Vanhoja Schleich-hevosia?

Ostan

Eli siis jos joltain löytyy tarpeettomana näitä vanhoja hevosia tai muuten vaan haluaa myydä, niin olisin kiinnostunut ostamaan =) Mutta ostan vain ehjiä Schleichejä.(Eikä naarmujakaan saisi olla, ainakaan paljoa) -Kerro mitä hevosta myyt ja jätä lähtöhinta =]

78

10787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...
      • Ostan

        Myytkös jotain hevosia? Onko sul issikkaa tai norjista tai vanhaa shettisruunaa??=)


      • scarlett-fani

        vitsi mä haluun ostaa ton! maksaisin max. 15euroo ko ei oo hirveesti rahaa


      • sookin

        onko sulla mahdollisesti vanhaa shettisruunaa semmoista vaalean väristä? olen ihan hulluna semmoiseen ja olen toosi kauan yrittänyt löytää semmosta mutta missään ei ole myytävänä! )=


      • Ehdottomasti

        On aivan ihana se hepo! Ja vanha, siinä olet oikeessa.. ^3^ niin juu jos sinulla on vielä jotain vanhoja hevosia, laittele viestiä!! *w* Olisin nimittäin hyvin kiinnostunut keräilijä... *3*


      • Muikula

        Onko kukaan viä ostanu tota ruskeeta hepoo en nyt muista rotua mut jos ei niin haluisin sen jollain 0-10 tietty enemmänkin makasanjo on vanha. niin ilmottele.


      • shettis ruuna
        sookin kirjoitti:

        onko sulla mahdollisesti vanhaa shettisruunaa semmoista vaalean väristä? olen ihan hulluna semmoiseen ja olen toosi kauan yrittänyt löytää semmosta mutta missään ei ole myytävänä! )=

        mulla olis se vanha ja vaalee shettis ruuna. (jos tarkotat sitä jolla on tumma läiskä se silmän päällä?)


      • keraäiliä shleis

        minä tarttisin tinker hevosen 5€ ja jos on ukkeli niin otan senkin!


      • nassikkaa
        Ehdottomasti kirjoitti:

        On aivan ihana se hepo! Ja vanha, siinä olet oikeessa.. ^3^ niin juu jos sinulla on vielä jotain vanhoja hevosia, laittele viestiä!! *w* Olisin nimittäin hyvin kiinnostunut keräilijä... *3*

        onko se siis vuoden -95 ? myynnissä vielä ?


      • jeejee........
        sookin kirjoitti:

        onko sulla mahdollisesti vanhaa shettisruunaa semmoista vaalean väristä? olen ihan hulluna semmoiseen ja olen toosi kauan yrittänyt löytää semmosta mutta missään ei ole myytävänä! )=

        mulla olis vaalee shettisruuna vuodelta -95, hyvässä kunnossa:)


      • jeejee.......
        Ehdottomasti kirjoitti:

        On aivan ihana se hepo! Ja vanha, siinä olet oikeessa.. ^3^ niin juu jos sinulla on vielä jotain vanhoja hevosia, laittele viestiä!! *w* Olisin nimittäin hyvin kiinnostunut keräilijä... *3*

        ja mul olis tosiaa toi vaalee shettisruuna -95 vuodelta ja musta morganin hevonen jolta kyl puuttuu korva muuten hyvässä kunnossa, vuodelta -97, ja kimo mustangi en tiiä vuotta oisko -06 mut poistunu kuitenkii jo kuvastosta:)


      • jeejee.....
        nassikkaa kirjoitti:

        onko se siis vuoden -95 ? myynnissä vielä ?

        Nassikkaa: Tarkotatko tota shettistä? On myynnissä vielä ja on vuodelta -95 voit laittaa s-postii jos haluut kuvii jne.:) säpö ois [email protected]


      • Napoleonmursumies:3

        miulla on tuo itellä, just sain (:


      • Vilmu6
        Napoleonmursumies:3 kirjoitti:

        miulla on tuo itellä, just sain (:

        Mullekkin kelpais noi Scleichit, että jos joku on valmis myymään niin laita säpöä tänne: [email protected].


    • krapper

      mäkin ostelisin tollasii vanhoi schleich heppoja, maksaisin vanhimmista jopa YLI 16€. ilmotelkaa tänne jos myytte^^ onnistuu myös vaihto:
      Harjoihin, kaviokoukkuihin
      riimu, aika vanha, poniriimu
      kettinkiriimunnaru
      ponisuitset
      raippoihin
      kypärään, oli liian iso
      elippä ilmottakaa vaa jos myytte!

      • Keräilijä

        Mun kaveri taitaa myydä mulle vanhan Shetlanninponin kahelkympil.. Arvatkaa hyppäsinkö kattoon kun se kysy multa että haluunko ostaa sen? :)


      • Cathy
        Keräilijä kirjoitti:

        Mun kaveri taitaa myydä mulle vanhan Shetlanninponin kahelkympil.. Arvatkaa hyppäsinkö kattoon kun se kysy multa että haluunko ostaa sen? :)

        Mulle kelpaa myös vanhat hepat ja muutkin vanhat Schleichin figuurit. Olen keräillyt vuodesta 2006, eli sitä vanhemmat kelpaavat. Jos haluat myydä tms. ota yhteyttä: [email protected] Saatan ostaa myös Bullyland, Procon ja Safari-figuureita.


      • Keräilijä

        Minä ostaisin Schleich-merkkisiä "vanhempia" koiria. Koirasta ja sen kunnosta riippuen maksan jopa 15€ kappaleelta! Saatan ostaa myös muun merkkisiä koiria, tarjotkaa pois!
        Myyntitarjoukset sähköpostiini, joka löytyy tuolta (tekstin lopusta): http://deseo.suntuubi.com/?cat=25

        Ps. Olen TODELLA KIITOLLINEN teille ystävällisille sieluille, joilla on myytävänä näitä koiria.


      • mooooooooooooooooooi

        mulla ois myynnissä se arabialainen ruunikko tamma, vanha siis 2001,
        oot sä vielä ostamassa?


      • jeejee....

        jos vielä kiinnostaa noi vanhat schleichit laitotko säpöö?:)
        säpö: [email protected]


      • jeeeejeee

        krapper: minkälaisia etit?:) mul ois tosiaa toi -95 vuoden shettis ja jotain muita laita säpöö jos kiinnostaa :)! [email protected]


    • Mirzz

      Minäkin keräilen noita hevosia (: hakusessa olisi etenkin 1990-2000 vuonna tulleet hevoset. ERITYISESTI etsin 2000-vuonna ilmestynyttä vuonohevosta, en kylläkään tiedä onko se ruuna vai tamma.. Mutta olisi mahtavaa jos joltakin näitä löytyisi! Maksaisin 0-10 €, ja pitäisi olla hyväkuntoisia. Tietenkin, jos on tosi vanha, niin voin sitten maksaa enemmänkin. Jos sulla on myytävänä, niin laittaisikos sähköpostiin [email protected] tietoa ja kuvia, sovitaan sitten lisää (:

      • koira hullu

        MUTTA HALUAISIN MIELUITEN schleich:koiria mutta voi olla bullulandejaki tai ihan mitä vaan kunhan no koiria en haluis mitään hirveen isoja summia ja oonn kokkolasta siis asun nyt siella ostan minkä näkösii vaan


        oon 11v


      • Napoleonmursumies:3

        ite juuri vaihoin tuon vuonohevosen kaverin kanssa yhteen pehmoleluun, kun en sillä mitään tehnyt(: korva siltä kylläkin puuttui mutta eipä se haitannut :)


    • muru-mari111

      myisin gerbolialaista lämmin veristä hevosta se on valko musta vanha schleich hevonen sillä on vaaleen siniset silmät. myyn se 2-3e se on vanha niin ei siitä sen enempää voi pyytää ja ajattelin kun itse olen lopettanut hevos schleich:ejen keräilyn niin voisin antaa schleich hevosten vanhimman tallin kaupan päälle se on valko punainen ja siinä on letku josta tulee vettä... ja minun muitakin vanhoja schleich hevosia posikulu maksaisi 1e joten jos aijot ostaa niin 3e saat 32 hevosta ja 1 tallin ja aitauksen.


      olen jo18 ja haluun eroon niistä tosi nopeesti niin käykö?????

      • Maisy.

        Millainen se on? minä vuonna valmistettu? Kerro lisää, olisin halukas ostamaan.


      • pumpie

        elikkä lisään, että vaihan rahaan tai muihin vanhoihin schleich hevosiin.
        muru-mari111! Oisin kiinnostunut ostamaan joitakin hevosiasi. Voitko antaa niistä lisää infoo s-postilla?
        Yht. [email protected]


      • JjUuLlIiAa_

        Olisin innokas ostamaan tuon tallin ja hevoset. Onko niitä vielä ostettu? Voitko laittaa kuvia mahdollisesti niistä s-postiin [email protected]. Kiitos! :D


      • Muikula

        Onko kukaan vielä ostanuyt noista mitään ja jos on niin voitko laitaa viestiä olen ihan kauhee schleich hullu ja mul on niitä jo yli sata mutta ei siltikään läheskään kaikkee olis tosi kiva jos noita ei oo viä kukaan ostanu ja jos ei oo niin laitatko kuvia tähän osoitteeseen [email protected] kiitos jos vaivauduit lukemaan.


      • lk

        Hei jos tätä ei oo viellä myyty ostan heti sen. Laita sähkärii s-postiini joka on: [email protected]
        Toivon todella että myisit sen minulle rakastan schleichejä!


      • lk

        Oi oikeesti haluun ton tallin harkitse jookooo!? mä sanon muhun voi luottaa. oikeesti. Mulle on schleichit tosi tärkeitä. I LOVE SCHLEICH! oon 11-v ja mulla on oma talli nimeltään kultakavio. Jos on jollekin jo varattu ei voi mitään ei sillä oo niin kamala väli olisin halunnu vaan niin sairaasti sen. S-postini on: [email protected]. Koska oon toi sama ukko joka lähetti sulle ton edellisen viestinkin.


      • lk

        noi edellisetkin viestit oli sulle mitkä mä lähetin laita viestii s-postiini jos myisit sen tallin mulle! s-posti: [email protected]


      • hepo fani

        Heippa!
        Tallisi on varmaan jo ostettu mutta,
        Mutta jos ei ole niin laita pari kuvaa niin maksan tilille.
        [email protected]

        Terv.Kira


      • Tiiatalli

        Muaki kiinnostais, keräilen schleichejä ja tarttisin tallia :* s-postia? Pystyks lähettää kuvaa tallista [email protected]


    • pumpie

      Moi. Mul on joitakin schleich hepoi jotka on vanhoi.. :) esim kylmäverinen ja morgan. On muitakin.

      • norjanvuonohepppppaa

      • sig2

      • sig2

        Voisitko laittaa kuvia hevosista sähköpostiini ?


      • Ira ja Laura
        norjanvuonohepppppaa kirjoitti:

        Mulla on tällänen myytävänä:
        http://www.valinor.nl/schleich/images/paarden/fjordie.jpg
        Taisi olla vuodelta 2000 ? Lähtöhinta 5 §

        haluaisin tämän schleichin, koska se olisi niin tärkeä minun kaverille jolla on synttärit sunnuntaina ja hän toivoisi juuri tätä. Koska hänen omansa on mennyt rikki, koska hänen mumminsa koira Toddy puri sen rikki.


      • Mathilda2
        sig2 kirjoitti:

        Voisitko laittaa kuvia hevosista sähköpostiini ?

        Mulla on se shettis ruuna mutt mä oon ettiny yhtä isikkaa joka paikasta niin sen haluaisin ostaa! Mulla on 50 schleich ja mä voisin myydä semosen täplikään ruunan...?


      • Jokin ihminen :))
        Mathilda2 kirjoitti:

        Mulla on se shettis ruuna mutt mä oon ettiny yhtä isikkaa joka paikasta niin sen haluaisin ostaa! Mulla on 50 schleich ja mä voisin myydä semosen täplikään ruunan...?

        Elikkäs minäkin olisin kiinnostunut todella paljon noista vanhoista schleich hevosista itselläni on ehkä noin 70 schleichiä kaikki ei siis todellakaan ole hevosia... Suurin osa on villi eläimiä joten vaihan suurimman osan villi pedoista :)) postissa tietenkin.. Voi kait ottaa yhteyttä sähkäriin:
        [email protected]


      • keräilijä11

        onko sulla raudikkoa tammaa ?? vuodelta 05-07 olisin halukas ostamaan sellaisen onhan noita hevosia tullut jo kerättyä yli 40 :)) ja oon vasta 11 vuotta ni haluisin niitä ostaa :DD ja sitä tammaa ei löydy enää mistää kaikilla on sellanen ja se on niin ihana mun kamullakin on se ! jos sulta sellanen löytyy ni ilmota sähköpostiin [email protected] :D


      • Meri1998

      • Vuonisfani<3

      • Vuonisfani<3

    • keräilijä vm.98

      Vinkki keräilijöille: osoitteessa huuto.net on paljon vanhoja schleichejä myynnissä, sieltä on hyvä ostaa, itelläni on aina kaupat onnistunu ;) mulla on n.70 schleich-hevosta, vanhimmat 90-luvun alkupuolelta.

    • Irene1524

      Moi,asuuks kukaan Liedos täält??

    • Ostan

      Oisin halukas ostaa schleich heppoja ja poneja. Jos sulla on joku jonka voit myydä (max.5€) laita viestii [email protected]

    • emma ostaa ratsuponi

      jos jollakin on myynnissä ratsuponi niin laittakaa sähkö postia voin maksaa 15EEEEEEUUUUURRRRROOOOO sähkö posti on: [email protected]

    • lauraelina.t

      Minulla olisi myynnissä 26 schleich hevosta vuosilta 1992 - 2003.
      Laita viestiä [email protected], jos kiinnostuit!:)

    • ex Taikku
    • Mulla olis tarjolla about 100 schleich hevosta vuosilta 1995-2007. Osa keräilyharvinaisuuksia joita ei ole enään markkinoilla. Kunnoltaan ovat hyviä osassa on pienenä leikittyjen leikkien jälkiä. Voin myös lähettää kuvia vaikka s-postiin. Hinta on myös sovittavissa.
      Ota yhteyttä: [email protected]

    • heppa fani

      onko sulla yhtään schleichejä jos on niin voin myydä yhen. Minkä rotusen riippuu siitä! Lähtöhinta 12.00€ ota tai jätä

    • KIIIAKIIUMIIU

      Mulla on yks 1669 vuodelta

    • Mul on yli 11 schleichiä vasta mut ku äiti ei koskaan kuuntele mua ni ei voi ostaa......
      Oisko kellään ei kauhee vanhaa....... Voin maksaa maksimissaan 9e...................
      Riippuu rodusta.....Itelläni on kaks pikku falabellaa ,tinker tamma ,shettis ori ,kaks shettis tammaa ,camarguen varsa ,falabella ori ,falabella tamma ,shettis varsa , kissa joka ei oo schleich eikä mikää muukaan ,bullyland koira joka on vanha , toineki bullyland koira joka on vanha ,schleich koiranpentu berninpaimen..........
      Kaikki schleich eläimet maalaan ite hienoiks.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????

      • Lahjakkaasta löytyy schleich eläimiä ja muuta kiinnostavaa


    • shirelle koti

      myyn shiren joka on 2000 luvulla tehty.myyn sen hintaan 10e.ei kolhuja eikä kulunut,paitsi kaviot on sisäsyrjästä hieman kulunut.(ei valmisteta enää)

    • !!!!!!!!!!!!!!!
      • heppoja

    • Vuonis R

      Mulla on vuonis ruuna ja shettis ruuna:)[vanhoja]

      • 42gt435yh

        Jaa,a ooooooooooooooooooooooooootttttttttttttttt tttttttttttttyyyyyyyyyyyyyyhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!


    • Vuonis R

      Ja on myös islannin hevosruuna, se vanha ruskeen sävyinen.Vuodelta 2000.

    • mahdollinenmyyjä

      Voisin myydä n. tämän vuoden ikäisiä sleichejä. pari on 2009-2010 sleichejä :)

    • Ostakaaaaa

      Minulla on todella paljon noita hevosia, yksi koirakin saattaa olla! :) ostakaa pois, itse en tee niillä mitään!
      [email protected]

      • Schleichfani

        Oisko sulla niitä vielä xD Tiedän, hyvin myöhäinen vastaus, mutta olisin TODELLA kiinnostunut!


      • Myyjis
        Schleichfani kirjoitti:

        Oisko sulla niitä vielä xD Tiedän, hyvin myöhäinen vastaus, mutta olisin TODELLA kiinnostunut!

        Hei mulla ois TOSI paljon kaikkia schleisejä jos sua kiinnostaa, että mitä kaikkia niin voin laittaa kuvia spostiin! En tee niillä enään yhtään mitään ja haluaisin myydä ne eteenpäin :-) sähköpostini on [email protected]


    • yksvaan1
    • Schleichkeräilijä

      Moi! Ajattelin herättää tän keskustelun uudelleen eloon eli jos jollain on suht. vanhoja schleich hevosia tai koiria niin kertokaa ihmeessä! Olisin kiinnostunut!

      • Myyjis

    • Joku_scht_lapsi_2007_

      No.. Multa löytyis yks mut en ehk myy. Olis 96 vuosi.

    • Vastauksiakaipaileva

      Hei oisin kysymäs sellasta kysymystä että onko 13115 Hannover varsa 1995 arvokas?

    • Anonyymi

      Hyvä

    • Anonyymi

      Onko jollain myynnissä schleich vuonohevonen ori

    • Löytyi tällainen vanha viestiketju.
      Meiltä löytyisi hevosia vanhin 1999 vuodelta, uusin 2015. Myös muutamia vanhoja koiria ja pikku eläimiä löytyy, jos jotain kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Muru-mari 111 olisin kiinnostunut ostamaan noi kaikki 5€

    • Anonyymi

      Jsk77 olisin kiinnostunut näistä mikä hinta?

    • Anonyymi

      Olisko kellään Norja vuonohevos tammaa tai varsaa tai molempia? Sillä olisin kiinnostunut ostaja ja olisko jollain poniratsastussettiä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe