Tietokonehuolto

dasd

Missäs olis hyvä paikka jossa vois käydä läppäriä korjauttamassa? Yritin Googlesta etsiä mut ei oikein löytyny.

10

3887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella..

      ..mitä uusavuttomuutta, ei voi olla totta!

    • vaikka

      Saimaanharjun PC:hen, siinä Niivan vieressä.
      Tai ATK:Maahantuonnille, Isossa Kristiinassa, ulkoa sisäänkäynti.

      • noita,

        huoltoliikkeitä kaupunki täynnä, tarvii sentään mihinkään maalle kiikuttaa konettaan.


      • mutta mutta,
        noita, kirjoitti:

        huoltoliikkeitä kaupunki täynnä, tarvii sentään mihinkään maalle kiikuttaa konettaan.

        kun kaikki eivät suinkaan ole parhaita mahdollisia alallaan. Tuo, joka mielestäsi on "maalla", osaa myös asiansa. Että, eipäs mollata maaseutua.


      • erimieltä,
        mutta mutta, kirjoitti:

        kun kaikki eivät suinkaan ole parhaita mahdollisia alallaan. Tuo, joka mielestäsi on "maalla", osaa myös asiansa. Että, eipäs mollata maaseutua.

        tuosta entisestä huutonet huijarista.


      • tutkintaan...
        erimieltä, kirjoitti:

        tuosta entisestä huutonet huijarista.

        Mihinkäs tällä viitataan? Onko faktaa lyödä pöytään?


    • kannataa,

      käyttää merkkihuoltoa, koska ne ovat aika harvoin klooneja.

    • keskustasta

      siinä oli kaikki tarvittava :)

      • pokkari sano läps

        ...tietoasemalle en veis kuuna päivänä enää konettani huoltoon saati osta sieltä mitää

        oon huollattanu konettani siellä pari kertaa, eri koneita, ja kummallakaan kerralla sieltä ei oo ilmoitettu mitään jos homma viivästyy tai muuta vastaavaa, eikä oo tullu valmistumisilmoituksiakaan. Ite saa aina kysellä, hoputtaa, kiroilla ja arvailla. Niiden huolto on ihan pihalla ja myös myynti aivan surkeaa, hidasta ja kankeeta. Kassakuitin saamiseenkin menee minuuttitolkulla vaikka olis yksinkertainen asia! Olin saman liikkeen asiakas jo silloin kun se oli LJH tai vastaava, siinä keskustan ulkopuolella kerrostalon päädyssä. Sillo hommat toimi ja oli eri meininki vaikka pienemmät puitteet. Ei oo kyllä yhtää samaa naamaa enää näkyny fimassa, minne lie kaikonneet

        ATK-maahantuonti on jees firma, ei sataman puodissakaan moittimista minulla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe