Tullissa kiinni

Jäin

Olin Barcelonassa nuorisohostellissa. Tapasin noin 15 eri kansallisuutta. Siellä polttelimme hasaa ja kukkaakin joku oli saanut. Argentiinalainen tiesi Barcassa asuvan tuttavansa ja häneltä sai kukkaa, hasaa sai kadulta ainakin kaikilta tummaihoisilta. Huoneessani nukkui myös eräs 31v Australiasta. Oli matkustanut yhtämittaisesti 13kk. Ei kiinnosta kuulemma muu. Hän kertoi aina silloin tällöin kuluttavansa 200e illassa hyvään kokaan. Kun palasin tältä 4 viikon reissulta Suomeen, vaatteeni oli kyllästetty kannabiksen ja kokan tuoksuilla. Helsinki-Vantaalla oli jo terminaalissa kultainen noutaja vastaanottamassa huumekaupungista kansalaisia. Sitten alkoi pieni nuuskinta. Koira oli aika etäällä. Tullissa sitten yritin marssia muiden mukana, mutta kaksi koiraa suorastaan tulivat päälle. MAHTOI TULLIMIESTÄ VITUTTAA KUN EN TUONUT MITÄÄN. Hymyilin vaan koko ajan!!! Oli VITUN hauskaa mulla. Ei haittaa vaikka olisi perseenkin rassannut. Eivät saaneet tällä kertaa. Ehkä tullimiehiä vitutti, että olivat ottaneet minut ja joku muu saattoi mennä ohi....

BUHAHAHAH....

33

4571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virkamies

      "kultainen noutaja vastaanottamassa" = Labradorinnoutaja.

      "Hymyilin vaan koko ajan!!!"

      Tekisi mieleni sanoa tuohonkin jotain, mutta kaiketi tiedät itsekkin, miten asiat menivät...

      "Oli VITUN hauskaa mulla. Ei haittaa vaikka olisi perseenkin rassannut."

      No, Tullimiehet eivät sitä tee ja voin kertoa, että kyllä se nyt hiukan olisi alkanut haittaamaan...

      "Koira oli aika etäällä. Tullissa sitten yritin marssia muiden mukana, mutta kaksi koiraa suorastaan tulivat päälle."

      "ja joku muu saattoi mennä ohi.... "

      Eivätkös nämä lausahdukset kumoa toisensa? Miksi koira lopettaisi hengittämisen (lue: haistelemisen) yhytettyään yhden maalin? Et edes tajua, enkä minä viitsi kertoa, kuinka uskomaton huumekoiran hajuaisti on.

      Ja lopuksi: koiranohjaajaa ei vituttanut, koska hän sai sinusta yhden "suoritteen", koiraa ei vituttanut, koska hän "löysi" lelun ja pääsi leikkimään -lisäksi tuli vielä palkinto ohjaajalta, muita tullimiehiä ei vituttanut pätkääkään, koska he tekevät TYÖTÄ, josta MAKSETAAN PALKKAA (asia, jonka avulla voi lunastaa itselleen erilaisia hyödykkeitä, jos et ole ihan tarkkaan selvillä), he ovat myös nähneet sinua kovempiakin jätkiä ja jopa tyhmempiäkin, joten käytökselläsi olet nolannut korkeintaan vain itsesi -eli ainoa, jota aidosti vitutti ja vituttaa olit ja olet SINÄ.

    • Tullimies

      Miksi ihmeessä minua olisi vituttanut,minähän teen siellä töitä niin kuin muutkin ihmiset ja saan myös palkkani siitä.

      • Tullimieskö

        Jos tullimies heittää juttua "ahaa saatanan hippi" tms... niin kyllä sitä vituttaa... tai ajatteleekin noin... tms...


    • Jäin

      En puhunut TEISTÄ "tullimiehistä". Epäilen oletteko lainkaan tullissa töissä.

      Ja minut huostaan tutkimushuoneeseen ottanut henkilö oli ainakin todella vittuuntunut. Repi matkalaukun leviäksi, paiskasi kengistä pohjalliset pöydälle jotka lensivät lattille. Kiukkua täynnä kun ei helposti löytynyt mitään. Repi muovipussit auki vaikka oli löysä solmu ja jätti kaikki leviäksi. Sillä tavalla halusi kostaa kun hävisi tämän erän. Jos olisin ollut joku mummo(jonka matkalaukkuun joku laittanut huumetta), tullimies olisi huolellisesti laskostanut kamani takaisin. Nyt keräsin ne itse rympättyinä ja mytättyinä. Hyvä ettei nappeja irronnut kauluspaidoista kun TUTKITTIIN. Paiskoi myös tutkimushuoneen ovea lähtiessään tyhjin käsin pois. Hihihihihi...

      Mutta ei tuollaisella väkinäisellä luonteella mitään löydäkään. King for a moment, fool for a life.

      • kukka

        Minutkin labradorinkoira kerran nappasi, kun Damin kirpparilta ostettu takki ilmeisesti tuoksahti aikalailla. Muuten ihan asiallista kohtelua, mutta tosi tympeää ja kuin jo valmiiksi tuomiten. Ja huom. minulla oli siinä tilanteessa pieni nälkäinen vauva kainalossani. Olimme juuri tulleet vanhempieni luota viettämästä joulua ja laukkuni oli ahdettu niin täyteen kuin vain järjettömällä vaivannäöllä olin onnistunut. Kun vauvan vaippa ja jokainen valmispuuronyssykkä oli tutkittu, oli hieno syysteemini aivan sekaisin pitkin pöytiä... Minun oletettiin alkavan siinä sitten uudelleen säätämään tavaroitani kasaan itkuinen vauva sylissä ja odottava puoliso jossain ulkopuolella... Oli kyllä jo itkussa pitelemistä minullakin. Sedät sitten "ystävällisesti" tunki mun tavaroita kaikella epäkunnioituksella mitä heiltä löytyi ja koska eivät tehneet sitä samalla taidolla kuin minä, sain sitten pari ylimääräistä muovikassiakin sitten riesakseni...

        Miksi on niin vaikeaa olla tuomitsematta ihmistä syylliseksi ennenkuin syyllisyys on todistettu? Ja oli miten oli -saada ihmismäistä kohtelua?


      • Jäin
        kukka kirjoitti:

        Minutkin labradorinkoira kerran nappasi, kun Damin kirpparilta ostettu takki ilmeisesti tuoksahti aikalailla. Muuten ihan asiallista kohtelua, mutta tosi tympeää ja kuin jo valmiiksi tuomiten. Ja huom. minulla oli siinä tilanteessa pieni nälkäinen vauva kainalossani. Olimme juuri tulleet vanhempieni luota viettämästä joulua ja laukkuni oli ahdettu niin täyteen kuin vain järjettömällä vaivannäöllä olin onnistunut. Kun vauvan vaippa ja jokainen valmispuuronyssykkä oli tutkittu, oli hieno syysteemini aivan sekaisin pitkin pöytiä... Minun oletettiin alkavan siinä sitten uudelleen säätämään tavaroitani kasaan itkuinen vauva sylissä ja odottava puoliso jossain ulkopuolella... Oli kyllä jo itkussa pitelemistä minullakin. Sedät sitten "ystävällisesti" tunki mun tavaroita kaikella epäkunnioituksella mitä heiltä löytyi ja koska eivät tehneet sitä samalla taidolla kuin minä, sain sitten pari ylimääräistä muovikassiakin sitten riesakseni...

        Miksi on niin vaikeaa olla tuomitsematta ihmistä syylliseksi ennenkuin syyllisyys on todistettu? Ja oli miten oli -saada ihmismäistä kohtelua?

        Semmoisia ne tullin poijaat on. Varmasti ajattelivat sinun käyneen damissa sauhuttelemassa ja halusivat ottaa lain omiin käsiinsä ja vähän napauttaa ihan vaan varmuuden vuoksi. Ajattelivat, että kun laki ei pysty, tilanne on hoidettava muuta kautta = nöyryyttäminen matkatavaroita levittämällä ja kasseja rikkomalla ja vaatteita mylläämällä.


      • kukka
        Jäin kirjoitti:

        Semmoisia ne tullin poijaat on. Varmasti ajattelivat sinun käyneen damissa sauhuttelemassa ja halusivat ottaa lain omiin käsiinsä ja vähän napauttaa ihan vaan varmuuden vuoksi. Ajattelivat, että kun laki ei pysty, tilanne on hoidettava muuta kautta = nöyryyttäminen matkatavaroita levittämällä ja kasseja rikkomalla ja vaatteita mylläämällä.

        No katopas, olen ollut taas niin sinisilmäinen, etten tullut tuollaista puolta edes ajatelleeksi.
        Sinänsä minulla ei ole mitään tulliviranomaisia vastaan, he hoitavat tärkeää työtään jne. Mutta totta on, että minäkin olen pienen elämäni aikana törmännyt yllättävän usein lainvartijoihin yms., jotka kuvittelevat olevansa myös (ja ehkä jopa ennenkaikkea) moraalinvartijoita, joilla on oikeus näpäyttää "tieltä eksynyttä". Eikä näissä kohtaamisissa ole ollut kyse edes hUUUmeista, vaan esim. unohtuneesta oleskeluluvasta (siis ihmiseltä, joka on asunut suurimman osan elämästään täällä, on eu:n kansalainen ja toinen vanhemmista on suomen kansalainen...) ja silti pitää nöyryyttää ja uhata ihan järjettömillä sakoilla jne.
        Eikö "lainvartijoiden" pitäisi vain katsoa, että lakia noudatetaan, ja jos ei, rangaista lain mukaan -ilman mitään moraalisaarnoja (asialliset kommentit ovat asia erikseen).
        Lait ovat kuitenkin vain ihmisten tekemiä sopimuksia ja minullakin on oikeus yrittää muuttaa lakia, jota pidän järjettömänä, ilman että valtiovallan puolelta minua ruvetaan tuomitsemaan moraalittomana (yksityiset kansalaiset ovatkin sitten asia erikseen).


      • Tullimies

        Ja niimpä niin silti TULLIMIES hoiti sen työn mikä hälle kuuluu eli etsiä sopivia ehdokkaita,jotka otetaan tarkastukseen.Luuletko tosiaan ,että joku tullimies mikä tarkastaa tuhansia ihmisiä päivittäin viitsii edes ajatella sitä ettei saanut sinua nalkkiin?Tullimies tekee palkkansa eteen töitä ja saa siitä asiaan kuuluvan korvauksen,ei tullimiestä vituta turhat tarkastukset pätkääkään ,hän ainoastaan nauttii niistä hetkistä,kun saa huumeita salakuljettavan henkilön kiinni.

        ...Sinua tosin kyllä näytti vituttavan ja aika rankastikkin,koska moisen älämölön nostit.


      • Jäin
        Tullimies kirjoitti:

        Ja niimpä niin silti TULLIMIES hoiti sen työn mikä hälle kuuluu eli etsiä sopivia ehdokkaita,jotka otetaan tarkastukseen.Luuletko tosiaan ,että joku tullimies mikä tarkastaa tuhansia ihmisiä päivittäin viitsii edes ajatella sitä ettei saanut sinua nalkkiin?Tullimies tekee palkkansa eteen töitä ja saa siitä asiaan kuuluvan korvauksen,ei tullimiestä vituta turhat tarkastukset pätkääkään ,hän ainoastaan nauttii niistä hetkistä,kun saa huumeita salakuljettavan henkilön kiinni.

        ...Sinua tosin kyllä näytti vituttavan ja aika rankastikkin,koska moisen älämölön nostit.

        Olin iloinen kun sain vedättää tarkastajasetää. Kaikki me tiesimme, että olin ollut huumeiden kanssa tekemisissä ulkomailla, mutta näyttö rikoksesta puuttui ja tarkastajasetä sai jäädä nuolemaan näppejään. Eikä se äijä ainakaan mitään tuhansia katsasta päivässä. Ehkä yhden tunnissa. Tai kaksi päivässä, muun ajan juovat KAHVIA. Oli niin innoissaan ja nokkelana kun sai minut ohjata tarkastukseen. Vähän sama tunne hänellä kuin jos kala menee koukkuun, mutta pääsee irti. Heh.


      • Tullimies
        Jäin kirjoitti:

        Olin iloinen kun sain vedättää tarkastajasetää. Kaikki me tiesimme, että olin ollut huumeiden kanssa tekemisissä ulkomailla, mutta näyttö rikoksesta puuttui ja tarkastajasetä sai jäädä nuolemaan näppejään. Eikä se äijä ainakaan mitään tuhansia katsasta päivässä. Ehkä yhden tunnissa. Tai kaksi päivässä, muun ajan juovat KAHVIA. Oli niin innoissaan ja nokkelana kun sai minut ohjata tarkastukseen. Vähän sama tunne hänellä kuin jos kala menee koukkuun, mutta pääsee irti. Heh.

        Miten muka vedätit?Tullimies hoiti asian niinkuin hänelle kuuluu ja ,jos mitään ei löydy niin so what ja seuraavaa kaveria tsiikaamaan tarkastettavaksi.Ei "tarkastaja sedältä" leipä pöydästä lopu vaikka et jäänyt kiinni :).Tarkoitin tuhansilla sitä ns.tarkastettavien määrää.Et näköjään ymmärrä sitä ,että me tullimiehet tarkkailemme teitä vaikka te ette edes näe meitä ;).

        Sinä olit huumekoirille oivaa harjoitustyötä,joten ei muutakuin ensikerralla sama show pystyyn niin koirat saa hyvää harjoitusta ,kun sinä saavut tullijonoon :).


      • Virkamies
        Tullimies kirjoitti:

        Miten muka vedätit?Tullimies hoiti asian niinkuin hänelle kuuluu ja ,jos mitään ei löydy niin so what ja seuraavaa kaveria tsiikaamaan tarkastettavaksi.Ei "tarkastaja sedältä" leipä pöydästä lopu vaikka et jäänyt kiinni :).Tarkoitin tuhansilla sitä ns.tarkastettavien määrää.Et näköjään ymmärrä sitä ,että me tullimiehet tarkkailemme teitä vaikka te ette edes näe meitä ;).

        Sinä olit huumekoirille oivaa harjoitustyötä,joten ei muutakuin ensikerralla sama show pystyyn niin koirat saa hyvää harjoitusta ,kun sinä saavut tullijonoon :).

        Olet joko aika "hiutale" tai sitten et ole "Tullimies", joten lopetappa sellaisena esiintyminen, vaikka asennettasi sikäli arvostankin.


      • Tullimies
        Virkamies kirjoitti:

        Olet joko aika "hiutale" tai sitten et ole "Tullimies", joten lopetappa sellaisena esiintyminen, vaikka asennettasi sikäli arvostankin.

        Ymmärtäisin kyllä ,jos syyttäisit ensimmäisen viestin lähettänyttä trolliksi,mutta minua nou vei sano lontoonmurre.


      • Virkamies
        Tullimies kirjoitti:

        Ymmärtäisin kyllä ,jos syyttäisit ensimmäisen viestin lähettänyttä trolliksi,mutta minua nou vei sano lontoonmurre.

        ketjun aloittajahan nyt ilmiselvästi on trolli, ei häntä tarvitse siitä erikseen syyttää. Hauskaa vain katsoa, mitä trollille vastaaminen tuottaa, välillä ihan hauskaakin tekstiä, nyt hiukka laimeampaa...

        Nimeäppä muuten yksi tai useampi virassa oleva, (Alma ei kelpaa) huimauskoira kentältä, niin voidaan lopettaa tämä keskustelu.


      • Tullimies
        Virkamies kirjoitti:

        ketjun aloittajahan nyt ilmiselvästi on trolli, ei häntä tarvitse siitä erikseen syyttää. Hauskaa vain katsoa, mitä trollille vastaaminen tuottaa, välillä ihan hauskaakin tekstiä, nyt hiukka laimeampaa...

        Nimeäppä muuten yksi tai useampi virassa oleva, (Alma ei kelpaa) huimauskoira kentältä, niin voidaan lopettaa tämä keskustelu.

        Oskari.No nyt voidaan lopettaa tämä keskustelu.


      • Virkamies
        Tullimies kirjoitti:

        Oskari.No nyt voidaan lopettaa tämä keskustelu.

        koska osoitit olevasi Trolli (ellei Oskari ole sitten oma nimesi).


      • Tullimies
        Virkamies kirjoitti:

        koska osoitit olevasi Trolli (ellei Oskari ole sitten oma nimesi).

        Ensiksi taisin jo kerran mainita ettei minusta saa trollia tekemälläkään.Toiseksi oskari "osku" toimii huumekoirana.Itseasiassa on aika huvittavaa,kun puutut asioihin mistä et näköjään tiedä yhtään mitään niin eikö olisi silloin kaikkienkannalta parempi ,jos olisit hiljaa?


      • Virkamies
        Tullimies kirjoitti:

        Ensiksi taisin jo kerran mainita ettei minusta saa trollia tekemälläkään.Toiseksi oskari "osku" toimii huumekoirana.Itseasiassa on aika huvittavaa,kun puutut asioihin mistä et näköjään tiedä yhtään mitään niin eikö olisi silloin kaikkienkannalta parempi ,jos olisit hiljaa?

        Heh, Tulli ei nimeä koiriaan ihan miten vain, vaan tietyn periaatteen mukaan. Mikäli tietäisit edes sen, ymmärtäisit tarjota jotain muuta nimeä, kuin "Oskari".

        Mikäli haluat edelleen vannotella minulle asemaasi, niin kirjoitappa minulle työsähköpostiosoitteestasi osoitteeseen: [email protected] (mieluummin, kuin syytät täällä valehtelijaksi), niin minä vastaan sitten omalta työkoneeltani...


      • Tullimies
        Virkamies kirjoitti:

        Heh, Tulli ei nimeä koiriaan ihan miten vain, vaan tietyn periaatteen mukaan. Mikäli tietäisit edes sen, ymmärtäisit tarjota jotain muuta nimeä, kuin "Oskari".

        Mikäli haluat edelleen vannotella minulle asemaasi, niin kirjoitappa minulle työsähköpostiosoitteestasi osoitteeseen: [email protected] (mieluummin, kuin syytät täällä valehtelijaksi), niin minä vastaan sitten omalta työkoneeltani...

        No tuossahan tuo näyttää hyvin viihtyvän lähettyvilläni,joten se siitä taas.Oskaria eli oskua miksi minä sitä kutsun sattuu nyt vaan olemaan huumekoira....SORRY.


      • Virkamies
        Tullimies kirjoitti:

        No tuossahan tuo näyttää hyvin viihtyvän lähettyvilläni,joten se siitä taas.Oskaria eli oskua miksi minä sitä kutsun sattuu nyt vaan olemaan huumekoira....SORRY.

        Ihan miten vaan haluat...


      • Tullimies
        Virkamies kirjoitti:

        Ihan miten vaan haluat...

        ...Piste.


      • Virkamies
        Tullimies kirjoitti:

        ...Piste.

        Ja uusi lause: Odottelen edelleen sitä sähköpostia, siihen asti saat jutella ihan mitä haluat...

        Tarkennukseksi vielä: Helsinki-Vantaan lentokentällä EI OLE Oskari-nimistä huumekoiraa, koita nyt jo myöntää tappiosi...

        Enpä ole koskaan huomannut kenelläkään olevan noin kovaa hinkua väittää olevansa tullimies, taitaa ammatin arvostus olla nousussa.


      • Ernesto Balsalm
        Virkamies kirjoitti:

        Ja uusi lause: Odottelen edelleen sitä sähköpostia, siihen asti saat jutella ihan mitä haluat...

        Tarkennukseksi vielä: Helsinki-Vantaan lentokentällä EI OLE Oskari-nimistä huumekoiraa, koita nyt jo myöntää tappiosi...

        Enpä ole koskaan huomannut kenelläkään olevan noin kovaa hinkua väittää olevansa tullimies, taitaa ammatin arvostus olla nousussa.

        "Enpä ole koskaan huomannut kenelläkään olevan noin kovaa hinkua väittää olevansa tullimies, taitaa ammatin arvostus olla nousussa."

        Kyllä kyllä :D tästä stakesin tutkijat olisivat varmasti innoissaan :) menevät joka vuotiset ammattien arvostus taulukot mennä uusiksi :D
        ja tämä huumekoira oskari taitaa vartioida "tullimiehen" omaa pihaa, ettei sinne kukaan perkeleen hippi tule omenavarkaisiin.


      • Virkamies
        Ernesto Balsalm kirjoitti:

        "Enpä ole koskaan huomannut kenelläkään olevan noin kovaa hinkua väittää olevansa tullimies, taitaa ammatin arvostus olla nousussa."

        Kyllä kyllä :D tästä stakesin tutkijat olisivat varmasti innoissaan :) menevät joka vuotiset ammattien arvostus taulukot mennä uusiksi :D
        ja tämä huumekoira oskari taitaa vartioida "tullimiehen" omaa pihaa, ettei sinne kukaan perkeleen hippi tule omenavarkaisiin.

        Joo, toi onkin sitten jännä juttu, että mikä homma on POP ja mikä ei. Turvallisuusbarometrissa, jossa mitataan kansalaisten luottamusta erilaisiin turvallisuusinstansseihin, keikkuu poliisi tukevasti ykkösenä (ylläri, kun ne tuppaa itseään joka paikkaan), armeija (jolla on ihan ennennäkemätön megasuosio) on kakkosena ja kolmosena tupsahtaakin sitten jo Tulli. Ei siis esim. palolaitos tai rajavartiosto... Paljon menee tietty senkin piikkiin, että edes tällä palstalla ei tunnuta erottavan viranomaisia toisistaan (vaikka muuten ollaan valveutuneita lainsäädännön suhteen) ja syytetään, että esim. "Tulli tarkastaa passit" tms. soopaa. Suomessa on edelleenkin neljä eri viranomaista, joilla on oikeus toimittaa esitutkinta, ne ovat: Poliisi, Tulli, Rajavartiolaitos ja Puolustusvoimat. Laissa on sitten tarkemmin määritelty, että kuka tutkii mitäkin, mutta syrjäseuduilla (esim. lapissa) Tulli voi mennä rauhoittamaan kapakkatappelua ja rajamiehet pitävät puhallutusratsiaa tiellä jne.

        "tämä huumekoira oskari taitaa vartioida "tullimiehen" omaa pihaa, ettei sinne kukaan perkeleen hippi tule omenavarkaisiin."

        LOL -toi oli oikeesti hyvä juttu. Työmaalla kutsumme toisiamme aina välillä vitun hipeiksi jne. Siihen ei sisälly mitään oikeasti negatiivista latausta, vaan se on muodostunut yleisnimeksi ihmeelliselle haihattelijahäröilijälle...


      • Tullimies
        Virkamies kirjoitti:

        Ja uusi lause: Odottelen edelleen sitä sähköpostia, siihen asti saat jutella ihan mitä haluat...

        Tarkennukseksi vielä: Helsinki-Vantaan lentokentällä EI OLE Oskari-nimistä huumekoiraa, koita nyt jo myöntää tappiosi...

        Enpä ole koskaan huomannut kenelläkään olevan noin kovaa hinkua väittää olevansa tullimies, taitaa ammatin arvostus olla nousussa.

        Että kyseinen koira on helsinki-vantaan lentokentällä?Aivan turhaan pistät sanoja suuhuni ,aivan turhaan.


      • Virkamies
        Tullimies kirjoitti:

        Että kyseinen koira on helsinki-vantaan lentokentällä?Aivan turhaan pistät sanoja suuhuni ,aivan turhaan.

        Eipä taida tuo valvontapsykologia olla ihan vahvimpia osaamisalueitasi...

        Espanjasta voi koneella saapua vain Helsinki-Vantaalle, aikaisemmin nimim. "Tullimies" sanoi olevansa "siellä töissä" (siis siellä, missä ketjun aloittaja seikkaili), pyysin myös nimeämään kentällä työskentelevän huumekoiran ja sanoit "Oskarin" nimettyäsi ko. koiran viihtyvän "tuossa lähelläni".

        Mulle on ihan sama kuka ja mikä sinä olet. Itsekkään en kentällä työskentele, mutta koita nyt jo ymmärtää, että tätä leikkiä ei kannata jatkaa...


      • Tullimies
        Virkamies kirjoitti:

        Eipä taida tuo valvontapsykologia olla ihan vahvimpia osaamisalueitasi...

        Espanjasta voi koneella saapua vain Helsinki-Vantaalle, aikaisemmin nimim. "Tullimies" sanoi olevansa "siellä töissä" (siis siellä, missä ketjun aloittaja seikkaili), pyysin myös nimeämään kentällä työskentelevän huumekoiran ja sanoit "Oskarin" nimettyäsi ko. koiran viihtyvän "tuossa lähelläni".

        Mulle on ihan sama kuka ja mikä sinä olet. Itsekkään en kentällä työskentele, mutta koita nyt jo ymmärtää, että tätä leikkiä ei kannata jatkaa...

        -Nimeäppä muuten yksi tai useampi virassa oleva, (Alma ei kelpaa) huimauskoira kentältä, niin voidaan lopettaa tämä keskustelu-
        Minä nimesin pyynnöstäsi huumekoiran nimen puhetta EI ollut missä kyseinen koira työskentelee.En myöskään ole itse väittänyt työskenteleväni kyseisellä kentällä.


      • Virkamies
        Tullimies kirjoitti:

        Että kyseinen koira on helsinki-vantaan lentokentällä?Aivan turhaan pistät sanoja suuhuni ,aivan turhaan.

        Ainakin olet yhtä jääräpäinen, kuin muutkin tuntemani Tullimiehet, joten sitä taustaa vasten voit puhua tottakin.

        No, ketjun aloittajahan sanoi seikkailleensa nimenomaan Helsinki-Vantaalla -eikö vain? Siihen vastasi nimimerkki "Tullimies" seuraavalla tavalla:

        "Miksi ihmeessä minua olisi vituttanut,minähän teen siellä töitä niin kuin muutkin ihmiset ja saan myös palkkani siitä."

        Siispä oletin nimimerkin työskentelevän juurikin Helsinki-Vantaan lentokentällä -ei ehkä hätiköityä -vai mitä? Toki kentällä olevien koirien lisäksi siellä heittää keikkaa monet muutkin haukut. Pyysin sitten nimeämään nimenomaan tuolla lentokentällä työskentelevän koiran. Nimesit kuitenkin koiran, joka työskentelee eräässä toisessa paikassa, jossa sielläkin kenttä kyllä on... Sieltä asti ei kuitenkaan Helsinkiin työkeikalle tulla, ellet sitten ollut G.G:n ja H.K:n vetämällä "jatkokurssilla".

        No joo -se siitä... Myönnetään, saatatpa oikeassa olla, täällä vaan pitää olla varovainen.


      • Tullimies
        Virkamies kirjoitti:

        Ainakin olet yhtä jääräpäinen, kuin muutkin tuntemani Tullimiehet, joten sitä taustaa vasten voit puhua tottakin.

        No, ketjun aloittajahan sanoi seikkailleensa nimenomaan Helsinki-Vantaalla -eikö vain? Siihen vastasi nimimerkki "Tullimies" seuraavalla tavalla:

        "Miksi ihmeessä minua olisi vituttanut,minähän teen siellä töitä niin kuin muutkin ihmiset ja saan myös palkkani siitä."

        Siispä oletin nimimerkin työskentelevän juurikin Helsinki-Vantaan lentokentällä -ei ehkä hätiköityä -vai mitä? Toki kentällä olevien koirien lisäksi siellä heittää keikkaa monet muutkin haukut. Pyysin sitten nimeämään nimenomaan tuolla lentokentällä työskentelevän koiran. Nimesit kuitenkin koiran, joka työskentelee eräässä toisessa paikassa, jossa sielläkin kenttä kyllä on... Sieltä asti ei kuitenkaan Helsinkiin työkeikalle tulla, ellet sitten ollut G.G:n ja H.K:n vetämällä "jatkokurssilla".

        No joo -se siitä... Myönnetään, saatatpa oikeassa olla, täällä vaan pitää olla varovainen.

        On muuten totista puuhaa ja mikä kannattaa aina muistaa kirjoitettu sana etenkin netissä on sitä totisinta TOTTA.

        Miten minusta tuntuu,että toiset ottavat vähän liian "tosissaan" nämä kirjoittelut esim.suomi24 sivuilla.Esim.kirjoittaisin nicillä PRESIDENTTI niin luulisitko tosiaan kirjoittajan olevan presidentti?

        T.tullimies ,joka todellakin on tullissa töissä tosin en viitsi kertoa missä.


      • Virkamies
        Tullimies kirjoitti:

        Oskari.No nyt voidaan lopettaa tämä keskustelu.

        Ei tätä kevyesti pidä ottaa -ei missään nimessä. Siksi en välitä kertoa, edes virastoa, jossa työskentelen, ei sillä mitään väliä olisi, vaikka kertoisinkin, mutta tämän homman hienous on nimenomaan nimettömyydessä. Jotkut uskovat kaiken, mitä kirjoitetaan, jotkut pitävät trollina siihen asti, kun toisin todistetaan...

        Nimim. Tullimies: Morjestellaan, kun ollaan taas seuraavan kerran samalla keikalla...

        Muistanet hotmail-osoitteen? Kirjoittele sinne, jos joku seikka vielä hämää.


      • Tullimies
        Virkamies kirjoitti:

        Ei tätä kevyesti pidä ottaa -ei missään nimessä. Siksi en välitä kertoa, edes virastoa, jossa työskentelen, ei sillä mitään väliä olisi, vaikka kertoisinkin, mutta tämän homman hienous on nimenomaan nimettömyydessä. Jotkut uskovat kaiken, mitä kirjoitetaan, jotkut pitävät trollina siihen asti, kun toisin todistetaan...

        Nimim. Tullimies: Morjestellaan, kun ollaan taas seuraavan kerran samalla keikalla...

        Muistanet hotmail-osoitteen? Kirjoittele sinne, jos joku seikka vielä hämää.

        Näiden palstojen painoarvo on sama kuin pussillisella ilmaa,tosin näkemys on vain MINUN mielipiteeni.


      • Virkamies
        Tullimies kirjoitti:

        Näiden palstojen painoarvo on sama kuin pussillisella ilmaa,tosin näkemys on vain MINUN mielipiteeni.

        Teitä tullimiehiä on muistaakseni aika tarkkaan 2200 kappaletta. Et saisi mielipiteillesi tällaista lukijakuntaa, kuin täällä, edes kirjoittamalla Tullin omaan henkilöstölehteen. Niinpä on aika paksua väittää, että tällä ei ole mitään merkitystä. Vaikka olemmekin samalla puolella, samaa asiaa vastaan, niin ei ole silti syytä ryhtyä ylimieliseksi. "Tunne vihollisesi" on meidänkin työmme peruslähtökohta.

        Korostan tässä, että en miellä useimpia palstalla vaikuttavia henkilöitä "vihollisiksi", mutta aidan toisella puolen olette silti...

        Minusta ainakin on mukavampaa tehdä työtäni, silloin kun ymmärrän, miksi sitä teen ja miksi kaikki eivät ole kanssani samaa mieltä (vaikka olenkin itse oikeassa ;-) ).


      • Tullimies
        Virkamies kirjoitti:

        Teitä tullimiehiä on muistaakseni aika tarkkaan 2200 kappaletta. Et saisi mielipiteillesi tällaista lukijakuntaa, kuin täällä, edes kirjoittamalla Tullin omaan henkilöstölehteen. Niinpä on aika paksua väittää, että tällä ei ole mitään merkitystä. Vaikka olemmekin samalla puolella, samaa asiaa vastaan, niin ei ole silti syytä ryhtyä ylimieliseksi. "Tunne vihollisesi" on meidänkin työmme peruslähtökohta.

        Korostan tässä, että en miellä useimpia palstalla vaikuttavia henkilöitä "vihollisiksi", mutta aidan toisella puolen olette silti...

        Minusta ainakin on mukavampaa tehdä työtäni, silloin kun ymmärrän, miksi sitä teen ja miksi kaikki eivät ole kanssani samaa mieltä (vaikka olenkin itse oikeassa ;-) ).

        Tarkoitin lähinnä sitä et vaikka lukijoita olisi kuinka paljon ei sillä ole mitään käytännön merkitystä.Esimerkiksi ,jos nyt vaikka ajatellaan ensimmäisen viestin lähettäjää.Hänen mielestä tullimiestä vitutti ,koska huumeita ei löytynyt.Itse tullimiehenä toimineena voin vakuuttaa ettei meitä tullimiehiä kyseiset kaverit vituta.Kaveria kyllä vitutti ,koska joutui tarkastukseen ja siitä syystä purki agressioitaan tänne.


    • Tullimies

      Läntinen tullipiiri tiedottaa

      Tulli teki suuren amfetamiinitakavarikon Ylöjärvellä

      --------------------------------------------------------------------------------




      Tampereen tulli ja Helsingin tulli ovat takavarikoineet 13.4.2003 Ylöjärveltä poikkeuksellisen vahvaa amfetamiinia n. 4,5 kiloa.

      Kyseisestä määrästä olisi saanut n. 90 000 käyttöannosta. Takavarikoidun amfetamiinin arvo katukaupassa on n. 450 000 euroa.

      Tutkinnan aikana vangittuina on ollut kaksi virolaista henkilöä. Huumausaineen maahantuonnin osalta esitutkinta on edelleen kesken.

      Juttua käsitellään Tampereen käräjäoikeudessa ensi viikolla.






      * * *

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2052
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1451
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1265
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      791
    Aihe