kokaiini kohu

miten kävi ?

europarlamentin tiloista löytyi aika paljon jäämiä kokaiinin käytöstä.
tutkittiinko asiaa ollenkaan että ketkä sitä käytti vai painettiinko villaisella.

taitaa olla taas sitä kaksinaismoraalia jonka mukaan rikkailla ja hyvätuloisilla on vähän eri lait kuin taviksilla.

12

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haloooo

      No miten asiassa olisi pitänyt mielestäsi edetä?

      • tutkimatta

        asiaa sen tarkemmin. Mielestäni asiassa olisi pitänyt edetä samalla tavalla kuin ne kokaoiini jäämät olisivat löytyneet minun kodistani. Selvennettäköön ettei meiltä niitä jäämiä löydy, kun kukaan täällä ei käytä huumeita. Periaatteessa tutkimuksen pitää olla yhtä vakavaa löytyipä huumeita tai huumejäämiä mistä tahansa paikasta. Paikalliset lait pitää olla samat kaikille sillä alueella oleskeleville, paitsi diplomaateille. Olkoonkin, että mahdolliset tuomiot vaihtelevat.


      • vielä vähän
        tutkimatta kirjoitti:

        asiaa sen tarkemmin. Mielestäni asiassa olisi pitänyt edetä samalla tavalla kuin ne kokaoiini jäämät olisivat löytyneet minun kodistani. Selvennettäköön ettei meiltä niitä jäämiä löydy, kun kukaan täällä ei käytä huumeita. Periaatteessa tutkimuksen pitää olla yhtä vakavaa löytyipä huumeita tai huumejäämiä mistä tahansa paikasta. Paikalliset lait pitää olla samat kaikille sillä alueella oleskeleville, paitsi diplomaateille. Olkoonkin, että mahdolliset tuomiot vaihtelevat.

        Niin siis tutkittu mitä tarkemmin?
        Johan ne paikat tutkittiin ja todettiin jäämiä löytyi. Mitä siinä pitäisi lähteä tutkimaan ja miten? Ketkä olisivat oikeussubjekteja tässä tapauksessa?


      • Ilmeisesti
        vielä vähän kirjoitti:

        Niin siis tutkittu mitä tarkemmin?
        Johan ne paikat tutkittiin ja todettiin jäämiä löytyi. Mitä siinä pitäisi lähteä tutkimaan ja miten? Ketkä olisivat oikeussubjekteja tässä tapauksessa?

        käyttäjiä on vaikea löytää, mutta ainakaan yrittämättä (= tutkimatta jättäminen) ei ketään saada vastuuseen huumeiden käytöstä.

        Ilmeisesti huumeiden käyttö on kielletty myös EU-rakennuksissa?


      • media mukaan
        Ilmeisesti kirjoitti:

        käyttäjiä on vaikea löytää, mutta ainakaan yrittämättä (= tutkimatta jättäminen) ei ketään saada vastuuseen huumeiden käytöstä.

        Ilmeisesti huumeiden käyttö on kielletty myös EU-rakennuksissa?

        sinne vaan reportteri pikatesterin kanssa ja kameran edessä kyselemään edustajilta ketkä suostuvat testiin, ainakin oman maineensa puhdistaakseen.


      • antinarkkari
        media mukaan kirjoitti:

        sinne vaan reportteri pikatesterin kanssa ja kameran edessä kyselemään edustajilta ketkä suostuvat testiin, ainakin oman maineensa puhdistaakseen.

        Huumeiden hallussapito, käyttö ja välittäminen pitää olla kielletty kaikilta sekä herroilta että narreilta.

        Tietysti syyllisen/syyllisten vastuuseen saaminen voi olla mahdotonta, jos huumejäämät ovat löytyneet yleisistä tiloista, joita käyttää sadat ihmiset. Jos jäämiä löytyy yksittäisen henkilön työhuoneesta tai vastaavasta tilasta, niin syyllisen saaminen vastuuseen on paljon helpompaa.

        Epäilen ettei ketään ikinä saada kiinni huumejäämien perusteella.


      • näitä voidaan tehdä?
        antinarkkari kirjoitti:

        Huumeiden hallussapito, käyttö ja välittäminen pitää olla kielletty kaikilta sekä herroilta että narreilta.

        Tietysti syyllisen/syyllisten vastuuseen saaminen voi olla mahdotonta, jos huumejäämät ovat löytyneet yleisistä tiloista, joita käyttää sadat ihmiset. Jos jäämiä löytyy yksittäisen henkilön työhuoneesta tai vastaavasta tilasta, niin syyllisen saaminen vastuuseen on paljon helpompaa.

        Epäilen ettei ketään ikinä saada kiinni huumejäämien perusteella.

        ...


      • enpä tiedä
        näitä voidaan tehdä? kirjoitti:

        ...

        pointti onkin siinä että jos julkisesti suostuu huume testiin voi puhdistaa nimensä.

        jos kieltäytyy jää epäilyksen varjo.
        osallistuminen on vapaa ehtoista.

        käyttö on ollut aika yleistä koska jäämiä löytyi useasta paikasta ja sen verran paljon että satunnaiset käytöt eivät voi niitä selittää.


    • tässä se taas on!!

      huumeiden vastustajia. Todennäköisesti sillä mitä he olevinaan vihaavat sitä he oikeasti todella rakastavat. Tiukat huumelaki kansalle, jotta rikollisuus rehottaisi ja tekisi huumerosvouksen mahdolliseksi. Se nähkääs on vain mahdollista, kun kaikki ”huumeet” ovat kiellettyjä ja niitä voi ostaa tavis vain rosvoilta.

    • järkimies...

      Painu EU-vastustaja Sonkajärvelle!

      • vi¤¤u kuuluu

        en ole eu vastustaja, edellytän vain että laki on kaikille sama.
        kieltolaki on hölmöjen hommaa mutta jos sitä noudatetaan sen on koskettava kaikkia.


    • JA VIRANOMAISILLE!! ASIA ON...

      Luulen että stimulantteja tarvitsevat ainoastaan me ADHD ihmiset? Jos joukossa onkin sellaisia?

      Ritalin ja Dexediinin maksimi annokset eivät enää tunnu riittävän vaikka niistä on todellinen apua Dexedrinestä enemmän. Vaadin anonyymisti, että jos jotkut poliitikot vetävät kokaa, niin minä tyydyn saada reseptin, jolla voi apteekista ostaa 160 mg Ritalinia /per päivä 80 mg sijaan tai Dexedrineä 120 mg /60 mg sijaan.

      Ne eivät ole mulle mitään päihteitä, mutta olen vuosia harmitellut sääntöjä ja käsinyt koska maksimi annos on 80mg Ritalin ja 60 mg Dexedrine.

      Pystyn tekemään kaiken silloin paremmin. Eläminen sujusi kaikitavoin paremmin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1352
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      838
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      764
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe