lahden naiset

tumppuko taas vappuna

lahden naiset ovat minut hyljänneet ei löydy mistää einetist,baarist ei marketist eikö kevät pistä liikeelle tytöt ? mävaan oon tälläinen tervekätinen nuorimies hämeest

18

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leena34

      ja mä olen nainen hollolasta eli melkein lahdesta..
      olen 44v varattu nainen .....ja haen seikkailua..
      vaikka vapuksi... ;)

      • lupasivat..

        kylmää, joten älä nyt hyvä mies niitä tumppujasikaan hukkaa, vaikka seuraa löytyskin.
        Toimeen pitää tulla myös vapun jälkeen.


      • motukka34

        Moikka jos kiinnostaa seikkailu 35v raittiin ja tupakoimattoman miehen kanssa niin mailaa pian. Olen urheilullinen ja hyväkielinen joten tyydytys taattu.
        Sinkkumies joten haluja löytyy tarpeeks.Vastaa pian niin saadan poistetua kummankin puute.Terv Pekka


      • tumpuuko

        noheikerro lisää millainet olet


      • leena34
        motukka34 kirjoitti:

        Moikka jos kiinnostaa seikkailu 35v raittiin ja tupakoimattoman miehen kanssa niin mailaa pian. Olen urheilullinen ja hyväkielinen joten tyydytys taattu.
        Sinkkumies joten haluja löytyy tarpeeks.Vastaa pian niin saadan poistetua kummankin puute.Terv Pekka

        minuako kenties tarkoitit mailaamaan? olen 44v /174/74....ja nyt sait mun sähköpostiosoitteen jos kiinnostaa laita postia suoraan osoitteeseen , niin kerron lisää


      • leena34
        tumpuuko kirjoitti:

        noheikerro lisää millainet olet

        minuako tarkoitit vai jotain muuta?


      • pekka
        leena34 kirjoitti:

        minuako kenties tarkoitit mailaamaan? olen 44v /174/74....ja nyt sait mun sähköpostiosoitteen jos kiinnostaa laita postia suoraan osoitteeseen , niin kerron lisää

        Hei vaan .Olen 35v mies sinkku ja vailla nais seuraa ja pian.Olen 180 80 raitis ,en polta,urheilullinen mies. Mieli tekee ja usein vain nainen puuttuu.Joten jos sua kiinnostaa niin vastaa pian ja päästään asiaan.Terv Pekka


      • leena34
        pekka kirjoitti:

        Hei vaan .Olen 35v mies sinkku ja vailla nais seuraa ja pian.Olen 180 80 raitis ,en polta,urheilullinen mies. Mieli tekee ja usein vain nainen puuttuu.Joten jos sua kiinnostaa niin vastaa pian ja päästään asiaan.Terv Pekka

        miten saan sinuun yhteyden ...mä laitoin tämän ja edellisen vastauksen yhteyteen sänköpostiosoitteen , huomasitko ? vai eikö se näy?
        mulle sopii tavata vaik vappuaattona, mut miten voin antaa numeron tätä kautta ....


      • pekka
        leena34 kirjoitti:

        minuako kenties tarkoitit mailaamaan? olen 44v /174/74....ja nyt sait mun sähköpostiosoitteen jos kiinnostaa laita postia suoraan osoitteeseen , niin kerron lisää

        Moikka taas.ei näy se os.mut mailaa mulle normaalilla sähköpostilla os [email protected]


      • lahden naiset leena
        leena34 kirjoitti:

        miten saan sinuun yhteyden ...mä laitoin tämän ja edellisen vastauksen yhteyteen sänköpostiosoitteen , huomasitko ? vai eikö se näy?
        mulle sopii tavata vaik vappuaattona, mut miten voin antaa numeron tätä kautta ....

        moi en saanut osoitettasi annatko uudestaa


      • leena34
        lahden naiset leena kirjoitti:

        moi en saanut osoitettasi annatko uudestaa

        mun osoite on [email protected]


      • leena34
        leena34 kirjoitti:

        mun osoite on [email protected]

        moi vaputja sillee sori sähköposti osoiteessa häikkää olen 39.171.89 yms vieläkö myöhäistä sori mun moka


    • fyjgktlliliku

      turha puhuu lahden naisille jos ei oo sukua.

    • hyiiiiiii

      Rumia amisjuntteja sivuilta siileillä hiuksillaan.

    • pekkatöpöhäntä8

      Sille nauretaan joka ei ole sukua.

    • siinäsyyilkeydelle

      lahtelaiset miehet on laiskoja juoppoja, valittajia ja narkomaaneja ettei tarjonta ole todellakaan hyvää.

    • matiaskujala

      Muokkaa photoshopilla kuvia ja ota paljo peilikuvii nii vähä rumempiki niiku mä voi saada naisia.

      • matias.julkunen

        Ja jakaus vielä 50-luvulta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe