takalokareiden vaihto

zz-top

moi onko iisalmessa ketään, tai mitään halpaa paikkaa jossa joku vois vaihtaa mulle taka kaaret autoon. ostin ne jo valmiiksi ja ne pitäs kiinni laittaa ja paklata ja maalata. ja jos on niin paljonko on sitten hinta??

10

1099

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse toi

homma. Olet halpa ja voit tehdä sen pimeenä.

• yhden

korjaajaan..n.500euroo

• Kotikylästä

Kotikylän Auto-Oikomo Ky 040 518 1710

• zz-top

onko toi kotikylän auto oikomo sit halpa vai???

• zz-top

kyllähän mä sieltä kotikylän auto oikomosta kysyin, mutta ei se kuulemma ihan heti kerkee vaihtaa niitä. alkaa tuntumaan et vaihtaako ees ollenkaa. olisiko jotain muuta halpaa paikkaa joka vois tehä ne?????

• jepulis

kunhan et vie hyvöselle,varmana tippuu ajan kanssa ne pois,kolmesti oon käyny ja kaks kertaa niitten pika sepitykset on kestäneet muutaman kuukauden ja sit kun menee valittamaan niin on rahoja tarjoamassa takasin..en ymmärrä kyseisen paikan touhua..kaippa niitä uusia asiakkaita sitten riittää.

• .......vielä

neljännen kerran,varmistukseksi

• sähköpostiosottees
        .......vielä kirjoitti:

neljännen kerran,varmistukseksi

niin annan huippukorjaajan nron..tekee hyvää jälkeä tolla 500 e.llä.tai siis mulla makso sen ja hintaan fiksaili etukaaretkin kuntoon.

• zz-top
        sähköpostiosottees kirjoitti:

niin annan huippukorjaajan nron..tekee hyvää jälkeä tolla 500 e.llä.tai siis mulla makso sen ja hintaan fiksaili etukaaretkin kuntoon.

kyllä sieltä kysyin ja kävin näyttämässä autoa mutta ei sanonut hintaa, ja viel ite sanoi että ei tiedä että koska kerkee laittamaan. tuntuu että ei se tee sitä ollenkaan se kotikylän auto-oikomon mies. et olisko jotain muuta halpaa ja suhtkoht hyvää paikkaa??

• zz-top
        sähköpostiosottees kirjoitti:

no siinä o sposti anna se numero [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      307
      3009
    2. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      87
      1447
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      32
      1445
    4. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      179
      1332
    5. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      117
      1141
    6. Mikä kaivattusi

Huumorintajussa on niin erityistä? Mikä hänestä tekee hauskan?
      Ikävä
      49
      941
    7. Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?

Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t
      Maailman menoa
      201
      923
    8. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      79
      893
    9. Onko kaivattusi

Kuuma?
      Ikävä
      59
      884
    10. Yritin alkaa nukkumaan

Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une
      Ikävä
      46
      796
    Aihe