moi onko iisalmessa ketään, tai mitään halpaa paikkaa jossa joku vois vaihtaa mulle taka kaaret autoon. ostin ne jo valmiiksi ja ne pitäs kiinni laittaa ja paklata ja maalata. ja jos on niin paljonko on sitten hinta??
takalokareiden vaihto
10
1093
Vastaukset
- itse toi
homma. Olet halpa ja voit tehdä sen pimeenä.
- yhden
korjaajaan..n.500euroo
- Kotikylästä
Kotikylän Auto-Oikomo Ky 040 518 1710
- zz-top
onko toi kotikylän auto oikomo sit halpa vai???
- zz-top
kyllähän mä sieltä kotikylän auto oikomosta kysyin, mutta ei se kuulemma ihan heti kerkee vaihtaa niitä. alkaa tuntumaan et vaihtaako ees ollenkaa. olisiko jotain muuta halpaa paikkaa joka vois tehä ne?????
- jepulis
kunhan et vie hyvöselle,varmana tippuu ajan kanssa ne pois,kolmesti oon käyny ja kaks kertaa niitten pika sepitykset on kestäneet muutaman kuukauden ja sit kun menee valittamaan niin on rahoja tarjoamassa takasin..en ymmärrä kyseisen paikan touhua..kaippa niitä uusia asiakkaita sitten riittää.
- .......vielä
neljännen kerran,varmistukseksi
- sähköpostiosottees
.......vielä kirjoitti:
neljännen kerran,varmistukseksi
niin annan huippukorjaajan nron..tekee hyvää jälkeä tolla 500 e.llä.tai siis mulla makso sen ja hintaan fiksaili etukaaretkin kuntoon.
- zz-top
sähköpostiosottees kirjoitti:
niin annan huippukorjaajan nron..tekee hyvää jälkeä tolla 500 e.llä.tai siis mulla makso sen ja hintaan fiksaili etukaaretkin kuntoon.
kyllä sieltä kysyin ja kävin näyttämässä autoa mutta ei sanonut hintaa, ja viel ite sanoi että ei tiedä että koska kerkee laittamaan. tuntuu että ei se tee sitä ollenkaan se kotikylän auto-oikomon mies. et olisko jotain muuta halpaa ja suhtkoht hyvää paikkaa??
- zz-top
sähköpostiosottees kirjoitti:
no siinä o sposti anna se numero [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566678Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404612- 612393
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401900Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81452- 171354
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 171221
- 241174
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097