PARAS PARTURI_kamP. VAASASSA?!?!?!?!?!?!?!

tittu

Osaisko joku nuorehko henkilö vaasanalueelta suosiella jotain hyvää parturikampaamoa hiustenvärjäämiseen ja leikkaamiseen?! Oon useamman kerran käynyt ARtisticassa mutta jälki ei itseasiassa ole kertaakaan ollut sellainen kuin oisi halunnut, taitaa olla mainettaan huonompi paikka.. samanlaisia kokemuksia myös muilla.

Yleensä sanotaan että kannattaa katsoa parturin hiuksia niin siitä vähän näkee onko tyyli hallussa?? Onko kenelläkää kokemuksia jostain jonnan ja joonaksen parturista? se ois yks varmaa ihan hyvä paikka mutta osaisko kukaa suositella jotain tiettyä henkilöä..?? Stefanin tiedän olevan hyvä muttei olisi aikaa jonotella.. :)

Nää palvelut maksaa nykyään nii pal että en jaksais enää hussata rahojani kaivoon jos tulos on taas päin prinkkalaa.. :) kiitos jo etukäteen

24

6964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehunut
    • Pakko olla in

      Moi. Koitappas Rantasalonkia, siellä hyvät kampaajat. Itse käyn siellä Peterillä! Kallis, mutta varsinainen taiteilija. Jos Hesas joskus liikut niin käyppä siellä Flow Hairissa. Kotisivut molemmilla kampaamoilla heidän nimillään. flowhair.fi ovat erittäin hyvät kuvagalleriat ja esimerkit ennen ja jälkeen. Se kertoo mihin he kykenevät!

      • jeps...

        Voin kanssa suositella Rantasalonkia, tosin olen käynyt Pipsalla. Ainakin toistaiseksi (2v. ajan) olen ollut tyytyväinen tulokseen vaikka mikään halvin paikka ei olekkaan. Kannattaa panostaa ennemmin laatuun kuin hintaan =)


    • OK,OK,OK

      Olen ollut uskollinen samalle kampaaja /parturille 12v ja nyt rupes tuntumaan että ei oikein onnistunut??
      Vaihteeksi kävin Huutoniemellä Tuuli vai Taika Tukka oli mukava paikka ja voin kertoa että hyvä leikkaus on pesemällä niin kuin haluan ei paljon laittamisia..(ja edullinen leikkaus).. Olikohan Sirpa joka taituroi.

      • TerMil

        Taidat tarkoittaan Tiinan tukkatupaa? Tai ainakin siellä on Sirpa myös... Itse käyn samassa paikassa Tiinalla, ja olen ollut TOSI tyytyväinen.
        Nuorekas ja ihan uskaliaskin tapa leikata. Eikä edes hinnalla pilattu. :)


    • Parturi/kampamo

      Se on Rewell Centerin Style bar

      • aftershave8543

        Hanna style barissa on todella hyvä!


      • ja kumarrus
        aftershave8543 kirjoitti:

        Hanna style barissa on todella hyvä!

        Meiltä löytyy myös ihanimmat asiakkaat ;)

        Hanna / StyleBar.


      • LiukuvärjäysJenni

        Niin oli, mutta menin tilaan aikaa sinne alkuviikosta, niin oli suljettu kokonaan. Muistin tämän, niin tietääkö joku avataanko uudelleen?On niin tylsää ruveta etsiin uutta paikkaa.


    • teippihiukset

      Vaasan Mustasaareen K-market Piffiin on tullut uusi parturi-kampaamo. Sinne pääsee myös ilman ajanvarausta, on useampi hlö töissä. Avajaiskahvituksissa ja tuotteita kävin ostamassa perjantaina.

      • %

        Kyllähän sitä kehuja saa kun itse täälä itseään kehuu.


    • Mar|<o

      Olen myös käynyt Tiinan tukkatuvassa leikkauttamassa hiukseni vuosien ajan. Koskaan en ole pettynyt, kun Sirpa on leikannut hiukseni. Suosittelen kaikille!

    • Tiiinuli2

      En suosittele kyllä henkilökohtasesti Jonna&Joonasta. Ainakaan omistajalle, joka taitaa olla Seija Ylikoski..Aivan järkyttävän tylyn ja epäkohteliaan olonen, eikä muidenkaan asiakaspalvelutaidot päätä huimannu. Joten Seija voisi mennä asiakaspalvelukursseille, eikä käyttäytyä kuin stara, koska mun päähän ei ainakaan tullut mitä piti. Onneksi Vaasassa muitakin liikkeitä.

    • Milla- 24

      Olen käynyt vaasaan tultuani eli noin vuosi sitten , niin useita ja todennut parhaaksi HairRewellcentterin joka on Amarillon vieressä Reweli tokassa kerroksessa,, on suosittu ja takuuvarma paikka, joten Suosittelen!

    • hanna900

      HAIRDOT..PARAS.
      ja ei kallis.
      tekee mitä asiakas haluaa ja lopputulos on sitä mitä on halunnut.

    • kamomillateetä

      kamomilla kauppapuistikko, edullinen ja nopea.

      • 101101

        Mihin tarkoitukseen?


      • VoikohanTarttuaJotain

        Kyllä me tässä ruokapaussilla nauroimme kysymykselle. Miespuolinen työkaverimme googlas sen urakehitystä....


    • En mene ketjuraflaan

      kampaamoista en tiedä, mutta onko oikeesti Vaasassa hyvää ruokapaikkaa? Siis oikeasti ? En todellakaan tahdo syödä mitään ketjuravintoloiden tomaatti-salsamoskaa joka on joka paikassa ennalta arvattavaa, ja en ole Vaasan keskustassa nähnyt vielä jotain muuta kuin näitä samoja ketjuja, joihin en mene. Miksi ihmeessä ihmiset eivät suosi enemmän yksityisten ravintoloita ja saavat jotain uuttakin kokemusta. Usein ne eivät ole sen kalliimpiakaan.

      Eli vaikka olenkin kampaamopalstalla, voisiko joku kertoa HYVÄN ruokapaikan, eikä missään nimessä ketjusellaista.

      • namskis

        Thai-ruokaa toinen kerros entinen viikingin talo.


    • En mene ketjuraflaan

      Hyvä tietää, kiitos vastauksesta. Aina kun käyn Vaasassa minut viedään joko Amarilloon (se on jo kotikaupungissakin ja tietää aina mitä eteensä saa) tai Kanttarellikseen. Onko Vaasassa kesäisin rantaravintoloita ? Entä maukasta kotiruokaa ? Suosittelen muitakin kerrankin edes tekemään tutkimusmatkaa muihinkin kuin iänikuisiin ketjupaikkoihin. Onko muita yökerhoja kuin Sky-terassi ?Aikuiselle väelle ?

    • rannassa1

      rantapaviljonki, parasta ruokaa mitä ikinä on tehty. suosittelen.

    • ONNIPOIKA

      Missä on parturi FANLETin JENNI?

    • 2325584

      kaikki oikeestaan samaa tasoa..yks varteenotettava vinkki:vaimo leikkaa mun hiukset,hän toki käy jossain en tiedä missä leikkuuttamassa mutta väri laitetaan kotona koska noissa kahdessa asiassa tulos on täysin sama varmuudella ja vuodessa säästö melkoinen..häh? jos haluu juoruta samalla voi aina hakee muutaman pullon märkää operaation ajaksi joka ei muuten onnistu noissa ed.mainitus paikoissa? ja viellä voi samalla hoidella kaveri pariskunnan samalla taxfree---häh----?......parasparturi.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2429
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      180
      1557
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1113
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1109
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      977
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe