikalle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Atalassa 26.7 kunnon orgiat käynissä mukaa saa tulla kaikki nuoret naiset milfit.. tapahtuma alkaa 21.00 atalan valintatalon parikkipaikalla ja siitä jatketaan linnantuvan pihaan noin 22.15. katsojia on paljon jos tykkää tarvittaessa voi mennä myös suojaisemmalle paikalle!! tavoitteena olisi päästä iltalehden etusivulle :) laittakaa ilmoituksia tälle saitille kiinnostuneet!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Big JubaxXx kirjoitti:
Atalassa 26.7 kunnon orgiat käynissä mukaa saa tulla kaikki nuoret naiset milfit.. tapahtuma alkaa 21.00 atalan valintatalon parikkipaikalla ja siitä jatketaan linnantuvan pihaan noin 22.15. katsojia on paljon jos tykkää tarvittaessa voi mennä myös suojaisemmalle paikalle!! tavoitteena olisi päästä iltalehden etusivulle :) laittakaa ilmoituksia tälle saitille kiinnostuneet!!!
Mää oon ainakin mukana tässä jutussa tää on ollu pitkä aikanen fantasia :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tänään missään paria tai naista?
Ilmianna
Jaa
Vähän on kylmät kelit, mutta Mustavuoren vanhalle sorakuopalle voisi pistäytyä iltahämärissä. Siellä vaimon kanssa on harrastettu autoseksiä tanssimatkojen jälkeen ja muutenkin. Autonjäljistä päätellen emme ole ainoita. Muutaman kerran on saatu myös ihailijoita. Kerran kesällä ihan viereen ajoi toinen pariskunta samoja harrastuksia varten. Eivät olleet yhtä ujoja kuin me - puolet daamin vaatteista roikkui kohta etuoven avonaisesta ikkunasta. Harmi etten pannut heidän rekkariaan mieleen, olis voinut ottaa yhteyttä myöhemmin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Pääsisikö teidän touhuja seuraamaan vierestä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tänään yhdeksän jälkeen paria tai naista tampereella?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Ysiltä mustanvuoren parkkiksella
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kyllä osallistuisin vaikka katselee vaan....22cm vois näytellä....ollut useasti parien kanssa.....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Komealuotettava40 kirjoitti:
Kyllä osallistuisin vaikka katselee vaan....22cm vois näytellä....ollut useasti parien kanssa.....
Siis mentaalisti...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nyt on liian koleat kelit Mustavuoren kuopalle. Mutta vappuna viimeistään mennään testaamaan. Viime vappupäivänä siinä aamukymeneltä oli ainakin viisi autoa samoissa harrastuksissa. Vappuaattoilta ennen kuoharien korkkaamista ehkä myös ja silloin on vaimollakin vähän seksikkäämpää yllä. Suosittelen daameille sukkia ja sukkanauhoja ettei tarvitse kamppailla sukkahousujen kanssa! Ja rintsikat vähän paremmasta päästä...
Ilmianna
Jaa
Vieläkö löytyy tampereelta asiasta kiinnostuneita? Varmasti erittäin kiihoittava kokemus
Ilmianna
Jaa
Tällä viikolla kukaan nainen Tampereella kiinnostunut?
Ilmianna
Jaa
Kelit lämpenee.. paikkoja?
Ilmianna
Jaa
Olikos mustiksessa ketään tänään?
Ilmianna
Jaa
tänään olisi ilmaakin

mtre
Ilmianna
Jaa
Käykö mustassa vuodessa ketään pareija. Onko kellään mitään rutiini päivää millon käy. Mihin aikaan sielä yleensä on porukkaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tänään klo 18.00 tulen katselemaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Käykö Alasen parkkiksella vielä nykyään pareja?
Ilmianna
Jaa
Nyt kelit suosisi
Ilmianna
Jaa
Missä päin Lielahdessa on?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
tänään jtn ? esim peltsil, alasel, miksei pyynnikil ois mestaa...
Ilmianna
Jaa
Herätellääs porukkaa! Missäs menoa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olin laittamassa tänne viestiä yhdentoista aikaan, että ollaan just mennossa, mutta eipä foorumit toimineet.

Meillä ja muutamilla muilla oli oikein mukavaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
N28M32 kirjoitti:
Olin laittamassa tänne viestiä yhdentoista aikaan, että ollaan just mennossa, mutta eipä foorumit toimineet.

Meillä ja muutamilla muilla oli oikein mukavaa.
Oiskos mahkuja laittaa vaik spostia asiaan liittyen jos laittaisin tähän spostin? Asia kiinnostais aidosti tutustumisen merkeissä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
olisko huomenna missä porukkaa laittakaa aikaa ja paikkaa pidetään hauskaa.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Dogging Tampere

Tervehdys!
Ajattelin aloittaa dogging keskustelun myös Tampereen alueella!
Näin isossa kaupungissa luulisi olevan paikkoja ja ihmisiä ihan tarpeeksi, että jotakin saataisiin aikaan.
Myös muut paikat kuin parkkipaikat toki kiinnostavat. Seksikauppojen videokopit, strip-tease paikat yms.
Itse olen 43v sopusuhtainen ja hyväkäytöksinen mies...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta