sormetus

poitsu

mistä te tytöt tykkäätte sormetuksessa? pitääkö työnnellä sisään vaiko hiplata klitorista vai mikä on kaiken kiihottavinta?

17

27697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisa

      on kiva, et jotain kiinnostaa miten tyydyttää muijaa noin muutenki. Jos muijasi on neitsyt(ja nuori), sormia ei kannata työntää sinne, ainakaan hirveellä kiireellä ja ennenku muija on tarpeeks kostee. Eiköhän muijat yleensäki kiihotu enemmän klitoriksest kun sormien työntelyst.

    • Tuseeraus

      Kannatta aina tuseerata rektumia ja varmistaa fossa douglasin alue!!! Nainen tykkää kun huolehtii sen terveydestä.

      Muista sitten pestä kädet ennen ruokailua;)

    • Orkuttelija*

      Niih...kyllähän te miehet voitte keskenänne löpistä että mistäköhän ne naiset tykkää, mutta kun melkein jokainen nainen kiihottuu vähän eri tavoilla ni yleistäminen ei kannata...
      Ite en saa orkkua mitenkää muute ku kielen kanssa, parhaat tulee ku samalla mun klittaa luollaan ja pari sormee työskentelee sisässä g-pistettä hieroen..MAHTAVAA!!
      ..tänkin taidon mä tosin jouduin näyttämään mun poikaystävälle ja onneks sen tein..Se kyllä ite käski mun kertoa mistä tykkään.. :)
      Tehkää tekin niin että kysytte mistä tyttönne tykkää...ja muistakaa ettette unoha tisuja ja masua hyväillessänne!

      :)

      • jfk

        Vois tuohon miesnäkökulmana vastata, että jokainen nainen yksilönäkin kiihottuu eri tavalla fiiliksestä riippuen. Mistäpä muuten osasit oman näkemyksesi naisten kiihottumisesta kertoa, kokemusta? Kuulopuheita? Muuten kyllä kirjoitus asiaa, harmi kun oma kulta makaa kipeenä sängyssä.. :(


    • mievaan

      Klitoriksen ainoa tehtävä naisella on tuottaa mielihyvää.... eli kyllä klitoriksen osuus tyydyttämisessä on melkoisen suuri :)

      Ps. Säälittää ne ympärileikatut naiset, joilta on klitoriskin poistettu.... raakaa peliä :(

      • Nanna

        olen täysin samaa mieltä, klitoris tuottaa suurimman mielihyvän naiselle!


      • Uros30

        Tässähän ihan toivoisi, että olisi itsekin nainen. Naisen itsetyydys on suorastaan taidetta verrattuna miesten kullinvatkaukseen. Tasan ei käy onnenlahjat.


      • t.a.T.u22
        Uros30 kirjoitti:

        Tässähän ihan toivoisi, että olisi itsekin nainen. Naisen itsetyydys on suorastaan taidetta verrattuna miesten kullinvatkaukseen. Tasan ei käy onnenlahjat.

        Kyllä tosiiaan osas tyttö asiansa niin hyvin sanoiksi pukea että itsekkin toivoi jo olevansa nainen. Suotakoon tuo suurinautinto naisille...kateellisina vatkaten ;)

        Kyllä käy katteeks sitä poikaa joka tuosta tytöstä kumppanin aikanaan saa(meinaten tällä että tietää mistä tykkää ja mitä haluaa)...toivottavasti ei vaan tiedä tytön näitä puolia etukäteen tai suorituspaineet saattavat kasvaa ;)


      • Tyttönen

        Luin tätä tässä nukkumaan mennessäni ja oli pakko kokeilla heti tuota pitemmän kaavan mukaan menevää ja sain täydellisen orkun


    • Orkkutohtori

      yhtä usein kun täydellinen auringonpimennys näkyy Suomessa.

      • Wertuerss

        Hehehe


    • Reale

      Ehkä olen hassu, mutta en kiihotu mitenkään kun rintojani tai klitoristani hyväillään. Kiihotun siitä, kun kaulaani ja alavatsaani suudellaan. Kun sormetuksesta puhutaan kiihotun siitä ainoastaan sisälläni. En tiedä onko kohtaloni hyvä vai huono, sillä pitemmänpuoleinen esileikki minun nautinnolleni on turha, sen sijaan puhdas raaka yhdyntä.. Mutta minäkin olen mitä olen.

    • Poika

      Vaan että muista leikata kynnet lyhyeksi. Tytöt eivät yleensä tykkää siitä että niiden tuhveloita raadellaan.

    • LiljaK

      Jennan ohje ei toimi mulla, en tykkää että klitoristani kosketaan sormin. Ei omilla sormilla eikä kenenkään muunkaan. Mutta kun sitä kosketaan kielellä, nuollaan ja vähän imetäänkiin, niin se on huikeaa! Tosin se ei onnistu ilman kumppania.
      Itse käytän suihkua klitorista stimuloimaan tai - uskokaa tai älkää - sähköhammasharjaa. Sitä varten on ihan oma harja, jonka pään kiedon kelmuun tai kankaaseen. Muuten on liian kovan tuntuinen klitorista vasten. Hammasharja päälle ja värisemään, sillä sitten härnätään klitorista hulluuteen saakka. Samalla työnnän pimpsaani jotain, dildo on tietty paras, mutta muutkin välineet käy dildon puutteessa. Orgasmi on taattu!

    • Poitsu1999

      Suoraan reikään vaan niin eiköhän se siitä

    • tästävinkkiä

      Eka aloitat kädestä ja pikkuhiljaa jalat mukaan.

    • Anonyymi

      Mä sormetan ja mun pitää työntää sisään 3 sormea että tuntuu ja mun seksikumppani tekee mulle sitä ja sitteb aina sormettamisen jälkeen harrastan seksiä. Oon 16

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe