Sormus peukalossa?

Joku merkkikö?

Jostakin kuullut että sormus peukalossa kertoisi seksuaalisesta suuntaumuksesta ja mieltymyksestä etenkin oman sukupuolensa edustajiin. Onko tämä totta ja kummassa peukalossa se sormus on esimerkiksi homoilla ja lesboilla ja bi-seksuaaleilla?

65

16922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puikelo

      mitäs piti arvata??
      okei no todella monella tuntemallani lesbolla/homolla/bi:llä on peukalosormus :D
      se on totta että se on ennemminki vähemmistön juttu, mutta tiedän myös "heteroita" joilla se myös peukalossa näkyy :) varsinki ne jotka tietää mitä on ja ovat sujut juttusa kans pitävät mielellään peukalosormusta :)) mut ei se ainoastaan homppeleitten juttu oo. ihan sama kummassa peukussa, ei mun tietääkseni oo mitään "lespopeukalokorua" :D mutta hyvä kyssä!

      • sormus

        vasemmassa nimettömässä. Se merkkaa, että olen lesbo ja naimisissa vaimoni kanssa.


      • sormus pikkusormessa.
        sormus kirjoitti:

        vasemmassa nimettömässä. Se merkkaa, että olen lesbo ja naimisissa vaimoni kanssa.

        Missä kuuluisi olla sitä en tiedä.


      • kuullu että
        sormus pikkusormessa. kirjoitti:

        Missä kuuluisi olla sitä en tiedä.

        sormus pikkurillissä kertoo vaikeuksista sukupuolielämässä.rarkottaako ne ` vaikeudet ´ sitte juuri lesboutta niin mene ja tiedä : DDDD


      • hyvä kommentti!
        kuullu että kirjoitti:

        sormus pikkurillissä kertoo vaikeuksista sukupuolielämässä.rarkottaako ne ` vaikeudet ´ sitte juuri lesboutta niin mene ja tiedä : DDDD

        Heheh! Sainpas tähän syksyisen kylmään päivään jotain hauskaa! :DD Harvat nykyisin jaksaa vitsailla homoseksuaalisuudesta, ei pidä kaikkea ottaa niin tosissaan. Hauskat vitsit keventää vain oloa ja saa hyvälle mielelle. ^^


      • on sormukset
        sormus kirjoitti:

        vasemmassa nimettömässä. Se merkkaa, että olen lesbo ja naimisissa vaimoni kanssa.

        myös vasemmassa nimettömässä ja se merkitsee sitä, että olemme lesboja ja kihloissa.


      • james dean 73
        sormus kirjoitti:

        vasemmassa nimettömässä. Se merkkaa, että olen lesbo ja naimisissa vaimoni kanssa.

        miehellä oikean käden keskisormessa sormus. onko jotain merkitystä. joku seksuaalisuuden suuntaumuksen merkki?


      • sorry... that means
        james dean 73 kirjoitti:

        miehellä oikean käden keskisormessa sormus. onko jotain merkitystä. joku seksuaalisuuden suuntaumuksen merkki?

        it's the one that you put up when you don't give a f*ck...


      • Anonyymi
        sormus kirjoitti:

        vasemmassa nimettömässä. Se merkkaa, että olen lesbo ja naimisissa vaimoni kanssa.

        Onneksi avioliitto on edelleen vain biologisen miehen ja biologisen naisen välinen muut eivät ole avioliittoja vaikka ne kuvittelee muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi avioliitto on edelleen vain biologisen miehen ja biologisen naisen välinen muut eivät ole avioliittoja vaikka ne kuvittelee muuta.

        Miten niin ” onneksi” Eimkai se sinun onnestasi ole pois jos toisetkin menee avioliittoon
        Minulla taas ollut onni saada kasvatus ihmisen tasa-arvosta ja silloin ei ole tarvetta mitätöidä kenenkään rakkautta toisiinsa.
        Joten kaikki jotka in vihitty avioliittoon ovat myöskin oikeasti avioliitossa.
        Halusit sitä tai et.
        Mene selailemaan välillä vähän uudempia kirjoja ettet jää kehityksessä jälkeen .


      • Anonyymi
        sormus kirjoitti:

        vasemmassa nimettömässä. Se merkkaa, että olen lesbo ja naimisissa vaimoni kanssa.

        Kuten heteroillakin on vasemmassa nimettömässä kun ovat naimisissa tai kihloissa


      • Anonyymi
        kuullu että kirjoitti:

        sormus pikkurillissä kertoo vaikeuksista sukupuolielämässä.rarkottaako ne ` vaikeudet ´ sitte juuri lesboutta niin mene ja tiedä : DDDD

        Sormus pikkurillinsä,on sitä ettei se mahdu muihin sormiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi avioliitto on edelleen vain biologisen miehen ja biologisen naisen välinen muut eivät ole avioliittoja vaikka ne kuvittelee muuta.

        Miten niin onneksi, siis ainoastaan sinun onneksi ei välttämätä jonkun toisen.
        Avioliitto on kaikille sama asia mennään avioliittoon sen kanssa jota rakastaa ja halutaan olla yhdessä koko elämä . Joten ei se hetero avioliitto mitenkään ole se ainut oikea. Oikeaa on se että lasi ihmistä rakastaa toisiaan


    • Papanaaaa

      Itse olen homo ja minulla on peukalosormus.

      • jäkyäkjäk

        hyyh


      • Anonyymi

        Peukalosormus on symboli vapaudesta


    • on ollut

      monta mutkaa matkassa. Olen veistänyt rakkaalleni kaksi sormusta ruusupuusta, teettänyt yhden mustasta kullasta ja ostanut timanttisormuksen. Tänään tiedämme että, ei pidä tiskata puinen sormus sormessa, älä teetä liian pientä, timantit ei kestä takkatulta. Rakkaani osti sileät sormukset meille. Ne on laatikossa ja ne olemme naimisissa.

    • Somesay

      Ja itseltänikin löytyy sormus peukalosta.. :)

      • hyhhyhh

        hyiii


    • on..

      Mutta ei se mun mielestä mikään sen kummempi merkki ole..! :D Itelläni on kyllä peukussa ollu sormus jo vuosia..! :D

    • Peppitossu

      mutta olisi se nastaa jotta meikäläisen jotenkin tunnistaisi massasta!!!

      Ehdotankin Nenäkorurengasta.ISOA!
      vähintäänkin yhtä isoa kuin sonneilla!
      siitä sitten saa hento lepakkoneito taluttaa illalla oman sonninsa sänkyyn.

      Kannatetaanko?

      • sonni sänkyss

        silleesti,kui se onnistuu ?


      • Hulda J.

        I like it..


      • Peppitossu
        sonni sänkyss kirjoitti:

        silleesti,kui se onnistuu ?

        mielikuvitusta peliin kiitosh!


      • rengas vaan nenään.

        Iso ja paksu puhdasta kultaa.


    • ja itselläni on pikkurillissä

      vasemmassa sormus, vaikka en ole kyllä kihloissa kenenkään kanssa..
      että kai sitä voi pitää ihan muutenki vain.
      siis jos on bi.
      minä ainakin kiinnostun heti jos jollain on pikkurillissä sormus..ottaen tietenki huomioon että on muuten viehättävä.

      että laittakaan pikkurilliin sormus, niin minä kiinnostun :D

      • päivää..

        että vain bisseillä pikkurillissä sormus..:)

        Olen lesbo ja pidän sormuksia milloin missäkin ja toisinaan en ollenkaan. Missäköhän sormessa pitäisi pitää sormuksia muuten vaan niin ettei leimaituisi bisseksi tai lesboksi taikka hetskuksi ? Haluan pitää sormuksia koska ne on kivoja, en sen takia, että olen varattu, vapaa, bisse tai lesbo..


      • vaikka juuri siksi että ne ...
        päivää.. kirjoitti:

        että vain bisseillä pikkurillissä sormus..:)

        Olen lesbo ja pidän sormuksia milloin missäkin ja toisinaan en ollenkaan. Missäköhän sormessa pitäisi pitää sormuksia muuten vaan niin ettei leimaituisi bisseksi tai lesboksi taikka hetskuksi ? Haluan pitää sormuksia koska ne on kivoja, en sen takia, että olen varattu, vapaa, bisse tai lesbo..

        mutta jos näen jonkun jolla on pikkurillissä sormus oletan että on myös bi. saattaa olla heterokin mutta yleisesti ottaen vasemmankäden pikkurillissä oleva sormus käsitetään merkiksi bi seksuaalisuudesta.


      • Anonyymi

        Vasemmassa nimettömässä on sormus ainoastaan kihlatulle tai avioliitossa olevalle Vanha tapa näyttää että on varattu.
        Muut sormet vapaalle valinnalle


      • Anonyymi

        Minulla myös ohut kultasormus pienellä helmillä vasemmassa nimettömässä en ole liioin aviossa enkä kihloissa ,sormus vaan sopi siihen sormeen parhaiten


      • Anonyymi
        vaikka juuri siksi että ne ... kirjoitti:

        mutta jos näen jonkun jolla on pikkurillissä sormus oletan että on myös bi. saattaa olla heterokin mutta yleisesti ottaen vasemmankäden pikkurillissä oleva sormus käsitetään merkiksi bi seksuaalisuudesta.

        Toive ajattelua


    • sormus kyllä,

      kun näytti hyvältä ja joka sormessa omansa. Enpä miettinyt kummempaa silloin. Että erehtyäkkin voi näistä salaisista viesteistä. Kysyminen keinoin toisin nopein ja selvin tie.

    • Kala Janne

      Mitäs sormus oikeessa keskarissa miehellä meinaa, itse pidän enkä ota sitä sillee et se meinais mitään? näyttää parhaalta siinä eikä siinä kait mitään oo :P

      • ace-117

        Jos on musta sormus, niin se on aseksuaali.


      • Anonyymi
        ace-117 kirjoitti:

        Jos on musta sormus, niin se on aseksuaali.

        Ei ole tiedän pariskuntia jotka ovat ottaneet mustan sormuksen vihkisormukseksi


    • 15+15

      No enpä ole tuollaista ennen ajatellut tai edes moista kuullut. Täytyykin alkaa tarkkailemaan! Itse en käytä lainkaan sormuksia ja peukalossa pitäminen tuntuu vähän hassulta ajatukselta.

    • minulla on

      Minulle sormus peukalossa tai pikkurillissä kertoo siitä että haluaa osoittaa että on kiinostunut naisista. eli bi jos on vasemmassa pikkurillissä hopeinen sormus tai sitten peukalossa olen kuullut että lepakot pitävät.

      Osa ei pidä mitään sormuksia, mutta on se niin yleisessä tiedossa että ainakin minä uskosin että pidetään juuri tämän vuoksi.

    • Olen bi

      joskus pidän, joskus taas en.

    • kippiä

      Pikkurilli miehiä löytyykö sormus pikkurillistä vai perseestä.

    • Sormus varpaassa!!

      Mitäs se sitten meinaa?? :D Olen sellaisenkin ihmeen nähnyt..

    • nainen vuosimallia50

      Mitä ihmettä!? Minulla sormus vasemman käden peukalossa ollut vaikka kuinka kauan,,,tietämättäni olenkin siis karkottanut miehet luotani tuon takia,,herranjee,,ja varpaassakin on koru,,voi pyhäsylvi, mitäs nyt teen, kun olen leimaantunut tietämättäni. Siis ei kyllä lesbotkaan ole lähestyneet minua, mutta onko tuolla oikeasti merkitystä missä sormessa ne sormukset pidetään,,,

      • Anonyymi

        Peuklosormushan symbolisoi vapautta siis kaikkien ihmisten vapautta ei ainoastaan ryhmien


    • rusketusraidat

      Hui, en uskalla pitää mitään sormusta ettei vaan ihastukseni luule, että olen varattu, vaikka en ole..

    • joskus joo

      Pidän joskus peukalossa, enp ätiedä onko tuota kukaan huomannut.

    • onkohan välii

      mulla on vähän joka sormes

    • dfdgdfg

      ei hitto luullaanks mua nyt heteroks kun ei ole sormusta peukalossa

      • kyllä kyllä

        luullaan


    • Huuhaamänx

      Mulla hukkuu sormus peukalosta peuhatessani vaimon kanssa. Luulin että se hukkui vaimon lompsaan. No sitä kaivellessa löysinkin sormuksen se oli ihan samanlainen kun mun, mutta siinä luki naapurin äijän nimi. En tiedä mihin oma sormus hukkui. Harmittaa niin pirusti. Se oli nätti sormus.

    • SeksisymbolitKorviin

      Sormukset seilaavat ihmisillä milloin missäkin sormessa, mutta tokihan peukalo on hieman hippi-taitelija-juttuja, ei mitenkään automaattisesti seksuaalisesta suuntauksesta kertovaa.

      Miellestäni miehellä mikä vain sormus keskarissa kertoo lähinnä junttiudesta, ei muusta. Naisilla sitten toisinaan on kaikki sormet varattuja rinkuloille.

      Pikkurilliin taaseen päätyy sormuksia, jota eivä enää muihin sormiin mahdu. Itsellä olisi siihen ehdokkaan muuan vanha hopeinen sukusormus, jossa pieni kaiverruksin oleva kanta.

      Mikäli lesbo haluaa antaa selkeän merkin suuntautmisestaan, niin ei muuta kuin korvakorut joissa _kaksi_ naisen symbolia, se perskuleen uskonnollinen risti alas päin rinkulaan liitettynä ;-)

    • Mulla ei ole sormuksia missään sormessa, en edes omista yhtään sormusta. Kerran mulla oli yksi pronssinen sormus, jonka mummo oli ostanu mulle, mut se meni ihan kieroon pakkasessa ja teki haavoja mun sormeen. Sen jälkeen en ole pitäny sormuksia. Korvakoruja sen sijaan pidän ja välillä jotain kaulakorua.

    • Anonyymi

      Puuta heinääää.......

      • Anonyymi

        Yllättävän hyvin kyllä pitää paikkansa tämä peukalosormushomma.


    • Anonyymi

      Peukalosormus-lesbo ilmoittautuu! Olen useilla lesboilla myös huomannut. Vanha juttu jo. Ihmettelen ettei niin monet tiedä sitä.

      • Anonyymi

        Googleta peukalo sormus tarkoitus. Ei ole seksuaalisuuteen mitenkään liittyvää vaan sormuksen käyttäminen peukalossa merkitsee tahdonvoimaa, luonteenvoimaa, ajatuksen vapautta ja itsevarmuutta.


    • Anonyymi

      Sormus peukalossa tarkoittaa vapautta

    • Anonyymi

      Ei ole sormuksia missään sormessa, eikä kyllä ole varpaissakaan. Ei ole mun juttu sormukset.

      Jasu

    • Anonyymi

      Mitään merkkejä ei kannata nykyaikana etsiä. Lähtökohtana on olettamatta kenenkään suuntautumista.

    • Anonyymi

      Sormuksen käyttäminen peukalossa merkitsee tahdonvoimaa, luonteenvoimaa, ajatuksen vapautta ja itsevarmuutta.

    • Anonyymi

      Jep ja sormuksen käyttäminen etusormessa merkitsee uskollisuutta. Luokkasormuksia, veljessormuksia, kerhosormuksia ja muita järjestön tai ryhmän jäsenyyttä osoittavia sinettisormuksia käytetään useimmiten etusormessa.

      Ja sormus keskisormessa osoittaa, että olet urakeskeinen ja sinulla on korkea työmoraali.

    • Anonyymi

      Sormusten pikkusormessa uskotaan merkitsevän älyä ja oveluutta.

    • Anonyymi

      Mulla on kaikissa sormissa paitsi nimettömässä ja ei ole uraa tai ystäviä tai ylipäätään mitään muutakaan ja älykin puuttuu 😁

    • Anonyymi

      Hommaa puuttuvaan nimettömään, niin varmaan saat noi kaikki muutkin sen jälkeen, jos et ole menetetty tapaus

    • Anonyymi

      Miksi stereotyyppiset queer -tyylit pohjautuu homssuisuudelle/sotkuisuudelle/teiniviboille/retroilulle. Shokkivärit hiuksissa ja muutenkin epäsiistit hiukset, lävistykset, vanhanaikaiset silmälasit, muodottomat tunikat, peukalosormukset, leveät farkut, paisleyhuivit, lippikset, slogan-paidat, valtavat kolleget ja bleiserit, jonka sisään mahtuisi lähes kaksikin ihmistä.

    • Anonyymi

      Se on ollut ainoastaan muoti ilmiö eikö edusta mitään muuta kun että sormus on sormessa .
      Korvarenkaasta ta taas näkee niitä muitakin asioita

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe