ilmakuvien myyntityö

oppia ikä kaikki

Hei !

Onko kellään kokemusta ilmakuvien myyntityöstä ja oikeata faktaa, miten palkkaus menee ja kuinka korvataan oman auton käyttö ?
Vai ajellaanko omaan piikkiin, kunnes onnistutaan myymään?
Olen opiskelija ja tämä olisi mahdollinen lisätyö.
Kokemuksia hyviä ja huonoja puolia unohtamatta olisi kiva kuulla.

Kiitos etukäteen kaikille vastanneille.

35

7230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herätys

      Kysynpä vaan,
      kuka noita ilmakuvia ostaa enää nykyään?
      Ei kukaan!

      Tuo on niin vanhajuttu ja menneen ajan kuviota.
      Unohda

      • ihmeellä

        ne yritykset sitten pyörii,valtiontuella?


      • tietoo vai ei
        ihmeellä kirjoitti:

        ne yritykset sitten pyörii,valtiontuella?

        Niin kyllähän nyt on taantuma, mutta kylläpä noita yrityksiä on silti ja tietääkseni eivät saa mitään tukiakaan, et kaipa joku kuvia ostaa.


      • asiasta tietävä
        tietoo vai ei kirjoitti:

        Niin kyllähän nyt on taantuma, mutta kylläpä noita yrityksiä on silti ja tietääkseni eivät saa mitään tukiakaan, et kaipa joku kuvia ostaa.

        Paras työpaikka mikä minulla on ollut. Vapaa työ ja tienaan hyvin. Alaa haukkuvat vain sosiaalipummit, jotka elävät mieluummin sossun rahoilla. 10 vuotta tulee täyteen pian


      • kysyvä ei tieltä eksy
        asiasta tietävä kirjoitti:

        Paras työpaikka mikä minulla on ollut. Vapaa työ ja tienaan hyvin. Alaa haukkuvat vain sosiaalipummit, jotka elävät mieluummin sossun rahoilla. 10 vuotta tulee täyteen pian

        Kiitos asiallisesta viestistäsi. Olen menossa haastatteluun viikon sisällä, mutta olisi kiva tietää, miten oman auton käyttö huomioidaan?