Varokaa väripatruunamyyjää. Office Nordic Solutions Oy!!

Jaakko

Netistä lainattua tekstiä, lähde newsgroups. Tehkää omat johtopäätöksenne. Minä Jaakko välitän vain tuon tiedon tähän foorumiin.

t. Jaakko

****

Puhelinmyyjä yritti myydä yhteen HP:n toimistolaseriin väripatruunaa hintaan 249eur/kpl, ja tuossakin hinnassa oli muka

huimat 30% tutustumisalennus. Kun vertaan hintoja niin laitteeseen sopiva HP-patruuna maksaa paikallisessa atk-kaupassa

jotain n. 120 eur/ 6000 sivua tai 150eur / 10000 sivua. Tuo oli kuulemma joku erikoisspesiaalimalli.

Puljun nimi on "Office Solutions Nordic Oy". Kotisivuja ei löydy.

Halusi välttämättä lähettää 2kpl (!) näytteeksi. Laskusta ei halunnut puhua mitään mutta se kai olisi tullut perässä.

Kuulin että olivat soitelleet jollekin myös jonkun helv%%n markkinatutkimuksen varjolla ja yrittäneet samalla myydä

jotain roinaa. Eikö tuollainen markkinointi ole kiellettyä (yhdistelmä gallup ja myydään samalla)??

Ymmärrän että on heinäkuu jolloin yritetään kaikin keinoin myydä roinaa ja "tehdä laskuja" mutta minulla paloi pinna.


****

Katohan jollakin kanssa samoja kokemuksia. Minulle ne soittelivat about 5 kertaa kuukauden sisällä. Ja AINA olen saanut

palkinon kun ole ollut niin hyvä asiakas heillä (ikinä mitään tilanut) kerran piti tulla stereot ja kerran

PDA-vekotin.Eipä ole näkynyt,prkl! Kerran se sittten sai minut tilamaan "näyte" kasetit ja suostuinkin,koska luulin

että ne on ilmaisia.Nooh,n puolen tunnin päästä soitta niiden laskutuksesta joku ja kyselee laskutustietoja,WTF??

Kysyin sitten miksi niin sanoi laittavansa laskun näytteistä 36€,kyl pääs ärrä-päitä ja eipä sitten ole soitellutkaan!


****

Älkää missään nimessä ostako tulta yhtään mitään.. Kyseessä on täyttö kasetteja ja vielä harvinaisen paskalaatuisia.

Lupailevat kovasti pidempää kestoikää mutta on todellisuudessa lyhempi ja vielä sikahintaisiakin

****

Jep, täytyy tutkia lisää kuka ähelö tuon firman taustalla on. Kumpi lienee kyseessä,

http://www.ytj.fi/Yrity2.asp?yavain=905092
http://www.ytj.fi/Yrity2.asp?yavain=1750587

Nordic Office Solutions Oy / Active Business Systems vaiko
Office Solutions Why Not Oy
ettei vain tulee väärää tahoa syyteltyä?

Ensiksimainitulla on päätoimialana "Liikkeenjohdon konsultointi", jälkimmäisellä "Tietokonelaitteistojen

vähittäiskauppa". Mutta puhelimessa minulle höpötettiin Nordic Office Solutionista.

Olen nyt ihan varma että jommastakummasta puljusta (tai samat tyypit) soitettiin viime kesänäkin ja luvattiin jotain

paskalaitetta "lahjaksi" (olisko ollut joku laskin). Eli myyntitapana lienee

kohde saa lahjan (jokun muutaman euron hintainen paska jota ei edes ole oikeasti olemassa)
kohde innostuu että "ahaa, kivaa" ja erehtyy tilamaan jotain
Kun se kyseli vielä kotiosoitettakin? En antanut. Myynevät siis osoitetietoja eteenpäin jonnekin?

****


Joo fimassa kävi sama homma. Soittelivat yhdelle tyypille meille ja sanoivat että lähettävät "näyte kappaleita"

yllättäen sitten kun systeemit olivat perillä, tuli myös lasku pari päivää myöhemmin niistä kamppeista. No maksettiin

kuitenkin se ja sielä ne ovat varastossa nuo kasetit... Aika paskaa toimintaa kyllä tuommoinen. Ovat muillekkin

tuntemilleni IT:n tyypeille soitelleet ja tarjonneet samaa hommaa mutta olen varoittanut ja sanonut ettei kannata

hankkia edes "näytteitä".

****

Mulle ovat soitelleet töihin 3-4 kertaa. Ensimmäisellä kerralla tilasin näytteet ja laskutus soitti perään, että pääsi

perumaan tilauksen. Ainiin, kameraa ja paria muuta härpäkettä ei ole vielä näkynyt, yllätys yllätys. Onko tuo nimi aina

sama? Minusta kun tuntuu, että välillä ovat käyttäneet jotain toista nimeä nuo soittajat.

****

Sama pulju soitteli meidänkin firmaan ja pomon ollessa kesälomalla jouduin ottamaan kys. puhelun vastaan (kun en vielä

tiennyt mistä oli kyse).

Kuulemma jonkun kameran olisin saamassa kun joku tiedustelu oli täytetty joskus viimevuonna (tai jotain tuonnepäin) ja

eiköhän silleen ovelasti vaihtanu puheenaihetta tulostimiin ja kasetteihin, ihan 6 kpl olis pitäny ottaa (a 249 EUR/kpl

tai jotain), vänkäsin hemmetin pitkään ettei ole tarvetta niin eiköhän tarjonnu sitten 3 kpl ja ihan lopuksi kun olin n

kappaletta kertaa jo kieltänyt ettei kiinnosta niin oikein 1 kpl, ja muistutti oikein ettei saa kertoa muille kuin

normaalisti 1 kpl ei saa mitenkään, jne. No onneksi osasin vielä kieltäytyä kun kasettiasiat on meillä kunnossa...

Ainiin, mitään kameraa ei todellakaan ole tullut, mikä "huijarifirma" tämä oikein on?


****

Kuulostaa tutulta... Entiseen työpaikkaan oli joskus soiteltu, oli sihteerille jo alkaneet esittelemään kuinka

ylivertaisia nämä kasetit ovat ja kuinka työtunteja säästyy kun kasettia ei tarvitse vaihtaa. No sihteeri ilmoitti että

hänellä ei ole oikeutta mitään tilata ja että toimitusjohtaja on liikematkalla. Myyjä alkoi tässä vaiheessa ensin yhä

tuputtamaan, sitten kyselemään että onko sihteerillä jotain huonoja kokemuksia firmasta vai miksi ei halua tilata. Sen

jälkeen tiedusteltiin että onko syynä joku lahja joka oli jäänyt toimittamatta joskus vuonna sota (sihteeri ei edes

muistanut koko lahjan olemassaoloa) ja lopulta alkanut suorastaan aukomaan puhelimessa ja menemään

henkilökohtaisuuksiin...
Ja todellakin toimitusjohtaja oli matkalla, ja sihteerillä ei ollut oikeuksia tilata, ei siis mitään kusetusta.

Tietysti olisihan hän voinut yhdistää kännykkään... ja pomo olisi varmasti arvostanut kaupittelupuhelua ulkomaille

firman piikkiin.
En siis tiedä oli kyseessä tämä firma, mutta jotenkin tuntuisi täsmäävän.

****

Joo kovasti on ilmaiseksi kaikenlaista tarjottu ja elektronista muistiota sun muita härveleitä on jutuissa mukana

ollut. "Liisattuja" kun on firmassa kaikki vehkeet ja täydet huoltosopimuksetkin on juu ainakin jos joku puhelimesta

niistä kyselee niin ei ole kauaa tarvinnut yleensä höpötyksiä kuunnella.

1

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mkh

      Samoja kokemuksia.
      Ekakerralla sain sentään kameran. Sai siitä kummipoika oivan lelun.
      Patruuna ei kestänyt lähellekään sitä aikaa minkä muut on kestäneet.
      Ja kaiken lisäksi sa....nan sitkeitä soittajia, kertatoisensa jälkeen olen kertonut miten huono oli toi ensimmäinen että ei enää yhtään moista patruunaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe