vaimolle vierasta

vaan kun ei halua

ja hyvähän sen niin.

Kumma juttu vaan miten itseäni kiihottaa ajatus vaimosta vieraissa, ei vain yhtenä syrjähyppynä, vaan jopa jatkuvampana seksisuhteena vieraan kanssa.

Onneksi vaimo ei näille fantasioille pahemmin lämpene, tai ei sitten kuitenkaan uskalla myöntää lämpenevänsä kun pelkää etten sitten kuitenkaan sitä hyväksyisi.

Itse en vieraista naisista haaveile, ja sikäli ymmärrän vaimoanikin erittäin hyvin siitä että yksi riittää.

Mutta kun välillämme vallitsee syvä luottamus toiseen - entäpä jospa hän sittenkin haluaisi joskus vielä kokea kiihkon vieraan kanssa?

Mikä siinä niin kiihottaa? Menetyksen pelko - pelissä panoksena koko perhe, vähän enemmän kuin muutama kolikko marketin hedelmäpelissä! Entäpä jos vaimon suhde ei jäisikään pintapuoliseksi seksikokeiluksi tai lyhyeksi seksisuhteeksi tai kevyeksi romanssiksi?

Ehkä haluan kokea olevani se ykkössonni, voittaja, alfauros, mies jonka luo vaimo palaa kuuliaisena ja nöyränä oltuaan pahoilla teillä.

Ehkä takana klassinen haave naisesta huorana jonka pelastan, hyveellisenä neitsyenä, ja samalla lasteni äitinä ..

Myös ajatus nöyryytyksestäni tuottaa kiihokkeen, ajatus että joku toinen käyttää "omaani" ( eihän toista voi omistaa kuitenkaan) , ajatus siitä että naiseni nauttii toisesta miehestä saa järjen himmenemään.
Jopa ajatus siitä että olisin itse lukittuna tai sidottuna, kyvyttömänä astumaan esiin, pakotettuna katsomaan ja kuuntelemaan naistani vieraan naitavana.
Tai sitten salaa tosin naiseni tiedostaen katselevan kuinka vaimoni leikkii vieraan kanssa....

Mutta miten päästä eroon mieltä vaivaavasta pakkomielteestä? Arjen kiireet ja raskas työ vaativat veronsa, eikä aina jaksa kiihottua silloin kun pitäisi ilman mielikuvituksen apua, joten näihin ajatuksiin tulee aina turvauduttua. Vaimonikin näistä kiihottuu kun kerron tarinoita joissa hän on vieraan kanssa - niin, kyllä hänkin näistä kiihottuu, vaikkei lämpenekään ajatukselle lähteä näitä toteuttamaan.

Ei kai fantasioissa seksin apuna mitään pahaa olekaan, jotenkin vain kuitenkin kaipaan etteivät nämä jäisi pelkästään fantasioinniksi - ja siksi usein petynkin kun vaimoni sanoo ettei tule ikinä mitään tuollaista toteuttamaan.

Kertokaahan hyvät ihmiset, onko teillä vastaavia haaveita, tai oletteko näitä toteuttaneet?
Ja miten siinä kävi?

Sen tiedän, etten ole yksin näine haaveineni, netin tarinaboksit on näitä pullollaan.

90

42200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panosonni

      ja vaimosi olette? voidaan jutella lisää? s-postia?

    • terapeutilla

      Muista myös nauttia lääkkeesi säännöllisesti.

      • ne vasta halut vievätkin

        sitten ei enää kiinnosta mikään .. zombina menee


    • Tristar

      että vaimosi ei tahdo riskeerata perhettä jollain mistä koet nyt kiihottuvasi? Uskotkos, että vaimosi saattaa ajatella enemmän perhettä kuin sinun piliäsi?

      Puhumattakaan siitä nöyryytykseestä johon haluat vaimosi asettaa, naida vierasta miestä mutta ei nauttia kuitenkaan? Haluat tehdä vaimostasi käytettävän kapineen ja kuvittelet hänen vielä innostuvan??? EI helvata...

      Minun neuvonani, pidä ne ajatukset mielessäsi aj nauti niistä. Fantasioinnissa ei ole mitään vikaa, varsinkin jos se toimii, ja tuhmat puheet ovat tuhmia puheita, mutta älä hellkarissa ala painoastamaan naista pettämään kun hän ei sitä tahdo tehdä! Saat kyllä tuolla painostuksella hänet varmsti vieraaseen sänkyyn, erona vain se että hän ei tule sieltä "kuuliaisena" takaisin.

      ***

      • pointti tuossa kirjoituksessa

        Itselläni on tuosta samasta aiheesta juuri tuollainen kokemus! Älä hyvä mies pakota vaimoasi tuollaiseen leikkiin, ellet todella halua menettää häntä!! Tämä tuolle ketjun aloittajalle.

        Leikki oli aluksi kiihottavaa ja jännää, mutta päätyi lopulta kivualiaaseen eroon. Onneksi meillä ei ollut lapsia.
        Itse en koskaan toipunut tuosta kokonaan, ja nyt on jo liian myöhäistä enää perustaa perhettä.


      • rohkeutta naiset
        pointti tuossa kirjoituksessa kirjoitti:

        Itselläni on tuosta samasta aiheesta juuri tuollainen kokemus! Älä hyvä mies pakota vaimoasi tuollaiseen leikkiin, ellet todella halua menettää häntä!! Tämä tuolle ketjun aloittajalle.

        Leikki oli aluksi kiihottavaa ja jännää, mutta päätyi lopulta kivualiaaseen eroon. Onneksi meillä ei ollut lapsia.
        Itse en koskaan toipunut tuosta kokonaan, ja nyt on jo liian myöhäistä enää perustaa perhettä.

        Miksi pitää manata aina esille se kauhein vaihtoehto? Maailmassa tapahtuu paljon kummenpiakin asioita eikä niistä henki lähde. Kokeilkaa vaan jos huvittaa ja uskotte kestävänne, tulee varmasti lisää jännitystä ja sisältöä elämään, ihan siinä hyvässäkin mielessä. Toivoisin muutenkin, että naiset uskaltaisivat kokeilla ja kokea enemmän eli kokeilkaa naiset ihmeessä jos miehenne hyväksyy ja luotatte häneen muutenkin. Ja miehen on sitten kestettävä kuin mies, myös mustasukkaisuus ja kilpailijan mukana olo.


      • Yty53
        rohkeutta naiset kirjoitti:

        Miksi pitää manata aina esille se kauhein vaihtoehto? Maailmassa tapahtuu paljon kummenpiakin asioita eikä niistä henki lähde. Kokeilkaa vaan jos huvittaa ja uskotte kestävänne, tulee varmasti lisää jännitystä ja sisältöä elämään, ihan siinä hyvässäkin mielessä. Toivoisin muutenkin, että naiset uskaltaisivat kokeilla ja kokea enemmän eli kokeilkaa naiset ihmeessä jos miehenne hyväksyy ja luotatte häneen muutenkin. Ja miehen on sitten kestettävä kuin mies, myös mustasukkaisuus ja kilpailijan mukana olo.

        Meillä aivan sama fantasia, tai ensin minulla. Kolme vuotta puhuin aika-ajoin asiasta vai,olleni, myös ihan selvinpäin ilman että oltaisiin harrastettu seksiä sillä silloinhan kiima voi puhua mitä vaan. Lopulta vaimo näytti vihreää valoa ja hän teki haaveiluistani totta vanhemma miehen kanssa. Lupasin kestää kuin mies ja en halunnut itselleni vierasta ja se on pitänyt. Nyt meitä on kolme onnellista ja aina sillointällöin nautimme kolmistaan. Rakastan yhä vaimoani valtavasti, eikä rakkautemme ole ainakaan vähentynyt toisiamme kohtaan. Mutta niin kuin moni sanoo, jokainen taaplaa tyylillään eikä tämä kaikille sovi. M50 N40


    • minä1234

      Fantasioi ja nauti mielikuvituksen voimasta, mutta älä lähde ajamaan vaimoasi siihen tilanteeseen, että hän toteuttaisi haaveesi.

      Minun aviomieheni oli kaverillinen ja tarjosi minua ystävälleen. Lähdin hulluna hetkenä leikkiin mukaan ja seuraus oli se, että nykyään mieheni on ex ja ex:n kaveri on uusi mieheni. Olen erittäin kiitollinen tästä elämänkäänteestä ex:lle.

    • nainen30****

      Meillä samasta asiasta puhuttiin. No kävi niin et lähdin toisen miehen luo sekstaileen, oma mieheni kuitenkin pyöri päässäni niin etten kastunut. Mulle riitti se kerta. En ole puhunut miehelleni tästä asiasta mitään.

      • ratkaisuna

        Jospa vaimoni kokisi samanlaisen kokeilun - ja siinä kävisi juuri noin, ja hän siitä kertoisi minulle, niin melko varmasti oma kiinnostukseni moisiin leikkeihin lopahtaisi saman tien.

        Toki siinä on riskinsä että vaimoni innostuisikin kokeilusta eikä enää saisikaan tarpeekseen ... ja lopulta lähtisi.

        Kuvittelen aina että vaimoni kiihottuisi osaksi juuri siitä että mies tietää mitä hän on tekemässä, siis maistamassa kiellettyä hedelmää ihan luvalla ... mutta hei, onkos se sitten enää kiellettyä!? Ja sekös siltä naiseltani viekin halut lähteä moiseen ... ehkä haluankin juuri viedä ilon ja kielletyn hedelmän jännityksen , ja sillä pitääkin hänet kotona. Ihmisen mieli on joskus aika monimutkainen, kun edes omista haluistaan ja ajatuksistaan saisi selvän.


      • pimeetä
        ratkaisuna kirjoitti:

        Jospa vaimoni kokisi samanlaisen kokeilun - ja siinä kävisi juuri noin, ja hän siitä kertoisi minulle, niin melko varmasti oma kiinnostukseni moisiin leikkeihin lopahtaisi saman tien.

        Toki siinä on riskinsä että vaimoni innostuisikin kokeilusta eikä enää saisikaan tarpeekseen ... ja lopulta lähtisi.

        Kuvittelen aina että vaimoni kiihottuisi osaksi juuri siitä että mies tietää mitä hän on tekemässä, siis maistamassa kiellettyä hedelmää ihan luvalla ... mutta hei, onkos se sitten enää kiellettyä!? Ja sekös siltä naiseltani viekin halut lähteä moiseen ... ehkä haluankin juuri viedä ilon ja kielletyn hedelmän jännityksen , ja sillä pitääkin hänet kotona. Ihmisen mieli on joskus aika monimutkainen, kun edes omista haluistaan ja ajatuksistaan saisi selvän.

        Mä varmaan loukkaantuisin jos mun mies ehdottelis, että menes hiukan kokeilemaan naapurin miestä!?!? En ymmärrä kyllä näitä tyyppejä kun kaikenlaiset fantasiat pitää saada todellisiksi hinnalla millä hyvänsä! Ja vielä perheelliset miehet!?

        Mut onneks meillä ei toimitakaan näin. Eikä mun varmaan näitä tarttekaan ymmärtää mut ihmetellä silti pitää.


      • kiehtoo kun kommentoit
        pimeetä kirjoitti:

        Mä varmaan loukkaantuisin jos mun mies ehdottelis, että menes hiukan kokeilemaan naapurin miestä!?!? En ymmärrä kyllä näitä tyyppejä kun kaikenlaiset fantasiat pitää saada todellisiksi hinnalla millä hyvänsä! Ja vielä perheelliset miehet!?

        Mut onneks meillä ei toimitakaan näin. Eikä mun varmaan näitä tarttekaan ymmärtää mut ihmetellä silti pitää.

        Pelkkää uteliaisuuttako näitä luet?
        Eikö palstan otsikko ollutkaan "avoin suhde"?

        Oma liittosi lienee niin täydellinen kuin voi vain olla, uskollisia kuolemaan saakka molemmat.

        Mutta miksi luet näitä?

        Vai pidätkö luvatonta pettämistä luvallista parempana? Ehkä petät itse, mutta et sitä myönnä edes itsellesi?


      • ovat
        pimeetä kirjoitti:

        Mä varmaan loukkaantuisin jos mun mies ehdottelis, että menes hiukan kokeilemaan naapurin miestä!?!? En ymmärrä kyllä näitä tyyppejä kun kaikenlaiset fantasiat pitää saada todellisiksi hinnalla millä hyvänsä! Ja vielä perheelliset miehet!?

        Mut onneks meillä ei toimitakaan näin. Eikä mun varmaan näitä tarttekaan ymmärtää mut ihmetellä silti pitää.

        Fantasiat ovat parhaimmillaan silloin, kun ne eivät toteudu!


      • rohkeutta naiset

        Hyvä että uskalsit kuitenkin kokeilla. Oliko mies väärä vai tilanne, ehkä uskallat vielä toistekin?


      • Heko
        ovat kirjoitti:

        Fantasiat ovat parhaimmillaan silloin, kun ne eivät toteudu!

        Niin, ja ruokakin maistuu paremmalta, jos sitä ei saa koskaan suuhunsa.


      • Fan ta Siat
        ovat kirjoitti:

        Fantasiat ovat parhaimmillaan silloin, kun ne eivät toteudu!

        Niin, siat ovat sikoja ja haisevatkin. Fantasiatkin haisevat pahalle pelkkinä mielikuvina.
        Oikein sinänsä kirjoitti edellinen, että ei ymmärrä, eikä tarvitsekaan ymmärtää.
        Siinä terveen normaali ihmisen raja. Lähes oikeassa kohdassaan.

        Sairaalloisuus-pahuus kyselee usein ensin lupaa( hyväksyntää).
        Jos se saa luvan ympäristöstöltään, se alkaa toimimaan ja loputa tuhoaa tämän ympäristönsä, mikäli mahdollista.
        Se on kuin mätä joka alkaa leviämään.
        Aloittaja taitaa olla pahassa tilassa. Hän etsii hyväksyntää.
        Lopulta siitä kärsivät hän itse ja useat syyttömät ja asiassa viattomat.
        Pahuus pitäisi aina tunnistaa heti !


      • jotakin rajaa !
        rohkeutta naiset kirjoitti:

        Hyvä että uskalsit kuitenkin kokeilla. Oliko mies väärä vai tilanne, ehkä uskallat vielä toistekin?

        Miksi haluat ihmisille pahaa ?


    • voipi

      fantasioida vaikka minkämoista..Ja ehkäpä pitkässä keski-iän parisuhteessa kaipaa jotain vähän muuta kuin tuttua ja turvallista.Itse olen nainen ja joskus "puolileikillään" ajatukset on luiskahtanu kielletylle puolelle.
      Vieras mies omani lisäksi hellimässä ja hyväilemässä minua,ja ihan tasapuolisuuden nimissä mieheni saisi myös maistaa miltä tuntuisi olla kahden naisen käsissä.Mekin on yhdessä lämmitelty ajatuksella.
      Mutta tuskin koskaan mennään toteutuksen puolelle vaikka ajatus kieltämättä herkullinen olisikin.
      Totuushan on se että vaikka kaikki olisi ensin kiihottavaa "aikuisten leikkiä" siitä voisi olla aika kohtalokkaat seuraukset.
      Ja perheellinen ajattelee sitä perhettään kuitenkin ekana eikä halua riskeerata mitään.Oikeasti.
      Jos ei ole perhettä tai lapsia pelissä ja tekee mieli kokeilla,mikäs siinä estää,jos kumpikin haluaa.

    • Anni

      Mun ex oli samanlainen, halusi jakaa mua kavereilleen, kunnes sitten tuli se päivä, että harrastin seksiä tämän kaverin kanssa ex:n ollessa paikalla. Eipä se sitten enää tuntunutkaan ex:n mielestä hyvälle nähdä mut nauttimassa toisen käsittelystä. Mulla viileni tunteet exää kohtaan aika radikaalisti siinä touhutessa. Myös exän ehdotukset panna kaverin kanssa sai koko suhteen tuntumaan vitsiltä, tuntui kuin hänellä ei olisi ollut mua kohtaan mitään tunteita, että ihan sama kenen kanssa panet. Itse haluan mieheltäni hiukan mustasukkaisuutta, jotta tuntuu siltä, että hän oikeasti myös välitää.. myönnetään myönnetään, oon väärällä palstalla, mutta kai näitäkin saa kommentoida? Etenkin kun taustalla on "avoinsuhde".

      • ja pitääkin

        Kommentointiahan tässä halutaankin, mutta ei toki nimittelyjä eikä tuomitsemista.

        Kun kommentoijalla on aiheesta omakohtaista kokemusta, niin ainakin tämä tietää mistä puhuu.

        Niin uskomatonta kuin se onkin, olen myös mustasukkainen vaimostani! Ellen vaimostani välittäisi ja olisi tästä mustasukkainen, niin en myöskään kiihottuisi ajatuksesta hänestä vieraan kanssa! Ellen olisi mustis ja välittäisi, niin olisi yhden tekevää mitä tekee , ja tuskin olisimme naimisissakaan enää.


      • rohkeutta naiset

        Ikävä, että noin kävi, mies käyttäytyi tosi lapsellisesti. Meillä ovat kokemukset parempia, mutta suhteista päättääkin vaimo omien mieltymystensä mukaan.


    • Omenaista

      Erikoista tosiaan!

      Ehka suhteen henkinen yhteys ei ole ihan muodostunut teidan valille tai jotain on mennyt jollakin pahasti pieleen jossain vaiheessa.

      Sanon suoraan etta epanormaalia.

    • on...

      ihan samanlainen, haluaisi mulle toisen miehen. Kerran tuttu mies oli kolmantena pyöränä, vaan siihen jäi. En pysty tekemään vaan toisen mieliksi, toki oli ihan hauskaa kolmestaan, mutta silti. Se tuntuu jotenkin oudolta, ei normaalilta ja riskit epäonnistumiseen on suuret. Jos mies ei olisikaan sitten "hyvillään". Vaikka itsekin siitä hieman haaveilen.

      • miehesi tunteista

        Oletko varma ettei miehesi sitten olisikaan "hyvillään" ? Teillä naisilla tuntuu olevan perusvikana aina alkaa analysoimaan ja arvailemaan meidän miesten tunteita ja tyytyväisyyttä - mutta me emme ole naisia, meiltä voi kysyä asiasta aivan suoraan - ei tarvitse arvailla.

        Jos kerran itsekin siitä haaveilet, ja miehesi on sanonut siitä tykkäävänsä ... Varmaankin eka kertaa tuntuu hämilliseltä, ja miehestäsikin vähintään "oudolta" . Vanha totuus kuitenkin on, ettei vittu siitä kulu jos sitä käyttää. Jos olet tyytyväinen suhteessa muuten, ja voit vielä nauttia vieraastakin aina joskus, ja miehesikin on tilanteeseen tyytyväinen, niin mikset nauttisi elämästäsi?

        Eräs kaverini kertoi samasta haaveestaan - hän tosin perusteli tätä itselleen sillä, että jos vaimo kävisi vieraissa, niin sitten hänelläkin olisi "oikeus" käydä vieraissa ...

        itse en tähän myönnä sortuvani, koska olen sika, niin en moista tekosyytä tarvitse. Olen pervo , sen myönnän , mutta onko se sitten loppujen lopuksi kovinkaan epänormaalia ...


    • Härkä

      Olemme puhuneet näistä ajatuksista vaimon kanssa jo parisuhteemme alkuaikoina ja ajatukset kiihottivat meitä molempia kovasti.

      Sitten joissakin illanistujaisissa tilanne luiskahti jotenkin tällaiseen leikkiin. Toisen pariskunnan nainen meni nukkumaan ja vaimoni ryhtyi imemään minua vieraan miehen nähden ja vilkuili toiselle miehelle kutsuvasti. Siirryimme vierashuoneen puolelle ja leikki jatkui. Vaimoni imi minua ja levitin hänet vieraalle, joka nuoli vaimoani. Kiihotus oli sanoinkuvaamaton. Naimme tämän miehen kanssa vaimoani vuorotellen toisen ollessa saman aikaisesti imutuksessa. Lopuksi voitelimme vaimoni vartaloa vuorotellen siemennesteillämme. Tunne oli huumaava.

      Oma suhteemme ei tästä tapauksesta huonontunut. Seksielämä kukoisti tapauksen jälkeen. Tällaisia juttuja on vuosien varrella ollut ja olen saanut itsekin kahta naista samaan aikaan. Oli hurjaa, kun suutelin vaimoani ja siittimeni oli takaapäin vieraassa naisessa.

      Mutta sattuipa näissä leikeissä sekin, kun vieras mies rakastui vaimooni korviaan myöten ja se rupesi vaivaamaan minua, kun tunne ei ollutkaan yksipuolinen. Tästäkin on selvitty, mutta helppoa se ei ole ollut ja taukoa on ollut näissä leikeissä.

      Saattaa olla mielikuvitusleikit ja kiihottavat puheet sellaisesta helpompia, kuin toteutetut teot. Toteutetuista jutuista voi tulla pitkä itku.

      • touhua

        Olette huoria kumpikin. Toivottavasti teillä ei ole lapsia kärsimässä.


    • Relkale

      Kaikilla on varmaan oma käsitys parisuhteesta. Ehkä niin pitäisi sitten elää. Voi olla, että sinun malli on lapsellasi joskus myöhemmin tai sitten ei. Ei pitäisi ehkä tuomita ketään, mutta voisi miettiä, mitä se aiheuttaa muille ihmisille. Ei voi sanoa, että mikä on maailmassa normaalia, kun kaikki ihmisillä on oma käsitys normaalista. Lapset saattavat kärsiä, jos vanhemmat käyvät vieraissa, mutta voi olla, että lapset eivät sitä huomaakaan.

    • ei muuta voi sanoa

      Sinun olisi pitänyt mennä naimisiin prostituoidun kanssa, niin onnesi olisi täydenpi.

      • jännitystä siinä

        sitten olisi? Vaimo olisi töissä, niinkuin kuka tahansa vaimo.

        Eikä sekään mitään niin ihmeellistä olisi, ihmisiä nämä vaakasuoran ammatin harjoittajatkin ovat.

        En sitten tiedä onko hyväksytympää jos vaimo kävisi vierailla teillä miestään pettäen tämän tietämättä kuin jos joskus kokeilisi vierasta miehensä luvalla?


      • Härkä

        Vastasin vaan kysymyksen aloittajalle. Se kuka vaimoksi sattuu on kiinni pikkusen sattumasta ja rakastumisesta. Tärkeää mielestäni olisi, että asioista ainakin voisi puhua kumppanille. Se mitä sitten tehdään onkin pikkusen eri juttu. Älkää nyt vaan ihmeessä sitten tuomarit pettykö, jos oma puolisonne harrastaakin jotain kamalaa ja se selviää teille joskus myöhemmin. Muuten mitä silloin tekisitte. Eroaisitteko? Mitä siitä lapsille seuraisi? Vielä lisäyksenä, että omaan elämääni kuuluu paljon muutakin, kuin seksi. Eikä näistä jutuista lapsille puhuta. Lapset sitten löytävät oman elämänsä seksinkin suhteen aikanaan. Enkä minä sitä heiltä aio udella.


      • mistä puute
        Härkä kirjoitti:

        Vastasin vaan kysymyksen aloittajalle. Se kuka vaimoksi sattuu on kiinni pikkusen sattumasta ja rakastumisesta. Tärkeää mielestäni olisi, että asioista ainakin voisi puhua kumppanille. Se mitä sitten tehdään onkin pikkusen eri juttu. Älkää nyt vaan ihmeessä sitten tuomarit pettykö, jos oma puolisonne harrastaakin jotain kamalaa ja se selviää teille joskus myöhemmin. Muuten mitä silloin tekisitte. Eroaisitteko? Mitä siitä lapsille seuraisi? Vielä lisäyksenä, että omaan elämääni kuuluu paljon muutakin, kuin seksi. Eikä näistä jutuista lapsille puhuta. Lapset sitten löytävät oman elämänsä seksinkin suhteen aikanaan. Enkä minä sitä heiltä aio udella.

        Olet varmaankin aivan oikeassa. Kyllä se näin on että vaimon valinta on tuurin kauppaa. Tosin sieltä tuurista en vaimoani ostanut.

        Suhteen alussa kaikki pikkuvaimokkeet aina muistavat hellitellä miestään ja myötäillä milloin missäkin asiassa ... vuosien saatossa sieltä hymyilevän neidon alta sitten kuoriutuukin se pihtaava, joka asiassa vastaan haraava nalkuttava vanha akka!

        Meitä on kahta lajia, niitä jotka puhuvat haluistaan ja mieltymyksistään, ja niitä jotka eivät puhu.
        Jälempiä sanotaan pettäjiksi .. , ja kaksi sellaista muodostaa kulissin.

        Seksin suhteen pitää sekin vanha kulunut sanonta paikkansa, että siitä puhe mistä puute ... seksi korostuu mielessä kun sitä ei saa tarpeekseen.


      • niimpäniin
        mistä puute kirjoitti:

        Olet varmaankin aivan oikeassa. Kyllä se näin on että vaimon valinta on tuurin kauppaa. Tosin sieltä tuurista en vaimoani ostanut.

        Suhteen alussa kaikki pikkuvaimokkeet aina muistavat hellitellä miestään ja myötäillä milloin missäkin asiassa ... vuosien saatossa sieltä hymyilevän neidon alta sitten kuoriutuukin se pihtaava, joka asiassa vastaan haraava nalkuttava vanha akka!

        Meitä on kahta lajia, niitä jotka puhuvat haluistaan ja mieltymyksistään, ja niitä jotka eivät puhu.
        Jälempiä sanotaan pettäjiksi .. , ja kaksi sellaista muodostaa kulissin.

        Seksin suhteen pitää sekin vanha kulunut sanonta paikkansa, että siitä puhe mistä puute ... seksi korostuu mielessä kun sitä ei saa tarpeekseen.

        Se, että "vuosien saatossa sieltä hymyilevän neidon alta sitten kuoriutuukin se pihtaava, joka asiassa vastaan haraava nalkuttava vanha akka" johtuu yksinkertaisesti siitä että suurimmalla osalla ihmisistä näyttää olevan se harhakuvitelma, että avioliittojen ynnä muiden vastaavien suhteiden pitäis kestää loppuelämän. Teilläkin olis kannattanut erota jo aikapäiviä ennen tota (ja luultavasti vielä parista seuraavastakin puolisosta jos kerran suhteenne oli noin pitkä), niin olisitte takuulla molemmat paljon onnellisempia & tyytyväisempiä.


    • ytyä

      fantasioita..Näin vapaana elävänä,minun ei tarvitse pohtia kaikkea tuota mitä sinä funtsit.Voin toteuttaa fantasioitani,ilman syyllisyyttä,omantunnontuskia.Mikä on todella mukava asia!

      • sekin

        Onhan tuota tullut koettua riittävän pitkään.

        Joo mutta mitenkäs toteutat yksinäsi sellaisia juttuja joihin kuuluu niitä muita osapuolia ;

        Olenhan minä nähnyt kun muut rakastelevat, mikäs siinä, mutta ei se sen kummemmin kiihota ellei se toinen näistä satu olemaan oma kumppani. On tullut oltua kahden naisen kanssa, ja kaksin kaverin ja yhden naisen kanssa , .. vois sanoa että kaikkea on tullut kokeiltua.

        Mutta kun mukana on oma kulta ja kaikki tunteet pelissä, niin sitä et yksin voi saavuttaa.


      • ytyä
        sekin kirjoitti:

        Onhan tuota tullut koettua riittävän pitkään.

        Joo mutta mitenkäs toteutat yksinäsi sellaisia juttuja joihin kuuluu niitä muita osapuolia ;

        Olenhan minä nähnyt kun muut rakastelevat, mikäs siinä, mutta ei se sen kummemmin kiihota ellei se toinen näistä satu olemaan oma kumppani. On tullut oltua kahden naisen kanssa, ja kaksin kaverin ja yhden naisen kanssa , .. vois sanoa että kaikkea on tullut kokeiltua.

        Mutta kun mukana on oma kulta ja kaikki tunteet pelissä, niin sitä et yksin voi saavuttaa.

        seuraa,niin haen sitä.Minulla on riittävästi hyviä ystäviä,joiden seurassa viihdyn.


      • Härkä
        ytyä kirjoitti:

        seuraa,niin haen sitä.Minulla on riittävästi hyviä ystäviä,joiden seurassa viihdyn.

        Nauti olostasi ja minä omastani. Ideaali tietysti on, että se oma riittää kaikella tavalla ja olo on auvoisaa. Harvemmin kuitenkin todellisuudessa nähty. Mutta edelleen, jos haluaa hyvän suhteen, on ykkösasia, että asioista voidaan edes puhua.


    • Onnistui

      Morjes !
      Avoin suhde aiheesta.
      Meillä on vaimoni kanssa hyvin avoin suhde seksiasioissa.
      Fantasioista on siirrytty niiden toteutukseen.
      Mahtavaa, ei mustasukkaisuutta.
      Eli meillä tämä toimii seuraavasti.Vaimo käy vieraissa jaminä dotttelen aivan sekone kuulemaan illan ja yön tapahtumista. Nautimme molemmat täast sataprosenttisesti. Ei voi olla olemassa mitään kiihottavampaa. Kokeilkaa vaikka.

      • Petro&Katja

        Me olemme siirtymässä fantasiasta toteutukseen,mistähän parhaiten löytää kivoja hyvinvarustettuja heteromiehiä hoitelemaan omaa rakasta?


      • Petro&Katja kirjoitti:

        Me olemme siirtymässä fantasiasta toteutukseen,mistähän parhaiten löytää kivoja hyvinvarustettuja heteromiehiä hoitelemaan omaa rakasta?

        ...on täynnä ehdokkaita, mutta siinä se vaikeus sitten onkin, että kuka...


    • Ei jäänyt yhteen kertaan

      Meille se tapahtui jokunen vuosi sitten ollessamma autolla lomamatkalla. Kulkupeli meni rikki ja piti hinata korjaamolle arviolaskun ollessa niin suolainen, että matka supistuisi puoleen suunnitellusta. Surimme asiaa hotellin baarissa kunnes vaimo äkkiä sanoi tietävänsä keinon, miten saada rahat laskuun. Esiintymällä baarissa illalla rohkeasti pukeutuneena joku liikemies varmasti maksaisi pikaisesta lemmenhetkestä huoneessaan. Ehdotus tuli täytenä yllätyksenä, mutta ajatellessani seksikästä vaimoani vieraan kanssa minua alkoi kiihottaa valtavasti.
      Hän vaihtoi ylleen nauhaliivit, sukat, etukolmion ja peitti ne tiukasti vartalonsa muotoja pitkin ryömivälle leningillä, joka paljasti melkein puolet pystyistä rinnoista. Painuin baariin paukuille seuraten sitten jännittyneenä, kun vaimo tuli sinne ja istuutui tiskin ääreen korkealle jakkaralle. Puolisen tuntia myöhemmin hän lähti pois miehen mukana ja palasi meidän huoneeseen kolme tuntia myöhemmin todellakin sen näköisenä, että häntä oli naitu. Vaimo laittoi nipun seteleitä pöydälle, kohensi meikkiään ja ilmoitti menevänsä uudelleen baariin.
      En kyennyt nukkumaan. Valvoin kiihottuneessa tilassa kunnes hän saapui luokseni, näytti saamiaan rahoja ja riisui itsensä, jonka jälkeen oli minun vuoroni naida.

      Vaimo hymyili aamulla tyytyväisenä ja oli sitä mieltä, että tehtäisiin joskus sama uudelleen, kun se meitä molempia kiihotti. Ja tehty on, vaikka emme rahapulassa olekaan.

      • aisankannattaja 84

        Todella kiihottava tarina, minunkin naiseni ehdotti kerran kun oli rahat vähissä
        että hän menee maksulliseksi Hollannissa ollesamme. silloin vielä epäröin niin jäi silloin toteuttamatta. olisi pitännyt kertoa hänelle kuinka paljon pidän tuhmista
        puheistaan, haluaisin rakastella hänen kansaan heti tultuaan takaisin luokseni.
        Muöhemmin kyllä kokeiltiin kimppaseksiä oli kyllä molemmille hieno kokemus
        siitä tuli meidän oma ihana leikkimme, kultakin uskalsi myöntää haluavansa useita miehiä jo aikaisemmissa suhteissaan.

        Onneksi aloimme puhumaan fantasioistamme,
        Olen aina pitännyt estottomista/tuhmista naisista jotka tietävät mitä haluaa.
        Koskaan en ole alentavasti sanonnut naisista jotka nauttii miesten huomioista ja ottaa elämästään kaikki irti. Minut kiusotteli puheillaan kuinka oli antannut miesten panna poissaollesani ja miten hyvältä se tuntuikaan, sekä kiusasi aina haluavansa lisää eikä haluavansa lopettaa kun vautiin kerran päässyt.
        Todellakin haluan ennemmin naisen jonka kanssa seksi sujuu ja tuntuu kiusallisen hyvältä. Itselläni ei ole ollut tarvetta vieraissakäyntiin.
        Toivottavasti Uusia pareja tulee mukaan cuckold leikkeihin mukaan sekä rohkeita ja määrätietoisia naisia tietysti.
        Huh että nussittua vaimoa haluaa aina vaan enemmän nam. Tykkäsin kun exä ei aina kaikkien kanssa käyttännyt suojaa hän tykkäsi kun sai miehet laukeamaan sisälleen, sovittiin hänen kanssaa jos hän tulisi raskaasi pitäisimme
        kuin yhteistämme pienokaista.

        Häissä haaveilen saavani vaimon vierelle juuri saaneena ja tyydytettynä, vieläpä kuiskaten kiitos valuu spermat sääriä pitkin sait mitä halusit kenenkään muun tietemättä mitä hetki sitten on tapahtunnut. Tai vaimo kiusoittelisi morsiuspuku päällä
        ottavansa rakastajaansa sängyssämme.
        Meilläkin oli alun alkaen jonkin verran pettämistä ja mustasukkaisuutta kaikki nekin riidat päättyivät kun aloitimme cuckoldi harrastuksen.
        Onneksi hän tykkäsi niin paljon että sanoi jaksavansa antaa minulle aina
        vieraan jäljiltä panna sen lupaus piti..


      • urponaattori

        Naises on vanha huora, joka tehnyt tuota ennenkin. Nyt luulet, että vaimollas uudet tuulet puhaltaa vaikka onkin vanha löyhkä meneillään taas.

        Voi teitä urpoja.. ei kukaan nainen kylmiltään pysty hakee tuohta ravintelista tuostavaan. Liian ilmeiset tyrkyt portsari viskaa pihalle huoraamaan, pitää osata se homma.


    • vierasta monta kertaa

      Oli oltu naimisissa kymmenisen vuotta kun vaimo alkoi itse puhua että tekisi mieli. No sovimme sitten että voi vapaasti mennä. Siitäkös emäntä innostui ja panetti itseään kymmenillä miehillä.

      Vain yksi oli sellainen joka pamputti useammin. Muut olivat kertaluonteisia. Olihan se kiihottavaa kuunnella kun parhaana iltana pokasi ensin yhden miehen ja kun tämä oli kuiva niin haki vielä toisen.

      Yleensä kaikki tämä on tapahtunut muualla kuten laivalla, Lapin reissulla tms. Vaimon kaverit kyllä tietävät mutta eivät varmaan tiedä että minäkin tiedän.

      Nyt nämä leikit ovat jo jääneet. Avio-onnea ei tämä ole ainakaan huonontanut.

      • onnistuisi

        Meidän yhteinen fantasiamme on että vaimo saisi joskus vierasta.
        Onnistuisikohan tänä kesänä?


      • pannaan
        onnistuisi kirjoitti:

        Meidän yhteinen fantasiamme on että vaimo saisi joskus vierasta.
        Onnistuisikohan tänä kesänä?

        Moi! Pannaan onnistumaan, kyllä hätä keinot keksii.
        [email protected]


    • toivottavasti

      Toivon todellakin että vaimosi jättää sinut. Toivottavasti joku sonni antaa vaimollesi niin paljon ja hyvin melaa että, jättää sinut urpo

    • jotain traumoja

      Millainen lapsuus sulla oli ? Millainen suhde sun isällä oli sun äitiin? Miten sun isä suhtautui naisiin ja millä tavalla sinua kasvatettiin naisia kohtelemaan ?
      Millaisia sun suhteet ennen vaimoa oli? Oikeasti, syvällä sisimmässäsi et kuitenkaan varmaan haluaisi, että tapahtuisi kuten yllä kerroit. Onko sinulla ja vaimolla jotain käsittelemättömiä riitoja?

    • totutus

      mieti :

      Annat vaimolle luvan etsiä häntä todella kiinostava mies, tapailla häntä, tuoda kotia ja sinun nähtesi suudella, harrastaa seksiä, leperrellä, huokailla olla rakastunut.

      Jos ainut ehto on ettei erota riittää voi kokeilla.

      Iso todennäköisyys että läheisyys kanssasi ja ennen kaikkea seksi kyllä tuntuu vastemieliseltä.

      Mieheni antoi luvan ( tosi hieno teko ) nyt olen yltiö rakastunut, minuuti matelee kun odotan seuraavaa tapaamista. Alussa meni ok, mutta nyt miehen mustasukkaisuus ärsyttää, enhän minä mitään pahaa ole tehnyt luvan kanssa etsin. Kun vastapuoli tietää etten eroa ja mieheni tietää hänestä on aivan ihanaa olla kaksistaan.

      Mutta paluu vanhan ukon lääpittäväksi ei vain toimi. Voihan hänkin hakea luvan kanssa toisen, kunhan me ei erota ( talosta olisi haikea luopua)

    • 3_pyörä

      Moi!

      Olen ollut muutamien aviopaien luona toteuttamassa tämän tapaisia fantasioita missä miestä kiihoitta katsella minun naidessa vaimoa. Minusta parit ovat ollee ihan normaaleja toisiaan kunnioittavia rakastavia ihmisiä ja on ollut todella mukavaa tuoda heidän arkeensa kivaa vaihtelua josta kaikki ovat nauttineet hyvällä mielellä kukin omalla tavallaan.

      Harmitta tällä hetkellä, kun pitempiaikainen vaki aviopari muuttivat työnsä vuoksi pois Suomesta. Ei ole niin helppoa löytää uutta paria Turun suunnalta. Mistähän voisi löytää?

      Yritä keskustella vaimosi kanssa asiasta ja yrittää löytää jokin molempia tyydyttävä kompromissi

      • t&t

        Minkä ikäinen ja näköinen olet? Meillä hakusessa apumies. Anna sähköposti osoitteesi


      • ja fiksu mies
        t&t kirjoitti:

        Minkä ikäinen ja näköinen olet? Meillä hakusessa apumies. Anna sähköposti osoitteesi

        adrian78 [add] luukku piste com


    • tylsyyden huippu

      No joo.. mun ex aviomies, nykyinen sillointällöinpano myös harrasti (ja harrastaa) samantyyppisiä kaikenmaailman fantasioita ja roolileikkejä seksin aikana --voiko tylsempää ja halut tappavampaa olla.. -eipä juuri.. --varsinkaan, kun samaan aikaan on tarjolla mies/ miehiä, jotka rakastellessaan ovat OIKEASTI LÄSNÄ, eikä tilanteeessa kohtaa vaan roolit ja mielikuvitushahmot! --todellinen läheisyys ja kohtaaminen on kiihottavinta --läheisyysongelmaiset tarvitsevat TARINOITA ja ROOLEJA kiihottuakseen.. siksi ex onkin ex -ja hyvä näin..

      • m40oevr

        tämä läheisyysongelmaisuus oli aika hyvin keksitty diagnoosi..


    • nunna :D

      Mä epäilen, että aloittajalla ja muilla samankaltaisilla miehillä se kiihotus syntyy itseasiassa siitä toisesta miehestä, joka ikäänkuin alistaa heitä, vie naisen ja pakottaa avuttomana katsomaan vierestä. Fantasioilla on tapana kehittyä eteenpäin kun juttu alkaa käydä vanhaksi eikä enää innosta yhtä paljon. Melkein veikkaan, että seuraava askel on se, että fantasiamies käskee runkkaamaan nähtensä, ja sitten pakottaa koskettelemaan myöskin itseään... Ennenpitkää fantasia on ehtaa homoseksiä, sitten kun se ei enää sytytä, kuka tietää?

      • relevanttiaräppiä

        ehkä sen nainen onkin viiksekäs nainen jonka nimi on vaikka erkki. Loput on mielikuvitusta.
        Asiat ovat pielessä ja olet oikeassa, että joki etsii uomaansa.
        Pahuudella on sellainen taipumus.
        Ei riitä hellä rakastava parisuhde vastakkaisen sukupuolen kanssa.
        Jokin on rikkoutunut ja seksuaalinen sairastuminen tapahtunut tai tapahtumassa.

        Olen jossain määrin samaa mieltä.


    • up

      Meillä vaimo käynyt vieraissa viimeyönä ja tänään ei kuulemma tule sekstailusta mitään koska paikat niin arkana mutta hymy herkässä ;-) Mutta odotan innolla huomista!!

      • Lady Leena

        Olemme kohta keski-ikäinen pari, joka nauttii fantasioimisesta. Olemme jo muutaman vuoden ajan fantasioineet ns. avoimesta suhteesta. Välillä on fantasioitu myös ryhmäseksistä, kolmannesta pyörästä jne.
        Molempia kiihottaa fantasia miehestä, joka panee minua (rouvaa) mieheni katsoessa.
        Fantasioiminen on piristänyt seksielämäämme. Olemme kuitenkin ajatelleet, että live eli todellinen avoinsuhde yms. edellä mainitsemani jutut eivät välttämättä toimisi pidemmän päälle.

        Olemme kyllä harrastaneet puhelimitse "avointasuhdetta" jos sitä nyt voi siksi laskea. Myös "ryhmä ja kolmaspyörä jutut" toimivat meistä todella hyvin puhelimessa.
        Itse olen näissä fantasia ja puhelinjutuissa jopa aktiivisempi osapuoli vaikka nainen olenkin.


      • kirsi38
        Lady Leena kirjoitti:

        Olemme kohta keski-ikäinen pari, joka nauttii fantasioimisesta. Olemme jo muutaman vuoden ajan fantasioineet ns. avoimesta suhteesta. Välillä on fantasioitu myös ryhmäseksistä, kolmannesta pyörästä jne.
        Molempia kiihottaa fantasia miehestä, joka panee minua (rouvaa) mieheni katsoessa.
        Fantasioiminen on piristänyt seksielämäämme. Olemme kuitenkin ajatelleet, että live eli todellinen avoinsuhde yms. edellä mainitsemani jutut eivät välttämättä toimisi pidemmän päälle.

        Olemme kyllä harrastaneet puhelimitse "avointasuhdetta" jos sitä nyt voi siksi laskea. Myös "ryhmä ja kolmaspyörä jutut" toimivat meistä todella hyvin puhelimessa.
        Itse olen näissä fantasia ja puhelinjutuissa jopa aktiivisempi osapuoli vaikka nainen olenkin.

        Olen nainen ja minua kiinnostaa kyllä mennä antamaan vieraalle. Miehenkin haaveilee siitä. Häneltä on lupa siihen.
        Mutta miten tehdä, kun petturin leima ei kiinnosta eikä valehtelu? Jotakin pitää kuitenkin selittää, jos vieras kyselee, että oletkos varattu vai vapaa.
        Vai mitä te miehinä ajattelette naisesta, joka sanoo, että olen varattu, mutta lupa on panna? Onko nainen silloin heti huora?


      • Toiveena löytää
        Lady Leena kirjoitti:

        Olemme kohta keski-ikäinen pari, joka nauttii fantasioimisesta. Olemme jo muutaman vuoden ajan fantasioineet ns. avoimesta suhteesta. Välillä on fantasioitu myös ryhmäseksistä, kolmannesta pyörästä jne.
        Molempia kiihottaa fantasia miehestä, joka panee minua (rouvaa) mieheni katsoessa.
        Fantasioiminen on piristänyt seksielämäämme. Olemme kuitenkin ajatelleet, että live eli todellinen avoinsuhde yms. edellä mainitsemani jutut eivät välttämättä toimisi pidemmän päälle.

        Olemme kyllä harrastaneet puhelimitse "avointasuhdetta" jos sitä nyt voi siksi laskea. Myös "ryhmä ja kolmaspyörä jutut" toimivat meistä todella hyvin puhelimessa.
        Itse olen näissä fantasia ja puhelinjutuissa jopa aktiivisempi osapuoli vaikka nainen olenkin.

        Lady Leena. Mistä löytäisin sinut tai kaltaisesi naisen, jonka kanssa voisin jutella puhelimessa.
        Uskomatonta, jos kaltaisia naisia todella on.


      • yt@
        kirsi38 kirjoitti:

        Olen nainen ja minua kiinnostaa kyllä mennä antamaan vieraalle. Miehenkin haaveilee siitä. Häneltä on lupa siihen.
        Mutta miten tehdä, kun petturin leima ei kiinnosta eikä valehtelu? Jotakin pitää kuitenkin selittää, jos vieras kyselee, että oletkos varattu vai vapaa.
        Vai mitä te miehinä ajattelette naisesta, joka sanoo, että olen varattu, mutta lupa on panna? Onko nainen silloin heti huora?

        jos näin kävisi omalle kohdalleni,en olisi tuomitsemassa naista,paremmin kuin hänen miestään.tiedän että tälläistä tapahtuu,toivon vain että joskus osuisi kohdallenikin. :ö) [email protected]


      • Lady Leena
        Toiveena löytää kirjoitti:

        Lady Leena. Mistä löytäisin sinut tai kaltaisesi naisen, jonka kanssa voisin jutella puhelimessa.
        Uskomatonta, jos kaltaisia naisia todella on.

        Kokeilem laittaa viesti jollekin chatti sivulle (mtv 3), ehkä löydämme sinut sieltä !


      • Minä vaan
        kirsi38 kirjoitti:

        Olen nainen ja minua kiinnostaa kyllä mennä antamaan vieraalle. Miehenkin haaveilee siitä. Häneltä on lupa siihen.
        Mutta miten tehdä, kun petturin leima ei kiinnosta eikä valehtelu? Jotakin pitää kuitenkin selittää, jos vieras kyselee, että oletkos varattu vai vapaa.
        Vai mitä te miehinä ajattelette naisesta, joka sanoo, että olen varattu, mutta lupa on panna? Onko nainen silloin heti huora?

        Et ole huora minun mielestäni,voihan vähän näytää piluasi jos joku haluaa miksi et antaisi.
        Kehoitin vaimoa antamaan vieraalle piluaan jos se haluaa.
        Oli suukotanut vierasta sanoi sen oleen herkullista.
        Mulla ainakin seisoo kun olen vierasta suudellut.
        Panisin sinuakin olet söpö.


    • Eritus

      Kyllä on vaimon kanssa löyetty vakimies, nuorempi timmi brasiliaiskundi, joka tulee aina kutsuttaessa käymään. Tämä homma on jatkunut jo yli vuoden ilman oneglmia. Hässiminen ei monesti kestä kauan ja senkin ajan olen yleensä poissa. Mutta tämän jälkeen himot jyllää, ja seksi tuntuu paremmlta kuin koskaan. En osaa selittää mistä tämä johtuu, mutta evolutiivisesti lienee selitettävissä alfauroksen geenien laajemmalla levittymisellä yhteisössä. Lieneekö homma sisäänrakennettu perimäämme, mutta tokihan meillä suojaus aina hoidetaan. Itse on olen hyvssä kunnossa oleva kolmekymppinen mies, mutta staretegiset mitat eivät vaan vastaa lähelläkään vaimon hoidokin vastaavia. Miksi siis kieltäisin hauskan vaihtelun vaimoltani, jos itsekin nautin siitä? Toki riskinä voi olla, että homma karkaa käsistä, joten yhteisistä hetkistä tulee myös huolehtia.

      • brassibarassapanoil

        brassi sitte molottaa kavereilleen kuin vetelee valkolaisen urpon muijaa, kun ei siitä ole mieheksi :D


    • yty@

      Olen jo vuoden ehdottanut vaimolleni,että hankkisimme vieraan miehen kolmanneksi.
      Vaimo ei tästä ole innostunut,ainakkaan näyttänyt sitä..mutta itselläni on asiasta oikeasti pakkomielle.
      Aina kun rakastelemme,kuvittelen jonkun muunkin sänkyymme,naidessani takaa,kuvittelen vaimon
      antavan suuhoitoa vieraalle ym. Rakastan vaimoani,pidän häntä haluttavana,mutta silti haluan
      hänen antautuvan toiselle.
      Entinen tyttöystäväni antoi itsensä pyynnöstäni muutamalle tutulle,hän nautti siitä,kun kertoi
      minulle kuinka,missä ja montako kertaa kenenkin kanssa rakastelivat.
      Se toi valtavasti lisää kiihkoa ja puhdasta himoa, naiseni sai omien sanojensa mukaan,enemmän kuin
      kehtaa toivoa niin kotona kuin muualla. Olimme yhdessä vielä 7v harrastuksemme aloittamisesta,
      joten se ei ollut syynä eroomme.
      Tiedän kestäväni siis sen,että vaimollani olisi rakastaja tai kaksi,tai että saisimme usein toisen miehen mukaan leikkeihimme. Mutta odotan vain vaimoni suostumusta leikkiin,josta tiedän nauttivani ja uskon vaimonikin nauttivan jos pääsisi estonsa yli. Siihen asti on käytettävä mielikuvitusta..
      Kertokaa muutkin aidosti asiasta kiinnostuneet miehet , naiset, parit.

    • Pienipunahilkka

      Meillä juttu kävi niin, että aivan suunnittelematta ja vähän kuin vahingossa rakastelin vierasta mieheni läsnäollessa. Oltiin etelässä lomailemassa. Tuo eka kerta ei minusta niin kummonen ollut kun jännitin miestäni, mutta hän kyllä tykkäsi niin ettemme oikein ehtineet aloittaakkaan kun mies jo joutui kuivailla etumustaan. Myöhemmät kerrat ovat kyllä olleet oikein mukavia, vaikka vieläkin hiukan pidättelen itseäni kun mieheni on paikalla. Parasta on kun hän poistuu altaalle tai jonnekin, silloin uskallan paremmin päästää itseni irti ja heittäytyä ja "antautua" kunnolla. Viisi kertaa ollaan nyt tälläistä tehneet, jos sitä yhtä kertaa joka jäi kesken ei lasketa. yhden kerran vieraita oli kaksi kerralla ja kerran iso musta mies. :D Jess!!! Sitä lisää tälle rouvalle, nam! Koskaan ei olla sen kummemmin suunniteltu vaan ilta tuo mitä tuo tullessaan. Niin ja mieheni ei koskaan osallistu muuten kuin katselemalla ja kerran kuvaamalla, mutta se häiritsi minua liikaa. Ei mustasukkaisuutta vaan piristystä ainakin meillä myös arkiseksiin. Jatketaan niin kauan kuin hyvältä tuntuu.

    • AikoniHki

      Mutta oleme toteuttaneet kaiken. Naisellani ollut vakkari viimeksi reilu vuosi sitten. Aluksi oli kimppaa ja myöhemmin tapailivat kahdestaan. Mailaa ja voin mielelläni kertoa lisää:

      [email protected]

    • tapahtui

      Minuakin kiihotti ajatus että vaimoni kävisi vieraissa ja ehdotin sitä noin vuosi sitten ja vastaus oli että ei kiinnosta minua kuitenkin ajatus kiinnosti joten keksin ajatuksen että esitän asian vähän kiinnostavammin joten sanoin kerran sänkyssä että kun ottaa minulta suuhun ja nielee sen niin hän saa mennä jonkun miehen luokse yö kylään.Nyt perjantaina 26 11 2010 se tapahtui vaimoni kävi työnsä pikkujouluissa ja tuli vasta sunnuntaina 14 aikaan kotiin.Kysyin että oliko tapahtunut jotain johon vaimoni ei oikeen vastannut mitään suoraan niin päätin ottaa siitä itse selvää ja menin vaimoni kanssa sänkyyn jossa ilmeni nuollessani koko juttu jonka jälkeen vaimoni selitti koko jutun kun kummallakaan ei ollut kumia niin se tapahtui paljaall ja useamman kerran tämä mies on vaimoni työkaveri ja haluaa tavata vaimoni pian uudestaan minulle kyllä sopii mutta samalla pelkään että tapahtuu jotain ihastumista mutta vielä ainakin minua kiihottaa

      • nostradame

        Turha täällä on ketään huutaa pervoksi tai sairaaksi tms. Tuo on hyvä fantasia, yhtä hyvä kuin mikä muukaan. Itsellä ollut hyvin samalaisia ajatuksia, vaikka olen ajoittain ollut jopa melko mustasukkainen vaimostani.
        Toki esim. perheellisten on käyttäydyttävä järkevästi ja otettava kokonaisuus huomioon aina tekemisissään. Totuus on kuitenkin se, että jos kukaan ei saisi tietää ja kaikki ne moraaliset saarnat ja arvot, joita meidän päähän on iskostettu lapsesta saakka, unohdettaisiin yhdeksi viikonlopuksi paikassa jossa olisi samanlaisia, ihan normaaleja ihmisiä, lopputulos olisi tajutonta panemista aamusta iltaan mahdollisimman monen kumppanin kanssa


    • Voitot ja Häviöt

      Meillä on 8 miehen korttirinki hotellin sviitissä. Aina on mukana yksi nainen..... punkassa valmiina kokoajan. 7 miestä pelaa ja yksi nussii vuorollaan ! Koko yö siinä kuluu....
      Tuo vaimos sinne vaan....... taatusti tulee naiduksi !

      • pelkkääkäyttöö

        jep näin se menee, luuserin muijaa vedetään oikeen jotta morkoolit soi :D

        urpo luule viel, et joku yks mies sitä rakastelee yksinään siel..


    • Delli2

      Taitaa olla aika suosittu ajatusleikki tämä vaimojen vieraisiin päästäminen/toivominen puolin ja toisin.
      1. Mutta miten te normisuhteessa eläneet miehet olette asian esille ottaneet tai pikemminkin miten olette tunnustelleet vaimonne halukkuutta tai valmiutta.

      Omassa tapauksessa olettaisin vaimon alkavan huolestua suhteen tilasta jos tuommoisen mielenkinnnon kohteen ottaisi puheeksi ja sitä riskiä en taida uskaltaa ottaa.....mutta jos olis joku kiertotie millä mahdollisin vaimon halukkuuden saisi selville niin...........

      • KavereidenKanssaVaimoa

        Itse kyselin vaimon mielipiteitä useammasta miehestä samaan aikaan.
        Vaimoni kertoessa haluavansa kahta miestä saadakseen 4 kättä 2 suuta ja kieltä kiihoittamaan ja tyydyttämään häntä.
        Itseäni kiihoittaa naida vaimoani 1N 2-3M ryhmässä samoin vaimoani.
        Päätimme ottaa minun pitkäaikaisen ystäväni jota vaimo (silloinen morsiain) ei ollut tavannut koskaan.
        Nyt kaveri on nainut vaimoani kimpassa yli 29 vuotta.
        Vaimo on delikoinut minulle miesten järjestämisen kimppavuoteeseen. Hän itse on ehdottanut 5-6 miestä vuosien aikana.


    • namimunaamunaa

      Siis onko todella näin paljon miehiä, jotka fantasioivat vaimostaan vieraan kanssa? Miksei omalle kohdalleni ole koskaan sattunut tuollaista miestä? Olen aina halunnut kokeilla kahta miestä samaan aikaan, tai rakastella yhden miehen kanssa samalla kun toinen katselee ja runkkaa.

      Olen varovasti ehdotellut miehelleni kimppakivaa, mutta hän ei innostu asiasta yhtään. Rakastan kuitenkin miestäni enkä missään nimessä halua pettää häntä. Taitaa siis jäädä haaveeksi meikäläisen kohdalla. Jos olisin AP:n vaimo, käyttäisin kyllä tilaisuutta hyväkseni ja lähtisin riemusta kiljuen saamaan vierasta munaa. Harmi kun ei aina pariskunnilla fantasiat osu yksiin.

      • aisuri vs. kimppa

        kimppakiva ei sama kuin tämä aisuri juttu

        Aisuri ei useenkaan halua itse osallistua vaan runkuttelee omissa oloissaan asiaa. Sun pitäs sanoa, et "mitäs jos kävisin vähän päästelee höyryjä aina joskus, haittaisko?" tai jotakin siihen tyyliin, että miehes ymmärtää ettei kyse ole kimpasta.


      • uuuuuuuuu
        aisuri vs. kimppa kirjoitti:

        kimppakiva ei sama kuin tämä aisuri juttu

        Aisuri ei useenkaan halua itse osallistua vaan runkuttelee omissa oloissaan asiaa. Sun pitäs sanoa, et "mitäs jos kävisin vähän päästelee höyryjä aina joskus, haittaisko?" tai jotakin siihen tyyliin, että miehes ymmärtää ettei kyse ole kimpasta.

        uuuuuuuuu


    • wnb-cuckold

      ihan ensimäiseen viestiin haluisin lyhyesti sanoa että itselläni myös haave nähdä naisystäväni toisen miehen kanssa. Toivottavasti ajan mittaan naisenikin innostuisi tästä. Mielestäni asiassa ei ole mitään väärää jos pysytään ns pelisääntöjen sisällä, vaikkakin todella riskialtis fantasia

    • halkijaPoikki

      Alan firmoissa on sellainen kuukausittaisin ilmestyva lehtin josta saa juuri sellaista seuraa. Jos vaimosi ei halua niin se aihe on HALKI ja POIKKI. Itse en suostuisi sellaiseen Ilman etta itse haluaisin, Vaan sen vuoksi, etta mies haluaa kiihottua. Noh, kokeilkaa... niin ei mietityta. Useat harrastavat tuollaista ja on tullut joskus itsekin kokeiltua ja sen aikainen miesystava muistaa tapaukset Kultaisina vielakin... Sanoi etta 90- luku oli Kultainen Because of me...hauskoja juttuja joille nauran vielakin...

    • Perttu

      Vieras on hyvää. :)

    • sipeliini

      Nyt on kyllä jotain pahasti vialla teidän suhteessa, taidat olla päästäsi pipi

    • mievaan

      Oletko kiinnostunut suhteesta jossa naisella on oikeus vieraisiin miehiin,
      mutta miehellä ei?

      Tule tutustumaan uuteen sivustoomme jossa hottikset, alfat ja aisurit voivat
      vaihtaa ajatuksia ja tutustua toisiinsa.

      Sivustoa kehitetään naisten ehdoilla ja monissa parisuhteissa nainen onkin
      suhteen kuningatar ja valtiatar ;-)

      Osoite on: http://www.pumpernikkeli.net

      Tervetuloa!

    • riuttala76

      3 kertaa olen seurustellut ja joka kerta olen joskus saanut vierestä katsoa kun vieras mies on harrastanut seksiä naisystäväni kanssa. Tosi kiihoittavaa ollut joka kerta, vaan enpä ole ikinä itse saanut olla kahden naisen kanssa.

    • 646246

      Kiihoittavia tarinoita. On melko paljon jotka nauttivat 1n 2m kimpasta, parin apuna ollut.

    • TodellaKiihottavaa

      Vaimolle vierasta ja minä katsojana hieman sivummalla.....ei kuvaamista tms. paskaa.

      Homman juju olisi vaimon nautinnon näkeminen ja sen jälkeen rakkaan puolisonsa saaminen omaan syliin.
      Ei toisten spermojen nuolemista tai sellaista.
      Yksinkertaisesti vaimolle kokemus vieraasta melasta (itselläni on isohko väline, joten kyse ei ole sen koosta, vaan nimenomaan vieraan kosketuksen tuomasta jännityksestä)

      Panomies voisi ehkä olla nuori ja kokematon (vaimo ei ole lisäkseni koskaan muuta saanut).

      No, ehkä fantasioimme vain......tai nappaamme jostain joskus jonkun sopivan. Tai vaimo nappaa ja minä huokailen :)

    • Mukana_kolmantena

      Tuo leikki on vain vahvojen parisuhteiden leikkiä. Huonoa suhdetta se ei voi parantaa mutta vahvalle voi antaa paljon erilaista nautintoa lisää.
      Monia aihe kiehtoo, mutta asia on yhä niin suuri tabu, että mieluiten ollaan hiljaa aiheesta kokonaan. Silti jos aiheesta uskaltaa puhua avoimesti ja etsiä kumppanin kanssa yhteistä tietä ja tahtoa, saattaa palkkiona olla kaikille upeita nautinnon hetkiä joko satunnaisesti tai jopa vuosiksi eteen päin.

    • Lallukkainen

      On se kummallista että joidenkin pitää tulla tälle sivuille mollaamaan toisia, jotka haluavat jakaa kokemuksia.

    • aisurimiesten

      Jos kaikki sujuu niinkuin on suunniteltu minusta tulee torstaina aisankannattaja. Musta mies tulossa hieromaan vaimoa. Toivotaan että etenee loppuun asti

    • kasvaMies

      Mikä sun elämässäsi on tärkeintä.Olisko aika pysähtyä miettimään?

    • VaimoaKavereidenKanssa

      Suhteen täytyy olla vahva ja luoton 100% niin hyvä tulee.
      Toteuttakaa haaveenne!

    • mikkolatk

      Älkää turmelko HYVÄÄ!

      Niin naiset kuin miehetkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe