NIMI KANILLE

Kani

Saan kohta kaksi poika kania enkä keksi niille hyviä nimiä. Eli haluaisin että kertoisitte minulle hyviä ja järkeviä nimiä ruskeasoopelipojilleni.

101

12583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emma

      Toinen voisi olla Kaneli? siis tuota väriä vain ajattelin.. Mulla on tyttökani (madagaskar) ja sen nimi on Kaneli..

    • pöllö

      tiku ja taku, matti ja paavo, teppo ja terho (ihan paras! ;] ), lassi ja leevi, luppa ja lörppä.

      • joku

        EIKÖ TOSSA VIESTISSÄ SANOTTU ETTÄ JÄRKEVII NIMII? MUN MIELESTÄ NOI SUN EI OLLU JÄRKEVII (OSA ESIM. LURPPA JA LÖRPPÄ)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        joku kirjoitti:

        EIKÖ TOSSA VIESTISSÄ SANOTTU ETTÄ JÄRKEVII NIMII? MUN MIELESTÄ NOI SUN EI OLLU JÄRKEVII (OSA ESIM. LURPPA JA LÖRPPÄ)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        On noi musta hyviä nimiä


      • Anonyymi
        joku kirjoitti:

        EIKÖ TOSSA VIESTISSÄ SANOTTU ETTÄ JÄRKEVII NIMII? MUN MIELESTÄ NOI SUN EI OLLU JÄRKEVII (OSA ESIM. LURPPA JA LÖRPPÄ)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Itä sä koko ihminen oot ihan tyhmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On noi musta hyviä nimiä

        jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On noi musta hyviä nimiä

        Onks tääl muitki 2020
        Xdd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks tääl muitki 2020
        Xdd

        Mä oon vuodelta 2021 täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon vuodelta 2021 täällä

        Itte 2022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon vuodelta 2021 täällä

        mä kirjotan tätä 2023 vuonna :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä kirjotan tätä 2023 vuonna :D

        Mä 2024 xD


    • katsku!!!

      kelpaisko nimet tiku ja taku, tai laku ja maku???

    • kani-fani

      Käviskö Papana, Tony tai Voltti (mun kanien nimet) En viittiny ehdottaa Kanelii enkä Pippurii, ku ne oli jo ehdotuslistalla:) TOIVOTTAVASTI OLIN AVUKSI!!!

    • Almond

      No mulla oli [kuoli ollessaan 3 kk :'( ] kani nimeltään Baiko ja sillä oli veli jonka nimi on Bibari

      • Anonyymi

        Voi että miten hirveetä ): JA bibari on paras!


    • Virva
    • ~Secret~

      Tässä nyt pari ehdotusta: Poju, Tiku, Taku, Leevi, Elmo, Viksu, Mikki, Hessu, Aku, Kaapo, Aapo,Vili, Sulo, Ressu, Snoopy ym... Se riippuu kanin luonteesta ja kasvon piirteistä... Kerrothan sittne mitkä kanien nimiksi tuli?!

    • Papu

      Mun kani on Papu Armas Papanainen, ystävien kesken Papu, Papsu ja Napsu.. Napsu on musta kiva...

    • katja

      no mun kanin nimi on nipsu sit mun kamuilla on: henkka,pupuna,lassi,kaneli,vanilija(ei varmaa sopeis kyl väriin) ja voishan olla minni(kissani) tai osku(koirani)..no mutta kerrohan sitten ettää mitkä niille annoit nimex!? jooko??

    • Chokolate Choko

      Tää on vaan ehdotus..... ja en tiiä onko tää susta hyvää..... mutta mä oon hankkimassa kanssa poika kanii, jotain viitta kuvioista, mieluimmin valko ruskee viitta kuvioo...... ni siit tulis varmaa Chokolate Choko, eli Choko........ en tiiä sun mielipidettä mut tossa tollanen.......... (Kanini olisi kääpiöluppa...)

      • kiitosvain99

        lörppä, lurppa, törppä, nurppa, lurppu, lörppy, hörppy, tyrppy, törppy, nyrppä, syrppy, orppu, porppu, sorppu


      • gdgdgfd
        kiitosvain99 kirjoitti:

        lörppä, lurppa, törppä, nurppa, lurppu, lörppy, hörppy, tyrppy, törppy, nyrppä, syrppy, orppu, porppu, sorppu

        Oiva, Armas, Urho, Taisto tms. kuvaava nimi. Tai Tauno ja Mauno.


      • Chokolate Choko

        Seeis see mun kani (minkä oon varannu) on isabella viittakuviooooooo....


    • Ehdotus

      Nimen voi antaa myös luonteen ja ulkonäön perusteella. Tulisi oman persoonansa mukainen nimi.

    • Pepe-2008

      Minulla on poikakani nimeltänsä Pepe =) Se on valkoinen ps. Nimeksi ehdotan siis vaikka Pepe ja Pepsu (meidän kanin lempinimi)

      • nimiks?

        penni ja pontti?


    • tanttunesi

      Jepa :DD Oon kans hankkimas yhen poikakanin :)
      Nää on sitten jtn ihan kummallisia

      Davella
      Hades
      Elvis
      Helperi
      Rafael
      Valentino
      Wally

      • Anonyymi

        Oisko Lanttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko Lanttu?

        😂😂😂Meillä me tehdään lanttu laatikkoa😂😂😂🤣


      • Anonyymi

        haades on must hyvä ja elvis


    • eläin fani

      kivoi ent karkki herkku tai suklaa

      • siljasuominen

        saan kaksi tyttökania, mutta en keksi niille nimiä. voisitteko ehdottaa niille nimiä?
        ja jos teillä on kokemusta voisitteko kertoa mikä rotu sopii parhaiten ensimmäiseksi kaniksi. Mulla on ollut marsuja ennen joten jyrsijä kokemusta on.
        Kiitos jos viitsitte vastata


      • Popo06
        siljasuominen kirjoitti:

        saan kaksi tyttökania, mutta en keksi niille nimiä. voisitteko ehdottaa niille nimiä?
        ja jos teillä on kokemusta voisitteko kertoa mikä rotu sopii parhaiten ensimmäiseksi kaniksi. Mulla on ollut marsuja ennen joten jyrsijä kokemusta on.
        Kiitos jos viitsitte vastata

        Hermeliini oli meijän eka kani. Helppo ja pieni.


      • jokuhyyppä1234
        siljasuominen kirjoitti:

        saan kaksi tyttökania, mutta en keksi niille nimiä. voisitteko ehdottaa niille nimiä?
        ja jos teillä on kokemusta voisitteko kertoa mikä rotu sopii parhaiten ensimmäiseksi kaniksi. Mulla on ollut marsuja ennen joten jyrsijä kokemusta on.
        Kiitos jos viitsitte vastata

        riiän et on vanha mut pakkomainita et kani ei oo jyrsijä


      • Noentiiä
        siljasuominen kirjoitti:

        saan kaksi tyttökania, mutta en keksi niille nimiä. voisitteko ehdottaa niille nimiä?
        ja jos teillä on kokemusta voisitteko kertoa mikä rotu sopii parhaiten ensimmäiseksi kaniksi. Mulla on ollut marsuja ennen joten jyrsijä kokemusta on.
        Kiitos jos viitsitte vastata

        Kanit ei ole jyrsijöitä ne on jäniseläimiä!


      • Anonyymi

        Helou nykyaika


      • Anonyymi

        Antakaapa nimi ehdotuksia poika kaneille🐇🐰


      • Anonyymi
        siljasuominen kirjoitti:

        saan kaksi tyttökania, mutta en keksi niille nimiä. voisitteko ehdottaa niille nimiä?
        ja jos teillä on kokemusta voisitteko kertoa mikä rotu sopii parhaiten ensimmäiseksi kaniksi. Mulla on ollut marsuja ennen joten jyrsijä kokemusta on.
        Kiitos jos viitsitte vastata

        hmm ehkä kääpiöluppa tai leijonaharjas mutta nimi... luppa leijona villi hullu kukka pepi peppi pepsi paju olivia kerttu pepu papana siipi loikka savu eeben


      • Anonyymi
        Popo06 kirjoitti:

        Hermeliini oli meijän eka kani. Helppo ja pieni.

        en väitä et se ois huono mut en oikee ite tykkä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antakaapa nimi ehdotuksia poika kaneille🐇🐰

        eeben loikka savu luppa löppä loppa jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helou nykyaika

        No helou vanhaaika


    • dirlandaaaa1

      Kani ei ole jyrsijä ;) Kani kuuluu jäniseläimiin ja eroaa jyrsijöistä paljonkin. Mm. siemenseokset ovat jyrsijöiden eivät kanien ruokaa. Kaneille sopivat paremmin pelletit :)

      Kävisikö:
      Nekku
      Mindi
      Kinda
      Peppi
      Felicia?

      JOS et ole vielä perehtynyt kaneihin niin käyppä kurkkaamassa puput.net, kaniyhdistys, petsie.fi ja tämä sivusto http://www.kolumbus.fi/marijamuut/kanitieto/kanitieto.htm

    • tzuuuppddaii

      tyksin semmosista 'tyhmist' tai niiku semmosistaa esim: raili tai teppo (: tai ei ne sillee oo tyhmiä mutta semmosia hassuja :D:D:D:D:D:D.


      niitte nimet vois olla; suku ja suklaa, pupu ja jussi , tino ja timo ,rami ja rane :DD

      • Anonyymi

        tai bunny ja pupu!


    • benjiiii

      Benjamin :) meijän tulevan hermeliinin nimi :)

    • Kani_fani

      No en tiiä onko näitä ehdotettu :D Mutta Nipsu on todella kiva nimi aijon antaa oman kanini nimeksi Nipsu ja sitten Nöpö on ihuna nimi myös (: Kerrothan sitten minkä nimisiä kaneistasi tuli ? (;

    • HUOMASITTEKO!?

      HEI KAIKKI! Muuten ne jotka on nyt vieläkin vastaillu tänne niin ootteko huomannu kattoo et tää viesti on LÄHETETTY 16.7.'03.. Eli tää nimimerkki Kani on saanu ne kanit jo n. 10vuotta sitte xd et aattelin sanoo ettette turhaan kirjottele tääl ;)

      • jasma.ja

        Onko sillä niin väliä koska viesti on lähetetty? Voihan joku muukin ottaa ideoita nimenkeksimiseen juuri tästä keskustelusta, täällähän on jo paljon nimiehdotuksia. :)


      • Anonyymi
        jasma.ja kirjoitti:

        Onko sillä niin väliä koska viesti on lähetetty? Voihan joku muukin ottaa ideoita nimenkeksimiseen juuri tästä keskustelusta, täällähän on jo paljon nimiehdotuksia. :)

        Niinkui minä 2020


    • dktufjdah

      Oman kanini nimi on Nipsu.
      Minusta se on hyvä nimi poika kanille. (:

    • jasma.ja

      Mun entisillä pupuveljeksillä oli nimet Töpsö ja Lurppa. :)
      Kuolivat vanhuuteen vuosia sitten.

    • Rabbitlove

      Raksu ja Tapsu

    • tämmönetalvikkorakas

      Mun kaneilla oli aikoinaan hassuja nimiä... eikös nimi kerrokin jo omistajista kaiken ;D
      nojoojoo.. siis huumoriveikkoja täälläpäin(; nimet olivat Torsti , Arvi & Oskari(Osku) ;);) ikävä on suuri

    • nimiih

      Minä itse tykkään kun yleensä itelläni luppana pojat on aina ollu tyttöjä lempeämpiä paria kania lukuunottamatta, että kanin nimi myös kertoo jotain kanista :)!

      Tahvo (tällä hetkellä yks suosikkini)
      Peetu
      Raffe
      Ruudo
      yms.. :)

    • ceccci

      minkä antaisin nimen mun kanille siitä ei ole vielä varmaa onko uros vai naaras mutta jos on uros niin se on valtteri (: mutta jos se on naaras niin hmm.. mikäköhän nimeksi..:P

    • --Poni--

      Kaneillesi olisi hyvät nimet...
      Roomeo ja vaik" Muru tai taneli

    • dumlekani

      meidän kanien nimet on sisu ja dumle

    • batman

      itella 2 kania harmaa ja musta. harmaa on kääpiöluppa ja musta leijonaharjas/kääpiöluppa mix.
      Musta on Ninja
      Harmaa on Batman

    • Neponen on mun!

      Tai vaik Nepsu ja Tepsu

      • Kani

        Mä oon päättany ja niide nimet on Nepsu ja Tepsu.


    • kanifani:3

      oman kanini nimi on ainakin Ed:)

    • jhzxfghzdfh

      Nykyisten Kanieni nimiä:
      Caramell
      Toto
      Framboise
      Milli
      Minni
      Nelli
      Laku
      Uljas
      Oskari
      Bella
      Barbie
      Ada (sanotaan Aada)

    • k a n i

      täs on jotai nuppu, nöpö,tiku ,taku, jerry

    • kanifani991

      entäs toffee paavo luppa sesilia mouku helmeri elmeri tai joku muu

    • pappi kakkaa

      Perna, Jalka tai käsi

      • Anonyymi

        xD jalka ja käsi xD


    • sakäytämuteiopakohei

      Piipari, Luuka,Topi,Bablo,Mochi,Oskari,Arvi,Torsti

      • jaajaa2

        IHANIA NIMIÄ NOI YLEMPÄNÄ OLEVAT!!!!!!!!!!!


    • kanille nimi

      Mul olis tulos uus saksansheck naaras.. oon lukenu tän sivuston nimiehdotukset mut ei oo vaan tärpänny. oon mös kattonu nimipäiväkalenterista. mun toisen kanin nimi on Taika. olisko ehdotuksii, mitään siihen sopivaa

      • Anonyymi

        aika saika saima saimi domi somi (ei enää ees rimma xD)


    • hemuli6

      käviskö mm.pinokkio,buumi,rumpali :)

    • YMMÄRTÄKÄÄ IHMISET!!

      XD

      Kirjottelette vielki tänne, vaikka se on saanu ne kanit jtn. 10 vuotta sitte ja ne on jo toden näköisesti kuolleet.

      • Pihliaana

        Ooou xD entienny xD


    • BrunoMars

      Itellä On Bruno XD

    • Höm... ehkäpä... Osku, Aku, Arttu, sami, juho, laku, lakritsa, toffee kinuski!?

    • turbo12

      kiitos sain itsekkin tästä apua koska saan kääpiöluppa kanin. minun ehdotukset ovat turbo ja coco

    • hansuuu

      Oisiko, niilo,nöpö,niki,nikita toivottavadti minun.ehdotuksia oli hyytyä

    • Pihliaana

      Seppo olisi ainakin kiva nimi toiselke

    • Kukkakakkaaaa

      Vili ja Laku

    • Kanitonbest

      Nimiä kaneille:

      Tytöt: pimu, utu, awa, isla, nuunuu, uswa, usva, tiuhti, viuhti, depi, tutpuna, tupu, tytti, typy, dea, alexa, Rosa, Rose, sinkku-lilli .

      Pojat: zili, Vili, Juuso, depa, nalle, valle, hupu, lupu, tupu, nipa .

    • Anonyymi

      Voisko joku vastata oon hankkimas poika kania sanokaa nimii

      • Anonyymi

        Meillä on poika kanin nimi nipa


    • Anonyymi

      Mulla edesmennyt Luppakorva oli nimeltään Mauri-Antero.

    • Anonyymi

      me saadaan ja sennimi on eeben <3!

    • Anonyymi

      eksyn taas näihin vanhoihin, mutta asiasta a asiaan b.
      kaksi poika kania?! siis en oo kuullu että kaks poikaa on tullu ikinä toimeen keskenään kun uroksiahan nuo on ei muillakaan eläimillä yleensä toista urosta ole laumassa. paras vaihtoehto on yksi naaras ja uros, jompi kumpi tai molemmat leikattuja!

      jos kaksi urosta riitaantuu on seuraukset pahat mutta jos kaksi naarasta.. voi että sitten saattaa olla erään toisen sanomana ’verta, karvaa ja suolenpätkiä kirjaimellisesti’. itsellä ei ole kokemusta kaneista hirveästi muuta kuin näin lukemalla ja tietoa etsien.

      olen lukenut varmaan kahta artikkelia lukuun ottamatta netistä kaiken mitä löydän. joten toivon että tää jotenkin auttoi vaikka myöhässä olin.🐇❤️

    • Anonyymi

      Leo ja tauno

    • Anonyymi

      En suosittele kahta poika kania ota mieluummin kaksi tyttö kania samasta poikueesta(itellä on kaksi tyttö kania joiden nimet on Fiona ja Rebekka ja oikein hyvin pärjään heidän kanssa)

      • Anonyymi

        itse en suosittele edes kahta tyttö kania vaan yksi uros ja naaras toinen tai molemmat leikattuna! ja ps katso vuosilukua et voi vaikuttaa enää


    • Anonyymi

      Kyllä parhaat nimet kanille on Halla ja Aho. Se on silleen niinku kanituksillaan ollu.

    • Anonyymi

      Omat ehdotukseni on ensimmäisen kanin hankintaan rotuvalinnassa jokin kääpiökani (esim. Kääpiöluppa tai hermeliini) toki jokin Belgianjätti on luonteeltaan todella ihana. Ja sitten nimi ehdotuksia muutama tässä

      Naaraat:

      Minni
      Utu
      Bella
      Pepsi
      Jojo
      Luna
      Jade
      Indy
      Eve
      Eva
      Oreo
      Domino
      Honey
      Ida
      Cola
      Rapsu
      Eden

      Urokset:

      Rafael
      Jokeri
      Batman

    • Anonyymi

      Risto ja Roope 😁

    • Anonyymi

      MUN KANIEN NIMET HÖPSÖ ALBI PIITU MUITA EHDOTUKSII MIKKI LILJA PEPSU ZARA ZACK MANSIKKA PULLA SUKLAA COFE TOFFEE BABLO FIINA ARISSA TIGOR FOX RITA REETU MINNI OTTO KOPSU LENITA NEPSU MARS TUPLA PISTE LAITTAKAA TÖNNE JOS VALITSITTE NÄISTÄ JONKUN

    • Anonyymi

      NIPSU!!!!

    • Anonyymi

      Tai voi olla vaikka nöpö🐰

    • Anonyymi

      Viel 2021 täällä:,) mutta Kassu, Kappe, Kaapo, Pipari, Sulo, Elmeri, Samppa, Jamppa ja niin...:D

    • Anonyymi

      Tarvin hyviää nimiä tyttö kanille ja poika kanille

      • Anonyymi

        Riippuu minkä värinen/näköinen


    • Anonyymi

      Pete ja pate

    • Anonyymi

      Ei kannata ottaa kahta poika kanie!!! tulee tappelu...

      mutta no nimiä esim, Vili, Lettu, Kaneli, Nipsu, Duu, Vikkelä, Nessu, Takis, Bebe, Sisu, Leevi, Leo, Jippu

      siin jtn

    • Anonyymi

      Mulle tulee ehkä seuraavana keväänä hermeliini vauva. Tarttisin nimen joku söpö nimi. Voi olla enkuks.

      • Anonyymi

        Hyviä nimiä:
        Naaraille
        -Lola (paras)
        -Emmi
        -Puppe
        -Lilli
        -Mini
        Uroksille
        -Hipsu (paras)
        -Nipsu
        -Vili
        -Luppa
        -Pippuri
        Toivottavasti kelpaa!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe