Älkää hyvät ihmiset ostako kallista Moccamaster CD kahvinkeitintä. Ostimme ko. keittimen kaksi kuukautta sitten ja tänä aikana on hajonnut kolme pannua. Emme pese pannuja koneessa ja käsittelemme niitä erittäin varovaisesti. Kysyimme Stockmannin myyjältä, onko muilta kuulunut valituksia. Vastaus oli "Ainakin pannuja on mennyt todella paljon!!"
Ilmeisesti keitin on tarkoitettu vain keittiön koristeeksi :(
Moccamaster CD
7
4377
Vastaukset
- Kahvittelija
Töissä on kaksi kahden pannun moccamasteria, eikä pannuja ole tietääkseni särkynyt yhtään kolmen vuoden aikana... toisesta koneesta hajosi toisen puolen keitin, mutta se meni vielä takuuseen. Missä tilanteessa pannunne ovat hajoneet? Itsestään levyllä?
- Antsa
Mutta se kahden pannun malli tuskin teilläkään on tuo CD-malli, joka on tosiaan aivan uusi. Eikä sitä taida ainakaan vielä kahdella pannulla saadakaan.
- minulla
on moccamaster ollut jo vuosia ja yhtään pannua ei ole rikki mennyt vaikka on pari kertaa kannu pudonnut lattiallekin ja olen kolhinut sitä tiskialtaan reunaankin.
Töissä vastaava kahdella panulla ja hyvin on kestänyt!- keittelijä
Ollu CD malli vuosia, kun se tuli markkinoille tänä vuonna... Aika fakiiri olet!
- Minä vaan
keittelijä kirjoitti:
Ollu CD malli vuosia, kun se tuli markkinoille tänä vuonna... Aika fakiiri olet!
enpän taas tajunnut että cd-malli on joku uusi versio moccamasterista, sorry!!!
Eli kommenttini ovat vain tavalliseen versioon!!!
- toveri
Moccamaster on kohentanut kahvihetkiämme kolmisen vuotta. Yhtään pannua ei ole mennyt, tuskin meneekään, sillä pannu on ruostumattomasta teräksestä tehty termospannu. Kahvin maku on kuitenkin erittäin hyvä. Eron vanhaan Philipsiin huomasi heti ja muutkin ovat sitä kehuneet.
Olisiko tuossa mallissa nk. tyyppivika ? Ehkä vanhassa mallissa vara parempi.
Termoskeittimen kiva lisäbonus on helppo mahdollisuus keittää kahvi suoraan mukiin silloin kun keittää vain pienen määrän kahvia (2-3 kupillista itselleen). Suosittelen. - Pannun muoviosa
Meillä on ollut myös Moccamaster CD keitin, kai noin vuoden tai jotain, nyt on jo toisesta pannusta mennyt rikki muoviosa jossa on se kannen "menkanismi", siis johon kansiosa pistetään kiinni. Molemmista pannuista on katkennut toiselta puolen muoviseinämä. Muuten on hyvä keitin. Tuossa mallissa on erilainen pannu kuin niissä vanhemmissa malleissa, joissa ne oli lähes ikuisia.
Tosin saimme kai noin neljä vuotta sitten yhden Moccamasterin joululahjaksi. Se ei toiminut kuin muutaman hetken, lakkasi toimimasta kesken ensimmäisen kahvinkeiton. Lahjan ostaja vei sen sitten pois, koska oli hukannut ostokuitin, en tiedä mitä lienee sille keittimelle tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067