Koululääkärintarkastus

Mimmi 13 wee

onko se totta että koululääkäri 9 luokalla kokeilee rintoja? Mitä muuta se tekee kun ottaa painon pituuden ja näköjutut jne.? mitä muuta hirveetä? please tosi juttuja...

15

5746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenna

      ei sillon Mitään tissejä kokella, ihan vaan tavallinen tarkastus!!

    • pöhö

      Entäs sitten jos kokeileekin? Sun terveyttäs se vaan vaalii, eikä huvikseen kopeloi (yleensä=). Vaikka jätkä olenkin, niin voin sanoa, että kuulemma lekuri saattaa kokeilla rintoja koittaakseen ettei ole mitään kyhmyjä tms.
      Aivan turhaan huolta kannat. Kyllä mä muistan ku mullakin oli ala-asteella terkkarin tarkastus ja kauhea hätä päällä kun kaverit kerto, että se hiplaa pippeliä =) Vielä kauheempi hätä synty ku mulla oli tiukka esinahka ja täti totesi että jos se ei ole löystynyt, niin se leikataan. No kaikki päättyi hyvin, mutta alkaa jo menemään aiheen vierestä, että ei siitä sen enempää =)
      Pointti oli, ettei siellä mitään elämää kauhempaa tule tapahtumaan.

      • -angel-

        kun elämän on helvetti, mut pelkää myös jätkiä, ja lekuri on mies..!..Et ei kiitos..


    • Sanna

      Ei meillä 9. luokalla ollu kouluterveydentarkastusta olleskaan vaan se oli jo kasilla. Ei sillon terkkari tutkinu rintoja, vaan näön, kuulon, ryhdin, painon, pituuden ja sitte juteltiin ihan muuten vaan. Gynekologilla sen sijaan se lääkäri tutkii usein myös rinnat ja opettaa kuinka niitä ite kannattais tutkia. Mä en ainakaan häpeä sellasta tutkimusta vaikka mä en oo tosiaan kovin muodokas.

    • Kasillakin..x)

      ite oon kasilla,ja tänä vuanna tulee tollanen tunkeilevampi tarkastus,mut siihen ei oo pakko mennä...katotaa pöksyihin ja tällee...sen mä kyllä jätän väliin:D

    • Nikolas 18v.

      Siellä 9 luokan lääkärintarkastuksessa sä joudut makaamaan hoitopöydällä alapää paljaana ja se lääkäri tutkii sun pillua, että onko se normaalisti kehittynyt ja se kokeilee samalla, oletko neitsyt! Ja sen tutkimuksen tekee aina MIES!

      Vastaavasti pojilla tarkastellaan siellä 9 luokan
      terveydentarkastuksessa, että onko kulli ja munat
      kehittynyt oikein ja lentääkö sieltä kullista mälli, kun se lääkäri hieroo sitä kädellä! Sitten
      tutkitaan, onko mällissä siittiöitä! Ja sen kullitutkimuksen tekee NAINEN!

      • Kokenut

        Kyllä sen poikienkin testauksen suorittaa mies, jolloin nähdään toimikoo se kulli hieronnasta, ei naisen pelkästä näkemisestä (tosin tässä tapauksessa ei aina voi olla ihan varma, poika kun saattaa olla homo..).


      • ----
        Kokenut kirjoitti:

        Kyllä sen poikienkin testauksen suorittaa mies, jolloin nähdään toimikoo se kulli hieronnasta, ei naisen pelkästä näkemisestä (tosin tässä tapauksessa ei aina voi olla ihan varma, poika kun saattaa olla homo..).

        mitä sä valehtelet nikolas.kasilla meillä oli pojilla kullitarkastus.eikä tarkastaja ollu mies vaan semmonen ruma mummo hyi helvetti se oli ruma.mutta mielummin se ku joku vitun mies lääkäri


    • Kärsinyt tyttö

      Meillä terkkari koitti ysillä jokaisen likan pillua työntämällä sormensa piluun sisälle. Sillä oli sellanen hanska kädessä ja laitto sit yhteen sormeen jotain valkoista rasvaa ja työnsi sitten sen sormen pilluun. INHOTTAVAA!

      • Kamu

        sä se et sitten lopeta tän kertomista!!!


      • Maria
        Kamu kirjoitti:

        sä se et sitten lopeta tän kertomista!!!

        Mä oon lukion toisella eikä vielä missään tähänastisista terveystarkastuksista ole tarvinnut riisua ku päällysvaatteet. Mitään sellaisia aikomuksiakaan ei ole ollut että pitäisi tutkia rinnat tai muuta vastaavaa. Tänä vuonna on tosin taas uus tarkastus et siitä en tiedä mitä sillon. Mut eihän siinä rintojen tutkimisessa nyt mitään niin kamalaa olis. Ja vaikka tarkastuksessa olis tarkotus myös tutkia sitä alapäätä, niin ei siihen tarvitse suostua!


    • totuus

      No se koululääkäri nuolee sun klitorista, rintojas ja nussii sua pilluun ja perseeseen sekä heittää spekut sun syntisen kauniille naamallesi!

    • Nuorimies 22v.

      Kun minä kävin koulua, niin meillä ainakin oli 9-luokalla tarkastus, jossa tarkasti ainakin pojilta, että onko esinahka liian tiukka, ovatko kivekset laskeutuneet jne. Ja tarkastuksen teki joku keski-ikäinen nainen. Tytöistä en sitten tiedä, tutkittiinko heillä rintoja tai emätintä. Varmaan se riippuu koulusta, että suoritetaanko tuollaisia tarkastuksia vai ei. Ja onko siinä sitten jotain pahaa, että esim. rinnat tutkitaan?
      Luultavasti joudut kuitenki aikuisena käymään tutkimuksissa, jossa todetaan, että onko esim. rinnoissa syöpää. Kuuluuhan sekin normaaliin terveydenhoitoon, että tutkitaan sukupuolielimet tai rinnat, että onko niissä tauteja, kuten sitä syöpää. Ihan samoin kuin hampaat tms. tutkitaan, että onko kaikki kunnossa.

      • Mimma

        Oon nyt kasilla, ja ainakaan tähän mennessä ei oo tullu vielä mitään "hirveetä" terveystarkastusta.Tosin tässä muutaman viikon sisällä mullakin terveystarkastus koittaa, mutta ei siellä kuulemma tartte kuin nostaa vähän paitaa, ja sitten katotaan kuulo, näkö jne. jne..Tulevaisuudessa sitten kun on murrosikä loppunut on kyllä semmonen (meillä siis ainakin) lääkärin tarkastus, jossa sitten katotaan vähän tarkemmin.Siis tunnustellaan kuulemma esim. vatsaa et onko jotain kasvaimia tjm. ja sit on myös sellanen näytteen ottaminen.Se näyte otetaan kyllä Sieltä, pumpulipuikolla, ja sillä kuulemma nähään onko syöpää tjm. vastaavaa.
        Mut mihinkäänhän sun ei oo pakko suostua, mutta sunhan parhaaks ne on.Itekkin kyllä vähän epäilyttää tuo "tuleva", että menenkö sinne, mutta pitää sitten kattoo..Toivottavasti mun murrosikä ei lopu koskaan!;) Tällästä siis meillä.Ja muista, että et sä sinne kuole!Se on tutkinu monia monia muitakin nuoria, ja sä olet TAAS vaan yksi niistä.


    • Ggirl

      Meil piti ottaa virtsanäyte ku lääkäri näki? Se oli iha ****

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe