tyttö skeittaamaan?????

tyttö

mun unelma on aina ollu oppii skeittaa. mut ongelma on et oon tyttö. enhän mä voi oppii mitään trikkejä, siis niitä kaikkia nimiä ja termejä mitenkään!!!! jätkillä on niin helppoo kun ne on jengeissä ja opppii siel! hyvähän tälläsen tytön on yksin mennä tonne yrittää, kun en osais varmaa ees ostaa skeittii kun en ymmärrä mistään mitään..... mut se on mun ikuinen unelma. ei ois koleeta vaan vetää ees kickflippii..... :)
help me! :)

56

3761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaado

      ei oo niillä nimillä mitään väliä. trikit oppii harjottelemalla. monet pojatkin skedee yksin eli ei oo mitään väliä että oot tyttö. on suomessa muitakin tyttöjä, jotka haluaa ja harrastaa skedeystä. ostan jostain marketista halpis-skeden ja alat vaan harjotteleen. ja mee rohkeesti vaan poikien sekaan skedeen.

      • poika skeittari

        mä ostan yleensä skedet tilaamalla netist esim.www.overboard.biz tai www.boardstock.com mä oon skeitannu nyt yksin varmaa 5vuotta ja oon oppinu trikkejä vähän niinku jotain kickflippii,varialflippii,360flippii ja niin pois päin kuitenki oon yhen roopen kaa alkanu skedee 2vuoden tauon jälkee.et ei mitää ihneellistä nähä tyttö skedettämäs mun likkafrendiki skedee:)


      • CiNdY
        poika skeittari kirjoitti:

        mä ostan yleensä skedet tilaamalla netist esim.www.overboard.biz tai www.boardstock.com mä oon skeitannu nyt yksin varmaa 5vuotta ja oon oppinu trikkejä vähän niinku jotain kickflippii,varialflippii,360flippii ja niin pois päin kuitenki oon yhen roopen kaa alkanu skedee 2vuoden tauon jälkee.et ei mitää ihneellistä nähä tyttö skedettämäs mun likkafrendiki skedee:)

        miten hyvä sun likkafrendi on skedee????? :)


      • poika skeittari
        CiNdY kirjoitti:

        miten hyvä sun likkafrendi on skedee????? :)

        no osaa mun likkafrendi ihan hyvin mut (mä oon opettanu)se osaa heittää jotain kickflippii ja jotai flippei mut ei se mua parempi oo.Mä pääsen 3 dekin yli hardflipil:)


    • amy

      Tiedätkö olen miettiny aivan samaa.. mutta en varmaankaan uskaltais mennä poikien sekaan.. paitsi et mun kaverin pikkuveli skeittaa et ehkä se vois opettaa.. :) harrastan lumilautailuu, en sit tiiä et paljonko se auttaa skeittaukses... oon kerran kokeillu tän jätkän skeittilautaa enkä meinannu pysyy pystyssä. :)

      • blaado

        kyllä snoukkaus auttaa, pystyt ainakin paremmin avamaan laudalla


      • blaado
        blaado kirjoitti:

        kyllä snoukkaus auttaa, pystyt ainakin paremmin avamaan laudalla

        tarkotin ajamaan


      • amy
        blaado kirjoitti:

        tarkotin ajamaan

        Juu mä vähän mietin et mitäh?? :) joo. vois ehkä sit kesällä kokeilla skeittausta kun ei pääse mäkeen.


      • Ninnihiiri
        blaado kirjoitti:

        tarkotin ajamaan

        Joo eli myäs minä haluan skeitata...Veljen halpislaudalla opettelen :) Nyt kun pojat jo kantaa skedejään koulussa kyselen niiltä ihan suoraan ja pyydän niit opettamaan (kuhan toi lumisade lakkais!) Kouluun en "lautaani" ota mutta kyl kotona ain :) Tosin suojien kanssa x)


      • Ollie girl
        Ninnihiiri kirjoitti:

        Joo eli myäs minä haluan skeitata...Veljen halpislaudalla opettelen :) Nyt kun pojat jo kantaa skedejään koulussa kyselen niiltä ihan suoraan ja pyydän niit opettamaan (kuhan toi lumisade lakkais!) Kouluun en "lautaani" ota mutta kyl kotona ain :) Tosin suojien kanssa x)

        Joo kannattaa kysellä kaikilta neuvoa.
        Ois kiva jos miekin tuntisin jonkun.
        No katselemallakin oppii.
        Miekin käytän suojia kun oon kaatunut niin monta kertaa.
        Päänikin löin niin kummasti kypärä tuli päähän laitettua, vaikka ois kuinka tyhmän näköinen, kun päätä ei voi korvata.
        Ei ilman päätä voi skeitata nääs.

        Tsemppiä.


    • Ollie girl

      Hei mie tiedän miltä tuo tuntuu.
      Ei mullakaan oo ketään kaveria jonka kaa mennä skeittaamaan joudun yksin menemään, se kyl harmittaa.
      oon ihan amatööri olliekin on siis niin kakka huono mut yritän oppii pop shove itin(temppu)
      itse asiassa ainakin temppujen nimiä oppii esim skeitti peleistä.itse rupesi skeittaaminen kiinnostamaan tony hawk pelejen takia.
      Mutta pienenäkin kiinnosti, tosin eri syystä, se vaan on niin coolia.

      menet vaikka yksin jos kiinnosta...mie en ees tajua miksi pitää kiinnostaa kun se on niin vaikeeta mut i gotta do like head tells hahaha....
      hassua...et ole yksin.

      • Gwen

        Juu, tuttua huttua mullekkin. Mä alotin viime keväällä, ex-jätkäkaveri skeittas, meillä meni poikki ja sit mä alotin kans skeittauksen (on tarttuvaa).
        Ostin aika halvan (n.80€) laudan, tein sen ''omannäköseks'' (eli liimailin siihen jotain tiimarin tarroja) ja lähin vaan yrittään.
        Kyllä se siitä. eka kaatuminen sattuu, mut siihen alkaa tottuun, ja sit ei kaatuilekkaan niin pahasti=)


      • ollie girl
        Gwen kirjoitti:

        Juu, tuttua huttua mullekkin. Mä alotin viime keväällä, ex-jätkäkaveri skeittas, meillä meni poikki ja sit mä alotin kans skeittauksen (on tarttuvaa).
        Ostin aika halvan (n.80€) laudan, tein sen ''omannäköseks'' (eli liimailin siihen jotain tiimarin tarroja) ja lähin vaan yrittään.
        Kyllä se siitä. eka kaatuminen sattuu, mut siihen alkaa tottuun, ja sit ei kaatuilekkaan niin pahasti=)

        Kiva että vaikka suhde menikin poikki niin skeittaat.
        Skeittauksessa on monia hyviä puolia (varmaan tiedät kyllä jo kuten:Tasapaino paranee,lihakset kuntoutuu heh, ja laihtuukin jos tarpeeksi usein tekee.
        Osaatko jotain temmpuja?
        Ite en osaa kun ollien, ja harjoittelen sitä pop shove ittiiiiiiiiiiiiiiii.
        Tsemppiä!


      • Gwen
        ollie girl kirjoitti:

        Kiva että vaikka suhde menikin poikki niin skeittaat.
        Skeittauksessa on monia hyviä puolia (varmaan tiedät kyllä jo kuten:Tasapaino paranee,lihakset kuntoutuu heh, ja laihtuukin jos tarpeeksi usein tekee.
        Osaatko jotain temmpuja?
        Ite en osaa kun ollien, ja harjoittelen sitä pop shove ittiiiiiiiiiiiiiiii.
        Tsemppiä!

        No joo...
        Osaan ollien jotenkuten, mut nyt oon alkanu pelkään sitä, ku kaaduin pahasti...
        ööö...mitäs muuta...
        jotku sellaset helpot kuten casper, frontside shove-it, heelflip, pivot180 & 360 menee aina.

        Jostain syystä en osaa vieläkään kickflippiä, mutta nykysen jätkäkaverin mielestä on niin, et sitte kun sen tekniikan tajuu, ni se alkaa lähteen..


      • s.k.a.t.e
        Gwen kirjoitti:

        No joo...
        Osaan ollien jotenkuten, mut nyt oon alkanu pelkään sitä, ku kaaduin pahasti...
        ööö...mitäs muuta...
        jotku sellaset helpot kuten casper, frontside shove-it, heelflip, pivot180 & 360 menee aina.

        Jostain syystä en osaa vieläkään kickflippiä, mutta nykysen jätkäkaverin mielestä on niin, et sitte kun sen tekniikan tajuu, ni se alkaa lähteen..

        on se kumma et jos osaa heeflipin nii ei osaa kickflippii ::DD mul menee toiste päin :(


    • Toivoton:)

      Joo että sanon kaikille että kypärä kuuluu "skeittiasuun". Löysin intersportista mageen skeitti kypärät eikä pojatkaan sitä pahalla kato...:D Vasta alotin enkä osaa muuta kun sen puol käännöksen. Olliekin näyttää tosi haastavalta...:( yhesti oon kaatunu, mutta sillo paska lauta...Löysin kivan skeida kaverin ja sen kanssa sitte harjotellaan ja toivotaan että päästäs joskus cooliin jätkä-käppi jengiin skeidaamaan ;)

    • sk8ollie

      alotin skeittaamisen tos puol vuotta sitten ku eka yks kaveri alko skeittaa,sit mä ja pari muuta kaverii. meil on tämmönen ns skedejengi et käydää aina skeittaamas porukal aina ku pystyy. mult lähtee ollie,poppari,shuvit,kickflip,body kickflip ja tämmösii

    • pony99

      Mä oon 12 vuotias tyttö ja alotin skedeemään ku olin 7w. mun isoveli skedee ja sit mäki kokeilin kerran sen skedellä ( sillon ku olin 7 ) ja se oli tosi hauskaa joten ostin sit netistä realin skeden. nyt oon skedenny 5 vuotta nii oon saanu joitai poikii kavereiks skedeparkil ku ne on ihmetelly kuin hyvä mä oon XD vaikkenmä mun mielest oo ihan kauheen hyvä, osaan ollien, ollie360, popshuvit, popshuvit360, hardflipin, kickflipin, klickflip360 ja joitai muita, kaikki oon oppinu vaa harjottelemalla joka päivä monta tuntii omalla pihalla ja joskus käyny isobroidin kans parkil.
      Sit ku on oppinu tarpeeks paljon kaikkee trikkei ja muuta nii mä ainaki pääsin yhteen jätkäjengiin jotka skedee, nyt mä käyn niitten kans aina parkil: )
      Joten kyl tytötki voi skedetä ja päästä johonki jengiin: )

    • Tyttönen95KPO

      Minäkin oon tässä kesän mittaan miettinyt skeittausta. Poikakaverinikin skeittaa ja minäkin yritän kovasti. Hankin halppis laudan, mutta kaverini hajotti, joten nyt jäänyt tuo skeittaus vähemmälle. Jotenkin ollie menee ruohikolla jo, muttei mitään kehumista. Haluaisin löytää Kuopiosta, Nilsiästä, Iisalmesta ja sen läheisyydestä skeitti kavereita. Jos löytys jo vähän kavereita jostain niin voisin tulla myös harjottelemaan :) Olisin tosi innostunut harjoittelemaan ;)

    • liian myöhästä?

      moi! :) oon 14v tyttö ja haluaisin alkaa skeittaamaan. mietin vaan, et onko mun iässä liian myöhästä alottaa??

      • ei todellakaan liian myöhästä


      • mummoikänen

        ei oo mä oon kohta 22 vuotias nainen ja alotin skeittaa 20 vuotiaana :)


    • prodd

      ämmä should do the ämmäs thing

    • notonlyboys

      ei oo myöhästä mutta mieti tosissas mikä on sun syy aloittaa skeittaus

    • Mk ha fh

      Olis joku kaveri jonka kaa skeittaa ku ei yksi viitti. Tietäsin kyl pari tyyyppii jotka skeittaa onn tyttö

    • Aatu skate

      Moi, olis kiva saada hakunilast, länsimäest ja itähakkilast skede tyttöi kamuiks!!
      Olen poika!! Asun haksis!

    • kokenut-skeittari

      Onko ketään skeittaajatyttöjä korsossa tai korson lähellä? Rohkeasti vaan sanotte, jos on ite oon poika mutta ois kiva saada tyttöjäkin mukaan skeittaamaan.

    • alottelija

      Mäki alotan skeittauksen sit kesäl. Lähellä on pari ramppaa. Ostan varmaa ekan laudan jostai tajosutalost tai citymarketis. Mitkä ois helppoi temppui alottelijalle? Isoveljen rämällä skedellä oon harjotellu tollasta pystyspysymistä ja ohjaamista et ne menee hyvi. Nii kertokaa niit helppoi temppui

      Muute, olen sitte tyttö. :)

      • shoveitinkämmääjä

        ollie. Sen kuha oppii ni kaikki muu o aik helppoo: Mut sitte nää popparit aka pop shuvit aka pop shove it ja kickflip. Voiks pivottii muute ees sanoo tempuks: Ps iteltäkää eimee shuvit ja oon poika


    • alottelija

      Oho pari kirjotusvirhettä. Alussa tarkotin tolla rampaa sanalla ramppii ja kaupat oli tarjoustalo

    • skeittarityttö98

      Mä skeittaan ja oon tyttö. Ei kannata ostaa markettilautoja ku niillä ei tee mitään, menee vaan rahat hukkaan. Aluks joku urheilukaupan complete ja sit myöhemmin alkaa osista rakenteleen sopivaa... Helppoja temppuja on ollie, shove it ja kickflip

    • Sk8 or dice

      Moi, oon 12.w poika ja haluaisin tytön skeitti kaveriksi hakunilasta-rajakyläst-länsimäest. Olen aina halunnut skeitata tytön kanssa. :)

    • Tyttö98

      Joo aattelin itekkin aloittaa skeittaamisen. Täytän 14 ja oon tyttö :) Löytyy kavereist jotain poikii jotka skedee. Oon aina halunnut ja oon kokeillu veljen laudal :D mut kunhan lumet sulaa. Ois se kyl siistii olla jossain poikajengis skedee ;)

    • enyway

      Jep jep.. oon itekki tyttö, sounot, alotan kesällä skeittaa...sano muut vittu mitä sano!

    • mähä se vaa olin

      jep mäki oon tyttö ja skeittaan alotin just....pihal ki aina skeittaan ku mahollist :D

    • 12345aa

      Mä oon tyttö ja skeittaan aika sujuvasti. Osaan monii temppui kuten ollien, frontside-ollien, kickflipin ja rokkarin. Hengaan aika paljon poiken kanssa, se on ehkä suurin syy että osaan skeitata hyvin. Toivoisin että tytöille järjestettäisiin skeitikisoja.

    • rullalauta

      Mä aloitin kanssa nyt skeitausksen oon 15 v poika oon skeitanut pari viikkoo en osaa viellä mitään muuta kun jotenkuten kääntyy olis kiva saada joku kaveri joka osais skeitata asun Kaarinassa.

    • piupau

      Mä oon snoukannu muutaman talven ja alotin nyt skeittaamaan. oon käyny nyt poikaystävän ja kavereitten kaa harjottelemassa kolmekertaa. rullaus ja kääntyymiset osaan jo aika hyvin ja kävin koittamassa jo kaartaki. pitäis vaa kaatua et sais siitä sen pelon pois. mut kyllä toi lumilautailu ainaki on tasapainoa kehittäny joka auttaa jo paljon. ja hahaa osaan melkee jo ollien :D

    • SkedeGirl

      Juh totta kai voit :) oon 12-w tyttö ja sanoin vaa kamulle yhten päivän et ostin laudan mennääks rampille? :D. Pojat vähä ihmetteli mut sit ne vaa rupes opettaa meit xD Muut tytöt suunnilleen kauhuissaan katto ku menin paippiin ^^ sellast.

    • 62 melkee69 mutei ):

      ei kannata ostaa marketin dekkiä ku siihen se skeittauksen into voi jäädä
      olen 62 vuotias ja oon skeitannut 25 vuotta osaan hardflipin ja niinpoispäin (:

    • skedegirl

      Oisko ketää about 15vuotiast (vuos sinne tai tänne ei haittaa) skede kaveriks helsingissä? Oon ite siis 15v. ja vasta pari kertaa ollu skeittaamassa kaveripojan laudalla mutta tuntuu jo nii hauskalta varsinki pelkkä kruisailu!! Oon nyt ostamassa cruiseria ittelleni oisko joku ihana joka haluis alkaa harjottelee mun kanssa?

    • skeiter girl

      mä oon 12-vuotias tyttö ja oon skeitannu 1-2 vuotta. se alko jotenki sillee et mä kattelin videoit ja sit mun tosi hyvä kamu sano et sai veljensä laudan ku se lopetti skeittaamisen. kokeilin ja ostin oman laudan. siit me skeitattiin kamun kaa ja skeitataan vieläki. mut mun lauta on menny jo tosi huonoon kuntoon tietääx kukaan hyvää skeitti kauppaa tampereelta?

      • sk8er-98

        tampereel on ainaki cartel, ite oon ostanu kaikki mun skedekamat sieltä.


    • eeäs sä

      ole n neljä vutias osaan tehdä mega ram pista kolmois kierrolsen ja minul a on mallun sponssi

      • turun perse

        en usko 4 vuotiaat ei saa sponssia tai osaa kirjottaa


    • alavuden skeittaaja

      pelaa jotain esim tony hawks pro skater peliä niin varmasti opit temppujen nimet ainaki

    • Eeäs sä

      turun perse ole hiljaa mallu tu kee harras tustani se on kivaa ja opin eil len laser flipin lumi laudalla

    • tyttöjokaeivältä

      sun ainut ongelma on se et ajattelet sun ongelmas olevan sukupuolessa. Sun ongelma on asenteessa

    • pauliina1998

      Mitä trikkejä osaatte ku mä täytän 15w ja alotin joskus 12-13w skeittaa ja osaan ihan hyvin kaikkee flätilt et asuuks teist kukaa vantaal ? :P ois kiva saada likka kavereit jotka skeittaa :P

    • monsteri3

      täs oon skedenny jo 2 vuotta ja jotaki flippei ja variaalei osaan.. mut juu tyttö joka skedee on kyl jokasen skeittarin unelma

    • filip aiha

      Oo 16 vuotias ja mul on girl sponsorina

    • mitäs miältä ootte?

      ÖÖÖ joo puolet meidän luokan pojist skeittaa ja mäki haluisin skeitat mut minkä lain lauta ja mistä? ja en oo koskaa skeitannu paitsi ollu parikertaa skeden päällä=D Ja miten pojat reakoi jos tämmönen vitos luokkalainen tyttö skeittais ja ei osais mitää niinku mää =) Yks meidän luokan tyttö ainoastaa perjaattees skeittaa mut silläki on vaa lauta ja eise osaa kan mitää flippei.. mitä miältä ootte?

      • Emericadude

        Senkus aloitat, jätkät yleensä diggaa. Tytöt ei ehkä diggaa niinkään mut se ei tarkota että sun tarvis olla niinku ne.

        Jos tunnet skeittaavia jätkiä niin voit kysyä niiltä miten päästään alkuun tai mistä kantsii skeitti hankkia. Tai kantsii ehkä mennä suoraan skeittiliikkeeseen ja kertoa et haluut alkaa skedee, ne osaa ainakin neuvoa.

        Muuta niin netistä kannattaa katsoa skeittivideoita. Löydät hyviä vinkkejä youtubesta kun vaan syötät jonkun skeittiaiheisen hakusanan (esim. skateboarding jos et muuta keksi) tai vaikka vaan jonkun tempun nimen (esim. ollie, kickflip, pop-shove it etc). Ohjeet on tosin yleensä enkuksi...

        Skeittaus on fyysisesti vaativa laji ja teknisesti viel vaativampi. Kantsii aloittaa opettelemalla perushyppy eli ollie. Siinä yleensä menee jo viikko jos toinenkin. Joillakin voi mennä kuukausi. Siitä voit sitten jatkaa mielesi mukaan...


    • Skeittari02

      Onko Vaasassa jotain skeittaavia tyttöi ku ite skeittaan ja haluisin skeittaa jonku tytön kaa ja ite oon poika.

    • Evelyn99

      Eka lauta oli lonkkari. Sillä tasapainoharkkaa ja sit kun sujuu lonkkarilla pystyssä ja mutkittelee niin voi siirtyä helposti lyhyempiin lautoihin. Lonkkarilla pääsee kans noihin skeittiporukoihin niinku "liukuun" sisään :) :) ;)

    • gnj

      pojathan tykkää tyttö skeittaajista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe