Vitun vanhemmat!

nakkiaivo94

miks ihmeessä aina ku tuun suihkusta niin isän pitää tulla mun huoneeseen hakemaan "jotaa sen tavaroita".
Sama juttu et jos vanhemmat ees koputtaa niin ne koputtaa kaks kertaa hiljaa ja avaa oven mahd.nopeesti!
Jos tääl nyt liikkuu vanhempia/huoltajia niin teille vaan tiedoksi et mikään ei oo yhtä vitun ärsyttävää kun se et koputtaa oveen jos tekee sitäkään ja ryntää huoneeseen aina kun mahdollista tai kerjää teini-ikäisiltä nuorilta halia ja lisää perheen yhteistä aikaa. nuoria ei vois vähääkään kiinnostaa enää isän ja äidin kanssa hengaaminen.

22

4525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että nyt

      tuntuupi tuolta, ettei vanhempien seura innosta. Olen itse jo sinua jonkin vuoden vanhempi, mutta sanonpa, että ihan oikeasti ei se ole nössöä tai dorkaa olla äidin ja isän kanssa. Kun olin teini-ikäinen, en ollut juurikaan äitini kanssa missään puheväleissä. sitten ykskaks äidiltä puhkesi verisuoni päästä. ilman mitään varoituksia tai ennakko-oireita.
      voit arvata, millaisia tunteita se herättää, kun melkein tuntemattomaksi muuttunut OMA ÄITI onkin henkihieverissä, ja huonot selviytymismahdollisuudet.
      äiti onneksi selvisi tilanteesta hengissä. Sain toisen mahdollisuuden ja se oli parasta mitä voi elämässä saada:)

      • täysin samaa mieltä

        Ja vaikka mitään noin kamalaa ei tapahtuisikaan, niin ainakin omasta mielestäni on aivan mahtavaa kun voi keskustella vanhempien kanssa ja he ovat kiinnostuneita elämästäni. Olen myöskin keskustelun aloittajaa useiden vuosien verran vanhempi.


    • Nimetön

      Ei se nyt niinkään ole.. voihan siitä ajatella, että nehän on sentään sun vanhemmat, huolehtinu susta pikkulikasta lähtien, pitäny huolen ettei sulle käy mitään pahaa. =)

    • samaa mieltä

      Huoltajana olen yrittänyt muistaa sen asian,että lapseni kasvavat nuoriksi.He haluavat erilaista kohtelua kuin pikkulapset.En ryntää koputtamatta huoneisiinsa,yleensä huutelen asiani oven ulkopuolelta.Halailen tosi mielelläni pikkulapsia,jos se heille sopii.Kun lapset on kasvaneet,olen kuulolla mikä on soveliasta,mistä eivät pidä,tilanteet muuttuu.Meillä teinit tulevat mukaamme kesälomareissulle,ihan haluavat mukaan.Hauskaa niin,arvostan sitä,että haluavat viettää vielä aikaa kanssamme,koska tiedän ,että muutamien vuosien päästä on ehkä oman elämän ja perheenkin vuoro.

    • .-.-.

      Jos vanhempasi eivät huomioisi sinua tähän tapaan, ainakin hieman vanhetessasi sinua alkaisi enemmänkin harmittaa. Itse olen kokenut sen, etteivät vanhemmat puhu juuri ollenkaan kanssani asioistani, eivätkä tunnu haluavan kuulla minusta mitään. Vain heidän omat asiansa ovat näyttäneet kiinnostavan. En usko, että tämä vaihtoehto tuntuisi sinusta yhtään paremmalta.

    • äiti on idolini

      Ehkä et arvosta sitä nyt, mutta vanhempana kadut, ettet viettänyt tarpeeksi aikaa heidän kanssaan.
      Minulla oli muutama vuosi sitten todella vaikeaa, eikä perheelläni ole ollut muutenkaan helppoa ikinä. Suljin kaiken roskan sisälleni ja huomasin pian olevani pohjalla. En päästänyt ketään lähelleni. Kerran avauduin äidilleni, enkä olisi voinut kuvitellakaan miten suuri helpotus oli kun oma äiti kuunteli, jakoi, itki ja nauroi kanssani. Isäni on semmoinen ihminen joka ei näytä tunteitaan helpolla, mutta oli helpottavaa kuulla hänenkin olevan puolellani ja halaavan.
      Nyt voin puhua heille kaikesta mikä mieltäni painaa, äitini on paras kaverini, me nauramme yhdessä, teemme paljon asioita yhdessä ja kadun aikaa jolloin suljin heidät pois elämästäni.
      Perheen kanssa ajan viettäminen ei tarkoita että sinun pitäisi luopua kavereidesi kanssa olemisesta, vaan suhteuttaa molemmat sopivasti elämääsi. Usko pois, et tule katumaan. Ja siinä olet väärässä ettei nuoria voisi vähempää kiinnostaa, älä yleistä kun et tiedä. :>

    • Suvi-Heinii

      Pitäs muka olla niin ettei kiroile pitäs viettää muka enemmän aikaa pitäs muka olla vaan lauantaina koneella!!!! Vanhemmat on niin vituttavan paskoja!!! Sit pitää pimeänö iltana mennä jonnekkin kauppaan sun muualle kun n e ei jaksa!!! >;( Rajansa kaikella yks kirosana esim: VITTU!! Niin puol vuotta imuroimista ja pölyjempyyhkimistä kokoasunnosta eikä yhtään konetta. Äitikin väittää muka et olisit normaali niin kun kaukissa muissakin perheissä muka tehtäs noin!!!! Facebook on epä sopiva paikka nuorille mukamas!! Äiti on siellä puoleen yöhön asti!! Terveisin, Suvi-Heini (ei oo mun nimi)

      • jeppese_-92

        Joo itsellä oli samoja tuntemuksia myös teininä, mutta tiesin vitutuksen aiheettomaksi ja vanhempien puhuvan asiaa. Oli vain sellainen yleinen vittuiluikä kaikesta. Tiedän, että imuroiminen kyrsii, mutta haluatko elää paskassa? Jokaisessa taloudessa teinitkin tekevät kotitöitä aivan samalla tavalla naama vinossa.
        Ja sanon itse kundina, että pojat eivät tykkää, jos tyttö kiroilee kun sotilas!!
        Ja itse halusin mukaan kesäreissuille ja tykkään vieläkin, mutta 15 ikäsenä "piti" olla kaveri mukana.
        En sillä, että itse jokin aikuinen olisin, mutta kohta ainakin täysi-ikäinen ja omat kokemukseni toin esille.


    • Independentwiman

      JOs hän juuri aina silloin tulee hakemaan tavaroitaan kun tulet suihkusta? Tuleeko hän muulloin? Alkaa haiskahtaa vähän "pedofilialta" hyvin lievänä.

    • gfgfgdhgas

      tuon koputuksen kanssa. Loppu vähän aikaa sitte ku pidin vanhemmille puhuttelun. ;)

    • Aikuisena huomaat kyllä, että se oli ihan oikein ja teki vain hyvää sinulle. Vanhemmat tarkoittavat vain.hyvää. Minä alan nyt vasta ymmärtää vahempiani kunnolla.

    • NakkiMaa

      Teini myös olen olen ja kyllä mullekin sanottaan mm. " Facebookissa ei ole mitään ideaa.". Mutta ajatellen melkein joka päivä, että miten onnellinen olen et on vanhemmat ja miten surullinen olisin jos mutsi tai faija kuolisi.

    • teenage gulr

      itsekkin olen juuri teini iässä ja itseäni vituttaa myös omat vanhemmat. olen silti kiitolline heistä. mutta myös tavallaan ärsyttää, että monet vanhemmat (kuten omani) tekevät monista pikkujutuista ison kohun. en esimerkikis voinut kertoa vanhemmilleni poikaystävästäni, koska vanhempi siskoni teki sen virheen ja siitä seurasi se että vanhemmat asettavat tiukemmat kotiintuloajat, kyselevät menoista, soittelevat koko ajan yms. enkä oikein voi puhua heidän kanssaan, koska se tuntuu erittäin vaikealta. vanhempani myös kyselevät elämästäni paljon. jos on huono päivä ja he kysyvät miten koulussa meni ja vastaan että vähän väsytti, he paasaavat puoli tuntia siitä kuinka tärkeää on mennä ajoissa nukkumaan ja kone lähtee viikoksi. ja aivan sama juttu koputuksen kanssa, he yleensä vain ryntäävät sisään:( myös jos joskus satun sanomaan äidilleni jotain 'naisten fyysisitä jutuista' niin illalla voin kuulla vanhempieni keskustelevan siitä keskenään, mikä on omasta mielestäni erittäin väärin, koska jos oma tytär kertoo äidilleen jotain aika henkilökohtaista ei siitä mielestäni tarvisi kertoa isälle. ja kaikki vanhemmat eivät oikein ymmärrä että lapsilla on omia kavereita joiden kanssa olisi mukava viettää aikaa tai lähteeä vaikka kesämatkalle, ja isän ja äidin ei tarvitsisi pakottaa esim joka viikonloppu lapsia vaikka elokuviin tai jotain. vahempani myös haluavat minut aina kotiin tietyin ajoin syömään ja aikaisin takaisin kotiin. omasta mielestäni suuri osa vanhemmista ei tajua, että lapset kasvavat nuoriksi, jotka tarvitsevat enemmän rahaa, vapaa-aikaa, omaa yksinäistä aikaa ja omaa rauhaa(jos vanhemmat ryntäävät huutamaan jotain huoneeseeni kesken unien itse suutun aika pahasti), unta(koska teinit monesti nukkuvat varsinkin kesällä pitkään) tai jotkut vanhemmat ehkä vain pelkäävät sitä että lapsi vanhenee, eikä ole enää se iloinen pikkulapsi joka on innoissaan mukana kaikessa, hymyilee aina, ja viettää 24/7 kotona perheensä kanssa. jos joku äiti tai isä lukee tämän, toivon että ymmärrät nyt miten teiniä kohdellaan:) rakastan vanhempiani, mutta joskus he ovat vittumaisimpia ihmisiä koko maailmassa;) ja omat vanhempani eivät oikein ymmärrä kuinka rankkaa nykynuorilla on koulussa, joten ymmärättehän, että lapsenne oikeasti tekevät ihan perkeleesti töitä.

    • osaan ite men nukkuu

      Mua itteä vituttaa ku kaverit valvoo ja pelaa nii sitte mutsi tulee ragee pitäiskö olla koko helvetin ajan kateellinen muille ?

    • sda

      Vittu minua vaan ###### kumpa pääsis jo muuttamaan kotoa .... ei mulla muuta

    • Rawrae

      Ehkä sen vanhemmalla iällä vasta huomaa, että vanhemmat tekevät hyvin useasti kaikkensa lapsensa hyvinvoinnin eteen. Vanhemmalla iällä saattaa alkaa myös kaduttamaan oma teinivuosien idioottimainen käytös, varsinkin jos vanhemmat eivät enää ole parhaassa terässä. Kyllä suurin kiitos kaikista asioista kuuluu vanhemmille. Sitä alkaa myös ymmärtää lasten ja nuoruuden päälle kun alkaa tulla esimerkiksi sisarruksille vekaroita tai sitten vaikka omaa jälkikasvua. Haluatteko te, että teidän kakaranne haukkuvat teitä pitkin nettiä, vaikka koitatte parhaimpanne?

      Tiedän tapauksia, joissa vanhemmat eivät ole edes yrittäneet kunnolla. Silloin varsinkaan kasvava jälkikasvu ole tyytyväinen lopputulokseen. Kannattaa olla onnellinen, jos on rakastavat vanhemmat. Eikä vanhempien tarvitse tietää kaikesta mitä nuorena touhuaa, kunhan muistaa pitää oman järjen matkassa. Terv. hieman päälle parikymppinen mieshenkilö, joka on oppinu elävästä elämästä yhtä sun toista.

    • Helkkarin vanhemmat

      Vittu mkua ei kiinnnosta vanhemmat äiti käy mut ei isä jos teen jotain nii aina pyydä lupa äidiltäs nulikka >:(

    • pedo vanhemmat

      Mul on iha sma juttu alottajan kanssa tossa suihku asiassa, justku olen laittamassa vaatteita pääle nii tietenki yks kaks äiti tai isä puoli tulee huoneesee vaikka niillä ei ole oikeastaan mtn asiaakaan.... Olen monta kertaa sanonu et ei tulis mut sana ei mee peril:(

    • voiollapedoja

      Ilmoittakaa lastensuojeluun jos tulevat suihkun jälkeen.hyi että!!!!

    • kermaperse1

      Itse ainakin olen teini ja rakastan "hengailla" vanhempieni kanssa koska ovat niin rikkaita

    • joooooooo

      kaikkia keitä vituttaa se että vanhemmat ryntää huoneisiinne niin tehkää lukot teiä oviin jos vähänkään on käyny puutyötunneilla niin sellainen onnistuu aivan saatanan helposti (itellä on)

    • Anonyymi

      Oma vanhempi on kanssa aika raskas. Hän sanoo että menee nukkumaan mutta sitten parin tunnin päästä on hereillä, säätää kahden aikaan yöllä jotain. Luulen että hänellä on uniongelmia tai sitten se katsoo vaan puhelinta, mutta ainakaan se kahvin juominen ja unilääkkeiden ottaminen ei auta asiaa. Välillä tuntuu että ei tässä talossa saa hetkeä rauhaa kun aina joku on hereillä. Sitten päivisin hän raivoaa ja komentelee muita perheen jäseniä, kun nukkuu sen 5 h per yö. Lisäksi hän tekee suurimman osan töistään etätöinä. Joten päivälläkään ei voi olla rauhassa kotona. Sellainen kotona marinoitunut kärttyinen vanhempi ei ole mitään mukavinta seuraa koulun jälkeen. En ole vielä kahdeksantoista, mutta toivon että pääsen muuttamaan omaan kotiin ettei tarvitse enää kattella tällaista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe