pelottaako tummat naiset???

brunetti

onko tummatukkaiset naiset vaikeammin lähestyttäviä kuin vaaleat. mulle on parikin miestä joskus sanonut, että tummat naiset ovat "pelottavia". onko blondeilla todella hauskempaa. itsekin olen joskus ulkosalla baareissa huomannut ettei mulle tulla yhtä helposti juttelemaan kuin vaaleille kavereilleni, jotka eivät välttämättä ole yhtään sen paremman näköisiä. ja mielestäni en ole paha ilme kasvoilla vaan hyvinkin leppoisa.
siis kysynpä nyt miehiltä onko vaaleat naiset jotenkin parempia jossain.ja onko totta että tummat "pelottavat" teitä. ei kai sentään nykymies usko blondejen "helppouteen" tai jotain...

10

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

      Pelkää tummia naisia,sen enempää kuin vaaleitakaan;)
      Totuus on,että onko mitään kauniimpaa kuin ruskea silmäinen ja saman väriset hiukset omaava kauniimman sukupuolen edustaja!

    • vaalea viikinki

      Päinvastoin. Minä alan aina puheisiin brunetin kanssa, jos vaan paikkeilla sattuu olemaan. Sanaisana henkilönä joudun toisinaan tyytymään myös blondiin seuraan, sillä suomalaisista naisista niin suuri osa on vaaleita. Kuka muka jaksaa jossain baarissa vaan imeä alkoa ja mököttää vaiti? En minä ainakaan sen harvan kerran, kun johonkin kippolaan lähden.

      • mie vaan

        Mitäs tekisit,jos joku punapää soittais sulle ja se ois joku sulle ehkä pikkasen tuttu,mutta et tunnistais sitä äänestä,vaikka se vihjaisis olevansa joku tuttu?


      • mie vaan

        meni monimutkaseks,mutta tiedän yhden vaalean viikingin :)


      • vaalea viikinki
        mie vaan kirjoitti:

        Mitäs tekisit,jos joku punapää soittais sulle ja se ois joku sulle ehkä pikkasen tuttu,mutta et tunnistais sitä äänestä,vaikka se vihjaisis olevansa joku tuttu?

        No tietenkin ehdottaisin treffaamista. Täytyshän siitä selvä saada, kuka puolituttu punapää niin kiinnostunut on, että oiken soittamaan alkaa. :)


      • mie vaan
        vaalea viikinki kirjoitti:

        No tietenkin ehdottaisin treffaamista. Täytyshän siitä selvä saada, kuka puolituttu punapää niin kiinnostunut on, että oiken soittamaan alkaa. :)

        Kerropas sitten,onko vaaleita viikinkejä muuaallakin kuin Roissa? :)


      • vaalea viikinki
        mie vaan kirjoitti:

        Kerropas sitten,onko vaaleita viikinkejä muuaallakin kuin Roissa? :)

        Semmoset 600 kilsaa Roihin... :(

        Soita ny vaan sille omalle viikingillesi, niin näät, onko siinä miestä vai hiireksikö heittäytyy. :)


    • Caaleppi

      Minä ainakin haluaisin tumman naisen, tansseissa aina haen ensin tummia, he voivat olla todella sykähdyttäviä.

      Harmi että enemmistö Suomalaisista on vaaleita...

      Harmittaa kun minuun aina ihastuu blondit !

    • harmaa

      Minulla ei ole kokemusta blondina olosta, mutta sen allekirjoitan että tulisena ja tummana, kukaan täysin irstas ja asiaton ei ole tullut juttusille. Ja se on todella mukavaa.

      Joten poijjaat, jutelkaa niille ihanille bruneteillekin, minä ainakin ilahdun aina mukavasta juttuseurasta.

      Mutta palatakseni tummuus kysymykseen; entäs kun tyttö on tummempi kuin normaali brunetti? Minulla on lähes mustanruskea paksu luonnonkihara ja puoliselkään ulottuva tukka ja ihokin ruskettuu helposti ja pitää rusketuksensa pitkään. Pukeudun usein kirkuvan punaisiin vaatteisiin juuri tummuuteni takia, ja saan usein katseita, mutta niistäkin katseista noin 5 prosenttia hakeutuu juttusille. Yleensä ulkomaalaiset. Oma mieheni on sanonut, että näytän espanjattarelta tuolla ulkoriennoissa ja että ehkä se ei tee minusta niin helposti lähestyttävää. Eli onko liika eksotiikka sitten pahasta?

    • harmaasilmä

      Minulla ei ole kokemusta blondina olosta, mutta sen allekirjoitan että tulisena ja tummana, kukaan täysin irstas ja asiaton ei ole tullut juttusille. Ja se on todella mukavaa.

      Joten poijjaat, jutelkaa niille ihanille bruneteillekin, minä ainakin ilahdun aina mukavasta juttuseurasta.

      Mutta palatakseni tummuus kysymykseen; entäs kun tyttö on tummempi kuin normaali brunetti? Minulla on lähes mustanruskea paksu luonnonkihara ja puoliselkään ulottuva tukka ja ihokin ruskettuu helposti ja pitää rusketuksensa pitkään. Pukeudun usein kirkuvan punaisiin vaatteisiin juuri tummuuteni takia, ja saan usein katseita, mutta niistäkin katseista noin 5 prosenttia hakeutuu juttusille. Yleensä ulkomaalaiset. Oma mieheni on sanonut, että näytän espanjattarelta tuolla ulkoriennoissa ja että ehkä se ei tee minusta niin helposti lähestyttävää. Eli onko liika eksotiikka sitten pahasta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe