Nail4you?

pikkumamma86

Sattuuko kellään olemaan kokemuksia Nail4you nimisestä kynsitarvikefirmasta ja sen tuotteista?? Hinnat vaikuttavat olevan edulliset, ja valikoimakin hyvä, mutta en ole uskaltanut hankkia mitään, koska olen epävarma eri geelien yhdistelystä, minulla on nyt käytössä KauneudenParatiisin bonding, builder ja shining -geelit. Nail4you:n sivuilta en löytänyt edes myytävien geelien merkkejä enkä valmistajan tietoja. Olisi kiva kuulla asiantunevaa kommenttia eri geeleistä ja ennenkaikkea kannattaako eri merkkisiä geelejä yhdistellä?

3

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • useita merkkejä

      Käytin myös noita KP:n geelejä. Kokeilin kahta muutakin merkkiä, jotka nyt käytössä. En itse ole yhdistellyt eri merkkejä keskenään. En halua että ne reagoisivat jotenkin keskenään. Teen eri asiakkaille eri merkeillä vähän sen mukaan miten kovassa käytössä kynnet ovat jne. Olen tilannut tuolta nail4youlta lähinnä kynsitarvikkeita. Ovat siellä edullisia. Toimitus on ollut hyvä ja tyytyväinen olen tavaroihin ollut. Sinulle kysymys, oletko ollut KP:n geeleihin tyytyväinen? Kauanko olet tehnyt?

      • pikkumamma86

        Juu. olen tehnyt vasta muutaman viikon, koulutus vielä hiukan kesken ja nyt harjoitteluaika menossa. Ainakin itse olen ollut tyytyväinen geeleihin, olen tehnyt itselle ja kavereille. Itse olin ajatellut hankkia nail4you:sta kaksikäyttöisiä kyniä koristeluja varten ja ne värigeelit olis myös kivoja, tietenki vois kokeilla ensin itselle ennenkuin tekee muille ja katsoa miten ne sopii yhteen.


    • kirsi1

      Tilasin Nail4You:sta aloituspaketin ja olen yrittänyt laittaa geelikynsiä, mutta en ymmärrä, miksi geelilakka ei kovetu ollenkaan uunissa. Geeli on tosi paksua ja tahmeata. Asiakaspalvelusta ei vastata sähköpostiin. Osaako kukaan neuvoa, mikä on vikana? Uunissa on 36 W, joten sen pitäisi riittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe